ASS-Ware schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 13:56:
[...]
Ik kwam voor onderhoud, de bandenwissel en de terugroep, duurde de hele dag, ik kreeg een huurauto mee a €98,31 inc brandstof.
Ik mag overigens in januari terug, omdat er een storing is uitgelezen, iets met het hoogspaningsdeel, maar ze weten niet wat, dus ik ben hem 2 dagen kwijt.
Ik ga er vanuit dat de leenauto dan zonder kosten klaar staat.
Ik zou dat even goed navragen. Had laatst ook een factuur eentje waar ik achteraan moest bellen.
Ze hadden de vrijdag mijn auto een hele dag voor bandenwissel en onderzoek.
Vervolgens kreeg ik 's avonds een belletje "het is niet gelukt met de banden want bandenmachine stuk"
"Als u wilt kunt u de auto komen halen en dan halen we deze komende week weer bij u op, kunt u gewoon thuis blijven en wisselen wij uw banden"
Prima, zo gezegd zo gedaan.
Vervolgens komen ze inderdaad een week later de auto ophalen terwijl ik thuis aan t werk ben.
Krijg ik een week daarop een factuur dat ik die dag een leenauto heb gehad, of ik even 151 euro wilde aftikken. (was een BMW i5 schijnbaar)
Heb nooit een vervangende auto gezien maar de kerel die de auto kwam ophalen reed in die BMW i5, heeft hem hier in de straat geparkeerd en reed vervolgens met mijn auto op en neer.
Uiteindelijk deze ze niet moeilijk en hebben ze een creditfactuur gestuurd, maar je staat toch even te kijken.
Was mijn eerste ervaring met BMW service