Even afwachten of er vlak voor of tijdens de pre-season testen in februari weer 25-50% korting gaat komen. Dat zijn altijd goede momenten om een abonnement af te sluiten.
Fiekert schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:56:
ik ben benieuwd wat voor format ze gaan hanteren, en dat ze een soort Sky-achtige structuur gaan hanteren waar ze schakelen tussen mensen. toen ik begon te kijken in 2016 had dit daadwerkelijk een toegevoegde waarde aan de uitzending, maar dit jaar vind ik de stukjes die ik gezien heb van sky waarin ze actief schakelen tussen personen weinig toegevoegde waarde hebben. Krijg bijna het idee dat ze de pundits daar aan het werk moeten houden ze daarom maar ergens anders op het circuit neerzetten om ze een "bijdrage" te laten leveren.
Ik ervaar dit eerlijk gezegd helemaal niet zo. En voor mijn gevoel zijn er helemaal niet zoveel mensen langs de baan. Tijdens FP1/FP2/FP3 heb je vaak Martin Brundle die inderdaad ergens langs de baan staat en dan vanuit een bocht verslag doet van wat hij ziet. De beelden daarvan zien wij niet op F1TV, dus dat heeft voor ons weinig toegevoegde waarde, behalve dan dat je hoort hoe Martin denkt dat de auto's door de bocht komen.
Ted Kravitz in de pitlane vind ik echt wel een toegevoegde waarde (ook die beelden zien wij niet bij SkyF1). Zeker tijdens de race ziet hij net wat meer dan wat de regie aan ons laat zien op de world feed.
Dan heb je vaak bij SkyF1 nog iemand die vanuit 'race control' meekijkt met alle on-boards. Die geven vaak ook wat toelichting op welke teamradio er nog niet uitgezonden is. Dat geeft ook wel toegevoegde waarde.
Al met al vind ik de opzet die ze bij SkyF1 nu hanteren juist goed.
Travelan schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:22:
[...]
Ik kijk geen MotoGP, maar die schreeuwerige engelse commentatoren bij Sky op de F1 vind ik persoonlijk echt niks. Het is echt wel prima om 5 seconde stilte van de commentatoren te hebben. Je hoeft niet elke seconden te vullen met zinloze informatie.
En ik las hierboven ook een reactie van iemand die zei dat het geen probleem is dat er tijdens de start enkele seconde stilte valt. Ik vind dat dus pijnlijke stilte, in die zin dat er inderdaad nogal geschreeuwd wordt tijdens de start door David Croft bij SkyF1/F1TV, maar hij benoemt ook daadwerkelijk wat er in het middenveld gebeurd. Als ik de starts terugkijk die Olav Mol verslaat, dan hoor ik enkel 'Ja Max heeft een goede start. ... ... ... Max duikt de binnenkant in... ... ... en Max P1!' terwijl er op de achtergrond ook nog heel veel gebeurd wat gewoon simpelweg niet benoemd wordt. Daar hebben ze bij SkyF1 echt wel beter oog voor. Al is het maar omdat ze dat met zijn tweeën doen. Gisteren tijdens de kwalificatie Q3 toen Max aan zijn laatste snelle ronde begon viel er ook een ellelange stilte bij Ziggo met Olav. Komt Jack Plooij nog even onnodig vermelden dat Ricciardo en Alonso aan het meekijken zijn. Dat heeft toegevoegde waarde.

Bij SkyF1 praten ze het echt dicht en aan een stuk door, kijken ze tenminste ook naar andere rijders zoals Bottas die bezig was om zijn tijd te verbeteren.
Je weet pas wat ze bij ZiggoSport fout doen / aan interessante momenten missen, als je echt meerdere races SkyF1 hebt gekeken/geluisterd via F1TV. De verdieping die de Engelsen bieden in de sport is vele malen groter dan wat Ziggo biedt. Wat dat betreft komt ZiggoF1 echt over als houtje touwtje.
[
Voor 5% gewijzigd door
StefanVerkerk op 05-12-2021 12:17
]