Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 60 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:15
W1ck1e schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:43:
[...]

Ik toch denk ik het nog steeds dat het niet aan mijn apparatuur ligt.
gisteren een app op een tv (model uit 2021) met 4 GB ram, storingen
vandaag casten naar een chromecast v3 met maar 512 MB ram, geen storingen.
maar dus iets anders is volgens mij de oorzaak ...
Heb je een linkje naar zo'n berichtje van @padoempats ?
Lijkt me duidelijk, ligt aan de TV app, dit hele topic zit vol met problemen met TV app's.
Advies: gebruik gewoon een reguliere mediaspeler zoals Chromecast, Shield of iets van Apple, in dit topic geen (of weinig) problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Miki schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:12:
[...]

Geen idee hoe oud je televisie is maar gemiddeld worden smart tv's de eerste twee jaar goed ondersteund vanaf release (niet vanaf verkoop) en vervallen dan langzaamaan in abandonware. Naast dat de updates zullen gaan afnemen zal dat ook gaan gebeuren voor de apps zelfs die je gebruikt omdat het ontwikkelplatform ook niet meer meegenomen wordt.

Een dedicated media speler is veel minder tijdsgevoelig en worden dus ook beter en langer ondersteund ook omdat de incentive anders is. Goede mediaplayers hoeven niet duur te zijn, Amazon en Google leveren beide puike apparaatjes met een afstandbediening waardoor een telefoon zelfs niet meer nodig is.

[...]

Het "gratis" volksvermaak op kanaal 14 door Ziggo is op een hele slimme manier vormgegeven en hadden daardoor veel kijkers. Veel chauvinisme, veel humor en vooral lekker luchtig voor jan en alleman. Dat staat haaks op hoe Viaplay nu de Formule 1 brengt waarbij de echte F1 fan op zijn wenken bediend wordt met allerlei objectieve en neutrale inhoud, verschillende streams met camerapunten en andere inhoudelijke content.
Dat bijt, want het gratis volksvermaak is er niet meer en het wordt helemaal zuur als je er voor betaald dat het zo'n "saaie" bende is geworden waar geen lolletje meer vanaf kan. Ik snap de frustratie wel alleen of dat gaat veranderen waag ik te betwijfelen.
De Sony KD-55AG8 is een Oled tv uit 2018, in mijn ogen nog niet oud te noemen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
TexMex schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:57:
[...]

Je gebruikt je telefoon alleen om in de Viaplay-app de stream aan te vragen voor de ingebouwde Chromecast. Daarna kun je je telefoon gewoon weer voor andere dingen gebruiken. Het valt op zijn minst te proberen als je huidige setup niet werkt.

Wel kan het soms zo zijn dat een ingebouwde Chromecast net even iets minder goed werkt dan een losse Chromecast. Maar hopelijk gaat dat voor jou niet op. :P
Sterker nog, je kan via dezelfde telefoon een tweede stream starten via een webbrowser :) Bijvoorbeeld de onboardbeelden van de coureurs of de tijden apart volgen (voor het geval als FOM weer bugs heeft met de tijden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Oogje schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:47:
[...]

Nee, want je moet ook aan de toekomst denken, of moet Olav als 80jarige nog steeds verslag doen omdat we zogenaamd niet zonder em kunnen?
De huidige setup is wat toekomstvaster dan alle ballen op Olav. En dat moet groeien, Olav was in t begin ook niet de commentator die hij nu is.

Toch wel mooi hoe menselijk gedrag werkt, het was altijd klagen op Olav want die mist zoveel, en Jack is ruk enz enz enz. Maar dan komt de dag dat die 2 er niet meer zijn, en ineens was het zo slecht nog niet, het nieuwe is ruk etc etc.
Kortom, mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben, en verandering is eng :P
Volgens mij heb je hier met 2 groepen te maken en die haal je door elkaar. Ik denk dat er weinig mensen zijn die eerst over Olav zeurde en hem nu terugwillen.

De mensen die eerder klaagde over Olav / Ziggo team, wilde meer diepgang en meer inhoud zowel tijdens de race als gedurende de voor en nabeschouwingen. Dit is de groep die momenteel de verandering als iets positiefs ziet.

De mensen die nu aan het klagen zijn, werden door de Ziggo setup juist Formule 1 ingetrokken en zijn dit kwijt, nu het door Viaplay op een andere manier ingevuld word.

Ik denk dat Viaplay op zoek zal moeten naar een hybride oplossing om beide groepen tevreden te stellen, zeker ook omdat ik verwacht dat de 2e groep velen malen groter is.

[ Voor 32% gewijzigd door forzav op 21-03-2022 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:07
ed1703 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:33:
[...]

Raar hoor na een verandering. Waarschijnlijk krijg je dezelfde uitslag als men de vaste commentaarploeg bij het darten zou vervangen. Ik begrijp dit soort onderzoekjes nooit zo, zeker niet gelijk na 1 GP.
Doe dit over een half jaar en niemand heeft het er nog over of je krijgt op z'n minst hele andere resultaten.
Waarschijnlijk heb je nog gelijk ook. We kunnen alleen hopen dat Mol bij F1TV het commentaar gaat verzorgen... Dan kunnen we pas een conclusie trekken wie dat er nou echt het beste commentaar geeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:03
Jef61 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:54:
[...]

Lijkt me duidelijk, ligt aan de TV app, dit hele topic zit vol met problemen met TV app's.
Advies: gebruik gewoon een reguliere mediaspeler zoals Chromecast, Shield of iets van Apple, in dit topic geen (of weinig) problemen.
Alle streams die ik heb gezien voordat de race werd uitgezonden heb ik NUL storingen gehad met de app op diezelfde tv. Heb je daar dan een verklaring voor ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
G_Dragon schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:56:
[...]

De Sony KD-55AG8 is een Oled tv uit 2018, in mijn ogen nog niet oud te noemen.
Ja die is wel degelijk oud, niet kwa levensduur maar wel kwa software ondersteuning. Je onderschat hoe hard fabrikanten hun top modellen van de afgelopen jaren laten vallen. Mijn Samsung tv is ook abandonware geworden terwijl ik het top model van 2018 had. Het is niet voor niets dat ik uit ergernis maar een externe mediaplayer heb gekocht puur omdat de updates van apps begon achter te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
W1ck1e schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:05:
[...]
Alle streams die ik heb gezien voordat de race werd uitgezonden heb ik NUL storingen gehad met de app op diezelfde tv. Heb je daar dan een verklaring voor ?
Tja, die kan ik gewoon terugkaatsen, als het aan de drukte lag waarom werkte het bij mij (en veel anderen) dan wel goed? Geen idee, tenzij de streams voor TV apps op een ander platform (met te weinig capaciteit?) wordt afgehandeld, dan zou je gelijk kunnen hebben. Probeer het volgende weekend eens uit met de Chromecast of het dan (tijdens drukte) wel blijft goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
Miki schreef op maandag 21 maart 2022 @ 12:12:
[...]

Het "gratis" volksvermaak op kanaal 14 door Ziggo is op een hele slimme manier vormgegeven en hadden daardoor veel kijkers. Veel chauvinisme, veel humor en vooral lekker luchtig voor jan en alleman. Dat staat haaks op hoe Viaplay nu de Formule 1 brengt waarbij de echte F1 fan op zijn wenken bediend wordt met allerlei objectieve en neutrale inhoud, verschillende streams met camerapunten en andere inhoudelijke content.
Dat bijt, want het gratis volksvermaak is er niet meer en het wordt helemaal zuur als je er voor betaald dat het zo'n "saaie" bende is geworden waar geen lolletje meer vanaf kan. Ik snap de frustratie wel alleen of dat gaat veranderen waag ik te betwijfelen.
Ik vond Christiaan en Tom wel erg negatief omdat Max was uitgevallen. Ook ik baalde daar wel van, maar heb een boeiende race gezien. En daar had ik juist de "objectiviteit" van Viaplay verwacht:
- Ferrari lijkt een zeer goede motor te hebben gebouwd
- Mercedes heeft motorisch de plank juist misgeslagen
- Kmag/Haas ... wauw. Maar betekent dit dat Mick juist niet zo goed is als men denkt?
- Alle Mercedes teams ... Hoe dan?

Dat kwam er in de nabeschouwing maar amper uit. Dan hadden ze net zo goed het Ziggo Kliekje (zoals ze dat noemen) kunnen overnemen.

En ja, Olav wordt hier echt gemist. Ik heb bewust een race met Viaplay commentaar bekeken, maar die behandelen de kijkers als kleuters met hun Jip en Janneke commentaar. (Iets waar Ziggo ook heel goed in was overigens als ze Ziggo Sport weer open gooiden voor Nederland).

Als echte vervanger voor Olav komt René Hoogterp nog het beste in de buurt vind ik. (@Viaplay deze tip was gratis :P )

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
vanaf mijn bank kon ik precies op de TV van de buurman kijken. ik weet toevallig dat hij ook via viaplay kijkt, maar zijn stream liep duidelijk voor. ik heb geen precieze timing, maar max was bij hem al uit de auto toen die bij mij net uitviel.

verder goeie stream en makkelijke applicatie alleen jammer van de commentator.

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
stylezzz schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:01:
[...]

Waarschijnlijk heb je nog gelijk ook. We kunnen alleen hopen dat Mol bij F1TV het commentaar gaat verzorgen... Dan kunnen we pas een conclusie trekken wie dat er nou echt het beste commentaar geeft. :)
Olav Mol had al vaker ontkent bij F1TV Pro zult horen:

Hier nog een tweet van Olav, dat was nadat F1 TV Pro bevestigde dat Nederlandse commentaar te horen is vanaf juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
Jef61 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:13:
[...]

Tja, die kan ik gewoon terugkaatsen, als het aan de drukte lag waarom werkte het bij mij (en veel anderen) dan wel goed? Geen idee, tenzij de streams voor TV apps op een ander platform worden afgehandeld, dan zou je gelijk kunnen hebben. Probeer het volgende weekend eens uit met de Chromecast of het dan (tijdens drukte) wel blijft goed gaan.
Ik denk dat ik straks nog even het deel met de meeste storingen opnieuw op de tv kijk. En volgend weekend misschien/waarschijnlijk even de live stream op 2 apparaten tegelijkertijd.

Update: ik heb zojuis geen storiingen gezien op de tv
Tegelijkertijd kijken doe ik dadelijk met het live programma van 15:00 uur

[ Voor 9% gewijzigd door W1ck1e op 21-03-2022 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
NeverSettle schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:14:
[...]

Olav Mol had al vaker ontkent bij F1TV Pro zult horen:
[Twitter]
[Twitter]

Hier nog een tweet van Olav, dat was nadat F1 TV Pro bevestigde dat Nederlandse commentaar te horen is vanaf juni.
Zou jammer zijn, laten we hopen dat er in de komende weken toch een overeenkomst tot stand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 11:52
stylezzz schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:24:
[...]

Zou jammer zijn, laten we hopen dat er in de komende weken toch een overeenkomst tot stand komt.
Wie zijn de commentatoren op F1 TV?

We bieden commentaar aan in zes verschillende talen. Commentaar wordt geleverd door onze partners. Hieronder een lijst met de huidige commentatoren per taalgebied:

• Nederlands: VT1,2 en 3 Olav Mol en kwalificatie/race Ronald Van Dam •

Update op de F1tv app..

Zit toch wel goed bij viaplay. Stream is aardig stabiel, inhoudelijk aardig goed. Geen schreeuwende oranje fans of bij F1 tv de iets soortgelijks alleen dan in het Engels(sky)

Benieuwd wat de volgende races gaan opleveren!
Heb er alvast zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
i-dj schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:13:
[...]

En ja, Olav wordt hier echt gemist. Ik heb bewust een race met Viaplay commentaar bekeken, maar die behandelen de kijkers als kleuters met hun Jip en Janneke commentaar. (Iets waar Ziggo ook heel goed in was overigens als ze Ziggo Sport weer open gooiden voor Nederland).
Ja en Nee wat mn vrouw terecht opmerkte dat dat nieuwe duo niet ophoudt met praten..er is geen een keer rust dat is best vermoeiend als luisteraar/kijker..voor ons althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
SmasterS schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:41:
[...]

Wie zijn de commentatoren op F1 TV?

We bieden commentaar aan in zes verschillende talen. Commentaar wordt geleverd door onze partners. Hieronder een lijst met de huidige commentatoren per taalgebied:

• Nederlands: VT1,2 en 3 Olav Mol en kwalificatie/race Ronald Van Dam •

Update op de F1tv app..

Zit toch wel goed bij viaplay. Stream is aardig stabiel, inhoudelijk aardig goed. Geen schreeuwende oranje fans of bij F1 tv de iets soortgelijks alleen dan in het Engels(sky)

Benieuwd wat de volgende races gaan opleveren!
Heb er alvast zin in.
Dat schijnt oud nieuws te zijn. Op dit moment is er nog geen NL commentaar beschikbaar op F1 TV, dat zou pas vanaf Juni zijn geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
djerror schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:49:
[...]

Ja en Nee wat mn vrouw terecht opmerkte dat dat nieuwe duo niet ophoudt met praten..er is geen een keer rust dat is best vermoeiend als luisteraar/kijker..voor ons althans
Lol, mijn CEO zei precies hetzelfde. Waarom dat er überhaupt 2 commentatoren zitten was me al niet duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
stylezzz schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:50:
[...]

