Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
XanderDrake schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:02:
[...]

nou ik had dus hier last van een paar weken geleden:

[...]

En dit is met de "goede" Samsung Evo plus 512gb... Een betere MicroSD dan deze kost echt een flinke duit.
[...]

Bedankt voor het meedenken, maar als ik naar de reviews kijk, gaat deze het waarschijnlijk ook niet doen. Hubje it is.
Ja zag die ook staan maar volgens de beschrijving zou het moeten werken zou je zeggen. Zou het altijd kunnen proberen en als het niet werk terugsturen maar hubjes heb je ook wel vrij klein maar het voelt altijd als een lomp aanhangsel 😄

Edit
Bij nader inzien, de volledige productomschrijving is heel vaag..

[ Voor 5% gewijzigd door NosferatuX op 24-09-2022 10:39 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30
NosferatuX schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:36:
[...]

Ja zag die ook staan maar volgens de beschrijving zou het moeten werken zou je zeggen. Zou het altijd kunnen proberen en als het niet werk terugsturen maar hubjes heb je ook wel vrij klein maar het voelt altijd als een lomp aanhangsel 😄
Ik wacht eigenlijk al een half jaar op van die usb c disk clip on cases. Op Reddit zijn er plenty te vinden, DIY 3D geprint. Maar nog niets te koop op Amazon of ome Ali.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:07
XanderDrake schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:42:
[...]

Ik wacht eigenlijk al een half jaar op van die usb c disk clip on cases. Op Reddit zijn er plenty te vinden, DIY 3D geprint. Maar nog niets te koop op Amazon of ome Ali.
Wat vond jij een hele mooie die voorbij kwam?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EsDeKa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:08
maartend schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:58:
[...]

Wat vond jij een hele mooie die voorbij kwam?
Op reddit zie ik regelmatig Deckmate en Steamclip voorbij komen. Hebben allebei .stl files beschikbaar of worden verkocht geloof ik

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:07
EsDeKa schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:19:
[...]

Op reddit zie ik regelmatig Deckmate en Steamclip voorbij komen. Hebben allebei .stl files beschikbaar of worden verkocht geloof ik
Thnx. Wat me opvalt, verschillende sd kaartjes. Heb je een idee waarom dat?

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:03
EsDeKa schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:19:
[...]

Interessant, wil er zeker 1 van hebben. Iemand ervaring met Etsy? Daar zie ik soortgelijke voor 18/19€.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 23:48

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zijn er nog mensen die denken om de killswitch te bestellen? Ik zou het wel fijn vinden zonder die hoes. Maar dat geld man. Poah

PSN & XBL: Denkoyugo

• sacaji
Denko schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:51:
Zijn er nog mensen die denken om de killswitch te bestellen? Ik zou het wel fijn vinden zonder die hoes. Maar dat geld man. Poah
Ziet er goed uit, zou wel interesse hebben. Hoeveel is het (naast de 3$ reserveren)?

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 23:48

Denko

|{ing Øf ßlitz

sacaji schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:23:
[...]

Ziet er goed uit, zou wel interesse hebben. Hoeveel is het (naast de 3$ reserveren)?
75 piek oid

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
djmaster329 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:19:
Ik heb speciaal voor mijn Steam Deck een uitvoering: Sandisk Ultra Dual Drive Go 64GB Zwart gekocht. Die heeft zowel een USB A als USB Type C aansluiting dus dat maakt het overzetten van bestanden heel makkelijk.
Het enige nadeel is dat 'ie best warm kan worden bij gebruik, dus dat is iets om rekening mee te houden als je 'm uit je PC/Steam Deck wilt halen.
Ik heb deze net gehaald bij de Action en boy wat een geniaal product. Goedkoop en erg compact. Werkt met alles OTG, je kan je Android smartphone er zo mee backuppen, klik en klaar! Hij is alleen niet zo snel, 15mb/s op mijn telefoon tenminste.
Dus allicht niet geschikt voor games, maar voor het overzetten van bestanden, ideaal.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArawnofAnnwn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-05 22:09
Even mijn frustratie uiten.

Had de steam deck gekregen, duurde lang, veel problemen met bezorgen, duurde een week ofzo langer dan normaal. Dus eindelijk binnen, problemen met de R2 trigger die niet terugveert. Na enkele dagen besloten RMA aan te vragen. Op 14 september heb ik het pakket op de bus gedaan.

Sinds die tijd, is er niets gebeurd. Is binnengeboekt bij UPS. Blijft daar hangen, al anderhalve week... Dit is echt heel frusterend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• colinator
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-07 16:45
Ik heb nergens meegekregen dat Halo Infinite nu werkt op de Steam Deck. Net even gespeeld en toch aardige solide 40 fps op medium settings.

Speelt toch een stuk beter dan via xcloud…

SD word wel wat warmer en batterij zal met 2 uurtjes wel leeg zijn. Binnenkort maar even met de settings spelen om te kijken of daar meer uit te halen valt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D6GAgdIicBCqXx4aK0Y22M2d6M4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZMG460mLcIrK4BJjJOIhpViE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
colinator schreef op zondag 25 september 2022 @ 23:50:
Ik heb nergens meegekregen dat Halo Infinite nu werkt op de Steam Deck. Net even gespeeld en toch aardige solide 40 fps op medium settings.

Speelt toch een stuk beter dan via xcloud…

SD word wel wat warmer en batterij zal met 2 uurtjes wel leeg zijn. Binnenkort maar even met de settings spelen om te kijken of daar meer uit te halen valt.

[Afbeelding]
Via SteamOs of Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 16:39
Mijn vriendin is verbazingwekkend ook wel benieuwd hoe een 'mario' speelt op de Steam Deck. Heeft iemand suggesties wat een goed vergelijkend spel hiervoor is op de Steam Deck / Steam?

Vroeger hebben we wel co-op Rayman en Trine gespeeld middels steam controller en steam link, maar dat was a) veel gekloot bij Trine en b) geen solo ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colinator
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-07 16:45
Via SteamOS 😇
Multiplayer werkt ook echt prima, geen last van de AntiCheat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:41
AceAceAce schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:12:
Mijn vriendin is verbazingwekkend ook wel benieuwd hoe een 'mario' speelt op de Steam Deck. Heeft iemand suggesties wat een goed vergelijkend spel hiervoor is op de Steam Deck / Steam?

Vroeger hebben we wel co-op Rayman en Trine gespeeld middels steam controller en steam link, maar dat was a) veel gekloot bij Trine en b) geen solo ervaring.
Om het gewoon plat te zeggen. Emulatie is te doen en makkelijk in te stellen met emudeck.
Daarna de bestanden op de Deck zetten en gaan.
Speel zelf willekeurige spellen op de Deck en eigenlijk gaat dat gewoon goed. Je moet alleen niet op de knoppen zelf kijken. Dus blind spelen met muscle memory.

Qua vergelijkbaar spel is er niet echt iets Mario achtigs. Sonic is te snel bijvoorbeeld, maar wat je zoekt is een platform game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:43

Gewoon Mario via een emulator spelen, kan ze kiezen :)

Galaxy schijnt ook goed te werken met de trackpads.

YouTube: Steam Deck Emulation Testing -- Six Months Later!

[ Voor 9% gewijzigd door Evernote op 26-09-2022 13:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Als je een 3D Mario-achtig spel zoekt, dan kan je eens kijken naar A Hat in Time.

2D is er ook veel keuze. Rayman Legends is beschikbaar op Steam en werkt goed op de Steam Deck (wel éénmaal linken aan een Uplay account). Waarschijnlijk heb je die al gespeeld, gezien je omschrijving. Wat meer als 2(.5)D Mario? Giana Sisters: Twisted Dreams.

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 26-09-2022 14:55 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 17:22
Ik heb problemen met mario 3d van de Wiiu. Ik kan het spel gewoon starten, maar als ik het eerste veld gehaald heb crasht de game/emulator. De game draait verder goed, dus mogelijk wat spelen met de HD pack settings. Alle andere mario spellen die ik heb geprobeerd draaien zonder problemen. Emudeck is redelijk makkelijk te installeren met de guide op internet en roms tot en met previous gen (Wiiu) zijn redelijk makkelijk te vinden in een bekend archief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik zit me toch te vragen of ik gewoon niet Windows er op moet gooien… heb me steamdeck nieuw, nog niet aangeraakt.. zou graag Fifa 23 op willen spelen maar anti-cheat werkt niet op Linux. AOE4 werkt maar multiplayer niet… of dual boot. Iemand hier die alleen Windows heeft en/of beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:33
sacaji schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:22:
Ik zit me toch te vragen of ik gewoon niet Windows er op moet gooien… heb me steamdeck nieuw, nog niet aangeraakt.. zou graag Fifa 23 op willen spelen maar anti-cheat werkt niet op Linux. AOE4 werkt maar multiplayer niet… of dual boot. Iemand hier die alleen Windows heeft en/of beide?
Windows brengt weer zijn eigen set aan problemen mee al zou ik het af en toe ook wel willen voor Gamepass games. Een native app zal er wel niet komen.

Snap alleen niet waarom je een spel als AOE4 op de Steamdeck zou willen spelen. Ten eerste veel fijner met een muis en op zo'n klein scherm is het ook niet echt overzichtelijk. Of heb je het dan over docked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Beakzz schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:28:
[...]

Windows brengt weer zijn eigen set aan problemen mee al zou ik het af en toe ook wel willen voor Gamepass games. Een native app zal er wel niet komen.

Snap alleen niet waarom je een spel als AOE4 op de Steamdeck zou willen spelen. Ten eerste veel fijner met een muis en op zo'n klein scherm is het ook niet echt overzichtelijk. Of heb je het dan over docked?
Ben vaak bij mijn vriendin thuis, dacht ooit aan een game laptop, maar te heavy, verbruikt meer. nou heb ik videos gezien waarbij mensen AOE4 spelen en het lijkt te doen. Bij haar zou ik het gewoon docked kunnen spelen als zij haar Ex on the beach kijkt en Love Island ipv er geforceerd naar mee moeten kijken 8)7
Toen dacht ik meteen ook om FIFA23 te spelen, vindt het jammer dat deze niet op SteamOS gespeeld kan worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Iemand hier die weet of dit goed genoeg zal zijn om te gebruiken met een M2 ssd om daar op windows te zetten en te gebruiken voor chargen?

https://www.bol.com/nl/nl...3sZPSw.2_6.7.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 15:28
Ik heb net deze besteld daar zit een m2 poort op.

https://www.amazon.com/JS...mZG9Ob3RMb2dDbGljaz10cnVl

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-07 10:55

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
(heb zelf geen deck)

2D of 3D, want wat betreft 3D 'mario-likes' gaat er weinig boven bvb crash bandicoot. Ben nu CB 4 aan het spelen op ps5, maar staat ook op steam. Wel activision dus misschien wel wat gedoe et gepruts met extra launchers? Misschien kan een medetweaker je hier meer over vertellen.

Zelf heb ik niet genoeg 'skillzzz...' om WiiU en later te emuleren. (op m'n mac). De oudere 2D consoles zijn geen probleem.

Misschien een goede 3D sonic game zoeken? En anders yooka-laylee? Of via steam met de suggesties: games similar to...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
sacaji schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:22:
Ik heb Dual Boot. Met Windows. En Refind, makkelijk scriptje kan je heir vinden, doet alles voor je automatisch: https://github.com/jlobue10/SteamDeck_rEFInd

Ik merk overigens dat ik Windows haast niet gebruik alleen voor de spellen die anti cheat hebben zoals PUBG. Werkt verder prima. Ik vind het alleen irritant dat ik niet de Gamescope opties heb. Wel even de verschillende dingen doorlopen zodat je ook op Windows 40Hz hebt, en in de boot je geheugen opschroeven naar 2 of 4GB uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
sassymousasi schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:45:
[...]

Ik heb Dual Boot. Met Windows. En Refind, makkelijk scriptje kan je heir vinden, doet alles voor je automatisch: https://github.com/jlobue10/SteamDeck_rEFInd

Ik merk overigens dat ik Windows haast niet gebruik alleen voor de spellen die anti cheat hebben zoals PUBG. Werkt verder prima. Ik vind het alleen irritant dat ik niet de Gamescope opties heb. Wel even de verschillende dingen doorlopen zodat je ook op Windows 40Hz hebt, en in de boot je geheugen opschroeven naar 2 of 4GB uit mijn hoofd.
Thanks ik ga er naar kijken! Misschien dat ik maar een M2 caddy haal en daar op Windows zet, heb nog een 1TB M2 drive. Ik wilde het meer voor eventueel MW2 en anders AOE4 en FIFA23.... maar hoop stiekem dat FIFA23 toch wel op SteamOS gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Is dit backlight bleeding op mijn deck! Heb hem sinds 10 sep (net terug van vakantie). Zag het alleen bij net eerste keer opstarten (volledig zwarte scherm).

moet ik hem rma’n?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pq8CqsZqCPQH4PD2o49syzJgQdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/terYB2B0Q0i82SuxZu6TbLEz.jpg?f=fotoalbum_large

• EValentino
  • Niet online
GeNiTaLiX schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:52:
Als het goed is komt de deck vandaag binnen. Ik wil heel graag PS2 (Def Jam FFNY) er werken op zien te krijgen. (Brings back memories). Hopeljik goed te doen via Emudeck!
Draait het een beetje? Toevallig stond deze ook op mijn lijstje, bovenaan zelfs!

Eventueel kun je hem ook via de GameCube spelen, misschien is dat wat beter te emuleren?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:00
sacaji schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:50:
Is dit backlight bleeding op mijn deck! Heb hem sinds 10 sep (net terug van vakantie). Zag het alleen bij net eerste keer opstarten (volledig zwarte scherm).

moet ik hem rma’n?[Afbeelding]
Je geeft aan het alleen gezien te hebben bij eerste keer opstarten, dus nu heb je er geen last meer van? Zo ja, waarom zou je het dan terugsturen?

Verder ziet dit eruit als vrij 'normale' IPS glow. Niet fijn, maar de foto is natuurlijk ook wel in een wat extreme omstandigheid genomen. Als je het bij normaal gebruik weinig tot niet ziet, zou ik 'm niet RMA'en, want dikke kans dat een eventuele volgende dit net zo goed heeft.

The devil is in the details.

• cold_as_ijs
@sacaji vooral even kijken of je er bij normaal gebruik last van hebt, in het donker zag ik dit ook op mijn iphone scherm terwijl dit bij normaal gebruik niet opviel. Had eens een monitor van een collega om te testen, 27 inch 4k scherm met tn paneel. Nou die heb ik na 5 min weer afgekoppeld, de vlekken waren in windows al irritant, had zwart scherm nog niet getest.

• XanderDrake
Ik had het laatst over de verbeteringen rondom de on screen keyboard van de Deck. Maar er zijn veel meer updates recentelijk uitgebracht, zoals een Media sectie in de UI. De belangrijkste veranderingen gaan over dingen zoals shift modus en volledig aanpasbare virtual menu's voor meer oudere PC games. Gardiner Bryant heeft er een goede video over gemaakt:

PC games zoals MOBAs en strategie spellen kunnen nu veel beter gespeeld worden.

• Burning
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-06 02:02
sacaji schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:50:

moet ik hem rma’n?[Afbeelding]
Dit is vrij normaal voor een IPS scherm. Je kunt denk ik wel 100 steamdecks bestellen en je zult altijd een vorm van backlight bleed hebben ergens.

Ik heb nog geen enkele steamdeck gezien die dit niet heeft. Het is wat het is. Vind het zelf niet storend, zie het eigenlijk alleen bij opstarten of als je er naar zoekt. Als je er tijdens games last van hebt kun je een RMA overwegen, alleen zou ik daarbij wel even goed bekijken of jou bleed erg boven de norm is. Anders krijg je gewoon een unit terug met hetzelfde 'probleem'.

Even duimen dat de Steamdeck 2 met een OLED scherm komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Burning op 28-09-2022 12:44 ]

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-07 11:35
IGN heeft een interview met Valve online gezet https://www.ign.com/artic...erview-valve-seven-months
Ze hebben het even kort over de steam deck dock. Lijkt erop dat het binnenkort aankomt. Het heeft langer geduurd door materiaal tekorten, omdat de dock bij een andere fabrikant wordt geproduceerd.
The dock is being manufactured at a different place, it has different components, and it has its own supply issues and constraints that we've had to deal with. We're overcoming them, and so we are going to hopefully announce something soon.

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-07 10:38
Sjenker schreef op woensdag 28 september 2022 @ 12:58:
IGN heeft een interview met Valve online gezet https://www.ign.com/artic...erview-valve-seven-months
Ze hebben het even kort over de steam deck dock. Lijkt erop dat het binnenkort aankomt. Het heeft langer geduurd door materiaal tekorten, omdat de dock bij een andere fabrikant wordt geproduceerd.

[...]
Als hij maar niet direct uitverkocht is.

• bloc79
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-07 22:03
Heeft iemand nog een aanrader voor een portable toetsenbordje die makkelijk is mee te nemen voor de steam deck? Kom er wel wat tegen via Reddit maar die zijn meestal via de Amerikaanse Amazon. Liefst heb ik natuurlijk een nederlandse webshop :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bloc79 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:58:
Heeft iemand nog een aanrader voor een portable toetsenbordje die makkelijk is mee te nemen voor de steam deck? Kom er wel wat tegen via Reddit maar die zijn meestal via de Amerikaanse Amazon. Liefst heb ik natuurlijk een nederlandse webshop :)
https://www.coolblue.nl/p...etsenbord-qwerty-wit.html Zoiets? Of moet het nog kleiner?

Edit foto voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJn7KFUExkmHKZYqoN3G7QbM72k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qpunjdy8zY6mNMN3PHjvvUrV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Tadango op 28-09-2022 14:06 ]

• bloc79
Ik bedoelde eigenlijk van die vouwbare sorry was niet helemaal duidelijk
Hou er rekening mee dat er twee layouts zijn, ISO en ANSI. Zelf ben ik meer een fan van ANSI. Vraag het even na bij de webwinkel als het er niet expliciet bijstaat. Sommigen gebruiken foto's van het ene layout terwijl ze de andere verkopen.

[edit]
Lijkt erop dat Logitech normaliter enkel ISO verkoopt in Europa. Jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 28-09-2022 16:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Zojuist is mijn dock en carrying case van JSAUX aangekomen. De case is een cm dikker dan die van valve, maar ik kan de oplader nu wel kwijt. Verder kan hij fungeren als stand, wat handig is op reis. Vorige week toen ik in het ziekenhuis lag had ik hem wel willen hebben ;). Dock nog niet getest.

Zending was 12 dagen onderweg vanuit China. Heb verder geen importkosten hoeven te betalen. Ondanks dat het uit China kwam werd het verkocht door een duitse importeur, dus vermoed dat hij netjes de btw heeft verrekend ;)

• Njay
Ok jullie top 3 gespeelde games op de deck; and go!

• dhrto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:18
Yakuza 5
Yakuza 6
en nu Judgment

EDIT: voor 5 en 6 maak ik gebruik van ProtonGE. Judgment draait 'native'.

[ Voor 59% gewijzigd door dhrto op 29-09-2022 08:13 ]

Assassin's Creed Odyssey
Youropa (net uitgespeeld)
Need for Speed Heat

• Evernote
  • The Binding of Isaac: Repentance
  • SD Gundam Generations Cross Rays
  • Dinkum (end game heeft de Deck er moeite mee)
De laatste tijd wat geconcentreerd op oudere en/of simpelere spellen:

Halo MCC (enkel single player).
Streets of Rogue. Niets zo heerlijk als (bijvoorbeeld) je innerlijke Harambe naar buiten te laten komen. Ik kijk uit naar Streets of Rogue 2. :)
Vampire Survivors. Verbazingwekkend leuk voor zo'n simpel spel.

Ik was een tijdje geleden begonnen aan Pine, maar moet daar nog even inkomen.

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-07 16:27
Civilization 5 (hot seat op de bank met mijn vrouw)
Hollow Knight
Disco Elysium

• Freek93
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-07 08:42
Civilization 6
Slay the Spire
blur

• bloc79
Slay the Spire (van 0 uur naar 60 uur in een paar weken enkel op de steam deck...)
Rocket League (enkel met vrienden)
Horizon Zero Dawn (eergister mee begonnen)

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
ET Legacy op de SD is wel fijn, maar je kan het alleen spelen via desktop mode en met een keyboard + muis.
Blijkbaar is het toch anders, steam mode en desktop mode...

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:32
Mijn steamdeck moet nog binnenkomen maar heb mijn lijstje al vast voorbereid;
- God of War
- Assasin's creed Valhall
- Mass Effect Legendary edition
- Horizon Zero Dawn
- Vampire Survivors

• cold_as_ijs
Zelda 2 (NES)
Zelda BOTW (Wiiu)
Teardown

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 12:49
max payne 3
forza horizon 5 (xcloud)
Titanfall 2

• jerpsx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:58
Ik heb sinds een weekje een 512GB Steam Deck met anti-glare scherm, echt super tevreden met wat hij allemaal kan (speel vooral emulators).

Ik twijfel alleen een beetje over het anti-glare scherm. De meeste mensen lijken erbij te zweren maar het glanzende scherm lijkt mij toch mooier dan mat, en zal de Steam Deck verder ook niet echt naar buiten meenemen.

Verschillende Youtube video’s bekeken, maar lastig te vergelijken op een video. Zijn er mensen die beiden in het echt hebben gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 21:26
cold_as_ijs schreef op woensdag 28 september 2022 @ 19:44:
Zojuist is mijn dock en carrying case van JSAUX aangekomen. De case is een cm dikker dan die van valve, maar ik kan de oplader nu wel kwijt. Verder kan hij fungeren als stand, wat handig is op reis. Vorige week toen ik in het ziekenhuis lag had ik hem wel willen hebben ;). Dock nog niet getest.

Zending was 12 dagen onderweg vanuit China. Heb verder geen importkosten hoeven te betalen. Ondanks dat het uit China kwam werd het verkocht door een duitse importeur, dus vermoed dat hij netjes de btw heeft verrekend ;)
Ook eventjes op inhaken:
Na het verkijgen van de tip m.b.t. de JSAUX carrying case een dag later ook daadwerkelijk besteld.
Verder heb ik nog de anti-slip holder (stand) erbij besteld (mijn huidige USB-C laptop dock werkt gewoon prima, dus enkel een stand had ik nodig).
Beide gisteren mogen ontvangen en over beide tevreden. Degelijk en gewoon netjes afgewerkt.
Net als cold_as_ijs, heb ook ik geen importkosten gehad.

Ik ben dus tevreden met de case. Ik kan nu eindelijk alles bij elkaar opbergen _/-\o_

@cold_as_ijs, een vraagje: Persoonlijk vind ik de Steam Deck beter in de carrying case zitten als de "stand" (en dus SD-card opberg gebeuren) boven op het scherm ligt.... dan kan ik "via de bovenkant van de case" tenminste niet de sticks indrukken en laten klikken. Hoe heb jij de Deck erin zitten?

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-07 14:51
@Corvo @cold_as_ijs
Wat betreft import kosten, sommige koeriers willen die nog wel eens achteraf sturen. Zelf al een paar keer gehad dat ik ook dacht geen kosten te hebben en toen na een week of zo een enveloppe vond met de rekening. Weet even niet meer zeker wie, ik geloof onder andere FedEx.
JSAUX zelf schrijft dat zij in elk geval geen belasting afdragen en dat jou verantwoordelijkheid is dus ik zou nog even niet te vroeg juichen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenja
@Corvo Zo te zien moet je de deck ook met de stand erop in de case doen, als je dit filmpje van Jsaux bekijkt.

• XanderDrake
Njay schreef op donderdag 29 september 2022 @ 06:40:
Ik heb al tig spellen uitgespeeld op de Deck, even de top van spellen die het beste "werken" (dus vanuit aspecten als visuals, controls, performance, stabiliteit en accutijd) op het platform als geheel:
  1. Alan Wake
  2. Apex Legends
  3. LA Noire

• ilmithir
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-07 11:44
- Stardew Valley
- Grim Dawn
- Cyberpunk 2077 (na 1.6)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
@Corvo zoals jij nu beschrijft. Als de stand eronder zit dan kan de case niet goed dicht.

@LOTG in dit geval is het vie DHL verstuurd. In het verleden stuurden ze vooraf een bericht. Officieel was de afzender niet JSAUX, maar een of andere vaag duits bedrijfje. We gaan het nog zien.

• Slapabeardon
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-07 10:40
ilmithir schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:33:
- Stardew Valley
- Grim Dawn
- Cyberpunk 2077 (na 1.6)
Grim Dawn, nice! Hoe heb je die lekker werkend gekregen? Ik kwam echt geen zak verder met die controls, voelde ontzettend onwennig.

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:50
Sleeping Dogs
Yakuza 0
Dead Cells

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• Corvo
Mocht ik daadwerkelijk iets van import moeten nabetalen, dan laat ik het uiteraard ook hierzo weten!
(maar als dat niet al te veel is, heb ik het tot dusver ervoor over, want ik vind het prima spul)

• Corvo
  1. Dishonored 2
  2. Mark of the Ninja
  3. (en verder niks... maar Horizon Zero Dawn staat in zoverre al klaar)

• Karbunkel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08-07 12:52
  • Death's Door
  • The Gunk
  • Stray

• LOTG
Vampire Surviver (veel te verslavend, veel te hoge just one more factor)
Dreamlight Valley (XCloud)
Twilight Princess (CEMU)

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-07 13:37
  • Metro exodus
  • Horizon zero dawn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilmithir
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-07 11:44
Slapabeardon schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:41:
[...]

Grim Dawn, nice! Hoe heb je die lekker werkend gekregen? Ik kwam echt geen zak verder met die controls, voelde ontzettend onwennig.
Het is idd even wennen zo met de SD Grim Dawn spelen, maar persoonlijk vind ik het prima te doen.
Speel met een Warlock en deze build kan redelijk wat klappen hebben en uitdelen met de juiste gear.
Ik heb daardoor denk ik ook wat minder problemen met de controller settings.

Ik heb het zelfde probleem als hier op Reddit wordt besproken, ik heb het ook geprobeerd maar zelf nog niet werkend gekregen (dit zal waarschijnlijk een fout aan mijn kant zijn).
https://www.reddit.com/r/...ettings_does_not_support/

Ik hoop wel dat Crate de pop up met de resolutie waarschuwing weg kan krijgen met een update (als die nog komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-07 15:30
Corvo schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:03:
[...]

Ook eventjes op inhaken:
Na het verkijgen van de tip m.b.t. de JSAUX carrying case een dag later ook daadwerkelijk besteld.
Verder heb ik nog de anti-slip holder (stand) erbij besteld (mijn huidige USB-C laptop dock werkt gewoon prima, dus enkel een stand had ik nodig).
Beide gisteren mogen ontvangen en over beide tevreden. Degelijk en gewoon netjes afgewerkt.
Net als cold_as_ijs, heb ook ik geen importkosten gehad.

Ik ben dus tevreden met de case. Ik kan nu eindelijk alles bij elkaar opbergen _/-\o_

@cold_as_ijs, een vraagje: Persoonlijk vind ik de Steam Deck beter in de carrying case zitten als de "stand" (en dus SD-card opberg gebeuren) boven op het scherm ligt.... dan kan ik "via de bovenkant van de case" tenminste niet de sticks indrukken en laten klikken. Hoe heb jij de Deck erin zitten?
Oh die case gaat iig even opgeslagen worden :D

Toevallig ook de screen protector van jsaux? Want zag dat ze die ook bij amazon hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 07:23
LOTG schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:24:
@Corvo @cold_as_ijs
Wat betreft import kosten, sommige koeriers willen die nog wel eens achteraf sturen. Zelf al een paar keer gehad dat ik ook dacht geen kosten te hebben en toen na een week of zo een enveloppe vond met de rekening. Weet even niet meer zeker wie, ik geloof onder andere FedEx.
JSAUX zelf schrijft dat zij in elk geval geen belasting afdragen en dat jou verantwoordelijkheid is dus ik zou nog even niet te vroeg juichen.
Daarom zou ik het ook gewoon via amazon.com bestellen. Als je dan gaat afrekenen, wordt de prijs getoond inclusief belasting. Invoerrechten hoeven niet betaald te worden, dat geldt alleen voor producten van 150 euro of meer. Ik bestel ook regelmatig via amazon.co.jp, werkt op exact dezelfde wijze.

amazon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cT2s4nn543jbOztVGSaxwkIL2PY=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/o5Q4XlJBsm9TyzIZMLqYQGpz.png?f=fotoalbum_small

[ Voor 22% gewijzigd door Meister Sachs op 30-09-2022 09:10 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
@Meister Sachs denk dat het andere voordeel van Amazon de garantie afhandeling gaat zijn. Nu via JSAUX is het maar de vraag hoe makkelijk het te claimen is.

Ik heb uiteindelijk bij JSAUX besteld omdat de dock niet beschikbaar was op Amazon

[ Voor 21% gewijzigd door cold_as_ijs op 30-09-2022 10:25 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• XanderDrake
Voor fans van een instant-on Emulation Gaming ervaring, met een gelikte interface en alles voor-geconfigureerd, is er nu weer een mooie optie op de markt: Batocera 35: Steam Deck Beta Build.
Het draait op een Linux kernel die je zo kan opstarten vanuit een microSD. Je hoeft dus niet in SteamOS allerlei zaken te regelen, je hoeft alleen in de Steam Deck BIOS een bootoptie aan te passen en je kan beginnen! Dit is voor mij vooral een goed idee: ik wil de SteamOS ervaring liefst gewoon vanilla houden.

ETA Prime heeft er een goede video review van gemaakt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 17:11
Mijn L1-button doet het alleen als ik em heel hard in druk. Hij deed het eerst wel goed.
Zojuist even mijn SD opengemaakt, maar het lijkt ook niet makkelijk te fixen, volgens mij is het blauwe knopje op het moederbordje gaar. Ik heb maar een support-ticket aangemaakt.

Sturen ze trouwens onderdelen op? Of moet ik mijn hele device RMA sturen?

I see red pixels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenja
Onderdelen kun je alleen bij ifixit kopen, bij rma moet je je deck idd compleet opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Laatst online: 19:32
Vrijdag mijn steamdeck ontvangen. Wat een gaaf ding. Heb er nu horizon new dawn op staan en ik ben erg onder de indruk.
Ga me nog verdiepen in het tweaken van de settings maar draait nu lekker op medium 800p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Iemand enig idee hoe te fixen waarom mijn Steam Deck niet Windows wilt booten van externe M2 ssd? Heb Rufus 3.19 al geprobeerd met Windows to Go, ook Win2USB, zou moeten werken maar ik zie bij selecteren externe ssd even de SteamDeck logo, en dan boot hij SteamOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:49

jdh009

FP ProMod
jdh009 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 05:21:
[...]

Dag is vrij vlot.

