Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 5 ... 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:40
Die kunnen toch gewoon zijn online radiozender uitzenden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-06 20:24
Ik vind het een beetje van twee kanten, aan de ene kant blij, aan de andere kant jammer.

Olav paste goed bij de F1 vroeger, een mode man (flavio) als team baas, een luchtvaart maatschappij man (stoddardt) als team baas. In extreme gezegt, Olav is uit de tijd van het hoge anekdote gehalte.

F1 is veranderd, ik wil het niet zozeer professioneler noemen, maar anders geworden. En daar past een nieuw team bij.

Niet dat de huidige line up meteen fantastisch is, het is in iedergeval een nieuw begin.

En voor hetzelfde vragen ze binnen een paar races Olav terug.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:56
Nent lijkt met haar selectie van crew door te selecteren en een nieuwe generatie een kans te bieden, dat is in mijn ogen een moedige maar ook verstandige beslissing. De genoemde namen hebben talent, een prettige stem en hebben bewezen dat ze kunnen presenteren en kennis hebben van de inhoud.

Boomers aan de kant en jong talent erin, ik zeg doen d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 19:09
Natuurlijk. De meest popie jopie roeptoetert van een radio zender wil dat de popie jopie roeptoeters blijven.

Ik vind/vond Olav geweldig. Maar na een paar podcasts te hebben geluisterd en zijn twitter wat te hebben gelezen krijg ik toch het idee dat die man wel erg vol van zichzelf zit en dat 'rubs me the wrong way'.

Nu ben ik ook absoluut niet onder de indruk van de nieuwe namen die genoemd zijn maar ik zal ze een eerlijke kans geven.

Weet iemand trouwens of het commentaar van Olav wel bij F1TV blijft als keuze audio spoor?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik denk dat het een hele domme stap is van ze om de meest bekende gezichten van de F1 aan de kant te zetten. Het is niet alleen maar wat wij zien en horen op tv, maar ook wat de beste heren voor elkaar krijgen achter de schermen. Het zijn bekende gezichten in de formule 1 paddock die in de jaren aardig wat goodwill hebben opgebouwd bij teams en teambazen en dit gooi je wel even weg. Niet alles is te koop met meer geld en personeel, al denken veel bedrijven bedrijven dat wel.

Ik ben geen fan van Olav en vind nog wel eens dat hij iets mist of verkeerd commentaar geeft, maar iemand die al zo veel jaar mee draait en zo'n bekend gezicht is samen met Jack is toch wel een groot gemis. Tegenwoordig nu Max het goed doet is iedereen in een keer Formule 1 fan en wil ook iedereen hun mening geven. Ik kijk al meer dan 25 jaar Formule 1, met tussenpauzes en in het begin via de Duitse televisie. Ik vind dat juist de laatste jaren Ziggo een hele goede verandering heeft ondergaan met de Formule 1, maar dit is nu weg. Persoonlijk zit ik niet te wachten op twee commentatoren die elkaar gaan aanvullen of met elkaar gaan discussiëren tijdens een race. Ik denk dat men te veel naar de Engelse televisie heeft gekeken en vraag mij af of dit gaat werken.

@Miki Kennis is een ding, maar de beste commentatoren zijn toch diegene waar je in mee kunt leven en dat het allemaal natuurlijk aanvoelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Olav heeft heel veel passie voor de sport, maar ik vind hem geen bijzonder goede commentator. Veel energie die hij goed kan overbrengen, maar verder is het heel erg matig. Plooij heeft een clowns-bottehork-act die hij elk weekend bij elk interview herhaalt. Dat levert soms leuke televisie op, maar het is vooral schone schijn.

Ze zijn een beetje het marsepein op de taart. Van een afstandje ziet het er prima uit, het eerste hapje is ook niet verkeerd. Maar van dichtbij bekeken en een hele taartpunt verder is de glans er wel vanaf.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:24
HaterFrame schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:28:
Ondanks dat ik Olav nooit echt als heel vervelend heb ervaren (jack daarintegen) was het misschien ook wel eens tijd.
Dit. Ben niet in rouwstemming.
De manier van becommentariëren zal anders zijn, maar ik hoor Valkenburg erg graag.
En wat het publiek betreft, de 'Max Max Supermax'-fans keken niet vanwege het commentaar, dat komt wel goed.

Cash is king.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Herax10NL schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:14:
[...]

Wanneer ik als Twentenaar buiten Twente kom of de tv aanzet valt het mij op dat wel meer Nederlanders daar last van hebben :+
Maar dan die oo of moet ik oe typen? :D
Hengeloe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 19:41
De nieuwe commentatoren ken ik niet, maar ik ben wel blij dat er een ander geluid zal komen. Het is tijd voor een nieuwe generatie denk ik en die hele Ziggo polonaise wil je als nieuw kanaal ook niet. Het bebrabbel van Olav en het getetter van Jack kan ik missen als kiespijn, dus ik vind het wel een goede ontwikkeling.

Wat ik op zich wel jammer vind is dat Olav nu een beetje via de achterdeur moet vertrekken. Het was mooier geweest als hij het kunnen toewerken naar het einde, want hoe erg ik mij ook kan irriteren aan hem is hij natuurlijk wel de stem van F1 voor de meeste Nederlanders.

We gaan het morgen in het café wel horen. Neem aan dat het daar ook wel een gespreksonderwerp zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 16:16
Andyk125 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:29:
Ik denk dat het een hele domme stap is van ze om de meest bekende gezichten van de F1 aan de kant te zetten. Het is niet alleen maar wat wij zien en horen op tv, maar ook wat de beste heren voor elkaar krijgen achter de schermen. Het zijn bekende gezichten in de formule 1 paddock die in de jaren aardig wat goodwill hebben opgebouwd bij teams en teambazen en dit gooi je wel even weg. Niet alles is te koop met meer geld en personeel, al denken veel bedrijven bedrijven dat wel.

Ik ben geen fan van Olav en vind nog wel eens dat hij iets mist of verkeerd commentaar geeft, maar iemand die al zo veel jaar mee draait en zo'n bekend gezicht is samen met Jack is toch wel een groot gemis. Tegenwoordig nu Max het goed doet is iedereen in een keer Formule 1 fan en wil ook iedereen hun mening geven. Ik kijk al meer dan 25 jaar Formule 1, met tussenpauzes en in het begin via de Duitse televisie. Ik vind dat juist de laatste jaren Ziggo een hele goede verandering heeft ondergaan met de Formule 1, maar dit is nu weg. Persoonlijk zit ik niet te wachten op twee commentatoren die elkaar gaan aanvullen of met elkaar gaan discussiëren tijdens een race. Ik denk dat men te veel naar de Engelse televisie heeft gekeken en vraag mij af of dit gaat werken.

@Miki Kennis is een ding, maar de beste commentatoren zijn toch diegene waar je in mee kunt leven en dat het allemaal natuurlijk aanvoelt.
Misschien kan Mol dan nog een rol krijgen bij NENT/Viaplay als zijnde reporter op het paddock. Maar gezien zijn reactie gisteren geloof ik niet dat dit gaat gebeuren. Ook denk ik dat hij zal zeggen "nee doe ik niet, alleen als ik commentator mag zijn" of iets dergelijks :P Zo komt hij op mij tenminste over.

