Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:10
dolfje schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:54:
Heeft er ook iemand last van de nieuwe update? De i4 wil niet meer rapper laden dan 6A. Zowel de wallbox als de bmw staat ingesteld op maximum 32A.
Al sinds het begin heb ik de bug dat "unlimited" toch niet unlimited is maar stiekem de laatst ingestelde laadstroombegrenzing behoudt. De enige manier om voluit te laden, is de laadstroombegrenzing aan te zetten op 32A. Ook na update 07/2025.51 is dit nog steeds niet opgelost :-(

Wat het niet makkelijker maakt, is dat je bij AC laden nergens het actuele laadvermogen kan zien, dus als de laadpaal ook niks aangeeft, kom je in het betere hoofdrekenen terecht om op basis van de geschatte eindduur van het laden het laadvermogen te schatten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:44
@subsonik het actuele AC laadvermogen wordt bij mijn (LCI) i4 in het display achter het stuur getoond. Bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:10
Het wordt getoond, maar het display gaat al uit nog voor de laadpaal het volle vermogen levert. Misschien moet ik de auto niet sluiten en blijft het display dan langer aan? (de auto opnieuw openen doet het AC-laden stoppen) Bij veel andere merken zie je het laadvermogen in de app, wel zo handig...
Pagina: 1 ... 123 124 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.