Ik denk het wel, dit wordt ook gedaan met sky sportHompu schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:05:
Van wat ik me kan herinneren was er in het eerste jaar van F1TV geen Nederlands commentaar. Dat is pas later gekomen na overeenkomst tussen F1TV en Ziggo.
Correct me if I'm wrong, maar het lijkt me dus niet zeker dat het Viaplay commentaar 1-op-1 naar F1TV zal gaan, zoals nu wel met Ziggo het geval is/was.
Voor veel mensen komt dat wel goed. Zelf heb ik internet only en dat gaat ook niet veranderen. Nu kijk ik F1 via de Ziggo zender(s), maar op een aparte (wel legale) constructie. Als Viaplay een zender wordt kan ik die constructie behouden, anders niet. Maar dan ga ik gewoon naar F1TV. Ik heb geen interesse in een TV abonnement + box.HollowGamer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:02:
[...]
Ik denk dat het wel goed gaat komen.
Ziggo levert aan veel mensen al die nieuwe mediabox en KPN (+ dochters) zijn sowieso meer flexibel met hun boxen (tenminste wat ik zo lees). Even afwachten of het wordt geleverd als 'app' of echt als één of meerdere zenders (DVB-C bij Ziggo).
Bij FS was het destijds ook lange tijd onduidelijk, ook daar waren op het begin veel vragen mee. Je kan altijd het proberen over Chromecast, met ZiggoGO is het beeld niet slecht op 1080p.
Dat is een normaal bedrag, ESPN kost 17,95 euro (Ziggo) en ZS Totaal 14,95 euro p.m.BreadFan schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:02:
Stomme vraag misschien, maar is F1TV in het Nederlands? Ik heb 2 smurfen van 7 en 5 die ook graag meekijken, en en het is dan ook wel zo leuk als ze er ook van van begrijpen.
14 euro per maand vind ik echt wel fors.
Je krijgt bij ViaPlay wel twee top voetbal competities erbij, F1, etc. - alleen geen Europees voetbal.
Wat ik wel een gemist vind, al heeft ZS op kanaal 14 vaak wel een goede switch.
ESPN is sowieso belachelijk duur voor het geen dat ze aanbieden (persoonlijke mening).
Maar als alleen internet wilt kun je toch gewoon Viaplay bij Viaplay afsluiten en via hun app streamen. Maar goed dan is F1TV ook een aternatiefPlenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:08:
[...]
Voor veel mensen komt dat wel goed. Zelf heb ik internet only en dat gaat ook niet veranderen. Nu kijk ik F1 via de Ziggo zender(s), maar op een aparte (wel legale) constructie. Als Viaplay een zender wordt kan ik die constructie behouden, anders niet. Maar dan ga ik gewoon naar F1TV. Ik heb geen interesse in een TV abonnement + box.
En hoe kan het legaal zijn als je geen TV abbo hebt... lijkt me vrij niet legaal dan.
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 08-12-2021 10:15 ]
Je bedoelt met iets als TVHeadend? Want dat gebruik ik nu ook om lokaal te streamen bij mij thuis.Plenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:08:
[...]
Voor veel mensen komt dat wel goed. Zelf heb ik internet only en dat gaat ook niet veranderen. Nu kijk ik F1 via de Ziggo zender(s), maar op een aparte (wel legale) constructie. Als Viaplay een zender wordt kan ik die constructie behouden, anders niet. Maar dan ga ik gewoon naar F1TV. Ik heb geen interesse in een TV abonnement + box.
Ik begrijp die constructies niet, ik cast gewoon via de ziggo app, of kijk op mijn TV shield met de app op mijn kamer.HollowGamer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:12:
[...]
Je bedoelt met iets als TVHeadend? Want dat gebruik ik nu ook om lokaal te streamen bij mij thuis.
En hoe is dat legaal, als je geen TV abbo hebt...
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 08-12-2021 10:14 ]
Viaplay zal in de loop der jaren ook wel flink duurder worden, zeker als je ziet wat ze in Scandinavië per maand vragen.HollowGamer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:11:
[...]
Dat is een normaal bedrag, ESPN kost 17,95 euro (Ziggo) en ZS Totaal 14,95 euro p.m.
Je krijgt bij ViaPlay wel twee top voetbal competities erbij, F1, etc. - alleen geen Europees voetbal.
ESPN is sowieso belachelijk duur voor het geen dat ze aanbieden (persoonlijke mening).
Als je, zoals ik, alleen de F1 wil volgen, is het erg duur! Leuk dat het voor het totaalpakket in vergelijking met andere sport kanalen wel meevalt, maar darten en voetbal kijk ik nog niet als ik geld toe krijg. En films en series heb ik ook al voldoende aanbod voor. Hopelijk komt er ook een optie om per race te kijken en betalen.
Prima prijs wat ze ervoor vragen, valt mij nog wel mee.
Al had een modulair abonnementaanbod ook niet misstaan: Sport, entertainment en totaalpakket.
Al had een modulair abonnementaanbod ook niet misstaan: Sport, entertainment en totaalpakket.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De bitrate is hoger en je bent meer flexibel in het kiezen van je player, zo gebruik ik VLC (TVHClient) en Kodi als clients en dat werkt prima. Het voordeel is een kastje (rPi) in de meterkast (geen COAX hoeven trekken), nadeel is een DVB tuner + cardreader kopen.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:13:
[...]
Ik begrijp die constructies niet, ik cast gewoon via de ziggo app, of kijk op mijn TV shield met de app op mijn kamer.
En hoe is dat legaal, als je geen TV abbo hebt...
De NV Shield vind ik erg duur, maar dat kan ook inderdaad, dat zou ook moeten werken voor ViaPlay toch? Of kunnen die aangeven of ze dat willen toestaan? (heb zelf nooit een NV Shield gehad)
Klopt, daarom ben ik benieuwd naar de streamkwaliteit live van de Viaplay app als die er is.HollowGamer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:18:
[...]
De bitrate is hoger en je bent meer flexibel in het kiezen van je player, zo gebruik ik VLC (TVHClient) en Kodi als clients en dat werkt prima. Het voordeel is een kastje (rPi) in de meterkast (geen COAX hoeven trekken), nadeel is een DVB tuner + cardreader kopen.
De NV Shield vind ik erg duur, maar dat kan ook inderdaad, dat zou ook moeten werken voor ViaPlay toch? Of kunnen die aangeven of ze dat willen toestaan? (heb zelf nooit een NV Shield gehad)
Zoals @TexMex aangeeft, moet ik eerst maar eens zien wat die prijs gaat doen.Quad schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:17:
Het is nu een introductie, die pakketten kunnen nog komen en daar betaal je in het buitenland samen 30+ euro voor (thuisland, al is dat natuurlijk wel anders gerekend).
Prime is nu ook spotgoedkoop, maar dat was Netflix op het begin ook. Verder is die versplintering met al die streamingdiensten ook weer geen goede ontwikkeling, ook niet voor sport.
[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 08-12-2021 10:22 ]
Tsja, maar ondertussen heeft 50% van de Nederlanders ook een Netflix abonnement wat sinds de introductie meer dan verdubbelt is.HollowGamer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:20:
[...]
