Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 44 ... 159 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:30

alienfruit

the alien you never expected

Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:07:
[...]

Sky Q kost in Engeland 50 pound per maand. Denk je echt dat die zuunige Nederlands dit gaan betalen? We gaan al kortingscodes afspeuren voor 20% korting op een jaarabonnement van F1TV Pro.
Ja, of ze proberen F1 TV Pro te kopen via een niet-UK credit card. Maar tot nu toe lukt dit nog niet echt. Mijn Nederlandse credit card is verlopen (en ligt nu in NL) en mijn Hong Kong credit card werd geblokkeerd door de bank daar. Allemaal niet zo makkelijk lol. De 20% korting is trouwens ook weg op de F1 website

En niet van plan om in UK Sky te nemen, in Nederland Viably en in Hong Kong wat daar is dus lekker f1 TV Pro eenmalig is het idee.

[ Voor 13% gewijzigd door alienfruit op 17-03-2022 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:07:
[...]

Sky Q kost in Engeland 50 pound per maand. Denk je echt dat die zuunige Nederlands dit gaan betalen? We gaan al kortingscodes afspeuren voor 20% korting op een jaarabonnement van F1TV Pro.
Sky Q is een TV pakket met Netflix, daar zit geen F1 bij.

Sky Sports kost 25 pond per maand, en dat is naast F1 inclusief voetbal, golf en cricket wat daar erg veel bekeken wordt.
Er is ook een pakket met alleen Sky F1 voor 18 pond per maand.
Dat is omgerekend zo'n 21 euro.

Dus ja het is duur maar dan krijg je wel 4K kwaliteit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:45
dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:50:
[...]

Sky Q is een TV pakket met Netflix, daar zit geen F1 bij.

Sky Sports kost 25 pond per maand, en dat is naast F1 inclusief voetbal, golf en cricket wat daar erg veel bekeken wordt.
Er is ook een pakket met alleen Sky F1 voor 18 pond per maand.
Dat is omgerekend zo'n 21 euro.

Dus ja het is duur maar dan krijg je wel 4K kwaliteit...
Maar je hebt wel specifiek de Sky Q mediabox nodig.. vergelijkbaar met de Next Mediabox bij Ziggo die je nodig hebt als je 4K wilt kijken. Dus enkel een Sky Sports F1 abonnement is niet voldoende, als je niet over de juiste mediabox beschikt.

How do I watch in HDR?
HDR capable content will now be signposted with a “HDR” icon so you can find it easily.

All you need to watch Sky Q in HDR is:
  • A HDR HLG compatible TV.
  • The HD & Ultra HD or Q experience subscription*.
  • A HDR capable Sky Q box**. Not sure if your box is HDR-ready? Use this guide to check.

[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2022 15:00 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:59:
[...]

Maar je hebt wel specifiek de Sky Q mediabox nodig.. vergelijkbaar met de Next Mediabox bij Ziggo die je nodig hebt als je 4K wilt kijken. Dus enkel een Sky Sports F1 abonnement is niet voldoende, als je niet over de juiste mediabox beschikt.
Ziggo Sport was voor Ziggo klanten toch ook 'gratis' en niet 50,- per maand?
Je TV/internet kosten er ook onder laten vallen geeft een verkeerd beeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:00:
[...]

Ziggo Sport was voor Ziggo klanten toch ook 'gratis' en niet 50,- per maand?
Je TV/internet kosten er ook onder laten vallen geeft een verkeerd beeld.
Maar Ziggo Sport in 4K was enkel beschikbaar voor wanneer je de Next Mediabox in huis hebt. Die je weer enkel krijgt bij een duurder abonnement. Met een normale mediabox had je kanaal 14 gewoon in 1080p.

Hoe hard iedereen ook roept om 4K, HDR etc. etc. Zodra de provider dit aanbiedt en met de uiteindelijke kosten komen, schreeuwt iedereen weer moord en brand en betaald er uiteindelijk weer vrijwel niemand voor.

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2022 15:02 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
Ik zou best een aardig bedrag overhebben voor de F1 in 4K HDR en de interessante voetbalcompetities zoals de Premier League en de Primera Division in 4K(HDR).

Het is gewoon echt zuur dat de F1 en de Premier League bij Ziggo in 4K waren, en dat het bij Viaplay hopen wordt op 1080p. Het heeft jaren en jaren geduurd voordat die sporten dan eindelijk in 4K beschikbaar waren, en dan ga je nu ineens 10 jaar terug in de tijd. Ik baal daar gewoon enorm van.

Ik bedoel, ik investeer ook serieus geld in een mooie 65" tv met alle toeters en bellen. Voor 720p of 1080p volstaat een simpele Aldi tv ook.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 17-03-2022 15:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:15:
Ik zou best een aardig bedrag overhebben voor de F1 in 4K HDR en de interessante voetbalcompetities zoals de Premier League en de Primera Division in 4K(HDR).

Het is gewoon echt zuur dat de F1 en de Premier League bij Ziggo in 4K waren, en dat het bij Viaplay hopen wordt op 1080p. Het heeft jaren en jaren geduurd voordat die sporten dan eindelijk in 4K beschikbaar waren, en dan ga je nu ineens 10 jaar terug in de tijd. Ik baal daar gewoon enorm van.

Ik bedoel, ik investeer ook serieus geld in een mooie 65" tv met alle toeters en bellen. Voor 720p of 1080p volstaat een simpele Aldi tv ook.
Absoluut. Idem hier. De enige reden dat ik persé de Next Mediabox wilde hebben, was om Ziggo Sport in 4K te kunnen bekijken voor de Formule 1.
Nu is het wel zo dat enkel 4K niet het gewenste "wauw" effect geeft. HDR geeft dat veel meer. Dus een 1080p HDR kan er alsnog mooier uitzien dan een 4K SDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
Over de F1 uizendingen van komend weekend.
eerder deze week stond daar nog het "hd" tag-je bij en zojuist niet meer.
op een philips 55oled706/12, met daarop geinstalleerde viaplay app.
ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
W1ck1e schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:28:
ik ben benieuwd.
In de iOS app zie ik het nu ook niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
ik ben benieuwd.
In de iOS en tvOS apps werd deze info nooit getoond. Je hoeft daar dus nog geen conclusie aan te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
En wat zegt Viaplay over het feit dat ze enkel in 1080p draaien?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:13

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

ik ben benieuwd.
Hier was ik dus al bang voor, ik hoop natuurlijk dat dit een foutje is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:25:
[...]

