Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
De fans worden hoogstwaarschijnlijk wel aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
En de B button mag ik ook hopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Ligt er een beetje aan, ze hebben al aangegeven dat er geen verbeterde versie komt totdat er een opvolger is echter wanneer er problemen blijken met bepaalde onderdelen, even als voorbeeld de fan genomen wat met een ander model opgelost is dan zullen ongetwijfeld de fannetjes in het bakje bij de assemblage band omgeruild worden.
Denk dat hij zo iets bedoelde mbt kinderziektes.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
NosferatuX schreef op maandag 4 april 2022 @ 20:30:
Ik zie dat MrSharkie met reserveringstijd 20.30 vandaag heeft kunnen bestellen. Denk en hoop dat ik met mijn 20.34 volgende week dan aan de beurt ben :)
Vraag mij hardop af of de reserveringstijd @MrSharkie klopt. Voor hem zitten namelijk veel 512 GB bestellers die volgens de lijst nog niets hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Bobbika schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:44:
[...]

Vraag mij hardop af of de reserveringstijd @MrSharkie klopt. Voor hem zitten namelijk veel 512 GB bestellers die volgens de lijst nog niets hebben ontvangen.
Dat viel mij ook op, mijn bestelling is van 19:50.

Er is een 512GB van 19:47 die 'm al gehad heeft en dan @MrSharkie op 20:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
Bobbika schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:44:
[...]

Het kan ook zijn dat veel mensen niets meer hebben ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Qunix schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:31:
Volgens de MooV2 calculatie zal het maandag 5 september moeten gebeuren, en volgens de Steam site October or later. Ben benieuwd en ik moet nog een hoop geduld hebben...
Ik kijk nog een keer en nu staat er 27 juni :D
Ik ga morgen weer kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:42
@MoonRaven
Of er lopen mensen te trollen, maar hier iig nog niks ontvangen (heb tot 21:00 zitten refreshen en kijken via de app en steam zelf).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EsDeKa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 08:15
Noxious schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:51:
[...]

Dat viel mij ook op, mijn bestelling is van 19:50.

Er is een 512GB van 19:47 die 'm al gehad heeft en dan @MrSharkie op 20:30.
Volgens de lijsten hebben de 512GB Q2 EU'ers van vooral tussen 19:25 en 19:46 hun uitnodiging gekregen, ik denk dat @MrSharkie een verkeerde tijdzone heeft ingevuld en om 19:30 heeft gereserveerd. Ik zit rond 20:05 en ook nog niks, maar ik vermoed donderdag of maandag voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSharkie
  • Laatst online: 09-09 16:35
Ik zal mijn excuses hierbij aanbieden, ik ben helemaal in spek en bonen geweest. Mijn bestel tijd was 19:41 :), geen idee hoe ik aan de andere tijd kwam. Gelijk ook gewijzigd in het tabel.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVhaZvTRxRa_Yrvg4sASXhsRm0I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pUij4R41RvGnMTB8XlS0piEJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door MrSharkie op 05-04-2022 07:51 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Oh wauw, die Steam Deck wordt met de dag beter. Unbelievable.

YouTube: Emulation On The Steam Deck Just Got A Lot Easier! EMU Deck Set-Up G...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Voor degenen die al hebben kunnen bestellen, kun je de Steam Deck in een ander EU land laten afleveren? Ik zou bijna aan de beurt moeten zijn, maar ben vrijwel zeker niet in Nederland rond die tijd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Kun je de video samenvatten zodat ik niet op een clickbait YT linkje hoef te klikken?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:55

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

True schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:35:
[...]

Kun je de video samenvatten zodat ik niet op een clickbait YT linkje hoef te klikken?
Define clickbait :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schrijf nu je nietszeggende titel met een uitroepteken! Vergeet ook de nutteloze pijlen in het thumbnail niet, in een video die net iets langer is dan 10 minuten om maar zoveel mogelijk YouTube advertentiegeld op te strijken, en de affiliate links in de omschrijving van de video. Like, subscribe en share, en vergeet niet de NFT te kopen!

OK, dat over NFT wordt (nog?) niet genoemd. Ook mist de schreeuwerige reactie foto in het thumbnail. :+

Refereer liever naar geschreven artikelen met een hoge informatiedichtheid, niet naar videos die dat klakkeloos overnemen en geen waarde toevoegen.

[ Voor 34% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2022 10:48 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
The Zep Man schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:45:
[...]

Schrijf nu je nietszeggende titel met een uitroepteken! Vergeet ook de nutteloze pijlen in het thumbnail niet, in een video die net iets langer is dan 10 minuten om maar zoveel mogelijk YouTube advertentiegeld op te strijken, en de affiliate links in de omschrijving van de video. Like, subscribe en share, en vergeet niet de NFT te kopen!

Refereer liever naar geschreven artikelen met een hoge informatiedichtheid, niet naar videos die dat klakkeloos overnemen en geen waarde toevoegen.
:? wat is er nietszeggend aan "EmuDeck set-up guide".

Hoe dan ook, er staat ook gewoon een link in de beschrijving van de video naar https://www.emudeck.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Noxious schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:49:
[...]