Ziggo doet het zeker best goed met de programma's over F1, daar ben ik het mee eens. Het begint echter wel voorspelbaar te worden. Nou is dat niet altijd erg, maar ik merk zelf steeds meer dat ze weinig/geen nieuws brengen dat niet ook al algemeen bekend is. En ook erger ik me steeds meer aan sommige (vaste) gasten in de programma's en het hoge Max fan gehalte.
Dus ja, het kijkt voor mij lekker weg maar het mag van mij ook zeker veranderen. Al zal dat ook even wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:26
Ik ben blij dat Plooij weg is, had Mol niet erg gevonden enkel is het jammer dat die twee gewoon bij elkaar horen. Dan lijkt mij dit een correcte oplossing.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Radio lijkt me prima voor Olav. Op de radio kun je niet zien wat hij allemaal mist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost

Als we het wat breder trekken dan alleen F1, is Nederland één van de weinige landen waar je maar één commentator hebt bij sport evenementen. Over de hele wereld zie je vaak duo's of trio's, simpelweg omdat je meer ziet en persoonlijk vind ik de interactie wel fijn. Als ik nu een Nederlandse commentator een fout hoor maken (bijvoorbeeld zeggen dat het een corner moest zijn, maar het niet was en steeds terugkomt op de fout van de arbitrage) dan kan ik mij eraan ergeren dat er dan niet iemand naast zit en zegt dat het geen corner was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:53:
We gaan het morgen in het café wel horen. Neem aan dat het daar ook wel een gespreksonderwerp zal zijn.
Het lijkt me dat ze daar het onderwerp volledig links laten liggen en zich focussen op Formule 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiekert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:55
als Ziggo scepticus vind ik dat ze minimaal een kans moeten krijgen bij Viaplay. met de beperkte middelen die Ziggo had kun je nou eenmaal geen geweldige productie leveren, laat staan met het befaamde talkshow format met b en c bn'ers. als fan van de sport F1, en niet alleen Max verdiend de sport wel wat meer finesse en diepgang dan ziggo ooit heeft kunnen bieden. Jack ga ik het niet over hebben, die lift alleen mee op de rug van Olav. erg jammer dat ie inderdaad via de achterdeur het spektakel verlaat.
we gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
bluefish007 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:04:
[...]

Het lijkt me dat ze daar het onderwerp volledig links laten liggen en zich focussen op Formule 1.
Is dat niet wat hypocriet? Het is toch F1 gerelateerd nieuws? Ik snap dat het een beetje ongemakkelijk kan zijn maar als professional en volwassene kan je dit toch gewoon benoemen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 19:09
bluefish007 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:04:
[...]

Het lijkt me dat ze daar het onderwerp volledig links laten liggen en zich focussen op Formule 1. MotoGP
ftfy. ;)

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:02:
[...]

Als we het wat breder trekken dan alleen F1, is Nederland één van de weinige landen waar je maar één commentator hebt bij sport evenementen. Over de hele wereld zie je vaak duo's of trio's, simpelweg omdat je meer ziet en persoonlijk vind ik de interactie wel fijn. Als ik nu een Nederlandse commentator een fout hoor maken (bijvoorbeeld zeggen dat het een corner moest zijn, maar het niet was en steeds terugkomt op de fout van de arbitrage) dan kan ik mij eraan ergeren dat er dan niet iemand naast zit en zegt dat het geen corner was.
Alsjeblieft niet 2 commentatoren die precies vertellen wat iedereen zelf ook al ziet. Dan is 1 echt wel voldoende. Een 2e commentator moet iets toevoegen, niet alleen de ander verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
toolkist schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:17:
[...]

Alsjeblieft niet 2 commentatoren die precies vertellen wat iedereen zelf ook al ziet. Dan is 1 echt wel voldoende. Een 2e commentator moet iets toevoegen, niet alleen de ander verbeteren.
Dat zal toch ook niet het geval zijn? Het is niet het groot dictee de Nederlandse taal.

Maar het is wel fijn dat je elkaar ook kan corrigeren wanneer nodig, in combinatie met deskundige opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:02:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar tegenwoordig met live streams of social media wordt men al snel op fouten gewezen. Als de interactie tussen commentatoren belangrijk is tijdens een sportwedstrijd dan is het naar mijn mening niet spannend of interessant genoeg om er naar te kijken. Vooral als je met een stel mensen een sport wedstrijd aan het kijken bent dan zal je sneller met elkaar erover praten en discussiëren, dan zit ik niet te wachten op de persoonlijke meningen van de commentatoren die met elkaar gaan bakkeleien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 22:04
Iedereen roept dit wel, dat Olav Mol zoveel voor elkaar krijgt achter de schermen, maar zijn daar ook voorbeelden van? Ik heb nog nooit een nieuws scoop bij Olav Mol/Ziggo Sport vandaan horen komen. Altijd als hun iets 'nieuws' vertellen is dat al bekend geworden via o.a. Twitter.

Alle mensen in de F1 weten echt wel dat Max Verstappen (en de F1) enorm veel fans heeft in Nederland, dus ik neem aan dat die ook echt wel met de nieuwe Nederlandse zender willen praten. Die mensen staan er veel zakelijker in dan hier door sommige mensen word gedacht en als Viaplay het een beetje goed organiseert lukt het ook hun gewoon om met iedereen van belang te praten in de F1.
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen in de F1 niet met Viaplay Nederland willen praten omdat Olav Mol het de 30 jaar daarvoor heeft gedaan, zo werkt de wereld gewoon niet.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:50
Wel jammer dat Olav weggaat, maar aan de andere kant wel weer spannend wat er voor terugkomt. Ik snap wel waarom veel mensen hem niet mogen, het gaat toch net wat anders dan bij de meeste commentatoren, dat moet je liggen.

Ik verwacht overigens dat de nieuwe wel wat tijd nodig gaan hebben om in hun salsa te komen (zoals Olav zou zeggen). Dus laten we het halverwege 2022 eens evalueren, ik verwacht wel dat iedereen tot dan kan wachten voordat ze hun mening geven :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JP_Frost
Andyk125 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:32:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar tegenwoordig met live streams of social media wordt men al snel op fouten gewezen. Als de interactie tussen commentatoren belangrijk is tijdens een sportwedstrijd dan is het naar mijn mening niet spannend of interessant genoeg om er naar te kijken. Vooral als je met een stel mensen een sport wedstrijd aan het kijken bent dan zal je sneller met elkaar erover praten en discussiëren, dan zit ik niet te wachten op de persoonlijke meningen van de commentatoren die met elkaar gaan bakkeleien.
Dat de interactie tussen de commentatoren belangrijk is of iets toevoegt, betekent toch niet dat de wedstrijd an sich oninteressant of niet spannend is. Misschien omdat ik regelmatig naar Amerikaanse sport kijk ben ik het gewend, maar ik vind het meestal wel leuk om naar te luisteren als er over en weer iets gezegd. Dit is overigens iets heel anders dan bakkeleien met elkaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:09
dreester schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:00:
Radio lijkt me prima voor Olav. Op de radio kun je niet zien wat hij allemaal mist :+
De laatste race die ik via GrandPrix radio volgde heb ik minutenlang moeten wachten om te achterhalen of een inhaalactie nou wel of niet gelukt was 8)7 Het viel gewoon niet te extraheren uit dat geneuzel van Mol.

[ Voor 7% gewijzigd door Rukapul op 02-12-2021 10:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 22:50

Veel mensen vergeten dat NENT al 25 jaar actief is in de F1. Die contacten zijn er al lang. En het maakt voor ons niet uit van wie de scoop komt als ze het snel intern delen is het op elke zender te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:39:
[...]

Dat de interactie tussen de commentatoren belangrijk is of iets toevoegt, betekent toch niet dat de wedstrijd an sich oninteressant of niet spannend is. Misschien omdat ik regelmatig naar Amerikaanse sport kijk ben ik het gewend, maar ik vind het meestal wel leuk om naar te luisteren als er over en weer iets gezegd. Dit is overigens iets heel anders dan bakkeleien met elkaar.
En zo heeft iedereen zijn mening, dat jij dat wel interessant vind is prima maar er zullen anderen zijn die daar niet op staan te wachten.
alwind schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:44:
[...]