Absoluut. Idem hier. De enige reden dat ik persé de Next Mediabox wilde hebben, was om Ziggo Sport in 4K te kunnen bekijken voor de Formule 1.
Nu is het wel zo dat enkel 4K niet het gewenste "wauw" effect geeft. HDR geeft dat veel meer. Dus een 1080p HDR kan er alsnog mooier uitzien dan een 4K SDR.
Nou, ik vind een 4K voetbalwedstrijd echt genieten hoor. Zoals de Champions League op Ziggo. Schakel eens terug naar het SD kanaal en het doet pijn aan je ogen bij wijze van spreken.

Al moet ik zeggen dat Espn UHD het inderdaad ook goed voor elkaar heeft met 1080p HDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44

Smoonshine

Feyenoord!!

DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:15:

Hier ook. Vind de beeldkwaliteit van ViaPlay van wat ik er tot nog toe van gezien heb echt beneden pijl. Het voelt echt enorm zuur om van "gratis" 4K terug te gaan naar wat ViaPlay op je scherm tovert. Dat ik er nu voor moet betalen vind ik persoonlijk geen probleem, maar wel dat we tegen een flink bedrag per maand niet minstens hetzelfde hebben qua beeldkwaliteit.

uhm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:40:
[...]

Hier was ik dus al bang voor, ik hoop natuurlijk dat dit een foutje is.
Geloof me, de race zondag gaat dezelfde belabberde kwaliteit zijn als de testdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:42:
[...]

Geloof me, de race zondag gaat dezelfde belabberde kwaliteit zijn als de testdagen.
Ik ben er heel bang voor als nu ook al het HD teken weg is, want die geeft aan dat het 720p of 1080p zal zijn.
Dat teken stond er de hele week wel gewoon, waarom opeens weghalen..
Ik hoop voor hun welzijn dat ze de wedstrijd gewoon in 1080p uitzenden, anders ben ik bang dat ze half Nederland over zich heen gaan krijgen.. O-)

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 17-03-2022 15:45 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Nou, ik vind een 4K voetbalwedstrijd echt genieten hoor. Zoals de Champions League op Ziggo. Schakel eens terug naar het SD kanaal en het doet pijn aan je ogen bij wijze van spreken.

Al moet ik zeggen dat Espn UHD het inderdaad ook goed voor elkaar heeft met 1080p HDR.
Natuurlijk is het verschil waarneembaar! Maar ik vind de toevoeging van HDR aanzienlijk groter dan puur en alleen 4K. Stel je eens voor. Bahrain, Saudi-Arabië, Singapore en Abu-Dhabi in HDR met al die lampen en vuurwerk. _/-\o_

Then again. EK en OS werden in HDR uitgezonden en dat was nu ook niet bepaald bij iedere wedstrijd een feest. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2022 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:43:
[...]

Dat teken stond er de hele week wel gewoon, waarom opeens weghalen..
Om zichzelf alvast in te dekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:42:
[...]

Max 1080p @50Hz met een bitrate om en nabij de 5Mbit/s. Belabberd is een groot woord want het is goed te doen maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:45:
[...]

Om zichzelf alvast in te dekken :)
Hoop het niet maar ben er ergens erg bang voor..
Heb je nog een screenshot gemaakt met HD icoon erbij?
Als iemand die heeft moet je die bewaren voor als het echt onder de 720p word uitgezonden.

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 17-03-2022 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:34
Dikke kans op een blamage zondag om 16:00. Die kans lijkt me groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Miki schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:45:
[...]

Max 1080p @50Hz met een bitrate om en nabij de 5Mbit/s. Belabberd is een groot woord want het is goed te doen maar niet meer dan dat.
3.8 tot Max 5Mbit/s. Het spijt me, maar dat is gewoon ruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Aartstyle schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:47:
Stomme is dat ze sinds de vele klachten tijdens de testdagen genoeg tijd hebben gehad om de boel op orde te krijgen en ergens hoopte ik dat ze ervan hadden geleerd maar dit weten we morgen pas bij de vrije trainingen, maar veel vertrouwen heb ik er eerlijk gezegd nog niet in.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-03-2022 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:47:
[...]

Mja overdrijven is ook een vak ;)

Het was dan niet loepzuiver 4K kwaliteit maar van wat ik afgelopen zaterdag heb gezien heb ik me prima vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Miki schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:50:
[...]

Mja overdrijven is ook een vak ;)

Het was dan niet loepzuiver 4K kwaliteit maar van wat ik afgelopen zaterdag heb gezien heb ik me prima vermaakt.
Joh, prima dat jij daar genoegen mee neemt :) d:)b. Ik benijd je enigzins in dat opzicht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:42
Aartstyle schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:47:
Tijd om een illegale stream achter de hand te houden. Jammer genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Bazziek schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:51:
[...]

Tijd om een illegale stream achter de hand te houden. Jammer genoeg.
Ik zou dat hier niet zo posten, want daar word streng opgelet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:43
robinbeckers schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:27:
[...]

Had jij al antwoord op je gestuurde mail gekregen? :)
Nee :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik zit er oprecht wel aan te denken om voor dit weekend gebruik te maken van de 7 dagen gratis F1TV Pro-aanbieding om in ieder geval iets achter de hand te hebben voor het geval ViaPlay niet weet te leveren.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:51:
[...]