Zoals @TexMex aangeeft, moet ik eerst maar eens zien wat die prijs gaat doen.
Het is nu een introductie, die pakketten kunnen nog komen en daar betaal je in het buitenland samen 30+ euro voor (thuisland, al is dat natuurlijk wel anders gerekend).
⏩ PVOutput☀️
Maar daar is de content ook naar... vroeger huurde je een paar flimps voor die prijs, klaagde ook niemand toch bij de videotheek?Quad schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:22:
[...]
Tsja, maar ondertussen heeft 50% van de Nederlanders ook een Netflix abonnement wat sinds de introductie meer dan verdubbelt is.
Yep, had het bericht net aangepast.Quad schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:22:
[...]
Tsja, maar ondertussen heeft 50% van de Nederlanders ook een Netflix abonnement wat sinds de introductie meer dan verdubbelt is.
Maar die zullen wellicht ook overstappen naar iets als Disney+, Prime, HBO, etc.
Denk dat Netflix (net zoals Ziggo/ZS) die klap wel gaan voelen.
Dat vind ik juist niet, veel te duur. Zeker voor die 1 of 2 races per maand. Dan pak ik wel F1TV voor €69 per jaar (of even wachten op de "februari" aanbiedingQuad schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:17:
Dat is dan bij ViaPlay toch net zo? Je krijgt voor dat geld PL, PDC Darts, F1 en hele hoop series/films erbij, en mijn ervaring is dat Scandinavische series/films ook vaak erg mooi zijn om te kijken.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:23:
[...]
Maar daar is de content ook naar... vroeger huurde je een paar flimps voor die prijs, klaagde ook niemand toch bij de videotheek?
⏩ PVOutput☀️
Ik ben ook niet degene die zegt dat 13,99 het niet waard hoeft te zijnQuad schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:24:
[...]
Dat is dan bij ViaPlay toch net zo? Je krijgt voor dat geld PL, PDC Darts, F1 en hele hoop series/films erbij, en mijn ervaring is dat Scandinavische series/films ook vaak erg mooi zijn om te kijken.
Maar Netflix trekt natuurlijk wel een breder publiek met hun aanbod.
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 08-12-2021 10:27 ]
Mensen die hier allemaal roepen f1 tv pro te gebruiken doen jullie dat nu ook al. Want ik had dit weekend weer 2 vastlopers. Ik vind die ervaring maar matig hoor.
nee doe ik op dit moment nog niet maar mijn ervaring met streaming naar tv is dat het altijd slecht wil en veel storingen geeft vandaar dat ik ook dan liever voor de goedkoopste oplossing ga dan me 14 euro uit te geven en nog steeds ergeren aan streamingalwind schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:27:
Mensen die hier allemaal roepen f1 tv pro te gebruiken doen jullie dat nu ook al. Want ik had dit weekend weer 2 vastlopers. Ik vind die ervaring maar matig hoor.
Anoniem: 63072
Nabeschouwingen kijk ik altijd op Youtube, Slipstream, WTF1, Kym Illman etc... allemaal beter te pruimen dan de tandarts die bij zijn boor had moeten blijven...Plenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:57:
[...]
Kortom: weer een beetje halve informatie op dit moment. Maar dat zal voor maart vast nog wel duidelijk worden, heb er geen haast mee.
Ik neig nu vooral naar F1TV, omdat de andere sporten mij niet interesseren en je bij F1TV wat meer opties hebt. Ik begrijp alleen dat de voor- en nabeschouwing wat minder is bij F1TV.
Ik ga ook voor F1TV, enige sport die ik volg, ik zie niet waarom ik nog een streaming abonnement zou nemen voor 1 enkele sport. Bovendien ... Tom Coronel ... nee dank je ik irriteer me mateloos aan die gast en is de reden dat ik de nabeschouwingen op Ziggo toch al niet meer kijk.
Dat kan inderdaad ook, maar dan zou ik dus inderdaad eerder F1TV kiezenbvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:11:
[...]
Maar als alleen internet wilt kun je toch gewoon Viaplay bij Viaplay afsluiten en via hun app streamen. Maar goed dan is F1TV ook een aternatief
En hoe kan het legaal zijn als je geen TV abbo hebt... lijkt me vrij niet legaal dan.
Nabeschouwing duurt tegenwoordig minimaal een week, tot de volgende raceAnoniem: 63072 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:29:
[...]
Nabeschouwingen kijk ik altijd op Youtube, Slipstream, WTF1, Kym Illman etc... allemaal beter te pruimen dan de tandarts die bij zijn boor had moeten blijven...
Ik ga ook voor F1TV, enige sport die ik volg, ik zie niet waarom ik nog een streaming abonnement zou nemen voor 1 enkele sport. Bovendien ... Tom Coronel ... nee dank je ik irriteer me mateloos aan die gast en is de reden dat ik de nabeschouwingen op Ziggo toch al niet meer kijk.
Ik haakte even specifiek aan op content/waarde.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:26:
[...]
Ik ben ook niet degene die zegt dat 13,99 het niet waard hoeft te zijn
Maar Netflix trekt natuurlijk wel een breder publiek met hun aanbod.
Voor enkel F1 zijn de meeste mensen dus enkel bereid om 70 euro/jaar (of 50 euro bij aanbieding in februari/maart afgelopen jaar) te betalen.
Daar kan geen enkel ander commerciële streamingdienst tegenop.
⏩ PVOutput☀️
Is die 13,99 niet de 'normale' prijs en komen ze in februari met een introductie aanbod van 9,99?
Ik vind het gewoon een heel raar bedrag om mee te beginnen, ook geen uitnodiging voor de nu 'gratis' kijkende Ziggo klanten.
Qua team lijkt het wel ok. Kox ken ik niet, Coronel had niet gehoeven maar verder prima.
Toch neig ik voor nu naar F1TV puur voor de prijs en omdat de rest van het voetbal en darten me niet boeit en ik met andere aanbieders al om kom in de series.
Ik vind het gewoon een heel raar bedrag om mee te beginnen, ook geen uitnodiging voor de nu 'gratis' kijkende Ziggo klanten.
Qua team lijkt het wel ok. Kox ken ik niet, Coronel had niet gehoeven maar verder prima.
Toch neig ik voor nu naar F1TV puur voor de prijs en omdat de rest van het voetbal en darten me niet boeit en ik met andere aanbieders al om kom in de series.
Ik ben benieuwd of ViaPlay echt alleen via streaming wordt aangeboven en wat dat voor impact heeft op de delay/lag nu zijn f1tvpro en ziggo app 30 seconden later.
Ik zou het doen!
Dit hele jaar geen vastlopers gehad . Ik stream via een ATV + . Eerst via de on officiële app en nu via de officiële. Geen problemen what so ever .alwind schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:27:
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Misschien beter voor het andere topic, maar hoe kijk je het ?alwind schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:27:
Zelf zou ik het kijken via mijn windows mini pc, volledig bekabeld.
Wat maakt het uit als iedereen dezelfde delay heeft ?rammes schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:32:
Ik ben benieuwd of ViaPlay echt alleen via streaming wordt aangeboven en wat dat voor impact heeft op de delay/lag nu zijn f1tvpro en ziggo app 30 seconden later.
