Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:48
True schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:09:
[...]

Ik denk dat die wat duurder wordt, 80 tot 100€ of zo.
Mmmm, dan wordt bijv. een Anker hubje aantrekkelijker - kan ik dan ook gebruiken voor andere apparaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:54
@Freaky Max

https://satechi.net/produ...er?variant=33736080523352

Ik heb deze voor mobiel gebruik - Zeer tevreden over en werkt zonder drivers.

Thuis nog een Surface Dock en Dell D6000 - dus docking space genoeg voor de Deck.

[ Voor 3% gewijzigd door logix147 op 06-04-2022 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
logix147 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:50:
@Freaky Max

https://satechi.net/produ...er?variant=33736080523352

Ik heb deze voor mobiel gebruik - Zeer tevreden over en werkt zonder drivers.

Thuis nog een Surface Dock en Dell D6000 - dus docking space genoeg voor de Deck.
Ik heb toevallig ook de D6000 liggen maar die werkt blijkbaar niet met de Steam Deck:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Die Satechi ziet er goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb deze besteld: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

In combinatie met deze: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Werkt perfect. Heb er mijn beeldscherm (via HDMI 1080p met 120hz), toetsenbord, muis, Steelseries headset, webcam en Xbox Series controller op aangesloten en loopt als een zonnetje. Blijft ook opgeladen en loopt niet leeg als ik aan t gamen ben. Denk ook niet dat ik de dock nog ga halen eigenlijk.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
De zoektocht naar een goede USB-C hub heeft wel wat serieuze problemen aan licht gebracht:
https://reddit.com/r/Stea...ontinue_to_brick_devices/

Ook met Anker hubs, terwijl het een betrouwbaar merk is. Ik wacht wel op de officiële hub.

[ Voor 5% gewijzigd door Freaky Max op 06-04-2022 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Mijn GLS trackingnummer werkt nog niet. Bij jullie wel?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
soulcrusher schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:27:
Ja, gelijk al bij eerste e-mail. De geschatte bezorgtijd was er rond 20:00.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
soulcrusher schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:27:
Niet via de link in steam, wel via de nederlandse GLS pagina https://www.gls-info.nl/Tracking/Index met het tracking nummer en de postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
MoonRaven schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:32:
[...]

Niet via de link in steam, wel via de nederlandse GLS pagina https://www.gls-info.nl/Tracking/Index met het tracking nummer en de postcode.
Bedankt, hier zie ik inderdaad wel tracking info. Kan ik toch nog rustig slapen vannacht (of juist niet :+ )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49
Tadango schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:52:

Nee, maar dat kan dit systeem ook helemaal niet! Een hoop moderne games draait met low settings net een dikke 30fps op 720p. 1080p 60Fps haal je zeldzaam.
FSR kan hier helpen: het werkt beter op hogere resoluties dan de Deck native 800p. Maar je moet dan bij de zwaardere AAA games wél op de performance setting gaan zitten, wat sommige spellen blurry maakt.

Ik heb trouwens goede hoop op dat FSR 2.0 er beter gaat uitzien op de performance setting, zoals DLSS eigenlijk nog best goed werkt.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freaky Max
soulcrusher schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:33:
[...]

Bedankt, hier zie ik inderdaad wel tracking info. Kan ik toch nog rustig slapen vannacht (of juist niet :+ )
Chauffeur onderweg! Het is net kerstochtend toen ik 12 was *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• soulcrusher
Hier is hij al binnen *O* Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25vzP6GCIUcTceR2C6i-Q7IYQpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yUgsikf3NoNWwkpPclAp3R5g.jpg?f=fotoalbum_large

Ohjee, dit moet ik niet aan me voorbij laten gaan :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcoZR9evEe6SkxU_H_bg3HP7C18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sHJNFsNQexC4KomNCaTjAMcT.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
Freaky Max schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:11:
De zoektocht naar een goede USB-C hub heeft wel wat serieuze problemen aan licht gebracht:
https://reddit.com/r/Stea...ontinue_to_brick_devices/

Ook met Anker hubs, terwijl het een betrouwbaar merk is. Ik wacht wel op de officiële hub.
Was bij de Nintendo Switch ook een dingetje :+ Dus zal wel bij handhelds horen met USB-C :+

Maar zolang het om incidenten gaat en er een simpele fix is, zou ik mij er niet te druk om maken. Tenzij je nog maanden wilt wachten op de officiele dock (aankondiging + wachttijd :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-08 16:48
Jaloers! Die van mij komt pas aan het einde van de dag :'(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MoonRaven
orangemic schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:25:
Jaloers! Die van mij komt pas aan het einde van de dag :'(
Bij mij stond er gisteren dat het vandaag tussen 15:30 en 18:30 zou komen, vanochtend dat het morgen tussen 15:30 en 18:30 zou worden en 10 minuten geleden was hij er.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KMR5xyhDQfct1aJZhTa_vQovKkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ka48rXy131Ibkz0pO96Dypvs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
MoonRaven schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:43:
[...]

Bij mij stond er gisteren dat het vandaag tussen 15:30 en 18:30 zou komen, vanochtend dat het morgen tussen 15:30 en 18:30 zou worden en 10 minuten geleden was hij er.
[Afbeelding]
Oh wat tof dat je hem binnen hebt!

Het goede nieuws is dus dat er een mogelijkheid is dat de Steam Deck eerder binnen komt. Maar het slechte nieuws is dat ik nu de hele dag neurotisch bij de deur ga zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
MoonRaven schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:43:
[...]

[Afbeelding]
Soortgelijke ervaring hier. Werd om 4 uur wakker en kon het niet laten om te checken en opeens stond er verwachte levertijd vrijdag. Dat werd later weer bijgesteld maar hij kwam een kwartier eerder dan verwacht uiteindelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 12:14
Iedereen die hem binnen heeft, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd of deze batch beter is dan de vorige batches qua fans enzo?

Wat had ik m'n Deck ook graag vandaag willen hebben.. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
orangemic schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:46:
[...]

Oh wat tof dat je hem binnen hebt!

Het goede nieuws is dus dat er een mogelijkheid is dat de Steam Deck eerder binnen komt. Maar het slechte nieuws is dat ik nu de hele dag neurotisch bij de deur ga zitten :P
Bij mij zijn ze te laat. Tussen 09:30-13:30 levering. Waaaaaar blijft ie….. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
Freaky Max schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:45:
[...]

Bij mij zijn ze te laat. Tussen 09:30-13:30 levering. Waaaaaar blijft ie….. :+
Nu weet ik ook hoe MoonRaven aan zijn Steam Deck komt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoonRaven
orangemic schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:59:
[...]

Sssst, ik ben ook van een 64 GB naar een 512 GB gegaan... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
orangemic schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:59:
[...]

Ik wilde net een grappige reactie plaatsen maar krijg net door van mijn vrouw dat hij bezorgd is!
Nu nog even de werkdag geconcentreerd doorkomen… B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Mijn GLS email zat in de spambox dus ik wist pas dat hij onderweg was toen ik lang en breed op het werk was. Super neurotisch de track and trace aan het verversen en hopen dat de buren thuis zijn 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb hem binnen, maar die van mij is doa vrees ik. Het opstarten ging al niet jofel maar uiteindelijk kreeg ik dan toch beeld. Toen ging hij een update ophalen en toen bleef het scherm zwart voor nu al een kwartier. Durf hem niet te rebooten want wellicht is hij bezig die update te installeren ofzo. Beetje vaag allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yzord schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:20:
Ik heb hem binnen, maar die van mij is doa vrees ik. Het opstarten ging al niet jofel maar uiteindelijk kreeg ik dan toch beeld. Toen ging hij een update ophalen en toen bleef het scherm zwart voor nu al een kwartier. Durf hem niet te rebooten want wellicht is hij bezig die update te installeren ofzo. Beetje vaag allemaal
Gewoon weer aanzetten. Recovery kan je altijd doen indien nodig. Alleen als hij een bios update doet zou ik lang wachten maar na 15 min is dat ook echt klaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Toen ik hem voor het eerst aangezet had, had ik ook geen beeld de eerste minuut ofzo. De touchpads gaven wel haptic feedback dus ik vreesde hetzelfde als jij. Na paar keer aan/uit knop ingedrukt te houden en even geduld te hebben startte hij toch gewoon op.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:58
Misschien is je accu leeg? Even aan de lader doen en idd zoals hierboven al paar keer aangegeven aandrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EldraziKlap
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2024
Chaos-Zero schreef op woensdag 6 april 2022 @ 23:11:
Ik heb deze besteld: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

In combinatie met deze: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Werkt perfect. Heb er mijn beeldscherm (via HDMI 1080p met 120hz), toetsenbord, muis, Steelseries headset, webcam en Xbox Series controller op aangesloten en loopt als een zonnetje. Blijft ook opgeladen en loopt niet leeg als ik aan t gamen ben. Denk ook niet dat ik de dock nog ga halen eigenlijk.
Op de Amazon-pagina van die hub staat dat 'ie maar 30Hz aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

soulcrusher schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:31:
[...]

Toen ik hem voor het eerst aangezet had, had ik ook geen beeld de eerste minuut ofzo. De touchpads gaven wel haptic feedback dus ik vreesde hetzelfde als jij. Na paar keer aan/uit knop ingedrukt te houden en even geduld te hebben startte hij toch gewoon op.
kadir76 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:48:
[...]

Misschien is je accu leeg? Even aan de lader doen en idd zoals hierboven al paar keer aangegeven aandrukken.
Inmiddels (na wat zweetdruppels) lijkt het erop dat hij na het binnen halen van een systeem update weer goed werkt. Maar voor die update vond ik de opstart lengtes vergelijkbaar alsof je achter een 286 pc zat lol.

Maar ik heb inmiddels Quake kunnen spelen erop, dus Yzord is weer helemaal in zijn nopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
kadir76 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:48:
[...]

Op de quick start flyer in de doos staat dat je de stroomadaptor moet aansluiten bij opstarten.
Ik heb zonder de problemen de updates kunnen draaien (ging vrij vlot).

Mooi apparaat... Ik was een beetje bezorgd over het scherm maar dat ziet er echt goed uit.
Minpuntje: de ventilator is duidelijk hoorbaar... geen mooie witte ruis maar met een high pitch.
Nog niet vol belast (nu Elden Ring aan het downloaden) maar ik denk dat het niet te gebruiken is met mijn partner in bed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freaky Max schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:35:
Minpuntje: de ventilator is duidelijk hoorbaar... geen mooie witte ruis maar met een high pitch.
Als die van mij over een week of 2 dat ook heeft gaat hij uit elkaar om te kijken of dat een oorzaak / oplossing heeft. De eerste (review) units hadden dat allemaal niet en dat zijn wel dingen waar ik een bloedhekel aan heb. Jammer dat Valve blijkbaar een andere fan nodig had voor de massa productie. Wellicht toch een tekort aan de juiste fan's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Tadango schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:40:
[...]

Als die van mij over een week of 2 dat ook heeft gaat hij uit elkaar om te kijken of dat een oorzaak / oplossing heeft. De eerste (review) units hadden dat allemaal niet en dat zijn wel dingen waar ik een bloedhekel aan heb. Jammer dat Valve blijkbaar een andere fan nodig had voor de massa productie. Wellicht toch een tekort aan de juiste fan's....
Yep, Valve is ook bezig te kijken of het probleem via software/bios op te lossen is maar daar verwacht ik eigenlijk niet veel van. Er zullen snel genoeg mods komen gezien de grote Steam Deck community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Ik heb wat spellen geprobeerd en ben erg onder de indruk. Moet zeggen dat ik de ventilator totaal niet storend vind, maar ik kan niet zo goed inschatten of het in bed acceptabel zou zijn voor mijn partner. Maar goed, zij slaapt toch later dan ik en zit dan vaak nog Animal Crossing te spelen :9 Wat ik wel storend vind is de ruis via de headphone jack. Kwaliteit is erg beroerd. Hopelijk is het geluid via bluetooth beter en latency vrij.

Verder zag ik de rubber case gisteren voorbij komen en die leek me wel geschikt dus die heb ik meteen besteld. Ik vind het tegenvallen eigenlijk. Ik heb niet zo'n grote handen dus de SteamDeck zelf gaat nog net qua ergonomie, maar met die case eromheen vind ik het niet comfortabel. Er zat zelfs nog een screenprotector bij, maar die was te groot voor het scherm van de Deck :|

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
Er zat zelfs nog een screenprotector bij, maar die was te groot voor het scherm van de Deck :|
In een emmer water dompelen en onder water op maat knippen met een schaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Zo te zien zijn leveringen van Q2 aan de gang. Ik had hem dag 1 gereserveerd, en stond destijds al op Q2.
Nu net mail binnen over de betaling, direct gedaan en hopelijk binnenkort binnen.
Dus ja, gaat wel snel aangezien Q2 net begonnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

soulcrusher schreef op donderdag 7 april 2022 @ 18:17:
Verder zag ik de rubber case gisteren voorbij komen en die leek me wel geschikt dus die heb ik meteen besteld. Ik vind het tegenvallen eigenlijk. Ik heb niet zo'n grote handen dus de SteamDeck zelf gaat nog net qua ergonomie, maar met die case eromheen vind ik het niet comfortabel. Er zat zelfs nog een screenprotector bij, maar die was te groot voor het scherm van de Deck :|
https://dbrand.com/killswitch

Mischien is de case (en incl een skin/screenprotector) van Dbrand wel iets ? Die maken altijd hoogwaardig spul dat exact past. Heb redelijk veel skins en grip cases van ze gekocht over de laatste paar jaar voor verschillende apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
lithiumangel schreef op donderdag 7 april 2022 @ 18:45:
Zo te zien zijn leveringen van Q2 aan de gang. Ik had hem dag 1 gereserveerd, en stond destijds al op Q2.
Nu net mail binnen over de betaling, direct gedaan en hopelijk binnenkort binnen.
Dus ja, gaat wel snel aangezien Q2 net begonnen was.
Wat was je besteltijd? En welk model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
VALVE, JE HEBT JE ZOOI NIET VOOR ELKAAR! Kan ik eindelijk bestellen, stopt het bestelproces a het bevestigen van de bestelling...

20:36 hier, 256 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Zojuist ook de bestelmail binnengekregen, 20:35, 256 GB model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
En betaald, na 5 hartverzakkingen... Eindelijk! Nu begint het spannend te worden. Het zal wel na het weekend worden, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:12
Hmm, vreemd ik heb nog geen mail en 20.26 besteld (256gb). Nog maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
rp87 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 19:07:
Hmm, vreemd ik heb nog geen mail en 20.26 besteld (256gb). Nog maar even afwachten.
Ik heb eerst de website bezocht, besteld en daarna pas gezien dat ik een mail had. Doe er je voordeel mee. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Nieuwe video van Valve:

Full update notes:
https://store.steampowere.../view/3220644827954565733

[ Voor 33% gewijzigd door Noxious op 07-04-2022 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:14
Heb ook de betaalmail binnen. Besteld op launchdate om 20:17 en zonet betaald. Ik vermoed/vrees dat levering na het weekend zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Vooralsnog lijkt de onderstaande post van Reddit de laatste te zijn met een 512GB bestelling in de EU.
If anyone wants to know, my reservation time is 20:55:27 GMT+0300, EU.

Edit: rtreservetime 1626458127.
Bron: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Evernote schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:22:
Vooralsnog lijkt de onderstaande post van Reddit de laatste te zijn met een 512GB bestelling in de EU.

[...]

Bron: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
GMT+3 is een uur later voor ons, dus dat zou 19:55:27 onze tijd zijn geweest. Op onze lijst hebben mensen met een latere reservering al hun mailtje gekregen voor de 512GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Bobbika schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:39:
[...]

GMT+3 is een uur later voor ons, dus dat zou 19:55:27 onze tijd zijn geweest. Op onze lijst hebben mensen met een latere reservering al hun mailtje gekregen voor de 512GB.
Je hebt (helaas) gelijk, ik heb me verkeken op die tijdzone.
Wij zaten in CEST wat effectief GMT +2 is inderdaad.
Iets te enthousiast geweest.

The waiting game continues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

EldraziKlap schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:09:
[...]