Joh, prima dat jij daar genoegen mee neemt :) d:)b. Ik benijd je enigzins in dat opzicht.
Met een fatsoenlijke mediaspeler als een Apple TV is het goed te doen en daar zit waarschijnlijk het probleem tussen ons tweeën ;)
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:49:
[...]

Stomme is dat ze sinds de vele klachten tijdens de testdagen genoeg tijd hebben gehad om de boel op orde te krijgen en ergens hoopte ik dat ze ervan hadden geleerd maar dit weten we morgen pas bij de vrije trainingen, maar veel vertrouwen heb ik er eerlijk gezegd nog niet in.
Nogmaals je projecteert jouw specifieke probleem op de gehele dienst en dat is niet fair. Dat jij met je tv problemen ervaart betekent niet dat anderen die ook ervaren. Je kunt beter je tijd stoppen in constructief overleg zoeken met ViaPlay zodat ze wellicht sneller tot een oplossing kunnen komen dan hier lopen klagen hoe k*t het wel allemaal niet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Miki schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:12:
[...]

Met een fatsoenlijke mediaspeler als een Apple TV is het goed te doen en daar zit waarschijnlijk het probleem tussen ons tweeën ;)
Ik zie het niet als een probleem hoor. Akkoord, de app van Viaplay op m'n LG vertoont nog wel wat kuren, maar is verder wel normaal te gebruiken. Ik had ook geen last meer van hickups de laatste 2 testdagen. Blijft over de beeldkwaliteit. Ik vraag mij af in hoeverre die dan zoveel beter is op een AppleTV dan op mijn LG CX. Doet die dan opeens magisch 10Mbit/sec ofzo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Miki schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:12:
[...]

Nogmaals je projecteert jouw specifieke probleem op de gehele dienst en dat is niet fair. Dat jij met je tv problemen ervaart betekent niet dat anderen die ook ervaren. Je kunt beter je tijd stoppen in constructief overleg zoeken met ViaPlay zodat ze wellicht sneller tot een oplossing kunnen komen dan hier lopen klagen hoe k*t het wel allemaal niet is.
Ik heb er respect voor dat je genoegen neemt met de kwaliteit van Zaterdag en daar zul je mij ook echt niet over horen. Maar het was Zaterdag zeker niet scherp zoals we gewend zijn van F1tv en geen 1080p, misschien was je een van de kleine groep gelukkigen die via een omweg of geluk wel 1080p beeld kreeg.

Maar voor heel veel Nederlanders was het gewoon onscherp 720p beeld, anders kijk Twitter en de internet forums maar eens terug van die Zaterdag. Dan zul je inzien dat het probleem echt niet alleen bij mij lag :)

Ik heb ze al 2 keer een mail gestuurd met technische vragen en hier heb ik nog nooit een antwoord gekregen, ook op Twitter blijven ze me negeren op de vraag waarom het geen 1080p is of waarom de 720p kwaliteit zo onscherp is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:43
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:20:
[...]

Ik heb er respect voor dat je genoegen neemt met de kwaliteit van Zaterdag en daar zul je mij ook echt niet over horen. Maar het was Zaterdag zeker niet scherp zoals we gewend zijn van F1tv en geen 1080p, misschien was je een van de kleine groep gelukkigen die via een omweg of geluk wel 1080p beeld kreeg.

Maar voor heel veel Nederlanders was het gewoon onscherp 720p beeld, anders kijk Twitter en de internet forums maar eens terug van die Zaterdag. Dan zul je inzien dat het probleem echt niet alleen bij mij lag :)

Ik heb ze al 2 keer een mail gestuurd met technische vragen en hier heb ik nog nooit een antwoord gekregen, ook op Twitter blijven ze me negeren op de vraag waarom het geen 1080p is of waarom de 720p kwaliteit zo onscherp is.
F1 tv pro Test dagen waren ook geen 12.5mbit wat ze normaal zijn maar 6mbit.... Misschien betere codex I don't know.. kwaliteit was zaterdag aardig in evenwicht met inderdaad iets beter voor F1tv.

Ja ik heb via dataflow in de gaten gehouden welke apparaat nu wat gebruikte... Beide mbits richting de 11.5 en viaplay op 5.5mbit en F1 tv gemiddelde lag rond de 6mbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

SmasterS schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:25:
[...]

F1 tv pro Test dagen waren ook geen 12.5mbit wat ze normaal zijn maar 6mbit.... Misschien betere codex I don't know.. kwaliteit was zaterdag aardig in evenwicht met inderdaad iets beter voor F1tv.

Ja ik heb via dataflow in de gaten gehouden welke apparaat nu wat gebruikte... Beide mbits richting de 11.5 en viaplay op 5.5mbit en F1 tv gemiddelde lag rond de 6mbit...
Welke resoluties heb jij toen gemeten?
Want het beeld was ver weg van scherp, scorebord bijvoorbeeld was erg onscherp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:33:
[...]

Welke resoluties heb jij toen gemeten?
Want het beeld was ver weg van scherp, scorebord bijvoorbeeld was erg onscherp.
Wel wat ik zag op donderdag en vrijdag op lg C1 en Nvidia shield was was het zaterdag uiteindelijk 1080P.

Zag geen verschil in dataflow zaterdag tussen de lg C1 en shield met de viaplay app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dopNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 16:15
Nou lekker dan, dus als je geen SmartTV hebt kun je geen Viaplay kijken vanaf 1 augustus bij KPN, wat een kansloze achteruitgang.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ze hebben inderdaad het HD logo weggehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AU4E9M7f-HaWRzTcGbMk0ASWOBQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ruouPBlqM6hMumg7mJ4dU0g.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DC4Lh5yJFpNgWgIalf4Il6OutX4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dekdmtf3To4ZiZsyQ5ss6l7F.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
dopNL schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:41:
Nou lekker dan, dus als je geen SmartTV hebt kun je geen Viaplay kijken vanaf 1 augustus bij KPN, wat een kansloze achteruitgang.
Of je verdiept je eerst even in de materie voordat je een kansloze opmerking maakt.

