Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hij rijdt anders tijdens de Q vaak ook binnen 0,1 s van de 7-voudig wereldkampioen.LZ86 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:18:
[...]
Valterri "ik kan ook nog vanaf plek 5 winnen" Bottas?
Die roept wel vaker dingen. Die gast is een mooie 2e man in een superieure auto, maar kan vergeleken met de helft van het veld er geen klote van tbh.
Hij valt verder nooit bijzonder op, maar hij rijdt op zich prima hoor.
Misschien overdreef je, maar 'geen klote van' vind ik niet eerlijk.
Nee, VER was 27.7 op geel, 27.0 op roodrik86 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:20:
en VER was op geel toch?
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Nope, roodrik86 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:20:
en VER was op geel toch?
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zou het doen!
Dat zegt ie elke weekpilskes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:21:
Whahaha, die opmerking van HAM zegt alles!

Mijn boefje is liev!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Flexi-wing, Honda-power.. wat hadden we nog meer?Barturion schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:21:
7 tenths... Where does that come from?
-
"When you grow up your heart dies"
Ja hij is snel over 1 rondje in een enorm goede auto.Playa del C. schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:20:
[...]
Hij rijdt anders tijdens de Q vaak ook binnen 0,1 s van de 7-voudig wereldkampioen.
Hij valt verder nooit bijzonder op, maar hij rijdt op zich prima hoor.
Misschien overdreef je, maar 'geen klote van' vind ik niet eerlijk.
Tijdens de race valt ie eigenlijk altijd wel door de mand. Hij heeft gewoon een gebrekkige racecraft en zal daarom nooit kunnen tippen aan de echte toppers.
Als je het hele veld een MERC zou geven zou ie denk ik niet eens in de top 10 komen.
Kijk maar eens hoe goed het gaat afgelopen weken bij ze..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik geloof niets meer van wat Lewis zegt…pilskes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:21:
Whahaha, die opmerking van HAM zegt alles!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max is een robot?Edd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Flexi-wing, Honda-power.. wat hadden we nog meer?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, beiden soft.himlims_ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:
andere compound toch?
VerstappenEdd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Flexi-wing, Honda-power.. wat hadden we nog meer?
Ik zou het doen!
Ook wel eens een keertje leuk
Waiting on the world to change
racen zal weinig invloed hebben; slapen des te meer (vergelijkbaar meegemaakt, 2wk nauwelijks oog dicht gedaan)sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:
NOR lijkt weinig last te hebben van het akkefietje van afgelopen weekend. Goed voor hem.
gemist. wat zij die? clipje?rammes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:21:
hahaha die reactie van Lewis. 7tienten! WTF
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bensimpel
Positieve meneer
Die updates doen inderdaad goed zijn werk, uhhh notpinda powerrr schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:
Dit zegt alles, als HAM zo reageert. Hij verwacht een super rondje te hebben gereden, blijkt het een P3 te zijn.
Ook wel eens een keertje leuk
Nou max gaat dit ook gewoon dik winnen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Tijd vliegt ja.pilskes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:23:
De FP1 van dit eerste sprintrace weekend krijgt van mij een dikke 8! Veel actie op de baan, iedereen de qualy setup aan het proberen, prima!
Testing, one, two ...
Dat klopt maar bedoel meer op dezelfde crap van hem met "they are so quick on the straights". Ongefundeerd bashen voelt het vaak omdat ze het zelf niet voor elkaar hebben, in de hoop dat de FIA icm hun gejank, RBR aanpakt nu het niet lukt. #oranjebrilbasvn schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Kijk maar eens hoe goed het gaat afgelopen weken bij ze..
Mijn boefje is liev!
Hij zei hetzelfde in een van de vorige GP’s en was daarna gewoon een dikke seconde sneller. Maar uiteindelijk Max natuurlijk wel sneller.
[ Voor 8% gewijzigd door PatrickC op 16-07-2021 16:25 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik kijk er serieus al enkele dagen naar uitdawg schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:25:
Hebben jullie ineens ook zo'n zin in die sprintrace morgen?

En de Q straks dan?dawg schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:25:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Max die het hele veld declasseert op Silverstone, is wel vermakelijk ja.dawg schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:25:
In beide zin!
vraag me alleen af hoe FP2 morgen gaat zijn.. hoop dat er dan ook nog genoeg gebeurd
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lewis, blue flags...dawg schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:25:
Super Max GrandslamIllegal_Alien schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:25:
Hoe heet het nu als iemand op alle sesies P1 haalt? Super Grandslam? Omdat we nu ook de sprint races hebben?
Hopelijk kunnen de vrouw en dochter dan een uurtje stil blijven...
PH-MRK request startup
Erm wie niet?sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:26:
PER moet nog wel even flink aan de bak. Dit een te groot verschil.