Op de Amazon-pagina van die hub staat dat 'ie maar 30Hz aankan?
Op 4k wellicht, maar mijn scherm is 1440p/144hz en met de SD aangesloten en ingesteld op 1080p speelt ie prima op 120hz.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaos-Zero schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:41:
[...]

Op 4k wellicht, maar mijn scherm is 1440p/144hz en met de SD aangesloten en ingesteld op 1080p speelt ie prima op 120hz.
Klopt, 4k 30 en 1080p 120hz heeft dezelfde bandbreedte nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:12
Evernote schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:51:
[...]

Same here :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Gefeliciteerd iedereen die vandaag het bevrijdende mailtje heeft gehad :)
Vermoed toch echt maandag aan de beurt te komen om eerlijk te zijn, paar dagies wachten nog

Ps

Iemand tips voor een goede screen protector? Liefste van glas

[ Voor 17% gewijzigd door NosferatuX op 07-04-2022 22:35 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Evernote schreef op donderdag 7 april 2022 @ 18:50:
[...]

Wat was je besteltijd? En welk model?
Date issued: 16 Jul, 2021 @ 8:27pm CEST , 256GB model

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

NosferatuX schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:21:
Gefeliciteerd iedereen die vandaag het bevrijdende mailtje heeft gehad :)
Vermoed toch echt maandag aan de beurt te komen om eerlijk te zijn, paar dagies wachten nog

Ps

Iemand tips voor een goede screen protector? Liefste van glas
https://dbrand.com/shop/s...ors?device=steam-deck#buy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
Evernote schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:51:
[...]

Ik snap niet waarom jij bij elke drop zo ontzettend baalt dat je er niet bij zit. De 512gb versie zit nu pas op 20:12 terwijl jij pas na 21:00 aan de beurt bent.. dat gaat nog wel een paar weken duren hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Mijn bestelling was van 19:50 en ik heb net m'n bestelling gedaan *O*

512GB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
schumi1986 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 00:08:
[...]

Ik snap niet waarom jij bij elke drop zo ontzettend baalt dat je er niet bij zit. De 512gb versie zit nu pas op 20:12 terwijl jij pas na 21:00 aan de beurt bent.. dat gaat nog wel een paar weken duren hoor..
Omdat ik graag een Steam Deck wil..? Daarom heb ik hem ook besteld, jij niet?

En of 't weken duurt, tsja, wie weet. Als ik € 4 Steam credit had tijdens die clusterfuck van een bestelronde op 16 Juli was dan had ik hem niet 'pas' om 21:18 er door gehad.

Daarnaast beweert Valve dat ze van enkele duizenden naar honderduizenden units productie zijn gegaan dus we'll see.

Pak je er in ieder geval nog even een glas azijn bij?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
Evernote schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 00:30:
[...]

Omdat ik graag een Steam Deck wil..? Daarom heb ik hem ook besteld, jij niet?

En of 't weken duurt, tsja, wie weet. Als ik € 4 Steam credit had tijdens die clusterfuck van een bestelronde op 16 Juli was dan had ik hem niet 'pas' om 21:18 er door gehad.

Daarnaast beweert Valve dat ze van enkele duizenden naar honderduizenden units productie zijn gegaan dus we'll see.

Pak je er in ieder geval nog even een glas azijn bij?
Mijn reactie komt misschien wat zuur over idd maar dit is absoluut niet zo bedoeld.

Uiteraard hoop ik ook dat ik snel aan de beurt ben (512gb 23:01 ook mede door bestel problemen :( ) maar de uitlevering van het 512gb loopt nu eenmaal niet zo heel snel. Als ik naar jou reacties kijkt lijkt het net of je er telkens echt vanuit ging dat jij erbij zou zitten maar dat is gewoon heel erg onrealistisch..helaas

Ps hier in Brabant noemen ze dit geen azijn maar gewoon een verrukkelijk drankje :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rcozJHV_cYiDxcxIvOfesC7ToYw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ABbNGZbraoTiTz6ze5ZdlEk8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
schumi1986 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 00:36:
[...]

Mijn reactie komt misschien wat zuur over idd maar dit is absoluut niet zo bedoeld, uiteraard hoop ik ook dat ik snel aan de beurt ben (512gb 23:01 ook mede door bestel problemen :( ) maar de uitlevering van het 512gb loopt nu eenmaal niet zo heel snel. Als ik naar jou reacties kijkt lijkt het net of je er echt vanuit ging dat jij erbij zou zitten maar dat is gewoon heel erg onrealistisch..helaas

Ps hier in Brabant noemen ze dit geen azijn maar gewoon een verrukkelijk drankje :p

[Afbeelding]
Ik probeer a.d.h.v. de laatste drops een beetje te kijken hoe snel we ongeveer gaan, als je even terugleest heb ik genoemd dat ik zelf uit ga van Mei maar heb stille hoop dat April nog een optie gaat zijn.

Voornamelijk omdat Valve dus meer units lijkt te kunnen produceren zou 't tof zijn als meer mensen straks met 't apparaat kunnen spelen!

Proost overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
Die hoop mag je hebben, want ik hoopte op maandag a.s. en het werd vandaag. Dus ze zijn flink aan het opvoeren. Laten we niet uitgaan van veel afvallers...😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Sommige hebben het over een screenprotector die meegeleverd is, maar ik heb niks ontvangen. Zie ik iets over het hoofd?

Heb trouwens de 512GB versie

En trouwens, en nu ga ik wel heel erg niche, maar heeft iemand al een Apple Pro display XDR kunnen connecten aan zijn SD?

