@Mark_88 Weet niet of ik te laat ben, maar hierbij mijn input:
- Wat zijn jullie favoriete features die sinds de release zijn toegevoegd aan de Deck?
- Ik heb de Deck sinds maart, dus geen mening.
- Wat waren voor jullie de belangrijkste bugfixes die sinds de release zijn doorgevoerd bij de Deck?
- Ik heb de Deck sinds maart, dus geen mening.
- Welke platforms/launchers gebruiken jullie op jullie Decks en hoe goed vinden jullie die werken?
- Nu alleen nog maar Steam. Ik heb gewerkt met de Heroic en Ubisoft Launchers, maar hett rommelen met Wine en filepaths vond ik teveel gedoe. Ik los dit op door deze games vanaf mijn PC te streamen met Sunshine/Moonlight.
- Welke third party tools/plugins e.d. vinden jullie essentieel?
- Decky Loader met: - HLTB (How Long To Beat) - ProtonDB badges - CSS Loader - PowerTools
- Gebruik je hem vooral als handheld, of ook i.c.m. een monitor/kb/m? Hoe is die verhouding?
- Alleen handheld
- Wat zijn de grootste klachten die je nu, bijna 1,5 jaar na release, nog over de Deck hebt?
- Niet specifiek
- Wat zijn je grootste wensen voor wat betreft nieuwe Deck-features?
- Ik vind het OS redelijk gestroomlijnd. Ook zie je dat de goede Decky Plugins geport worden naar het OS. Ik geef het vooral tijd, Valve heeft een goed ontwikkelteam erop zitten.
- Aan de hardwarezijde is weinig veranderd en daar focussen we ook niet op, maar toch om te dubbelchecken: is er iets aan een hardwarerevisie geweest die voor jullie de Deck aanmerkelijk aantrekkelijker maakte?
- De oude fan was erg luidruchtig, dat heeft met in het begin ook doen beslissen dat ik de Steam Deck niet aanschafte.
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti