Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49
Tadango schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:02:
[...]

Tja, daar zit nu net het punt :) Heb je nu echt een zwarte fan en valt die wellicht mee (is het meer persoonlijk) of heb je wellicht een goede zwarte, en zijn er ook slechte zwarte?
Ik kan mij niet voorstellen dat er meerdere soorten zwarte logo fans zijn. Het is slim om meerdere bronnen voor componenten te hebben maar op een gegeven moment is veel verschillende leveranciers hebben ook een nadeel.

Je hebt daarnaast nog wel DOA en garantie gevallen, dat daar verschillen zitten tussen zwart en blauw, maar daar heb ik nog geen data van gezien.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Net m`n 256GB model ontvangen via GLS. Enige waar ik niet zo happy om ben is dat er een gat in de verpakking zit. Het is maar dat er een redelijk sturdy protective case om de steamdeck zat want als het een gat is dat ontstaan was doordat er iets met een punt op gevallen was, dan had ik mischien nog schade.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXEXlJXRA0ZXLMcVzli4p4d3I7M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5kaT2ogPSqY7nI7pq3bGqa4Z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Evernote schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:05:
[...]

Mooie deal inderdaad, zelf ben ik geen fan meer van SanDisk nadat meerdere kaartjes zijn overleden dus ik heb een Samsung EVO A2 gehaald. (512GB)
Ik heb zelf deze gehaald. Voor €74,- een heel acceptabele prijs gezien de beloofde prestaties. Dat het ook wel een beetje weg heeft van Steam-blauw is alleen maar mooi meegenomen. Ik heb zelf ook de nodige aanvaringen gehad met SanDisk. Van USB-sticks die het opeens niet meer deden tot aan geheugenkaartjes die niks meer wouden bijschrijven, enkel uitlezen (en ja, de Write-protection was er gewoon van af :P ). Met Samsung *even afkloppen* nooit problemen mee gehad. Hopelijk kan ik met de Pro Plus ook nog vele jaren probleemloos genieten van mijn Steam Deck 512 GB. :)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ram-G-maN schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:06:
[...]

Ik heb zelf deze gehaald. Voor €74,- een heel acceptabele prijs gezien de beloofde prestaties. Dat het ook wel een beetje weg heeft van Steam-blauw is alleen maar mooi meegenomen. Ik heb zelf ook de nodige aanvaringen gehad met SanDisk. Van USB-sticks die het opeens niet meer deden tot aan geheugenkaartjes die niks meer wouden bijschrijven, enkel uitlezen (en ja, de Write-protection was er gewoon van af :P ). Met Samsung *even afkloppen* nooit problemen mee gehad. Hopelijk kan ik met de Pro Plus ook nog vele jaren probleemloos genieten van mijn Steam Deck 512 GB. :)
Heb ik ook naar gekeken, maar de meerwaarde over de Evo Plus is er niet voor de steam deck. Steam deck heeft maar een 100MB/s slot dus de Evo Plus zou ook al maximale prestaties moeten leveren. Zou wel een interessant vergelijk zijn of er verschillen in de praktijk merkbaar zijn tussen deze 2 kaarten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ik heb ook zo'n witte Evo Plus microSD en heb met een zwarte stift de zichtbare delen zwart geschilderd. Niks van de zien :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
Heb hier zowel de 512 Samsung Pro plus liggen, als een iets oudere Sandisk Ultra 200Gb (A1 klasse), iemand enig idee welk spel/applicatie een beetje geschikt is om te testen?
Deck komt met wat geluk donderdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Tadango schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:12:
[...]

Heb ik ook naar gekeken, maar de meerwaarde over de Evo Plus is er niet voor de steam deck. Steam deck heeft maar een 100MB/s slot dus de Evo Plus zou ook al maximale prestaties moeten leveren. Zou wel een interessant vergelijk zijn of er verschillen in de praktijk merkbaar zijn tussen deze 2 kaarten.
Van die Evo (de witte 2021 variant) lees ik wel weer meerdere reviews over dat ze kapot gaan (switch gebruikers) De pro variant zou meer betrouwbaar moeten zijn als de naam pro staat waarvoor deze ook bij de SSD's staat maar voor de snelheid maakt het idd niks uit als de steamdeck tot 100MB/s gaat. Wist ik trouwens niet dus maakt mijn zoektocht weer wat makkelijker :)

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NosferatuX schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:56:
[...]

Van die Evo (de witte 2021 variant) lees ik wel weer meerdere reviews over dat ze kapot gaan (switch gebruikers) De pro variant zou meer betrouwbaar moeten zijn als de naam pro staat waarvoor deze ook bij de SSD's staat maar voor de snelheid maakt het idd niks uit als de steamdeck tot 100MB/s gaat. Wist ik trouwens niet dus maakt mijn zoektocht weer wat makkelijker :)
Tja, wat gaat nu niet kapot tegenwoordig ;) Wel goed om in de gaten te houden. Ik neem aan dat de switch niet belachelijk veel writes doet dus dat daar niet door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Interessant weetje.
UHS-1 gaat maar tot max 104MB/s

De snelheden waarmee wordt geadverteerd door bv samsung zoals 120 of 160 MB/s gaat alleen wanneer je hun meegeleverde kaartlezertje gebruikt en die past niet in de switch.
Ook dit wist ik niet maar bv die snelle Pro kaart zal zonder die reader ook maar max 100MB/s doen en write zelfs lager ook al zou de streamdeck meer aan kunnen. Maar je kan dus net zo goed een kaartje nemen die write max 90MB/s doet. (zolang het geen a1 is want dan zijn die iops ook minder?)
Voor hogere snelheden heb je UHS-2 nodig of een propriëtaire kaartlezer.

samsung pro zonder samsung reader
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3Du3fA4p8QRaWtj-NDMqTzAbck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dlkSAPedgmaacqaTCHM1D9d6.jpg?f=fotoalbum_large

samsung pro met samsung reader
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-qFGhFMoq36FzGx_M6woOiYoWZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzxcvo9zoDP7vBpjVDHGRYWk.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: juiste foto geplaatst

Ben overigens voor deze hub gegaan
https://www.amazon.de/-/n...=ppx_pt2_mob_b_prod_image

[ Voor 11% gewijzigd door NosferatuX op 12-04-2022 16:57 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ik heb de afgelopen dagen wat spellen uitgeprobeerd. Merendeel speelt wel prima weg maar aangezien ik vrijwel nooit op consoles gegamed heb merk ik dat ik niet echt goed met shooters overweg kan. Even oefenen nog :)

Toen keek ik verder in mijn library welke games verified zijn en kwam ik Steam World Dig 2 tegen. Ik heb deel 1 ooit gespeeld en vond die vermakelijk maar was nooit aan deel 2 toegekomen. Maar ik moet zeggen het is echt het perfecte spel voor de Deck. Controls zijn super, spel draait fantastisch en gebruikt weinig stroom. Accuduur van ~6 uur. Heb het spel de afgelopen dagen in 12 uur uitgespeeld. Echt de overweging waard.

Iemand nog aanbevelingen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spektaculair
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-09 18:25
Mijn deck is nog niet binnen maar toevallig heb ik Steamworld Dig 2 laatst ook gespeeld. Als je zoiets leuk vind zou je Yoku's Island Express ook eens kunnen proberen. Zijn allebei leuke variaties op het Metroidvania principe en spellen die lekker wegspelen met controller ipv muis/toetsenbord. Kost op steam 20 euro maar via g2play heb je hem voor minder dan 50 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

2 uur lopen spelen met de steamdeck.

1st impressions tot zover.

- Wat een kabaal (fan) - zelfs al is het enige wat ik ermee doe een game downloaden vanaf de library view. Dan draait die fan op volle toeren. Ik moet echt een TDP limiet instellen van 4 watt wil die fan onder controle komen. Het fan nivaeu doet het hem echt niet onder voor m`n Dell Latitude 7210 met een i7 als die op volle toeren staat.