Uhh, nee. Ze kunnen het pakket nemen via Ziggo, daar staat niet dat Ziggo een zender via de dvb-c techniek gaat doorgeven. Ze zullen hier dus als KPN en Ziggo zijnde een klein beetje van afromen. En daarvoor terug integreren ze de app in hun box.Joster schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:53:
[...]
Uhh jawel "customers can add a Viaplay subscription to their TV or broadband package".
Een echt kanaal zoals nu Ziggo sports heeft, is nog geen enkele berichtgeving over en geen enkele aanwijzing voor dat ze hier mee gaan komen. (De behoefte hiervoor wordt ook steeds minder. Een zender ophouden met allemaal content waar niemand voor het grootste gedeelte van de dag niet naar kijkt kost veel tijd en energie/geld. Ik verwacht dat alle sportzenders langzaam die kant op gaan.)
https://vodafoneziggo.nl/...ziggo-slaan-handen-ineen/
F1tv (gratis via ziggo) wordt stop gezet aan het eind van dit seizoen.
Over de kosten van viaplay staat in de faq:
De kosten van het Viaplay abonnement bij Ziggo worden op een later moment bekend gemaakt.
De kosten van het Viaplay abonnement bij Ziggo worden op een later moment bekend gemaakt.
[ Voor 31% gewijzigd door IkWilbert op 08-12-2021 10:41 ]
I intend to live forever. So far, so good.
IkWilbert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:40:
Prijs kan dus nog afwijkenVanaf maart 2022 kun je als Ziggo klant een Viaplay-abonnement toevoegen aan je tv- of internetpakket. Viaplay heeft bekend gemaakt dat hun pakket € 13,99 gaat kosten in Nederland. De prijs voor Ziggo klanten is op dit moment nog niet bekend. We houden je op de hoogte.
Ugh, cheapskate nummer zoveel hier maar ik moet het toch even kwijt:
13,99 (of 9,99 for that matter) per maand om F1 te mogen kijken vind ik bah. Ik heb geen behoefte aan de andere sporten en voor series en films hebben we Netflix al.
Ik ben benieuwd wat er voor combideals komen, maar goedkoper dan mijn huidige situatie (Ziggo internet+TV) gaat het vast niet worden
EDIT: oh ja nog een probleempje: ik heb (en wil) geen credit card, dus F1TV gaat sowieso al moeilijk worden
13,99 (of 9,99 for that matter) per maand om F1 te mogen kijken vind ik bah. Ik heb geen behoefte aan de andere sporten en voor series en films hebben we Netflix al.
Ik ben benieuwd wat er voor combideals komen, maar goedkoper dan mijn huidige situatie (Ziggo internet+TV) gaat het vast niet worden
EDIT: oh ja nog een probleempje: ik heb (en wil) geen credit card, dus F1TV gaat sowieso al moeilijk worden
[ Voor 12% gewijzigd door Pathogen op 08-12-2021 10:50 ]
Toen ik nog KPN had betaalde ik al 15 euro om Formule 1 te kunnen kijken. Volgens mij vergeten veel Ziggo-klanten dat het dus niet zo bijzonder raar is. Zuur voor mensen voor wie F1 gratis was, maar met het verdwijnen van de rechten bij Ziggo was dit sowieso iets om rekening mee te houden.
Goed dat het ook een soort Netflix-achtige dienst wordt. Dat is toch wel een soort toekomst van tv. Je ziet bij ESPN wat voor filler er overdag te zien is.
Goed dat het ook een soort Netflix-achtige dienst wordt. Dat is toch wel een soort toekomst van tv. Je ziet bij ESPN wat voor filler er overdag te zien is.
[ Voor 6% gewijzigd door Soccer98 op 08-12-2021 10:52 ]
Waar haal je vandaan dat F1TV niet meer gratis via Ziggo is? Staan niet in de link die je post. Of bedoel je dat F1TV straks helemaal niet meer mogelijk is voor NL klanten? Dat was in eerdere berichten duidelijk naar voren gekomen dat deze dienst voor Nederlanders gewoon af te nemen zou zijn.IkWilbert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:40:
Als F1TV niet meer beschikbaar is straks, gratis of niet, dan ga ik voor het eerst sinds de jaren 80 geen F1 meer kijken. Ik weiger minimaal 14€ per maand te betalen voor F1. Ik vind de prijs van Viaplay te hoog en die Albers pruim ik al niet sinds zijn F1 carriere.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Als je doorklikt: https://www.ziggo.nl/ente...mule-1/formule-1-2022#FAQthunder8 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:56:
[...]
Waar haal je vandaan dat F1TV niet meer gratis via Ziggo is? Staan niet in de link die je post. Of bedoel je dat F1TV straks helemaal niet meer mogelijk is voor NL klanten? Dat was in eerdere berichten duidelijk naar voren gekomen dat deze dienst voor Nederlanders gewoon af te nemen zou zijn.
Als F1TV niet meer beschikbaar is straks, gratis of niet, dan ga ik voor het eerst sinds de jaren 80 geen F1 meer kijken. Ik weiger minimaal 14€ per maand te betalen voor F1. Ik vind de prijs van Viaplay te hoog en die Albers pruim ik al niet sinds zijn F1 carriere.
Edit: gaat dus alleen om de koppeling van Ziggo met F1TV. Of F1TV nog los af te nemen is staat er niet bij.Hoe zit het met de F1 TV Pro (het streamingsabonnement)?
Ziggo klanten met Ziggo Sport Totaal kunnen tot en met de laatste race van dit seizoen gebruikmaken van F1 TV Pro. Dat is inbegrepen in het Ziggo Sport Totaal abonnement. Daarna wordt de gratis koppeling automatisch stopgezet. Je wordt hierover geïnformeerd door F1 TV Pro.
[ Voor 4% gewijzigd door Hompu op 08-12-2021 10:57 ]
Van de ziggo site zelf:thunder8 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:56:
[...]
Waar haal je vandaan dat F1TV niet meer gratis via Ziggo is? Staan niet in de link die je post. Of bedoel je dat F1TV straks helemaal niet meer mogelijk is voor NL klanten? Dat was in eerdere berichten duidelijk naar voren gekomen dat deze dienst voor Nederlanders gewoon af te nemen zou zijn.
Ziggo klanten met Ziggo Sport Totaal kunnen tot en met de laatste race van dit seizoen gebruikmaken van F1 TV Pro. Dat is inbegrepen in het Ziggo Sport Totaal abonnement. Daarna wordt de gratis koppeling automatisch stopgezet. Je wordt hierover geïnformeerd door F1 TV Pro.
Ik snap je post niet helemaal, maar je wilt geen geld betalen om F1 te kunnen kijken? Omdat het nu in je abonnement soort van inbegrepen is?thunder8 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:56:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Ik weet natuurlijk niet wat de exacte redenen zijn. Maar als alternatief kun je een debit MasterCard of Visa nemen bij een fintech zoals N26, Revolut, etc. Zie ook Het Grote Gratis Bankentopic Deel 2. Kost je niets en je kan ook geen geld uitgeven dat je niet hebt want je moet het er eerst opzetten.Pathogen schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:47:
Voor F1TV betaal je voor een jaar 50 euro (met kortingscode die altijd beschikbaar is.) Dus dat abonnement kun je deze maand afsluiten en je bent voor 2022 weer klaar.thunder8 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:56:
[...]
