Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 6 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:03
Lijkt erop dat ze echt niemand van het ziggo team willen overnemen. Zoveel oud F1 coureurs hebben we alleen niet dus ben benieuwd wie ze zullen vragen.
Ja maar in mijn tijd bij red bull Doornbos ga ik wel missen.

Ik heb het gevoel dat doornbos vaak te veel meelulde met de stemmingmakerij aan tafel. En dat hij met andere personen aan tafel best wel tot zijn recht zou kunnen komen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Edgenumber schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:00:
[...]

Ja maar in mijn tijd bij red bull Doornbos ga ik wel missen.

Ik heb het gevoel dat doornbos vaak te veel meelulde met de stemmingmakerij aan tafel. En dat hij met andere personen aan tafel best wel tot zijn recht zou kunnen komen.
Als ie niet te lollig probeert te doen dan zegt hij vaak zinnige dingen en ik vind zijn anekdotes ook wel leuk om te horen. Jammer dat ook hij een beetje te veel mee is gaan doen met die kroegpraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Olav, uithuilen en opnieuw beginnen.

Tegen de tijd dat F1 2022 begint is dit nieuws een beetje ingezakt en zal het allemaal wel meevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:36
Apache4u schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:50:
Ik dacht dat Doornbos al een contract had?..Dus dat nieuws komt voor mij verrassender dan dat van Mol/Plooij.
Hoop wel dat ze als pitreporter iemand neerzetten die bekend is bij de teams..dat "report" denk ik wat fijner?
Ik denk dat Viaplay misschien niet eens een specifiek Nederlands persoon gaat neerzetten bij de teams. In Scandinavië worden de beelden ook door Viaplay Zweden gedeeld met Viaplay Denemarken en vice versa bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00
Apache4u schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:50:
Ik dacht dat Doornbos al een contract had?..Dus dat nieuws komt voor mij verrassender dan dat van Mol/Plooij.
Hoop wel dat ze als pitreporter iemand neerzetten die bekend is bij de teams..dat "report" denk ik wat fijner?
Robert had heel veel lijntjes nog binnen de F1. Ook achter de schermen bij RB racing nog veel contacten. Wie heeft NENT voor ogen om dat op te vangen?

Of zou Robert teveel zijn Simracing bedrijfje gepusht hebben?

Lijkt wel of die programma directeur (afkomstig van RTL) nog wat appeltjes had te schillen. Straks komen Ruud ter Weide en Jur Raatjes nog terug 😂😂😂

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:52
Wie weet heeft doornbos het contract laten schieten omdat het te mager was? Hij is laatst ook directeur geworden van porsche centrum rotterdam.... Misschien gewoon een kwestie van centen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

i-dj schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:19:
[...]

Robert had heel veel lijntjes nog binnen de F1. Ook achter de schermen bij RB racing nog veel contacten. Wie heeft NENT voor ogen om dat op te vangen?

Of zou Robert teveel zijn Simracing bedrijfje gepusht hebben?

Lijkt wel of die programma directeur (afkomstig van RTL) nog wat appeltjes had te schillen. Straks komen Ruud ter Weide en Jur Raatjes nog terug 😂😂😂
Jur Raatjes is per 1 november weg bij Mazda (https://automotive-online...rieke-mantje-volgt-hem-op)

Coincidence? I think not! ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Laatst online: 12:03
JP_Frost schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:11:
[...]

Als ie niet te lollig probeert te doen dan zegt hij vaak zinnige dingen en ik vind zijn anekdotes ook wel leuk om te horen. Jammer dat ook hij een beetje te veel mee is gaan doen met die kroegpraat.
Ik heb vaak het gevoel dat Doornbos zich gedwongen voelt om mee te lulen omdat ze hem anders te serieus vinden en ze hem links laten liggen.

Met Coronel, huub stapel en camphues aan tafel is Doornbos heel anders dan met van der garde en Tim aan tafel. Tom en Huub vinden zich boven iedereen verheven en als je het niet met ze eens ben laten ze links liggen.

Ook dat populistische roepen dat Max zal winnen terwijl zijn kansen op dat helemaal niet goed zijn. Want god verbieden dat je niet voorspelt dat max wint.

Nee, doornbos is wel prima, maar dan met andere mensen om hem heen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.totaaltv.nl/n...-andere-weg-formule-1-in/

Geen Doornbos naar ViaPlay volgens TotaalTV - weet niet of het al gemeld is. ;)

Best verrassend, maar opzicht vind ik frisse gezichten ook wel eens prima. Ze lijken een idee te hebben, alleen wel gek dat ze niets communiceren? Bij FS was dat toen wel anders kan ik mij herinneren, hier lijken ze meer achter de schermen/kamers te houden.

Ook de release date is 'opeens', nog niets van een website van 'comming soon' of reclame spots.

Achja, we zien het wel. Uiteindelijk gaat het om de content en daar hebben gewoon heel veel van.

[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 04-12-2021 15:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

HollowGamer schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 15:04:
https://www.totaaltv.nl/n...-andere-weg-formule-1-in/

Geen Doornbos naar ViaPlay volgens TotaalTV - weet niet of het al gemeld is. ;)

Best verrassend, maar opzicht vind ik frisse gezichten ook wel eens prima. Ze lijken een idee te hebben, alleen wel gek dat ze niets communiceren? Bij FS was dat toen wel anders kan ik mij herinneren, hier lijken ze meer achter de schermen/kamers te houden.

Ook de release date is 'opeens', nog niets van een website van 'comming soon' of reclame spots.

Achja, we zien het wel. Uiteindelijk gaat het om de content en daar hebben gewoon heel veel van.
Nog 4 nachtjes slapen en dan is de NENT persconferentie https://gostreaming.nl/ne...erentie-aan-in-nederland/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Coulthard dus in gesprek met Nent/Viaplay. Bron: formule1.nl en reddit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
d0s schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:54:
Coulthard dus in gesprek met Nent/Viaplay. Bron: formule1.nl en reddit.
https://www.formule1.nl/n...tensen-aan-boord-gehaald/

Dit zijn wel namen hoor. Dan heb je meteen je contacten gefixt.

Weet iemand of die persconferentie live te zien is?

[ Voor 6% gewijzigd door alwind op 05-12-2021 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 12:18
alwind schreef op zondag 5 december 2021 @ 09:09:
[...]

