Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mika74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07 11:45
Tadango schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:02:
[...]

Daar zat ik ook naar te kijken. Bluetooth wordt hem niet ivm latency. Draadloos via een Dongle is leuk, maar dan is laden niet mogelijk (Dat is het grootste nadeel van de Deck, 1 USB C poort). Voor mij moet het minimaal een 3.5mm plug hebben, het liefst verwijderbaar icm met een USB-C dongle. Als iemand een leuke aanbeveling heeft, niet te duur, dan ben ik daar ook benieuwd naar.
Misschien is dit https://nl.steelseries.com/gaming-headsets/arctis-1-wireless iets

https://www.alternate.nl/...20headset&utm_term=KH#IZ1 99,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daar zat ik ook naar te kijken. Bluetooth wordt hem niet ivm latency. Draadloos via een Dongle is leuk, maar dan is laden niet mogelijk (Dat is het grootste nadeel van de Deck, 1 USB C poort). Voor mij moet het minimaal een 3.5mm plug hebben, het liefst verwijderbaar icm met een USB-C dongle. Als iemand een leuke aanbeveling heeft, niet te duur, dan ben ik daar ook benieuwd naar.
Bluetooth latency hangt ook heel erg van het apparaat af... Op de switch vind ik het prima werken terwijl ik op de Oculus Quest 2 met dezelfde headset gewoon iets van een seconde vertraging heb. Als de implementatie op de deck zo goed is als op de switch dan zou het voor mij wel goed genoeg zijn.
En qua welke headset, tja ik ben heel erg tevreden met mijn Audeze Penrose X, alleen die kost wel 300 euro dus waarschijnlijk iets meer dan de meeste mensen er voor uit willen geven :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
[...]
Draadloos via een Dongle is leuk, maar dan is laden niet mogelijk (Dat is het grootste nadeel van de Deck, 1 USB C poort).
je kan altijd een hub gebruiken toch

If you want to use a hub while still charging your Steam Deck you're going to need a hub with Power Delivery 2.0 or Power Delivery 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:57
EmuDeck heeft na de meest recente update support voor WiiU/Switch/NDS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
Ben benieuwd wanneer iemand met een (DIY) oplossing komt om de Steam deck om te toveren tot een laptop achtig iets.

- Game laptops maken vrij veel lawaai, de steam deck is in vergelijking een stuk stiller
- Soms is het fijn om op een groter scherm te spelen, dan de 7" van de SD
- Er bestaan mooie portable 15.6" schermen

Zou toch mooi zijn om dit te combineren, een SD met een portable 15.6" scherm waarmee je dus op de bank of waar dan ook kan spelen. Wat je dan wil is een unit waar je de SD in kan klikken en de unit bestaat dan uit het scherm en stroomvoorziening, accu of stekker. En het geheel is dan nog portable ook, geen lossen draden, of losse componenten (scherm, hub, accu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

ido_nl schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 11:39:
Zou toch mooi zijn om dit te combineren,
Nee.

Maar zonder dollen, mooi voor misschien duizend gebruikers wereldwijd. Dat is het voor geen enkele producent waard.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ben benieuwd wanneer iemand met een (DIY) oplossing komt om de Steam deck om te toveren tot een laptop achtig iets.

- Game laptops maken vrij veel lawaai, de steam deck is in vergelijking een stuk stiller

Zou toch mooi zijn om dit te combineren, een SD met een portable 15.6" scherm waarmee je dus op de bank of waar dan ook kan spelen. Wat je dan wil is een unit waar je de SD in kan klikken en de unit bestaat dan uit het scherm en stroomvoorziening, accu of stekker. En het geheel is dan nog portable ook, geen lossen draden, of losse componenten (scherm, hub, accu).
Dit klinkt als een normale laptop (eventueel met gamestreaming) met extra stappen? :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ido_nl schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 11:11:
[...]

je kan altijd een hub gebruiken toch
Nee, een hub is op de bank geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:12
Hebben anderen dit wellicht ook, dat de GPU op 0% usage staat in dat overlay scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 12:48:
Hebben anderen dit wellicht ook, dat de GPU op 0% usage staat in dat overlay scherm?
Dat fluctueren naar 0 was me in sommige video's ook al opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Tadango schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:20:
[...]

Dat fluctueren naar 0 was me in sommige video's ook al opgevallen.
misschien een software ding, ik houd het nog even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Af en toe gebruik ik de steam deck op m'n monitor en wil dan m'n Xbox series controller gebruiken. Steam ziet dat ik m aansluit, maar hij reageert nergens op. Soms doet ie t wel, maar vaak niet.
Iemand enig idee waardoor dat kan komen?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voorzichtig met dongels......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Zit al een week met een satechi dongle, geen problemen dusver :) Ik gebruik uiteraard de steam deck oplader op de usb c hub :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024

Afbeeldingslocatie: https://www.memesmonkey.com/images/memesmonkey/e9/e9a3d58749a71cc3e8008ee4d71811ea.jpeg

Geen koffie gehad vandaag? :?