Voor zowel Ziggo als KPN media boxen worden er apps ontwikkeld. Voor Ziggo is deze afgelopen week vrijgegeven en dat zal zeer waarschijnlijk snel gaan volgen voor KPN. Daarnaast kun je tegen geringe kosten vrij eenvoudig je tv smart maken middels een Chromecast, Nvidia shield of een Apple TV. Het is tenslotte een streamingsdienst en geen lineair kanaal (al dan niet nu even tijdelijk wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:32
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:49:
[...]

Het lijkt mij dat ze die servers niet zo snel kunnen aanpassen? Ze gaven ook aan dat 1080P bij 50Hz alleen in de race weekend worden uitgezonden? Andere live beelden zullen minimaal 720P, mits je internet verbinding goed is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miki
Nu jij weer :+

De ene afbeelding komt uit de sport tabblad. De andere uit de top 10 lijst. Precies dezelfde content maar de ene heeft wel een HD label en de andere niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwDo7MgXJyCIKjAR5Km_s1MrorU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GOjC08h9l0Ee3rQ5wDYjkUJZ.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xRpzV4M8tOUIB7XXRRh3HG-OwFY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KuA3uMukrxg7zEgQ5MjDEJyz.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 17-03-2022 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
dopNL schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:41:
Viaplay is een streaming dienst in Nederland, ze bieden geen lineair zenders. Alleen tijdelijk bij KPN en Ziggo. Een niet al te dure Chromecast of Apple TV lost dit zo op. Ook handig als je bijvoorbeeld YouTube of offline video's wilt casten naar je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Haha daar staat het wel bij , die was ook prima te kijken inderdaad! Scherper dan de testdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Laatst online: 13-09 15:57
MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:26:
[...]

Tot je de abbo prijs van Sky ziet.(zie https://motorsportbroadca...ng-sky-sports-f1-in-2021/.
Het kost zo'n 50 pond per maand)
Naja.. Als dan alles in 4K is.. Ik zou het doen maar snap wel dat ik voor die prijs zwaar in de minderheid ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:56:
[...]

Haha daar staat het wel bij , die was ook prima te kijken inderdaad! Scherper dan de testdagen
Ik denk dat je er dus weinig waarde aan moet hechten aan die HD labels. Met precies dezelfde content maar net even op een andere plaats aangeroepen geeft dus een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-09 15:29
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:01:
[...]

Maar Ziggo Sport in 4K was enkel beschikbaar voor wanneer je de Next Mediabox in huis hebt. Die je weer enkel krijgt bij een duurder abonnement. Met een normale mediabox had je kanaal 14 gewoon in 1080p.

Hoe hard iedereen ook roept om 4K, HDR etc. etc. Zodra de provider dit aanbiedt en met de uiteindelijke kosten komen, schreeuwt iedereen weer moord en brand en betaald er uiteindelijk weer vrijwel niemand voor.
Nu met CI+module kan je op kanaal 400 de PL en CL in UHD4k kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:01:
[...]

Die Next box met Ziggo compleet was een goede deal (voor mij).
Prima 4K F1 kijken.

Mijn ogen gaan echt niet bloeden van 1080p50, maar het is wel een stap achteruit.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 00:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:11
DutchOwnage schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:47:
[...]

Hoe kan je dat meten op een tv? Bestaan er programmaatjes voor op een tv te installeren hoeveel bandbreedte iets neemt. En hoe weet je of 1080p of 720p is. ? Gewoon nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Barre73 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:25:
En in de categorie Content:
Streamingdienst Viaplay kondigt vandaag ‘Verstappen – Master of the track’ aan; een 22-delige serie met Formule 1-wereldkampioen Max Verstappen in de hoofdrol. In 22 afleveringen geeft de Nederlandse superster de Viaplay-abonnees uitleg over alle bevestigde circuits op de Formule 1-kalender 2022. Verstappen heeft de cockpit van zijn Formule 1-bolide ingeruild voor een simulator, rijdt in het Midden-Oosten, Europa, Azië en Amerika en legt hij uit hoe je elk circuit onder de knie krijgt.

Wel geinig om te zien. 22 delen klinkt heel stoer maar het zijn 2 minuten per aflevering dus valt nog wel mee..
Net even te kort voor mijn gevoel ook al duurt een ronde niet meer dan anderhalve minuut maar wel grappig hoe ze het aanvliegen. De verschillende camera standpunten zijn leuk om te zien, met name wanneer hij bijvoorbeeld remt en/of schakelt. Enig minpuntje, had het veel moeite gekost om ook voor de Nederlandse kijker de items in het Nederlands in te spreken? Ik ben de taal wel machtig maar lang niet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
tsje #$#%@Q sorry niks tegen vrouwen ...maar dat commentaar bij pre season en de interviews ... dat is echt een tang op een varken... *knip*
We gaan het zien qua beeldkwaliteit... pfff

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 18-03-2022 16:18 . Reden: Flamebait laten we achterwege ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Dus altijd onboard kanaal van Verstappen en Bottas en de derde onboard wisselt per race?

Bijzondere keuze voor Bottas, niet de meest spectaculaire coureur, auto en verwachte positie.

Dan zou ik eerder Hamilton en Verstappen vast verwachten en de rest afwisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:37
Zit effe darten te kijken, met de beeldkwaliteit kan ik prima leven. Denk wel dat het 720p is. Hikups of frameskips zijn niet meer aanwezig. Dat geeft vertrouwen voor dit weekend!

[ Voor 7% gewijzigd door speedmetal35 op 17-03-2022 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:41
speedmetal35 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:18:
Zit effe darten te kijken, met de beeldkwaliteit kan ik prima leven. Denk wel dat het 720p is. Hikups of frameskips zijn niet meer aanwezig. Dat geeft vertrouwen voor dit weekend!
Idd, nou weer Kan iemand dit weer controleren met Xcode op Apple TV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
r_buren schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:43:
[...]