- Controls vind ik tot zover niet prettig, met name de shoulder buttons voelen gewoon " verkeerd " aan in games zoals Ace combat 7 waarbij je ze continu alle 4 nodig hebt. Mischien is dit gewoon gewenning m.b.t de steamdeck. Ik kan me herrineren dat toen ik de Switch voor het eerst vasthield dat ook een paar dagen wennen was.

- Control layout is iets anders dan de bedoeling ? Vaak bij het opstarten van een game staat er de melding " default recommend controls loaded " maar in het geval van 2 games (cuphead en Hotline miami) waren die default controls totaal verkeerd. Met een beetje pech mag je dus bij meerdere games uit je library zelf je controls aanpassen.

- Druk vaak incidenteel de rechter touchpad, die disablen zou wel helpen.Dit kan wel, maar is niet universeel in te stellen maar op individuele game basis.

+ Download snelheden zijn goed over wifi. Via m`n WiFi6 acces punt haal ik de max snelheid van m`n internet verbinding (65Mb/sec)

+ Resume/suspend feature werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lithiumangel schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:29:
2 uur lopen spelen met de steamdeck.

1st impressions tot zover.

- Wat een kabaal (fan) - zelfs al is het enige wat ik ermee doe een game downloaden vanaf de library view. Dan draait die fan op volle toeren. Ik moet echt een TDP limiet instellen van 4 watt wil die fan onder controle komen. Het fan nivaeu doet het hem echt niet onder voor m`n Dell Latitude 7210 met een i7 als die op volle toeren staat.

- Controls vind ik tot zover niet prettig, met name de shoulder buttons voelen gewoon " verkeerd " aan in games zoals Ace combat 7 waarbij je ze continu alle 4 nodig hebt. Mischien is dit gewoon gewenning m.b.t de steamdeck. Ik kan me herrineren dat toen ik de Switch voor het eerst vasthield dat ook een paar dagen wennen was.

- Control layout is iets anders dan de bedoeling ? Vaak bij het opstarten van een game staat er de melding " default recommend controls loaded " maar in het geval van 2 games (cuphead en Hotline miami) waren die default controls totaal verkeerd. Met een beetje pech mag je dus bij meerdere games uit je library zelf je controls aanpassen.

- Druk vaak incidenteel de rechter touchpad, die disablen zou wel helpen.Dit kan wel, maar is niet universeel in te stellen maar op individuele game basis.

+ Download snelheden zijn goed over wifi. Via m`n WiFi6 acces punt haal ik de max snelheid van m`n internet verbinding (65Mb/sec)

+ Resume/suspend feature werkt goed.
Heb je hoge temperaturen? 90+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Enig idee hoelang er verschil tussen betaling en verzending zit? Gisteravond direct besteld maar nog geen verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

ZelianGuy schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:05:
Enig idee hoelang er verschil tussen betaling en verzending zit? Gisteravond direct besteld maar nog geen verzending
In mijn geval was het donderdag betaald, Maandag avond verzonden, Dinsdag in huis.

[ Voor 4% gewijzigd door lithiumangel op 12-04-2022 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZelianGuy schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:05:
Woensdag verzonden, donderdag in huis. Dat is elke keer zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Tadango schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:52:
[...]

Heb je hoge temperaturen? 90+?
Ik had niet initieel gekeken naar die performance metrics. Maar als ik ze nu derbij haal terwijl ik een game download kom ik terecht op 74C GPU 69C CPU , raar genoeg schiet de GPU vaak naar 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:02

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Moet toch wel ff zeggen dat ik niet echt gecharmeerd ben van de accu. Amper 2 uurtjes Elden Ring spelen en hij is alweer op. De SD is dus niet echt een ding om mee te nemen voor in het vliegtuig ofzo. Beetje jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lithiumangel schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:22:
[...]

Ik had niet initieel gekeken naar die performance metrics. Maar als ik ze nu derbij haal terwijl ik een game download kom ik terecht op 74C GPU 69C CPU , raar genoeg schiet de GPU vaak naar 100%
Probeer eens een zwaar spel. Als deze makkelijk boven de 90 komt heb je wellicht een koeling probleem waardoor de fan extra hard draait. Geen idee of 74 veel is bij het downloaden. Mijn gevoel zegt van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
Mijn fan blaast ook continu en heeft ook een piep. Jammer. Maar met muziek valt het wel weg, denk ik.

SteamOS is een behoorlijke deceptie: Windows 8 was met Tablet Modus een stuk, heeeeel stuk gebruikersvriendelijker. Ook W10 doet dat beter. Geen eens een osk dat oppopt als je een tekstvak aantikt??? Kom op, zeg. Moest ik Bingen om de sneltoets te vinden, nergens een indicatie.

Richtingsknoppen en een browser of in een menu? Vergeet het. Sluit je een controller aan op W10, dan werkt dat wel met de Dpad.

En een verdraaid kleine interface.

Oh, en geen accessibility om knoppen generiek om te wisselen. Ik wil de Nintendo layout, Steam!

Ik pak zo eerst wel weer mijn Switch, even afkoelen. 😂😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 12:14
Tadango schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:25:
[...]

Probeer eens een zwaar spel. Als deze makkelijk boven de 90 komt heb je wellicht een koeling probleem waardoor de fan extra hard draait. Geen idee of 74 veel is bij het downloaden. Mijn gevoel zegt van wel.
AMD heeft er wel een handje van om warm te worden tijdens het downloaden.

M’n 5900X wordt in Steam ook goed heet als ik alleen iets download en verder niets doe.

Al is het geloof ik dat hij simultaan ook uitpakt en dingen wegschrijft naar de plaats van bestemming?

Echt enorm balen als je dan eindelijk je SD hebt en hij zo luidruchtig is :(

*Evernote vreest dat zijn Steam Deck ook luidruchtig gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Tadango schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:25:
[...]

Hmm ik had F1 2020 en Ace Combat 7 gedraait als zwaarste tot zover. Raar genoeg komen de CPU/GPU niet boven de 54/55 C uit ...

Nu ben ik 1 v.d zwaardere games aan het downloaden uit m`n steam library (Cyberpunk 2077 helaas op gog.com hehe) wat dus God of war is. Maar moet je kijken wat een temps, die zijn hoger als daarnet dat ik F1 2020 aan het downloaden was. Boven de 80C gewoon.

GPU springt enorm vaak richting de 100%.

Ik moet er zo vandoor, dus ik ga morgen wel kijken hoe de temps zijn als ik daadwerkelijk God of War speel. Maar tot zover ben ik hier niet echt happy mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kKMEHiUVwGetauoRK9NNIMGLeUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BM4YWkBDigOPQAJUKm3P5xOl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
M'n eerste games geprobeerd inmiddels.

Alles wat ik getest heb is verified / great on deck; maar de ervaringen zijn nog wel wisselend.

Dark Souls 3, de camera met de rechter-stick is echt horrible en hij draait continue naar een viewpoint wat niet fijn is. Ligt waarschijnlijk meer aan het spel dan aan de deck, het draait wel zeer goed.

Stardew Valley voelde het menu heel traag aan, ingame had ik wat hangs/stutter. Maar mogelijk was er toen op de achtergrond ook nog andere software aan het installeren.

Secrets of Grindea, Tales of Symphonia en Valheim draaiden prima; controls een beetje wennen hier en daar.

Victor Vran was fantastisch; op ultra settings op volledige resolutie zo'n ~40-50 fps continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lithiumangel schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:32:
[...]

Hmm ik had F1 2020 en Ace Combat 7 gedraait als zwaarste tot zover. Raar genoeg komen de CPU/GPU niet boven de 54/55 C uit ...