Zoals hierboven gezegd, een laptop dus :P

Geluid is ook zwaar overrated. Een game pc mag onder load best wel wat lawaai maken, vaak is het niet meer dan wat gezoem. De deck is trouwens ook niet zo stil als ik de filmpjes mag geloven. Gamelaptops zijn ook de gamelaptops uit 2010 niet meer. Opnieuw, gewoon gezoem. Best ok met oordopjes voor geluid (of zelfs zonder)

Wat jij beschrijft is, in dergelijke uitvoering, waarschijnlijk een onheilig samenraapsel van goedkoop plastiek en onhandige accessoires, zoals die externe schermen die je had voor home consoles. Onlangs nog eentje voor een xbox one S, een Ali express onding, zoek maar op.

Ik zie meer in een hoesje met kickstand waarmee je de deck zoals een switch rechtop kan zetten. Ben je al bijna klaar (muv schermgrootte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Amos_x schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:48:
[...]

[Afbeelding]

Geen koffie gehad vandaag? :?

Zoals hierboven gezegd, een laptop dus :P

Geluid is ook zwaar overrated. Een game pc mag onder load best wel wat lawaai maken, vaak is het niet meer dan wat gezoem. De deck is trouwens ook niet zo stil als ik de filmpjes mag geloven. Gamelaptops zijn ook de gamelaptops uit 2010 niet meer. Opnieuw, gewoon gezoem. Best ok met oordopjes voor geluid (of zelfs zonder)

Wat jij beschrijft is, in dergelijke uitvoering, waarschijnlijk een onheilig samenraapsel van goedkoop plastiek en onhandige accessoires, zoals die externe schermen die je had voor home consoles. Onlangs nog eentje voor een xbox one S, een Ali express onding, zoek maar op.

Ik zie meer in een hoesje met kickstand waarmee je de deck zoals een switch rechtop kan zetten. Ben je al bijna klaar (muv schermgrootte)
Ik heb al een week geen windows laptop meer aangeraakt, lekker van het grote scherm, verder kijken op de bank (YT, netflix etc) en daarna terug naar game mode even Red dead te spelen :P

RIP laptop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik een Nexdock.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
Amos_x schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:48:
[...]
Geluid is ook zwaar overrated. Een game pc mag onder load best wel wat lawaai maken, vaak is het niet meer dan wat gezoem.
Mijn ervaring met gaming laptops is anders. Jaar geleden 1 uitgeprobeerd (Lenovo), klonk als een stofzuiger onder load.... Ook in reviews lees ik vaak, als je een koptelefoon op hebt, het geluid dan best mee valt...

Voor de Switch hadden ze ook zoiets gedaan, bv YouTube: The 'Vincendo XL' a larger 1080p Nintendo Switch (Quick Version) Dat moet voor de SD ook kunnen. Doel is groter scherm, maar toch nog portable. Niet voor in de trein, maar wel thuis of in de tuin of zo.
Oh ja, ziet er leuk uit, komt in de buurt inderdaad.

[ Voor 11% gewijzigd door ido_nl op 26-03-2022 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:45
ido_nl schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 21:15:
Voor de Switch hadden ze ook zoiets gedaan, bv YouTube: The 'Vincendo XL' a larger 1080p Nintendo Switch (Quick Version) Dat moet voor de SD ook kunnen. Doel is groter scherm, maar toch nog portable. Niet voor in de trein, maar wel thuis of in de tuin of zo.
Grappige McGuyver oplossing, maar ik zou dit niet echt portable noemen; weegt waarschijnlijk kilos en is nogal bulky. Ook de switch joycons aan de zijkant zijn nogal hilarisch klein en waren sowieso al niet echt toereikend voor volwassen Nederlandse handen ;)

Dan is mijn oplossing uit 2014 misschien een idee voor jou:
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.redtechbot.com/wp-content/uploads/2016/03/20160303_223139.jpg?resize=768%2C432&ssl=1

Werk redelijk goed en is niet eens zo lomp en duur. Je zou dit kunnen gebruiken voor game streaming vanaf je PC (thuis) of als je een moderne Surface Pro hebt gewoon vanaf de tablet zelf.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Zouden we kunnen stoppen met link droppen zonder een korte samenvatting? Nu is je post net zulke clickbait als de video en moet ik het kijken om wat wijzer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
XanderDrake schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:48:
[...]

Grappige McGuyver oplossing, maar ik zou dit niet echt portable noemen; weegt waarschijnlijk kilos en is nogal bulky. Ook de switch joycons aan de zijkant zijn nogal hilarisch klein en waren sowieso al niet echt toereikend voor volwassen Nederlandse handen ;)

Dan is mijn oplossing uit 2014 misschien een idee voor jou:
[Afbeelding]
Super cool die 2014 oplossing. Een de ene kant jammer dat de steamdeck controls vast zitten.

