Mooi apparaat!prein2 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 09:57:
[...]
Het bevalt prima. Het is een hele kleine badkamer en die wordt mooi warm. Ik heb hem nu op standje 'medium' fan staan. Maar dat is vooral omdat de kids de badkamerdeur steeds maar niet dichtdoen..
Watertemperatuur was 50 graden toen het buiten vroor. Nu zit ik rond de 35-40. Overigens ben ik zeer tevreden met deze watertemperatuur: Het huis heeft overal nog enkelglas en het bewijst voor mij dat mijn nieuwe afgiftesysteem gaat werken met een warmtepomp (heb nu nog een CV ketel met giga vermogen 12-55 kW).. Helaas duurt het verkrijgen voor een vergunning voor dubbelglas eindeloos. En daarna komt nog de 16 weken levertijd. Dus met een beetje geluk heb ik volgende winter dubbelglas..
Enige nadeel. En dat vind ik van elke fancoil: de ontluchtingsnippel is niet bereikbaar. De yoga hangt op het hoogste punt in mijn huis, dus bijna alle lucht komt in de Yoga terecht. Dan moet de kap eraf om hem te ontluchten, en gezien mijn kleine badkamer is dat een heel karwei. Nu heb ik de kap dus vastzitten met een enkele schroef om dat sneller te kunnen doen. Maar hoe moeilijk is het om een fancoil te maken waarbij de kap er niet af hoeft om te ontluchten.. Bij mijn Jaga Briza net zero hetzelfde issue. Al blijft daar op een of andere manier geen lucht in achter..
Ik zie dat de Yoga in 3 vermogens wordt geleverd, types 180, 250 en 350, met dezelfde buitenmaten. Welke heb jij genomen? En wat is het vloeroppervlak van je badkamer?
Is er een bepaalde aanvoertemperatuur waarboven de fan gaat draaien? Of is dat instelbaar?
Heb je de wifi-module al binnen, en kan je hem dan met een app instellen en aansturen?
:strip_exif()/f/image/pneFKhkQylBmKqiiG40MLXlJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/l33TxxQR0PnjivdJhqVaUFtS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7geqqUscxp7UuT0FM30re6au.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/PQZi7wORtv1TV4EKFblrjivx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jqO7Zg2hUKGQbMIVpZSagJep.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LrbYE312HCn5ZfEPE1t3vfvH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vl0AmqPtG23ZTdzqBxrfvUZt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/daiX23Vo68C6wDksIrwGuDJg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V8voseyyd7K2MlP1yz2QyVuW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pelZyb7TOZsWybaTeMwChihg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GKVe6ASPriMsQ675oPN9tUYv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/12p7kMwbmXqNBRXJZGumiE0I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O3vTVsUefDSWSdNcWK44k6Wz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e1xh39VvYUzvxr82YNMvRKKF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DfcYs7296hxHzMDXxY5yMhZ8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Lw5ScuAdtmXjIdTXPUwYTcBk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8nAT3Ozy76cMVSa7GJSt81J0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LwV61Amw8RxicuKe2LJtzqY5.png?f=fotoalbum_large)