Nu ben ik 1 v.d zwaardere games aan het downloaden uit m`n steam library (Cyberpunk 2077 helaas op gog.com hehe) wat dus God of war is. Maar moet je kijken wat een temps, die zijn hoger als daarnet dat ik F1 2020 aan het downloaden was. Boven de 80C gewoon.

Ik moet er zo vandoor, dus ik ga morgen wel kijken hoe de temps zijn als ik daadwerkelijk God of War speel. Maar tot zover ben ik hier niet echt happy mee.

[Afbeelding]
Ik ben nou mijn eerste game aan het downloaden (fallout 4, vooral omdat een vriend van me gek is op die game en ik wil hem een foto sturen dat ik die speel op de deck :+). Nou is mijn download snelheid wel een stuk lager en grilliger, maar de temperatuur blijft ook echt een flink stuk lager. Toen hij redelijk stabiel tegen de 38 MB/s zat (maximum van mijn Ziggo lijntje, nog een paar weken wachten op gigabit glas oOo) klommen de temps naar 56 a 57 graden. Nu doet hij wat rustiger aan en blijft hij weer rond de 50.

Wel heb ik spikes dat de temp readout even veel hoger aangeeft voor 1 tick zeg maar, dan is er even een piek op de belasting, maar volgende tick is hij dan alweer omlaag. Dat tel ik dus niet echt mee, maar als je net op dat moment een screenshot gemaakt hebt dan is het misschien niet anders dan bij mij. Die 100% gpu spikes zie ik ook.

Edit: oh, en ik hing nog aan de lader. Wel in de laatste 10% geloof ik dus ik weet niet hoeveel dat nog uitmaakt maar het voegt wellicht ook wat warmte toe. Mocht jij toevallig net je lege accu op aan het laden zijn dan zou dat ook nog wat kunnen verklaren.

Fan noise is bij mij ook wel duidelijk aanwezig, maar voornamelijk de lucht verplaatsing wat ik hoor volgens mij. Als ik er op let denk ik misschien iets van een hoge piep te horen er in maar is nauwelijks waarneembaar voor mij... Maar ik ben 43 en heb nooit goede oren gehad (door een hardnekkig oorontsteking toen ik 4 of zo was).

Ik vind het ding verder wel lekker in de hand liggen maar heb er dus nog niet mee gespeeld, ben benieuwd. De knoppen achterop vond ik eerst heel raar maar dat komt omdat ik triggers gewend ben van de Xbox elite controller. Deze knoppen moet je juist niet op de rand aan de buitenkant proberen in te drukken, dat werkt niet echt. Meer in het midden gaat beter.

Oh en @Yzord, tuurlijk wel, moet je alleen een andere game spelen in het vliegtuig als je niet in 2 uur je accu leeg wil trekken. Zoals bv de tip van @soulcrusher die 6 uur haalde met steamworld dig 2 :)
Het blijft wel een apparaat waar je een klein beetje eigen verantwoordelijkheid hebt. Wil je lang gamen dan kun je niet maximale performance uit het ding gaan trekken (of een game draaien die dat vereist dus).

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 12-04-2022 20:46 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
[...]

Loopt ace combat een beetje? Lijkt me echt een ideale game voor de steamdeck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
Yzord schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:23:
Moet toch wel ff zeggen dat ik niet echt gecharmeerd ben van de accu. Amper 2 uurtjes Elden Ring spelen en hij is alweer op. De SD is dus niet echt een ding om mee te nemen voor in het vliegtuig ofzo. Beetje jammer.
Met een beetje tweaken kan je toch wel een uur meer halen denk ik.
[...]

[Afbeelding]
84 graden bij slechts downloaden?? Huh, komt bij mij niet voor, net even gekeken; wordt 45 graden bij downloaden. Misschien moet je even kijken of je eerst de updates kan installeren.
Evernote schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:23:

Echt enorm balen als je dan eindelijk je SD hebt en hij zo luidruchtig is :(

*Evernote vreest dat zijn Steam Deck ook luidruchtig gaat zijn..
Ik denk dat we een poll moeten doen ofzo, het lijkt een coin-flip of je het ervaart als kabaal of als simpelweg blazen. Het kan toch niet alleen te maken hebben met perceptie?
Chinco schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:07:

SteamOS is een behoorlijke deceptie: Windows 8 was met Tablet Modus een stuk, heeeeel stuk gebruikersvriendelijker. Ook W10 doet dat beter. Geen eens een osk dat oppopt als je een tekstvak aantikt??? Kom op, zeg. Moest ik Bingen om de sneltoets te vinden, nergens een indicatie.
Ondanks dat ik een Surface Pro gebruiker ben en meerdere Windows tablets bezit, ervaar ik dit echt niet zo. Ik vond de Windows touchscreen ervaring ook best ok, maar die ervaring zat niet in het hele OS waardoor je alsnog op kleine kruisjes en onnauwkeurige menus moet proberen te drukken. Dat ervaar ik minder bij SteamOS, maar sommige elementen zijn alsnog klein dankzij het kleine scherm.

Daarnaast krijg ik gewoon een keyboard als ik op een searchbar druk hoor, in de library, store, friends, etc...
Noxious schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:57:
Victor Vran was fantastisch; op ultra settings op volledige resolutie zo'n ~40-50 fps continue.
Goede tip. ik heb nog een key in mn humble bundle ergens liggen te verstoffen :)

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
[...]

Ondanks dat ik een Surface Pro gebruiker ben en meerdere Windows tablets bezit, ervaar ik dit echt niet zo. Ik vond de Windows touchscreen ervaring ook best ok, maar die ervaring zat niet in het hele OS waardoor je alsnog op kleine kruisjes en onnauwkeurige menus moet proberen te drukken. Dat ervaar ik minder bij SteamOS, maar sommige elementen zijn alsnog klein dankzij het kleine scherm.

Daarnaast krijg ik gewoon een keyboard als ik op een searchbar druk hoor, in de library, store, friends, etc...
In de desktop modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
Bedoel je dat touchcontrols niet goed werken in de Arch linux desktop modus op de Deck? Ik zit daar nooit. Uit je post haalde ik alleen dat je Windows Tablet beter vond...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
XanderDrake schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:09:
[...]

Het kan toch niet alleen te maken hebben met perceptie?

[...]
Ik denk het niet. Er blijken sowieso al twee verschillende fans in gebruik te zijn waarvan er 1 veel meer lawaai maakt dan de andere.
Als ik YT videos zoek van bv God of War dan zit de ene gebruiker rond 60c en de ander rond 70c, neem aan dat zo een verschil ook terug te horen is in de fan.
Blijkbaar zitten sommige, helaas, al op meer dan 80c met alleen maar downloaden.
Perceptie zal zeker meespelen maar er lijkt behoorlijk wat verschil te zitten per unit. Soort lottery.
Maakt me wel wat huiverig mbt wat ik kan verwachten donderdag

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eerste indruk van fallout 4 op de deck is top :) draait prima en solid 60 fps. Paar keer 30 geprobeerd maar dat vind ik bij een fps toch wel sterk merkbaar ook al is het op een handheld (om dezelfde reden heb ik dat soort games op de switch veelal vermeden). Het ziet er in ieder geval ook geweldig uit op dat kleine schermpje (mijn angst dat het scherm tegen zou vallen na de switch oled bleek ook ongegrond).
Wel pas de begin area, ben benieuwd hoe het bij de corvega plant draait.
Hij is niet 'great on deck', maar tot nu toe alleen omdat je de launcher even moet bedienen via touch (na eerste keer paar dingen instellen is dat alleen op play drukken) en als je je naam moet invullen moet je zelf even met de steam+X combinatie het on screen keyboard naar voren halen. Maar dat hoeft ook maar 1 keer en als je weet hoe het moet ook geen issue.