En beetje bulky mag wel. Gaat om thuis gebruik, gamen met minder geluid op groter scherm. Die 2014 oplossing lijkt me prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ze gaan wel lekker door met het verifiëren van games bij Valve. Gisteren zijn er in mijn library 11 playable en 5 verified games bij gekomen.

29% van mijn library is inmiddels playable. Dat begon met 5% geloof ik paar weken geleden.

11% is unplayable en 60% is nog niet beoordeeld.

Ik heb 509 games in m’n library. Vooral uit (Humble) Bundles 😋

Morgen ben ik aan de beurt om te bestellen. Er ligt al 512GB SD kaart en USB-C hub met UTP klaar. Dat laatste scheelt hopelijk wat met downloaden van games.

[ Voor 18% gewijzigd door McVirusS op 27-03-2022 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch enigzins teleurgesteld in de ergonomie en de geluidsproductie van de fan met de Steam Deck. Gezien ik de vraag vaker kreeg, bij deze een korte vergelijking op peak belasting met de Witcher 3, zowel op de Steam Deck als op de Switch OLED. Met een beetje light ASMR.

YouTube: Steam Deck versus Nintendo Switch - Fan Noise and Witcher 3 Loading ...

De Steam Deck is echt een leafblower in vergelijking met de Switch. Zo erg zelfs dat je echt een koptelefoon nodig hebt. Dit is onspeelbaar met alleen de speakers. Tevens vind ik de linkerstick wel erg ver weg voor ‘redelijk normale handen’. Maar hey, ik doe wel wat duim oefeningen en heb een headset op…maar toch, buyer beware. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2022 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:14
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:17:
Ik ben toch enigzins teleurgesteld in de ergonomie en de geluidsproductie van de fan met de Steam Deck. Gezien ik de vraag vaker kreeg, bij deze een korte vergelijking op peak belasting met de Witcher 3, zowel op de Steam Deck als op de Switch OLED. Met een beetje light ASMR.

YouTube: Steam Deck versus Nintendo Switch - Fan Noise and Witcher 3 Loading ...

De Steam Deck is echt een leafblower in vergelijking met de Switch. Zo erg zelfs dat je echt een koptelefoon nodig hebt. Dit is onspeelbaar met alleen de speakers. Tevens vind ik de linkerstick wel erg ver weg voor ‘redelijk normale handen’. Maar hey, ik doe wel wat duim oefeningen en heb een headset op…maar toch, buyer beware. :)
Dit is wel absurd, ik vind m’n Switch (Gen 1) al mega luidruchtig dus ik ben toch wel erg huiverig wat betreft de Deck.

Weet je misschien welke fan je hebt? En zat je bij de eerste batch of later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evernote schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:15:
[...]

Dit is wel absurd, ik vind m’n Switch (Gen 1) al mega luidruchtig dus ik ben toch wel erg huiverig wat betreft de Deck.

Weet je misschien welke fan je hebt? En zat je bij de eerste batch of later?
Heb ém niet open gemaakt maar ik zat bij de batch van week 2. Nu is de OLED echt wel extreem stil, maar zelfs vergeleken met een Switch launch model is de Steam Deck een factor 3 erger. Mijn Switch launch model (april 2017) maakte ook wel wat geluid maar het was niet te vergelijken met dit.

Hou er wel rekening mee dat er dus een Yeti X microfoon + plofkap op de Deck en Switch gericht stonden, vandaar dat je letterlijk alles hoorde. Maar dan alsnog...ja de Steam Deck is luidruchtig. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:25:
[...]

Heb ém niet open gemaakt maar ik zat bij de batch van week 2. Nu is de OLED echt wel extreem stil, maar zelfs vergeleken met een Switch launch model is de Steam Deck een factor 3 erger. Mijn Switch launch model (april 2017) maakte ook wel wat geluid maar het was niet te vergelijken met dit.

Hou er wel rekening mee dat er dus een Yeti X microfoon + plofkap op de Deck en Switch gericht stonden, vandaar dat je letterlijk alles hoorde. Maar dan alsnog...ja de Steam Deck is luidruchtig. ;)
Hier ook een batch 2. Ik vind dat je video afbreuk doet aan de werkelijkheid (althans de mijne). Als ik het geluid van de game zo zacht zet dat ik de joystickbewegingsgeluiden boven het gamegeluid uit laat komen hoor ik de fan ook. Ik zie hier echt geen probleem in, de mijne maakt minder geluid dan een laptop op full speed en als ik geluid op de speakers heb hoor ik het amper. Als ik geluid via oortjes of een koptelefoon heb hoor ik het helemaal niet meer. Ik ben altijd zeer waakzaam met volumeniveaus gezien mijn tinnitus en zet geluid dus nooit 'lekker hard'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:28:
[...]