Als dat al teveel is, dan wil je het niet zo graag zien. Ook prima
F1TV blijft beschikbaar, maar de gratis combinatie met Ziggo Sport verdwijnt. Niet zo gek als de rechten nu eenmaal niet meer bij Ziggo liggen.
Ik ben ontzettend blij dat er ook een direct subscription mogelijk is en niet zoals ESPN heeft uitonderhandeld dat er alleen koppelverkoop mogelijk is met een verplicht TV abonnement bij één van de providers. Heerlijk om provider onafhankelijk straks van sport te kunnen genieten.
Over de prijs ben ik wat minder enthousiast zeker als je bedenkt dat het eerste half jaar alleen Duitse Bundesliga uitgezonden gaat worden en de competitie al semi beslist is door Bayeren en pas na de zomer de Premier League uitgezonden gaat worden.
Over de prijs ben ik wat minder enthousiast zeker als je bedenkt dat het eerste half jaar alleen Duitse Bundesliga uitgezonden gaat worden en de competitie al semi beslist is door Bayeren en pas na de zomer de Premier League uitgezonden gaat worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 08-12-2021 11:02 ]
Dat F1 al die jaren "gratis" is geweest voor ziggo klanten is zo'n gevalletje voor niks gaat de zon op. Vind het verbazend hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om met een sterke tactiek zoveel klanten met alleen sport weten te binden. ik neem met alle plezier nog steeds glasvezel af, en heb daarnaast F1TV. dat het financieel pijn gaat doen was meteen al wel duidelijk, en dan met name voor de klanten die gratis f1 krijgen, dan blijkt het ineens duur te zijn zonder de sport waar iedereen het abonnement voor heeft..
volgens mij is de kabel van ziggo ook glasvezel, maar correct me if i am wrongFiekert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:02:
Dat F1 al die jaren "gratis" is geweest voor ziggo klanten is zo'n gevalletje voor niks gaat de zon op. Vind het verbazend hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om met een sterke tactiek zoveel klanten met alleen sport weten te binden. ik neem met alle plezier nog steeds glasvezel af, en heb daarnaast F1TV. dat het financieel pijn gaat doen was meteen al wel duidelijk, en dan met name voor de klanten die gratis f1 krijgen, dan blijkt het ineens duur te zijn zonder de sport waar iedereen het abonnement voor heeft..
Nee. Ik zeg dat ik straks weiger om 14€ per maand aan ViaPlay te betalen. Niet alleen vanwege het bedrag, maar ook de studiobezetting. Dan neem ik wel het F1TV abo. Maar als die laatste niet meer beschikbaar is in NL, dan blijft er dus alleen ViaPlay over.Quad schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:58:
[...]
Ik snap je post niet helemaal, maar je wilt geen geld betalen om F1 te kunnen kijken? Omdat het nu in je abonnement soort van inbegrepen is?
Nee ik wil best voor F1 betalen, maar geen 14€ per maand voor Viaplay. Dus als F1TV hier beschikbaar blijft, dan neem ik dat. Leek mij duidelijk in mijn eerste bericht, maar blijkbaar niet.Hann1BaL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:59:
[...]
Voor F1TV betaal je voor een jaar 50 euro (met kortingscode die altijd beschikbaar is.) Dus dat abonnement kun je deze maand afsluiten en je bent voor 2022 weer klaar.
Als dat al teveel is, dan wil je het niet zo graag zien. Ook prima![]()
F1TV blijft beschikbaar, maar de gratis combinatie met Ziggo Sport verdwijnt. Niet zo gek als de rechten nu eenmaal niet meer bij Ziggo liggen.
[ Voor 40% gewijzigd door thunder8 op 08-12-2021 11:06 ]
F1TV Pro blijft voor zover nu bekend is gewoon beschikbaar in NL.thunder8 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:04:
[...]
Nee. Ik zeg dat ik straks weiger om 14€ per maand aan ViaPlay te betalen. Niet alleen vanwege het bedrag, maar ook de studiobezetting. Dan neem ik wel het F1TV abo. Maar als die laatste niet meer beschikbaar is in NL, dan blijft er dus alleen ViaPlay over.
Dank, dit is waarschijnlijk dan de beste optie die momenteel op het bord ligt. Ik zit meteen te kijken naar mijn Ziggo Internet en TV abonnement maar de kosten om een nieuw, lager pakket af te nemen zijn nog steeds schrikbarend hoog dus serieus besparen aan die kant wordt moeilijk. Enfin, dat is een ander topic.S1NN3D schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:58:
[...]
Ik weet natuurlijk niet wat de exacte redenen zijn. Maar als alternatief kun je een debit MasterCard of Visa nemen bij een fintech zoals N26, Revolut, etc. Zie ook Het Grote Gratis Bankentopic Deel 2. Kost je niets en je kan ook geen geld uitgeven dat je niet hebt want je moet het er eerst opzetten.
die studiobezetting een belangrijke factor vinden bij een sportthunder8 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:04:
[...]
Nee. Ik zeg dat ik straks weiger om 14€ per maand aan ViaPlay te betalen. Niet alleen vanwege het bedrag, maar ook de studiobezetting. Dan neem ik wel het F1TV abo. Maar als die laatste niet meer beschikbaar is in NL, dan blijft er dus alleen ViaPlay over.
Voor mij is dat ook belangrijk. Als het goed is komen zij met analyses en informatie die ik niet weet, dan kijk ik met meer achtergrondkennis naar de sport en dat vind ik leuker.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:06:
[...]
die studiobezetting een belangrijke factor vinden bij een sporthet is maar waar je prio ligt inderdaad
Die heb ik al jaren opgegegeven bij Ziggo en daarvoor RTL7. Wil je goede analyses kijk dan sky sports terug etc.418O2 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:07:
[...]
Voor mij is dat ook belangrijk. Als het goed is komen zij met analyses en informatie die ik niet weet, dan kijk ik met meer achtergrondkennis naar de sport en dat vind ik leuker.
Maar ruim 100 miljoen om 3 jaar uit te mogen zenden.
Pfff dat is nogal wat.
Ben heel benieuwd hoe ze daar bij NENT over een jaar naar kijken.
Nederlanders zullen toch vooral voor de goedkoopste optie gaan, dus een hoop zijn ze het eerste jaar al kwijt aan F1TV pro.
Snap ook niet dat ze pas eind februari lanceren, je hebt een aanloop nodig om mensen te binden.
Pfff dat is nogal wat.
Nederlanders zullen toch vooral voor de goedkoopste optie gaan, dus een hoop zijn ze het eerste jaar al kwijt aan F1TV pro.
Snap ook niet dat ze pas eind februari lanceren, je hebt een aanloop nodig om mensen te binden.
Neem even een kalmerende thee ofzothunder8 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:04:
[...]