Had helaas maar kort de tijd, is stiekem alweer laat, snel slapen want morgenochtend verder met de training... Wel zin in het aankomende paasweekend :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauthelegendary
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08 17:16
Steam Support heeft het aanbod voor een RMA ingetrokken en is inmiddels heel erg moeilijk aan het doen over mijn unit met zwakke haptic feedback, zelfs na het zenden van bewijs via een Youtube video. De linker trigger geeft letterlijk geen enkele feedback maar blijkbaar is dat "intended behaviour" 🙄. Moet wel zeggen dat ik toch nog steeds over een RMA aan het twijfelen ben aangezien ze weigeren RMA's aan te bieden voor mensen met de luide whiny fans. Heb liever mijn goede fan met slechte haptic feedback dan een vervanging met mogelijk luide fan. Dat ik die overweging uberhaupt moet maken is niet tof.

Verder is het een cool apparaat en heeft het zeker op het gebied van emulatie een hoop potentie. Op software gebied is er nog erg veel ruimte voor verbetering. Ben van eerdere Valve hardware gewend dat ze daar best vlot mee zijn en ook goed naar suggesties luisteren vanuit de community, dus ik verwacht dat er snel goede updates komen. Zou de Deck verder absoluut nooit aanraden aan een meer casual gebruiker. Dit ding is gemaakt voor het soort mensen die deze site bezoeken 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

CopyCatz schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:46:
[...]

Loopt ace combat een beetje? Lijkt me echt een ideale game voor de steamdeck.
Ja zeker ! Draait echt perfect. 60 fps locked, vloeiend. Ziet er goed uit. Doet er niet onder op m`n PS4 ervaring waar ik Ace 7 voor het eerst op had gespeeld tijdens de launch.

[ Voor 22% gewijzigd door lithiumangel op 12-04-2022 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

XanderDrake schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:09:

[...]

84 graden bij slechts downloaden?? Huh, komt bij mij niet voor, net even gekeken; wordt 45 graden bij downloaden. Misschien moet je even kijken of je eerst de updates kan installeren.
Het allereerste wat m`n steam deck deed na de initiele setup process was het direct aanbieden van een firmware update. Dus dit is al daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-09 12:09
Vandaag ontvangen en moet wel wennen aan hoe de controls zitten, is opzich prima te doen zodra je het een beetje door hebt.

Burnout paradise gespeeld voor een paar uur, werkt vrij tof! (Ookal staat deze bij mij als "unknown support", werkt ie zover als ik gemerkt heb 100%)

L4D2 was wel een ramp, voor een shooter heb ik toch echt een soort van aim assist nodig of iets, snap niet hoe mensen dit kunnen spelen op analoge sticks? :|

Heb wel dat de haptic feedback op mijn trackpad achtige dingen wat raar klinkt soms, alsof het niet helemaal lekker vast zit en resoneert. Is ook vrij luid daardoor, lijkt me niet helemaal de bedoeling? Voelt wat goedkoop, terwijl de rest van het apparaat niet zo overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Worden alle Steam instellingen en custom control layout opgeslagen in de Steam cloud? Ik zie mezelf veel prutsen en af en toe een re-image moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Vraagje omdat ik dit niet in dit topic lees. Op Reddit las ik dat Canadese kopers van de SD import belasting moeten betalen omdat de SD vanuit de VS is verzonden. Ik hoor hier niets over hier dus ik mag aannemen dat niemand deze naheffing heeft gekregen toen hij geleverd werd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rikoos schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:45:
Vraagje omdat ik dit niet in dit topic lees. Op Reddit las ik dat Canadese kopers van de SD import belasting moeten betalen omdat de SD vanuit de VS is verzonden. Ik hoor hier niets over hier dus ik mag aannemen dat niemand deze naheffing heeft gekregen toen hij geleverd werd?
Ze worden hier vanuit de EU verstuurd. Alles is inclusief belasting en verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Ik heb er zelf ook eentje gereserveerd en mijn kids willen er ook mee spelen en vraag me daarom het volgende af.

Wat is nou de algemene ervaring van het apparaat en het spelen van games? Is het downloaden van games die goedgekeurd zijn en dan gelijk spelen of moet je dan toch nog tweaken en fine tunen om het goed te krijgen?

Ik vind het niet erg om te tweaken en te finetunen maar voor mijn kids is dat niet te doen. Die zullen al afhaken als bijvoorbeeld een stukje tekst niet goed te lezen is etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRbn
  • Laatst online: 22:14
Ondertussen ook mijn SD binnen (256GB). De fan noise/whine is wel een dingetje, maar ik stoor me er momenteel niet te hard aan. Het meeste vergaat in het geluid van de game. Ik ga voorlopig niet proberen om een RMA te krijgen en te gokken op een betere fan. Ik zie in de toekomst wel nog 3rd party oplossingen verschijnen om zelf de fan te vervangen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EldraziKlap
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2024
Tadango schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:15:
[...]

Woensdag verzonden, donderdag in huis. Dat is elke keer zo geweest.
Top!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iRbn
  • Laatst online: 22:14
GranCanaria schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:57:
Ik heb er zelf ook eentje gereserveerd en mijn kids willen er ook mee spelen en vraag me daarom het volgende af.

Wat is nou de algemene ervaring van het apparaat en het spelen van games? Is het downloaden van games die goedgekeurd zijn en dan gelijk spelen of moet je dan toch nog tweaken en fine tunen om het goed te krijgen?

Ik vind het niet erg om te tweaken en te finetunen maar voor mijn kids is dat niet te doen. Die zullen al afhaken als bijvoorbeeld een stukje tekst niet goed te lezen is etc.
Games die verified zijn spelen zonder enige moeite. Bij het gros van de "Playable" games, is de reden vaak dat de game via een aparte launcher start (en je dus even het touch screen moet gebruiken), of dat er in bepaalde stukken van het spel een keyboard nodig is (op te lossen door Steam + X te drukken). Bij de Untested games is het logischerwijs een gok :-).

Mijn ervaring is dat games die al controllers ondersteunen, vaak ook gewoon werken op de Steam Deck.

Zie ook https://www.steamdeck.com/en/verified :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6z8tQyNAsrU-VKxyRdqNtW85kAc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8KVWeeu66jtBWPufvrds8WZy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
iRbn schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:01:
[...]

Games die verified zijn spelen zonder enige moeite. Bij het gros van de "Playable" games, is de reden vaak dat de game via een aparte launcher start (en je dus even het touch screen moet gebruiken), of dat er in bepaalde stukken van het spel een keyboard nodig is (op te lossen door Steam + X te drukken). Bij de Untested games is het logischerwijs een gok :-).

Mijn ervaring is dat games die al controllers ondersteunen, vaak ook gewoon werken op de Steam Deck.

Zie ook https://www.steamdeck.com/en/verified :
[Afbeelding]
Bedankt! Dat klinkt goed. Je moet het uiteindelijk toch zelf ervaren denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GranCanaria schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:07:
[...]

Bedankt! Dat klinkt goed. Je moet het uiteindelijk toch zelf ervaren denk ik.
Daarnaast, kinderen leren ook erg makkelijk ;) Als ze weten op welke knop ze moeten klikken in een popup om het spel te starten dan is het ook geen probleem. Installeren van nieuwe / andere spellen mogen die van mij toch niet (op hun account zit een pincode) en als er een eerste configuratie nodig is dan is dat eenmalig normaal. Het blijft een PC met spellen met configuraties / nukken maar in de meeste gevallen werkt het zo goed als perfect via Steam. Onze gaming VM draait ook met Steam big picture voor de meeste spellen en de kinderen (5 en 8 ) hebben daar geen moeite mee normaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArniD
  • Laatst online: 14-09 19:08
Voor de mensen die de fan goed horen bij het downloaden van games:

Op de desktop haalt steam de game binnen en decompressed/installeert de game meteen.
Hoe sneller de download hoe meer hij van de CPU vraagt.
Ik vermoed dat het op de steam deck ook zo het geval is.