:? wat is er nietszeggend aan "EmuDeck set-up guide".
Het nietszeggende slaat op het eerste deel met een uitroepteken. Het is een klassieke schreeuwerig gepresenteerde YouTube video, waardoor sommigen (zoals @True) geneigd zullen zijn om het over te slaan.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2022 10:51 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Als ze de video's niet willen bekijken doen ze dat niet. Ik ga niet een samenvatting schrijven, daar wordt ik niet voor betaald. Ik deel info, ook al is dat 1 link. Als je dat niet bevalt negeer dan mijn post maar ga niet lopen zeuren om samenvatting en zeggen dat het click bait is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:55

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

[...]

OK, dat over NFT wordt (nog?) niet genoemd. Ook mist de schreeuwerige reactie foto in het thumbnail. :+

Ik zou je graag een geschreven artikel linken maar die zijn er (nog) niet. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tadango schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:59:
Ik deel info, ook al is dat 1 link. Als je dat niet bevalt negeer dan mijn post maar ga niet lopen zeuren om samenvatting en zeggen dat het click bait is
Als het je niet bevalt dat men commentaar geeft op wat je linkt, link dan niet. :+
Militia Pilot schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:00:
Ik zou je graag een geschreven artikel linken maar die zijn er (nog) niet. :X
De link naar de Emudeck website is voldoende, en die heb je al gegeven. :)

[ Voor 39% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2022 11:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Mensen die te lui zijn om een een filmpje te kijken en verwachten dat iemand zijn tijd gaat besteden door het voor hen samen te vatten 😄

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +10 Henk 'm!
The Zep Man schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:03:
[...]

Als het je niet bevalt dat men commentaar geeft op wat je linkt, link dan niet. :+
Ik link informatie die ik nuttig vindt voor anderen. De eerste keer heb ik het commentaar genegeerd, de 2e keer heb ik gereageerd. Ik blijf linken omdat de meesten het waarderen. Dat een enkeling wat te zeuren heeft maakt me weinig uit. Dit is een forum, geen betaald nieuws platform.

Als iemand zeurt op een dergelijke manier krijg ik de indruk dat zijn waardevoller is dan mijn tijd (omdat ik het werk voor hem moet doen blijkbaar) en dan zit je bij mij verkeerd. Ik zal er over ophouden, ik heb mijn ding gezegd en daarmee is het klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tadango schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:41:
Als iemand zeurt op een dergelijke manier krijg ik de indruk dat zijn waardevoller is dan mijn tijd (omdat ik het werk voor hem moet doen blijkbaar)
Voor iedereen geldt dat eigen tijd het meest waardevol is. :+

Uiteraard hoef je geen samenvatting te schrijven als je dat het niet waard vindt. Uiteraard hoef je ook niet te reageren op commentaar als het jou weinig doet. ;)

Het punt is (denk ik, ik schreef het niet) dat het makkelijk is om maar een YouTube linkje te dumpen zonder verdere context. De reden erachter kan zelfverrijking zijn, zonder dat dit in één oogopslag duidelijk is. Kwaliteit kan hierom in twijfel getrokken worden, en daarmee ook de bereidwilligheid om het een klik te geven. Zeker schreeuwerige titels, thumbnails en een lengte van net over 10 minuten helpen niet mee.

[ Voor 50% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2022 11:51 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Wat een onzin dit jongens. Er zijn genoeg mensen (waaronder ik) die het wel waarderen. Ja je hebt ook de website, maar ik heb niet altijd zin om alles door te lezen. ETA prime laat netjes zien hoe het allemaal werkt. Prima toch?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

NosferatuX schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:40:
Mensen die te lui zijn om een een filmpje te kijken en verwachten dat iemand zijn tijd gaat besteden door het voor hen samen te vatten 😄
Nu word ik als boeman weggezet. Als iemand hier een YT linkje wilt posten is dat natuurlijk vrij. Maar als je het filmpje zelf gezien hebt én de noodzaak hebt het te delen kun je toch in één zin het filmpje samenvatten? Dat heeft niets met luiheid te maken maar met op een juiste manier informatie delen te maken.
Bijv. 'Sjaakie heeft op zijn YT een nieuw filmpje waarin hij meerdere emulatoren draaiende heeft via een gemakkelijke installatie, hij laat zien hoe hij dit gedaan heeft, wat hij er van vindt en hoe hij denkt over de toekomst van emulators op de SD.'

En ja ik heb geen behoefte om een troepfilmpje te kijken van net boven de 10 minuten waar eigenlijk helemaal niets gezegd wordt. Ik lees liever in mijn eigen tempo (een stuk hoger dan menig YT clickbait filmpje) een stuk tekst.

ps. er zijn hele delen van GoT waar het delen van een link niet toegestaan is zonder uitleg te geven. Dat zou in mijn optiek veel breder getrokken mogen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
The Zep Man schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:47:
[...]

Het punt is (denk ik, ik schreef het niet) dat het makkelijk is om maar een YouTube linkje te dumpen zonder verdere context. De reden erachter kan zelfverrijking zijn, zonder dat dit in één oogopslag duidelijk is.
zelfverrijking? Op wat voor manier zou ik baat hebben bij het linken naar video's van anderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tadango schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:52:
zelfverrijking? Op wat voor manier zou ik baat hebben bij het linken naar video's van anderen?
Ik zeg 'kan'.

Als jij bijvoorbeeld de videos gemaakt hebt, en verdient aan advertentie-inkomsten en affiliation links. Met enkel een link is het niet duidelijk wat je probeert te bereiken.

