Fijn dat het nu beter gaat! Ik heb ook met de apps geworsteld. Omdat de fancoils bij mij toch wel een tijd mee moeten kunnen gaan geven de apps me ook niet heel veel vertrouwen. Vandaar dat ik zei als ik eens tijd heb ga ik eens kijken hoe ver ik kom met de esp32s die de wifi in de thermostaten verzorgen.Elsdeniep schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:10:
@Update94 het begint te dagen. De tweede app die je noemde, heeft de klus geklaard.
De apps die jij voorstelt, zijn overigens niet de apps die Innova in de QR code van het product meelevert.
Niet bepaald handig van Innova.
Ik krijg de indruk dat er weinig Innova gebruikers zijn. De app heeft geen beoordelingen.
Mijn volgende stap is dat ik ga proberen om met InnovApp DuePunoZero de fancoils toe te voegen.
Deze app heeft overigens wel een extreem lage beoordeling.
Mag ik voorzichtig concluderen dat jij ook geworsteld hebt met de configuratie?
Mijn enorme dank voor jouw support. Je hebt me heel goed op weg geholpen!
Ik vind home assistant sowieso veel prettiger werken, dat werkt ook (lokaal) als je internet er bijvoorbeeld uit ligt.
Geen dank, ik heb ook veel hulp gehad van de mensen hier en in het Panasonic warmtepomp topic dus ik ben blij dat ik wat terug kan doen zo nu en dan!
[ Voor 4% gewijzigd door Update94 op 27-09-2024 21:33 ]