Daarmee sluit je overigens niet andere eventuele problemen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk het enige wat mij gisteren echt een beetje tegenviel (had er eerder niet naar gekeken) is dat de adapter een vaste, en vrij korte, kabel heeft. Dat vind ik wel echt een beetje suf... Zelfs met de adapter in een stekkerblok naast de bank is het een beetje krap om te laden en spelen tegelijk.

Hebben mensen hier ervaringen met verlengkabels? Of kun je beter voor een alternatieve adapter kijken? Geen idee of elke power delivery adapter met genoeg vermogen werkt of wat die dingen kosten eigenlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
Finraziel schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:43:
Eigenlijk het enige wat mij gisteren echt een beetje tegenviel (had er eerder niet naar gekeken) is dat de adapter een vaste, en vrij korte, kabel heeft. Dat vind ik wel echt een beetje suf... Zelfs met de adapter in een stekkerblok naast de bank is het een beetje krap om te laden en spelen tegelijk.

Hebben mensen hier ervaringen met verlengkabels? Of kun je beter voor een alternatieve adapter kijken? Geen idee of elke power delivery adapter met genoeg vermogen werkt of wat die dingen kosten eigenlijk...
Ik gebruik al sinds het begin de Deck in combinatie met allerlei andere opladers. Ik heb bijvoorbeeld een Travel USB-PD oplader van ome Ali, die gebruik ik vaak voor werk en reizen: het is een compactie max 65 watt USB lader met een losse USB-C poort en kabel. Werkt als een tierelier met de Deck, ook met mijn werk laptop, telefoon, accu's, etc. Kostte me 16€ ofzo.
Het mooie van de Deck is, je kan hem met praktisch alles opladen. Ik heb ook een 18watt telefoon oplader, en ook díe laadt de Deck, zij het heel traag, op :) Wat dat betreft kan je willekeurig wat voor USB-C kabel gebruiken, de meeste zijn wel rated tot 20-30 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Herkenbaar. Ik heb een 60W USB C adapter van mijn chromebook met een lange kabel wat echt heerlijk is. Voor de Steam deck neem ik straks een losse adapter met losse kabel van 1,5 / 2M. Kost wel redelijk wat als je het in NL koop, 50 euro of meer. Een tip voor een goedkopere goede uit het buitenland is welkom :) De adapter van de deck komt bij het bureau voor de USB C dock, dan is kort niet zo'n probleem.

Verleng kabels kan lastig worden met compatibiliteit wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tadango schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:55:
Een tip voor een goedkopere goede uit het buitenland is welkom :)
Zoek een USB Power Delivery voeding die 45 watt of meer kan leveren. Met een USB-A of USB-C poort of twee zijn ze vaak niet zo prijzig. Neem er een los kabeltje van de gewenste lengte bij, en je bent klaar voor actie.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eqArrGV_-LHCaVn8RBPeKgt9FOc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dpaM2RgqCI4lQJBqqUWHQh0J.jpg?f=fotoalbum_large

Deze bijvoorbeeld, heb je alleen een losse kabel nodig. Maar een 45w zou ook voldoende moeten zijn voor de deck.

De standaard charger heeft geen verwisselbare kabel begrijp ik? Dat is wel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhaegar1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 09:17

Serieus? Het was niet eens in me opgekomen dat ze een fixed cable zouden gebruiken. Wat een misser. Nu zit met de standaard ga ik het waarschijnlijk echt niet redden op de bank. Dat wordt toch nog weer een aparte adapter en kabel regelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
Rhaegar1 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:41:
[...]

Serieus? Het was niet eens in me opgekomen dat ze een fixed cable zouden gebruiken. Wat een misser. Nu zit met de standaard ga ik het waarschijnlijk echt niet redden op de bank. Dat wordt toch nog weer een aparte adapter en kabel regelen :/
zeker onhandig, en met repairability in gedachten ook een vreemde keuze.

Zelf heb ik voor dit soort dingetjes een Omars 20.000mah powerbank. Wordt niet meer verkocht volgens mij. Maar een powerbank met PD tot 45 watt is ontzettend handig voor dit soort taken.

enige nadeel is dat die niet tegelijk kan opladen en leveren via PD. Anders kon je het als permanente adapter gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrto
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hoewel ik het ook liever anders had gezien, snap ik de keuze voor een adapter met een vaste kabel wel. Bij een losse USB-C kabel verwachten mensen dat de kabel ook als volwaardige datakabel kan worden gebruikt, voor bijvoorbeeld USB3-snelheid dataoverdracht en Displayport-Alt mode, terwijl dit helemaal niet hoeft (lang leve de flexibiliteit van USB-C). Als de kabel dat ook zou moeten kunnen, krijg je weer een duurdere (en dikkere / stuggere) kabel.

Zelf heb ik bijvoorbeeld een aantal USB-C 'laadkabels' die rated zijn tot 100W, maar qua data overdracht toch beperkt zijn tot USB2-snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Heeft iemand een dongle gevonden die 4K 60fps ondersteunt? Heb er hier 3 liggen maar ondanks de specs gaat die tot 4K 30Hz. Zelfs soms dat de deck maar 1080p30 oppikt in desktop mode.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EldraziKlap
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2024
rauthelegendary schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 23:16:
Steam Support heeft het aanbod voor een RMA ingetrokken en is inmiddels heel erg moeilijk aan het doen over mijn unit met zwakke haptic feedback, zelfs na het zenden van bewijs via een Youtube video. De linker trigger geeft letterlijk geen enkele feedback maar blijkbaar is dat "intended behaviour" 🙄. Moet wel zeggen dat ik toch nog steeds over een RMA aan het twijfelen ben aangezien ze weigeren RMA's aan te bieden voor mensen met de luide whiny fans. Heb liever mijn goede fan met slechte haptic feedback dan een vervanging met mogelijk luide fan. Dat ik die overweging uberhaupt moet maken is niet tof.

Verder is het een cool apparaat en heeft het zeker op het gebied van emulatie een hoop potentie. Op software gebied is er nog erg veel ruimte voor verbetering. Ben van eerdere Valve hardware gewend dat ze daar best vlot mee zijn en ook goed naar suggesties luisteren vanuit de community, dus ik verwacht dat er snel goede updates komen. Zou de Deck verder absoluut nooit aanraden aan een meer casual gebruiker. Dit ding is gemaakt voor het soort mensen die deze site bezoeken 😋
Ik zou zeggen wacht af tot iFixit launched met onderdelen en weeg dan af of je iets wil vervangen of niet.
Ik verwacht persoonlijk dat de fans vervangbaar gaan worden op termijn. en met een RMA heb je nog steeds de loterij. Dus straks krijg je een luide fan zoals je zelf al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Pukson schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:21:
Heeft iemand een dongle gevonden die 4K 60fps ondersteunt? Heb er hier 3 liggen maar ondanks de specs gaat die tot 4K 30Hz. Zelfs soms dat de deck maar 1080p30 oppikt in desktop mode.
Welke heb je liggen dan?