Voor de gelinkte video is het duidelijk dat eraan verdient wordt (advertenties, net over 10 minuten, populaire manier van video-aankondiging, affiliate links). Dat kan jij zijn, of een ander.

Natuurlijk mag iemand eraan verdienen, maar kenmerkend van dit soort videos is dat de kwaliteit en informatiedichtheid laag is. De perceptie is dat dit een klik niet waard is (immers: klik = geld en een stuk erkenning, want zichtbare dislikes bestaan niet meer). Een paar regels die omschrijven wat in de video gebeurt kan deze perceptie wegnemen.

[ Voor 49% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2022 11:57 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
True schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:50:
[...]

Nu word ik als boeman weggezet. Als iemand hier een YT linkje wilt posten is dat natuurlijk vrij. Maar als je het filmpje zelf gezien hebt én de noodzaak hebt het te delen kun je toch in één zin het filmpje samenvatten? Dat heeft niets met luiheid te maken maar met op een juiste manier informatie delen te maken.
Bijv. 'Sjaakie heeft op zijn YT een nieuw filmpje waarin hij meerdere emulatoren draaiende heeft via een gemakkelijke installatie, hij laat zien hoe hij dit gedaan heeft, wat hij er van vindt en hoe hij denkt over de toekomst van emulators op de SD.'

En ja ik heb geen behoefte om een troepfilmpje te kijken van net boven de 10 minuten waar eigenlijk helemaal niets gezegd wordt. Ik lees liever in mijn eigen tempo (een stuk hoger dan menig YT clickbait filmpje) een stuk tekst.

ps. er zijn hele delen van GoT waar het delen van een link niet toegestaan is zonder uitleg te geven. Dat zou in mijn optiek veel breder getrokken mogen worden.
De titel van het filmpje vat het letterlijk al samen. "Het is een stuk makkelijker geworden en het bevat een guide." Dit zegt voldoende en bied voldoende context.

Als je er dan meer van wilt weten zonder het filmpje te kijken en verwacht dat iemand anders het voor je doet vind ik dat idd lui. Dat je YT filmpjes troep vind of het geduld er niet voor hebt is je goed recht en daar is niks mis mee maar laat het daar dan bij en ga niet, omdat je blijkbaar toch geinteresseerd bent andere het "werk" laten doen. Iets met wel de lusten maar niet de lasten.

Enige reden dat ik er toevallig op reageerde is omdat ik toevallig gisteren weer in een groepje met een vriend heb gegamed die zoals altijd niks zelf wilde uitvinden en verwachte dat iedereen het ging voorkauwen en iedereen had zo iets van lees gewoon zelf die tooltips! Iemand verwees hem toen naar een online guide en toen zei ie daar heb ik toch helemaal geen zin in.. Dus vond het even toepasselijk.

Maar als je geen zin en of tijd hebt om een filmpje te kijken ben je absoluut geen boeman en daar is niks mis mee maar dat betekend niet dat het troep is en andere het moeten samenvatten. Dat is alles.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dhrto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27
Het delen van informatie wordt zeker wel gewaardeerd, maar idd het toevoegen van één zin met meer context zou nog fijner zijn.

Overigens ben ik waarschijnlijk inmiddels een 'oudje', want ik begrijp werkelijk niet waarom tegenwoordig alles in een (youtube) filmpje moet (vaak ook nog eens van discutabele kwaliteit / lage informatiedichtheid) en men niet gewoon even kort in wat tekst met bijvoorbeeld paar foto's uitleg kan geven (en dan doel ik op de auteur van het filmpje).
Een geschreven artikel is veel makkelijker diagonaal door te scannen of het de moeite waard is om het te lezen, dan een video 'doorskippen' om te kijken of het de moeite waard is om te kijken.

EDIT: schrijffoutjes.

[ Voor 5% gewijzigd door dhrto op 05-04-2022 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dhrto schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:20:
Een geschreven artikel is veel makkelijker diagonaal door te scannen of het de moeite waard is om het te lezen, dan een video 'doorskippen' om te kijken of het de moeite waard is om te kijken.
Daarom dat ik de link naar de EmuDeck site een stuk handiger vind. Binnen 10 seconden weet ik wat ik ervan kan verwachten. Zoveel informatie neem ik niet op in dezelfde tijd door het op te zoeken in video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het delen van informatie wordt zeker wel gewaardeerd, maar idd het toevoegen van één zin met meer context zou nog fijner zijn.

Overigens ben ik waarschijnlijk inmiddels een 'oudje', want ik begrijp werkelijk niet waarom tegenwoordig alles in een (youtube) filmpje moet (vaak ook nog eens van discutabele kwaliteit / lage informatiedichtheid) en men niet gewoon even kort in wat tekst met bijvoorbeeld paar foto's uitleg kan geven (en dan doel ik op de auteur van het filmpje).

Het nieuws / updates zie je vaak het eerste op youtube vanwege het abbonnement en verdien model. Deze meeste informatie zie je vaak ook in blogs edg, maar later. Als ik een video tegen kom met informatie komt doordat youtube deze aan mij aanbeveelt. Ik zit niet op andere media waar een dergelijke diversiteit aan informatie is waar ik ook relevante aanbevelingen via zou kunnen krijgen. Dan nog zou dat denk ik later zijn dan de youtube video. Ik snap het grote nadeel van de lage informatie dichtheid in youtube maar als ik een link naar een site open krijg ik eerst een cookie wall en advertenties waar in doorheen moet. Youtube premium voorkomt reclames dus dat is voor mij ook een laag drempelig platform. Ik snap dat sommigen hier heel anders naar kijken maar dit is hoe het is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54

Dan ben ik ook oud. Ik heb echt een hekel aan die YouTube tutorials. Echt, een video van 10 minuten voor iets wat je in 2 tellen gelezen had kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:29:
[...]