Hier ook een batch 2. Ik vind dat je video afbreuk doet aan de werkelijkheid (althans de mijne). Als ik het geluid van de game zo zacht zet dat ik de joystickbewegingsgeluiden boven het gamegeluid uit laat komen hoor ik de fan ook. Ik zie hier echt geen probleem in, de mijne maakt minder geluid dan een laptop op full speed en als ik geluid op de speakers heb hoor ik het amper. Als ik geluid via oortjes of een koptelefoon heb hoor ik het helemaal niet meer. Ik ben altijd zeer waakzaam met volumeniveaus gezien mijn tinnitus en zet geluid dus nooit 'lekker hard'.
Hmmm. Steam Deck staat op half volume hier, en nog hoor je de fan eroverheen. Dat is gewoon luid hoor....of ik heb een model wat gewoon prut is qua fan maarja.

Niet dat ik 'em ga verkopen, ik heb noise cancelling headphones op dus ik hoor er niks van, maar zonder headphones ga ik echt niet met de Deck gamen (los van het feit dat de speakers in de Switch OLED beter zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 21:45
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:33:
[...]

Hmmm. Steam Deck staat op half volume hier, en nog hoor je de fan eroverheen. Dat is gewoon luid hoor....of ik heb een model wat gewoon prut is qua fan maarja.

Niet dat ik 'em ga verkopen, ik heb noise cancelling headphones op dus ik hoor er niks van, maar zonder headphones ga ik echt niet met de Deck gamen (los van het feit dat de speakers in de Switch OLED beter zijn).
Is het een luide fan of hoor je een gezoem? Veel lucht blazen / luid blazen heb ik geen probleem mee maar zoemen, geratel etc. erger ik me sneller aan.

Er zijn al verschillende fans bevestigd (op basis van productnummers) dus het is een soort van loterij zo te horen. Zolang het makkelijk te vervangen is hoop ik op een beter exemplaar in de toekomst toe als de mijne veel geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elazz schreef op maandag 28 maart 2022 @ 00:07:
[...]

Is het een luide fan of hoor je een gezoem? Veel lucht blazen / luid blazen heb ik geen probleem mee maar zoemen, geratel etc. erger ik me sneller aan.

Er zijn al verschillende fans bevestigd (op basis van productnummers) dus het is een soort van loterij zo te horen. Zolang het makkelijk te vervangen is hoop ik op een beter exemplaar in de toekomst toe als de mijne veel geluid maakt.
Het is luid blazen van lucht. Geen andere bijgeluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08 06:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:36
als we toch allemaal een devkit konden bestellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongTimeAgo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 23:32
Nou Queentjes, de laatste Q1 maandag is aangebroken! Dus veel succes en plezier met het bestellen!
Ben niet jaloers hoor, echt niet hoor ;)

Zonnepanelen: 9 stuks, 3300wp op west. | Warmtepomp: Adlar Aurora II 6kw | Tussenwoning - 45m² vloerverwarming - 125m² totaal woning - HR++ (bijna) overal | Thuisaccu: Homewizard 2,7kWh |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williams123
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-01 22:37
LongTimeAgo schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:22:
Nou Queentjes, de laatste Q1 maandag is aangebroken! Dus veel succes en plezier met het bestellen!
ik ook niet hoor >:) moet nog een week of 2 misschien 3 wachten voordat ik mijne kan bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTimeAgo
Williams123 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:30:
[...]

ik ook niet hoor >:) moet nog een week of 2 misschien 3 wachten voordat ik mijne kan bestellen :'(
Volgens een andere tool moet ik ook rekening houden met 18 of 25 April :'(

Zonnepanelen: 9 stuks, 3300wp op west. | Warmtepomp: Adlar Aurora II 6kw | Tussenwoning - 45m² vloerverwarming - 125m² totaal woning - HR++ (bijna) overal | Thuisaccu: Homewizard 2,7kWh |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LongTimeAgo schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:32:
[...]

Ik net zo... Maar er zijn een hoop die nog veeeel langer moeten wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of zouden ze niet allemaal even nauwkeurig ingebouwd zitten? Een klein randje waar de lucht langs gaat kan dit veroorzaken. Dat "plakbandje" welke te zien is in de teardowns moet dit soort dingen ook voorkomen. Het is wachten tot iemand 2 die verschillen open draait en vergelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:58
LongTimeAgo schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:32:
[...]

Via welke tool? Ik zie alleen Q2 staan voor mijn bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aa1
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 04-03 15:54

Aa1

ashabanapal schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:08:
[...]

Hebben jullie dit al geprobeert met bottles ( te vinden in discover), deze zet een custom wine prefix op en heeft een script die ubisoft connect installeerd. (ze geven het zelf en gold rating)

bottles is zoiezo een handig ding als je off steam dingen wil doen.
Inmiddels gelukt middels de youtube van MVA. Was een verwarrende tutorial maar uiteindelijk gelukt. Stappen herhaald voor Origin.