Het doet me dan wel weer heel veel pijn dat clowntje Tom in die geruchten genoemd word. Had al zo’n slecht voorgevoel dat we omtrent hem zo weinig horen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Ik kan me niet voorstellen dat ze Tom uitnodigen. Het is wel duidelijk dat ze van de kroeg/circus act af willen.

Ho Pin Tung zou er wel perfect bij passen. Ik blijf hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Albers, hmmm.

Overigens zit Tom Kristensen wel vaker in het stewards panel toch? Benieuwd of hij dat mag combineren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00
Het lijkt erop dat Viaplay 1 pre/after race uitzending op locatie gaan maken voor alle landen waar ze de F1 rechten voor hebben. Dat wordt presenteren in het Engels (waarschijnlijk zonder ondertiteling).

Ik vraag mij af of het NL Max publiek hierdoor blijft kijken. Ziggo was misschien voor de echte F1 kijker (de voor periode Max kijkers zeg maar) te laagdrempelig (voor de 100e x uitleggen dat de zachte band op baan 1 de harde band kan zijn op baan 2) maar het was wel begrijpelijke taal.

Ik denk dat Viaplay zich met deze gekozen strategie in de voet schiet. Ik denk dat ze de verandering geleidelijk hadden moeten doen. Met het niet meer lineair aanbieden is er al een mega drempel voor het gewone publiek.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
i-dj schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:13:
Het lijkt erop dat Viaplay 1 pre/after race uitzending op locatie gaan maken voor alle landen waar ze de F1 rechten voor hebben. Dat wordt presenteren in het Engels (waarschijnlijk zonder ondertiteling).

Ik vraag mij af of het NL Max publiek hierdoor blijft kijken. Ziggo was misschien voor de echte F1 kijker (de voor periode Max kijkers zeg maar) te laagdrempelig (voor de 100e x uitleggen dat de zachte band op baan 1 de harde band kan zijn op baan 2) maar het was wel begrijpelijke taal.

Ik denk dat Viaplay zich met deze gekozen strategie in de voet schiet. Ik denk dat ze de verandering geleidelijk hadden moeten doen. Met het niet meer lineair aanbieden is er al een mega drempel voor het gewone publiek.
Doen ze dit in andere landen ook? Opzicht hoeft dat niet slecht te zijn.

Als je kijkt naar de F1 build-up show op YT, dan is dit ook in het Engels, maar zitten daar tussen genoeg stukken om de commentator te laten vertalen wat er is gezegd. Bovendien zijn die interviews met Jack op de grid ook niet altijd interessant, coureurs houden zich daar vaak in, hoewel Jack er wel meer quotes en 'fun' uit probeert te halen. :)

Er is ook iemand op het F1-kanaal die technische dingen uitlegt op een zo begrijpelijk leuke manier (voor mensen zoals ik haha), dat is ook in het Engels.

De 'jeugd' kijkt sowieso al meer over streams, die zijn ook niet altijd in hun taal. Ook hier zijn er genoeg die (legaal) naar Sky kijken of de Duitse-zender (ZDF?) destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:10
Ik maak me dan toch een beetje zorgen om de nieuwe commentatoren, voornamelijk dat het een duo is. Ik hoef helemaal geen discussie onder de formule 1. Ik wil de race zien en volgen. Geen haantjes die proberen te laten zien wie de langste meeste kennis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Alleen jammer dat Tom weer wordt genoemd, persoonlijk vind ik hem altijd te druk en wat te veel Max fanaat.
Het is in mijn ogen wel een groot gemis dat ze niet Doornbos meenemen, ook al zou het afwisselend zijn.

Ik ken de namen niet echt goed, maar persoonlijk vind ik het wel vreemd dat er dan iemand bij komt die enkel Engels spreekt. Of begrijpt hij de Nederlandse taal? :)

VG red zich wel bij Ziggo, die hebben genoeg andere auto/motorsport waar hij zich op kan richten.
Wellicht gaat hij zich (ook) professioneel richten op simracen? :9

Voor Doornbos vind ik het opnieuw jammer, hij wordt toch wel echt gezien als iemand die F1 ademt. Ik ga ervan uit dat NENT niet de beelden gaat afstaan, misschien dan maar een eigen YT-kanaal zoals Rosberg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelan
HollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:18:
[...]
Alleen jammer dat Tom weer wordt genoemd, persoonlijk vind ik hem altijd te druk en wat te veel Max fanaat.
Beter Tom over Max, dan die Giedo die alleen maar uit de hoogte verteld over wat híj in 'zijn' tijd meemaakte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alwind
i-dj schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:13:

Dit bericht zit zo vol aannames. Ik lees het anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Travelan schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:17:
Ik maak me dan toch een beetje zorgen om de nieuwe commentatoren, voornamelijk dat het een duo is. Ik hoef helemaal geen discussie onder de formule 1. Ik wil de race zien en volgen. Geen haantjes die proberen te laten zien wie de langste meeste kennis heeft.
Dan heb je nog nooit naar Sky of Eurosport gekeken als ze daar MotoGP doen/deden.
Het is juist fijn dat ze elkaar aanvullen en vaak is er één die leider is en de andere aanvult wanneer nodig.

Bij het voetballen vind ik het bijvoorbeeld erg jammer dat hier in NL maar één commentator is. Zet bij wedstrijden een de Boer, Kieft, VDV, etc. ernaast, en het wordt stukken interessanter om naar te luisteren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Travelan
HollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:21:
[...]

Dan heb je nog nooit naar Sky of Eurosport gekeken als ze daar MotoGP doen/deden.
Het is juist fijn dat ze elkaar aanvullen en vaak is er één die leider is en de andere aanvult wanneer nodig.

Bij het voetballen vind ik het bijvoorbeeld erg jammer dat hier in NL maar één commentator is. Zet bij wedstrijden een de Boer, Kieft, VDV, etc. ernaast, en het wordt stukken interessanter om naar te luisteren. :)
Ik kijk geen MotoGP, maar die schreeuwerige engelse commentatoren bij Sky op de F1 vind ik persoonlijk echt niks. Het is echt wel prima om 5 seconde stilte van de commentatoren te hebben. Je hoeft niet elke seconden te vullen met zinloze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Travelan schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:20:
[...]

Beter Tom over Max, dan die Giedo die alleen maar uit de hoogte verteld over wat híj in 'zijn' tijd meemaakte.
Ik kwam recent op Reddit een post tegen over BN'ers die 'naar' lijken te zijn achter de schermen, daar werd hij ook genoemd. Geen idee of het klopt, maar hij is inderdaad wel vaak bezig over zijn eigen carrière.