Dan ben ik ook oud. Ik heb echt een hekel aan die YouTube tutorials. Echt, een video van 10 minuten voor iets wat je in 2 tellen gelezen had kunnen hebben.
Maar dan vaak met tig advertenties tussen alle stappen ;) Dat is niet veel beter en heb ik wellicht nog een grotere hekel aan. Het feit blijft dat ze er aan willen verdienen en dat blijft irritant, ongeacht de manier waarop de informatie tussen de reclame wordt geplaatst. Net als TV kijken met elke 10 minuten reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tadango schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:31:
Maar dan vaak met tig advertenties tussen alle stappen ;)
Spreek je nu over sites of over YouTube videos? :?

Sowieso zie ik beide soorten advertenties niet. Daarom ga ik liever voor gestructureerde content, die ik (met technische assistentie) sneller tot mij kan nemen dan ongestructureerd beeld- en geluidmateriaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:48
Vanuit mijn oogpunt was het YT filmpje prima - meer informatie over iets wat ik interessant vind. Snap het gezeur even niet van mensen die geen YT filmpje willen kijken. Dan kijk je toch niet? Het is niet alsof dit de eerste keer is dat er een linkje naar iets geplaatst wordt.

Dan weer even on topic: gemiddelde levertijd is drie dagen na betaling.
De Track & Trace wordt dan vandaag of morgen verstuurd als je maandagavond betaald hebt?
Mijn order staat nog op 'Processing'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freaky Max schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:41:
Vanuit mijn oogpunt was het YT filmpje prima - meer informatie over iets wat ik interessant vind. Snap het gezeur even niet van mensen die geen YT filmpje willen kijken. Dan kijk je toch niet? Het is niet alsof dit de eerste keer is dat er een linkje naar iets geplaatst wordt.
Leuke stroman, maar dat is geen punt van discussie. Het punt is dat er bij een video ook samengevat kan worden waar het over gaat, om zo meer mensen te overtuigen om het te kijken. Een ander punt is dat een link naar dezelfde content in tekst ook gewenst is, voor degenen die geen video kunnen/willen zien.

[ Voor 22% gewijzigd door The Zep Man op 05-04-2022 12:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 12:14
Kunnen we weer on-topic?

Komt er deze donderdag een drop?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Evernote schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:49:
Kunnen we weer on-topic?

Zoals ik het begrijp verhogen ze de productie en kunnen er 2 email rondes zijn per week. Als er 2 rondes zijn is de 2e op donderdag. Ik lees nergens dat ze elke donderdag ook weer emails versturen dus komende donderdag is even afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 12:14
Tadango schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:53:
[...]

Zoals ik het begrijp verhogen ze de productie en kunnen er 2 email rondes zijn per week. Als er 2 rondes zijn is de 2e op donderdag. Ik lees nergens dat ze elke donderdag ook weer emails versturen dus komende donderdag is even afwachten.
Ze gaven inderdaad niet expliciet aan dat het iedere donderdag zou zijn.

Ik ga het Twitter account in de gaten houden, stiekem dacht ik dat het feit dat ze het noemen dat er ook op donderdag mails uit gaan een voorbode is voor aankomende donderdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freaky Max
Evernote schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:49:
Kunnen we weer on-topic?

Misschien:
https://twitter.com/OnDec...&t=2xSJxPLyTcnqK5lZ3EE4eA

Welcome to Q2! We've just sent out the first set of order emails to Q2 reservers (in order of reservation time). Starting today we're ramping up Steam Deck shipments, and will be sending more order availability emails every week. Sometimes even twice a week!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Evernote schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:08:
[...]

Ik ga het Twitter account in de gaten houden, stiekem dacht ik dat het feit dat ze het noemen dat er ook op donderdag mails uit gaan een voorbode is voor aankomende donderdag.
Van Valve (https://mobile.twitter.com/ondeck):
Welcome to Q2! We've just sent out the first set of order emails to Q2 reservers (in order of reservation time). Starting today we're ramping up Steam Deck shipments, and will be sending more order availability emails every week. Sometimes even twice a week!
Dus eerder af en toe een donderdag wel dan af en toe een donderdag niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orangemic
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-08 16:48
Gisteren heb ik een email gekregen! Ik heb er echt super veel zin in :o
Nu wel tot donderdag wachten volgens mij, mijn leven is zo zwaar! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
orangemic schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:14:
Gisteren heb ik een email gekregen! Ik heb er echt super veel zin in :o
Nu wel tot donderdag wachten volgens mij, mijn leven is zo zwaar! :+
Herkenbaar :) Ik kan donderdag geen vrij nemen maar overweeg het voor vrijdag (kinderen dus niet veel tijd om rustig te spelen met nieuwe gadgets). Een papadagje ;)

Staat bij jou de status ook nog op 'Processing'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Evernote schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:08:
[...]