Toch dank voor de tip zal het eens nalezen, altijd leuk om nieuwe skills te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aa1

Aa1

mika74 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:15:
Wie heeft een goeie tip voor draadloze headset?
Gewoon eentje dedicated voor mn deckie
Bluetooth of usb-c dongle ?
Ik gebruik mijn eeuwen oude 3.5mm Sennheiser, kabeltje is wel een ding maar ja. Old skool, is cool.

pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aa1

Aa1

Iemand trouwens ook last van wifi disconnects? Dit weekend was het heel erg, meerdere keren wifi uit / aan gezet, steam deck reboot/ uit / aan maar soms bleef wifi zonder internet toegang.

Terwijl andere mobiele apparaten in huis (iPhone, tablet, Switch) gewoon internet hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongTimeAgo
kadir76 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:27:
[...]

Via welke tool? Ik zie alleen Q2 staan voor mijn bestelling...
Hier mee: https://steam-deck-calculator.web.app/

Je hebt je UNIX time stamp nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Dat was volgens mij al vrij lang duidelijk dat er meerdere verschillende fans in omloop waren.

Misschien wanneer iFixit de onderdelen gaat leveren we ook allemaal naar 1 (stillere) fan kunnen :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-08 16:48
Oeeh die tool geeft aan dat ik vandaag een mail kan krijgen met TS 1626457843, maar op Steam staat nog Q2.. Super spannend dus!

Volgens mij zit ik 33 seconden achter Q1, dus ik hoop heel stiekem dat ik vandaag al kan bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTimeAgo
orangemic schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:57:
Oeeh die tool geeft aan dat ik vandaag een mail kan krijgen met TS 1626457843, maar op Steam staat nog Q2.. Super spannend dus!

Volgens mij zit ik 33 seconden achter Q1, dus ik hoop heel stiekem dat ik vandaag al kan bestellen :D
Grappig inderdaad, de 256GB versies lijken iets te zijn opgeschoven naar voren. Veel 'annuleringen' wellicht? Wie weet.
Ik ga mijne ook weer even opnieuw checken!

EDIT: Laat maar, ik zie zojuist dat geen 1 'database' nog de "18 April" mogelijkheid geeft met mijn TS: 1626466855 (256GB versie, Q2) alleen nog maar 25 April. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door LongTimeAgo op 28-03-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Met iedere klik verspringt de datum in die calculators bij mij. Ergens tussen 20 april en 20 juni blijkbaar. OK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:39:
Met iedere klik verspringt de datum in die calculators bij mij. Ergens tussen 20 april en 20 juni blijkbaar. OK :P
Dat lijkt me gewoon een random functie, niets anders. Die eerste (Moo V2) komt aardig bij mijn schatting in de buurt, klein beetje eerder zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tadango schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:41:
[...]

Dat lijkt me gewoon een random functie, niets anders. Die eerste (Moo V2) komt aardig bij mijn schatting in de buurt, klein beetje eerder zelfs.
Het is abyzma die door de hele kalender sprint idd. Moo V2 blijft op 25 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
Voor de mensen die de Steam Deck al hebben; was die calculator een beetje accuraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik sta volgens de calculator op eind mei dus heb nog wel even. Als dan de kinderziektes er nog uit zijn :P

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Bij de 1 eind juni en bij de ander eind mei. Dat is een aardige domper. Nouja hoef ik in ieder geval niet meer dagelijks naar mijn steamdeck reserveringspagina te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drnigg
  • Laatst online: 02-09 17:31
LongTimeAgo schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:22:
8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-YDcYliCksirpSjvuSBP-keeEw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NutxWIhGjKkCtHCvhPGXmesX.jpg?f=user_large

Hoe laat gaan de mails normaal gesproken de deur uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EldraziKlap
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2024
Drnigg schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:11:
[...]

8)

[Afbeelding]

Volgens mij rond uurtje of 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
EldraziKlap schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:19:
[...]

Volgens mij rond uurtje of 18:00.
Volgens mij weer 19'u gezien de klok is verzet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Mbt de fans discussie, overdrijven we niet een beetje? :P
het is en blijft een mini pc die red dead 2 kan spelen. Als een laptop rdr2 speelt dat stijgt deze op, ik vind het nog bijzonder meevallen. Liever dat 'ie wat meer koelt dan dat ie te weinig koelt en 'throttled'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
sderooij schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:36:
Mbt de fans discussie, overdrijven we niet een beetje? :P
het is en blijft een mini pc die red dead 2 kan spelen. Als een laptop rdr2 speelt dat stijgt deze op, ik vind het nog bijzonder meevallen. Liever dat 'ie wat meer koelt dan dat ie te weinig koelt en 'throttled'.
Gaat volgens mij meer om de whine. Die is bij de ene fan duidelijker dan de andere. Mensen met bijvoorbeeld tinitus kunnen getriggerd worden door die whine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr_Boogie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 14:16
Drnigg schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:11:
[...]