Ook. Maar de sprintrace net iets meer.

Mét publiek.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:25:
[...]
Max die het hele veld declasseert op Silverstone, is wel vermakelijk ja.
Norris zijn tijd was op geel, heel sterk dus.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:25:
[...]
Max die het hele veld declasseert op Silverstone, is wel vermakelijk ja.
Testing, one, two ...
En dan 'greatest audience ever' tijdens de interviews...
Max

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 03:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Haha ja, dit wilde ik net posten. Best crowd ever!hoevenpe schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:28:
[...]
En dan 'greatest audience ever' tijdens de interviews...
en dan op bijna 0.8 staan op RBR
Zoveel tijd vind je normaal echt niet meer terug gedurende het seizoen.JP_Frost schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:26:
Toch bekruipt mij dan het gevoel dat Mercedes in één keer iets vindt en dichterbij komt. Ook al heeft Red Bull de zaken zeer goed voor elkaar dit seizoen. Het voelt een beetje als too good to be true.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
:fill(white):strip_exif()/f/image/pkU1lq7JKQljomLFBcgGi267.png?f=user_large)
Huidige laptime achtig iets.
Normaliter niet nee, maar ik vertrouw Mercedes voor geen meter.alexbl69 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:29:
[...]
Zoveel tijd vind je normaal echt niet meer terug gedurende het seizoen.
Het is wel duidelijk dat ze het moeilijk hebben en ik hoop van harte dat ze ook echt niets kunnen vinden. Wellicht dat één van de nieuwe onderdelen niet lekker werkt of er is gewoon echt een setup fout gemaakt?
In de Q zeker. Tijdens de race zit norris denk tussen de beide Merc's inpilskes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:30:
Zou het zo kunnen zijn dat Mercedes zich meer zorgen moet gaan maken om Norris, dan dat Max zich zorgen moet maken om Mercedes?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Volgens mij was dat een tijd op wit.tweakduke schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:28:
Om toch even een kritische noot te plaatsen. Perez sluit hopelijk wel aan in de Q
Verwijderd
NOR is hoe dan ook een bedreiging geworden voor beiden. En het is degene die het onderspit delft in het spelletje tussen RBR en Mercedes, die heeft het meeste last van NOR.pilskes schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:30:
Zou het zo kunnen zijn dat Mercedes zich meer zorgen moet gaan maken om Norris, dan dat Max zich zorgen moet maken om Mercedes?
NOR is nog niet zover (of de auto) om zelfstandig een P1 af te dwingen in een Q, of race. Maar zodra er iemand een foutje maakt, zijn zij de eerste om plekken op te eisen.
AWS... Another Worthless StatisticNLDViane schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:31:
Die qualifying pace van AWS lijkt ook weer nergens op te slaan...[Afbeelding]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zoals @Quantor aangeeft. De auto's gaan nu Parc Ferme in en er mag dus niets meer gewijzigd worden. Het enige wat ze kunnen doen tijdens Q is een beetje spelen met de voorvleugel, dacht ik.JP_Frost schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:31:
[...]
Normaliter niet nee, maar ik vertrouw Mercedes voor geen meter.
Het is wel duidelijk dat ze het moeilijk hebben en ik hoop van harte dat ze ook echt niets kunnen vinden. Wellicht dat één van de nieuwe onderdelen niet lekker werkt of er is gewoon echt een setup fout gemaakt?
-
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Dacht het niet, gewoon parc ferme, dus niet meer aankomen, tenzij shit hitted the fan (= schade).Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:33:
mogen ze ook de motor standen niet meer aanpassen nu? want dan is mercedes zeker gewoon klaar dit weekend...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat was ik inderdaad helemaal vergeten.Edd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:35:
[...]
Zoals @Quantor aangeeft. De auto's gaan nu Parc Ferme in en er mag dus niets meer gewijzigd worden. Het enige wat ze kunnen doen tijdens Q is een beetje spelen met de voorvleugel, dacht ik.
Zou wel echt prachtig zijn als Red Bull en Verstappen in het bijzonder de vloer aanveegt met Mercedes en Lewis op zijn thuis circuit
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Hmm... nee. Ik geef hem wel kans in die sprint race, maar zo te zien is RB kneitersnel op rood en gok dat iedereen op rood rijd in zo'n sprint race-je van (wat was het ook al weer) 17 ronden ?4Soggney schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:35:
Zou Norris zijn eerste Pole hier kunnen halen? Hij zat er 2 weken geleden al dicht bij
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Max wordt vaak een metronoomrijder genoemd. Zie vorige race en de numbers van @f1bythenumbers .
Volgens mij betekent een gebroken spiegel zeven jaar ongeluk.Illegal_Alien schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:20:
Scherven brengen geluk voor Russel?
Oeps...