Dit is inderdaad de hoofdnoot die vaak vergeten wordt. Iedereen is super enthousiast, terecht, maar het lijkt alsof er een groep mensen is die nu de conclusie trekt dat dit iedere week zo zal zijn dus de wachttijden worden gegarandeerd gehalveerd ofzo :? Voornamelijk op Reddit zie ik dit soort zaken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Misschien dat ze de niet bestelde decks van de maandag, op de donderdag doorschuiven ipv de maandag daar op. Dat zou wel verklaren waarom het niet altijd 2 keer per week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
NosferatuX schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:39:
Misschien dat ze de niet bestelde decks van de maandag, op de donderdag doorschuiven ipv de maandag daar op. Dat zou wel verklaren waarom het niet altijd 2 keer per week is.
Je hebt toch 72 uur om te bestellen? Dan zou donderdag daar precies op aansluiten en dat lijkt me een beetje sterk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
Freaky Max schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:17:
[...]

Herkenbaar :) Ik kan donderdag geen vrij nemen maar overweeg het voor vrijdag (kinderen dus niet veel tijd om rustig te spelen met nieuwe gadgets). Een papadagje ;)

Staat bij jou de status ook nog op 'Processing'?
Ahaha ik hoop voor je dat je snel genoeg tijd hebt om de Steam Deck eens goed te testen ;)

Bij mij staat er inderdaad ook nog processing, ik verwacht eigenlijk dat dit pas woensdag avond veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
soulcrusher schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:43:
[...]

Je hebt toch 72 uur om te bestellen? Dan zou donderdag daar precies op aansluiten en dat lijkt me een beetje sterk.
Zal vast geautomatiseerd zijn en dat het er precies op aansluit is toch juist een teken dat het er mee te maken heeft kan hebben? Maar het blijft een theorie natuurlijk

[ Voor 4% gewijzigd door NosferatuX op 05-04-2022 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:14
Zit er bij jullie ook zoveel verschil op de voorspelling van de steam deck calculator?

volgens mooV2 zou ik volgende maandag mijn order mail kunnen krijgen, volgens abyzma pas half mei... Spannend!

edit: Sorry, niet goed gelezen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0g2Dv1oUR6hKNQnbZSl2FCyo10=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8W1FxURClW7V7OdV3lVFBDHn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door iRbn op 05-04-2022 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iRbn schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:03:
Zit er bij jullie ook zoveel verschil op de voorspelling van de steam deck calculator?

volgens mooV2 zou ik volgende maandag mijn order mail kunnen krijgen, volgens abyzma pas half mei... Spannend!

[Afbeelding]
abyzma is random binnen het kwartaal, die is compleet nutteloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orangemic
iRbn schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:03:

[Afbeelding]
MooV2 was bij mij een week te vroeg. Dus hoewel ik hoop dat jij volgende week een mail krijgt, zou ik je waarschuwen om niet te enthousiast te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Moov2 weet echter niet de Valve de uitleveringen heeft opgeschaald dus voor komende weken kan Moov2 zelfs te laat zijn in berekeningen.
Positief blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59

Aiii

何これ

NosferatuX schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:28:
Moov2 weet echter niet de Valve de uitleveringen heeft opgeschaald dus voor komende weken kan Moov2 zelfs te laat zijn in berekeningen.
Positief blijven :)
Dit dus, mijn schatting was 28 maart en ik was op 21 maart al aan de beurt. Het blijven sowieso schattingen op basis van halve informatie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zhankou
Oh wauw, sorry coor de discussies.

Wat ik met de youtube wilde delen, was het feit dat het emulator gebeuren hartstikke goed werkt op de Steam Deck.
Kerel had God of War (PS2 of 3) draaien.

Community is heel erg voor de Steam Deck. Dat merk je aan alles. En dat is enkel maar tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
Zhankou schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:20:
Oh wauw, die Steam Deck wordt met de dag beter. Unbelievable
Daarom vind ik het zelf helemaal niet erg om tot na Q3 te moeten wachten. Tegen die tijd is het ding hebben ze de meeste dingen wel uitgevonden, en hoef ik zelf niet meer te zoeken en pielen om iets draaiende te krijgen
[...]

Ahja, want geschreven artikelen bevatten geen affiliate links, en worden niet geschreven voor een maximale SEO score ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
addictive schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:13:
Ahja, want geschreven artikelen bevatten geen affiliate links, en worden niet geschreven voor een maximale SEO score ;)
Bij geschreven artikelen heb ik meer indicatoren die mij sneller laten beslissen of de content de moeite waard is. De URL is al een goede, nog voordat ik de site bezocht heb. Eenmaal op de site kan ik sneller een quick scan doen dan door een video heen, mede omdat ik kan zoeken op trefwoorden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 08:12
Vandaag mogen ontvangen :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXPdOxQ0VPOMi8q_KRRA1YP127w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JOoqnk2y4uLCM1CGMeZ1OR6n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZpfTj09f6P-VIVJIjx2J3zPvsGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5MgQUrgMeVcvsunbD5mj1PbL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roXsqwOsX8DsubOqhQUEofj6qR0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6sJgQz3bK6cPL2UKRs8xPQau.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNVwwLA7AKY6YqqA8RK_WjjM7IQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t785N6GyUp0xUGb13bSczxv0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8pNWcyP16sv9awD6bHp1XTp3Xfg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NsaKqCGmriXyBgaz4S8DECvI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uG6FyQuSjM4MINyeEoHVlI2zNPA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OtZO2Oy6pzv5IZ0lQjPmHQuM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
addictive schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:13:
[...]