8)

[Afbeelding]

Wanneer de persoon die dit hoort te doen op kantoor is, zijn koffietje klaar heeft, babbeltje gedaan heeft en op zijn (verplaatsbare) werkplaats is gaan zitten. Het varieert wel een beetje. Het richt-uur is 19u, maar het is vaak al wat vroeger. Valve is gebaseerd in Washington state (westkust, 9u tijdsverschil). Zomertijd gaat in de VS een weekje eerder in, daardoor waren de mails vorige week een uurtje vroeger dan we gewoon zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:36
Ook best wel verbazingwekkend hoeveel mensen "expected" lezen als "guaranteed"... Ik voorzie wat ergernissen hier later vanavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik denk dat het hier wel meevalt. Reddit zal daarentegen wel weer losgaan. Maar goed, Valve overschat de meeste mensen een beetje als je al ziet dat ze maar de maanden bij de Qs hebben gezet omdat mensen het schijnbaar niet begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
Er is ook een verschil tussen hoop en verwachtingen.

Bijv. ik hoop dat ik vandaag een email krijg als ik met 33sec achter een Q1 reservering sta en een 'calculated expected order date' van vandaag heb. Maar met een Q2 op Steam verwacht ik eigenlijk toch dat volgende week een mail krijgen een stuk meer realistisch is :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:48

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Zojuist de 256GB kunnen bestellen, was geplanned voor Q1 :)

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
Greveldinges schreef op maandag 28 maart 2022 @ 18:47:
Zojuist de 256GB kunnen bestellen, was geplanned voor Q1 :)
Ik ook. Parteeeehhh. Ook 256gb q1. Nadat @peternator mij al de ogen aan het uitsteken was met dit pracht apparaat ook eindelijk kunnen bestellen.

Google document ook al aangevuld btw ;).

[ Voor 0% gewijzigd door toos87 op 28-03-2022 18:58 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McVirusS
Ik heb zojuist de 512GB besteld, mail kwam om 18:42. Woohoo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uB2S02hqK4H6PGa_jWyDwbLY6bI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u9cHNPLAS35SGGmBesKZEgfK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door McVirusS op 28-03-2022 19:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Drnigg
  • Laatst online: 02-09 17:31
Net ook 512GB model kunnen bestellen, mail kwam om 18:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 21:45
Het lijkt erop dat sommigen van de eerste Q2'ers ook een mail hebben gekregen om te bestellen. Dat zou dus goed nieuws moeten zijn voor stock de komende weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:14
Elazz schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:19:
Het lijkt erop dat sommigen van de eerste Q2'ers ook een mail hebben gekregen om te bestellen. Dat zou dus goed nieuws moeten zijn voor stock de komende weken.
Afbeeldingslocatie: https://careerpursuitblog.files.wordpress.com/2015/10/no-new-mail.jpg

;w

Maar gefeliciteerd allen die hem wel al in Q1 kunnen bestellen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XanderDrake
batumulia schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:37:
[...]

Gaat volgens mij meer om de whine. Die is bij de ene fan duidelijker dan de andere. Mensen met bijvoorbeeld tinitus kunnen getriggerd worden door die whine
Daar gaat het dus om. Als je een "blazer" hebt gekregen begrijp je niet echt waar mensen het over hebben (dat heb ik), bij het krijgen van een "whiner" ervaar je wel issues. Maar welke batch nou welke fan is? Mij onduidelijk.

Ik ben een experiment gestart. Ik ben momenteel op vakantie en heb de Deck thuis gelaten, terwijl deze op stand-by staat en 100% vol was. Als ik terug kom, weten we of de Deck twee weken stand-by kan staan :+

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • +1 Henk 'm!
XanderDrake schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 00:22:
Ik ben momenteel op vakantie en heb de Deck thuis gelaten
:o 8)7 _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongTimeAgo
Wellicht zijn veel personen in enthousiasme vergeten hun "ik heb mail ontvangen!" op te pennen... Of zijn er daadwerkelijk maar weinig mails verstuurd de laatste ronde? Ik ben zo benieuwd met waar we staan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
XanderDrake schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 00:22:
[...]

Daar gaat het dus om. Als je een "blazer" hebt gekregen begrijp je niet echt waar mensen het over hebben (dat heb ik), bij het krijgen van een "whiner" ervaar je wel issues. Maar welke batch nou welke fan is? Mij onduidelijk.

Ik ben een experiment gestart. Ik ben momenteel op vakantie en heb de Deck thuis gelaten, terwijl deze op stand-by staat en 100% vol was. Als ik terug kom, weten we of de Deck twee weken stand-by kan staan :+
Je kunt dadelijk de vraag beantwoorden of deze 2 weken standby kon staan. Echter ga je heel snel de vraag krijgen, hoe lang kon deze dan wel standby staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GranCanaria schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:53:
[...]

Je kunt dadelijk de vraag beantwoorden of deze 2 weken standby kon staan. Echter ga je heel snel de vraag krijgen, hoe lang kon deze dan wel standby staan?
Dat is toch simpel? Je kan na x dagen prima berekenen wat het verlies / verbruik per dag stand-by is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
Tadango schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:58:
[...]