Veel mensen vergeten dat NENT al 25 jaar actief is in de F1. Die contacten zijn er al lang. En het maakt voor ons niet uit van wie de scoop komt als ze het snel intern delen is het op elke zender te vertellen.
Dat is toch wel wat anders dan dat er nieuwe mensen in het paddock rondlopen en die willen rijders, teambazen of anderen aanspreken. Dan kun je wel met een kaartje lopen met NENT erop, maar dat zegt niet dat ze je ook te woord staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:25

Bob Popcorn

Plop!

Leefde GP Radio niet bij de gratie van Ziggo? :? Zal mij verbazen als hij daar mee door gaat.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edgenumber
Veel dingen tekenen Olav een beetje.

Bijv. zijn uitspraak dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam.

Euh, als je nu nog geen niks concreets heb gehoord van Viaplay dan is het zeker geen heldere hemel mr. Mol.

Olav heeft het een tijdje toch ook niet gedaan om dat hij niet op locatie mocht.

Verder is de anderhalve keer co commentaar met van der garde van bovenaf gekomen en niet uit zijn koker voor zover ik weet. En Olav was er proef ik zo ook niet rouwig om dat het bij een paar keer bleef.

Hij heeft zelf daarmee ook wel de vernieuwing in het format tegengehouden.

Het format was niet pitreporter en commentator, maar Jack en Olav. En als je daar vanaf wil wijken heb je denk ik een lastige aan Olav.

En als je als nieuwe eigenaar op zoek ben naar vernieuwing, ga je dan met zo'n iemand in zee. Met alle eventuele nukken van dien. Of kies je voor een vers team wat je op kan zetten zoals jij wil. Waarbij je later eventueel nog een bekend gezicht kan laten aanschuiven.

En misschien ging het puur om de centjes die hij vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:50
Edgenumber schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:54:
Veel dingen tekenen Olav een beetje.

Bijv. zijn uitspraak dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam.

Euh, als je nu nog geen niks concreets heb gehoord van Viaplay dan is het zeker geen heldere hemel mr. Mol.

Olav heeft het een tijdje toch ook niet gedaan om dat hij niet op locatie mocht.

Verder is de anderhalve keer co commentaar met van der garde van bovenaf gekomen en niet uit zijn koker voor zover ik weet. En Olav was er proef ik zo ook niet rouwig om dat het bij een paar keer bleef.

Hij heeft zelf daarmee ook wel de vernieuwing in het format tegengehouden.

Het format was niet pitreporter en commentator, maar Jack en Olav. En als je daar vanaf wil wijken heb je denk ik een lastige aan Olav.

En als je als nieuwe eigenaar op zoek ben naar vernieuwing, ga je dan met zo'n iemand in zee. Met alle eventuele nukken van dien. Of kies je voor een vers team wat je op kan zetten zoals jij wil. Waarbij je later eventueel nog een bekend gezicht kan laten aanschuiven.

En misschien ging het puur om de centjes die hij vroeg.
toon volledige bericht
Ik durf wel te zeggen dat er natuurlijk ook gesprekken tussen viaplay en olav zijn geweest. Het kan natuurlijk prima dat ze in gesprek waren, uiteindelijk een andere keuze hebben gemaakt en dat hem tegelijk met de press release hebben laten weten. Dat zou natuurlijk wel een 'donderslag' geweest kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:15
enig idee waar men een abonnement bij NENT kan gaan afsluiten voor Nederland ?

Ik wil gewoon goed voorbereid zijn...
Mijn Panasonic Smart TV - OLED TX-65GZW2004 heeft de Viaplay app erop...
Of dat de juiste is weet is niet...
maar anders kan ik altijd wel een Chromecast o.i.d. nemen...

Maar dan nog het abonnement van NENT zelf eh...
Is er al meer bekend over ? hoe , wat, waar, wanneer ?

[ Voor 10% gewijzigd door mindwarper op 02-12-2021 11:16 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Dat is ook zo. En achteraf gezien wat had hij moeten zeggen? "Ik zag het van verre aankomen"?

Maar ergens tekent het ook een beetje dat Olav zichzelf als mr F1 ziet. Zelf benoemd woordvoerder der nederandse F1 fans.

Maar toch, ergens ga ook ik hem missen.

[ Voor 8% gewijzigd door Edgenumber op 02-12-2021 11:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 22:50
mindwarper schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:15:
enig idee waar men een abonnement bij NENT kan gaan afsluiten voor Nederland ?

Ik wil gewoon goed voorbereid zijn...
Mijn Panasonic Smart TV - OLED TX-65GZW2004 heeft de Viaplay app erop...
Of dat de juiste is weet is niet...
maar anders kan ik altijd wel een Chromecast o.i.d. nemen...

Maar dan nog het abonnement van NENT zelf eh...
Is er al meer bekend over ? hoe , wat, waar, wanneer ?
8 december wordt er een stuk meer duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
Bob Popcorn schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:53:
Leefde GP Radio niet bij de gratie van Ziggo? :? Zal mij verbazen als hij daar mee door gaat.
Nee, ze hebben zelf een overeenkomst met F1 voor de radiorechten:
https://www.grandprixradi...iorechten-voor-2020-2023/

Als een soort 'NOS langs de lijn' voor als je niet kan kijken wellicht, maar het uitzetten van het TV geluid en het radiogeluid gebruiken zie ik niet veel mensen gaan doen.

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 02-12-2021 11:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 09:54
Mensen wat willen jullie nu, eerst is het jaren Olav bashen en kots op Olav, en nu hij er echt definitief niet meer bij is aankomend jaar lees ik huil berichten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Dacuuu schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:27:
Mensen wat willen jullie nu, eerst is het jaren Olav bashen en kots op Olav, en nu hij er echt definitief niet meer bij is aankomend jaar lees ik huil berichten. :?
Waarschijlijk zijn dat niet dezelfde mensen, anders zou ik het ook wel gek vinden inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Plenkske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:34:
[...]

Waarschijlijk zijn dat niet dezelfde mensen, anders zou ik het ook wel gek vinden inderdaad.
Ja, als je een beetje op twitter rondkijkt lijkt het wel of er een echte Olav Mol cult in Nederland heerst. Mensen in tranen omdat het zo oneerlijk danwel schandalig is wat NENT Olav "aandoet".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:40
Tja, ik mocht Olav ook wel en baal ervan dat Viaplay de rechten bij Ziggo heeft weggekaapt.
Maar het is niet het einde van de wereld. Als dat Viaplay niks is ga ik gewoon naar F1tv. Denk dat Sky commentaar beter te behappen is als Hamilton over een jaar of 2 weg is. Tot die tijd die nieuwe NL commentatoren maar eens een kans geven.

Ook wel bijzonder dat er zo bizar weinig communicatie is vanuit NENT over hoe het in NL gaat werken. Geen idee van prijzen nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
LZ86 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:46:
Ook wel bijzonder dat er zo bizar weinig communicatie is vanuit NENT over hoe het in NL gaat werken. Geen idee van prijzen nog steeds.
Een paar posts boven je lees je wanneer dat wel gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Plenkske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:47:
[...]

Een paar posts boven je lees je wanneer dat wel gaat gebeuren.
Ik wist van 8 december. :P

Alleen dat had natuurlijk al veel veel eerder bekend moeten worden. Het is al vrij lang duidelijk dat de F1 rechten zijn overgenomen.

Ik ben Ziggo klant, dus ik had het er "gratis" bij, en ik heb ook alleen maar interesse in F1. Verder hoef ik die sport niet. Daarom had ik graag al wat duidelijkheid gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Persoonlijk hou ik wel van het commentaar van Olav en de stijl van Plooij. Weet dat veel mensen het niet met mij eens zijn, maar daarom is het ook mijn mening. ;) Ja Olav mist wel eens wat of geeft soms foute informatie, maar als ik eerlijk kan ik bij crashes tegenwoordig ook niet snel meer zien wie eraf gaat. Mede door de Halo en de nieuwe helmontwerpen elke race. Vroeger zag je meteen aan de helm om wie het ging.