Hoe kan je dat meten op een tv? Bestaan er programmaatjes voor op een tv te installeren hoeveel bandbreedte iets neemt. En hoe weet je of 1080p of 720p is. ? Gewoon nieuwsgierig :)
Nee, voor Viaplay heb ik nog geen "magic button" kunnen ontdekken, waar die info bij Netflix wel op te vragen is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Mogelijk kiezen ze voor Bottas voor de Scandinavische kijkers? Of om ook de achterkantvan het veld in beeld te kunnen brengen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53
Dit viaplay brengt mij vooral op Google acties naar sky sports in NL ontvangen. Exclusiviteit is enorm irritant voor consumenten merk je wel weer. Ik moet of een euro of 90 in de maand neerleggen voor satteliet ontvangst of genoegen nemen met 15 in de maand en dan voetbal kijken via een brakke app.

Er wordt een hoop recht geluld in dit topic maar live uitzendingen streamen is vandaag de dag altijd slechter dan direct via het TV kastje.

De kans dat ik Indiaas commentaar en een delay van 30 seconden heb volgend Premier league seizoen is nogal aanwezig. Voel me weer student!

Honderden miljoenen neerleggen voor exclusiviteit en dan een matige ervaring aanbieden. Viaplay gaat niet slagen in NL. Let maar op.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Miki
Exactor it schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:43:
Dit viaplay brengt mij vooral op Google acties naar sky sports in NL ontvangen. Exclusiviteit is enorm irritant voor consumenten merk je wel weer. Ik moet of een euro of 90 in de maand neerleggen voor satteliet ontvangst of genoegen nemen met 15 in de maand en dan voetbal kijken via een brakke app.

Er wordt een hoop recht geluld in dit topic maar live uitzendingen streamen is vandaag de dag altijd slechter dan direct via het TV kastje.

De kans dat ik Indiaas commentaar en een delay van 30 seconden heb volgend Premier league seizoen is nogal aanwezig. Voel me weer student!

Honderden miljoenen neerleggen voor exclusiviteit en dan een matige ervaring aanbieden. Viaplay gaat niet slagen in NL. Let maar op.
En lucht het op, ben je je frustraties kwijt :?

Trouwens over exclusiviteit gesproken, wat denk je dat non Ziggo klanten de afgelopen jaren mochten doen? €14 per maand aftikken en daarbij ook nog naar reclame kijken tussen de breaks door. Daarover hoor ik je dan weer niet of lul jij dat nu ook maar recht? Ik betaal nu minder en krijg veel meer ervoor terug, met name als het gaat rondom F1. Alleen al de verschillende camera standpunten is al dikke winst tov van Ziggo Sport. Daarbij trek ik het persoonlijk beter hoe ViaPlay het brengt dan ZS in de afgelopen jaren met hoog kroeg gehalte en allerlei vage BN’ers die niks zinnigs hadden te melden.

Dat de kwaliteit van de streams nog niet denderend is, deel ik en is ook vele malen hier besproken. Als ze de bitrate tenminste met 50% weten op te schroeven dan komen we al een heel eind met beeldscherpte. Resolutie is niet eens het pijnpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Iemand een idee waarom de gids op zender 200 van Ziggo te zien is? Zou Viaplay voor niet Ziggo abbos ook toch te zien zijn op tv?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZ5CWElTsamT03QsbHPQ8IZzxwo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r4V7k0PLEvSfetVTi2GctI2C.jpg?f=user_large

[ Voor 46% gewijzigd door Mystikal op 17-03-2022 22:23 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Miki schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:20:
[...]

En lucht het op, ben je je frustraties kwijt :?

Trouwens over exclusiviteit gesproken, wat denk je dat non Ziggo klanten de afgelopen jaren mochten doen? €14 per maand aftikken en daarbij ook nog naar reclame kijken tussen de breaks door. Daarover hoor ik je dan weer niet of lul jij dat nu ook maar recht? Ik betaal nu minder en krijg veel meer ervoor terug, met name als het gaat rondom F1. Alleen al de verschillende camera standpunten is al dikke winst tov van Ziggo Sport. Daarbij trek ik het persoonlijk beter hoe ViaPlay het brengt dan ZS in de afgelopen jaren met hoog kroeg gehalte en allerlei vage BN’ers die niks zinnigs hadden te melden.

Dat de kwaliteit van de streams nog niet denderend is, deel ik en is ook vele malen hier besproken. Als ze de bitrate tenminste met 50% weten op te schroeven dan komen we al een heel eind met beeldscherpte. Resolutie is niet eens het pijnpunt.
Rechtpraten, werkt dat voor jou goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:22:
Iemand een idee waarom de gids op zender 200 van Ziggo te zien is? Zou Viaplay voor niet Ziggo abbos ook toch te zien zijn op tv?

[Afbeelding]
Ik zie geen relatie tussen je constatering en je vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Exactor it schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:28:
[...]

Rechtpraten, werkt dat voor jou goed?
Volgens mij begrijp jij niet eens wat het woord betekent. Wat ik probeer te doen is jouw woorden nuanceren door mijn perspectief er naast te houden. Want wees is eerlijk ben jij nu een Ziggo klant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:20

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:22:

[Afbeelding]
Nee. Gids gegevens zitten niet achter de encryptie en zijn dus, in tegenstelling tot het beeld, altijd beschikbaar. Dat je gids gegevens ziet, wil dus niet zeggen dat je beeld krijgt.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
remco_k schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:34:
[...]

Nee. Gids gegevens zitten niet achter de encryptie en zijn dus, in tegenstelling tot het beeld, altijd beschikbaar. Dat je gids gegevens ziet, wil dus niet zeggen dat je beeld krijgt.
Haha, dat rondje met de streep zegt toch al genoeg? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Miki schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:32:
[...]

