• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:55
Ik wil ook graag heel enthousiast zijn, maar ik krijg 1 of andere manier na een tijdje last van mijn pink/hand. Wellicht door het gewicht?

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:45
Denk het. Het is geen licht apparaatje. Zodra ik langer dan een half uur speel moet ik ‘m ergens mee ondersteunen om te voorkomen dat ik slapende armen krijg :+

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
hotymoty schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 16:14:
Ik wil ook graag heel enthousiast zijn, maar ik krijg 1 of andere manier na een tijdje last van mijn pink/hand. Wellicht door het gewicht?
Ja heb ik ook altijd gehad. Nooit echt een goede oplossing voor gevonden.

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:13
Dat heb ik ook soms, maar meestal als ik in bed aan het gamen ben, maar dat is vaak een teken voor om mijn toch maar eens te gaan slapen 🙈

https://f1nerd.nl

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03
hotymoty schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 16:14:
Als het echt het gewicht is kan je zo'n gaming kussen overwegen om hem op te steunen. Maar als het komt doordat de grip net iets te klein is voor je handen kun je beter naar een gripcase kijken. Ik heb er zelf een JSAUX ModCase omheen zitten en dat houdt echt veel lekkerder vast IMHO.

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:24
Ik heb ook wel last van slapende handen na een tijdje maar dan moet ik mijn houding even veranderen. Het ligt een beetje aan de games ook, Vampire Survivor heb je hem lekker los in de hand en hoef je weinig inputs te geven. Dat kan ik veel langer spelen dan bijvoorbeeld een Hotline Miami.

Ik heb er sinds het begin een gripcase bij, die had de vorige eigenaar erbij gekocht, dat vond ik direct erg fijn. Even geprobeerd zonder, maar dan is ie erg glad en vond ik hem minder fijn in de hand liggen.

Maar de Switch Lite die ik hiervoor had kon ik niet eens op gamen door de formfactor en de plaatsing van de sticks, bijna direct kramp. Daardoor in een jaar tijd misschien 5 uur gegamed op dat ding, daar zat ik met de SD binnen 2 dagen al overheen. Gewone Switch was minder errg dan de Lite maar die was door mijn zoon ingenomen XD.

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
Welke grip gebruiken jullie op de steam deck om het wat comfortabeler te maken?

[ Voor 27% gewijzigd door hotymoty op 24-01-2026 22:45 ]

Pagina: 1 ... 121 122 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.