Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 19 ... 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:50
Inmiddels de apps kunnen downloaden waarbij de Apple TV app me erg aanspreekt. Die zit kwalitatief echt wel goed in elkaar. Ook de instellingen voor kinderprofielen is niet verkeerd inclusief beperken van 15+ content.

Vanavond maar eens een live voetbal wedstrijdje kijken uit de Franse beker om te zien wat de live stream kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vooralsnog is of lijkt zeker niet alles van Hayu erop te staan. Alleen die reality, en niet de true crimes. Starzplay lijkt (op het eerste gezicht) wel compleet te zijn toegevoegd gelukkig.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-06 10:30

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Eerste indruk:
-App ziet er prima uit op de LG C9
-Verstappen Lion Unleashed 8)
-Aanbod is enorm karig.
-Toplijst films: 1 MIB3 (2012), 2 Mamma Mia (2008), 3 The Emoji Movie (2017) |:(
-Geen 4k content :F

[ Voor 8% gewijzigd door Miesjh op 01-03-2022 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je hebt ook een tab met "bekijk de hele serie" en daar staat drop dead diva.... daar zijn 6 seizoenen van, maar Viaplay biedt maar 2 seizoenen aan. Dus niks hele serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Aii, dat klinkt niet goed. Hopelijk zijn het “kinderziektes”. Apple TV+ was bij lancering ook niet veel soeps en dat wordt langzaam aan beter.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gautama
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 01-05 10:27
Vind de Viaplay app op iPhone zeer fijn in gebruik. Ik moet 'm alleen nog installeren op mijn Samsung TV, ik ben benieuwd hoe dat is.

Formule 1 categorie is bij mij leeg (nog zonder schema).

Aanbod films valt mij niet tegen. Wat ik overigens super vind is de score van IMDB bij iedere film.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Mog schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:57:
Aii, dat klinkt niet goed. Hopelijk zijn het “kinderziektes”. Apple TV+ was bij lancering ook niet veel soeps en dat wordt langzaam aan beter.
Disney+ was in het begin ook niet best en trok daarna ook vrij rap bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 22:13
bustertje schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:22:
[...]

Vorig jaar heb ik het rond 9 maart afgesloten met korting. Was toen een aanbieding vlak voor de eerste officiële wintertest.
Situatie is nu wel anders dan vorig jaar. Enige concurrent is nu Viaplay, en die is al een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
sverzijl schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:13:
[...]

Situatie is nu wel anders dan vorig jaar. Enige concurrent is nu Viaplay, en die is al een stuk duurder.
Alleen als je bij Ziggo zat natuurlijk. Voor mensen als ik in andere gebieden was het of F1tv Pro of een abonnement op Ziggo sport (go) voor 15 of 10 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-06 09:23

spartacusNLD

This is Sparta!!

Iemand al contact gehad met KPN wanneer hun aanbod actief gezet wordt? Kan als KPN klant nog niks activeren.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaxx
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:46
Hier op de LG C7 werkt de app echt niet soepel. Blijven halve menu’s in het beeld staan. Uit content terug naar menu werkt niet.. hoop snel een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:23
Gautama schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:02:
Vind de Viaplay app op iPhone zeer fijn in gebruik. Ik moet 'm alleen nog installeren op mijn Samsung TV, ik ben benieuwd hoe dat is.

Formule 1 categorie is bij mij leeg (nog zonder schema).

Aanbod films valt mij niet tegen. Wat ik overigens super vind is de score van IMDB bij iedere film.
Bij mij kan ik bij het F1 schema naar latere data gaan, bijvoorbeeld de data van de testdagen in Bahrein.
Dat staat daar dan gepland in het schema.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:50
Ziggo is momenteel bezig.
In de Mijn Ziggo app en op de website van Mijn Ziggo is onderstaande knop erbij gekomen. Echter de pagina erachter werkt nog niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGSp-YrTSfJeRXCXFuq5pvtMCCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VQw3MqgPy4NNYIcsEKjCJFH4.png?f=fotoalbum_large
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request