Dat schijnt oud nieuws te zijn. Op dit moment is er nog geen NL commentaar beschikbaar op F1 TV, dat zou pas vanaf Juni zijn geloof ik....
Nogmaals dit is van de F1tv app FAQ afkomstig.. niet een totaaltv etc...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
stylezzz schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:51:
[...]

Lol, mijn CEO zei precies hetzelfde. Waarom dat er überhaupt 2 commentatoren zitten was me al niet duidelijk...
Als je de afgelopen jaren Mol de helft van de belangrijke momenten zag missen, zou je wel snappen waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
SmasterS schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:56:
[...]

Op basis daarvan plaatste Olav ook een tweet dat het niet klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Betreffende commentaar Mol naar F1TV Pro.
Ik riep het 15 februari al. ;)

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70610014

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
SmasterS schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:56:
[...]

Van mijn part staat het bij willem alexander op de site, er is OP DIT MOMENT geen NL commentaar beschikbaar? Maar goed, de toekomst zal het uitwijzen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Exocet schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:57:
[...]

Als je de afgelopen jaren Mol de helft van de belangrijke momenten zag missen, zou je wel snappen waarom.
Dit dus. In Engeland en Duitsland doen ze het al jaren met zn 2en.
Dit duo moet even hun groove vinden. Misschien af en toe even de mond houden maar samen zien ze meer dan Mol in zn eentje.

Als Mol gewoon iemand naast zich had geduld en die paar keer dat hij het probeerde het meer tijd te gunnen zodat die synergie er kwam, was hij nu ook gewoon te horen op Viaplay.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
ed1703 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:58:
[...]

Op basis daarvan plaatste Olav ook een tweet dat het niet klopt.
Nou we gaan het zien. Want dan is het al 10 dagen niet weer aangepast door F1 tv.. lijkt mij een aardige fout dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
Exocet schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:57:
[...]

Beter als dat ik alles mis door een hoop gekakel door die 2 die hun mond niet kunnen houden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:58:

Zou mooi zijn. Mol is ook niet perfect, maar de huidige commentators maken het nog zo saai dat het nog interessanter is om de hele dag naar een pakje boter te staren. Hoe saai kun je een race verslag doen. Daarnaast is het niet erg om af en toe ook gewoon even je mond te houden.
Als Mol naar F1TV gaat, dan zeg ik ViaPlay voor dit jaar op. Vanwege de commentators, maar ook vanwege de blury kwaliteit. Ja, de stream is 1080p 50fps, maar dat is enkel de resolutie. Inhoud lijkt eerder op het 360p tijdperk van Youtube. Audio idem dito...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:58:

Het zou best kunnen dat het op een zeker moment gaat gebeuren, maar níet op basis van de informatie die nu 'bekend' is geworden. Dat is gewoon stokoude informatie uit de begintijd van F1TV. Het heeft daar áltijd al gestaan en het heeft daar áltijd al verkeerd om gestaan. Ronald van Dam deed op F1TV ooit de vrije trainingen en Olav Mol uiteraard de kwalificatie en de race. F1TV is altijd heel onnauwkeurig geweest met zijn informatie op de website en in de app.

[ Voor 7% gewijzigd door TexMex op 21-03-2022 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
Tux3.14 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:03:
[...]

Zou mooi zijn. Mol is ook niet perfect, maar de huidige commentators maken het nog zo saai dat het nog interessanter is om de hele dag naar een pakje boter te staren. Hoe saai kun je een race verslag doen. Daarnaast is het niet erg om af en toe ook gewoon even je mond te houden.
Als Mol naar F1TV gaat, dan zeg ik ViaPlay voor dit jaar op. Vanwege de commentators, maar ook vanwege de blury kwaliteit. Ja, de stream is 1080p 50fps, maar dat is enkel de resolutie. Inhoud lijkt eerder op het 360p tijdperk van Youtube. Audio idem dito...
Mijn idee... Mocht het zo gaan gebeuren kan viaplay weer inpakken. Normaal zit er iets van 50K luisteraars op grand prix radio, blijkbaar was dat nu een veelvoud aangezien ze het met 3 'gepimpte' streams nog niet bij konden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:48
Hadden jullie ook het idee dat er 'iets' is gedaan met het beeld, waardoor het zo langzaaaaam leek? De auto's leken wel 50 km/u te rijden als het ware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
TexMex schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:03:
[...]

Het zou best kunnen dat het op een zeker moment gaat gebeuren, maar níet op basis van de informatie die nu 'bekend' is geworden. Dat is gewoon stokoude informatie uit de begintijd van F1TV. Het heeft daar áltijd al gestaan en het heeft daar áltijd al verkeerd om gestaan. Ronald van Dam deed op F1TV ooit de vrije trainingen en Olav Mol uiteraard de kwalificatie en de race. F1TV is altijd heel onnauwkeurig geweest met zijn informatie op de website en in de app.
Ik doel ook niet op de informatie van nu. Waar ik toen op doelde, toen ik dat berichte plaatste, was een opmerking van Jack Plooij in de podcast van F1 aan Tafel. Hij deed toen een beetje "mysterieus" over bepaalde plannen waar ze op dat moment mee bezig waren, maar waar hij nog niets over kon vertellen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:09:
[...]

Ik doel ook niet op de informatie van nu. Waar ik toen op doelde, toen ik dat berichte plaatste, was een opmerking van Jack Plooij in de podcast van F1 aan Tafel. Hij deed toen een beetje "mysterieus" over bepaalde plannen waar ze op dat moment mee bezig waren, maar waar hij nog niets over kon vertellen.
Klopt, dat was inderdaad een aparte podcast! Al hebben de heren natuurlijk al vaker gedacht dat iets wel goed zou komen, wat uiteindelijk toch niet zo bleek te zijn. ;)

Maar goed, we zullen het vanzelf wel zien wie het NL-commentaar op F1TV vanaf juni gaat verzorgen! Het zou in theorie ook nog de feed van de Vlaamse rechtenhouder kunnen zijn. En misschien is het gewoon Viaplay.

[ Voor 5% gewijzigd door TexMex op 21-03-2022 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
meermarco schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:07:
Hadden jullie ook het idee dat er 'iets' is gedaan met het beeld, waardoor het zo langzaaaaam leek? De auto's leken wel 50 km/u te rijden als het ware.
Is de camerahoek die ze gebruiken, is al jaren zo. Zo kan je de sponsoren een stuk beter lezen op de auto's ;). En zo kan je de race beter volgen natuurlijk.