Misschien maken we het hele team eromheen wel te groot? Vergeet niet dat F1 nog altijd wel voorspelbaar is/kan zijn. De top 6 kan je vaak blindelings invullen, ondanks dat het nu wel spannend is voor het kampioenschap. M.a.w. F1 moet zelf ook spannender (eerlijker in mijn woorden) worden, anders haken mensen alsnog mogelijk af.

Daarnaast heb je nog ons Nederlanders, die staan niet echt bedenkend om veel te willen betalen voor sport.
Dus ik ben benieuwd hoeveel kijkers VP uiteindelijk gaat behalen, Talpa is het destijds ook niet gelukt met allemaal 'sterren' en dan was gewoon gratis*.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batch
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 09:43
Ik zou graag een sportzender willen met alleen sport -live of niet- zonder voorbeschouwingen, nabeschouwingen, analyses, interviews en praatprogramma's. Dan bevalt Eurosport mij nog het beste.

En hoe graag ik ook naar F1 kijk, geen haar op m'n hoofd om een abonnement bij een partij als Viaplay te nemen die de rechten voor 30 miljoen koopt en ik daar aan mag bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Travelan schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:22:
[...]

Ik kijk geen MotoGP, maar die schreeuwerige engelse commentatoren bij Sky op de F1 vind ik persoonlijk echt niks. Het is echt wel prima om 5 seconde stilte van de commentatoren te hebben. Je hoeft niet elke seconden te vullen met zinloze informatie.
Meningen verschillen, kan mij inderdaad voorstellen dat je het dan irritant vind. Bij ZS is Olaf velen malen rustiger bij de eerste ronden, terwijl ze inderdaad bij Sky losgaan.

Ik ken deze twee niet, wellicht zijn deze rustiger dan bij Sky, en vind je het alsnog prettig om naar te luisteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Batch schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:28:
Ik zou graag een sportzender willen met alleen sport -live of niet- zonder voorbeschouwingen, nabeschouwingen, analyses, interviews en praatprogramma's. Dan bevalt Eurosport mij nog het beste.

En hoe graag ik ook naar F1 kijk, geen haar op m'n hoofd om een abonnement bij een partij als Viaplay te nemen die de rechten voor 30 miljoen koopt en ik daar aan mag bijdragen.
Eurosport? Bedoel je die zender met (veel) reclame tussendoor op de meest spannende momenten?
Ik ben erg blij dat ZS de MotoGP rechten heeft overgekocht en daar ook serieuzer mee om wilt gaan.

Al die dingen die je noemt kan je overslaan, bij het voetballen schakel ik ook bijvoorbeeld pas in als de wedstrijd begint, hetzelfde is prima mogelijk bij F1.

En bijdragen.. dan kan je beter gaan klagen over Fox Sports/ESPN, die vinden het normaal dat iedereen bijdraagt die inderdaad net als jij dat niet wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Travelan
HollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:30:
[...]

Meningen verschillen, kan mij inderdaad voorstellen dat je het dan irritant vind. Bij ZS is Olaf velen malen rustiger bij de eerste ronden, terwijl ze inderdaad bij Sky losgaan.

Ik ken deze twee niet, wellicht zijn deze rustiger dan bij Sky, en vind je het alsnog prettig om naar te luisteren. :)
Tja, die Nelson schijnt 'bekend' te zijn van schoonspringen en squash, dus op zich zou het nog wel eens kunnen dat hij wat 'rustiger' en minder schreeuweriger is.

Ach, we hebben gelukkig altijd nog de mute knop en GP Radio met Olav Mol achter de hand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit. Als Viaplay een LG TV app maakt neem ik het wel. Voor mij is het Ziggo team over de uiterste gebruiksheidsdatum heen met hun ouwe jongens krentenbrood sfeertje. Met sportjournalistiek heeft het niets meer te maken. Ik hoop dat Viaplay met hun nieuwe concept en het feit dat ze een streamingsplatform zijn meer diepgang kunnen bieden. Ze zijn iig niet gelimiteerd door uitzendblokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batch
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 09:43
Zijn er al lezers van dit topic die besloten hebben om een Viaplay abonnement te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Batch schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:42:
Zijn er al lezers van dit topic die besloten hebben om een Viaplay abonnement te nemen?
Ja, ik heb hun persoonlijk een brief gestuurd om mijn interesse kenbaar te maken. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Coulthard gaat ook al even rond, maar Häkkinen erbij is natuurlijk helemaal geweldig. :Y
Zo gaat het hangen op de prijs van het pakket. Want als ze naar Sky tarieven gaan, tja in Nederland gaat dat niet werken. Zeker omdat we ook F1TV al hebben en zullen behouden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Laatst online: 21-08 14:21
Heb juist besloten f1tv te gaan nemen nadat ik las dat ze Tom coronel hebben aangenomen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Travelan
Saitama schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:49:
[...]

Heb juist besloten f1tv te gaan nemen nadat ik las dat ze Tom coronel hebben aangenomen..
Is het niet zo dat F1TV de stream en commentatoren pakken van de zender die de TV rechten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Coronel?
Als ze dat echt doen, tja F1TV it is. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiekert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:25
Volg het topic al een aantal weken, wil ze best een kans geven, maar voor alleen een beetje F1 iedere 2-3 weken vind ik het nog iets te vroeg, mochten daar interessante sporten bijkomen zal ik het sneller gaan overwegen. F1TV lijkt voor mij voorlopig de betere optie, dat is en blijft dit jaar de grote deal nog voor 65 euro.
ik ben benieuwd wat voor format ze gaan hanteren, en dat ze een soort Sky-achtige structuur gaan hanteren waar ze schakelen tussen mensen. toen ik begon te kijken in 2016 had dit daadwerkelijk een toegevoegde waarde aan de uitzending, maar dit jaar vind ik de stukjes die ik gezien heb van sky waarin ze actief schakelen tussen personen weinig toegevoegde waarde hebben. Krijg bijna het idee dat ze de pundits daar aan het werk moeten houden ze daarom maar ergens anders op het circuit neerzetten om ze een "bijdrage" te laten leveren. het is te hopen dat ze daarvoor waken bij Viaplay. Het talkshow format wat ziggo gebruikt heeft zijn beste tijd al wel gehad, laat staan die BN'ers met hun meningen. tot die tijd hou ik F1TV aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Als ik alleen een F1 abonnement kan nemen wel, ik zit niet te wachten op meer betalen voor een *knip* op een grasveld. :P

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 06-12-2021 19:40 . Reden: Geen homofobe uitlatingen aub. ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45
Ad de Jong schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:56:
[...]

