Allereerst bedankt iedereen voor het delen van hun tips hier, erg nuttig!
Ik vraag me af, mensen hoe hebben 2 knipperende led probleem met Combi ketel, heb je nog steeds een warm water in de kraan?
Ik had oorspronkelijk 4 knipperende leds, dus ze stelden voor om verwarmingselement te vervangen, wat ik heb gedaan. Na het vervangen heeft het nu 2 knipperende leds, dus ze stellen voor om de kraan te vervangen. Ik vraag me af of het wel nodig was om het verwarmingselement te vervangen, aangezien het pas 2 jaar oud was.
Hoe dan ook, ik vraag me af of mijn probleem een kraan zelf is, want mijn water wordt helemaal niet verwarmd. Ik dacht dat de kraan de afgifte van kokend water activeerde, of zorgt hij ook voor de verwarming van het water?
Ik vraag me af, mensen hoe hebben 2 knipperende led probleem met Combi ketel, heb je nog steeds een warm water in de kraan?
Ik had oorspronkelijk 4 knipperende leds, dus ze stelden voor om verwarmingselement te vervangen, wat ik heb gedaan. Na het vervangen heeft het nu 2 knipperende leds, dus ze stellen voor om de kraan te vervangen. Ik vraag me af of het wel nodig was om het verwarmingselement te vervangen, aangezien het pas 2 jaar oud was.
Hoe dan ook, ik vraag me af of mijn probleem een kraan zelf is, want mijn water wordt helemaal niet verwarmd. Ik dacht dat de kraan de afgifte van kokend water activeerde, of zorgt hij ook voor de verwarming van het water?
:strip_exif()/f/image/DG45T2pTlxYAJqntqtLN0hIL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TRwOS08Z0R6tXtNAioldqHk6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EHX0jiXoVhuHoPWmfqnoF3oK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QQ5qDwTy6rxq7oMIpErPFMF1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qyOrxIMYSKsYfAn55jLcMLMw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AmS9BGGIPEbcv0oaxaA7ob7h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x6zs2UjpDNPp9aME6YM7E62M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3ARbk6CEUh1LyWXNQPxpFjfY.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vHYg6wyxuG6n0HfdwcBUuLSH.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3bgVEB5g1nUi1mpY8c9Z0Zt4.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KFLzfx4lzmMZflZC3u35s3AR.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UUAdN7Yw56hW22gYoSwTfVma.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xYmyGmDqsvMiCgrjLx9LWpOQ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xyR5XvQxGxUpxfrbsV0WaUxu.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/stzamttNnCs1N1kKDso3y7go.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/bT0vzJMbPzIvrGMKSTG7P9Py.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/O6ck6QLxidSle6qe8L56wXDq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/59AtJPmYnWhM9niBQoU9T7JO.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/eKR13l8kcsNWWjybo1B5Cnn8.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZzfQvjw3qgdCrUOTjD9EAwAe.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/R8hsythIAQtfoA2bkGlfkjDz.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/DVh8EGaO0LO38uds9NNTGb69.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aAIgDxznJJ09hIVy0eaC9nMd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ZaNGqHAunJhAUMRCREZk83M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gRaojSc6thWRzZHb0EmqDq3z.jpg?f=fotoalbum_large)