Soms zie je de camera's die in het asfalt zitten, dan zie je hoe snel ze echt gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Viaplay abbo genomen omdat familie moeite heeft met het volgen van Engels commentaar.
Zij waren tevreden, geen problemen gehad met afspelen via Ziggo.
Commentaar is wennen natuurlijk, maar vond het niet zo storend.
Geef die jongens een kans.

Zelf keek ik via Firefox en de stream was stabiel.
Maar lage bitrate, 720p(lijkt wel een 360 upscale?) en dus een scherm vol artifacts dat kan gewoon niet in 2022.
Na de huldiging stopte de stream. 30.2/32 GB geheugen in gebruik en uiteindelijk een tab crash.
Nog even 15 minuten opnieuw laten lopen, maar zat zo weer op 8+GB aan gebruik.

Jammer, ik ga zelf weer Sky 1080p/4k kijken.
Afgelopen seizoen een genot om te kijken en te luisteren.

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:21
pilsjesman schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:29:

Jammer, ik ga zelf weer Sky 1080p/4k kijken.
Afgelopen seizoen een genot om te kijken en te luisteren.
Hoe heb je dat gedaan. Vind alleen prijzige deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
https://www.totaaltv.nl/nieuws/olav-mol-naar-f1-tv-pro/

Daar is ie dan … :+

[ Voor 18% gewijzigd door MilesD. op 21-03-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Dit is het Viaplay topic en daarnaast heeft Olav al resoluut duidelijk gemaakt dat het nonsense is en dat het gebaseerd is op oude informatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 21-03-2022 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-B
  • Laatst online: 19:46
Fresno schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:37:
[...]

Ja, kun je aangeven hoe je dat (legaal) doet? Ik heb zeker interesse.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
Jemig wat een kritieken overal op commentaar van Viaplay.

Ik vond het prima! Zeker voor een eerste race. Ik ben er van overtuigd dat je F1 races gewoon niet met 1 persoon als commentator meer kan doen. Had Mol nou niet zo'n enorme ego gehad en gewoon een duo-commentator toegelaten, dan was het misschien anders gelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 02:01
TotaalTV is geen bron... Die roepen altijd maar wat. Het gemiddelde roddelblad zit er nog minder vaak naast :+

F1TV gaat gewoon het commentaar van Viaplay overnemen. Die gaan echt niet opeens mensen inhuren voor commentaar etc.

F1TV is met zo min mogelijk middelen (wordwide stream + commentaar van je klanten) zoveel mogelijk winst binnenharken. Daarom duurde Chromecast support ook zo lang :+ En was RaceControl en F1 TV Viewer al bijna een jaar uit terwijl F1TV nog steeds bezig was met hun Android TV app... zit gewoon weinig geld achter en zoveel mogelijk harken.

Die gaan echt geen Olav Mol inhuren, de wereld over vliegen etc. Nu kunnen ze elke controverse ook mooi afschuiven op de aanbieder, ipv dat ze zelf verantwoordelijk zijn.

Nee, mijn voorspelling? Word gewoon F1TV. Wie denkt dat Mol er komt die hoopt dat gewoon.

En ik snap Viaplay wel. De meeste sporten die ze aanbieden zijn voor de echte liefhebbers, en niet voor het chauvinisme (buitenlands voetbal kijk je toch vaak als liefhebber bijvoorbeeld). Als RB morgen een giga-probleem heeft, en Max rijd in de mid-field ben je meteen al je "popie-jopie" klanten kwijt. En met Mol heb je veel (niet alle) die-hard fans weggejaagd.

Voor Ziggo was de opzet van chauvinisme niet gek. Want gratis kanaal, veel sponsoring er tegenaan. Voor Viaplay is het een hele andere markt. En daarom pakken ze het anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Mocht Olav met een of andere Houdini act toch bij F1TV opduiken, dan pak ik mijn verlies en ga daar ook heen. Dan gebruik ik Viaplay alleen nog voor de Premier League straks en dan is het voor mij na dit seizoen klaar met ze.

Bedankt en tot nooit meer ziens. Tenzij, tenzij ze de beeldkwaliteit drastisch omhoog weten te schroeven :9. 4K dus, but that ain't gonna happen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 02:01
DutchOwnage schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:47:
Mocht Olav met een of andere Houdini act toch bij F1TV opduiken, dan pak ik mijn verlies en ga daar ook heen. Dan gebruik ik Viaplay alleen nog voor de Premier League straks en dan is het voor mij na dit seizoen klaar met ze.

Bedankt en tot nooit meer ziens. Tenzij, tenzij ze de beeldkwaliteit drastisch omhoog weten te schroeven :9. 4K dus, but that ain't gonna happen.
Grappig is dat toch. Als Olav naar F1TV gaat, dan gaat mijn plan om over te stappen naar F1TV niet door en betaal ik wel extra voor Viaplay O-)

Eigenlijk jammer dat ze de audio-streams niet open-source inrichten en dat men daar zelf bij kan toevoegen. Je eigen stream laden zeg maar, zoals die van Olav.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:03
Waah schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:49:
[...]
Grappig is dat toch. Als Olav naar F1TV gaat, dan gaat mijn plan om over te stappen naar F1TV niet door en betaal ik wel extra voor Viaplay O-)
Inderdaad grappig hoe er zoveel verschil ik kan zitten. Ik ben eerder juist overgestapt van ziggo naar f1tvpro omdat ik echt helemaal klaar was met die Mol. Nu geef ik viaplay een kans, ik vond het commentaar inhoudelijk wel ok alleen echt too much. Maargoed daar is prima aan te werken, het werd naarmate de wedstrijd vorderede al stukken rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
mikkelnl schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:46:
Jemig wat een kritieken overal op commentaar van Viaplay.

Ik vond het prima! Zeker voor een eerste race. Ik ben er van overtuigd dat je F1 races gewoon niet met 1 persoon als commentator meer kan doen. Had Mol nou niet zo'n enorme ego gehad en gewoon een duo-commentator toegelaten, dan was het misschien anders gelopen.
Volgens mij zijn de kritieken over het commentaar (hier op Tweakers) in de meeste gevallen vooral opbouwend. En zonder feedback kunnen ze ook niets verbeteren, dus wat mij betreft is daar niets mis mee. :P

Duo-commentaar is zeker een vooruitgang, maar dat betekent nog niet dat er elke seconde doorgerateld moet worden. Hopelijk gaan ze iets beter hun moment kiezen en laten ze af en toe ook een stilte vallen. Het is ook prima om af en toe gewoon even het racegeluid te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Studio Formule 1: Tracktalk nu live op Viaplay. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Sensatiebericht, het wordt in ieder geval niet bevestigd door deze 'bron'.
Dat is op basis van oude informatie die nog online stond van toen F1TV net begon.
TotaalTV heeft nogal een clickbait/Telegraaf gehalte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Kees v.d. Grint en Tim Coronel nu in de studio samen met Amber Brantsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 21-03-2022 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Waah schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:47:
[...]