Jammer als ze volgend jaar niet terug komen. Kamphues zal ik daarentegen missen als kiespijn, daar heb ik al jaren helemaal niets mee. Tom Coronel voegt weinig toe in de studio, zijn broer is veel beter.

Maar ga wel zien wie het volgend jaar gaan doen. Je zal het er toch mee moeten doen, wat ze ook beslissen. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
LZ86 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:49:
[...]

Ik wist van 8 december. :P

Alleen dat had natuurlijk al veel veel eerder bekend moeten worden. Het is al vrij lang duidelijk dat de F1 rechten zijn overgenomen.

Ik ben Ziggo klant, dus ik had het er gratis bij, en ik heb ook alleen maar interesse in F1. Verder hoef ik die sport niet. Daarom had ik graag al wat duidelijkheid gehad.
Ah ja, ze zijn inderdaad best laat écht begonnen met het werk in Nederland. Maar de zender/stream begint volgens mij pas in maart. Dus wat dat betreft is het nog wel op tijd. Wel goed dat het in ieder geval duidelijk is voor het einde van het F1 seizoen, net ;)

Je weet dat wat je bij Ziggo er "gratis" bij krijgt ook niet alleen F1 is he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Plenkske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:52:
[...]

Ah ja, ze zijn inderdaad best laat écht begonnen met het werk in Nederland. Maar de zender/stream begint volgens mij pas in maart. Dus wat dat betreft is het nog wel op tijd. Wel goed dat het in ieder geval duidelijk is voor het einde van het F1 seizoen, net ;)

Ik had er ook inderdaad "gratis" van gemaakt ja :P .
Maarja, zat inbegrepen. Dat ik er verder niet naar keek maakte niet dat mijn maandprijs omlaag gaat. En voor viaplay zie ik bedragen uit andere landen tussen de 44 en 8 euro (zonder sport). Tja, als het meer gaat kosten dan F1tv, hoef ik dat viaplay niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Laatst online: 07:15
Plenkske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:52:
[...]

Euh wacht, nee lijkt me niet...

Ik neem ook NENT vanwege de PDC Darts en die beginnen eind Januari normaal gezien al weer met het eerste grote toernooi na het WK 2022...

En ook NFL dacht ik... dus ik heb wel meerdere redenen om al in januari klaar te willen zijn...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
LZ86 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:54:
[...]

Ik had er ook inderdaad "gratis" van gemaakt ja :P .
Maarja, zat inbegrepen. Dat ik er verder niet naar keek maakte niet dat mijn maandprijs omlaag gaat. En voor viaplay zie ik bedragen uit andere landen tussen de 44 en 8 euro (zonder sport). Tja, als het meer gaat kosten dan F1tv, hoef ik dat viaplay niet.
Enige dat mij nog tegenhoudt bij F1TV is de wisselende ervaringen die ik lees hier op het forum. Het moet gewoon stabiel en minimaal Full HD zijn. Alle andere dingen bij F1TV maakt wel weer dat het me steeds interessanter lijkt. Misschien moet ik het gewoon maar eens proberen, kijken hoe stabiel het bij mij is. Vaak is het toch "your mileage may vary" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
mindwarper schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:56:
[...]

Ik neem ook NENT vanwege de PDC Darts en die beginnen eind Januari normaal egzien al weer met het eerste grote toernooi...
En ook NFL dacht ik... dus ik heb wel meerdere redenen om al in januari klaar te willen zijn...
NENT heeft op dit moment al de Bundesliga rechten maar nog geen platform om dat in Nederland uit te zenden.
In plaats daarvan kan je de wedstrijden live op Youtube kijken op het officiële Bundesliga account met Engels commentaar.
Wellicht is er voor Darts ook zoiets, ik kan me niet voorstellen dat ze vanaf Januari live gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
mindwarper schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:56:
[...]

Ik neem ook NENT vanwege de PDC Darts en die beginnen eind Januari normaal gezien al weer met het eerste grote toernooi na het WK 2022...

Maart komt hier vandaan:
Flitskikker in "Viaplay in Nederland"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 13:26
Plenkske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:59:
[...]

Enige dat mij nog tegenhoudt bij F1TV is de wisselende ervaringen die ik lees hier op het forum. Het moet gewoon stabiel en minimaal Full HD zijn. Alle andere dingen bij F1TV maakt wel weer dat het me steeds interessanter lijkt. Misschien moet ik het gewoon maar eens proberen, kijken hoe stabiel het bij mij is. Vaak is het toch "your mileage may vary" ;)
Ik heb het sinds het begin van het F1 seizoen, en ja toen waren er nog wel wat probleempjes. Maar sindsdien loopt het als een zonnetje. Ik stream het vanaf mijn laptop naar de Chromecast en kijk het op mijn tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:19
thunder8 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:51:Mede door de Halo en de nieuwe helmontwerpen elke race. Vroeger zag je meteen aan de helm om wie het ging.
Je kan het simpel zien aan de kleur van de T-cam (dat ding wat uitsteekt midden bovenop de auto). Meestal heeft de eerste coureur een zwarte en de tweede coureur een gele. Bij Red Bull heeft Verstappen de zwarte en Perez de gele dus.

Volgens mij is Alpha Tauri de enige echte uitzondering, Yuki heeft daar de zwarte. Nou snap ik als een willekeurig persoon dit niet weet, maar als commentator zou je dit wel moeten doorhebben toch?

[ Voor 19% gewijzigd door DaitoX op 02-12-2021 12:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 15:58
Ik ben reuze benieuwd naar volgend seizoen en kan de veranderingen wel waarderen.

Volgens mij is Olav Mol een beetje aan zijn eigen "arrogantie" ten onder gegaan. Het duo Olav & Jack was F1 in NL en dat hebben ze/heeft Olav jarenlang met hand en tand verdedigt. Had hij alle recht toe, want hij doet al 25+ jaar F1 en heeft echt wel een bak verstand van het spelletje. Beetje arrogantie is daarmee helemaal niet gek.
Wel denk ik dat hij ook bepaalde veranderingen tegen heeft gehouden, zoals o.a. een co-commentator. Ik denk dat dat, in de juiste setting, best toegevoegde waarde had kunnen hebben bij Olav.

Jack ga ik missen als kiespijn, daar heb ik niets mee. Evenals Kamphues, blij dat die er volgend jaar niet bij zit. Dat is echter een persoonlijke mening, dus zal daar verder niets over zeggen.

De nieuwe commentators kan ik o.a. tijdens de Indy 500 en Le Mans wel waarderen qua kennis/kunde/alles zien etc, maar het mag soms iets enthousiaster. Hopelijk komt dat goed.

Allard Kalf terug in de pit juich ik wel toe. Ik luister graag de Slipstream podcast met Kees v/d Grind. Ik vind dat ze er doorgaans neutraal in staan, zeer veel kennis hebben en ook nog altijd zeer goede contacten in het wereldje hebben. Hopelijk komt dat ook (weer) tot uiting in zijn nieuwe functie.

Tot slot hoop ik dat Amber (ik ken haar verder niet zo goed) het goed gaat doen en dat er gewoon deskundige mensen aan tafel zitten die niet worden ondergesneeuwd door het duo Tom Coronel en Robert Doornbos. Beide hebben echt wel kennis en zeker Doornbos probeert ook op technisch vlak het geheel naar een hoger niveau te tellen, maar het duo is mij soms net iets teveel popie jopie.

Laat Rick Winkelman, Renger v/d Zande, Ho Pin Tung en consorten maar eens wat vaker aanschuiven. Stuk minder popie jopie, maar dan gaat het geheel ongetwijfeld naar een prachtig iets meer technisch niveau. Dat afgewisseld met wat meer ludieke items lijkt mij een mooie combi.

