Mijn steam deck favorieten zijn denk ik...
Mass Effect Legendary Edition, laatst van begin tot eind op de deck gedaan en alle achievements gehaald, draait perfect.
Titanfall 2, kortere game maar geweldige campaign en draait ook prima.
Dark Souls 1 en 2... Waarschijnlijk ook 3 en Elden Ring maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. 1 (remaster) en 2 draaien in ieder geval top en heb ik ook volledig op de deck alle achievements gehaald.
Nog wel heel wat meer maar dit zijn de echte toppers als ik mijn historie kijk van wat ik op de deck gespeeld heb.
Misschien als honorable mention nog kingdoms of Amalur re-reckoning, maar die, net als the outer worlds (1), liggen mij gewoon toevallig heel erg goed terwijl de algemene mening iets minder is geloof ik. Beiden wel ook volledig alle achievements op de deck gehaald.
Ondertussen ben ik zelf over naar een Xbox Ally X met Bazzite er op. Nieuwere games vind ik de deck toch steeds vaker iets te zwak voor en met de staat van de industrie verwacht ik geen betere deal de komende paar jaar. En hopelijk als de boel dan langzaam weer tot rust komt is het tijd voor de steam deck 2