Ik heb nog geen Steak Deck, maar mijn Anker 8-in-1 doet met mijn laptops prima 4K60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Pukson schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:21:
Een pagina terug heb ik er eentje gelinkt die ik besteld heb, komt vandaag binnen. Morgen de SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-05 10:15
Deze Maandag heb ik ook mijne besteld en vandaag is ie verzonden. Hier ook hopen dat hij zal snel of zelfs al morgen aankomen. Is echt spannend om uiteindelijk na zo lang te hebben gewacht SD te ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier nog geen verzonden status....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1PwHa9jcO9rd_MsxVr9IZc7ts0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sLI8Fs5V0zLSqaDaqEGDfLzY.png?f=user_large

Edit: Hier nu ook verzonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tadango op 13-04-2022 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
lexkalin schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:37:
Deze Maandag heb ik ook mijne besteld en vandaag is ie verzonden. Hier ook hopen dat hij zal snel of zelfs al morgen aankomen. Is echt spannend om uiteindelijk na zo lang te hebben gewacht SD te ontvangen.
Nice, hier ook. GLS is altijd heel vroeg hier dus morgen ochtens gelijk aan de slag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
XanderDrake schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:57:
Nu er steeds meer info beschikbaar begint te komen, ben ik gaan kijken naar de Fan Noise issues. Op het eerste oog zijn er twee soorten fans in de Steam Desks. Voor simpelheid hou ik de termen "blauw logo" en "zwart logo" aan, zoals vermeldt in de volgende Reddit post. Ik weet niet of het uitmaakt welke versie, batch of moment van shipping van de Deck het is, ik verwacht dat ze willekeurig maar wel per batch zullen gebruikt worden.
Maar wat wel duidelijk is, is dat er verschillen zijn tussen de fan designs van beide logos, zoals in deze foto:
[Afbeelding]

Volgens de Reddit post is de Deck met het blauwe logo een stuk stiller dan degene met het zware logo.

Als ik vervolgens rond kijk welke fan waar is gebruikt, is het duidelijk dat het blauwe logo ook is gebruikt in de Review kits. Zowel Gamers Nexus als LTTs teardowns maken duidelijk dat ze deze blauwe fan hebben.

Als ik daarna kijk naar teardowns van Launch Retail 64GB versies van de Steam Decks, omdat 1) ik zo'n Deck bezit :+ en 2) er is meer beeldmateriaal beschikbaar, want deze versie wordt vaak geupgrade met een grotere SSD. @Aiii heeft bijvoorbeeld fotos van zijn upgrade gedeeld met ons, en hij heeft het zwarte logo op zijn fan staan. Andere 64GB upgrade video's maken mij duidelijk dat ook deze 64GB versies de zwarte fan hebben. Het is dus aannemelijk dat ik een 64GB versie heb, welke voorzien is van een zwarte logo fan.

Als ik dat vergelijk met mijn ervaringen van de fan noise: ik heb dus geen last van de fan whine, ik ervaar alleen het blazen. Misschien ben ik te oud (36) of te doof (redelijk wat techno feesten bezocht toen ik jong was), maar ik heb geen tinnitus en de fan speelt daar dus niet op in. Vaak speel ik ook met oordopjes in dus dat maakt wel een verschil. Mijn vriendin heeft wel eens gezegd dat de fan haar opvalt, maar toen zat ik naast haar op de bank een paar uur achter elkaar te spelen.

Dit is een start van het vergelijken, want die Reddit post en mijn persoonlijke ervaring zijn beide N=1. We moeten meer info stapelen om hier conclusies over te trekken.
Ondanks mijn bovenstaande onderzoek, zit het me nog steeds dwars, al dat gedoe over het lawaai van de Steam Deck fan. Het enige wat ik me nog kan bedenken is dan we een aantal Decks bij elkaar zetten, ze op dezelfde manier belasten en vervolgens meten wat de temps zijn en hoeveel lawaai de fans erbij maken.

Nu dient zich wel een moment aan om een aantal Deck users bij elkaar te brengen. De volgende Tweakers Abo dag is 18 juni, zo werd vandaag bekend. Ik wilde al langer eens langs gaan naar het Home Computer museum en als er nog andere Tweakers abo/plus houders vanuit dit topic komen en hun Deck mee nemen, kunnen we ze vergelijken :)

@unfold @Finraziel @systemfan @Noxious , ik zie dat jullie een Deck hebben en dat jullie abo-houder zijn, zin om naar Helmond te komen en mee te helpen aan deze vergelijking? 8) "Stille" abo-houders zijn natuurlijk ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:12
EldraziKlap schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:24:
[...]

Ik zou zeggen wacht af tot iFixit launched met onderdelen en weeg dan af of je iets wil vervangen of niet.
Ik verwacht persoonlijk dat de fans vervangbaar gaan worden op termijn. en met een RMA heb je nog steeds de loterij. Dus straks krijg je een luide fan zoals je zelf al aangeeft.
Ik heb mijn SD als RMA in kunnen leveren, ik had en een luide fan en een rechter joystick knop die kraakte en dubbel klikte. Voor alleen de fan gingen ze niks doen want dat zou softwarematig opgelost worden (doubt) en ik moest maar de games op een lagere framerate etc spelen om het fangeluid te verminderen. |:(
Als de vervanger ook luid is gaat ie op marktplaats en blijf ik wel bij m'n Nintendo Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
NosferatuX schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:14:
[...]

Nice, hier ook. GLS is altijd heel vroeg hier dus morgen ochtens gelijk aan de slag
Heb zelden of wellicht nooit met GLS van doen gehad, maar als het echt zo is, dan zal het nog moeilijker zijn om me 's nachts in te binden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansharus
  • Laatst online: 28-07 09:12
lexkalin schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:37:
Lucky you. Heb hem vorige week donderdag besteld, en blijkbaar heeft hij vannacht nog maar net het depot in Utrecht verlaten onderweg naar Belgie. De status is de hele dag nog niet gewijzigd, dus ga hem ook maar morgen hebben. Honestly, snap niet goed waarom ze der ordermails ook op donderdag zijn beginnen uitsturen als ze de bestellingen vervolgens even laat leveren als die van de daarop volgende maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
Ansharus schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:40:
[...]

Lucky you. Heb hem vorige week donderdag besteld, en blijkbaar heeft hij vannacht nog maar net het depot in Utrecht verlaten onderweg naar Belgie. De status is de hele dag nog niet gewijzigd, dus ga hem ook maar morgen hebben. Honestly, snap niet goed waarom ze der ordermails ook op donderdag zijn beginnen uitsturen als ze de bestellingen vervolgens even laat leveren als die van de daarop volgende maandag.
We gaan het zien want ondanks versturing bevestiging zijn er nog geen details bekend qua levering. Op GLS toont site nog niets. Wie weet hoe gaat het nog duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ansharus schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:40:
[...]

Wellicht trager naar België, ik heb ook donderdag besteld en heb hem al ruim een dag... (Snap de frustratie wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Wat is dbrand enorm duur geworden door de jaren heen. Ik wacht wel totdat Xtremeskins met een goedkoper alternatief komt...

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
XanderDrake schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:34:
[...]

Ondanks mijn bovenstaande onderzoek, zit het me nog steeds dwars, al dat gedoe over het lawaai van de Steam Deck fan. Het enige wat ik me nog kan bedenken is dan we een aantal Decks bij elkaar zetten, ze op dezelfde manier belasten en vervolgens meten wat de temps zijn en hoeveel lawaai de fans erbij maken.

Nu dient zich wel een moment aan om een aantal Deck users bij elkaar te brengen. De volgende Tweakers Abo dag is 18 juni, zo werd vandaag bekend. Ik wilde al langer eens langs gaan naar het Home Computer museum en als er nog andere Tweakers abo/plus houders vanuit dit topic komen en hun Deck mee nemen, kunnen we ze vergelijken :)

@unfold @Finraziel @systemfan @Noxious , ik zie dat jullie een Deck hebben en dat jullie abo-houder zijn, zin om naar Helmond te komen en mee te helpen aan deze vergelijking? 8) "Stille" abo-houders zijn natuurlijk ook welkom.
Leuk idee, I'm in :)
Gelijk een goede reden om mezelf te porren om gewoon te gaan, ben ook best benieuwd naar het museum. Heb mezelf net aangemeld.
Mensen moeten wel niet te lang wachten, heb niet het idee dat de aanmeldingen lang open gaan blijven.