Kortom, ik ben reuze benieuwd naar het nieuwe seizoen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-06 11:59
JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:09:
[...]

Is dat niet wat hypocriet? Het is toch F1 gerelateerd nieuws? Ik snap dat het een beetje ongemakkelijk kan zijn maar als professional en volwassene kan je dit toch gewoon benoemen?
Dat kan je de Ziggo-coryfeeën beter niet laten doen, want dan klinkt het waarschijnlijk vooral cynisch en sarcastisch. Toen Olav en Jack een keer woorden hadden met Renault, reageerde Olav een keer heel kinderachtig op een daaropvolgende uitvalbeurt van Hulkenberg. Ik parafraseer Olav: ‘Omdat Renault het graag zo hoort: heel goed hoe de monteurs de auto de garage induwen, vakmanschap, heel positief voor merk Renault.’

Kortom: heel rancuneus en dus kinderachtig. Doe verslag en uit je frustratie niet tegenover de kijker. Dus ze kunnen het onderwerp Mol en Viaplay maar beter laten voor wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Edgenumber schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:17:
Dat is ook zo. En achteraf gezien wat had hij moeten zeggen? "Ik zag het van verre aankomen"?

Maar ergens tekent het ook een beetje dat Olav zichzelf als mr F1 ziet. Zelf benoemd woordvoerder der nederandse F1 fans.

Maar toch, ergens ga ook ik hem missen.
V.w.b. dat laatste, dat heb ik ook, maar daar kan Jack me vast wel bij helpen, die zal er wel tijd voor gaan krijgen? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

B-Real schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:05:
De nieuwe commentators kan ik o.a. tijdens de Indy 500 en Le Mans wel waarderen qua kennis/kunde/alles zien etc, maar het mag soms iets enthousiaster. Hopelijk komt dat goed.
Goed gezegd. Ik vind het commentaar daar doorgaans erg monotoon en vervelend om naar te luisteren.

Maar ik heb sowieso een hard hoofd in dit hele Viaplay: ik hoor heel veel mensen om mij heen die heel goed gaan nadenken of ze het wel waard vinden om 20+ te betalen voor de F1. Nu zit het voor heel veel mensen bij Ziggo inbegrepen.

Vermoed dat het gewoon een dikke flop wordt :9

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 15:25

Quad

Doof

Glashelder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:29:
[...]

En dat voor meerdere jaren.
Ik ben zelf erg nieuwsgierig, en ik zal daar vermoedelijk mijn Ziggo Sport Totaal abonnement voor moeten opzeggen. We gaan het meemaken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:27
LZ86 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:46:
Tja, ik mocht Olav ook wel en baal ervan dat Viaplay de rechten bij Ziggo heeft weggekaapt.
Maar het is niet het einde van de wereld. Als dat Viaplay niks is ga ik gewoon naar F1tv. Denk dat Sky commentaar beter te behappen is als Hamilton over een jaar of 2 weg is. Tot die tijd die nieuwe NL commentatoren maar eens een kans geven.

Ja, tenzij Russel of Norris dan in een dominante auto zit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Ziggo is hier eind volgende maand sowieso de deur uit ivm glasvezel. TV kijken doen we amper, dus we nemen NL Ziet voor de paar dingen die we wel kijken.

F1 zou dan sowieso via een alternatieve manier binnen moeten komen. Ik ga wel zien wat het wordt, heb ook geen moeite het Engelse commentaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Rivanov schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:27:
538 heeft trouwens een petitie om Mol aan te houden. ;)

*knip*
Laat dat soort verwensingen aub.

[ Voor 30% gewijzigd door tweakduke op 02-12-2021 19:51 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-06 17:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Plenkske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:59:
[...]

Ik heb geen stabiliteitsproblemen en naast de races zijn de Documentaires ook interessant. Dit zijn korte afleveringen van ongeveer een kwartier over een specifieke case eerder dit jaar of vorig jaar. Dan hoor je ook de team radio met de fabriek voor tactische keuzes. Echt de moeite waard.

Een maandje proberen is niet zo'n gek idee.

Ik ben geen fan van het NL commentaar, teveel gevloek etc., we kunnen het volgend jaar weer eens proberen en dus kijk ik al tijden via F1TV pro en heb eigenlijk altijd een zeer goede 1080p stream die in kwaliteit niet te onderscheiden is voor mij van het Ziggo Sport kanaal via de Next op een 55" TV. (Misschien als je gaat onderzoeken, zul je verschil zien, maar als gewone kijker zie ik het niet.)

Ik verwacht ook dat we het ViaPlay commentaar als audio stream kijken in F1TV Pro, zoals dat nu ook het geval is voor de andere landen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hann1BaL op 02-12-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
B-Real schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:38:
Ziggo is hier eind volgende maand sowieso de deur uit ivm glasvezel. TV kijken doen we amper, dus we nemen NL Ziet voor de paar dingen die we wel kijken.

F1 zou dan sowieso via een alternatieve manier binnen moeten komen. Ik ga wel zien wat het wordt, heb ook geen moeite het Engelse commentaar.
off topic maar een tip (misschien al bekend): NPO zenders zijn al gratis te zien, RTL zenders kan je via Videoland ook live kijken als je dat al hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Glashelder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:29:
[...]

Goed gezegd. Ik vind het commentaar daar doorgaans erg monotoon en vervelend om naar te luisteren.

Maar ik heb sowieso een hard hoofd in dit hele Viaplay: ik hoor heel veel mensen om mij heen die heel goed gaan nadenken of ze het wel waard vinden om 20+ te betalen voor de F1. Nu zit het voor heel veel mensen bij Ziggo inbegrepen.

Die weten al dat het 20+ euro gaat kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Plenkske schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:51:
[...]

off topic maar een tip (misschien al bekend): NPO zenders zijn al gratis te zien, RTL zenders kan je via Videoland ook live kijken als je dat al hebt
Videoland hebben we inderdaad ook al (evenals Netflix en Prima), dat je via Videoland ook live kon kijken wist ik niet maar heb ik inmiddels gevonden. Dank d:)b

Overigens voor die paar euro per maand ook wel handig om alles gewoon in één app te hebben. We gaan vanaf volgende maand ervaren wat handig is, misschien gaan we wel gillend terug naar Ziggo :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik las onderstaande reactie op autoblog;

''Mol hoort er voor mij wel bij. Het is een beetje alsof je met een oude vriend zit te kijken die zijn aandacht er niet bij heeft. Als hij er niet is, mis je hem. En ik vind het ook gewoon lekker om tegen mijn TV te kunnen schreeuwen: ''NEEEEE!, schele prei! Dat is Ocon, niet Alonso!''

Dit is eigenlijk ook het gevoel dat ik er zelf bij heb. Vanaf vierjarige leeftijd kijk ik F1, nooit heb ik echt via andere kanalen gekeken dan daar waar Olav commentaar gaf. Ergens ga ik hem dus wel missen.
Echter mist hij de laatste jaren wel echt heel veel, regelmatig dat hij roept dat een pitstop verkeerd gaat terwijl er gewoon een 5s straf wordt ingelost, om nog maar te zwijgen over het aantal zaken dat hij mist. De focus ligt teveel op de kop van het veld en hij kan er soms na 5 rondjes pas achter komen dat in het middenveld iets interessants is gebeurt.

Al met al, ik ben benieuwd naar de frisse wind die gaat waaien.

[ Voor 11% gewijzigd door tomolino op 02-12-2021 15:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
Mijn support voor Olav Mol eindigde overigens in het weekend van de Canadese GP in 2018. Er ging iets mis - ik dacht bij Haas - en Olav maakte een opmerking in de trant van 'zou die monteur later vanavond ergens een hoog gebouw opzoeken'.

https://twitter.com/Chibeau/status/1005536241096560640?s=20

Zijn verder grove (w.m.b. onprofessionele) taalgebruik en het feit dat hij de helft van de actie mist maken de case verder af.

