[F1 2021] Race 10 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 51 Laatste
Acties:
  • 164.379 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37

JB

Cédric roelt!

SnowDude schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:49:
[...]

ik zit al ruim 40 jaar te wachten op Nederlands succes in de F1. Ik heb ondertussen dus al genoeg spannende races gezien in mijn leven. Van mij mag hij dit jaar met een straatlengte voorsprong winnen. :+
#metoo

Dat ze maar compleet gek worden in die pitbox bij MER! Lang genoeg aan moeten gluren -O-

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Training gemist. Maar BER en NOR lekker bezig zie ik. Nice

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Jasphur schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:56:
Training gemist. Maar BER en NOR lekker bezig zie ik. Nice
BER? Doet Bernoldi weer mee? :+

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
FabianGTI schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:45:
[...]

Op deze manier wordt dit natuurlijk alsnog een saai seizoen, met elke keer RBR op 1.
Ach , na 7 jaar MER saaiheid moet je er toch al aan gewend zijn. Die saaie seizoenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Chiron schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:51:
[...]

Als Perez het niet verkloot kan dat nog vuurwerk worden bij de sprintrace. Perez is nooit een sterke qualifier geweest, dat is een echte racer.
Ja het is alleen een stuk makkelijker om Mercedes in de weg te zitten qua strategie vanaf P2 dan eerst weer een paar man voorbij te moeten tijdens de start, ging vorige race ook zo lekker :+

Dat hij geen sterke qualifier is een mooi excuus als je er een tiende, max 2 tienden achter staat, niet een dikke seconde.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
albino71 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:57:
[...]

BER? Doet Bernoldi weer mee? :+
Jeetje, jij bent oud :P Hoewel, 2001…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:54

Chiron

Moderator Discord
R2D2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:05:
[...]

Ja het is alleen een stuk makkelijker om Mercedes in de weg te zitten qua strategie vanaf P2 dan eerst weer een paar man voorbij te moeten tijdens de start, ging vorige race ook zo lekker :+

Dat hij geen sterke qualifier is een mooi excuus als je er een tiende, max 2 tienden achter staat, niet een dikke seconde.
Denk dat dat meer aan te rekenen is aan de Max-factor dan aan wat er mist bij Perez.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Jasphur schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:06:
[...]

Jeetje, jij bent oud :P Hoewel, 2001…
Die 71 achter albino was niet alleen omdat het zonder al bestond.

Dus yep, Abraham is al langsgeweest ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Chiron schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:08:
[...]

Denk dat dat meer aan te rekenen is aan de Max-factor dan aan wat er mist bij Perez.
Verstappen is goed maar over een snelle ronde zou Perez er echt veel dichter op moeten zitten. Dat Perez het op race pace aflegt is niet verwonderlijk maar waar Bottas over het algemeen toch dicht in de buurt van Hamilton weet te blijven (ook geen middelmatig coureur volgens mij ;) ) is Perez dat nog amper gelukt dit seizoen.

Maar het weekend is pas net begonnen dus misschien weet hij het gat te dichten, zou alleen jammer zijn als dat pas ergens in FP2 gebeurd want je wil gewoon ieder punt wat je weg kan houden bij Mercedes pakken.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik denk dat Red Bull Perez deze training laat rijden met meer brandstof voor de data omdat ze een vrije training missen. Ze kunnen ondertussen wel redelijk precies uitrekenen hoeveel hij achter Verstappen hoort te eindigen in de kwalificatie.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Perez ging wel hard in de pits, 1k boete :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chiron schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:50:
Tot nu toe is RBR nog steeds de enige met de raspdiffuser, no? Zag al wel McLaren met de gewelfde achtervleugel twee weken terug.
Het is dan ook de vraag of dat voor andere teams wel zal werken. Voor RBR lijkt het in ieder geval te werken.
Tweede is hoe lang het ontwikkelen duurt en hoeveel het kost. Want RBR schijnt wel in staat te zijn om heel snel zaken te ontwikkelen met eigen software, sneller dan blijkbaar de teams. En dat scheelt natuurlijk ook geld en CFD tijd. :)

Maar ben ik de enige die helemaal van slag is met vrijdag om 15:30 pas FP1 en straks om 19:00 de kwalificatie? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:41:
[...]