[ Voor 41% gewijzigd door Yzord op 08-04-2022 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het enthousiasme zie van sommige mensen voel ik me bijna schuldig dat ik er net een heb kunnen bestellen O-)

Maar ik heb eigenlijk bijna altijd moeite om een hype zo lang vast te houden, ik doe ook nooit aan game preorders of zelfs nieuws volgen voor release. Als ik niet gelijk kan spelen dan ebt mijn interesse vlot weg. Enige apparaat waar ik dat niet had was de Xbox series x die ik op release had, maar dat was een kwestie van oude xbox er uit, nieuwe Xbox er in, daar was geen nieuwe ruimte voor nodig
En als ik realistisch kijk heb ik momenteel al zoveel apparaten die allemaal aan mijn tijd trekken (waaronder de switch met een flinke backlog). Het is voor mij absoluut niet zo dat ik momenteel een Steam deck shaped hole in mijn leven heb :+

Maar ja, als je hem niet gelijk bestelt wanneer je kunt dan is er geen enkele garantie wanneer je weer aan de beurt zou zijn als je er toch een wil. Als ik hem eenmaal heb vermoed ik dat ik ook wel weer enthousiaster wordt, maar als ik dit gevoel afzet tegen hoe enorm ik afgelopen zomer zat te balen dat ik pas om 20:16 mijn reservering af kon ronden...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 01:42:]ik doe ook nooit aan game preorders of zelfs nieuws volgen voor release.

(...)

Maar ja, als je hem niet gelijk bestelt wanneer je kunt dan is er geen enkele garantie wanneer je weer aan de beurt zou zijn als je er toch een wil.
Je kan dan geen pre-order plaatsen op de Deck. Verder is het apparaat al uit, en hoef je daarom niet enkel uit te gaan van beloftes van de fabrikant.
En als ik realistisch kijk heb ik momenteel al zoveel apparaten die allemaal aan mijn tijd trekken (waaronder de switch met een flinke backlog). Het is voor mij absoluut niet zo dat ik momenteel een Steam deck shaped hole in mijn leven heb :+
Ik heb het zelf met mijn Steam-bibliotheek, waar ik laatst een berg spellen uit een bundel aan heb toegevoegd. De Deck is ideaal om een groot deel hiervan weg te werken. Ik heb het e.e.a. getest, en een groot deel van die spellen werkt (onofficieel) gewoon onder Linux.
Als ik hem eenmaal heb vermoed ik dat ik ook wel weer enthousiaster wordt, maar als ik dit gevoel afzet tegen hoe enorm ik afgelopen zomer zat te balen dat ik pas om 20:16 mijn reservering af kon ronden...
20:16? Lucky. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:30
Ach wat ik mij kan herinneren is dat ik om 19:50 er eindelijk door kwam, maar dat de "reservering" pas om 20:49 verwerkt was.
Enige positieve is dat ik zie dat op het lijstje hier in het topic, ik de eerst volgende 256GB heb die nog niet besteld kon worden. Dus hopelijk ben ik snel. Min punt eraan is dat er ruim een kwartier tussen hun bevestiging tijd zit en die van mij |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
Gisteravond de Steam Deck uitgebreider kunnen testen. Elden Ring gespeeld op de woonkamerbank en werkt fantastisch. Framerate is een constante 30 fps en ik heb nog niets getweaked. Een minpuntje is wel dat gisteravond de cloudsync niet werkte voor de save maar kan een tijdelijk iets zijn geweest. Apparaat ligt heel fijn in de hand en de controls werken even goed als mijn Xbox controller.

Dead Cells, een recente favoriet van mij is ideaal op de Steam Deck (Metroidvania genre).

Vanquish (Xbox 360 PC port) speelt op één of andere manier niet lekker voor het gevoel. Hij is constant 60 fps maar misschien door de art style niet geschikt voor het kleine scherm, het voelt heel chaotisch aan en de enemies te klein om goed te zien wie het zijn.

Dit weekend wat meer games testen, installatie via WiFi gaat trouwens uitstekend, gemiddeld 30 MB/s.

De fan whine lijkt te verdwijnen wanneer hij full load gaat en harder moet werken. Het is geluidsprofiel is dan meer witte ruis. Vreemd genoeg heeft mijn partner niets gezegd over het toch redelijk harde ventilatorgeluid dus ik kan in bed de steam deck gebruiken :)

De GUI is slick maar heeft nog verbeterpuntjes: scrolling in Steam shop hapert en verspringt soms tijdens browsen. De search functie zit op een onhandige plek.

Steam doet zijn best met de vele en snelle quality of life updates:
YouTube: A Few Things Added To Steam Deck This Month [720p]

Als ik iets voor jullie moet testen of uitproberen laat maar weten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al 2 accounts erop gezet met library sharing? Hoe makkelijk kan je switchen tussen accounts? Zonder ww switchen edg net als in big picture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Tadango schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:36:
Heeft iemand al 2 accounts erop gezet met library sharing? Hoe makkelijk kan je switchen tussen accounts? Zonder ww switchen edg net als in big picture?
Onder je profiel heb je de optie 'Change accounts', je logt dan uit en kan dan met een ander account inloggen.
Library sharing kan ik helaas niet testen - geen tweede account beschikbaar. Zal eens kijken of in de vriendenkring iemand wil delen. Maar die moet dan volgens mij fysiek inloggen op de machine waar je de library wil delen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freaky Max schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:57:
[...]