Volgens mij begrijp jij niet eens wat het woord betekent. Wat ik probeer te doen is jouw woorden nuanceren door mijn perspectief er naast te houden. Want wees is eerlijk ben jij nu een Ziggo klant?
Wat heb jij een fijne manier van communiceren.

Ik betaal al jaren voor de matige verslaggeving van ziggo sports. De reden daarvoor is beeldkwaliteit en exclusiviteit daarop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Exactor it schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:45:
[...]

Wat heb jij een fijne manier van communiceren.

Ik betaal al jaren voor de matige verslaggeving van ziggo sports. De reden daarvoor is beeldkwaliteit en exclusiviteit daarop.
Als je zo het topic instapt met gestrekt been moet je niet raar opkijken als iemand je van repliek dient.

Maar hé, wat wil je nu voor punt maken. Als het gaat om beeldkwaliteit dan heb ik dat nooit ter discussie gesteld en over exclusiviteit heb ik ook al genoeg geschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:28
Ik heb al jaren geen 'TV kastje' meer (internet only) en dat bevalt prima, geen enkel probleem!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Miki schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:59:
[...]

Ik denk dat je er dus weinig waarde aan moet hechten aan die HD labels. Met precies dezelfde content maar net even op een andere plaats aangeroepen geeft dus een verschil.
Ik respecteer je mening en dat je genoegen neemt met 720p kwaliteit, maar het merendeel in dit topic wil gewoon 1080p met 50fps. We betalen er genoeg voor en we leven in 2022 waar dit makkelijk mogelijk moet zijn, vooral als je al in andere landen langer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
G_Dragon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 23:56:
[...]

Ik respecterr je mening en dat je genoegen neemt met 720p kwaliteit, maar het merendeel in dit topic wil gewoon 1080p met 50fps. We betalen er genoeg voor en we leven in 2022 waar dit makkelijk mogelijk moet zijn, vooral als je al in andere landen langer bestaat.
Je begrijpt mijn post niet, ik laat heel duidelijk zien dat precies dezelfde content die op twee verschillende plaatsen binnen de ViaPlay app aan te roepen is een verschil zit. Op de ene plaats wordt wel het HD label getoond, op de andere niet terwijl het precies dezelfde content is. Dit betekent dat ViaPlay helemaal niet consistent is met het toepassen van het HD label en dat je daarom er niet al te zwaar aan moet tillen. Check de plaatjes nog maar eens een keer.

Dit heeft overigens helemaal niets te maken dat ik genoegen neem met 720p wat je in mijn schoenen probeert te schuiven. Immers heb ik je al gezegd dat ik afgelopen zaterdag gewoon op 1080p met 50fps heb kunnen kijken en dat jij pech hebt dat je setup blijft hangen op 720p. Waar het aan ligt, geen idee. Wellicht komt er nog een update en anders weet je welke apparaten wel goed werken op dit moment; een Nvidia Shield of een Apple TV.
Los van dit heb je helemaal niets aan een hoge resolutie als de bitrate niet verhoogt wordt of een andere codec (HEVC/265) gebruikt gaat worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
En toch, ondanks alles, ben ik wel zeer benieuwd wat Viaplay van het weekend gaat maken. Ben ook erg benieuwd naar de bijdrage Coulthard en Hakkinen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:36
Ik heb wel zin in komende zondag moet ik zeggen, de start van de race valt samen met het einde van Ajax Feyenoord. Ik heb Viaplay aangezet via de koperen KPN en voor de zekerheid een jaar F1TV voor 53 ballen aangeschaft als back-up mocht *knip*
Niet op de man spelen aub.

Wat een prut is Viaplay nu vergeleken met wat de Ziggo sportzenders op TV te bieden hebben. En dat terwijl Ziggo nooit een kabeltje hiernaartoe heeft aangelegd, maar voor 15 euro de maand vond ik dat geen probleem. ESPN gratis, Ziggo bracht de rest plus Indycar, Nascar, uurtje WRC en zondagochtend Shane van Gisbergen aan de leiding in z'n V8. En soms reclame idd, wat een gekkenhuis.

Maar alles altijd haarscherp op de buis en zappen maar. Met Viaplay is dat voorgoed voorbij. 14 ballen vanaf augustus, dezelfde maand dat tv zender Viaplay Xtra stopt met uitzenden op KPN 225, dus voor bijna hetzelfde bedrag alleen nog de streams via de app.

Ik heb nu zo'n beetje alles aangezet wat er aan te zetten valt en Viaplay doet niet echt zijn best. Alles wat hier te streamen valt komt binnen zoals het moet t/m 4k behalve de V. 1080p Full HD, dat maakt Viaplay er hier uiteindelijk wel van, maar pas na eventjes sub SD beeld, eventjes bufferen, eventjes net niet wat mij betreft.

Viaplay is een dooie boel, er is niets op de buis. Een fantasieloos dahboard, films en series die niemand wil kijken enkel en alleen om films en series te kunnen noemen met af en toe een livestream van een sportwedstrijd. En dan uitgerekend F1 races.

Maar goed, we gaan het zien zondag. Of morgen al, vrije training. En maandag de cijfers. Ikzelf ga zappen langs de brakke app op de LG C1, tv zender KPN 225, de Viaplay app via Chromecast op dezelfde TV en F1TV als backup met dezelfde setup voor het geval de testdagen bij Viaplay nog even doorgaan. Genoeg mogelijkheden, en toch ga ik erop achteruit zoals zo'n beetje iedereen en dat is zonde.

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 18-03-2022 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
[...]