Dat is toch simpel? Je kan na x dagen prima berekenen wat het verlies / verbruik per dag stand-by is.
Om dat te kunnen zien moet je toch bij de steamdeck zijn? Ik verwacht dat de batterij eerder leeg is dan je terug bent van je vakantie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
orangemic schreef op maandag 28 maart 2022 @ 13:09:
Voor de mensen die de Steam Deck al hebben; was die calculator een beetje accuraat?
Ik vertel het je na 30 januari 2023. :D ... :{

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

LongTimeAgo schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:53:
Wellicht zijn veel personen in enthousiasme vergeten hun "ik heb mail ontvangen!" op te pennen... Of zijn er daadwerkelijk maar weinig mails verstuurd de laatste ronde? Ik ben zo benieuwd met waar we staan haha.
Hoe verder we komen in de batches, development e.d. hoe meer mainstream een product wordt en hoe minder enthusiasts er over blijven. We zullen dan in verhouding dan ook minder mensen zien die alles bijhouden :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
In moeten loggen met een Google account weerhoudt mij ervan om de lijst in te vullen. Waar ik in de eerste lijst juist wel had bijgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

True schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:14:
[...]

Hoe verder we komen in de batches, development e.d. hoe meer mainstream een product wordt en hoe minder enthusiasts er over blijven. We zullen dan in verhouding dan ook minder mensen zien die alles bijhouden :9
Mwah, de mensen die er eentje krijgen in Q2 kun je zeker tot de enthousiasts rekenen hoor. Geen mainstreamer die er op de 16e al in stapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chinco schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:15:
In moeten loggen met een Google account weerhoudt mij ervan om de lijst in te vullen. Waar ik in de eerste lijst juist wel had bijgedragen.
Dat moest je bij de eerste ook toch? Dacht niet dat dat zomaar anoniem kon...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tadango schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:29:
Dat moest je bij de eerste ook toch? Dacht niet dat dat zomaar anoniem kon...
De eerste was het gehele spreadsheet, door iedereen anoniem te bewerken. Door een Hackerman werd dat helaas misbruikt nadat de lijst onder een nieuwsartikel werd genoemd, waardoor wij met de huidige situatie zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 29-03-2022 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Zep Man schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:56:
[...]

De eerste was anoniem in te vullen. Door een Hackerman werd dat helaas misbruikt, waardoor wij in de huidige situatie zitten.
Ik dacht dat je wel in Google ingelogd moest zijn om het te kunnen invullen, ook al mocht iedereen gewoon bewerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tadango schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:57:
Ik dacht dat je wel in Google ingelogd moest zijn om het te kunnen invullen, ook al mocht iedereen gewoon bewerken.
Ik ben standaard niet ingelogd in Google en kon het gewoon bewerken. Uiteraard vind ik mijzelf heel bijzonder, maar waarschijnlijk ben ik dat niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
Volgens MooV2 heb ik over -1 dag en -19 uur mijn SteamDeck reservatie :+

Helaas gisteren geen email gekregen, dus nu maar hopen op volgende week!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
orangemic schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:29:
Volgens MooV2 heb ik over -1 dag en -19 uur mijn SteamDeck reservatie :+

Helaas gisteren geen email gekregen, dus nu maar hopen op volgende week!
Maar ook geen koop knop in Steam? Soms krijgen mensen de mail niet maar kunnen ze wel bestellen in Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XanderDrake
Haha. Ik wist dat er zo'n reactie zou komen ;)
Een roadtrip Jordanië met veel wandelen en alleen handbagage leent zich niet voor de Deck.
GranCanaria schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:11:
Om dat te kunnen zien moet je toch bij de steamdeck zijn? Ik verwacht dat de batterij eerder leeg is dan je terug bent van je vakantie.
Daar is een grote kans op ja. Maar wie weet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
XanderDrake schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:47:
Een roadtrip Jordanië met veel wandelen en alleen handbagage leent zich niet voor de Deck.
Not with that attitude! 🇯🇴🎮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
batumulia schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:52:
[...]

Maar ook geen koop knop in Steam? Soms krijgen mensen de mail niet maar kunnen ze wel bestellen in Steam
Helaas niet nee! Ik loop die pagina elke maandag constant te refreshen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Ik heb ‘m maandag kunnen bestellen maar er staat nog steeds “wordt binnenkort verzonden” in mijn orderoverzicht :(.

Wanneer kregen de huidige Steam Deck bezitters hun verzendbevestiging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Interessant artikel van the verge voor wie nog wacht: Steam Deck, one month later

TLDR:
  • Nog steeds work in progress
  • Nog steeds regelmatig (dagelijks) bugs en hang ups, maar er valt mee te leven
  • Windows nog steeds absoluut waardeloos op de deck, en vermoedelijk blijft dat zo. Wie een deck koopt als goedkoop windows IGP pc'tje doet dat beter niet.
  • Tips voor de steam knop + <andere input> shortcuts
En erg veel valve prototypes :D

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/a_PoJeVoAYPAtymjw7RVae1qxUI=/0x0:2500x2279/1920x0/filters:focal(0x0:2500x2279):format(webp):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/23352300/prototypes01__1_.jpg

Ik blijf het een super boeiend apparaat vinden, en volg met plezier alle evoluties, indrukken, reviews. En nog meer van de echte gebruikers hier op dit forum.