Als ik alleen een F1 abonnement kan nemen wel, ik zit niet te wachten op meer betalen voor een *knip* op een grasveld. :P
...

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 06-12-2021 19:41 . Reden: Quote aangepast + TR is voldoende. ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
Fiekert schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:56:
F1TV lijkt voor mij voorlopig de betere optie, dat is en blijft dit jaar de grote deal nog voor 65 euro.
Even afwachten of er vlak voor of tijdens de pre-season testen in februari weer 25-50% korting gaat komen. Dat zijn altijd goede momenten om een abonnement af te sluiten.
ik ben benieuwd wat voor format ze gaan hanteren, en dat ze een soort Sky-achtige structuur gaan hanteren waar ze schakelen tussen mensen. toen ik begon te kijken in 2016 had dit daadwerkelijk een toegevoegde waarde aan de uitzending, maar dit jaar vind ik de stukjes die ik gezien heb van sky waarin ze actief schakelen tussen personen weinig toegevoegde waarde hebben. Krijg bijna het idee dat ze de pundits daar aan het werk moeten houden ze daarom maar ergens anders op het circuit neerzetten om ze een "bijdrage" te laten leveren.
Ik ervaar dit eerlijk gezegd helemaal niet zo. En voor mijn gevoel zijn er helemaal niet zoveel mensen langs de baan. Tijdens FP1/FP2/FP3 heb je vaak Martin Brundle die inderdaad ergens langs de baan staat en dan vanuit een bocht verslag doet van wat hij ziet. De beelden daarvan zien wij niet op F1TV, dus dat heeft voor ons weinig toegevoegde waarde, behalve dan dat je hoort hoe Martin denkt dat de auto's door de bocht komen.

Ted Kravitz in de pitlane vind ik echt wel een toegevoegde waarde (ook die beelden zien wij niet bij SkyF1). Zeker tijdens de race ziet hij net wat meer dan wat de regie aan ons laat zien op de world feed.

Dan heb je vaak bij SkyF1 nog iemand die vanuit 'race control' meekijkt met alle on-boards. Die geven vaak ook wat toelichting op welke teamradio er nog niet uitgezonden is. Dat geeft ook wel toegevoegde waarde.

Al met al vind ik de opzet die ze bij SkyF1 nu hanteren juist goed.
Travelan schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:22:
[...]
En ik las hierboven ook een reactie van iemand die zei dat het geen probleem is dat er tijdens de start enkele seconde stilte valt. Ik vind dat dus pijnlijke stilte, in die zin dat er inderdaad nogal geschreeuwd wordt tijdens de start door David Croft bij SkyF1/F1TV, maar hij benoemt ook daadwerkelijk wat er in het middenveld gebeurd. Als ik de starts terugkijk die Olav Mol verslaat, dan hoor ik enkel 'Ja Max heeft een goede start. ... ... ... Max duikt de binnenkant in... ... ... en Max P1!' terwijl er op de achtergrond ook nog heel veel gebeurd wat gewoon simpelweg niet benoemd wordt. Daar hebben ze bij SkyF1 echt wel beter oog voor. Al is het maar omdat ze dat met zijn tweeën doen. Gisteren tijdens de kwalificatie Q3 toen Max aan zijn laatste snelle ronde begon viel er ook een ellelange stilte bij Ziggo met Olav. Komt Jack Plooij nog even onnodig vermelden dat Ricciardo en Alonso aan het meekijken zijn. Dat heeft toegevoegde waarde. ;( Bij SkyF1 praten ze het echt dicht en aan een stuk door, kijken ze tenminste ook naar andere rijders zoals Bottas die bezig was om zijn tijd te verbeteren.

Je weet pas wat ze bij ZiggoSport fout doen / aan interessante momenten missen, als je echt meerdere races SkyF1 hebt gekeken/geluisterd via F1TV. De verdieping die de Engelsen bieden in de sport is vele malen groter dan wat Ziggo biedt. Wat dat betreft komt ZiggoF1 echt over als houtje touwtje.

[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 05-12-2021 12:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alwind
ik wacht woensdag af. Als de prijs een beetje normaal is probeer ik het sowieso. Ik heb nu ook f1 tv Pro maar dat is ook niet alles. Er zit altijd een gat tussen de voorbeschouwing en de race.

[ Voor 41% gewijzigd door alwind op 05-12-2021 12:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:48
Saitama schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:49:
[...]

Die laatste regel in dat bericht waarin dat wordt gesuggereerd is nogal speculatie.

Ze nemen juist afscheid van de hele Max Verstappen Ziggo fanclub.
Zelfs voor Doornbos, die er iets anders in staat en meer een F1 kenner is, is geen plek.
Tim Coronel gaat ook nog wel, maar Tom Coronel is dan ook geen optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

alwind schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:13:
ik wacht woensdag af. Als de prijs een beetje normaal is probeer ik het sowieso. Ik heb nu ook f1 tv Pro maar dat is ook niet alles. Er zit altijd een gat tussen de voorbeschouwing en de race.
Dat is ook precies waarom ik wel zit te kijken naar Viapay. Met name na de race is met F1TV gewoon slecht geregeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
StefanVerkerk schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:13:
En ik las hierboven ook een reactie van iemand die zei dat het geen probleem is dat er tijdens de start enkele seconde stilte valt. Ik vind dat dus pijnlijke stilte, in die zin dat er inderdaad nogal geschreeuwd wordt tijdens de start door David Croft bij SkyF1/F1TV, maar hij benoemt ook daadwerkelijk wat er in het middenveld gebeurd. Als ik de starts terugkijk die Olav Mol verslaat, dan hoor ik enkel 'Ja Max heeft een goede start. ... ... ... Max duikt de binnenkant in... ... ... en Max P1!' terwijl er op de achtergrond ook nog heel veel gebeurd wat gewoon simpelweg niet benoemd wordt. Daar hebben ze bij SkyF1 echt wel beter oog voor. Al is het maar omdat ze dat met zijn tweeën doen. Gisteren tijdens de kwalificatie Q3 toen Max aan zijn laatste snelle ronde begon viel er ook een ellelange stilte bij Ziggo met Olav. Komt Jack Plooij nog even onnodig vermelden dat Ricciardo en Alonso aan het meekijken zijn. Dat heeft toegevoegde waarde. ;( Bij SkyF1 praten ze het echt dicht en aan een stuk door, kijken ze tenminste ook naar andere rijders zoals Bottas die bezig was om zijn tijd te verbeteren.

