Ja dit kan ook helpen maar ik begrijp vooral niet hoe anderen een situatie zoals deze oplossen. Misschien daarom beter deze vragen:marcop23 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 12:03:
[...]
Mijn suggestie: simpelweg er een paar nachtjes over slapen. Soms zit alles even tegen en weet je het even niet meer. Een paar dagen loslaten kan helpen om het overzicht weer te krijgen, en goeie oplossingen te bedenken.
zijn er mensen die eenzelfde soort radiatorkraan succesvol hebben gemonteerd? Of heb je een andere manier gebruikt om te zorgen dat de fancoil geen water krijgt als het niet nodig is (bijv dit) en iets anders voor waterzijdig inregeln?
Hoe monteer je nou handig 2 starre objecten aan elkaar als je in/achter het ene starre object niet meer kunt komen door hoe het is gemaakt? ik zie soms can @Carboy54 bijv. flex-slangen voorbijkomen, is dat een geschikte manier dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Fr33z op 11-08-2026 14:53 ]
/f/image/JDjkRfOEqgx04duywxrtT2Wn.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/El37qsTzoUwJXeBg4N1cG8GB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lIgnsaEdbSN4mNbRZZ3L8uTI.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bWhDoX4X927gJcNZCZdDAPhe.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Rioj7CZhhz5GY1Sz33Ka2N8l.jpg?f=fotoalbum_large)
constructie
geïsoleerd
condensopvang gemonteerd/f/image/UaM5Lb4lkINgVP7Mwe9YZPQI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1RodlZnXSqyna6Dr44qVoj3P.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/p4PMgWJxYTzUT0tzBRwQdg0I.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NNozNUEIpNqpTP0lODVrX4ny.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BrRHVokNRx9XkTOc1cbakuXu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XFvBkN1N5fLCTe6r5VUxYW0x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vm88mqW6cA3GznjeE7zYR0UZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bunfQWmTAX85rXy8iqE9aHFB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gXhJiMoDrp9o3mPfEWVYqhsI.jpg?f=fotoalbum_large)