Edit @Ram-G-maN ze moeten Linus betalen voor al dat gesponsor hè :+ (maar serieus, alles waar je zoveel sponsoring voor ziet weet je dat duur gaat zijn)

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 13-04-2022 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
lexkalin schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:51:
[...]

We gaan het zien want ondanks versturing bevestiging zijn er nog geen details bekend qua levering. Op GLS toont site nog niets. Wie weet hoe gaat het nog duren.
De link van Valve werkt niet, via https://www.gls-info.nl/tracking zou je meer moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsDeKa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 08:15
Ook donderdag besteld en België hier, beetje traag maar vandaag geleverd zonder problemen gelukkig, het lijkt dus te variëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
[...]

Goed bezig! Ben benieuwd naar de resultaten. Ben zelf geen Abo houder en ga ik ook niet worden dus ik zal er zelf niet bij zijn, maar tegen die tijd hoop ik wel mijn SD binnen te hebben!

Dit hele topic lezend al een tijd en ik begin nu toch wel te beseffen dat je zelf nog veel verbeteringen kunt aanbrengen tov noise issues. Zoals een betere fan mocht je de inferieure hebben, maar ook het vervangen van de koelpasta / thermal pad zoals een tijdje terug in dit topic door @Pietjeball is gedaan. Gigantische verbeteringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sassymousasi schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:35:
[...]

Goed bezig! Ben benieuwd naar de resultaten. Ben zelf geen Abo houder en ga ik ook niet worden dus ik zal er zelf niet bij zijn, maar tegen die tijd hoop ik wel mijn SD binnen te hebben!

Dit hele topic lezend al een tijd en ik begin nu toch wel te beseffen dat je zelf nog veel verbeteringen kunt aanbrengen tov noise issues. Zoals een betere fan mocht je de inferieure hebben, maar ook het vervangen van de koelpasta / thermal pad zoals een tijdje terug in dit topic door @Pietjeball is gedaan. Gigantische verbeteringen.
Dat lijkt wel een productie fout te zijn met een slecht gemonteerde koeling. Normaal zou dat weinig of niets moeten verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Tadango schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:36:
[...]

Dat lijkt wel een productie fout te zijn met een slecht gemonteerde koeling. Normaal zou dat weinig of niets moeten verbeteren.
Zou kunnen dat ze wat de kantjes ervan af lopen in productie om kosten te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
[...]

Hier launch 64GB uitvoering, Delta fan. Echt een blower en geen high pitched geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Ik zag een post op reddit waarin juist de Q1 fan met blauw logo (niet de delta) een stuk stiller zou zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GefVxkkUfF7zkDCFwYm0GSFMU4w=/100x75/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/7XZK4NTeobKvjBsQvBtv5QJY.webp?f=fotoalbum_small

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aN3fBRyuv9Ji3ZhmOGDLXsoxB9c=/100x75/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/mPGxW0wZtVnUGhzBcTrGEQlt.webp?f=fotoalbum_small

[ Voor 14% gewijzigd door CopyCatz op 13-04-2022 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
[...]

Yes ik was sowieso al van plan daar heen te gaan; de Deck gaat dus mee. Mogelijk gaat mijn vrouw en d'r Deck ook mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Hmmm, hier nog geen verzend bevestiging...
Weet ook niet of GLS hier in het weekend wel komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Voor zover ik weet bezorgen ze niet in het weekend. Ma tm Vr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ging uiteindelijk best snel. Donderdag mail gekregen dat ik de 512GB versie mocht kopen, vrijdag gekocht, en vandaag geleverd *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
CopyCatz schreef op woensdag 13 april 2022 @ 18:48:
Ik zag een post op reddit waarin juist de Q1 fan met blauw logo (niet de delta) een stuk stiller zou zijn?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jup dat heb ik ook gelezen. Delta is normaal een goed merk voor fans, zit in servers etc. Maar ja, Delta fans staan niet bekend om hun stille operatie :+

@Finraziel @Noxious Super Leuk! Dat zijn al vier Decks om te vergelijken.

Om het hier ook nog te promoten: 18 juni kunnen Tweaker Plus en Hero supporters naar de Abonneedag in Helmond. Een paar van ons komen tevens ook om het geluid van de fans van onze Decks te vergelijken. Tweakers met een Abo en een Deck zijn heel welkom om mee te doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 12:14
Chester schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:47:
Ging uiteindelijk best snel. Donderdag mail gekregen dat ik de 512GB versie mocht kopen, vrijdag gekocht, en vandaag geleverd *O*
Gefeliciteerd! Wat was je tReservetime?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Evernote schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:08:
[...]

Gefeliciteerd! Wat was je tReservetime?
Bedankt :)
Dat was 20:05.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Yzord schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:23:
Nou is Elden Ring niet echt de meest net geschreven game, die moest ik op launch dag refunden terwijl ik toch echt wel een dikke game PC heb (3080 etc. framepace/shader caching isuses) - nu kan je God of war op de steam deck draaien met 4 uurtjes.

Enfin. Je kan 3 uurtjes halen in Elden Ring met de settings beschreven in de description van deze video.

YouTube: STEAM DECK - Elden Ring-30 Mins Boss Fight - 3 Hours Battery Life

Als je naar het kanaal van die Youtuber gaat, zie je voor meer games wat groundwerk m.b.t optimized settings.

Valve zelf heeft officieel 720/30 als target voor de hardware gesteld. Dat er games zijn die 60fps kunnen, betekent gewoon dat je je batterij 2x zo hard leeg loopt als dat je ze op 30fps locked laat draaien.

Dus ja, steam deck is natuurlijk als je het subjectief bekijkt gewoon zeer trage, basis gaming hardware.
Het is dus weer de goede oude tijden van precies indialen wat je wilt hebben kwa settings.
Daar moet je wel ff iets meer moeite voor doen ben ik bang.

Ik heb nog steeds een Switch model net voor de batterij improvements. En die deed het ook maar 3 uurtjes bij een zware game (BOTW was de batterij benchmark) op gewoon echt lange vluchten heb je altijd een battery bank nodig. Met de steam deck niks anders. (ik deed vaak 11 uur vluchten)

[ Voor 16% gewijzigd door lithiumangel op 13-04-2022 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
lithiumangel schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:14:
[...]

Nou is Elden Ring niet echt de meest net geschreven game, die moest ik op launch dag refunden terwijl ik toch echt wel een dikke game PC heb (3080 etc. framepace/shader caching isuses) - nu kan je God of war op de steam deck draaien met 4 uurtjes.

Enfin. Je kan 3 uurtjes halen in Elden Ring met de settings beschreven in de description van deze video.

YouTube: STEAM DECK - Elden Ring-30 Mins Boss Fight - 3 Hours Battery Life

Als je naar het kanaal van die Youtuber gaat, zie je voor meer games wat groundwerk m.b.t optimized settings.

Valve zelf heeft officieel 720/30 als target voor de hardware gesteld. Dat er games zijn die 60fps kunnen, betekent gewoon dat je je batterij 2x zo hard leeg loopt als dat je ze op 30fps locked laat draaien.

Dus ja, steam deck is natuurlijk als je het subjectief bekijkt gewoon zeer trage, basis gaming hardware.
Het is dus weer de goede oude tijden van precies indialen wat je wilt hebben kwa settings.
Daar moet je wel ff iets meer moeite voor doen ben ik bang.