Je weet pas wat ze bij ZiggoSport fout doen / aan interessante momenten missen, als je echt meerdere races SkyF1 hebt gekeken/geluisterd via F1TV. De verdieping die de Engelsen bieden in de sport is vele malen groter dan wat Ziggo biedt. Wat dat betreft komt ZiggoF1 echt over als houtje touwtje.
Ik neem aan dat ze ook voldoende over Max gaan praten met de genoemde Nederlandse analysten bij Viaplay. De vraag is alleen hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:18:
[...]

Dat is ook precies waarom ik wel zit te kijken naar Viapay. Met name na de race is met F1TV gewoon slecht geregeld. :)
ja het eindigt ook nogal snel. En dan moet je wachten op de nabeschouwing stream. Ik denk dat het veel mensen tegen gaat vallen. En illegaal streamen helemaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:39
Nu moeten we straks naar die Albers luisteren. Hij heeft ook altijd een stukje met van Haren bij de Telegraaf, nou ik vind het helemaal niks. Die gast heeft sowieso een verkeerde uitstraling in mijn ogen, als je hem hoort praten dan denk je dat je te maken hebt met een meervoudig wereldkampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

alwind schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:22:
[...]

ja het eindigt ook nogal snel. En dan moet je wachten op de nabeschouwing stream. Ik denk dat het veel mensen tegen gaat vallen. En illegaal streamen helemaal.
Het is voor mij meer dat die stream op YT staat en vaak niet zo veel toevoegt. Aansluiten op het einde van de race is niet echt het probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiekert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:25
DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:28:
[...]

Het is voor mij meer dat die stream op YT staat en vaak niet zo veel toevoegt. Aansluiten op het einde van de race is niet echt het probleem. :)
voordat ik te offtopic ga hier, dat is wel iets wat ze bij F1TV mogen aanpassen, bepaalde dingen staan nog altijd sneller op youtube dan op hun eigen platform, en als je zoals de meeste f1tv klanten hun service gebruikt verwacht je toch dat het op hun platform gaat ipv youtube? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Laatst online: 21-08 14:21
Travelan schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:52:
[...]

Is het niet zo dat F1TV de stream en commentatoren pakken van de zender die de TV rechten hebben?
Oh dat zou kunnen eigenlijk, was net wakker en las t even snel. Ook geen doornbos volgens dat stukje wat ik persoonlijk wel jammer vind. Maar zal eerst even wakker worden en goed lezen :p

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
F1TV lijkt voor mij voorlopig de betere optie, dat is en blijft dit jaar de grote deal nog voor 65 euro.
StefanVerkerk schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:13:
[...]

Even afwachten of er vlak voor of tijdens de pre-season testen in februari weer 25-50% korting gaat komen. Dat zijn altijd goede momenten om een abonnement af te sluiten.
Met code F1GAME25 kun je nu ook al een jaarabonnement op F1TV Pro afsluiten voor € 48.74.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Travelan schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:35:
[...]

Tja, die Nelson schijnt 'bekend' te zijn van schoonspringen en squash, dus op zich zou het nog wel eens kunnen dat hij wat 'rustiger' en minder schreeuweriger is.

Ach, we hebben gelukkig altijd nog de mute knop en GP Radio met Olav Mol achter de hand.
En van Le Mans 24h en van RTLgp Dakar rally… dus nee niet alleen schoonspringen :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

HollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:33:
Eurosport? Bedoel je die zender met (veel) reclame tussendoor op de meest spannende momenten?
Ik ben erg blij dat ZS de MotoGP rechten heeft overgekocht en daar ook serieuzer mee om wilt gaan.

Al die dingen die je noemt kan je overslaan, bij het voetballen schakel ik ook bijvoorbeeld pas in als de wedstrijd begint, hetzelfde is prima mogelijk bij F1.

En bijdragen.. dan kan je beter gaan klagen over Fox Sports/ESPN, die vinden het normaal dat iedereen bijdraagt die inderdaad net als jij dat niet wilt.
Net zoals voor Formule 1 is er ook een commerciële Eurosport app (Player), dus als je bereid bent ervoor te betalen dan hoeft er geen reclame aanwezig te zijn tijdens de races. Nu is het inmiddels al water onder de brug wat dat betreft maar het was dus heel goed mogelijk.

V.w.b. het commentaar en duo's, ik vind het Sky F2 duo heel erg geslaagd en uitermate prettig om naar te luisteren en dat vind ik ook van het Channel 4 F1 race commentaar. Het Duitse Sky F1, ook prima in orde. Sky UK over het algemeen ook wel, maar niet alleen met Croft. Indien Hill co-commentator is schakel ik direct over naar een andere taal.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:13
Jawel, ze krijgen ook darten enzo wat hier veel gekeken wordt dus dan is er weinig keus

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
Ik zie het wel goed komen, een hoop nieuwe namen. Snap sowieso niet waarom dat Ziggo bolwerk hier zo heilig wordt verklaard. Plooij zat er pas sinds 2016 bij en is ook niet altijd met Olav mee gegaan. De studio was soms tenenkrommend slecht.