[ Voor 4% gewijzigd door bluefish007 op 02-12-2021 15:23 . Reden: tweet met betere context ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik ben er nog niet uit of ik Viaplay of F1TV zal gaan nemen, maar ik ben in elk geval blij dat we eindelijk van Jack Plooij en Tom Coronel af zijn. Zelden zulke verschrikkelijke commentatoren meegemaakt, bah bah. :X Op een heel andere manier vind ik deze twee figuren even irritant als de heren van Sky Sports. :X

Olav Mol is wel jammer maar ach. Vers bloed kan geen kwaad.
Even afwachten nog wat de prijzen van Viaplay gaan zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
dawg schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:48:
Ik ben er nog niet uit of ik Viaplay of F1TV zal gaan nemen, maar ik ben in elk geval blij dat we eindelijk van Jack Plooij en Tom Coronel af zijn. Zelden zulke verschrikkelijke commentatoren meegemaakt
Niemand is er nog uit... simpelweg omdat er nog te weinig duidelijk is 8)7

En eh...

Tom Coronel wordt/werd gewoon ingehuurd door Ziggo als gast... net als Renger van de Zande, Giedo van der Garde, Ho-pin Tung en de broer van Tom... Tim. Die kunnen overal zitten. Robert Doornbos is mij niet duidelijk, maar kans is groot dat die net als Kamphues gewoon onder contract stond maar sinds ik geen Formule 1 Café meer kijk, hoor of lees ik even weinig van/over Robert.

[ Voor 6% gewijzigd door CreativeS op 02-12-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
CreativeS schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:53:
Robert Doornbos is mij niet duidelijk, maar kans is groot dat die net als Kamphues gewoon onder contract stond maar sinds ik geen Formule 1 Café meer kijk, hoor of lees ik even weinig van/over Robert.
Denk ik ook.
In principe is hij er bij elke uitzending van F1 Café, qualificatie en race. Met voor- en nabeschouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

CreativeS schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:53:
[...]

Niemand is er nog uit... simpelweg omdat er nog te weinig duidelijk is 8)7

En eh...

Tom Coronel wordt/werd gewoon ingehuurd door Ziggo als gast... net als Renger van de Zande, Giedo van der Garde, Ho-pin Tung en de broer van Tom... Tim. Die kunnen overal zitten. Robert Doornbos is mij niet duidelijk, maar kans is groot dat die net als Kamphues gewoon onder contract stond maar sinds ik geen Formule 1 Café meer kijk, hoor of lees ik even weinig van/over Robert.
Ja weet ik wel. Laten we dan dus maar hopen dat die man nooit uitgenodigd wordt bij Viaplay. ;)
Ik las trouwens net ook op nos.nl dat Jack Plooij nog niet zeker is.

Inderdaad even afwachten maar zoals een ieder uit ik ook even mijn irritatie met de beide heren. Relax. :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:31
Ik zit even dat filmpje te kijken bij de petitie link, de arrogantie van zowel Olav als vooral Jack is echt stuitend. Jack is er volledig van overtuigd dat Viaplay niet netjes met hem om gaat en hen eerder had moeten informeren. Olav die vindt dat Nelson niet met hem vergeleken mag worden omdat dat te grote schoenen zijn om te vullen. Die 2 hebben echt een plaat voor hun kop van hier tot Jeddah (of eigenlijk andersom).

Toevoeging: Jack heeft ook nog gereageerd bij Veronica. Kijk en huiver zou ik zeggen |:(
We kunnen in ieder geval uitsluiten dat Jack wat voor Viaplay gaat doen, win-win situatie lijkt me :P

[ Voor 32% gewijzigd door Herax10NL op 02-12-2021 17:14 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JP_Frost
Sowieso vind ik het heel kinderachtig dat ze daar aan meewerken. Gewoon accepteren je verlies. Iemand anders zei het al, ze hebben gegokt en verloren. Dan moet je je daarbij neerleggen.

Mag hopen dat NENT niet gevoelig is voor zo'n populistisch 538 stuntje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Ik snap in de verste verte werkelijk de aversie richting Olav(Jack kan ik me nog iets bij indenken) niet. Wat doet die man verkeerd, buiten dat ie wel eens iets mist. Ja duhhh, als je in je eentje in een hokkie zit is dat niet zo gek ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wat betreft het vertrek van Olav Mol. Voor mij voelt het een beetje hetzelfde als toen Bram van der Vlugt stopte als Sinterklaas. Je bent er mee opgegroeid. Tuurlijk, net zoals de meeste zit ik thuis met enige regelmaat Olav te corrigeren, maar hij wist mij ook af en toe nog iets nieuws te vertellen.

Ben erg benieuwd naar het nieuwe duo, en ik juich vernieuwing ook echt toe. Wat ik tot dusver heb gehoord klinkt een beetje saai, maar we gaan er wel aan wennen. En zo niet, dan luisteren we gewoon naar Sky of iets anders.

Jack, Kamphues, Tom.. Man ik ben zó tevreden dat die eindelijk de deur uit zijn _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Seroczynski op 02-12-2021 17:29 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JP_Frost
DutchOwnage schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:24:
Ik snap in de verste verte werkelijk de aversie richting Olav(Jack kan ik me nog iets bij indenken) niet. Wat doet die man verkeerd, buiten dat ie wel eens iets mist. Ja duhhh, als je in je eentje in een hokkie zit is dat niet zo gek ook.
Het is geen aversie per se, maar Olav wilt zelf alleen een asbak naast hem hebben en geen co-commentator. Als je dan dingen mist omdat de je te weinig ogen hebt, is het logisch dat mensen dat stoort. Persoonlijk stoor ik me aan meerdere dingen, maar dat is inmiddels wel geventileerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
De belangrijkste reden staat een paar posts boven je; de man is enorm arrogant. Hij doet vaak alsof hij in zijn eentje de hele Formule 1 is. Dit roept bij veel mensen aversie op.

In zekere zin zal ik hem ook missen, ik ben ook "met hem opgegroeid" en de periode bij Ziggo dat het commentaar door iemand anders werd gedaan had ik ook moeite mee. Toch ben ik er nu niet rouwig om dat hij gaat, twee commentatoren is the way to go en als hij dat niet wil: pech.

[ Voor 20% gewijzigd door Tleilaxu op 02-12-2021 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Tleilaxu schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:39:
[...]

De belangrijkste reden staat een paar posts boven je; de man is enorm arrogant. Hij doet vaak alsof hij in zijn eentje de hele Formule 1 is. Dit roept bij veel mensen aversie op.
Maar als je al 30 jaar meeloopt, ben je toch ook gewoon een wandelende encyclopedie met een enorme know-how? Ik snap het punt niet, en de arrogantie zie ik ook niet maar goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ehhh heb je even? :X dingen gewoon totaal missen, ook grote dingen zoals crashes, hij scheldt, gebruikt grof taalgebruik, verbastert uitdrukkingen en spreekwoorden, verstaat de Engelse taal niet goed waardoor hij regelmatig de boardradio verkeerd interpreteert, hij maakt smakgeluiden tussendoor, hij heeft het over een groen-groen-knollenland als hij bedoelt dat iemand in 2 sectoren groen heeft, echt 8)7 en hij geeft in de uitzending af op personen die hij niet mag in de F1. Enzovoorts.