Reason: Error reading from remote server

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 01-03-2022 09:29 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De app geinstalleerd op mijn Samsung tv en op de Realme pro, op beide werkt de app prima!
De beeldkwaliteit is verder ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:44
Prozaxx schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:21:
Hier op de LG C7 werkt de app echt niet soepel. Blijven halve menu’s in het beeld staan. Uit content terug naar menu werkt niet.. hoop snel een update
Op m'n CX hetzelfde. Heb al paar keer de app opnieuw op moeten starten hierdoor. Vind de interface van de app niet denderend, lijkt wel SD. Voor de rest beeldkwaliteit van series die ik even bekeken heb is wel oke, in lijn met wat je mag verwachten van HD....Samenvatting van een Bundesliga wedstrijd was ook wel ok'isch voor HD. Maar het blijft een wazige bedoeling in vergelijking met 4K sport en content, en al helemaal op een 65"tv.

Ik weet nu al dat ik de F1 in 4K wel ga missen, maar goed dit is de enige optie.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 01-03-2022 09:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Geen frame rate matching op de Apple TV app zo te zien. Jammer. Maar wel één van de weinige apps die de native player van apple tv (volledig) gebruiken. Heb alleen NLZiet dat zien doen tot nu toe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Viaplay app ook op Firestick te vinden/installeren. Alleen kan je daar vooralsnog geen enkele ondertitel selecteren bij series/films. Gelukkig werkt ie ook gewoon op m'n Samsung TVs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
JustWatch is er snel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Keek toevallig net in Justwatch en zag Viaplay er al bij staan idd :D Goed geregeld van ze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:49

Pierre

Van nature lui!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yZZrDV9OYGzDOFYKv5fae87z-o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lfnhT66YmqWPIDCaD9qXgi4e.png?f=fotoalbum_large

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:07
App ook geïnstalleerd, krijg ik een melding over het gebruik van een VPN terwijl ik gewoon verbonden ben met ons thuisnetwerk. 😅

Vind de app verder ook niet heel fijn ogen op Android TV, te kleine thumbnails en een beetje laggy tijdens het navigeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 19:46

Mystikal

It never hurts to help!

Mystikal schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:09:
Okay, ik ben niet de standaard gebruiker, maar het is wel balen als je 5tv's hebt je met chromecast moet gaan werken. 1 of 2 tv's ondersteunen het wellicht nog, maar de andere niet. Natuurlijk kan chromecast op meerdere tv's gebruiken, maar tv aanzetten en gewoon kanaal zoeken is fijn. Dat doet Ziggo (en KPN) ook in het begin, maar na een aantal maanden niet meer. Zou voor mij extra geld waard zijn in ieder geval.
Ik moet mezelf (en dus ook ViaPlay) even corrigeren. Op al mijn tv's is inmiddels de viaplay te downloaden en werkt meteen out of the box! Complimenten. Sommige tv's (Samsung's) zijn al wat ouder, maar ook hier geen problemen. Echt top dus! Scheelt weer wat chromecasts!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01:10
Een aflevering van F1 Talks gezien, prima kwaliteit. Voor mijn gevoel zelfs iets betere kwaliteit dan Netflix (beide 1080P?) via mijn smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06 18:23
Shit goed dat men het hier had gepost

Was vergeten dat ik via Ziggo website eerder een pre order had gedaan voor Viaplay...
Dat ga ik zodra de mail binnenkomt annuleren...
Omdat ik gisteren al via Viaplay zelf heb besteld...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou dat account was in een paar tellen aangemaakt en kan kijken. Donderdag de eerste darts uitzending en documentaire over Verstappen is een leuke opwarmer voor het F1 seizoen.

Enigste minpunt zover: geen 2fa mogelijkheden. Nu maar kijken hoe het verder bevalt :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
tweakduke schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:10:
Nou dat account was in een paar tellen aangemaakt en kan kijken. Donderdag de eerste darts uitzending en documentaire over Verstappen is een leuke opwarmer voor het F1 seizoen.