Nee ik wil best voor F1 betalen, maar geen 14€ per maand voor Viaplay. Dus als F1TV hier beschikbaar blijft, dan neem ik dat. Leek mij duidelijk in mijn eerste bericht, maar blijkbaar niet.
Dat F1TV pro beschikbaar blijft is al vaker bevestigd, ook in dit topic herhaaldelijk genoemd, dus ik ging er ook vanuit dat dat bekend was.
Lekker eind december een jaarabonnement afsluiten en je zit goed. Veel plezier.
Ik heb doornbos, vd garde, van der zande en pin tung genoeg zinnige informatie horen geven bij ziggo. Maar dat is persoonlijk natuurlijkbvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:09:
[...]
Die heb ik al jaren opgegegeven bij Ziggo en daarvoor RTL7. Wil je goede analyses kijk dan sky sports terug etc.
Ik ga het zeker doen ook omdat er darts en voetbal bij zit .
Dus vanaf begin maart kan je het bij je pakket doen
.
Dus vanaf begin maart kan je het bij je pakket doen
.
Jah, dat klopt wel, hangt ook van je niveau af waarmee je kijkt. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds 1980, en dan zijn het maar herhalingen van zetten. Dan zijn de in depth analysis van Sky voor mij fijner.418O2 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:10:
[...]
Ik heb doornbos, vd garde, van der zande en pin tung genoeg zinnige informatie horen geven bij ziggo. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Ook de clash Hamilton en Verstappen is soms (bij beide partijen) te rooskleurig voor een objectieve analyse
In het persberichten van zowel NENT als VodafoneZiggo vertellen ze vol trots over hun partnerschap. Viaplay komt ook beschikbaar via KPN en vermoedelijk ook als los abbonement. Ben erg benieuwd wat dat partnerschap voor Ziggo klanten gaat betekenen. Viaplay voor een gereduceerd tarief? Ziggo die zelf ook wat mag uitzenden van F1/PL/PDC/Bundesliga?
We zullen het horen.
We zullen het horen.
NOS mag al wat uitzenden van Viaplay, dus zou raar zijn als ze dat ook aan ziggo gaan aanbieden.dreester schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:14:
In het persberichten van zowel NENT als VodafoneZiggo vertellen ze vol trots over hun partnerschap. Viaplay komt ook beschikbaar via KPN en vermoedelijk ook als los abbonement. Ben erg benieuwd wat dat partnerschap voor Ziggo klanten gaat betekenen. Viaplay voor een gereduceerd tarief? Ziggo die zelf ook wat mag uitzenden van F1/PL/PDC/Bundesliga?
We zullen het horen.
Ik heb een Ziggo abo dus betaal nu niks extra voor F1. Het komt er dus bovenop. Voetbal kijk ik al jaren niet meer.HollowGamer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:11:
[...]
Dat is een normaal bedrag, ESPN kost 17,95 euro (Ziggo) en ZS Totaal 14,95 euro p.m.
Dus 14 euro voor ~2 races per maand vind ik duur.
Daarnaast is het nog maar zien wat er mogelijk is qua uitgesteld kijken, wat ik nu weleens doe. Een race op zondagmiddag komt niet altijd uit qua agenda.
Ik denk dat je fomulering moet aanpassen: Ik betaal teveel voor mijn Ziggo Abbo en betaal niet voor F1.BreadFan schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:16:
[...]
Ik heb een Ziggo abo dus betaal nu niks extra voor F1. Het komt er dus bovenop. Voetbal kijk ik al jaren niet meer.
Dus 14 euro voor ~2 races per maand vind ik duur.
Daarnaast is het nog maar zien wat er mogelijk is qua uitgesteld kijken, wat ik nu weleens doe. Een race op zondagmiddag komt niet altijd uit qua agenda.
Anoniem: 363533
Als je een Apple device hebt: 100 euro iTunes Gift Card kopen, toevoegen aan je account, app installeren en starten. Vervolgens bij het starten het abonnement starten met Store tegoed: Klaar.Pathogen schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:47:
Volgens mij is een dergelijke optie ook mogelijk voor de Google Play Store.
Anoniem: 63072
Een streaming dienst biedt een heel pakket aan. De prijs moet passend zijn bij het pakket.Quad schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:31:
[...]
Ik haakte even specifiek aan op content/waarde.
Voor enkel F1 zijn de meeste mensen dus enkel bereid om 70 euro/jaar (of 50 euro bij aanbieding in februari/maart afgelopen jaar) te betalen.
Daar kan geen enkel ander commerciële streamingdienst tegenop.
In mijn geval - en blijkbaar bij veel anderen ook - is F1 het enige interessante in het Viaplay pakket. Dan zoek ik dus naar een goedkoper of beter alternatief.
ot: Sowieso zie ik wel weer een toename van illegale downloads van series in de nabije toekomst. Het streaming aanbod versnippert, zo zou ik straks een hele extra streaming dienst moeten afnemen om alleen de nieuwe seizoenen van ST:Discovery te kunnen kijken; dat gaat echt niet gebeuren. HBO series gaan ook weg bij Ziggo, ik keek daar indertijd letterlijk 1 serie (GoT) dus nu niet interessant. Maar als ze weer met en hit als GoT komen ga ik toch niet voor die ene serie nog eens een streaming dienst afnemen? Dat wordt echt weer ouderwets VPN + usenet abo aflsuiten voor alles wat niet op Amazon/Disney en Netflix staat. Met die drie diensten is het budget wel bijna op.
Dat is dan ook prima! En eigenlijk niet een discussie waard, want daarin is F1TV Pro hét alternatief. Of dat beter is, zou je dus beide streamingdiensten moeten afnemen en over een jaar evalueren.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:20:
[...]
Een streaming dienst biedt een heel pakket aan. De prijs moet passend zijn bij het pakket.
In mijn geval - en blijkbaar bij veel anderen ook - is F1 het enige interessante in het Viaplay pakket. Dan zoek ik dus naar een goedkoper of beter alternatief.
⏩ PVOutput☀️
Simpel plaatje hoor:sambalbaj schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:09:
Maar ruim 100 miljoen om 3 jaar uit te mogen zenden.
Pfff dat is nogal wat.
2 miljoen kijkers á €10 euro per maand is 240 miljoen aan omzet op jaarbasis. Trek je de licentiekosten eraf dan houd je nog grofweg 210 miljoen over om de boel op poten te zetten en winst te maken.
Het klinkt als een enorm bod, maar de potentiële opbrengst is dat ook.
Ik had bij het bekendmaken van het bod van Viaplay berekend dat Ziggo hetzelfde bod had kunnen neerleggen alléén al uit de jaarlijkse verhoging van abonnementskosten. Blijf het bijzonder vinden dat ze daar niet hoger op hebben ingezet.
Helaas. En via de F1TV app op mijn Android is het weer niet mogelijk om een kortingscode in te voerenAnoniem: 363533 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:19:
[...]
Als je een Apple device hebt: 100 euro iTunes Gift Card kopen, toevoegen aan je account, app installeren en starten. Vervolgens bij het starten het abonnement starten met Store tegoed: Klaar.