Daarom vind ik het zelf helemaal niet erg om tot na Q3 te moeten wachten. Tegen die tijd is het ding hebben ze de meeste dingen wel uitgevonden, en hoef ik zelf niet meer te zoeken en pielen om iets draaiende te krijgen

[...]
Jaa indeed!! Tegen die tijd werken alle games wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Zhankou schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:25:
[...]

Wow! Slicke hoes. Waar heb je die vandaan?
Deze :) https://www.amazon.de/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Moet zeggen, voor die 16 euro, redelijk goed ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Is het eigenlijk nodig, zo'n hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Qunix schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:59:
Is het eigenlijk nodig, zo'n hoes?
Helemaal niks is nodig, hij zal prima werken zonder. En zolang je 'm niet laat vallen / ermee gooit, zal het qua schade en slijtage ook wel meevallen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Hahn schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:04:
[...]

Helemaal niks is nodig, hij zal prima werken zonder. En zolang je 'm niet laat vallen / ermee gooit, zal het qua schade en slijtage ook wel meevallen.
Ik denk dat zo'n hoes ook heel weinig doet bij het laten vallen, op misschien een schaafplekje na als je 'm echt op betontegels of tuintegels laat stuiteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
Nice! Ik heb hem ook maar besteld. Gezien mijn soms onhandige acties kan een beetje bescherming geen kwaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Nice, lijkt wel een soort massage grip :) comfy!
Nadeel vind ik vaak wel van die siliconen dingen dat het een magneet voor stofjes is die je er ook nog eens moeilijk vanaf krijgt. Of valt dat bij deze mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
NosferatuX schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:55:
[...]

Nice, lijkt wel een soort massage grip :) comfy!
Nadeel vind ik vaak wel van die siliconen dingen dat het een magneet voor stofjes is die je er ook nog eens moeilijk vanaf krijgt. Of valt dat bij deze mee?
Is wel comfy idd! Dit is een wat gladder oppervlak, dusver geen stof nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Ook geen problemen om hem daarna in de beschermhoes te krijgen?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Nadeel is denk ik wel dat de touchpads nu opeens in een verdieping liggen en je dan steeds tegen de randen aanstoot. Dat lijkt me niet zo fijn, maar da's persoonlijk denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door CopyCatz op 06-04-2022 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:56:
Nadeel is denk ik wel dat de touchpads nu opeens in een verdieping liggen en je dan steeds tegen de randen aanstoot. Dat lijkt me niet zo fijn, maar da's persoonlijk denk ik.
Je hebt van die touchpad covers, die zijn dan weer een uitkomst.

Edit: Niet te vinden op internet natuurlijk, maar ik heb ze gezien. Hadden texture.

Edit: Ah, toch gevonden: https://www.amazon.com/dp...dt_b_product_details&th=1

[ Voor 20% gewijzigd door Tadango op 06-04-2022 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Die van mij zegt nu shipping soon wie weet is hij er dan nog deze week :) Heb maandag avond toen de mail binnen kwam gelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Mvandenberg91 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:17:
Die van mij zegt nu shipping soon wie weet is hij er dan nog deze week :) Heb maandag avond toen de mail binnen kwam gelijk besteld.
Bij mij nu ook "Shipping soon" sinds gisteravond. Waarschijnlijk in de loop van de dag vandaag de tracking code voor morgen levering. Daar lijkt het tenminste op als ik de Google spreadsheet bekijk. De meeste Tweakers kregen donderdag de levering. Probleem is dat ik morgen de hele dag niet thuis ben i.v.m. werk. Hopelijk kan ik bij een servicepunt laten afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Freaky Max schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:22:
[...]

Bij mij nu ook "Shipping soon" sinds gisteravond. Waarschijnlijk in de loop van de dag vandaag de tracking code voor morgen levering. Daar lijkt het tenminste op als ik de Google spreadsheet bekijk. De meeste Tweakers kregen donderdag de levering. Probleem is dat ik morgen de hele dag niet thuis ben i.v.m. werk. Hopelijk kan ik bij een servicepunt laten afleveren.
Of ze het weten ik krijg net een mail _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:58
Is het mogelijk om de Steam Deck ook te bestellen met je Steam tegoed? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
kadir76 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:44:
Is het mogelijk om de Steam Deck ook te bestellen met je Steam tegoed? Iemand een idee?
Ja hoor, dat kan zonder problemen :) . Tenminste, ik had 20 euro Steam tegoed en dat werd eerst van het totaal gehaald, dus ik neem aan dat je het ook totaal met Steam tegoed kan betalen. Ik zie ook niet waarom dat niet zou kunnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansharus
  • Laatst online: 28-07 09:12
Zijn veel mensen die hun tegoed al enkele maanden geleden hebben opgeladen om zo zeker zonder problemen hun order te kunnen bevestigen. Ik ga het gewoon via mastercard afrekenen. Dan heb ik ineens voor enkele maanden "accidental damage" dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Werkt zonder problemen. Je kan bijv. Steam gift cards met korting kopen en daardoor nog wat besparen op de prijs. Op Reddit was er iemand die op deze wijze 20% korting had geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Mvandenberg91 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:34:
[...]

Of ze het weten ik krijg net een mail _/-\o_
Nice! Geven ze een tijdstip indicatie? En servicepunt-optie voor de levering?
Hier nog niets ontvangen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Kan @ZelianGuy even zijn input aanpassen, je verneukt het document met je gedrag 😂
Freaky Max schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:07:
[...]