Enigste minpunt zover: geen 2fa mogelijkheden. Nu maar kijken hoe het verder bevalt :)
F1 Talks, tot nu toe een twee delige serie met Mika Häkkinen, David Coulthard en Tom Kristensen is ook niet verkeerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antenne Bayern
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-06 20:50
Ik moet eerlijk zeggen dat het niet tegenvalt Viaplay.
Gebruiken Amazon Fire TV Stick. Echt Rapido!

Performance is goed, snelle weergaves van de content pagina's.
Beeld kwaliteit is volgends mij standaard HD. 720p.

Veel Sport, Films, Docu's/Serie's..valt me echt niet tegen..

Ik kon zo een account aanmaken met mijn emailares en iDeal. Betaalde 9,99eur /p maand.
Het koppelen van de App/Fire TV was zo gepiept via de speciale activatie website.

The Voyage of the Dawn Treader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:49

Pierre

Van nature lui!

NeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:13:
[...]

F1 Talks, tot nu toe een twee delige serie met Mika Häkkinen, David Coulthard en Tom Kristensen is ook niet verkeerd! :)
Die docu is inderdaad heel leuk, die had ik al eens gezien via een niet te noemen service.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:08
Weet iemand of dit gaat werken: stel je neemt Viaplay af via je Ziggo contract, kan je dan wel de Viaplay native apps gebruiken op bijv. Apple TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15

MeNTaL_TO

The future is not set

Via KPN nu ook te activeren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
NeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:13:
[...]

Wat een verademing. Of je het nu eens bent met de standpunten, gewoon een rustige analyse zonder het jolige sfeertje wat er moet hangen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FMwL6WXXsAA043E?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FMwT3lCWYAI32Ke?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:30
Op mijn trouwe E7 stond de app al te pronken, hoefde er niks zelf voor te doen.

Enkel wel even een gedoetje om het 14 tekens lange password er in te krijgen die ik
aangemaakt had ik mijn password manager. Maar gelukt. Ziet er goed uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:47:
Op mijn trouwe E7 stond de app al te pronken, hoefde er niks zelf voor te doen.

Enkel wel even een gedoetje om het 14 tekens lange password er in te krijgen die ik
aangemaakt had ik mijn password manager. Maar gelukt. Ziet er goed uit :)
je kunt aan de onderkant vragen om een code en dan op je telefoon of pc naar www.viaplay.com/activate gaan om de code in te voeren. dat zijn slechts 4 letters/cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 04:30
ArthurMorgan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:50:
[...]

je kunt aan de onderkant vragen om een code en dan op je telefoon of pc naar viaplay.com/nl/activate gaan om de code in te voeren. dat zijn slechts 4 letters/cijfers.
Haha ja, ik zag hem staan. Maar was al halverwege dus dacht dan maar zoals ik altijd doe de lastige manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-06 10:04
sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:25:
[...]

Denk het wel, de 25% kortingscode was er in december nog wel, maar denk niet dat er op dit moment nog een nieuwe 25% korting gaat komen gezien ze al een stuk goedkoper zijn dan Viaplay.
Hangt dit alleen van Viaplay af dan? Had niet het idee dat die kortingen puur voor Nederland waren.

Cash is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 19:27

IkWilbert

Het is mij!

Zag net ook een viaplay reclame op NPO1.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Waarom krijgt Viaplay niet gewoon een paar kanalen toegewezen net als ESPN, of mis ik iets?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15

MeNTaL_TO

The future is not set

werphengel schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:00:
Waarom krijgt Viaplay niet gewoon een paar kanalen toegewezen net als ESPN, of mis ik iets?
8)7 Ja, best wel, omdat het een streamingdienst is en geen tv station.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:03:
[...]

Ja en? Netflix zit ook gewoon op de kanalen lijst, HBO voorheen ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
werphengel schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:06:
[...]