En ik snap Viaplay wel. De meeste sporten die ze aanbieden zijn voor de echte liefhebbers, en niet voor het chauvinisme (buitenlands voetbal kijk je toch vaak als liefhebber bijvoorbeeld).
Buitenlands voetbal bij Viaplay kijk je nu vooral niet, want de beeldkwaliteit van de Bundesliga is echt niet om aan te gluren. Goed dat de beeldkwaliteit van de F1 bij Viaplay nu enigszins acceptabel lijkt (wat mij betreft ook niet meer dan dat), maar ze bieden nog veel meer sporten aan. En waarschijnlijk wordt dat alleen nog maar verder uitgebreid. Dan moet voor de andere sporten de beeldkwaliteit ook écht omhoog, want op dit moment is die (buiten de F1) gewoon zwaar onder de maat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
TexMex schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:04:
[...]

Buitenlands voetbal bij Viaplay kijk je nu vooral niet, want de beeldkwaliteit van de Bundesliga is echt niet om aan te gluren. Goed dat de beeldkwaliteit van de F1 bij Viaplay nu enigszins acceptabel lijkt (wat mij betreft ook niet meer dan dat), maar ze bieden nog veel meer sporten aan. En waarschijnlijk wordt dat alleen nog maar verder uitgebreid. Dan moet voor de andere sporten de beeldkwaliteit ook écht omhoog, want op dit moment is die (buiten de F1) gewoon zwaar onder de maat.
Plus het feit dat wedstrijden na 2 dagen al niet meer te zien zijn

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:44
Rivanov schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:02:
Kees v.d. Grint en Tim Coronel nu in de studio samen met Amber Brantsen.
Dus ook Tim… die hadden we nog niet gezien. Kees wel al bij de wintertests.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:44
dutchgio schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:59:
[...]

Sensatiebericht, het wordt in ieder geval niet bevestigd door deze 'bron'.
Dat is op basis van oude informatie die nog online stond van toen F1TV net begon.
TotaalTV heeft nogal een clickbait/Telegraaf gehalte.
Olav kan op de huidige manier flink wat luisteraars binden aan grandprix radio, dus spint wel garen bij de huidige constructie. :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
W1ck1e schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:20:
[...]
Ik denk dat ik straks nog even het deel met de meeste storingen opnieuw op de tv kijk. En volgend weekend misschien/waarschijnlijk even de live stream op 2 apparaten tegelijkertijd.

Update: ik heb zojuis geen storiingen gezien op de tv
Tegelijkertijd kijken doe ik dadelijk met het live programma van 15:00 uur
Tegelijkertijd op tv met ingebouwd app en daarnaast vanaf tablet casten naar chromecast lukt logistiek nog even niet, maar wel:
tegelijkertijd viaplay app op medion tablet en viaapp op tv.

tv loopt na enige tijd achter op tablet, als ik dan op de tv vooruitspoel loopt hij aanvankelijk weer even voor op tablet, maar na enige tijd hoor en zie ik dat de tablet de tv weer inhaalt.

daarna een test met chromecast aan ander scherm aangestuurd vanuit windows viaplay website
en tegelijkertijd de viaplay app op de medion tablet
dan loopt de viaplay app op de tablet voor en vervolgens loopt de chromecast steeds meer achter.

ik weet niet hoe de app op de tv is ten opzichte van de pc cast naar de chrome cast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
TexMex schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:53:
[...]

Volgens mij zijn de kritieken over het commentaar (hier op Tweakers) in de meeste gevallen vooral opbouwend. En zonder feedback kunnen ze ook niets verbeteren, dus wat mij betreft is daar niets mis mee. :P
Ik zeg ook niet dat ik op tweakers doel ;) Het is vooral het afvoerputje (Twitter) waar het me opvalt hoe fel mensen zijn en to-taal overdrijven, maar da's niks nieuws I know :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PatrickC schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:29:
[...]

Dus ook Tim… die hadden we nog niet gezien. Kees wel al bij de wintertests.
Grappige is dat Tim mij dit weekend is gaan volgen op Twitter terwijl ik niet eens rechtstreeks op een post van hem reageerde. Ik had alleen ergens gereageerd dat Mol naar Viaplay einde abbo voor mij betekende.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Qua commentaar vond ik het inhoudelijk op zich wel OK. Wat ik mis is een beetje de info die Olav altijd wel had over lopende zaken uit het paddock.

Maar de vorm (lees: de stemmen) van het commentaar werken voor mij nog niet. Hoewel ze enthousiast waren, leven beide stemmen gewoon niet echt. Kunnen ze niks aan doen, maar het zijn geen onderscheidende stemmen. Sterker nog, beide stemmen lijken behoorlijk op elkaar waardoor het niet eens echt opvalt als een ander begint te praten.

Heb de GPradio app nog geprobeerd maar die liet niks horen. Plat blijkbaar.

En de stream viel bij mij een keer of 5 weg, een of 2 seconde op zwart. Daarna pakte de stream wel meteen weer op, maar de livetiming of trackpositions op het 2e scherm werden zo steeds minder relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Fresno schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:37:
[...]

Volgens mij is het dat (duur legaal IPTV abbo) of iets wat minder legaal is.
Sport kanalen zijn gewoon duur.
Handige Engelse schoonfamilie hebben is ook een optie >:)

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Player1S schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Grappige is dat Tim mij dit weekend is gaan volgen op Twitter terwijl ik niet eens rechtstreeks op een post van hem reageerde. Ik had alleen ergens gereageerd dat Mol naar Viaplay einde abbo voor mij betekende.
Dat doen de Coronelletjes al jaren. ;)
Morgen heeft hij je alweer ontvolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbig1970
  • Laatst online: 01-05 17:33
Ik probeer al drie(!) weken tevergeefs Viaplay te activeren via KPN!!!!!
Ik heb vandaag drie kwartier aan de lijn gehangen met KPN (uiteindelijk een activatie-mail gehad, ik hoop dat het de juiste was) en aan hun kant schijnt het goed te zitten.

Ik kan alleen niet aangeven dat ik Viaplay via KPN heb op de website van Viaplay... RAAR!
er is een URL die mij wel wat soelaas bied maar die vraag om KPN Service ID 1 en 2... Die heb ik uiteraard niet... dus ik kom helemaal nergens hiermee...

Wat een baggerzooi! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 10:48
qbig1970 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:28:
Ik probeer al drie(!) weken tevergeefs Viaplay te activeren via KPN!!!!!
Ik heb vandaag drie kwartier aan de lijn gehangen met KPN (uiteindelijk een activatie-mail gehad, ik hoop dat het de juiste was) en aan hun kant schijnt het goed te zitten.