Maar ben ik de enige die helemaal van slag is met vrijdag om 15:30 pas FP1 en straks om 19:00 de kwalificatie? :P
Zeker niet de enige, nog erg wennen allemaal :X :o

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 16-07-2021 17:45 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:43
Help!!!! schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:45:
[...]

Zeker niet de enige, nog erg wennen allemaal :X :o
@DaniëlWW2 Me three!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Zit nu een week op de camping en sowieso een beetje lost qua weekdagen en tijd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 18:19
Wie weet hebben ze Max met een tank voor één ronde laten rijden en Perez met een vollere tank om te zien wat ze met de sprintrace kunnen, ik gok dat Perez er met de Q veel dichter bij gast zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
SnowDude schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:49:
[...]

ik zit al ruim 40 jaar te wachten op Nederlands succes in de F1. Ik heb ondertussen dus al genoeg spannende races gezien in mijn leven. Van mij mag hij dit jaar met een straatlengte voorsprong winnen. :+
Same here. Kijk ook al ruim 30 jaar en ik wil gewoon zo min mogelijk Max in de race zien. Van mij mag het saai blijven tot het einde van dit seizoen zolang lewis en mercedes maar onttroond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:29
Chiron schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:48:
Zit nu een week op de camping en sowieso een beetje lost qua weekdagen en tijd :+
Nou inderdaad. Vanavond animatie voor de kinderen van 7 tot 8. En de kinderen zijn niet oud genoeg om alleen te gaan -O-

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Arjan90 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:51:
[...]

Nou inderdaad. Vanavond animatie voor de kinderen van 7 tot 8. En de kinderen zijn niet oud genoeg om alleen te gaan -O-
Volgens mij gaat die animatie niet door.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DoubleDutch schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:50:
Wie weet hebben ze Max met een tank voor één ronde laten rijden en Perez met een vollere tank om te zien wat ze met de sprintrace kunnen, ik gok dat Perez er met de Q veel dichter bij gast zitten.
Ik denk het niet...
Die RB16B lijkt namelijk alsnog een behoorlijk lastige auto te zijn als je op het randje zit. Perez heeft al meermaals laten zien hetzelfde tempo als Verstappen te kunnen rijden tijdens de race. Maar in kwalificatie lukte het Perez maar een keer en dat was omdat Verstappen ook nog eens een erg slechte Q3 had.

Ik verkeer ook niet onder de illusie dat dit het maximale was wat die auto kan. Ze gaan straks nog een stuk harder en dan zal die auto nog gevoeliger worden. Dus zelfs als Perez met meer brandstof reed, moet ik nog maar zien of hij echt veel dichterbij zal komen. Laatste factor is dat Verstappen inmiddels wel bizar goed aan het worden is. Want met een toch wat lastigere auto, zo consistent presteren is niet mis. En hij haalt er ook het maximale eruit. Zonder Baku was Max immers elke race dit seizoen, P1 of P2 gefinisht. Dat kan niemand zeggen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:56:
[...]
Zonder Baku was Max immers elke race dit seizoen, P1 of P2 gefinisht. Dat kan niemand zeggen.
Er zijn kampioenschappen met minder gewonnen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Arjan90 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:51:
[...]

Je hoeft er toch niet continu bij te zijn? Die kinderen vermaken zich wel, kan jij met zicht op de kinderen aan de bar gewoon de quali kijken :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 17:56:
[...]

Ik verkeer ook niet onder de illusie dat dit het maximale was wat die auto kan. Ze gaan straks nog een stuk harder en dan zal die auto nog gevoeliger worden.
VER is,- in ieder geval in Oostenrijk,- een andere mening toegedaan

https://www.gptoday.net/n...d%20dat%20het%20zo%20gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
😠 moet echt even wennen aan de andere tijden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MqH2BO-kcgSWligSwOeeQkJry7I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cpWtqCJ9mRgwiNMQtFz5oMG0.png?f=fotoalbum_large

Ik ging van dit lijstje uit. Zit helemaal klaar, zie ik F2.
Ach ja, wie zijn de VER en HAM van dit clubje?

(Ik kan bij tutanota geen .ICAL inladen)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 24-09 16:21

pro_6or

amateur_60r

Chiron schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:46:
[...]