Ik heb 22 september het mailtje gekregen en dezelfde avond nog betaald. 26 september het mailtje gekregen met trackingsinformatie maar tot nu toe geen inhoudelijke informatie te zien dat ie verzonden is bij GLS. Had jij dezelfde verzender?
[...]
Het is binnengekomen, bovenstaande moet dus aangevuld worden met 30 september bezorgd.
Wat een fijn ding is het om te gebruiken. Helaas wel meteen wat problemen nu en in overleg met de support om te troubleshooten. Apparaat start helaas niet meer op en op een piepje na bij verschillende toetsencombinaties blijft het beeld op zwart. Alleen de haptic feedback lijkt zo af en toe te werken en zo nu en dan een bliepje, maar diverse rebootmethodes e.d. die bij andere wel werken hebben bij mij nog geen vruchten afgeworpen.

Toevallig iemand dezelfde ervaring gehad?

https://www.reddit.com/r/...deck_screen_wont_turn_on/
https://www.reddit.com/r/...lack_screen_after_update/
https://steamcommunity.co...ns/0/3416557114763001833/

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Light21M
  • Laatst online: 11-07 13:29
jdh009 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 02:42:
[...]

Wat een fijn ding is het om te gebruiken. Helaas wel meteen wat problemen nu en in overleg met de support om te troubleshooten. Apparaat start helaas niet meer op en op een piepje na bij verschillende toetsencombinaties blijft het beeld op zwart. Alleen de haptic feedback lijkt zo af en toe te werken en zo nu en dan een bliepje, maar diverse rebootmethodes e.d. die bij andere wel werken hebben bij mij nog geen vruchten afgeworpen.

Toevallig iemand dezelfde ervaring gehad?

https://www.reddit.com/r/...deck_screen_wont_turn_on/
https://www.reddit.com/r/...lack_screen_after_update/
https://steamcommunity.co...ns/0/3416557114763001833/
hou power button is 15-20 sec in eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Light21M schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 03:11:
[...]

hou power button is 15-20 sec in eerst
Werkt helaas niet, heb ook diverse andere combinaties geprobeerd zoals:
- press and hold "..." and Volume Down for about 5 seconds until beep. Wait 5 more seconds, press power but nothing. happend.
Hold power button down for +/- 12 seconds - lights flashed and I think it vibrated a bit, but nothing on the display screen.
- After this Hold power button down for 3 seconds - lights flashed, a bleep and the touch areas vibrated when touched but nothing on the display screen.
- connecting it to my laptop does nothing (except charging light).
Deck ook al een keer helemaal leeg laten lopen en daarna volgeladen, helaas had ook dat geen baat.

[ Voor 6% gewijzigd door jdh009 op 02-10-2022 03:17 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jdh009 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 03:15:
[...]

Werkt helaas niet, heb ook diverse andere combinaties geprobeerd zoals:

[...]

Deck ook al een keer helemaal leeg laten lopen en daarna volgeladen, helaas had ook dat geen baat.
Als deze instructies bij stap 5 niet werken (jet ziet geen Boot Manager), dan wordt het waarschijnlijk een rondje RMA.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 02-10-2022 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
Ik zie op aliexpress meerdere zaken van jsaux onder een andere naam.
Zou het echt alleen rebrand zijn of is het imitatie?
(het gaat mij erom dat via AliExpress de gehele inklaring an gedaan is en geen verassingen meer komen).
Iemand ervaring hiermee?
Ik bedoel bijvoorbeeld:
Dock:
https://a.aliexpress.com/_EIT4YyB
Case:
https://a.aliexpress.com/_Ew1HNYj

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
@madmaus de dock van JSAUX is anders, maar de case kijkt inderdaad een kopie te zijn. Via JSAUX heb ik zelf geen inklaringskosten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
The Zep Man schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 08:23:
[...]

Als deze instructies bij stap 5 niet werken (jet ziet geen Boot Manager), dan wordt het waarschijnlijk een rondje RMA.
Ik zie inderdaad geen bootmanager. Het proces om hem om te ruilen is reeds in gang gezet. Benieuwd hoelang ik in totaal moet wachten tot ik een nieuwe in bezit heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metrik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-06 11:46
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken, verlekkerd door alle positieve review en mooie filmpjes heb ik ook maar een reservering voor een Steam Deck geplaatst. Benieuwd wanneer ik de mail mag ontvangen dat ik kan bestellen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Metrik schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:31:
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken, verlekkerd door alle positieve review en mooie filmpjes heb ik ook maar een reservering voor een Steam Deck geplaatst. Benieuwd wanneer ik de mail mag ontvangen dat ik kan bestellen :D
Ik gok in een weekje, gaat nu heel snel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
Metrik schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:31:
Goede keuze! Hou de reservering info vooral bij, en post je bestel gegevens hier in om de volgende Tweaker verder te helpen :) .
Ik verwacht nog wel een wachttijd van een dikke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Sinds woensdag dit mooi apparaat in mijn bezit. 1TB kaartje erin en gaan met die games.

Cyberpunk, project cars 2 en 3, Automobilista 2, Dirt Rally 2.0. Het werkt allemaal super. PC3 ziet er vind ik beter uit op de SD.

Vraagje: hoe kan ik kiezen op welk medium een game geïnstalleerd word? Ik kan wel achteraf de installatie games achteraf verplaatsen. Ik zou ook bij een installatie kunnen kiezen waar ik de game installeer.

Het lijkt erop dat de installatie lokatie van een nieuw spel dezelfde is als waar ik de laatste game naartoe verplaatst heb.