Hij wil per se zelf in z'n eentje in dat hokje zitten trouwens.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:55
Kan ook zijn dat Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk een mooie kans zagen en Viaplay zelf benaderd hebben. Wat in de media staat heeft Doornbos Viaplay ook zelf benaderd voor interesse in zijn diensten, die is niet in een afwachtende houding gaan zitten. Als Olav dan op de stoel blijft zitten, niks doet en afwacht (want ik ben te belangrijk) moet die ook niet raar opkijken als die niet benaderd wordt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

*knip*
Ingelogd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:53:
Kan ook zijn dat Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk een mooie kans zagen en Viaplay zelf benaderd hebben. Wat in de media staat heeft Doornbos Viaplay ook zelf benaderd voor interesse in zijn diensten, die is niet in een afwachtende houding gaan zitten. Als Olav dan op de stoel blijft zitten, niks doet en afwacht (want ik ben te belangrijk) moet die ook niet raar opkijken als die niet benaderd wordt.
Dat is dus die arrogantie van Olav en Jack. Die hebben geen contact opgenomen omdat het idee dat ze niet gevraagd zouden worden voor hun gewoonweg niet bestaat. En nu is het een "donderslag bij stoffige Arabische hemel".. plaat voor je kop heb je dan. Sorry hoor.

[ Voor 67% gewijzigd door tweakduke op 02-12-2021 19:53 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• desmond
  • Niet online
Onder andere @bluefish007 heeft dat hierboven toch in prima Nederlands verwoord. Grof in de mond, onprofessioneel taalgebruik. "Holy Moly!", "J*zus wat vet!", "Russel, wat een gast!", "What the f*ck!"
Als reactie op boordradio Alonso "Linksachter problemen met grip bij uitgaan bocht 4": "Geweldig he, zoals Alonso de monteurs op de hoogte houdt"
Als een voetballer zijn veters zit te strikken zeg je toch ook niet: "fantastisch, hoe hij met zijn materiaal omgaat"
Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om naar te luisteren. Helaas heb ik wel enige verbale info nodig, dus ik deal er maar mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• teb
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-03 18:46

teb

Frieda schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:50:
Hij wil per se zelf in z'n eentje in dat hokje zitten trouwens.
Dit is de voornaamste reden dat ik het niet zo erg vind dat hij weg gaat. Voelt een beetje vergelijkbaar met dat alleen Crofty commentator zou zijn. Ik denk dat niemand dat een verbetering zou vinden.

De combinatie Mol + Doornbos zou mij persoonlijk wel interessant lijken, maar dat zie ik niet gebeuren. Nu natuurlijk al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

teb schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:05:
[...]
Dit is de voornaamste reden dat ik het niet zo erg vind dat hij weg gaat. Voelt een beetje vergelijkbaar met dat alleen Crofty commentator zou zijn. Ik denk dat niemand dat een verbetering zou vinden.

[knip]
Dat zou een verschrikking zijn, doodsteek voor het Engelse F1 commentaar. Maar dat gaat ook niet gebeuren.

Ik ben de laatste races al overgestapt naar het Duitse commentaar, daar is eigenlijk weinig mee mis (als je het Duits ook kunt verstaan vanzelfsprekend). Sascha Roos als vaste commentator en Ralf Schumacher/Timo Glock als co-commentator.

Ik zal voorlopig enkel bij F1TV blijven hangen, en kijk achteraf wel wat Viaplay er van gebakken heeft met zijn programmering. Als dat de moeite waard blijkt dan kan er alsnog een overstap worden gemaakt, hoewel ik niet direct de aanleiding daarvoor kan bedenken op dit moment ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
desmond schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:00:
[...]

Onder andere @bluefish007 heeft dat hierboven toch in prima Nederlands verwoord. Grof in de mond, onprofessioneel taalgebruik. "Holy Moly!", "J*zus wat vet!", "Russel, wat een gast!", "What the f*ck!"
Als reactie op boordradio Alonso "Linksachter problemen met grip bij uitgaan bocht 4": "Geweldig he, zoals Alonso de monteurs op de hoogte houdt"
Als een voetballer zijn veters zit te strikken zeg je toch ook niet: "fantastisch, hoe hij met zijn materiaal omgaat"
Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om naar te luisteren. Helaas heb ik wel enige verbale info nodig, dus ik deal er maar mee.
:+ Ehm, ok. Is mij in die 25 jaar dat ik de F1 volg nooit opgevallen. Ik herinner mij voornamelijk de euforie na een prachtige overwinning.

Dat gemiereneuk over "grof, onprofessioneel taalgebruik" gaat dan ook compleet aan mij voorbij. En als ie een keer ergens fout zit, kan je dat als een beetje kenner voor jezelf toch makkelijk corrigeren?

Het enige wat ik 'm verwijt is dat ie geen co commentator naast 'm wil. Als ie daar water bij de wijn zou doen, hadden we deze Olav Mol discussie waarschijnlijk nooit hoeven voeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:09

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:De discussie is opgeschoond naar aanleiding van de betreffende verbastering in de url. Laten we de discussie om Olav / Jack in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 houden waar het normaal gesproken ook plaats vindt.

Dan houden we het hier op het aanbod en de betreffende abonnementen van Viaplay wat ze gaan brengen

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Frieda schreef op donderdag 2 december 2021 @ 00:06:
[...]

Mol ouwehoert voornamelijk tegen zichzelf imho. Ik heb de gp van Spa op België gekeken ipv ziggo en daar hebben 2 commentatoren de gehele wat-een-race-had-moeten-zijn vol weten te praten. het was geen moment vervelend commentaar en er zaten nog leuke anekdotes en feitjes bij ook. Als deze nieuwe commentatoren dat ook zo aanpakken ben ik helemaal tevreden!
Bedoel je twee op 'hetzelfde level'? Want Jack is bij Ziggo in een soort bijrol, maar ze zijn wel met hun tweeën.

Het is dus bij VP even de vraag of er een naar de grid gaat of allebei als commentator.

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 02-12-2021 20:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Herax10NL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:04:
Ik zit even dat filmpje te kijken bij de petitie link, de arrogantie van zowel Olav als vooral Jack is echt stuitend. Jack is er volledig van overtuigd dat Viaplay niet netjes met hem om gaat en hen eerder had moeten informeren. Olav die vindt dat Nelson niet met hem vergeleken mag worden omdat dat te grote schoenen zijn om te vullen. Die 2 hebben echt een plaat voor hun kop van hier tot Jeddah (of eigenlijk andersom).

Toevoeging: Jack heeft ook nog gereageerd bij Veronica. Kijk en huiver zou ik zeggen |:(
We kunnen in ieder geval uitsluiten dat Jack wat voor Viaplay gaat doen, win-win situatie lijkt me :P
Even los van Olav en Jack, denk ik dat elke presentator/commentator enorm baalt als ze het jaar erop niet meer hun geliefde sport kunnen beoefenen.

Bij Ziggo zijn er bijvoorbeeld commentatoren die graag de PL doen, kan mij best voorstellen dat je dan teleurgesteld bent als je nog niet eens bent benaderd door ViaPlay.

Vergeet niet dat we maar een klein (sport) land zijn en daardoor al snel geen alternatief overblijft. In de UK delen bijvoorbeeld Sky, Amazon en BT de PL-rechten (niet dat dit beter is voor de consument). Hier heb je als commentator vaak alles of niets. Dus ik kan mij de teleurstelling goed voorstellen bij een Olav/Jack, zeker als je het al lang doet.

Persoonlijk vind ik nieuw talent wel een must, bij ZS heeft Jack VG bijvoorbeeld ook te lang gezeten in mijn ogen. Denk dat we het daar wel over eens zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 02-12-2021 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Laatst online: 11:39
Ik heb ergens gelezen dat er reclame te zien is tijdens de race. Is dat waar? Want als dat zo is dat hoef ik het niet, want ik ga echt niet betalen om reclame te zien tijdens de live race.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:14

IkWilbert

Het is mij!

desalniettemin schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:29:
Ik heb ergens gelezen dat er reclame te zien is tijdens de race. Is dat waar? Want als dat zo is dat hoef ik het niet, want ik ga echt niet betalen om reclame te zien tijdens de live race.
Hoef je niet bang voor te zijn.