[ Voor 20% gewijzigd door Pathogen op 08-12-2021 11:25 ]
Het lijkt dus of Viaplay qua content een nieuwe Ziggo/Sport1 wordt. Ik ben heel benieuwd of ze ook een vriendelijke app hebben/krijgen, maar de prijzen vallen mij in eerste instantie mee. Ik denk dat voor velen die alleen in F1 geïnteresseerd zijn, F1tv een beter alternatief is. En voor 60,- per jaar is dat ook wel schappelijk. Sowieso ben ik wel een voorstander om dit soort "dure" sporten door te berekenen naar de kijker, indirect zat het toch al in de prijs van Ziggo.
Doe ik zo, ben een theedrinker.Hann1BaL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:09:
[...]
Neem even een kalmerende thee ofzo![]()
Dat F1TV pro beschikbaar blijft is al vaker bevestigd, ook in dit topic herhaaldelijk genoemd, dus ik ging er ook vanuit dat dat bekend was.
Lekker eind december een jaarabonnement afsluiten en je zit goed. Veel plezier.
Ging mij erom dat IkWilbert er neer zette: F1tv (gratis via ziggo) wordt stop gezet aan het eind van dit seizoen.
Door het gratis via ziggo tussen haakjes, leek het erop dat F1TV dus niet meer beschikbaar is na dit seizoen voor Nederlanders, terwijl dat wel bevestigd was. Niets is zeker tot het daadwerkelijk zo is, vooral in de F1.
Ja dat vind ik zeker belangrijk. Ik hou van een fatsoenlijke analyse na de wedstrijd. Of dat nu bij voetbal of bij F1 is, er zijn meer dan genoeg redenen om bij je favoriete sporten meer achtergrond informatie te krijgen, waarom dit of dat zo is. F1 is een technische zeer uitdagende sport en daar hoor ik graag waarom de ene keer de ene auto sneller is dan de andere. Dat ligt niet alleen aan de rijder, maar vooral ook aan de technische ontwikkelingen. Zoals ik al zei, kijk ik al sinds de jaren 80. En ik heb een hekel aan die kakbal van een Albers, voor mij een zeer grote reden om geen Viaplay te nemen, buiten het hogere bedrag per maand dan F1TV. Liever geen analyse nadien dan hem te horen.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:06:
[...]
die studiobezetting een belangrijke factor vinden bij een sporthet is maar waar je prio ligt inderdaad
Op dit moment neem ik al een extra Ziggo sport pakket voor €14.99 p/maand af bij mijn KPN pakket dus voor mij veranderd er eigenlijk niks.
Zeer relevante vraag. Beschikbaar als DVB-C zender (gecodeerd via je abo) of niet....hier ben ik ook zeer benieuwd naar.Plenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:50:
[...]
Zo te zien ben jij alwetend want je hebt het allemaal gelezen ?
Ik wel en mijn vraag blijft staan:
Worden de live sports via een zender aangeboden zoals Ziggo en ESPN nu doen ? Of wordt het alleen een streamings dienst zoals Netflix, Videoland etc.
Als ik verplicht ben om (daar gaan we weer) als iptv te gaan kijken via weer een aparte box word ik helemaal niet blij.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dit lijkt inderdad wel een slechte grap. Nog 10x liever Doornbos en Kamphus. Maar Tom? Nope.Kenny73 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:53:
[...]
Coronel ipv Doornbos, 10x liever Doornbos als een T Coronel.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik vind het ook wel apart dat ze Tom Coronel meegenomen hebben naar ViaPlay. Maar we hebben nog geen idee wat het format wordt. Misschien zetten ze hem wel aan een soort bar of in een specifiek segment van de show.
Je bent echt niet de enige hoor. Geef mij maar een solide tv zender. Werkt altijd. En geen afhankelijkheid van apps. Het is leuk als aanvulling (meekijken met de coureurs is top) maar als main feed vind ik het niks.alwind schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:27:
Ik snap echt niet dat ze Coronel mee hebben genomen. Iedereen weet toch dat die man geen serieuze analyse kan bieden als Verstappen erbij betrokken is..
Nou ja, mijn keuze was toch al gevallen op F1 Pro TV, dus zal er weinig last van hebben.
Nou ja, mijn keuze was toch al gevallen op F1 Pro TV, dus zal er weinig last van hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door Seroczynski op 08-12-2021 11:38 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Euh, in mijn geval is ziggo het goedkoopste. Als ik een vergelijkbaar abbo bij een willekeurige ander uit ga zoeken ben ik 10 a 15 euro per maand duurder uit. Afgelopen zomer nog gekeken hoeveel een switch zou kosten.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:18:
[...]
Ik denk dat je fomulering moet aanpassen: Ik betaal teveel voor mijn Ziggo Abbo en betaal niet voor F1.
Dus voor mij, en ik zal niet alleen zijn, is ziggo goedkoper + het voordeel dat in die prijs de F1 zat.
En is 14 euro veel. Aan de ene kant " betaalde" ik dat vroeger via rtl reclame blokken. Maar na zoveel jaar voor nop is het toch weer straf om te gaan betalen. Zeker gezien dit seizoen. Aan de ene kant spannend, aan de andere kant. Fia beslissingen waar geen touw aan vast te knopen is, spa waar voor het contract twee ronden gereden worden. Zou me best genaaid voelen om 7,50 voor spa betaald te hebben.
Hoe gaan ze om als het seizoen ineens minder races bevat ivm corona.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Misschien heeft hij zichzelf ingekocht in de show. Net zoals je pay drivers hebt. Dus als hij daar zit in een sponsorshirt dan weten we genoeg
Heb een Nvidia Shield met 2 F1 TV apps er op. De app van F1TV zelf en F1 TV Viewer en beide werken altijd top moet ik zeggen, vooral de wat meer lichtgewicht app F1 TV Viewer werkt prima.psy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:37:
[...]
Je bent echt niet de enige hoor. Geef mij maar een solide tv zender. Werkt altijd. En geen afhankelijkheid van apps. Het is leuk als aanvulling (meekijken met de coureurs is top) maar als main feed vind ik het niks.
Je zou kunnen overwegen om een Chromecast met GoogleTV te kunnen kopen en het via die 2 apps te kijken. Mijn ervaring is daar in ieder geval goed mee.
Er is nu ook een aanbieding voor F1 TV voor 12 maanden voor 50 euro: https://nl.pepper.com/aan...o-12-maanden-eur49-220489
[ Voor 6% gewijzigd door Senaxx op 08-12-2021 11:41 ]
Ik ben wel benieuwd hoe de darts en PL vormgegeven gaat worden.
PDC Darts seizoen begint in principe in februari met enkele Premier Leage rondes.
Vanaf maart beginnen de eerste majors met het UK Open, dus dan zal dat geen issue moeten zijn.
PDC Darts seizoen begint in principe in februari met enkele Premier Leage rondes.
Vanaf maart beginnen de eerste majors met het UK Open, dus dan zal dat geen issue moeten zijn.
⏩ PVOutput☀️
Op de website van ZiggoHollowGamer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:42:
[...]
[...]
Ik denk dat dit allemaal afwachten wordt op verder nieuws.
F1TV is van LibertyGlobal, maar ik dacht dat ze eerder al hadden aangeven dat het gewoon* blijft doorlopen.