Ook zou ik een extra lader willen kopen. Die van Valve is 45 Watt. Dus elke 45 Watt zou goed zijn . Of meer, of is dat schadelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
MarcoM schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 08:02:
Sinds woensdag dit mooi apparaat in mijn bezit. 1TB kaartje erin en gaan met die games.

Cyberpunk, project cars 2 en 3, Automobilista 2, Dirt Rally 2.0. Het werkt allemaal super. PC3 ziet er vind ik beter uit op de SD.

Vraagje: hoe kan ik kiezen op welk medium een game geïnstalleerd word? Ik kan wel achteraf de installatie games achteraf verplaatsen. Ik zou ook bij een installatie kunnen kiezen waar ik de game installeer.

Het lijkt erop dat de installatie lokatie van een nieuw spel dezelfde is als waar ik de laatste game naartoe verplaatst heb.

Ook zou ik een extra lader willen kopen. Die van Valve is 45 Watt. Dus elke 45 Watt zou goed zijn . Of meer, of is dat schadelijk?
Onder instellingen->opslag kun je aangeven wat de standaard opslag locatie moet zijn.
Als je games vanuit de store installeert krijg je gewoon netjes een keuze menu.

Wat betreft de extra lader, als je hem ook voor andere devices gebruikt kan het handig zijn om meer dan 45w in huis te halen.
De Steam Deck heeft PD dat er voor zorgt dat hij niet opblaast als je een PD lader aansluit met een hoger wattage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arhagoth
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 11:31
* Dragon Ball Kakarot
* Horizon Zero Dawn
* Car mechanic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
mijn ervaring tot zover is super! Emudeck werkt prachtig maar ik moet mijn mame roms nog wel updaten naar .248

Xcom werkt prachtig met Proton Ge :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metrik
  • Laatst online: 30-06 11:46
XanderDrake schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 22:41:
[...]

Goede keuze! Hou de reservering info vooral bij, en post je bestel gegevens hier in om de volgende Tweaker verder te helpen :) .
Ik verwacht nog wel een wachttijd van een dikke maand.
Ik heb net al een mail gehad dat ik mag bestellen! Binnen 33 uur :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-07 09:27
Metrik schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:14:
[...]

Ik heb net al een mail gehad dat ik mag bestellen! Binnen 33 uur :*)
Oei, dan moet ik mijn spam eens checken. 2 weken terug gereserveerd en ik heb nog helemaal niets zien voorbij komen. Zal maar eens in het bestel en lever topic gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swooky
  • Laatst online: 08-07 13:56
Zijn er hier mensen die het is gelukt om Ubisoft Connect te installeren via Desktop mode om Ubisoft store games te spelen?
Ik heb het zowel met Lutris als Bottles geprobeerd (Lutris is wel heel handig zoals het met Origin en Ubisoft werkt) maar hij geeft altijd een "Connection lost" error nadat ik mijn 2FA heb ingevuld en hij gaat initializeren. Op Reddit weet niemand hoe je het moet oplossen en op Youtube staan een boel random filmpjes met allemaal gare Windows fixes met dingen resetten en DNS naar 8.8.8.8 zetten. Dat laatste werkt niet voor mij. Iemand hier ideeën? Ik zou toch wel echt graag mijn Assassin's Creed games en Steep willen spelen op dit vette apparaat :G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Damn switch emulatie is best soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 16:31
Njay schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 21:08:
Damn switch emulatie is best soepel :)
Doe je dat ook gewoon via EmuDeck? Ik had het heel kort even geprobeerd, maar leek toch lastig. Maar misschien moet ik even doorzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Voor mensen die zich afvragen welke fan ze hebben, op Reddit kwam ik dit tegen:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Morgoth schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:22:
[...]

Doe je dat ook gewoon via EmuDeck? Ik had het heel kort even geprobeerd, maar leek toch lastig. Maar misschien moet ik even doorzetten.
Via emudeck is erg makkelijk, het enige is dat de firmware er niet bij zit (want dat is Nintendo code) dus die moet je zelf regelen en in de juiste folders plaatsen. Geld ook voor de PS3 emulator onderandere maar die staat gewoon op de Sony site.

Ik heb zelf nog geen succes met spellen op de switch emulator, tenminste niet de spellen die ik geprobeerd heb zoals LiveAlive. Loopt gewoon niet soepel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-07 16:34
Evernote schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:09:
Voor mensen die zich afvragen welke fan ze hebben, op Reddit kwam ik dit tegen:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Heb gekeken en blijkbaar de Delta fan. Jammer genoeg heeft iFixit geen voorraad, heeft er hier iemand toevallig een goeie fan over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Marc1510 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:27:
[...]

Heb gekeken en blijkbaar de Delta fan. Jammer genoeg heeft iFixit geen voorraad, heeft er hier iemand toevallig een goeie fan over?
Heb je dan issues met de fan dat je hem nu wilt vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:29
LOTG schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:24:
[...]
Ik heb zelf nog geen succes met spellen op de switch emulator, tenminste niet de spellen die ik geprobeerd heb zoals LiveAlive. Loopt gewoon niet soepel genoeg.
Als je tijdens het installeren van EmuDeck voor Advance hebt gekozen, dan loopt het idd niet zo soepel. Ik heb EmuDeck opnieuw geinstalleerd en gekozen voor Simpel en alle spellen werken soepel. Voorheen had ik bij Animal Crossing bv te laag fps, maar nu speelt het soepel.
Pagina: 1 ... 52 ... 117 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.