Presentatoren en commentatoren moeten zich niet groter dan de sport gaan voelen en dat leek wel het geval bij Ziggo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
Ik hoop dat Giedo van der Garde en Ho-Pin Tung vaker in de uitzendingen komen, die zijn teminste serieus bij analyses. Robert ook wel, maar naar mijn mening verteld hij te vaak over zijn eigen F1 of IndyCar tijden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Persconferentie gaat woensdag niet door ivm overlijden van een medewerker.

https://gostreaming.nl/ne...tie-viaplay-in-amsterdam/

[ Voor 34% gewijzigd door IkWilbert op 06-12-2021 19:22 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
IkWilbert schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:22:

Triest bericht, ook al ken ik deze man niet. Hier het officiële bericht: https://www.nentgroup.com...o-has-passed-away-1970265

Als je hem googled lijkt hij ook nog vrij jong te zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
IkWilbert schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:22:

8 december
Het bedrijf geeft journalisten op de geplande 8 december wel de mogelijkheid om fysiek vragen te stellen aan leden van het Nederlandse Viaplay-team, zoals presentatrice Amber Brantsen en Marco Zwaneveld, Head of Sports. Dit zal echter in een andere vorm plaatsvinden. NENT zal zelf woensdag alle belangrijke informatie, zoals de abonnementsprijzen, beschikbare pakketten en de opzet van de Formule 1 in Nederland, bekend maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

https://racingnews365.nl/...presentatoren-van-viaplay

De Formule 1 krijgt in 2022 in Nederland volop nieuwe gezichten. Viaplay heeft twee nieuwe commentatoren in de vorm van Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk. Zij krijgen gezelschap van Amber Brantsen die de rol van presentator op zich neemt.

In de studio zien we Tom Coronel, Giedo van der Garde en Christijan Albers en aan het werk in de rol van experts. Deze worden aangevuld met diverse analisten.

Viaplay heeft een groot team dat meereist naar de circuit. Stephane Cox vervult bij de Grands Prix de rol van pitreporter. Samen met Valkenburg en Heemskerk is zij iedere race op het circuit aanwezig.

Het Nederlandse team krijgt versterking van voormalig F1-coureurs Mika Hakkinen en David Coulthard en negenvoudig Le Mans-winnaar Tom Kristensen.

NOS gaat de komende drie jaar de GP van Zandvoort uitzende en heeft rechten op samenvattingen
https://nos.nl/artikel/24...r-live-te-zien-bij-de-nos

Prijs informatie:
https://www.nentgroup.com...therlands-1-march-1971222

Viaplay will launch in the Netherlands on 1 March 2022. The service will be a single package priced at EUR 13.99 per month, and will be available through distribution partners such as @VodafoneZiggo
and @KPN
and as a direct subscription.

[ Voor 90% gewijzigd door IkWilbert op 08-12-2021 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:13
Iets bekend over de beeldkwaliteit, 4K?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
€13,99 per maand is gewoon als launch offer veel te veel.

Voor €9.99 had je mensen er aan gekregen, soort prijsstelling waar je wat mee kan. €125 om jaartje F1 te kijken is gewoon heel fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:32
Dat is echt wel heel veel te veel.

* nachtnet zou het overwegen bij €8,99 pm (mits inclusief goed randpakket)

[ Voor 56% gewijzigd door nachtnet op 08-12-2021 09:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
Voor alleen F1 kun je dus beter F1TV aanschaffen, ze zetten het in de markt als volwaardig pakket met andere sport en films/series etc.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

nachtnet schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:15:
Dat is echt wel heel veel te veel.
Voor Ziggo internet abonnees is het ineens veel. Als je nu bij KPN zat en 15 euro pm betaalde voor Ziggo Sport wordt het ineens goedkoper. Om even wat perspectief neer te zetten.

De prijs is in lijn met de andere sportpakketten Ziggo Sport en ESPN.
Voor mensen die tot op heden gratis keken, vraag ik me af of 9,99 vs 13,99 veel verschil zou maken. Genoeg mensen die het geld er niet voor over hebben, onafhankelijk van hoeveel dat is.

F1TV Pro zal het worden voor mij, maar dat is nu, terwijl ik Ziggo Sport heb, ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:22
Joehoe900 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:14:
€13,99 per maand is gewoon als launch offer veel te veel.

Voor €9.99 had je mensen er aan gekregen, soort prijsstelling waar je wat mee kan. €125 om jaartje F1 te kijken is gewoon heel fors.
Bijna € 170,- zelfs. Lijkt me ook teveel, ik verwacht dat er heel veel kijkers gaan afhaken en het dan houden bij de Nederlandse GP op NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben dan benieuwd hoe het totaalpakket eruit komt te zien. Als F1, Premier League en Nederlandse tv-zenders daar ook inzitten wil ik het best als vervanging voor F1TV Pro en Canal Digitaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Ik hoop dat ziggo nog iets gaat doen met een gratis pakket of goedkoper pakket voor mensen die ook vodafone als mobiele abonnement hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:36
dutchgio schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:16:
Voor alleen F1 kun je dus beter F1TV aanschaffen, ze zetten het in de markt als volwaardig pakket met andere sport en films/series etc.
Ging de prijs van F1 TV ook niet omhoog naar €12,99? Dan krijg je voor een euro meer per maand wel aardig wat meer er bij (ik ben zelf oa geïnteresseerd in Bundesliga en Premier League). Daarnaast is het goedkoper dan Ziggo Sport dat €14,99 voor het complete pakket via je provider kost (of €9,99 voor enkel Ziggo Sport Go). Ik denk dat ze gewoon gekeken hebben naar F1 TV en Ziggo Sport en daar tussen zijn gaan zitten. Voor deze prijs ga ik zeker wel een abonnement nemen.

Edit: na wat vlug Googlen zie ik dat in de landen waar NENT de rechten heeft de prijs van F1 TV wat hoger is. In Finland zit dit op €12,99 en in Zweden/Denemarken/Noorwegen rond de €9. Wellicht is het aannemelijk dat de prijs van F1 TV na een jaar ook in NL stijgt.

[ Voor 15% gewijzigd door Herax10NL op 08-12-2021 09:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm

Mag dus aannemen dat dit een zender wordt, net als Netflix, Prime etc etc?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11-09 14:14
Hann1BaL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:17:
[...]

Voor Ziggo internet abonnees is het ineens veel. Als je nu bij KPN zat en 15 euro pm betaalde voor Ziggo Sport wordt het ineens goedkoper. Om even wat perspectief neer te zetten.

De prijs is in lijn met de andere sportpakketten Ziggo Sport en ESPN.
Voor mensen die tot op heden gratis keken, vraag ik me af of 9,99 vs 13,99 veel verschil zou maken. Genoeg mensen die het geld er niet voor over hebben, onafhankelijk van hoeveel dat is.

