• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:47
ASS-Ware schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:
[...]

Ik had deze week ook de eerste beurt en een terugroep.
De beurt was voor remvloeistof en een filter en de terugroep was een verwarmingselement.
Dat element, heb je daar wat van gemerkt voordat je 'm bracht?

Mijne heeft nu volgende week een afspraak omdat de temperatuur niet meer te regelen is. Voorverwarmen is koud en als ik de temperatuur omhoog gooi (25/26gr) blaast 'ie half koele lucht.
Nu had ik een paar weken geleden al dat 'ie koele lucht ging blazen wanneer de kabine (eindelijk) op temperatuur was, maar da's nu erger geworden.. Heb het alleen door de zachtere dagen eerder niet echt gemerkt.

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:56
DeEeekhoorn schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 12:47:
[...]

Dat element, heb je daar wat van gemerkt voordat je 'm bracht?
Ik heb er niet op gelet, maar hij staat sowieso zelden koud.

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

ASS-Ware schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:
[...]

Ik had deze week ook de eerste beurt en een terugroep.
De beurt was voor remvloeistof en een filter en de terugroep was een verwarmingselement.
Dat verwarmingselement klinkt in ieder geval aardig hetzelfde als dat actienummer die met die website naar voren kwam:
Volgens Reddit zou Actienummer 0064450200 voor de aux heater zijn, tenminste in Canada. Volgens de (Duitse) site motor-talk.de gaat het om "elektrischer Zuheizer"

Kon je erop wachten? Of had je een leenauto mee?

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:56
Pietervs schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 13:43:
[...]

Dat verwarmingselement klinkt in ieder geval aardig hetzelfde als dat actienummer die met die website naar voren kwam:
Volgens Reddit zou Actienummer 0064450200 voor de aux heater zijn, tenminste in Canada. Volgens de (Duitse) site motor-talk.de gaat het om "elektrischer Zuheizer"

Kon je erop wachten? Of had je een leenauto mee?
Ik kwam voor onderhoud, de bandenwissel en de terugroep, duurde de hele dag, ik kreeg een huurauto mee a €98,31 inc brandstof.
Ik mag overigens in januari terug, omdat er een storing is uitgelezen, iets met het hoogspaningsdeel, maar ze weten niet wat, dus ik ben hem 2 dagen kwijt.
Ik ga er vanuit dat de leenauto dan zonder kosten klaar staat.

[ Voor 15% gewijzigd door ASS-Ware op 19-12-2025 13:57 ]

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

ik hoop dat het maandag droog is: ik heb een leenfiets gevraagd.

Stukje fietsen op mijn vrije dag is ook leuk: die hoek van Utrecht kom ik bijna nooit. :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:28
ASS-Ware schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 13:56:
[...]

Ik kwam voor onderhoud, de bandenwissel en de terugroep, duurde de hele dag, ik kreeg een huurauto mee a €98,31 inc brandstof.
Ik mag overigens in januari terug, omdat er een storing is uitgelezen, iets met het hoogspaningsdeel, maar ze weten niet wat, dus ik ben hem 2 dagen kwijt.
Ik ga er vanuit dat de leenauto dan zonder kosten klaar staat.
Ik zou dat even goed navragen. Had laatst ook een factuur eentje waar ik achteraan moest bellen.
Ze hadden de vrijdag mijn auto een hele dag voor bandenwissel en onderzoek.
Vervolgens kreeg ik 's avonds een belletje "het is niet gelukt met de banden want bandenmachine stuk"
"Als u wilt kunt u de auto komen halen en dan halen we deze komende week weer bij u op, kunt u gewoon thuis blijven en wisselen wij uw banden"

Prima, zo gezegd zo gedaan.
Vervolgens komen ze inderdaad een week later de auto ophalen terwijl ik thuis aan t werk ben.
Krijg ik een week daarop een factuur dat ik die dag een leenauto heb gehad, of ik even 151 euro wilde aftikken. (was een BMW i5 schijnbaar)
Heb nooit een vervangende auto gezien maar de kerel die de auto kwam ophalen reed in die BMW i5, heeft hem hier in de straat geparkeerd en reed vervolgens met mijn auto op en neer.

Uiteindelijk deze ze niet moeilijk en hebben ze een creditfactuur gestuurd, maar je staat toch even te kijken.
Was mijn eerste ervaring met BMW service :D

*sowieso

Pagina: 1 ... 126 127 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.