Werkt zonder problemen. Je kan bijv. Steam gift cards met korting kopen en daardoor nog wat besparen op de prijs. Op Reddit was er iemand die op deze wijze 20% korting had geregeld.
Ohhh dit is heel interessant. Ik ben niet voor niets Nederlander. Dit ga ik tot de bodem uitzoeken! Of heb je misschien al een paar linkjes voor goedkoop steam tegoed?

Haha zijn er van die key shops die 2 euro tegoed aanbieden voor 3 euro, 100 voor 133, WTF 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door sassymousasi op 06-04-2022 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiranhi
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-08 14:56
Ik ga deze eerste versie van de Steam deck toch even laten gaan. Ik heb een fatsoenlijke gaming pc en een xbox series-s en zie niet helemaal waar dit in mijn collectie zou moeten passen.

Ik zou dit apparaat niet echt als een soort Nintendo switch zien, maar meer als een Windows 10 mini-PC met extra scherm en redelijk goede grafische performance, die je in handheld mode kunt gebruiken, maar vooral via usb-c op een 1080p scherm. Zeker voor mensen die redelijk goedkoop 1080p stabiel 60 fps willen gamen zou dit heel prima zijn. Maar dan wel op Windows omdat nu eenmaal niet alle andere stores goede compatibiliteit met Linux bieden.
Ik heb het gevoel dat de hardware hiervoor nog net niet goed genoeg is, maar wellicht na een jaar driver updates wel. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat mensen ermee gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
sassymousasi schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:26:
Kan @ZelianGuy even zijn input aanpassen, je verneukt het document met je gedrag 😂
Geen idee hoe daar 2017 in is gekomen. Aangepast hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xiranhi schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:34:
Ik ga deze eerste versie van de Steam deck toch even laten gaan. Ik heb een fatsoenlijke gaming pc en een xbox series-s en zie niet helemaal waar dit in mijn collectie zou moeten passen.

Ik zou dit apparaat niet echt als een soort Nintendo switch zien, maar meer als een Windows 10 mini-PC met extra scherm en redelijk goede grafische performance, die je in handheld mode kunt gebruiken, maar vooral via usb-c op een 1080p scherm. Zeker voor mensen die redelijk goedkoop 1080p stabiel 60 fps willen gamen zou dit heel prima zijn. Maar dan wel op Windows omdat nu eenmaal niet alle andere stores goede compatibiliteit met Linux bieden.
Ik heb het gevoel dat de hardware hiervoor nog net niet goed genoeg is, maar wellicht na een jaar driver updates wel. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat mensen ermee gaan doen.
Ik denk dat "1080p stabiel 60 fps" tegen gaat vallen voor de meeste spellen. De hardware is echt een compromis aan alle kanten om draagbaar de beste ervaring op te leveren. Als het vooral om gamen op een extern scherm gaat zijn er zoveel betere oplossingen en is de steam deck een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiranhi
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-08 14:56
Tadango schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat "1080p stabiel 60 fps" tegen gaat vallen voor de meeste spellen. De hardware is echt een compromis aan alle kanten om draagbaar de beste ervaring op te leveren. Als het vooral om gamen op een extern scherm gaat zijn er zoveel betere oplossingen en is de steam deck een miskoop.
419 euro voor een systeem dat Moderne games op 60 fps 1080p kan draaien is echt geen slechte prijs - vergelijk dit maar eens met mini-pc's - de APU is vaak al rond de 350 euro.
Zodra de drivers voor Windows flink opgepoetst zijn ben ik erg benieuwd wat je uit dit apparaat kunt persen.

Het enige alternatief voor gamen qua prijs/kwaliteit is eigenlijk een Xbox series-s, maar hier kun je weer geen Windows op draaien. Dus niet echt een optie als "main pc".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xiranhi schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:51:
[...]

419 euro voor een systeem dat Moderne games op 60 fps 1080p kan draaien is echt geen slechte prijs - vergelijk dit maar eens met mini-pc's - de APU is vaak al rond de 350 euro.
Zodra de drivers voor Windows flink opgepoetst zijn ben ik erg benieuwd wat je uit dit apparaat kunt persen.

Het enige alternatief voor gamen qua prijs/kwaliteit is eigenlijk een Xbox series-s, maar hier kun je weer geen Windows op draaien. Dus niet echt een optie als "main pc".
Nee, maar dat kan dit systeem ook helemaal niet! Een hoop moderne games draait met low settings net een dikke 30fps op 720p. 1080p 60Fps haal je zeldzaam.

En btw, Windows prestaties zie ik niet snel in de buurt komen van de Steam OS prestaties. Steam OS optimaliseert een hoop wat in de Windows versie gewoon niet zal gebeuren of kan.

[ Voor 11% gewijzigd door Tadango op 06-04-2022 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
sassymousasi schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:26:

[...]

Ohhh dit is heel interessant. Ik ben niet voor niets Nederlander. Dit ga ik tot de bodem uitzoeken! Of heb je misschien al een paar linkjes voor goedkoop steam tegoed?