Ik respecterr je mening en dat je genoegen neemt met 720p kwaliteit, maar het merendeel in dit topic wil gewoon 1080p met 50fps. We betalen er genoeg voor en we leven in 2022 waar dit makkelijk mogelijk moet zijn, vooral als je al in andere landen langer bestaat.
Dat is nog waar ik het meeste zorgen over maak. Dit doen ze al jaren en de kwaliteit is nog steeds bagger via streaming. Zonder lineair 4K-kanaal zie er in de toekomst nog weinig aan veranderen. Ze geven het liever uit aan licenties dan aan de dienstverlening.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 18-03-2022 00:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Geloof er eigenlijk niet zo in dat dit gaat falen. Rechten liggen immers voor meerdere jaren vast en vooral bij KPN kun je de entertainmentkorting toepassen. Dat in een tijd dat ook steeds meer mensen de overstap maken van koper(ziggo) naar glasvezel (kpn).
Komt dat Viaplay nu even goed uit zeg. (KPN heeft het zelfs prominent op hun website staan)

In Augustus komt ook nog het populaire Premier League voetbal erbij.

En voor de rest zal de kwaliteit vast nog wel verbeteren als de klachten aanhouden.

Een overstap naar alleen maar F1pro zal voor sommigen een te grote horde zijn.
En ziggosport, daar kijkt geen hond meer naar als dat straks nog meer rechten kwijtraakt.

[ Voor 3% gewijzigd door ed1703 op 18-03-2022 07:30 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
Ik heb wel zin in komende zondag moet ik zeggen. Ik heb Viaplay aangezet via de glasvezel van KPN en kan verschillende kanalen op mijn Shield TV en iPad tegelijkertijd gaan kijken. Race op het grote scherm en onboard van Max op de tablet.

In de show vooraf deskundig commentaar vanuit de studio en op het circuit, en gelukkig geen flauwe grappen meer tussen Rob en Robert en BN-ers Bart Chabot, Samatha Steenwijk of Jan-Peter Balkenende die hun ‘deskundigheid’ over de F1 komen tentoonspreiden aan Nederland. Geen tandarts Jack meer vanaf het circuit in gebrekkig Engels en Olav die graag in zijn eentje verslag doet van een grandprix. In plaats van Robert die een rondje over het virtuele circuit rijdt, krijgen we deze uitleg nu van Max himself. En dan komen ook nog Coulthard, Hakkinen, Kristensen en Jos the Boss voorbij als internationale deskundigen.

@VonBraunschweig Dit is natuurlijk een beetje sarcastisch bedoeld als reactie op jouw post ;) en ik snap helemaal hoe jij hier in staat. Maar ik zie het meer als het ‘glas is halfvol’ en wacht gewoon af hoe dit zich bij viaplay gaat ontwikkelen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
[...]

Met mijn Apple TV is dit gewoon haalbaar. Mijn advies zou zijn om niet te vertrouwen op apps op je tv. Of het nu Viaplay is, of Disney+, er is altijd wel iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
@Miki De volgende keer maar de grote rant negeren he? :) Iemand moest inderdaad zijn hart luchten en verder maar gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
meesje schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:50:
@Miki De volgende keer maar de grote rant negeren he? :) Iemand moest inderdaad zijn hart luchten en verder maar gewoon negeren.
Yes, goed advies. Ik kreeg ook al een compliment dat ik een ViaPlay medewerker ben, een naargeestige nog wel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 18-03-2022 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm... Inloggen op de google tv app lijkt niet te werken :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timsu
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 21:02
Volgens Motorsport zou de programmering van Viaplay vandaag om 9:20 beginnen met de vrije training van F3. Volgens de programmering van Viaplay slaan de deze vrije training van F3 over en beginnen ze met de training van F2 om 10:20.
Ik ben zelf al geen fan van Motorsport.com sinds ze GPUpdate hebben overgenomen maar kan me niet voorstellen dat ze zulke dingen uit hun duim zuigen?

Nu is de F3 vrije training zelf opzich niet super interessant, maar de Viaplay uitzending ervan weer wel. Het is toch even een klein benchmarkje voor de rest van het weekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KIxp10qU3fL-eOIYpFuxAdH4yvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P5KbBvw2cVc7K6cWq7bWkLEl.png?f=user_large

Is er iemand die weet of Viaplay FP1 van F3 uit gaat zenden?

edit:url fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:00

JME

zeg maar Jamie

Zet 'm gewoon aan over 50 minuten, dan ga je het zien. Ja, of niet natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
timsu schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:28:
Volgens Motorsport zou de programmering van Viaplay vandaag om 9:20 beginnen met de vrije training van F3. Volgens de programmering van Viaplay slaan de deze vrije training van F3 over en beginnen ze met de training van F2 om 10:20.
Ik ben zelf al geen fan van Motorsport.com sinds ze GPUpdate hebben overgenomen maar kan me niet voorstellen dat ze zulke dingen uit hun duim zuigen?

Nu is de F3 vrije training zelf opzich niet super interessant, maar de Viaplay uitzending ervan weer wel. Het is toch even een klein benchmarkje voor de rest van het weekend.

[Afbeelding]

Dan begint de benchmark toch met de F2??
Staat niet in hun planning zal dus wel niet uitgezonden worden.
Kijk het wel op f1tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Nou, heb het één en ander bekeken op Viaplay maar mis Olav en Jack nu al. Tuurlijk, ze zaten er allebei ook wel eens naast maar dat gezwets van die twee dames kan ik helemaal niet aan horen.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmasterS
JoteW schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:44:
Nou, heb het één en ander bekeken op Viaplay maar mis Olav en Jack nu al. Tuurlijk, ze zaten er allebei ook wel eens naast maar dat gezwets van die twee dames kan ik helemaal niet aan horen.
Dan ga je toch wat anders kijken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:10
JoteW schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:44:
De dames praten het programma aangenaam aan elkaar en zijn ruim voorzien van diverse deskundigen.

Dus geen zangers, wielrenners, schaatsers en acteurs … :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
SmasterS schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:54:
[...]

Mag mijn mening geven toch? Ik wil de sport zien, ongeacht wie het presenteert. Als ik deze twee tot nu toe nog niet veel vind mag ik dat zeggen. Wie weet gaan ze me nog positief verassen.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
MilesD. schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:54:
[...]