Onder je profiel heb jet de optie 'Change accounts', je logt dan uit en kan dan met een ander account inloggen.
Library sharing kan ik helaas niet testen - geen tweede account beschikbaar. Zal eens kijken of in de vriendenkring iemand wil delen. Maar die moet dan volgens mij fysiek inloggen op de machine waar je de library wil delen toch?
Ik hoop echt dat je niet hoeft uit te loggen maar kan switchen tussen 2 ingelogde accounts, net als op de PC. Zo niet dan worden we genoodzaakt een 2e steam deck te kopen..... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
Tadango schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:59:
[...]

Ik hoop echt dat je niet hoeft uit te loggen maar kan switchen tussen 2 ingelogde accounts, net als op de PC. Zo niet dan worden we genoodzaakt een 2e steam deck te kopen..... :)
Net even getest, je wordt niet echt uitgelogd. De Steam Deck reboot wel maar het eerste account blijft beschikbaar. Het is relatief pijnloos, een paar seconden om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 08:12
LooneyBinJim schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:04:
[...]

Heb 'm ook, even gebruikt op de mijne maar het viel wel op dat de temps ietwat opliepen, bij Dying Light 2 ging de temp van 71/75 naar 80/82. Zit ook niet heel netjes om het apparaat heen, maar dat was te verwachten...
Ik heb het bij horizon zero dawn nog even in de gaten gehouden, ik denk toch dat je een punt kan hebben. Dat met de 'grip' eromheen, dat de temps iets hoger zijn.

Ik ga nog even een paar keer, met en zonder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrilly
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:45
Tadango schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:36:
Ik deel de deck met mijn partner, het switchen is een beetje weggestopt maar werkt vloeiend ook met library sharing. Hoef niet opnieuw in te loggen.

Het enige nadeel is dat alles op dezelfde user in het OS draait, alle non-steam software deelt dus dezelfde home folder en data en is niet aware van de steam user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vrilly schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:09:
Het enige nadeel is dat alles op dezelfde user in het OS draait, alle non-steam software deelt dus dezelfde home folder en data en is niet aware van de steam user.
Precies zoals ik het wil hebben ;) Onze TV gaming setup is hetzelfde dus dat is makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:58
Houden die calculators ook rekening met bestellingen die al zijn verzonden? Bijvoorbeeld:
https://steam-deck-calculator.web.app

Als ik het Google document bekijk, dan zie ik ook namelijk dat de verzendgegevens niet volledig is ingevuld:
https://docs.google.com/s...FJ0Dg/edit#gid=1651884584

Bij Q1 heb je nog veel lege velden. Dat zou eigenlijk beteken dat je nog een grote verschil kunt hebben. Gezien de productie opgeschroefd is en mogelijk meerdere keren per week emails kunnen worden verzonden.

[ Voor 5% gewijzigd door kadir76 op 08-04-2022 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Gister ochtend netjes mijn Steam Deck ontvangen perfecte levering zeker als ik maandag avond de mail ontvangen had voor betstellen.

Ik heb Emulationstation er op gezet en het werkt perfect. Alleen heeft iemand ervaring met het upscalen op de deck ik kan namelijk geen setting vinden om psx games te upscalen naar full screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauthelegendary
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08 17:16
Heb een paar dagen terug de 256gb Steam Deck ontvangen maar de haptics voor het touchpad werken niet goed. Heb in het calibratiemenu de linkerhelft op 10 gezet en de rechterhelft op 1 (max en min.), zelfs dan is de rechterkant nog viermaal zo sterk qua feedback. Heb nu dus ook een RMA aanbod gehad van Valve. Zit alleen te twijfelen of ik dat wil accepteren gezien hoelang het duurt en de angst dat ik dan eentje krijg met mogelijk een whiny fan of andere problemen. Touchpad haptics zijn waarschijnlijk het mildste hardware probleem maar blijft toch frustrerend 😑

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40
rauthelegendary schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:58:
Heb een paar dagen terug de 256gb Steam Deck ontvangen maar de haptics voor het touchpad werken niet goed. Heb in het calibratiemenu de linkerhelft op 10 gezet en de rechterhelft op 1 (max en min.), zelfs dan is de rechterkant nog viermaal zo sterk qua feedback. Heb nu dus ook een RMA aanbod gehad van Valve. Zit alleen te twijfelen of ik dat wil accepteren gezien hoelang het duurt en de angst dat ik dan eentje krijg met mogelijk een whiny fan of andere problemen. Touchpad haptics zijn waarschijnlijk het mildste hardware probleem maar blijft toch frustrerend 😑
Ik had mijn SD met trigger problemen op 07-03 verstuurd en kreeg 15-03 de nieuwe zonder problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
rauthelegendary schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:58:
Ze hebben een aparte voorraad voor de RMA's. Dus je zou relatief snel een vervangend apparaat moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Het zal vast aan mij liggen, maar hoe krijg ik die fps overlay te zien in mijn games op mijn SD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
Mvandenberg91 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:27:
Ik heb Emulationstation er op gezet en het werkt perfect. Alleen heeft iemand ervaring met het upscalen op de deck ik kan namelijk geen setting vinden om psx games te upscalen naar full screen?
3-dot knop, dan naar performance, Advanced view aanzetten en dan heb je daar scaling filter. Die op FSR zetten. Moet je je game/emulator wel op de juiste instelling hebben (windowed mode denk ik)
Yzord schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:27:
Het zal vast aan mij liggen, maar hoe krijg ik die fps overlay te zien in mijn games op mijn SD?
Zelfde menu als hierboven vermeld, maar dan helemaal bovenaan Performance Overlay Level

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Tupac schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:07:
[...]