Haha zijn er van die key shops die 2 euro tegoed aanbieden voor 3 euro, 100 voor 133, WTF 8)7
Ik heb even de Reddit post opgezocht, ze kopen meestal bij USA shops zoals Target en Gamestop etc.
https://www.reddit.com/r/..._off_of_gift_cards_until/

Als ik zelf nu even zoek dan heeft Eneba bijv. 1% korting... Niet echt iets om moeite voor te doen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• orangemic
Huh ik dacht dat de Steam Deck 4k/120fps deed? Pff dan kan ik beter een Switch kopen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
orangemic schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:04:
Huh ik dacht dat de Steam Deck 4k/120fps deed? Pff dan kan ik beter een Switch kopen!
Je kan makkelijk pong er in 4k/120fps op draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freaky Max schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:56:
[...]

Ik heb even de Reddit post opgezocht, ze kopen meestal bij USA shops zoals Target en Gamestop etc.
https://www.reddit.com/r/..._off_of_gift_cards_until/

Als ik zelf nu even zoek dan heeft Eneba bijv. 1% korting... Niet echt iets om moeite voor te doen...
https://www.g2a.com/steam...ey-global-i10000000258129

5% voor EU cards....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Freaky Max schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:26:
[...]

Nice! Geven ze een tijdstip indicatie? En servicepunt-optie voor de levering?
Hier nog niets ontvangen helaas...
Nee zie helemaal nog geen info staan. Zal waarschijnlijk later pas zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
orangemic schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:04:
Kan die ook je steam library gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

init6 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:17:
[...]

Kan die ook je steam library gebruiken?
Nee, maar wel Breath of the Wild zonder dat je een brief krijgt van de advocaten van Nintendo. :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EldraziKlap
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2024
Hebben fanatieke Tweakers hier wellicht ervaring mee? Is dit legit?

Ik moet wel garantie hebben dat ik hiermee het ook écht in NL kan activeren en gebruiken op Steam natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EldraziKlap schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:20:
[...]

Hebben fanatieke Tweakers hier wellicht ervaring mee? Is dit legit?

Ik moet wel garantie hebben dat ik hiermee het ook écht in NL kan activeren en gebruiken op Steam natuurlijk...
G2A is een marktplaats... Het hangt er dus helemaal vanaf van wie je het koopt. Meestal zal het wel werken maar ik zou er zelf niet op vertrouwen. Ook omdat er nogal wat heling plaats vindt via dat soort platformen. Criminelen gebruiken dan gestolen creditcard gegevens om keys te kopen en verkopen die keys dan weer via bv G2A. De originele verkoper van die keys krijgt even later een backcharge als de diefstal ontdekt is (waarbij het originele bedrag plus een boete gerekend wordt en die originele verkoper dus netto verlies lijdt). Maar de crimineel heeft de buit ondertussen via jou binnen (als jij de key weer gekocht hebt).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Mvandenberg91 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:08:
[...]

Nee zie helemaal nog geen info staan. Zal waarschijnlijk later pas zijn.
Inmiddels nu ook track & trace binnen maar nog geen datum/tijdstip (aangemeld in GLS systeem) :)
https://www.gls-info.nl/Tracking/Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
batumulia schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:48:
Ook geen problemen om hem daarna in de beschermhoes te krijgen?
Nee hoor, past perfect in de Valve case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LooneyBinJim
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-09 16:11
Heb 'm ook, even gebruikt op de mijne maar het viel wel op dat de temps ietwat opliepen, bij Dying Light 2 ging de temp van 71/75 naar 80/82. Zit ook niet heel netjes om het apparaat heen, maar dat was te verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
LooneyBinJim schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:04:
[...]

Heb 'm ook, even gebruikt op de mijne maar het viel wel op dat de temps ietwat opliepen, bij Dying Light 2 ging de temp van 71/75 naar 80/82. Zit ook niet heel netjes om het apparaat heen, maar dat was te verwachten...
Oh echt, dat is vreemd. Ik heb niks gemerkt van hogere temps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

ik begin me een beetje zorgen te maken, mijn bestelling is van 16 juli om 22:00u. en nu heb ik best geduld maar ik ga 1 mei een maand met vakantie maar wil echt wel bestellen als deze beschikbaar is voor me. Heeft iemand tips om deze bv later bij een bezorgdienst op te halen?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
rammes schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:26:
ik begin me een beetje zorgen te maken, mijn bestelling is van 16 juli om 22:00u. en nu heb ik best geduld maar ik ga 1 mei een maand met vakantie maar wil echt wel bestellen als deze beschikbaar is voor me. Heeft iemand tips om deze bv later bij een bezorgdienst op te halen?
Je kan het bezorgadres aanpassen bij betaling. Vrienden of familie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Ok, nice, laatste update via GLS, tussen 10:30 en 13:30 bezorging.
Gelukkig is er iemand thuis en hoef ik het niet bij een afleverpunt te laten bezorgen.

Ik wil eigenlijk gelijk een USB-C dongle bestellen maar de officiële dock ziet er goed uit.
Is er al een prijsindicatie voor de Valve dock? Tussen de 50 en 70 euro zou ik redelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Freaky Max schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:03:
Ok, nice, laatste update via GLS, tussen 10:30 en 13:30 bezorging.
Gelukkig is er iemand thuis en hoef ik het niet bij een afleverpunt te laten bezorgen.

Ik wil eigenlijk gelijk een USB-C dongle bestellen maar de officiële dock ziet er goed uit.
Is er al een prijsindicatie voor de Valve dock? Tussen de 50 en 70 euro zou ik redelijk vinden.
Ik denk dat die wat duurder wordt, 80 tot 100€ of zo.

Pagina: 1 ... 25 ... 118 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.