Ja en? Netflix zit ook gewoon op de kanalen lijst, HBO voorheen ook.
Maar het is geen lineair kanaal (bij KPN iig). Meer een soort placeholder om de app op de decoder te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
tweakduke schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:33:
[...]

Wat een verademing. Of je het nu eens bent met de standpunten, gewoon een rustige analyse zonder het jolige sfeertje wat er moet hangen.
Eens, wat een verademing maar ook wat kwalitatief goed in elkaar gezet. Het team lijkt op elkaar ingesteld en ook Amber als non native English speaker komt prima uit de verf. Er zit veel meer diepgang in zonder dat het saai en droge stof wordt. Het klopt gewoon :)

Petje af en hopelijk een voorbode hoe ze F1 gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:03:
[...]

Deze vraag is al meerdere keren gesteld. De verwarring komt ook omdat Viaplay een van de eerste streaming platformen is die ook Live (Sport) Events doorgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gautama
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nAqiyfoxnOjksGIu1TGBa9BqD0Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C96dYzUGLWggdapx764yXPoH.png?f=user_large

Hmmm, ik had niet begrepen dat dit het geval zou zijn. Ik dacht dat per direct het abonnement via Viaplay EUR 14 pmnd zou kosten en niet pas vanaf 1/8. En ook had ik niet gedacht dat wanneer men een abonnement na 1-mrt zou aanschaffen dat het dan oneindig lang EUR 10 pmnd zou zijn.

Stel je schaft Viaplay alleen aan voor F1, dan zou je nu EUR 80 kwijt zijn in totaal (F1 kalender: 20-03 tm 20-11) i.p.v. EUR 99.

Ik vraag me af in hoeverre ik die extra EUR 20 eruit ga halen (aangezien ik gebruik heb gemaakt van de EUR 99 aanbieding voor één jaar), in die extra 4 maanden die ik heb om Viaplay films en series te bekijken naast alle andere streamingdiensten die een veel groter aanbod hebben...

[ Voor 4% gewijzigd door Gautama op 01-03-2022 12:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• trinity999
  • Laatst online: 21:43
tweakduke schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:33:
[...]

Inderdaad, na 30min kijken heb ik al inhoudelijk meer kwaliteit gezien dan al die jaren F1 café. En vooral zonder die oranje bril.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sverzijl
Gautama schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:28:
[Afbeelding]

Hmmm, ik had niet begrepen dat dit het geval zou zijn. Ik dacht dat per direct het abonnement via Viaplay EUR 14 pmnd zou kosten en niet pas vanaf 1/8. En ook had ik niet gedacht dat wanneer men een abonnement na 1-mrt zou aanschaffen dat het dan oneindig lang EUR 10 pmnd zou zijn.
Hoe kom je aan "dat het dan oneindig lang EUR 10 pmnd zou zijn." ? Vanaf 1-8 ga je 13,99/maand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Gautama schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:28:
[Afbeelding]
...

Ik vraag me af in hoeverre ik die extra EUR 20 eruit ga halen (aangezien ik gebruik heb gemaakt van de EUR 99 aanbieding voor één jaar), in die extra 4 maanden die ik heb om Viaplay films en series te bekijken naast alle andere streamingdiensten die een veel groter aanbod hebben...
Ik geef ze nog wat tijd, hopelijk komen ze met meer aanbod (series, docu's films). Wel mooi dat ze een deal met Starzplay hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:50

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

werphengel schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:00:
Tijdelijk wel kanaal 200 bij Ziggo, en dan enkel de race-weekenden heb ik begrepen.
Puur vanwege het feit dat niet alles bij Ziggo geschikt lijkt te zijn voor ViaPlay. Maar dat dit geldt volgens mij tot 1 augustus.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
NeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:44:
[...]