Ik had mijn SD met trigger problemen op 07-03 verstuurd en kreeg 15-03 de nieuwe zonder problemen :P
Ontvangen, verwerken, controleren en versturen lijkt mij met 8 dagen eigenlijk wel prima, mooi om te horen!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Is de 3.5mm jack van de steamdeck trouwens TRRS ?

[ Voor 20% gewijzigd door NosferatuX op 08-04-2022 22:24 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zo sinds vandaag Horizon Zero Dawn uitgespeeld op de SteamDeck. Man wat gaaf!

Toen dit spel uitkwam op de PS4 en je zou me vertellen dat we dit kunnen spelen op een handheld zou ik je voor gek verklaren.

Twijfel nu tussen Zelda BOTW, Witcher 3 of Fallout New Vegas om te starten. Haha.

Blijf het heerlijk vinden om lekker onderuitgezakt in de bank te gamen.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Mvandenberg91 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:27:
Gister ochtend netjes mijn Steam Deck ontvangen perfecte levering zeker als ik maandag avond de mail ontvangen had voor betstellen.

PSX gaat via retroarch. Check daar even de instellingen om de internal resolution naar X4 voor 720p en wide-screen hacks. Als goed is heb je dan gewoon full screen.

PSX beetle core ondersteunt dit.

https://www.google.com/am...arch-ps1-emulation/%3famp

[ Voor 11% gewijzigd door Pukson op 09-04-2022 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
Chinco schreef op donderdag 7 april 2022 @ 18:56:
En betaald, na 5 hartverzakkingen... Eindelijk! Nu begint het spannend te worden. Het zal wel na het weekend worden, ben ik bang.
Verzendingsstatus: Wordt binnenkort verzonden
Hebben meer mensen deze status nog? Of zouden ze pas met de golf van maandag verzonden worden? Dan heeft het niet zoveel zin om al op donderdag te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Chinco schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:04:
[...]

[...]

Hebben meer mensen deze status nog? Of zouden ze pas met de golf van maandag verzonden worden? Dan heeft het niet zoveel zin om al op donderdag te bestellen.
Als die van maandagavond bestellen op donderdag geleverd worden en dus op woensdag worden aangeboden bij GLS (voor NL). Wanneer denk je dat de batch van donderdagavond bestellen dan verzonden wordt? :9
Ik denk dat je 'm maandag of dinsdag thuis kunt verwachten, liggend aan of er op zaterdag wel of niet gewerkt wordt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:14
Chinco schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:04:
[...]

[...]

Ik heb hetzelfde. Ik verwacht dat hij vandaag of maandag op de post gaat en een dag later geleverd wordt. De bestellingen van maandag worden op woensdag verstuurd. Het zou vreemd zijn van Valve om 2 bestelmomenten en 1 verzendmoment te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dhrto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27
Ik gebruik deze adapter voor mijn headset met aparte plug voor mic en headphone:

https://www.amazon.de/-/n...=ppx_pop_mob_b_asin_title

Dus lijkt wel dat het TRRS is.

EDIT: de officiële faq heeft het weer over CTIA
https://www.steamdeck.com/en/faq

[ Voor 17% gewijzigd door dhrto op 09-04-2022 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
Mooie dock om zelf te printen, gemaakt voor de Anker 8-in-1 Dock die goed werkt met de Steam Deck. De Anker is voor 39 euro te koop bij diverse winkels.

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
True schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:12:
[...]

Als die van maandagavond bestellen op donderdag geleverd worden en dus op woensdag worden aangeboden bij GLS (voor NL). Wanneer denk je dat de batch van donderdagavond bestellen dan verzonden wordt? :9
Ik denk dat je 'm maandag of dinsdag thuis kunt verwachten, liggend aan of er op zaterdag wel of niet gewerkt wordt.
De meeste bedrijven zijn dicht in het weekend, dus dat betekend pas maandag versturen en dinsdag binnen. Effectief 2 dagen eerder binnen voor 4 dagen eerder bestellen. Jmmr.

Nou ja, geeft niet, kan nog wel even wachten. Wordt dan 2s. pas weer het weekend voor ik tijd heb.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Freaky Max
Kon het niet laten om even een snelle grove print te maken om te kijken of het past. Hij is perfect. Glijdt ook niet weg door de twee kleine nopjes die erin zitten. Morgen wordt de Anker USB-C dock bezorgd. Als het goed past print ik er eentje in goede kwaliteit en in het zwart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Z01L_mOffnQNPBbMEkwEauDJzA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2aEoGVUUm6G73BpTYyyK8FVk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54JXDvXYwfNCw06Rkcbo-AJi8HE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/suJStxsFt4l9fAMfiqgDgCeT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LpoOfjm5z0eP-wcPFU78-4nF71k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NybFWL5Cwlfag3w62xcEMPOK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Freaky Max schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:49:
Kon het niet laten om even een snelle grove print te maken om te kijken of het past. Hij is perfect. Glijdt ook niet weg door de twee kleine nopjes die erin zitten. Morgen wordt de Anker USB-C dock bezorgd. Als het goed past print ik er eentje in goede kwaliteit en in het zwart.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi, dan gaak hem ook printen.