FIA incoming...basvn schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:38:
Begin die dominantie van Max wel zat te raken hoor, elke keer die *** RBR op nr1 elke sessie - niemand
Mijn boefje is liev!
[ Voor 4% gewijzigd door SnowDude op 16-07-2021 16:44 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Max als enige in F1 en de rest in F1.5.
alles kan off-topic
Maar als Max die Lewis gewoon een paar upper-cuts geeft en volledig zoek rijd hoor je mij niet klagen
Mhoa, ik zie ze liever racen inderdaad, ook met die dominantie van RBR.basvn schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:38:
Begin die dominantie van Max wel zat te raken hoor, elke keer die *** RBR op nr1 elke sessie - niemand
Op deze manier wordt dit natuurlijk alsnog een saai seizoen, met elke keer RBR op 1.
Nee, twee weken geleden had Max ondanks pole een knudde Q3, daarom zat Norris er zo dicht bij. Dat laat Max zich niet nog een keer gebeuren.Soggney schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:35:
Zou Norris zijn eerste Pole hier kunnen halen? Hij zat er 2 weken geleden al dicht bij
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Op medium net achter Perez (in kampioenswagen op soft)SnowDude schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:44:
Die Ricciardo komt toch ook steeds meer in het rijtje van Bottas, Massa, Webber en Barrichello.....
Norris is gewoon echt interessant om in de gaten te houden, die stijgt boven zijn materiaal uit.
alles kan off-topic
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 03:07
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja en ik hoorde Winkelman nog zeggen dat hij geen goede ronde op de rode band kon rijden. Vanavond weten we meer
Thanks for the reminder, inderdaad, Max was toen niet blij met zijn rondje.Chiron schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:46:
[...]
Nee, twee weken geleden had Max ondanks pole een knudde Q3, daarom zat Norris er zo dicht bij. Dat laat Max zich niet nog een keer gebeuren.
- Tussen FP1 en Q (begrijp ik uit dit topic)
- etc?
Dat betekent, stam + t .
ik zit al ruim 40 jaar te wachten op Nederlands succes in de F1. Ik heb ondertussen dus al genoeg spannende races gezien in mijn leven. Van mij mag hij dit jaar met een straatlengte voorsprong winnen.FabianGTI schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:45:
[...]
Mhoa, ik zie ze liever racen inderdaad, ook met die dominantie van RBR.![]()
Op deze manier wordt dit natuurlijk alsnog een saai seizoen, met elke keer RBR op 1.
Inderdaad, Bottas sluit wel gewoon netjes aan bij Hamilton.
Als men dus de nodige vraagtekens zet bij een Bottas en of hij wel goed genoeg is zou dat misschien ook langzaam eens tijd worden bij Perez. Misschien kunnen ze Bottas contacteren voor volgend jaar ipv Perez want die heeft toch grotere moeite met het bijhouden van Verstappen dan dat Bottas heeft met het bijhouden van een zevenvoudig wereldkampioen.
Ik ben van beiden geen fan maar Perez wordt weer aardig op achterstand gereden vandaag in een auto die by far de snelste lijkt op de grid.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hier teken ik ook voor. Kijk zelf ook al zo'n 25 jaar. Volgend seizoen mag het weer spannend worden.SnowDude schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:49:
[...]
ik zit al ruim 40 jaar te wachten op Nederlands succes in de F1. Ik heb ondertussen dus al genoeg spannende races gezien in mijn leven. Van mij mag hij dit jaar met een straatlengte voorsprong winnen.
Als Perez het niet verkloot kan dat nog vuurwerk worden bij de sprintrace. Perez is nooit een sterke qualifier geweest, dat is een echte racer.R2D2 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:49:
[...]
Inderdaad, Bottas sluit wel gewoon netjes aan bij Hamilton.
Als men dus de nodige vraagtekens zet bij een Bottas en of hij wel goed genoeg is zou dat misschien ook langzaam eens tijd worden bij Perez. Misschien kunnen ze Bottas contacteren voor volgend jaar ipv Perez want die heeft toch grotere moeite met het bijhouden van Verstappen dan dat Bottas heeft met het bijhouden van een zevenvoudig wereldkampioen.
Ik ben van beiden geen fan maar Perez wordt weer aardig op achterstand gereden vandaag in een auto die by far de snelste lijkt op de grid.
+1SnowDude schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:49:
[...]
ik zit al ruim 40 jaar te wachten op Nederlands succes in de F1. Ik heb ondertussen dus al genoeg spannende races gezien in mijn leven. Van mij mag hij dit jaar met een straatlengte voorsprong winnen.
Van mij mag hij met een hele wijk voorsprong die titel binnenhalen. Nu het eindelijk eens een Nederlander is, moet het ineens anders omdat het misschien saai is. Nou, jammer dan dit jaar, volgend jaar nieuwe kans
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.