Ik geef ze nog wat tijd, hopelijk komen ze met meer aanbod (series, docu's films). Wel mooi dat ze een deal met Starzplay hebben.
Ben bang dat er buiten Starz niet veel overblijft qua content. SkyShowtime (alles onder NBC Universal, Peacock, Paramount+) komt er ook aan, en andere kleine spelers als TNT, Syfy, USA Network, etc, vallen allemaal onder andere bedrijven met bestaande streaming platforms. Denk dat Viaplay het vooral moet gaan hebben van Scandinavische content en originals. Dus ik verwacht wat dat aan gaat niet al te veel van uitbreiding op hun series/film aanbod. Maar Starz is wel leuk om erbij te hebben. Geen €5 waard opzich maar maakt de prijs van Viaplay wat makkelijker te tolereren.

[ Voor 19% gewijzigd door Frank op 01-03-2022 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Frank schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:51:
[...]

Ben bang dat er buiten Starz niet veel overblijft qua content. SkyShowtime (alles onder NBC Universal, Peacock, Paramount+) komt er ook aan, en andere kleine spelers als TNT, Syfy, USA Network, etc, vallen allemaal onder andere bedrijven met bestaande streaming platforms. Denk dat Viaplay het vooral moet gaan hebben van Scandinavische content en originals. Dus ik verwacht wat dat aan gaat niet al te veel van uitbreiding op hun series/film aanbod. Maar Starz is wel leuk om erbij te hebben. Geen €5 waard opzich maar maakt de prijs van Viaplay wat makkelijker te tolereren.
Al is het alleen maar dat je tegen je vrouw kunt zeggen: heb ik ook voor jou gekocht, kijk maar Starz :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Frank schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:51:
[...]

Hayu van NBCUniversal (niet mijn ding :P) en documenten van Curiosity Stream zijn ook beschikbaar op Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Activatie pagina van Ziggo werkt nog steeds niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
Even gezocht maar kan het niet echt vinden ivm account sharing. Als ik het nu afsluit via Ziggo log ik dan in met mijn ziggo account in de viaplay app..of wordt het toch een aparte viaplay login. Bij ziggo kan je nu niet bestellen (te druk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gautama
sverzijl schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:43:
[...]

Hoe kom je aan "dat het dan oneindig lang EUR 10 pmnd zou zijn." ? Vanaf 1-8 ga je 13,99/maand betalen.
Ah, ik lees 'm anders, maar wellicht heb je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

djerror schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:01:
Even gezocht maar kan het niet echt vinden ivm account sharing. Als ik het nu afsluit via Ziggo log ik dan in met mijn ziggo account in de viaplay app..of wordt het toch een aparte viaplay login. Bij ziggo kan je nu niet bestellen (te druk haha)
Bij KPN is het gewoon een aparte login bij de app.
Alleen abbo geld gaat via KPN en login is al gedeeld ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
chucky666 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:13:
[...]

Bij KPN is het gewoon een aparte login bij de app.
Alleen abbo geld gaat via KPN en login is al gedeeld ;)
Ah chill aparte login/pass is wel zo handig met sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-06 21:20
Kan ik met mijn login/pw die ik rechtstreeks bij ViaPlay heb aangemaakt, en waarbij ik ook de aanbieding van €99 bij ViaPlay gebruik, ook inloggen op kanaal 225 van KPN? Of werkt dat alleen als het abo via KPN is afgesloten?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
coelho schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:16:
Kan ik met mijn login/pw die ik rechtstreeks bij ViaPlay heb aangemaakt, en waarbij ik ook de aanbieding van €99 bij ViaPlay gebruik, ook inloggen op kanaal 225 van KPN? Of werkt dat alleen als het abo via KPN is afgesloten?
Het laatste, alleen als je via KPN hebt afgesloten. Alleen dan wordt 225 voor jouw abo opengezet (en geeft ook alleen de live F1 door)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
djerror schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:01:
Je krijgt vanuit Ziggo een code, die je bij ViaPlay moet invoeren om het account te koppelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzUAj_HTgf73qlztYTqAmhH3CVM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9VxdIsSXwCuhJUVqaJkiObXE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor degenen die gaan kijken via Amazon Fire TV: https://www.amazon.com/dp/B09SZQHN9R/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisserC
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-06 21:46
Stel ik sluit een Viaplay abonnement af via Ziggo. Kan ik dan dit abonnement delen met bijvoorbeeld mijn ouders? Of kan dit niet omdat je het via je Ziggo account moet kijken op kanaal 200?