Geen reclame tijdens F1-sessies
Als GPblog vraagt naar eventuele reclames tijdens F1-sessies, benadrukt de Scandinavische organisatie: "We zijn een advertentievrij platform, dus tijdens de F1-sessies zullen geen reclames uitgezonden worden. Je betaalt gewoon per maand een bedrag." Wat wel mogelijk is dat voor- en nabeschouwingen in de studio voorzien worden van commercials. NENT zet voor de uitzendingen een nieuwe studio in Amsterdam neer.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als het al tijden bekend is dat de sport waar jij commentaar bij doet verhuisd naar een andere partij, dan ga je toch niet maanden zitten wachten op een telefoontje van die club? Dan zou ik zeker zelf eens een belletje doen of iets dergelijks. Maar schijnbaar zijn de heren zo overtuigd van hun eigen kunnen dat ze dachten zo weer aan te kunnen schuiven in het nieuwe seizoen. Zal ze beide niet missen. Ook het merendeel van de vaste kliek van het F1 café kan me gestolen worden. Frisse wind is best eens welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Laatst online: 11:39
IkWilbert schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:38:
[...]

Hoef je niet bang voor te zijn.

Geen reclame tijdens F1-sessies
Als GPblog vraagt naar eventuele reclames tijdens F1-sessies, benadrukt de Scandinavische organisatie: "We zijn een advertentievrij platform, dus tijdens de F1-sessies zullen geen reclames uitgezonden worden. Je betaalt gewoon per maand een bedrag." Wat wel mogelijk is dat voor- en nabeschouwingen in de studio voorzien worden van commercials. NENT zet voor de uitzendingen een nieuwe studio in Amsterdam neer.
Wat je nu ook hebt dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:13:
[...]

Bedoel je twee op 'hetzelfde level'? Want Jack is bij Ziggo in een soort bijrol, maar ze zijn wel met hun tweeën.

Het is dus bij VP even de vraag of er een naar de grid gaat of allebei als commentator.
Ja, ze waren beiden gelijkwaardig co-commentator. De een was wel wat meer van de feitjes, dat was leuk want zo ontstond er ook een gesprek. Maar goed, echt geraced is er natuurlijk niet die zondag.

Ik hoop zelf dat er straks 2 commentatoren zijn. Of 1 in de pits die daar verslag doet ipv alleen zo nu en dan een mini interview, gewoon volwaardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 13:40
Frieda schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 00:06:
[...]

Ja, ze waren beiden gelijkwaardig co-commentator. De een was wel wat meer van de feitjes, dat was leuk want zo ontstond er ook een gesprek. Maar goed, echt geraced is er natuurlijk niet die zondag.

Ik hoop zelf dat er straks 2 commentatoren zijn. Of 1 in de pits die daar verslag doet ipv alleen zo nu en dan een mini interview, gewoon volwaardig.
Volgens mij is dat nu precies de bedoeling. 2 commentatoren en daarnaast iemand in de pitstraat. Ik dacht dat dit in het interview van rn365 stond. Daarnaast ook nog een team op locatie voor verdere analyse etc.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jack Plooij zal ik niet missen. Geen verkeerde vent hoor, maar zijn stijl werkt niet voor mij. Te joviaal en kritiekloos richting Verstappen.

Tom Coronel neem ik niet serieus. Tim is veel prettiger wat dat betreft.

Doornbos had ik ook niet per se terug hoeven zien. De analyses zijn leuk, maar dat zijn er wel meer die dat aan elkaar kunnen praten. Doornbos vind ik gewoon te glad en te graag de snelle getapte jongen uithangen. Dan heb ik veel liever Ho Ping Tung.

Kamphues en Mol vind ik wel jammer. Kamphues is met name zeer geschikt voor het F1 cafe, wat een leuk vrijdagavondprogramma tijdens een F1 weekend was. Mol luister ik al naar sinds ergens midden jaren '90, en ja er valt wat op aan te merken, absoluut, maar het brengt ook wel een bepaalde sfeer met zich mee. Misschien ben ik hier wat te nostalgisch :P

Ben wel benieuwd naar het geluid van die 2 nieuwe jongens. Ken ze geheel niet moet ik zeggen. Heb al even youtube afgezocht naar hun stemmen, maar niks kunnen vinden. Iemand wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 22:15

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Mazda MX-5 Cup E-Sports Edition | Zandvoort - Dutch Commentary

Moet zelf mijn best doen niet in slaap te vallen bij deze manier van commentaar…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Roodaap schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:42:
[YouTube: Mazda MX-5 Cup E-Sports Edition | Zandvoort - Dutch Commentary]

Moet zelf mijn best doen niet in slaap te vallen bij deze manier van commentaar…
Zucht… ooit eens geluisterd naar het commentaar van Le Mans 24 wat ze bij RTL GP uitzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Miki schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:57:
[...]

Zucht… ooit eens geluisterd naar het commentaar van Le Mans 24 wat ze bij RTL GP uitzenden?
Zucht… nee. Zeg toch ook dat ik bij dit commentaar moeite heb om wakker te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Roodaap schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:42:
[YouTube: Mazda MX-5 Cup E-Sports Edition | Zandvoort - Dutch Commentary]

Het is dan ook een saaie race met saaie autootjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
noo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:24:
[...]

Het is dan ook een saaie race met saaie autootjes >:)
Ik ben benieuwd of ‘ie saaie F1 races, want die kunnen er zeker zijn al zijn we dit seizoen verwend, spannend kan houden. Mis vooral emotie, maar anderen vinden dat juist weer fijn. Ieder zijn ding, ik ben na dit (beperkte) voorbeeld nog niet enthousiast in ieder geval.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Miki
Roodaap schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:59:
[...]

Zucht… nee. Zeg toch ook dat ik bij dit commentaar moeite heb om wakker te blijven.
Het is gewoon stemmingmakerij wat je nu aan het delen bent. De gepresenteerde namen hebben aangetoond prima een race te kunnen verslaan. Dus laten we die mensen gewoon een kans geven om hun talent verder te ontwikkelen in plaats van met de duim gespeend in de mond in een Olav Mol pyama te gaan lopen jammeren. Want dat is hoe ik nu de afgelopen 4 pagina’s dit topic waarneem.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-06 08:50
Ook Robert Doornbos niet mee naar Viaplay: ‘Ze gaan een andere route in’

https://www.ad.nl/formule...andere-route-in~ae91d4e9/

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
robbinonline schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:35:
Ook Robert Doornbos niet mee naar Viaplay: ‘Ze gaan een andere route in’

https://www.ad.nl/formule...andere-route-in~ae91d4e9/
Lijkt erop dat ze echt niemand van het ziggo team willen overnemen. Zoveel oud F1 coureurs hebben we alleen niet dus ben benieuwd wie ze zullen vragen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:31
JP_Frost schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:41:
[...]

Lijkt erop dat ze echt niemand van het ziggo team willen overnemen. Zoveel oud F1 coureurs hebben we alleen niet dus ben benieuwd wie ze zullen vragen.
De hoop op Allard Kalff en Kees van de Grint wordt wel steeds groter. Dat zou ik een prima toevoeging vinden om ook eens serieus de sport te bespreken zonder die schijtlollige insteek van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Ik dacht dat Doornbos al een contract had?..Dus dat nieuws komt voor mij verrassender dan dat van Mol/Plooij.
Hoop wel dat ze als pitreporter iemand neerzetten die bekend is bij de teams..dat "report" denk ik wat fijner?

Dat betekent, stam + t .

Pagina: 1 ... 5 ... 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2