[ Voor 4% gewijzigd door Yzord op 09-04-2022 22:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soulcrusher
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EwT4jZf9xj9kjEJurL3xjVOgPg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rRVo1Fy8Y7FkYmp1VOfiUxgX.jpg?f=fotoalbum_large
Ik had hem ook geprint. Past perfect inderdaad. Waar heb je die hub gezien voor 39? Er zijn verschillende Anker "8in1" USB-C hubs met verschillende poorten.

Overigens, Valve staat in spiegelbeeld op het 3D model :+

[ Voor 6% gewijzigd door soulcrusher op 09-04-2022 22:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
soulcrusher schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:30:
[Afbeelding]
Ik had hem ook geprint. Past perfect inderdaad. Waar heb je die hub gezien voor 39? Er zijn verschillende Anker "8in1" USB-C hubs met verschillende poorten.
Er zijn inderdaad meerdere en ik ben voor de meest eenvoudige gegaan (Anker 341, 7-in-1):
https://www.amazon.nl/Ank...refix=%2Caps%2C130&sr=8-5

De Anker 533, 8-in-1 is duurder, 70 euro:
https://www.amazon.nl/Ank...refix=%2Caps%2C130&sr=8-6
Je hebt dan ethernet-aansluiting en 4K 60 Hz of 1080p 120Hz.

Voor mij is de dock alleen nodig om zaken te kunnen tweaken in desktop mode mocht dat nodig zijn. Ik zal niet heel snel gaan gamen op een externe monitor met de Steam Deck. Daar heb ik mijn desktop met RTX3090 voor :)
Nog even getwijfeld over de ethernet aansluiting maar met WiFi haal ik 30 MB/s en dat is meer dan genoeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• soulcrusher
Freaky Max schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:46:
[...]

Er zijn inderdaad meerdere en ik ben voor de meest eenvoudige gegaan (Anker 341, 7-in-1):
https://www.amazon.nl/Ank...refix=%2Caps%2C130&sr=8-5

De Anker 533, 8-in-1 is duurder, 70 euro:
https://www.amazon.nl/Ank...refix=%2Caps%2C130&sr=8-6
Je hebt dan ethernet-aansluiting en 4K 60 Hz of 1080p 120Hz.

Voor mij is de dock alleen nodig om zaken te kunnen tweaken in desktop mode mocht dat nodig zijn. Ik zal niet heel snel gaan gamen op een externe monitor met de Steam Deck. Daar heb ik mijn desktop met RTX3090 voor :)
Nog even getwijfeld over de ethernet aansluiting maar met WiFi haal ik 30 MB/s en dat is meer dan genoeg.
Ah ja die heb ik ook gezien. Heeft dezelfde afmeting (staat denk ik een foutje bij de lengte, 12 cm?). Die ethernet poort op de duurdere is toch ook niet aan te sluiten op deze manier want die zit onderin het dock. ;)

Verder heb ik iets geprint waar je de lader in kan stoppen die vervolgens onder het elastiek van de carrying case past: https://www.printables.co...usb-c-charger-cradle-for-

Ik kwam er alleen iets te laat achter dat deze alleen voor de US lader was :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIzkTZZM8LpWqdlewcl09jr-laM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tlFnDSyEdjFNTWcvhU8cHJ8L.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door soulcrusher op 09-04-2022 22:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

soulcrusher schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:52:
[...]

Ah ja die heb ik ook gezien. Heeft dezelfde afmeting (staat denk ik een foutje bij de lengte, 12 cm?). Die ethernet poort op de duurdere is toch ook niet aan te sluiten op deze manier want die zit onderin het dock. ;)

Verder heb ik iets geprint waar je de lader in kan stoppen die vervolgens onder het elastiek van de carrying case past: https://www.printables.co...usb-c-charger-cradle-for-

[Afbeelding]
Thanks, want ik wilde hem ook net gaan printen haha..moet echt een cursus redesignen gaan volgens ergens...want leuk al die 3d prints, maar ik wil zelf ook kunnen designen of in dit geval redesignen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
soulcrusher schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:52:
[...]

[Afbeelding]
Hahahaha, je zit ook op het Reddit Steam Deck channel? Daar had ik deze ook gezien. Ik wacht even tot iemand hem omgezet heeft naar een Europese stekker. En bij dit ontwerp waren nog problemen met de kabel die iets te strak in de behuizing zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Freaky Max schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:49:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zo zeg ziet er goed uit! Laat even weten hoe die dock werkt. Heb er hier 3 van random merken maar alleen 4k30.

Btw, die stand. Kan je die ook voor mij printen tegen vergoeding uiteraard O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Pukson schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:16:
[...]

Zo zeg ziet er goed uit! Laat even weten hoe die dock werkt. Heb er hier 3 van random merken maar alleen 4k30.

Btw, die stand. Kan je die ook voor mij printen tegen vergoeding uiteraard O-)
Ondanks de marathon is de bezorger er doorheen gekomen en heeft net het pakje door de brievenbus gegooid. De Anker past perfect op de dock en doet desktop 3440x1440 zonder problemen. Moet nog even uitgebreid testen met games en video maar het ziet er goed uit.

Over de print DM’en we even :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49
XanderDrake schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 00:22:
Ik ben een experiment gestart. Ik ben momenteel op vakantie en heb de Deck thuis gelaten, terwijl deze op stand-by staat en 100% vol was. Als ik terug kom, weten we of de Deck twee weken stand-by kan staan :+
Het experiment is afgelopen, en het is officieel: 14 dagen is té lang :+ Hij was 0% toen ik thuis kwam vandaag en startte niet op vanuit standby.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Pagina: 1 ... 26 ... 118 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.