De dames praten het programma aangenaam aan elkaar en zijn ruim voorzien van diverse deskundigen.

Dus geen zangers, wielrenners, schaatsers en acteurs … :+
Dat laatste is in ieder geval een groot voordeel inderdaad!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
SmasterS schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:54:
[...]

Daar heb je dan een abonnement voor afgesloten, om iets anders te gaan kijken ja! :F

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heb spijt als haren op m’n hoofd van m’n viaplay aanschaf. Waardeloos beeld, waardeloze verslaggeving en heb er totaal geen gerust gevoel bij dat het zondag voor elkaar gaat zijn. Viaplay spuugt op de consument, zoveel is wel duidelijk. Zielloos gewoon. Ben weer terug naar f1tv, teller staat ondertussen op een slordige 150 euro dus. Duur lesje geleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Servor schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:04:
Heb spijt als haren op m’n hoofd van m’n viaplay aanschaf. Waardeloos beeld, waardeloze verslaggeving en heb er totaal geen gerust gevoel bij dat het zondag voor elkaar gaat zijn. Viaplay spuugt op de consument, zoveel is wel duidelijk. Zielloos gewoon. Ben weer terug naar f1tv, teller staat ondertussen op een slordige 150 euro dus. Duur lesje geleerd.
Heb zojuist gehoord dat je dan wat anders moet gaan kijken ...

ontopic: Vanwaar die 150 euro als ik vragen mag?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 10:18
timsu schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:28:

[Afbeelding]

Ik denk dat de van de F3 idd alleen vanaf de kwalificatie uitzenden.
Via de url's van viaplay kun je makkelijk per type het schema en uitzendingen bekijken:
F1: https://viaplay.com/sport/motorsport/formula-1
F2: https://viaplay.com/sport/motorsport/formula-2
F3: https://viaplay.com/sport/motorsport/formula-3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmasterS
Mensen klagen alleen maar. Nergens zien ze iets positiefs. Wil je alleen F1 gebruik van F1tv, wil je meer dan is het nu viaplay.
Wel eens espn voetbal via de app gekeken?? Dat is zelfs slechter dan viaplay.
Ik kijk voor de F1 en was benieuwd naar de nieuwe setup van viaplay. Heb ik hoop op betere Bitrate.. nee niet echt. Komt de Nederlandse commentaar terug bij F1 tv verleng ik waarschijnlijk daar weer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndyDkYHLVkCF4C2P66Ji8WzGKhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BC4ydmdzBE93PGoYFiwUkgHS.png?f=fotoalbum_large

Wel sneu voor Max dat hij in SA moet rijden terwijl de rest in Bahrein is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeverSettle
EagleTitan schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:19:
[Afbeelding]

Wel sneu voor Max dat hij in SA moet rijden terwijl de rest in Bahrein is
Duidelijk, Max op pole in SA! :P

Ik vind het trouwens wel fijn dat ze een aparte serie hebben met elke episode een korte uitleg over de F1 circuits waar ze gaan racen. Met Max achter de sim bij Team Redline.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Aangezien de dienst niet gratis is en je er dus (grof) voor betaald, mag je er ook wat van vinden toch? Of moet iedereen hier maar in de handen klappen omdat er eindelijk geen schaatser meer aan tafel zit, maar wel met een belabberde stream zit..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
NeverSettle schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:23:
[...]

Duidelijk, Max op pole in SA! :P

Ik vind het trouwens wel fijn dat ze een aparte serie hebben met elke episode een korte uitleg over de F1 circuits waar ze gaan racen. Met Max achter de sim bij Team Redline.
Dat heb ik nog niet zo 123 terug gevonden. Vind de menu structuur van viaplay nog steeds wennen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SmasterS schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Dat heb ik nog niet zo 123 terug gevonden. Vind de menu structuur van viaplay nog steeds wennen
Sport > Sportdocumentaires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 13:10
SmasterS schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Structuur valt wel mee hoor. Na inloggen direct naar de afdeling Sport gaan. En als je alleen Formule 1 wil checken kies je daar voor Formule 1 (bij het kopje Populaire sporten").

De serie heet Verstappen-Master of the Track

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmasterS
BTFD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Aangezien de dienst niet gratis is en je er dus (grof) voor betaald, mag je er ook wat van vinden toch? Of moet iedereen hier maar in de handen klappen omdat er eindelijk geen schaatser meer aan tafel zit, maar wel met een belabberde stream zit..
Mensen klagen voornamelijk over het commentaar. Daarna pas keer de kwaliteit zonder ook maar te beseffen wat het verschil tussen lineare tv en een stream is.
Zonder ook maar te weten of te willen zien dat tussen F1 tv en viaplay er op moment wel 0.5mbit verschil is..
(Test dagen en nu de F3 training op 6mbit)

Mensen weten ook nu nog steeds niet dat de FOM de race cam op 720P uitzend. Dat is ook zeker geen 4k doorgifte..

Ben ik blij met de prijs nee. De reden is dat ik alleen maar F1 kijk. Niet hun series/darts of Bundesliga..
Mag de kwaliteit beter qua Bitrate, zeker wel!
Voor de rest wat men klaagt zijn randzaken in mijn ogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
EagleTitan schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:26:
[...]

Sport > Sportdocumentaires
Dank! Gevonden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
JoteW schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:07:
[...]

Heb zojuist gehoord dat je dan wat anders moet gaan kijken ...

ontopic: Vanwaar die 150 euro als ik vragen mag?
99 euro voor Crematie Tv op SD kwaliteit en nog een keer 50 euro voor F1TV wat in ieder geval nog fatsoenlijk aangluurt en wél door mensen met passie voor racen in elkaar is gezet. Had gelijk beter moeten weten. Zondagmiddag wordt 1 groot buffer festijn op viaplay, geen zin in.
Pagina: 1 ... 44 ... 159 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2