Óf moet ik dan juist een Viaplay abonnement afsluiten via Viaplay om zo via mijn en mijn ouders smart TV een app te downloaden om vervolgens dan te kunnen delen?

Ik hoop dat iemand het antwoord weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
VisserC schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:25:
Stel ik sluit een Viaplay abonnement af via Ziggo. Kan ik dan dit abonnement delen met bijvoorbeeld mijn ouders? Of kan dit niet omdat je het via je Ziggo account moet kijken op kanaal 200?

Óf moet ik dan juist een Viaplay abonnement afsluiten via Viaplay om zo via mijn en mijn ouders smart TV een app te downloaden om vervolgens dan te kunnen delen?

Ja, je kunt het delen met je ouders want je kunt je ViaPlay abonnement dat je bij Ziggo hebt afgesloten, koppelen aan het reguliere ViaPlay account. Zie mijn post hierboven.

Echter, het kijken via kanaal 200 en later de speciale mediabox app werkt enkel op de mediabox van de abonnementhouder. De andere persoon waarmee jij uiteindelijk deelt, zal moeten kijken via de vele verschillende ViaPlay apps.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Er zijn ook nog een andere:

F1 2021: Het titanenduel

en

Season Shakedown F1

[ Voor 10% gewijzigd door ZuinigeRijder op 01-03-2022 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Is het überhaupt iemand hier al gelukt om het bij Ziggo af te sluiten? Pagina geeft nog steeds errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb van Ziggo nog niets vernomen, kan het dus niet proberen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:31:
Is het überhaupt iemand hier al gelukt om het bij Ziggo af te sluiten? Pagina geeft nog steeds errors.
Nee, lukt nog steeds niet 502 Bad Gateway

Wel grappig dat deze tekst erbij staat "Op dit moment bestellen heel veel klanten tegelijk Viaplay. Probeer het later nog een keer."

Volgens mij lukt het niemand >:)

[ Voor 25% gewijzigd door IkWilbert op 01-03-2022 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Jammer dat niet alles overzichtelijk te vinden is op 1 pagina. Hopelijk gaan ze dit nog aanpassen. Blijkbaar heb ik mijn ogen niet open |:(

[ Voor 5% gewijzigd door NeverSettle op 01-03-2022 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

NeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:49:
[...]

Jammer dat niet alles overzichtelijk te vinden is op 1 pagina. Hopelijk gaan ze dit nog aanpassen.
Sport --> Sportdocumentaires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
IkWilbert schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:40:
[...]

Nee, lukt nog steeds niet 502 Bad Gateway

Wel grappig dat deze tekst erbij staat "Op dit moment bestellen heel veel klanten tegelijk Viaplay. Probeer het later nog een keer."

Volgens mij lukt het niemand >:)
Klopt. En heb ook nog geen e-mail ontvangen. Dus ik denk dat het systeem an sich nog niet helemaal functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:04
Als ik de WebCare berichten mag geloven, gaat het nog wel even duren. Het bestelproces heeft problemene door "drukte".

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
NeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:57:
[...]

Hayu van NBCUniversal (niet mijn ding :P) en documenten van Curiosity Stream zijn ook beschikbaar op Viaplay.
dat is wel nice!!

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Extigo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:57:
Als ik de WebCare berichten mag geloven, gaat het nog wel even duren. Het bestelproces heeft problemene door "drukte".
[Twitter]
Blijkbaar toch meer mensen dan verwacht. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 09:32
NotSoSteady schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:02:
[...]

Of een houtje-touwtje systeem van Sicko. Normaal gesproken kun je via de klantenservice zonder problemen een extra pakket bestellen, maar ook aan de telefoon word je afgepoeierd met dat het heel druk is.