Nee, twee weken geleden had Max ondanks pole een knudde Q3, daarom zat Norris er zo dicht bij. Dat laat Max zich niet nog een keer gebeuren.
Het tweede rondje was niet knudde, hij had toen alleen geen tow. Norris zit er gewoon heel dicht bij. Die heeft ook Merc power in een high rake car.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zo… een pilsje, dikke worstenvingers en ctr c/v op een kleine gsm… dat ging net even niet goed.

Poging 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MqH2BO-kcgSWligSwOeeQkJry7I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cpWtqCJ9mRgwiNMQtFz5oMG0.png?f=fotoalbum_large

Ik ging van dit lijstje maar dan zonder tijdverschil. Zit helemaal klaar, zie ik F2.

[ Voor 196% gewijzigd door streamnl op 16-07-2021 18:10 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:26
streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:07:
Zo… een pilsje, dikke worstenvingers en ctr c/v op een kleine gsm… dat ging net even niet goed.

Poging 2

[Afbeelding]

Ik ging van dit lijstje maar dan zonder tijdverschil. Zit helemaal klaar, zie ik F2.

De tijden op de F1TV zijn NL-tijd als je in NL bent. Maar het zijn dit weekend wel hele rare tijden, met de sprintrace die de boel even opschudt, en natuurlijk nog het tijdverschil met Engeland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:07
Blijf het bizar vinden dat de nummer 1 uit de kwalificatie niet in de statistieken gaat als pole zitter maar de nummer 1 uit de sprint race. Echt jaren lang aan kwalificatie geschiedenis verprutsen ze zo..

*Einde negativiteit*

Enjoy de kwalificatie! :)

[ Voor 11% gewijzigd door talkatoo op 16-07-2021 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:07:

Poging 2

[Afbeelding]

Maak aantal jaar gebruik van; https://www.f1calendar.com/

Deze kun je eenvoudig de tijdzone van wijzigen/instellen (zeker op vakantie/buitenland handig)

Tevens optie om een "digitale kalender" te koppelen aan je agenda, zodat die bij Gmail/iPhone etc gekoppeld wordt

Tot heden gaat dat prima - en geen sessies meer gemist. Volgens mij zijn ze redelijk rap met actualiseren van wijzigingen

@streamnl Die app van je heeft wel support voor ical en een import- export functie in zitten
Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 16-07-2021 18:32 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 13:21

sjaool

Every life should have 9 cats

talkatoo schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:28:
Blijf het bizar vinden dat de nummer 1 uit de kwalificatie niet in de statistieken gaat als pole zitter maar de nummer 1 uit de sprint race. Echt jaren lang aan kwalificatie geschiedenis verprutsen ze zo..

*Einde negativiteit*

Omdat de kwalificatie voor de sprintrace is en niet voor de race. De sprintrace is de kwalificatie voor de race dus is het logisch dat de winnaar daarvan de pole op zijn naam krijgt.

Statistieken worden daar niet door verpest want dan zou een regenbui of andere onvoorzienigheid ook de statistieken verpesten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:07
sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:33:
[...]

Omdat de kwalificatie voor de sprintrace is en niet voor de race. De sprintrace is de kwalificatie voor de race dus is het logisch dat de winnaar daarvan de pole op zijn naam krijgt.

Statistieken worden daar niet door verpest want dan zou een regenbui of andere onvoorzienigheid ook de statistieken verpesten.
Kwalificatie gaat normaal gesproken om wie het snelste rondje zet in een bepaald jaar op een bepaalde tijd met bepaalde (baan/weer) omstandigheden. Dat gaat de boeken in.

Nu gaat het niet om de snelste over één ronde maar wie de snelste is over meerdere ronden. Ik vind daar een groot verschil in zitten en daarom raar om tussen de bestaande statistieken te plaatsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

talkatoo schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:38:
[...]

Kwalificatie gaat normaal gesproken om wie het snelste rondje zet in een bepaald jaar op een bepaalde tijd met bepaalde (baan/weer) omstandigheden. Dat gaat de boeken in.