Weten we al iets over de kwaliteit? Via Ziggo keek ik in 4K. Dat wil ik nu eigenlijk ook. Hoe zijn de streams?
Xbox Live: Miesjh NL
Als je al sinds de jaren 80 kijkt weet je ook dat de analyses sowieso kak zijn en steeds hetzelde...dan kun je beter je info ergens anders vandaan halen.thunder8 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:25:
[...]
Doe ik zo, ben een theedrinker.
Ging mij erom dat IkWilbert er neer zette: F1tv (gratis via ziggo) wordt stop gezet aan het eind van dit seizoen.
Door het gratis via ziggo tussen haakjes, leek het erop dat F1TV dus niet meer beschikbaar is na dit seizoen voor Nederlanders, terwijl dat wel bevestigd was. Niets is zeker tot het daadwerkelijk zo is, vooral in de F1.En dan zou je in NL puur aangewezen zijn op ViaPlay, waar ik dus niet op zit te wachten.
[...]
Ja dat vind ik zeker belangrijk. Ik hou van een fatsoenlijke analyse na de wedstrijd. Of dat nu bij voetbal of bij F1 is, er zijn meer dan genoeg redenen om bij je favoriete sporten meer achtergrond informatie te krijgen, waarom dit of dat zo is. F1 is een technische zeer uitdagende sport en daar hoor ik graag waarom de ene keer de ene auto sneller is dan de andere. Dat ligt niet alleen aan de rijder, maar vooral ook aan de technische ontwikkelingen. Zoals ik al zei, kijk ik al sinds de jaren 80. En ik heb een hekel aan die kakbal van een Albers, voor mij een zeer grote reden om geen Viaplay te nemen, buiten het hogere bedrag per maand dan F1TV. Liever geen analyse nadien dan hem te horen.
En serieus...liever geen analyse nadien dan hem horen. Dan zet je gewoon toch de TV uit. Je doet echt moeilijk om moeilijk te doen
Ik heb ook al 2 jaar F1 TV. Wat ik hier boven al schreef, het is top qua aanvulling, en je hebt enorme keuze aan feeds. Maar ik wil gewoon voor de main feed:Senaxx schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:40:
[...]
Heb een Nvidia Shield met 2 F1 TV apps er op. De app van F1TV zelf en F1 TV Viewer en beide werken altijd top moet ik zeggen, vooral de wat meer lichtgewicht app F1 TV Viewer werkt prima.
Je zou kunnen overwegen om een Chromecast met GoogleTV te kunnen kopen en het via die 2 apps te kijken. Mijn ervaring is daar in ieder geval goed mee.
Er is nu ook een aanbieding voor F1 TV voor 12 maanden voor 50 euro: https://nl.pepper.com/aan...o-12-maanden-eur49-220489
- een tv willen aanzetten zonder gedoe
- een wedstrijd kunnen opnemen zoals ik dat al 15 jaar doe
En dat kan gewoon niet met bv de Ziggo app-diensten. Ja, je kán opnemen, maar waar staat die opname? Hoeveel ruimte heb je? Wat als je de opname wil delen met iemand anders? Wat als je opeens reclame niet meer kan skippen? Die afhankelijkheid vind ik echt niks.
Heb nu ook een Shield in gebruik, en een Chromecast. Maar het blijft toch wel een beetje behelpen. Het is altijd geklooi.
Enige echte pluspunt met een Ziggo box is 4k. Want dat heb ik helaas niet met dvb-c...
Dus. Laat die info maar komen.
Ik vind 14 euro trouwens wel behoorlijk veel.
F1 TV voor de prijzen van nu is een top deal. Daar krijg je echt wat voor. Maar 14 euro voor wat we nu vergelijkbaar op kanaal 14 krijgen? Nee. Kan daar niet blij van worden.
tuurlijk, er zijn allerlei factoren die het goedkoper maken bij ziggo (bij telefoon bij vodafone), wel internet abbo zit eraan vast etcEdgenumber schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:38:
[...]
Euh, in mijn geval is ziggo het goedkoopste. Als ik een vergelijkbaar abbo bij een willekeurige ander uit ga zoeken ben ik 10 a 15 euro per maand duurder uit. Afgelopen zomer nog gekeken hoeveel een switch zou kosten.
Dus voor mij, en ik zal niet alleen zijn, is ziggo goedkoper + het voordeel dat in die prijs de F1 zat.
En is 14 euro veel. Aan de ene kant " betaalde" ik dat vroeger via rtl reclame blokken. Maar na zoveel jaar voor nop is het toch weer straf om te gaan betalen. Zeker gezien dit seizoen. Aan de ene kant spannend, aan de andere kant. Fia beslissingen waar geen touw aan vast te knopen is, spa waar voor het contract twee ronden gereden worden. Zou me best genaaid voelen om 7,50 voor spa betaald te hebben.
Hoe gaan ze om als het seizoen ineens minder races bevat ivm corona.
Maar als je alle factoren eruit haalt en een standaard TV abbo neemt dan ben je niet bij de goedkoopste aanbieden
14 euro teveel voor een streaming dienst ja. voor een tv zender had ik dit zonder problemen gewoon weer genomen.psy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:54:
[...]
F1 TV voor de prijzen van nu is een top deal. Daar krijg je echt wat voor. Maar 14 euro voor wat we nu vergelijkbaar op kanaal 14 krijgen? Nee. Kan daar niet blij van worden.
voor welke je ook gaat f1tv of viaplay je zit vast aan streaming dus meer gedoe
Dat weten we toch niet? Het zou toch kunnen dat Ziggo/KPN de Viaplay stream via een kanaal aanbiedt?hjvg schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:58:
[...]
14 euro teveel voor een streaming dienst ja. voor een tv zender had ik dit zonder problemen gewoon weer genomen.
voor welke je ook gaat f1tv of viaplay je zit vast aan streaming dus meer gedoe
Misschien offtopic voor dit topic, maar je zou dan misschien eens kunnen kijken naar https://github.com/robvdpol/RaceControl i.c.m. F1 TV. Hiermee kan je ook de races downloaden en ze hebben de complete bibliotheek van alle F1 races beschikbaar. Dan heb je ze digitaal in een MP4 file staan, zonder reclamepsy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:54:
[...]
Ik heb ook al 2 jaar F1 TV. Wat ik hier boven al schreef, het is top qua aanvulling, en je hebt enorme keuze aan feeds. Maar ik wil gewoon voor de main feed:
- een tv willen aanzetten zonder gedoe
- een wedstrijd kunnen opnemen zoals ik dat al 15 jaar doe
En dat kan gewoon niet met bv de Ziggo app-diensten. Ja, je kán opnemen, maar waar staat die opname? Hoeveel ruimte heb je? Wat als je de opname wil delen met iemand anders? Wat als je opeens reclame niet meer kan skippen? Die afhankelijkheid vind ik echt niks.
Heb nu ook een Shield in gebruik, en een Chromecast. Maar het blijft toch wel een beetje behelpen. Het is altijd geklooi.
Enige echte pluspunt met een Ziggo box is 4k. Want dat heb ik helaas niet met dvb-c...