Ik heb nog steeds een Switch model net voor de batterij improvements. En die deed het ook maar 3 uurtjes bij een zware game (BOTW was de batterij benchmark) op gewoon echt lange vluchten heb je altijd een battery bank nodig. Met de steam deck niks anders. (ik deed vaak 11 uur vluchten)
Dit zeker. Was ook te verwachten dat Triple AAA games gewoon meer kracht verbruiken en dus stroom dan een Indie. Wel kan je beetje spelen met settings. HZD kreeg ik stable op 13-16 watt met 30fps. Vergt wel wat klooien met settings tot je strakke frametime behoudt.

Als ik thuis zit heb ik een Ugreen 100 watt adapter met een 2 meter USB C kabel. Dus dan is gewoon lekker lange sessie aan de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
CopyCatz schreef op woensdag 13 april 2022 @ 18:48:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja ik las het, maar hier toch echt delta en geen high pitch noise. In de bank kan ik zonder geklaag spelen van m'n vriendin, terwijl die hoog sensitief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
Pukson schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:51:
[...]

Ja ik las het, maar hier toch echt delta en geen high pitch noise. In de bank kan ik zonder geklaag spelen van m'n vriendin, terwijl die hoog sensitief is.
Heb je je Deck geopend, of ga je af op welke batch je hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

De heren van Digital Foundry testen de Steam Deck tot het extreme. Interesante resultaten, ook vergelijking met Proton vs Windows en Raytracing (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Wordt vroeg (voor mij) op staan. Meestal is GLS hier al tussen 8.00 en 8.15. depot is bijna om de hoek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ChGPX0Mq0wa8jhk3XZOAHboeCnw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gHAZQ59GJMNVSW4yQBJ45mc1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

NosferatuX schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:17:
Wordt vroeg (voor mij) op staan. Meestal is GLS hier al tussen 8.00 en 8.15. depot is bijna om de hoek.
Ik ken het probleem, sinds ik vorig jaar was verhuisd kreeg ik elke keer de mensen van post.nl tussen 07:45-08:15 aan de deur. Dat was me toch echt te vroeg hoor. Dus sindsdien kies ik er elke keer voor om het pakketje bij een nabije post.nl punt te laten bezorgen en haal ik het wel op wanneer ik zin/tijd heb :)

Jammer dat je dat niet kon specifieren bij de levering v.d steamdeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
lithiumangel schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:25:
[...]

Ik ken het probleem, sinds ik vorig jaar was verhuisd kreeg ik elke keer de mensen van post.nl tussen 07:45-08:15 aan de deur. Dat was me toch echt te vroeg hoor. Dus sindsdien kies ik er elke keer voor om het pakketje bij een nabije post.nl punt te laten bezorgen en haal ik het wel op wanneer ik zin/tijd heb :)

Jammer dat je dat niet kon specifieren bij de levering v.d steamdeck
Ja in dit geval vind ik het wat minder erg :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 22:02
Vandaag ben ik ook de trotste bezitter geworden van een Steamdeck (512GB). Deze van een mede Tweaker mogen overnemen voor een nette prijs. Nu druk aan het downloaden van de eerste games :9 . Met mijn oude 5ghz wifi routertje haal ik jammer genoeg maar een 2.2Mbit download snelheid. Toch maar eens uitzoeken welke usb-c 'docks' er zijn die veilig met de deck werken op het moment en ethernet hebben.

Heb net voor het eerst even een half uurtje Portal(1) gespeeld. En ik ben ontzettend blij met hoe mooi dit allemaal draait en hoe goede de accuduur lijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
XanderDrake schreef op woensdag 13 april 2022 @ 21:02:
[...]

Heb je je Deck geopend, of ga je af op welke batch je hebt?
Geopend. Ging m'n SSD vervangen namelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lszygRbT50jCeRYEMNpHi_RrIcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WyTucAj4lKg5DaA6lqe1B8i2.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Niet aan te raden maar werkt blijkbaar wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 00:44
Pukson schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:51:
[...]

Ja ik las het, maar hier toch echt delta en geen high pitch noise.
N.a.v. alle fanverhalen heb ik de mijne ook maar meteen geopend, blijk ook deze Delta fan te hebben en kan dit beamen. Hij blaast flink wat lucht uit met het daarbijbehorende geluid, maar heel consistent, wat me niet per se te veel irriteert (jammer, maar met hoog volume en/of koptelefoon overkomelijk). Ik vroeg me dan ook af of dit de 'stille' fan zou moeten zijn of dat ik ineens een stuk minder gevoelig was voor geluid.
Blijkbaar kon ik dus ook de pech hebben dat ie flinke coil whine had. Laat ik maar hopen dat dat wegblijft.

Temperatuur lijkt overigens stabiel tussen de 75 en 85 graden te zitten (in Death Stranding), vooral dicht rond de 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond begon ik me toch ook enigszins te storen aan de fan bij een paar uur fo4. Ben dus best benieuwd hoe hij zich verhoudt tot de andere decks. Ik maak hem liever niet open maar mocht hij bovengemiddeld luid zijn en je straks een stillere fan zou kunnen krijgen...
Dat was overigens wel nadat ik de radio (van de game) weer uit gezet had en er duidelijk stillere periodes waren.
Maar goed, het is alsnog een klein offer om zo'n game in 60 fps in mijn handen te hebben, dat blijft geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik probeer namelijk Kingdom Hearts 3 werkend te krijgen deze heb ik geïnstalleerd via Steam met Proton 6.4 dit ging allemaal goed. Nu start de game op met Proton Experimental. Maar zodra ik het intro filmpje moet zien is me scherm zwart. Dit blijkt op te lossen met een MF maar ik heb geen idee hoe ik dit moet uitvoeren ook wordt er gesproken over een prefix map maar ook deze zie ik niet in mijn installatie folder. Heeft iemand KH3 al werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mvandenberg91 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 08:35:
Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik probeer namelijk Kingdom Hearts 3 werkend te krijgen deze heb ik geïnstalleerd via Steam met Proton 6.4 dit ging allemaal goed. Nu start de game op met Proton Experimental. Maar zodra ik het intro filmpje moet zien is me scherm zwart. Dit blijkt op te lossen met een MF maar ik heb geen idee hoe ik dit moet uitvoeren ook wordt er gesproken over een prefix map maar ook deze zie ik niet in mijn installatie folder. Heeft iemand KH3 al werkend gekregen?
Probeer anders een Proton GE, daarmee krijg je soms dingen draaiend welke met experimental nog niet werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
Argh, domme GLS. SD is al vroeg ’s ochtends bij hun center in Amsterdam aangekomen, maar de leveringsdatum is toch van vandaag naar morgen is veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
lexkalin schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:09:
Argh, domme GLS. SD is al vroeg ’s ochtends bij hun center in Amsterdam aangekomen, maar de leveringsdatum is toch van vandaag naar morgen is veranderd.
Zegt weinig bij GLS, kan zomaar over 5 minuten bij jou aanbellen (of een paar uur later zoals bij mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lexkalin schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:09:
Velen hebben al gemeld dat hij toch op donderdag geleverd werd ondanks die update dus heb hoop ;) Wat is je status in de tracking? Wel chauffeur onderweg? Niet dat dat iets zegt heb ik gemerkt...... kan ook onderweg naar huis zijn :P 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IdkGlU7pAMMo_25cGfDwXzX2rvU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NawHiaURDREKA9UMVGs8UKOf.png?f=user_large

Altijd beter dan de tracking van de Anker 341 USB C dock welke ik ook maandag heb besteld....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YEbjFwboieF7J_YMFeUXZiKfj7I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DnpVfVWzXb7qu5ZeGzwuQo88.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Tadango op 14-04-2022 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

GLS heeft net mijne overhandigd. Let the fun begins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCG909
Hier een half uurtje geleden aangemeld voor transport -.-"
Fingers crossed voor morgen.
Pagina: 1 ... 28 ... 118 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.