Nu gaat het niet om de snelste over één ronde maar wie de snelste is over meerdere ronden. Ik vind daar een groot verschil in zitten en daarom raar om tussen de bestaande statistieken te plaatsen.
Maar nog steeds krijgt degene die het snelst over finishlijn komt de pole en daar gaat het om. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Max wint zowel de Q en de sprint. Zijn we ook van dat gezeur af ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SnowDude op 16-07-2021 18:44 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
SnowDude schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:41:
Max wint zowel de Q en de sprint. Zijn we ook vandaag gezeur af ;)
Mag ik hopen ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:16

rammes

koekebakker 1e klas

Nou bijna 19:00u qualy. Wtf! Sinds die Britten uit de EU zijn is het hek van de dam. Eigen qualy formats. Eigen virus varianten. Maar straks zijn ze wel hun eigen wereldkampioen kwijt. 8)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou Toto Wolff die zegt dat ze de kwalificatie niet kunnen winnen en zich richten op de zondag. We gaan zo zien wat er echt waar van is, maar het is wel even wennen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 13:44
talkatoo schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:28:

*Einde negativiteit*

De verwarring ontstaat omdat je het een sprintrace noemt. Dat is het niet. Kwalificatie is qualifying practice, het zaterdagevent heet sprint qualifying, en zondag heb je de race. :)

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
tweakduke schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:47:
Nou Toto Wolff die zegt dat ze de kwalificatie niet kunnen winnen en zich richten op de zondag. We gaan zo zien wat er echt waar van is, maar het is wel even wennen.
Hoezo wennen ? Dat zegt ie al 7 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Maw, morgenavond gaan ze het ook niet halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Na zoveel jaren, geloof ik hem nog steeds niet :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 21:14
Ze zijn de set-up van Max zijn wagen nog flink aan het aanpassen. Nooit te snel tevreden zijn natuurlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

Fijne quali allemaal!
Ik heb het er nog niet op, vertrouw Mercedes voor geen meter..

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Geloven doe ik hem ook niet op zijn woorden, maar eerder was het vaak dat het een zwaar weekend was en dat ze op hun best moesten zijn, etc.

Dit keer was echt anders. Niet een beetje underdog, nee simpelweg de kwalificatie wordt het hem gewoon niet.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
En ik heb mijn avondeten nog in de oven... -O-

Fijne quali!

Overigens, wat is er met dat bordje nu met de intake-blower bij Max' zijn auto? "Remove Before Run" oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

Zag ik het nu goed? Maar 1 set rood in Q3?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha die “bandenkeuze”. Het kan maar duidelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zorro schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:58:
Inderdaad, alleen softs...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

5 sets softs dus. Dat betekend als je aan alle Q's deelneemt je in Q1 meteen een goede tijd moet neerzetten.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Zorro schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:58:
Niet 1 set. Gewoon rood voor alle Q’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Norris is ook half embraced op de poster. Russel staat volle bak naast Sir Lewis

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 16:08

basvn

Breezand - NHN

Theuno schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:55:
Fijne quali allemaal!
Ik heb het er nog niet op, vertrouw Mercedes voor geen meter..
Ik denk dat ze er niet zijn. P1 gaat hem niet worden.
Ze vinden het niet leuk dat Verstappen op 0.7 FP1 kan pakken. en niet eens op een MERC. alleen op een MERC motor.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:58:
[...]

Inderdaad, alleen softs...
Dat wist ik, maar dat je in Q3 maar 1 set mag gebruiken dacht ik te zien.
Dus niet een run, nieuw setje, weer een run.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:59:
Norris is ook half embraced op de poster. Russel staat volle bak naast Sir Lewis
Ik wilde het net zeggen.. lekker kansloos wel.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Zo die haas had er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RBR en tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 00:22
Sir_Lion schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:57:
En ik heb mijn avondeten nog in de oven... -O-

Fijne quali!

Overigens, wat is er met dat bordje nu met de intake-blower bij Max' zijn auto? "Remove Before Run" oid?
Klopt, alsof ze die blower(?) laten zitten als hij wegrijdt 8)7 zou dat gebeurd zijn? Anyway, blockt mooi de activiteiten aan de voorkant van de auto in de garage :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorspelling...
NOR
VER
HAM
BOT
PER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15:29

Edd

Zorro schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:59:
[...]

Dat wist ik, maar dat je in Q3 maar 1 set mag gebruiken dacht ik te zien.
Dus niet ee n un, nieuw setje, weer een run.
Ik weet het niet.. Misschien dat we het nog even moeten aanzien.
Maar volgens mij krijgen ze nog steeds 1 setje voor Q3, dus die zou niet afgaan van je eigen set..