Dus. Laat die info maar komen.
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 08-12-2021 17:58 . Reden: Stuk verwijderd. ]
ja maar ik zit niet bij kpn of ziggo en dat zie ik voorlopig ook niet gebeuren. dus is het een streaming dienstJP_Frost schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:02:
[...]
Dat weten we toch niet? Het zou toch kunnen dat Ziggo/KPN de Viaplay stream via een kanaal aanbiedt?
Dat gaat dus wel gebeuren bij Ziggo vanaf maart 2022...hjvg schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:06:
[...]
ja maar ik zit niet bij kpn of ziggo en dat zie ik voorlopig ook niet gebeuren. dus is het een streaming dienst
Ik wacht even af of het toevallig één van de pakketten wordt die je kan kiezen als klant van Vodafone+Ziggo. Als dat zo is, kies ik die ipv het kinderpakket waar junior toch al nauwelijks naar kijkt
bedoelde meer dat ik voorlopig niet overstap naar 1 van die providers aangezien ik graag mijn glasvezel wil behouden.gwystyl schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:08:
[...]
Dat gaat dus wel gebeuren bij Ziggo vanaf maart 2022...
Ik wacht even af of het toevallig één van de pakketten wordt die je kan kiezen als klant van Vodafone+Ziggo. Als dat zo is, kies ik die ipv het kinderpakket waar junior toch al nauwelijks naar kijkt
met IPTV kun je zeggen dat alles eigenlijk streaming is, al dan niet op demand.hjvg schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:06:
[...]
ja maar ik zit niet bij kpn of ziggo en dat zie ik voorlopig ook niet gebeuren. dus is het een streaming dienst
Als Viaplay via een goeie(!) app op mijn tv te bekijken is heb ik daar ook geen moeite mee. Gedoe met casten ook minder zin in, maar als dat de enige optie is..
Belangrijker vind ik de kwaliteit van de stream. Of het nu een streamingdienst of een tv provider betreft maakt dan niet uit.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Iedereen is op zoek naar informatie over Viaplay i.c.m. Ziggo. de website van Ziggo ligt er uit
[ Voor 5% gewijzigd door SuperCrisz op 08-12-2021 12:18 ]
Wel het tegoed kopen als er ergens een 15% extra saldo aanbieding isAnoniem: 363533 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:19:
[...]
Als je een Apple device hebt: 100 euro iTunes Gift Card kopen, toevoegen aan je account, app installeren en starten. Vervolgens bij het starten het abonnement starten met Store tegoed: Klaar.
Ik ben benieuwd of een jaar abbo dan ook nog korting biedt. Verder blijf ik erbij dat ik ontzettend blij ben dat er direct bij Viaplay afgenomen kan worden zonder tussenkomst van een provider. Heerlijk straks alles via mijn Apple TV kunnen afspelen.
Ik ben trouwens benieuwd hoe Disney met ESPN zich hier op gaat positioneren naast de idiote koppelverkoop met providers is de te hoge prijs icm het aanbod toch beduidend een mindere propositie.
Ik ben trouwens benieuwd hoe Disney met ESPN zich hier op gaat positioneren naast de idiote koppelverkoop met providers is de te hoge prijs icm het aanbod toch beduidend een mindere propositie.
Die factoren tellen bij een ander toch ook mee.bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:57:
[...]
tuurlijk, er zijn allerlei factoren die het goedkoper maken bij ziggo (bij telefoon bij vodafone), wel internet abbo zit eraan vast etc
Maar als je alle factoren eruit haalt en een standaard TV abbo neemt dan ben je niet bij de goedkoopste aanbieden
Je moet wel appels met appels vergelijken.
Ik vergelijk wat ik nu heb met als ik datzelfde bij een ander zou gaan afnemen. En dan ga ik voor hetzelfde meer betalen.
Het loopt wel terug, want ziggo verhoogt regelmatig een paar euro. En ik heb andere voorwaarden dan als ik nu als een nieuwe abonnee bij ziggo zou komen.
Maar tot nu toe kan ik niet goedkoper en dan heb/had ik er ook nog eens F1 bij.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
ik ben wel benieuwd of je bij Viaplay ook ft tv erbij krijgt voor de onboard beelden.
Nee ik kijk naar de kosten van televisie in je huis krijgen. Daar betaal je meer voor bij Ziggo dan bij anderen en dan heb je ter compensatie gratis F1. Ik haal alle appels en peren eruitEdgenumber schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:54:
[...]
Die factoren tellen bij een ander toch ook mee.
Je moet wel appels met appels vergelijken.
Ik vergelijk wat ik nu heb met als ik datzelfde bij een ander zou gaan afnemen. En dan ga ik voor hetzelfde meer betalen.
Het loopt wel terug, want ziggo verhoogt regelmatig een paar euro. En ik heb andere voorwaarden dan als ik nu als een nieuwe abonnee bij ziggo zou komen.
Maar tot nu toe kan ik niet goedkoper en dan heb/had ik er ook nog eens F1 bij.
Lees ook dat alleen de NOS de samenvattingsrechten heeft gekregen. Op zich al opvallend. Maar dat betekent dat het F1-cafe in feite ook geen zin meer heeft voor Ziggo.
Gelukkig ;-)psy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:02:
Lees ook dat alleen de NOS de samenvattingsrechten heeft gekregen. Op zich al opvallend. Maar dat betekent dat het F1-cafe in feite ook geen zin meer heeft voor Ziggo.
Ik kijk dan ook al uit naar het F1 nababbel programma op Viaplay met Amber Brandsen en Tom, Guido en de rest.
*not*
Ik heb ook F1 Pro, maar voorlopig zie ik geen reden om Viaplay te gaan nemen ook al kijk ik graag naar Premier League wedstrijden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Benieuwd of Ziggo nog korting gaat geven op het visplaats abonnement. Of wellicht als extra tv pakkket. Dan zou ik sport of kinderen inleveren op viaplay. Mocht het alsnog 14 euro per maand zijn neem ik wel F1 pro tv.
Dit zegt Ziggo op https://www.ziggo.nl/ente.../formule-1/formule-1-2022meermarco schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:17:
Benieuwd of Ziggo nog korting gaat geven op het visplaats abonnement. Of wellicht als extra tv pakkket. Dan zou ik sport of kinderen inleveren op viaplay. Mocht het alsnog 14 euro per maand zijn neem ik wel F1 pro tv.
Vanaf maart 2022 kun je als Ziggo klant een Viaplay-abonnement toevoegen aan je tv- of internetpakket. Viaplay heeft bekend gemaakt dat het streamingabonnement € 13,99 gaat kosten. De prijs voor jou als Ziggo klant is op dit moment nog niet bekend. Zodra we meer details hebben, delen we dit uiteraard met je.
Het zou zo kunnen zijn dat Ziggo klanten niet de volledige € 13,99 kwijt zullen zijn dus...
Voor zover ik weet wordt het altijd uitgezonden in 1080p 50FPS, ook via Ziggo.Miesjh schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:50:
Weten we al iets over de kwaliteit? Via Ziggo keek ik in 4K. Dat wil ik nu eigenlijk ook. Hoe zijn de streams?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2