Ik kan alleen niet aangeven dat ik Viaplay via KPN heb op de website van Viaplay... RAAR!
er is een URL die mij wel wat soelaas bied maar die vraag om KPN Service ID 1 en 2... Die heb ik uiteraard niet... dus ik kom helemaal nergens hiermee...

Wat een baggerzooi! :(
Als je de link gebruikt uit de KPN mail (en op je KPN netwerk zit!) zou je die pagina's helemaal niet krijgen (die service ID en zo).
Deze pagina gelezen?
https://www.kpn.com/telev...ten/viaplay/activeren.htm

[ Voor 5% gewijzigd door Barre73 op 21-03-2022 17:40 ]

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
mikkelnl schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik op tweakers doel ;) Het is vooral het afvoerputje (Twitter) waar het me opvalt hoe fel mensen zijn en to-taal overdrijven, maar da's niks nieuws I know :)
Mensen zien het altijd als een persoonlijke aanval, hoe kan Viaplay hun zo teleurstellen 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbig1970
Barre73 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:39:
[...]

Als je de link gebruikt uit de KPN mail (en op je KPN netwerk zit!) zou je die pagina's helemaal niet krijgen (die service ID en zo).
Deze pagina gelezen?
Ja, gelezen.... niets werkt. Als ik op de website van Viaplay iets aan klik om te kijken, moet ik aangeven hoe ik daar voor wens te betalen danwel iDeal danwel Creditcard.... ik betaal al via KPN dus daar gaat het falikant fout!

Ik heb een KPN ID, ik heb een Viaplay account... alle stappen doorgenomen en gedaan en toch kom ik er niet!
In MijnKPN staat alles goed qua Viaplay, het staat geactiveerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

UPDATE: Olav Mol ontkent zelf op sociale media de overstap naar F1 TV PRO

bron: totaltv

[ Voor 5% gewijzigd door jeanj op 21-03-2022 17:54 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
jeanj schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:53:
[...]

Niet de eerste keer ook, zie mijn reactie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
qbig1970 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:52:
[...]

Ja, gelezen.... niets werkt. Als ik op de website van Viaplay iets aan klik om te kijken, moet ik aangeven hoe ik daar voor wens te betalen danwel iDeal danwel Creditcard.... ik betaal al via KPN dus daar gaat het falikant fout!

Ik heb een KPN ID, ik heb een Viaplay account... alle stappen doorgenomen en gedaan en toch kom ik er niet!
In MijnKPN staat alles goed qua Viaplay, het staat geactiveerd!
Maar als het geactiveerd is waar gaat het dan nu fout met inloggen bij Viaplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
Barre73 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:39:
[...]

Deze pagina gelezen?
Ik zit zo naar die handleiding te kijken maar vraag me af waar of wanneer vindt de koppeling tussen KPN id en Viaplay account eigenlijk plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbig1970
Miki schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:17:
[...]

Maar als het geactiveerd is waar gaat het dan nu fout met inloggen bij Viaplay?
Nou, dat zeg ik net... als ik iets aanklik om te kijken, krijg ik een scherm met Abonneer je nu en begin met streamen... Met allerlei prijzen en een knop om me aan te melden. Terwijl ik al bij KPN zit!

Ik zit in een vicieuze cirkel... en ik kom er niet uit!

De dame van KPN die ik aan de lijn heb gehad snapte er ook niets meer van en verzuchtte dat het aan KPN kant alles goed zat. Dusss...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
qbig1970 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:41:
[...]

Nou, dat zeg ik net... als ik iets aanklik om te kijken, krijg ik een scherm met Abonneer je nu en begin met streamen... Met allerlei prijzen en een knop om me aan te melden. Terwijl ik al bij KPN zit!

De dame van KPN die ik aan de lijn heb gehad snapte er ook niets meer van en verzuchtte dat het aan KPN kant alles goed zat. Dusss...
Ik probeer je te helpen dus het mag iets vriendelijker, ik ben geen medewerker van Viaplay :)

Voor de zekerheid, leeg eerst je cookies, cache, etc. etc. van je browser. En probeer vervolgens met je gekoppelde account van Viaplay opnieuw in te loggen. Wat gebeurd er nu als je op specifieke content klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:57
[...]

Is Aanmelden in deze niet inloggen? Dus 2 knoppen Abonneer nu en Aanmelden. Waarbij je bij Aanmelden kunt inloggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42
Ik ga ervan uit dat de presentatoren wel goed gaan landen. Dit was 1e race in nieuw seizoen met heel veel informatie die gebracht moest worden. Voor en na programma liepen inhoudelijk vrij soepel. Iets meer rust durven nemen.

Viaplay heeft groot team neergezet en dit was de grote premiere show waar alle kinderziektes live opgelost moeten worden. Ik weet zeker dat de 1e keer dat ziggo en/of Olav van een race verslag moest leggen het echt niet halleluja was.

Stream liep hier van begin tot einde helemaal soepel LG webos app via WiFi/ziggo 50mbit. De timing app van F1 zelf liep bij mij voortdurend achter op het beeld van Viaplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

AvK

Ready Set Go

[...]

Had ik ook. Heel verwarrend allemaal. Maar je moet je inderdaad nog een keer aanmelden.

Mijn post van een paar week geleden:
Gisteravond kon ik dus ook niet meer via mijn laptop inloggen..... Zucht.
Wat blijkt nu net? Je moet je ook nog 'AANMELDEN bij ViaPlay' om definitief toegang te krijgen..... Zucht.
Waarom meldt KPN dat niet duidelijk? Heb dat nergens kunnen lezen volgens mij.
Gisteren wel een heldere mail gehad van ViaPlay waarin ik bedankt werd voor het activeren van mijn account.
Maar naast activeren moet je dus ook nog aanmelden.....

Edit: Aanmelden via Internet met je PC of telefoon. Op de TV krijg je alleen de melding dat combi email WW niet werkt.

Zucht.

[ Voor 33% gewijzigd door AvK op 21-03-2022 19:36 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Sito schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:27:
[...]
Andere vraag: Hoe heb jij de Viaplay app geïnstalleerd? Ik krijg de melding dat de Viaplay app niet in mijn land beschikbaar is, terwijl ik de taal op Nederlands heb staan.
Misschien heb jij iets aan de post van AvK hierboven?
Ik heb e.e.a. ook eerst op een PC in orde gemaakt. Daarna ging het als vanzelf op de CCmGTV.

edit: Anders kijk je hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Toff op 22-03-2022 00:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:03
jeanj schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:53:
[...]