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik vind die volle tribunes maar moeilijk te bevatten trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

De top teams wachten dus ook, ze hebben maar 1 band in principe.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

140k fans op zondag.. helemaal gek geworden.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:01:
Voorspelling...
NOR
VER
HAM
BOT
PER
Zeg dat rijtjes eens hardop achter elkaar, dan is het net of je een potje staat te tieren... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Edd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:01:
[...]

Ik weet het niet.. Misschien dat we het nog even moeten aanzien.
Maar volgens mij krijgen ze nog steeds 1 setje voor Q3, dus die zou niet afgaan van je eigen set..
Er zijn 6 sets
5 sets mogen vrij worden gebruikt.
1 set is gereserveerd voor q3, deze komt vrij als je q3 haalt.
Hoeveel goeie q3 sets je hebt is afh van hoeveel je gebruikt, maar je hebt altijd een verse gereserveerde set.

erutangiS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

JB schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:59:
Och zondag pakt Norris ze terug door de enige van die drie op het podium te zijn :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bensimpel schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:01:
140k fans op zondag.. helemaal gek geworden.
Geweldig man, wat een sfeer... Prachtig...

Met andere woorden, het leven moet ook een keer gewoon doorgang vinden... ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:03:
[...]

Geweldig man, wat een sfeer... Prachtig...

Met andere woorden, het leven moet ook een keer gewoon doorgang vinden... ;)
Mee eens. Maar niet als het R getal 3 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Norris weer met een mooie helm, volgeschreven met teksten. Doet die wel leuk.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:22
Dat kan toch niet wat Olav zegt over Zandvoort… ze mogen werknemers in NL helemaal niet vragen of ze volledig gevaccineerd zijn. Of staat F1 boven de wet?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max zit nog niet eens in zijn auto. :P
Oh toch wel en daar komt die. :z

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2021 19:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jasphur schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:03:
[...]

Tja, dat is een heel andere discussie natuurlijk. ;)

Ik ga ervan uit dat de organisatie zijn zaakjes goed op orde heeft en dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Jasphur schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:03:
[...]

Joh, hier omdat iemand het handig vond om hele generatie niet gevaccineerde in een discotheek te duwen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:05:
Hij zit er wel in hoor, alleen vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:05:
Jawel, maar is verborgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oke, de bandenspanning is dus 1,78 (voor) en 1,58 bar (achter) volgens Olav. :)

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2021 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:05:
[...]

Tja, dat is een heel andere discussie natuurlijk. ;)

Ik ga ervan uit dat de organisatie zijn zaakjes goed op orde heeft en dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Daar vanuit gaande, verder wel erg tof om te zien. Zo hoort het inderdaad gewoon te zijn. Goed volle tribunes en lekker veel gejuich en emotie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 06:29
Nou, de zandzakken zijn uit de Mercs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Is die cable cam bij T6,7,8 nieuw? Toffe beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Goede tijd Hamilton, die heeft veel gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Poeh, dat is wel een erg goede ronde van Hamilton, ere wie ere toe komt.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Zat HAM nou ook nog een beetje in de weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Lol met overstuur bovenaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:47
Dwars uitkomen en toch 4 tienden pakken haha, Nice VER

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

overstuur
BOEIE
0.409 sneller

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Met een kleine slippertje toch nog 0.4s los van HAM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Met momentje overstuur 4 tiende sneller :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Wat een wobble....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sir_Lion schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:08:
Zat HAM nou ook nog een beetje in de weg?
It's always the same guy... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Had ie overstuur? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Was nog niet perfect, maar bam wat een tijd.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

op hoeveel zou Max pole pakken straks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
Verstappen doet zijn victorydrift nu vast. :+

erutangiS

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
GP even heel droog op de radio:
"Well caught". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 06:29
..Ik zeg al niets meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

basvn schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:09:
Seconde :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15:29

Edd

Driftend door de laatste bocht doet ie wel vaker.. Alleen is het dan de laatste ronde van de race :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Pole? Gebeurd morgen pas ej

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:33
+1 LAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max bij de weging...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De FIA vertrouwt het niet en gaat Max zijn auto wegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:23

pinda powerrr

Slow down...

Als je al driftend een halve seconde pakt, hoe moet HAM zich nou voelen? Beetje gallery play van Verstappen :+

Waiting on the world to change

Pagina: 1 ... 7 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.