F1TV Pro zal het worden voor mij, maar dat is nu, terwijl ik Ziggo Sport heb, ook al zo.
Precies, met alle veranderingen die ze brengen vind ik dit juist interessant. ja het is een hoop geld maar het biedt wel veel meer dan F1 TV. Leuk zo'n abbo van F1 maar de pre/post shows zijn belabberd voor niet britse kijkers vanwege bias. En tijdens de race commentaar van bijv een Nederlandse commentator is wel te doen, maar ik verwacht dat ViaPlay net als skysports tussendoor gaat schakelen naar beelden die je op F1 TV niet ziet. daar irriteer ik me aan als ik naar sky luister, dus ik zit liever direct bij Viaplay..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:28
"Met Viaplay bij KPN wordt het nog leuker om entertainment op een voordelige manier te combineren. Daarover vertellen we binnenkort meer."
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Albers ipv Doornbos,

zijn ze serieus? Rest van line up vind ik op zich wel prima. Ook Stephane Kox in de paddock.

Even iets anders: wordt het gratis F1TV bij ziggo nu ook ontbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
IkWilbert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:20:
Ik hoop dat ziggo nog iets gaat doen met een gratis pakket of goedkoper pakket voor mensen die ook vodafone als mobiele abonnement hebben.
Zou mooi zijn, ruil ik mijn gratis sport pakket in voor viaplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09 15:54
Wie weet er hoe lang de prijzen van F1TV pro behouden blijven?

Cash is king.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.nentgroup.com/news/news-releases

O.a. over de Ziggo/KPN deals. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:35:
[..]

mk1992 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:36:
Wie weet er hoe lang de prijzen van F1TV pro behouden blijven?
Ik denk dat dit allemaal afwachten wordt op verder nieuws.

F1TV is van LibertyGlobal, maar ik dacht dat ze eerder al hadden aangeven dat het gewoon* blijft doorlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:41
Qua devices:
"In the Netherlands, Viaplay will be available through third-party distribution partnerships and direct subscriptions. The service will be supported by a wide range of devices and platforms, including smart TVs; iOS and Android smartphones and tablets; Chromecast and Apple TV; and PC and Mac."
Dus geen Android/Google TV zo te zien.

Beeldkwaliteit zie ik niks van staan.

Wat me ook niet direct duidelijk is: worden de live sports via een zender aangeboden zoals Ziggo en ESPN nu doen ? Of wordt het alleen een streamings dienst zoals Netflix, Videoland etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Plenkske op 08-12-2021 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Plenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:43:
Qua devices:
"In the Netherlands, Viaplay will be available through third-party distribution partnerships and direct subscriptions. The service will be supported by a wide range of devices and platforms, including smart TVs; iOS and Android smartphones and tablets; Chromecast and Apple TV; and PC and Mac."

Wat me ook niet direct duidelijk is: worden de live sports via een zender aangeboden zoals Ziggo en ESPN nu doen ? Of wordt het alleen een streamings dienst zoals Netflix, Videoland etc.
Ik ben eerder benieuwd naar live beelden via streams, heb er niet zoveel ervaring mee, maar als ik me ziggo web app of GO aanzet loopt het altijd achter.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GrooV
Echt prachtig hoe niemand hier iets leest in dit topic maar lukraak zijn vragen en onjuiste meningen er neer pleurt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Herax10NL schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:22:
[...]

Ging de prijs van F1 TV ook niet omhoog naar €12,99? Dan krijg je voor een euro meer per maand wel aardig wat meer er bij (ik ben zelf oa geïnteresseerd in Bundesliga en Premier League). Daarnaast is het goedkoper dan Ziggo Sport dat €14,99 voor het complete pakket via je provider kost (of €9,99 voor enkel Ziggo Sport Go). Ik denk dat ze gewoon gekeken hebben naar F1 TV en Ziggo Sport en daar tussen zijn gaan zitten. Voor deze prijs ga ik zeker wel een abonnement nemen.

Edit: na wat vlug Googlen zie ik dat in de landen waar NENT de rechten heeft de prijs van F1 TV wat hoger is. In Finland zit dit op €12,99 en in Zweden/Denemarken/Noorwegen rond de €9. Wellicht is het aannemelijk dat de prijs van F1 TV na een jaar ook in NL stijgt.
Zie:
jvp in "Meld hier uw kortingscodes/coupons V2"

Tot nu toe is dit een jaarlijks terugkerende actie geweest, je betaald dan 49,- voor een jaar F1TV.
Qua voor/na-beschouwing is het wel een stuk minder.

Ik heb nu ook Ziggo Sport en als vanaf de zomer 2022 geen Premier League meer hebben kun je dus inderdaad voor een euro minder overstappen.
Als totaalpakket valt het dus inderdaad wel mee, als je of via Ziggo of alleen F1 kijkt is het wel een stuk duurder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ziggo customers can access and buy Viaplay as an add-on via Ziggo

Eigenlijk stelt die samenwerking ook niet bijster veel voor.
Alleen gemakkelijk gemaakt omdat je via de Ziggo box kan kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:12
Benieuwd met hoeveel streams je naar Viaplay tegelijkertijd kunt kijken, anders is het natuurlijk wel een prima dienst om te delen met enkele vrienden (al kijken we meestal wel samen, maar niet altijd)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Qua devices:

Dat is echt allemaal afwachten, je kunt zoeken op viaplay bitrate, maar weet niet of dit per land verschilt?
Het lijkt me dat tegenwoordig genoeg willen kijken op 4K, dus o.a. die bitrate zal niet te veel worden gedropt.

Dat laatste is ook onduidelijk, zou ook kunnen dat ze bij ZS/KPN één kanaal aanleveren die ze gebruiken als ondemand (doen ze nu ook met Netflix, ESPN Pass bijvoorbeeld). Maar ook dat is allemaal afwachten.
Gynnad schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:47:
Benieuwd met hoeveel streams je naar Viaplay tegelijkertijd kunt kijken, anders is het natuurlijk wel een prima dienst om te delen met enkele vrienden (al kijken we meestal wel samen, maar niet altijd)
Dit mag helaas niet, bij FS kon je er destijds met een VPN omheen werken, maar ze mogen je account dus afsluiten hiervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
GrooV schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:46:
Echt prachtig hoe niemand hier iets leest in dit topic maar lukraak zijn vragen en onjuiste meningen er neer pleurt :)
Zo te zien ben jij alwetend want je hebt het allemaal gelezen ?
Ik wel en mijn vraag blijft staan:
Worden de live sports via een zender aangeboden zoals Ziggo en ESPN nu doen ? Of wordt het alleen een streamings dienst zoals Netflix, Videoland etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Daar lijkt het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:31
Poeh, forse prijs voor de launch. Zie F1TV ook wel omhoog gaan in prijs nu die dienst wat volwassener is geworden, maar die moeten zowat verdubbelen willen ze aan deze bedragen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Uhh jawel "customers can add a Viaplay subscription to their TV or broadband package".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11-09 14:14
KPN geeft aan dat je Viaplay extra voordelig kan kijken bij hen. Daar hebben ze nu al drie manieren voor in hun huidige abbo. Ben benieuwd wat het wordt (en met alle 3 wordt ik blij).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sSvWavkN3rs-Y01M5OvAj8iC_lU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GR7vTSKMGOhhdU75IzdT3xHy.png?f=fotoalbum_large

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 19:24
bvbal79 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:35:
Albers ipv Doornbos,

zijn ze serieus? Rest van line up vind ik op zich wel prima. Ook Stephane Kox in de paddock.