Ook niet echt nieuws. Ik geef Peppie en Kokkie nog 1 of 2 wedstrijden en dan worden die tamme konijnen vervangen door Olav Mol. Ik heb ook wel eens kritiek op Mol, maar dat het nog veel slechter kon dat verbaast me echt.

En eigenlijk ben ik Christian Albers na 1 uitzending eigenlijk ook wel zat omdat hij eigenlijk in 5 minuten het eigenlijk presteert om tien keer het woordje eigenlijk te gebruiken in zijn zinnetjes. En hunnie van Viaplay heb het niet door,

Epic Fail is ook het gezemel van Kalff gedurende de race. Waar was Stephane, die is toch Pitreporter?

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb echt het tegenovergestelde ervaren. Ik vond het meer dan prima. Een verademing zelfs.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Miki
Sjakie0101 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:19:
[...]

Ook niet echt nieuws. Ik geef Peppie en Kokkie nog 1 of 2 wedstrijden en dan worden die tamme konijnen vervangen door Olav Mol. Ik heb ook wel eens kritiek op Mol, maar dat het nog veel slechter kon dat verbaast me echt.

En eigenlijk ben ik Christian Albers na 1 uitzending eigenlijk ook wel zat omdat hij eigenlijk in 5 minuten het eigenlijk presteert om tien keer het woordje eigenlijk te gebruiken in zijn zinnetjes. En hunnie van Viaplay heb het niet door,

Epic Fail is ook het gezemel van Kalff gedurende de race. Waar was Stephane, die is toch Pitreporter?
Misschien moet je even lekker op Twitter of Facebook je onderbuik legen. Je voegt met deze reactie hier in ieder geval niks toe behalve dat je blijk geeft een guilty pleasure te hebben voor je jeugdhelden en tamme konijnen.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 23:13
Kunnen we een apart topic starten voor dat gezeur over de commentatoren? Zo veel pagina’s met gemiep.

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 21-03-2022 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Laatst online: 22:57
[...]

Ik heb me van het weekend aangemeld en het verliep eigenlijk vanzelf. Volgens mij kreeg ik ergens wel nog een code van 4 tekens die ik ergens moest invullen, maar ik weet zo niet meer hoe dat precies zat.

Ben je wel ingelogd op de viaplay website?

Heb je een bevestigingsmail van viaplay gekregen?

En zit je nu op je pc, of met een app te werken?
Doet kanaal 225 op je kpn kastje het wel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:19:
[...]

Ah kijk, ik blijf mij ernstig verbazen over dit soort reacties. Olav gaat ook een keer stoppen met dit werk en zal toch echt vervangen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbig1970
LA-384 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:09:
[...]

Ik heb me van het weekend aangemeld en het verliep eigenlijk vanzelf. Volgens mij kreeg ik ergens wel nog een code van 4 tekens die ik ergens moest invullen, maar ik weet zo niet meer hoe dat precies zat.

Ben je wel ingelogd op de viaplay website?

Heb je een bevestigingsmail van viaplay gekregen?

En zit je nu op je pc, of met een app te werken?
Doet kanaal 225 op je kpn kastje het wel?
Ik kan op alles ja invullen... aangemeld bij kpn, aangemeld in mijn Viaplay account, bevestigingmail van KPN (Ik weet niks van een bevestigingsmail van Viaplay) eindelijk ook gekregen en het bevat de zelfde link als op de website van KPN dus daar was niks speciaals aan dus! En kanaal 225 van Viaplay op het kastje doet het ook! Zelfs de app op mijn LG-tv doet het.... Ik kan alleen niks kijken, want ik heb geen pakket, volgens Viaplay!!! Die moet ik kopen... en ik zit via KPN bij Viaplay. Nou je mag het mij uitleggen....... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

qbig1970 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:07:
[...]

Ik kan op alles ja invullen... aangemeld bij kpn, aangemeld in mijn Viaplay account, bevestigingmail van KPN (Ik weet niks van een bevestigingsmail van Viaplay) eindelijk ook gekregen en het bevat de zelfde link als op de website van KPN dus daar was niks speciaals aan dus! En kanaal 225 van Viaplay op het kastje doet het ook! Zelfs de app op mijn LG-tv doet het.... Ik kan alleen niks kijken, want ik heb geen pakket, volgens Viaplay!!! Die moet ik kopen... en ik zit via KPN bij Viaplay. Nou je mag het mij uitleggen....... :X
Dat zeg ik. Ik moest het ook kopen (zo leek het).
Als je 'kopen' aan klikt kan je je ook aanmelden en dan is het gelukt.
Tenminste zo herinner ik mij dat.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbig1970
AvK schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:16:
[...]

Dat zeg ik. Ik moest het ook kopen (zo leek het).
Als je 'kopen' aan klikt kan je je ook aanmelden en dan is het gelukt.
Tenminste zo herinner ik mij dat.
Tsja, met deze informatie: ik moet aangeven iDeal of Creditcard! Kies uw bank....
LOL :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Laatst online: 22:57
qbig1970 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:07:
[...]

De bevestigingsmail van viaplay luidt:
"Bedankt voor het activeren van je Viaplay account"

Met als eerste regel:
"Je hebt nu toegang tot Viaplay met je abonnement bij KPN"

Is dat de mail die je ook gekregen hebt?

Heb je trouwens in die 3 weken al contact gehad met viaplay? Kan natuurlijk ook zijn dat daar iets mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:47
Afgelopen weekend ook veel viaplay op de LG aangehad. Vaak bufferen en wisselen van kwaliteit. Ik denk 20% van de tijd iets wat op 1080p leek. De rest allemaal fors eronder.

Bekabeld internet naar de tv overigens. En het is maar een mini streampje. Hoop dat ze het snel gaan oplossen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
ed1703 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:32:
Ik blijf mij ernstig verbazen over dit soort reacties. Olav gaat ook een keer stoppen met dit werk en zal toch echt vervangen gaan worden.
Misschien duurt dat nog wel 10 jaar, dus waarom zou je je dan 10 jaar gaan ergeren als het niet hoeft? 8)7

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
synx6 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:18:
Afgelopen weekend ook veel viaplay op de LG aangehad. Vaak bufferen en wisselen van kwaliteit. Ik denk 20% van de tijd iets wat op 1080p leek. De rest allemaal fors eronder.

Bekabeld internet naar de tv overigens. En het is maar een mini streampje. Hoop dat ze het snel gaan oplossen…
Met een LG is te overwegen om juist wifi te gebruiken, de netwerkkaart is maar 100mbit. Met goed wifi haal je zeker het dubbele.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Exocet schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:26:
[...]

Met een LG is te overwegen om juist wifi te gebruiken, de netwerkkaart is maar 100mbit. Met goed wifi haal je zeker het dubbele.
Hier hetzelfde gedrag met WIFI gehad, en laten we eerlijk zijn, de bitrate van viaplay is duidelijk niet meer dan 100mbit geweest afgelopen weekend ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:21:
[...]