Dit is de meest unieke gadget in pc gaming in de laatste 10 jaar, met een echte kans op succes en 'iets teweeg brengen'. Wie weet wat, mag het zeggen, maar we zien het wel! Erg leuk allemaal.

Ben er helemaal uit dat het niet iets voor mij is. Zowel form factor als het iets te hoge 'enthousiast'/'tweakers' gehalte is niet echt iest wat ik op dit moment zoek voor m'n ontspanning. Maar ik waardeer absoluuut de energie en passie die valve hier in steekt.

[ Voor 27% gewijzigd door Amos_x op 30-03-2022 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinx77
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 17:23
McVirusS schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:58:
Ik heb ‘m maandag kunnen bestellen maar er staat nog steeds “wordt binnenkort verzonden” in mijn orderoverzicht :(.

Wanneer kregen de huidige Steam Deck bezitters hun verzendbevestiging?
Zie Arunia in "Steam Deck" voor wat mede-Tweakers hebben ingevuld.

Dus donderdag is een goede kans dat je De Mail krijgt. Ik wacht er ook op. :)

Algoritmes, maar dan supersnel uitgevoerd, dat is zeg maar mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangemic
Daar zitten wel funky prototypes tussen in dat lijstje!

Dat prototype met de oranje knoppen ziet er wel echt super tof uit :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McVirusS
vinx77 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:18:
[...]

Zie Arunia in "Steam Deck" voor wat mede-Tweakers hebben ingevuld.

Dus donderdag is een goede kans dat je De Mail krijgt. Ik wacht er ook op. :)
Ik was ongeduldig :X. Mail is net binnengekomen dat hij is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 16:30
Net even in Steam gekeken en ik zie ineens een andere soort tekst staan:
Your expected order availability:
Q2 (april-juni) 2022

Dat is wel meer specifiek. Vind het ook niet erg als het juni wordt. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 22:08
Arunia schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:26:
Q2 (april-juni) 2022

April, mei en juni vormen samen Q2, dus of het nu echt specifieker is ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Arunia schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:26:
Q2 (april-juni) 2022

Niet echt meer specifiek, ze hebben duidelijk gemaakt welke maanden in Q2 zitten zodat de domme mensen minder gaan zeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinx77
Wat moet ik met deze waarschuwing? Gewoon negeren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2MwVOUAXGYpLcNxvS8r3M7D75A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K7No8JWug7pzrZximGCi4dXo.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@vinx77 Dat je 3 dagen hebt na de mail om het ding te bestellen, anders vervalt je reservering en moet je bij interesse achteraan aansluiten.

@Zingo @Tadango Haha, ja ook. Had niet eens zo ver gekeken. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 30-03-2022 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinx77
@Arunia
Er staat "purchased", wat ook klopt. Maar er lijkt toch ergens wat mis te zijn gegaan en de vraag is of ik deze melding dus kan negeren. Ik ga ervan uit van wel, maar heb helaas vaker een bug getroffen die hard in mijn gezicht sloeg.

Als ik kijk bij bestellingen, is alles in orde:
Purchased: Mar 28 @ 10:13pm
...

Shipment Status: Shipping Soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@vinx77 Oh ja, inderdaad. Je kunt proberen contact te hebben met Valve support hierover. Gewoon voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
vinx77 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:50:
@Arunia
Er staat "purchased", wat ook klopt. Maar er lijkt toch ergens wat mis te zijn gegaan en de vraag is of ik deze melding dus kan negeren. Ik ga ervan uit van wel, maar heb helaas vaker een bug getroffen die hard in mijn gezicht sloeg.

Als ik kijk bij bestellingen, is alles in orde:

[...]
Ik had die melding ook nog. Heb net verzendbevestiging gekregen dus niks aan de hand.

Zag net dat ik nu gewoon opnieuw een Steam Deck mag reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

McVirusS schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:05:
Zag net dat ik nu gewoon opnieuw een Steam Deck mag reserveren.
Heb ik al gedaan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:58
vinx77 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:44:
Wat moet ik met deze waarschuwing? Gewoon negeren?

[Afbeelding]
Wat krijg je als je te zien als je op de knop drukt? Ik denk dat je dan wel zult zien dat je al hebt besteld :9

[ Voor 3% gewijzigd door kadir76 op 30-03-2022 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:36

ap3nr0ts

hoi

Die calculators zijn wel vet. Geven aan dat ik de mijne eind mei/begin juni zou moeten krijgen (512-model, 18e "pas" besteld). Daar kan ik wel op wachten. Het pc-spel dat ik nu wil spelen, is net te lastig om op de Deck te draaien, haha. Moonlight naar mijn Surface Go 2 dus nog maar even. :+
Pagina: 1 ... 23 ... 118 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.