Coronel ipv Doornbos, 10x liever Doornbos als een T Coronel. ;w

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Joster schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:53:
[...]

Uhh jawel "customers can add a Viaplay subscription to their TV or broadband package".
Daarmee weet je niet of je zenders krijgt, of de toegang tot een applicatie waarin je een stream kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Plenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:50:
[...]

Zo te zien ben jij alwetend want je hebt het allemaal gelezen ?
Ik wel en mijn vraag blijft staan:
Worden de live sports via een zender aangeboden zoals Ziggo en ESPN nu doen ? Of wordt het alleen een streamings dienst zoals Netflix, Videoland etc.
Het staat letterlijk 1 en 3 posts boven je vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Kenny73 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:53:
[...]

Coronel ipv Doornbos, 10x liever Doornbos als een T Coronel. ;w
Dat ook, maar Aalbers staat wel nog lager dan T Coronel, die heeft tenminste passie en ik snap wel dat dat wel een element is dat Viaplay wil hebben. Aalbers lult altijd gewoon mee zonder echt input

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
GrooV schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:55:
[...]

Het staat letterlijk 1 en 3 posts boven je vraag
Ja, de post boven mij werd tegelijk geplaatst.... en die helpt me wel netjes. Met dus dezelfde conclusie als ik zelf: het is nog onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

IkWilbert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:20:
Dit zou ik niet verwachten. Ziggo zal Ziggo Sport blijven aanbieden of de movies XL.
Het zou kunnen dat ze een korting op ViaPlay aan zullen bieden als alternatief, maar uiteraard is het voor Ziggo veel duurder om ViaPlay gratis aan te bieden als korting.

Reken er dus maar niet op.

Bij KPN kun je nog Husselkorting verwachten, omdat ze dat bij de meeste pakketten aanbieden. Garanties geeft dat echter niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
HollowGamer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:50:
[...]

Dat is echt allemaal afwachten, je kunt zoeken op viaplay bitrate, maar weet niet of dit per land verschilt?
Het lijkt me dat tegenwoordig genoeg willen kijken op 4K, dus o.a. die bitrate zal niet te veel worden gedropt.

Dat laatste is ook onduidelijk, zou ook kunnen dat ze bij ZS/KPN één kanaal aanleveren die ze gebruiken als ondemand (doen ze nu ook met Netflix, ESPN Pass bijvoorbeeld). Maar ook dat is allemaal afwachten.

[...]

Dit mag helaas niet, bij FS kon je er destijds met een VPN omheen werken, maar ze mogen je account dus afsluiten hiervoor.
Kortom: weer een beetje halve informatie op dit moment. Maar dat zal voor maart vast nog wel duidelijk worden, heb er geen haast mee.

Ik neig nu vooral naar F1TV, omdat de andere sporten mij niet interesseren en je bij F1TV wat meer opties hebt. Ik begrijp alleen dat de voor- en nabeschouwing wat minder is bij F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Stomme vraag misschien, maar is F1TV in het Nederlands? Ik heb 2 smurfen van 7 en 5 die ook graag meekijken, en en het is dan ook wel zo leuk als ze er ook van van begrijpen. :)

14 euro per maand vind ik echt wel fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Plenkske schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:57:
[...]

Kortom: weer een beetje halve informatie op dit moment. Maar dat zal voor maart vast nog wel duidelijk worden, heb er geen haast mee.

Ik neig nu vooral naar F1TV, omdat de andere sporten mij niet interesseren en je bij F1TV wat meer opties hebt. Ik begrijp alleen dat de voor- en nabeschouwing wat minder is bij F1TV.
Ik denk dat het wel goed gaat komen. :)

Ziggo levert aan veel mensen al die nieuwe mediabox en KPN (+ dochters) zijn sowieso meer flexibel met hun boxen (tenminste wat ik zo lees). Even afwachten of het wordt geleverd als 'app' of echt als één of meerdere zenders (DVB-C bij Ziggo).

Bij FS was het destijds ook lange tijd onduidelijk, ook daar waren op het begin veel vragen mee. Je kan altijd het proberen over Chromecast, met ZiggoGO is het beeld niet slecht op 1080p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 18:10
BreadFan schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:02:
Stomme vraag misschien, maar is F1TV in het Nederlands? Ik heb 2 smurfen van 7 en 5 die ook graag meekijken, en en het is dan ook wel zo leuk als ze er ook van van begrijpen. :)

Je kan bij f1tv alle talen waarin het uitgezonden wordt horen, ze streamen de main feed + het geluid van de broadcasters (ziggo, sky, enz...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:12

Pierre

Van nature lui!

BreadFan schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:02:

Het is/was met commentaar van Olav Mol, dat gaat dus weg. Misschien wordt het met commentaar van Viaplay?

[ Voor 0% gewijzigd door Pierre op 08-12-2021 10:10 . Reden: foutje ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Van wat ik me kan herinneren was er in het eerste jaar van F1TV geen Nederlands commentaar. Dat is pas later gekomen na overeenkomst tussen F1TV en Ziggo.

Correct me if I'm wrong, maar het lijkt me dus niet zeker dat het Viaplay commentaar 1-op-1 naar F1TV zal gaan, zoals nu wel met Ziggo het geval is/was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Pierre schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:04:
[...]

Het is/was met commentaar van Olav Mol, dat gaat dus weg. Misschien wordt het moet commentaar van Viaplay?
mol heeft ook nog rechten voor grandprixradio dus kan maar zo zijn dat de die ook op f1tv gaan zetten (niet zeker) dus mischien wel keuze tussen mol of viaplay
Pagina: 1 ... 6 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2