Misschien duurt dat nog wel 10 jaar, dus waarom zou je je dan 10 jaar gaan ergeren als het niet hoeft? 8)7
Waarom blijven nederlanders altijd maar hangen in het oude vertrouwde en krijgt de volgende generatie nooit eens een kans? Men kan wel blijven zeuren dat men Olav terug wil, maar als je de opvolgers niet aan het werk zet en een kans geeft, leren ze het ook nooit en krijg je inderdaad dit soort irritaties.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jef61
[...]

Is het al bij je opgekomen dat er ook mensen zijn die Olav helemaal niet zo leuk vinden en dit eigenlijk wel prima vinden? Ik heb het idee dat het weer een klein clubje is dat heel hard aan het schreeuwen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:36

CoronelHimself

Division Brabant

[...]

Ik had hetzelfde. daarna nogmaals op activeren gedrukt bij KPN en werd daarna automatisch doorgestuurd naar Viaplay om daar een account aan te maken.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jef61 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:55:
[...]

Is het al bij je opgekomen dat er ook mensen zijn die Olav helemaal niet zo leuk vinden en dit eigenlijk wel prima vinden? Ik heb het idee dat het weer een klein clubje is dat heel hard aan het schreeuwen is...
Exact dit, sinds max ben ik eigenlijk wel klaar met hem en de ziggo club.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miki
[...]

Olav is sinds 1991 bezig met becommentariëren van GP races, die heeft inmiddels voldoende ervaring opgebouwd in de afgelopen 30 jaar en 500+ races. Ook zijn eerste races waren niet om naar huis te schrijven maar hij groeide mee met de sport in Nederland. We zijn met zijn allen gewend geraakt aan Olav Mol. Echter heeft Olav niet het eeuwige commentaarleven en zul je op een bepaald moment hem moeten gaan aflossen voor een nieuwe generatie die ook gewoon fatsoenlijk de kans krijgt zoals Olav die ook heeft gehad. Je hebt niet zomaar even 30 jaar ervaring en dat men nu bij de wisseling van de uitzendrechten voor een nieuw team kiest is te prijzen en getuigt van lef.

Je kunt het dus ook gewoon een kans geven en proberen meer van de sport zelf te genieten. Zeker met wat ViaPlay allemaal biedt aan inhoudelijke content alsook tijdens de races zelf met verschillende streams met camera punten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Daarom ben ik dus ook zo blij dat ze Mol vervangen hebben. Zou er nog maar 10 jaar naar moeten luisteren O-) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

meesje schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:34:
Kunnen we een apart topic starten voor dat gezeur over de commentatoren? Zo veel pagina’s met gemiep.
Durf het bijna niet te roepen maar: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 is dan volgens mij de weg to go. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Jef61 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:55:
[...]

Dat zeg ik toch ook nergens?
Waarom wordt er hier toch altijd zo'n strijd van gemaakt.
Of Olav, Of Viaplay. Terwijl allebei prima mogelijk was.
Dát was dan ook mijn punt: waarom maak jij je druk waarom iemand liever naar Olav luistert? Kijk zelf vrolijk met Viaplay of Sky-commentaar en geniet van je wedstrijd en laat iemand anders z'n Grand Prix Radio streampje aanzetten 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 22-03-2022 08:31 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 23:13
Illegal_Alien schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:24:
[...]

Durf het bijna niet te roepen maar: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 is dan volgens mij de weg to go. :p
Haha, dat is inderdaad het topic. Die heb ik ook al in mijn bookmarks staan. Krijg ik daar straks al dat gemiep over het commentaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Toch denk ik dat ze het allemaal wel te veel hebben willen veranderen... En een nieuwe manier van kijken via een app en dan ook nog nieuwe verslaggevers... Ze hadden denk ik beter eerst het hele concept over kunnen nemen van Ziggo met Olav Mol en zorgen dat ze de app / kwaliteit goed op orde zouden krijgen in het eerste jaar. Vervolgens daarna rustig de overstap maken naar nieuwe verslaggevers.. Mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in veranderen.

Laten we niet vergeten dat ongeveer 80% van de kijkers in Nederland Formule 1 kijkt om Max Verstappen.. Als hij niet meer mee zou doen, zal de sport gewoon weer die kleine sport zijn die het altijd al was in Nederland.

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 22-03-2022 09:20 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

qbig1970 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 01:34:
[...]

Tsja, met deze informatie: ik moet aangeven iDeal of Creditcard! Kies uw bank....
LOL :(
Vervelend en raar. Probeer alleen maar te helpen. :)

Als ik het goed begrijp heb je de bevestigingsmail van Viaplay gehad. Dus account activeren is gelukt.
Kijk eens of je je nogmaals kunt aanmelden / inloggen op Viaplay (dus met je KPN ID) op een laptop oid.
Het zit ergens op een onlogische plek. En bij mij leek het ook alsof ik nogmaals een abbo nam.
Het is mij uiteindelijk ook gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Tux3.14 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:03:
[...]

Slavy schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:27:
Voor alle mensen die hier nu blij zijn dat Olav en Jack weggaan: kom niet over een half jaar zeuren als het commentaar slecht is. Je weet nu wat je hebt maar je weet niet wat je krijgt en hoe het gaat klinken.
Ach, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Illegal_Alien schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:24:
[...]

Ook daar liever niet want het zijn vooral persoonlijke meningen en voorkeuren die als feiten weggezet worden. Ik las daar van iemand dat hij Crofty goed vindt terwijl ik er niets van moet hebben. Zegt echter niets over zijn kwaliteiten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:00

Toshirou

Vinyl Surfer

Ik vroeg mij al af die irritante mafketel was die als een idioot bleef door ratelen. Die mag echt even voor de volgende keer een goede dosis valium nemen alvorens de race begint. :X

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Slavy schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:24:
[...]

[...]

Ach, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Waar heb je mij horen klagen over Olav Mol? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbig1970
LA-384 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 06:10:
[...]

De bevestigingsmail van viaplay luidt:
"Bedankt voor het activeren van je Viaplay account"

Met als eerste regel:
"Je hebt nu toegang tot Viaplay met je abonnement bij KPN"

Is dat de mail die je ook gekregen hebt?

Heb je trouwens in die 3 weken al contact gehad met viaplay? Kan natuurlijk ook zijn dat daar iets mis gaat.
Nee, dit heb ik niet gehad... krijg je dit nadat er voor de eerste keer betaald is voor Viaplay? Er moet namelijk ook nog een factuur komen met de gewijzigde overzicht. Laatste factuur van KPN van vorige maand staat Viaplay niet op.
Pagina: 1 ... 60 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2