[ Voor 27% gewijzigd door rclahsen op 01-03-2022 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:36
trinity999 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:39:
[...]

Inderdaad, na 30min kijken heb ik al inhoudelijk meer kwaliteit gezien dan al die jaren F1 café. En vooral zonder die oranje bril.
Andere setting ook heh: achteraf het seizoen bespreken 8)7
Nogal goed te vergelijken met een F1 Cafe (de naam zegt het al, of ga jij ook naar een café voor de goeie ronde tafelgesprekken). :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:36
NeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:57:
[...]

"beschikbaar".
Met een minimaal beetje content van de volledige Hayu dienst.
Hopelijk wijzigt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

{
"error_description": "Spike Arrest Violation",
"error": "Too Many Requests",
"error_uri": "https://apix.developer.vodafone.com/page/common-error-codes",
"state": "247-405147-763996-213230-178560-896"
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
sverzijl schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:20:
(en geeft ook alleen de live F1 door)
Wat bedoel je hiermee? Viaplay is meer dan F1 alleen. Ook diverse sportcompetities komen erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Hebben daar waarschijnlijk geen it'ers in dienst. Schaalbare oplossingen zijn ingewikkeld en je zou maar een clouddienst gebruiken om het in elkaar te klikken.

Wel nostalgisch, doet me denken aan grote tv acties uit de jaren 80 toen de telefoonlijnen overbelast konden raken. Waar heb je dat nog tegenwoordig. (juist, bij Ziggo dus....)

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

Tja, laten we eerlijk zijn: F1 is de laatste jaren in NL enorm gegroeid. Volgens mij stond er op de F1.com website onlangs dat de YOY groei van 2020 naar 2021 in NL het grootst van de hele wereld was met 81% groei.

Daarnaast: Ziggo heeft natuurlijk een hele goede aanbieding waarbij ze de Viaplay € 9,99/mnd introductie-aanbieding de eerste 4 maanden nog eens met 50% korting weggeven.

Voor €5/mnd zal praktisch elke Ziggo-abonnee die F1 liefhebber is denken: "we gaan het gewoon uitproberen, is het niks dan zeg ik weer op". Want dat is het voordeel van zo'n maandabo. Daarnaast: er is op F1TV Pro na ook geen andere legale manier om in NL F1 te kijken, Viaplay heeft zelfs als enige Nederlands commentaar.

Dan even mijn eigen bevindingen:
Ik heb los een abo afgesloten omdat ik al jaren geen tv-abo meer heb en alleen streamingdiensten gebruik. Omdat ik er ook geen jaar aan vast wil zitten, heb ik nu gewoon de €9,99/mnd van Viaplay zelf afgesloten.

Eerste indruk op de laptop is: interface werkt soepel en fijne manier van dingen aan je kijklijst toevoegen of via de i doorklikken naar meer info/details. Ook de stream zelf werkt op zich goed en soepel. Bij Verstappen Lion Unleashed twijfel ik of het 720p of 1080p is, want bij haren en tekst valt de scherpte me toch tegen. Ook is de bitrate vrij belabberd, de eerste scène waar Max praat en daarna op een jetski te zien is, zie je enorme artifacts bij het opspattende water en zijn er bij de gebouwen in de haven/bergen op de achtergrond ook veel artifacts te zien. Ook vind ik de hele stream behoorlijk saturated, met tevens een zware nadruk op een hoog contrast en daardoor verlies van schaduwdetails.

Als ik dan naar F1TV Pro kijk, dan is die kwaliteit toch een stuk stabieler en neutraler. Ik heb voor het nieuwe jaar nog geen F1TV Pro abo, ik ga even afwachten. Maar kwaliteit van de stream is voor mij het allerbelangrijkste. F1TV doet net als Ziggo deed 1080p50 en dat is ook echt mijn minimale eis. 720p kan anno 2022 niet meer, in die zin dat als het heel goedkoop zou zijn dan is het nog goed te praten, maar met een uiteindelijke prijs van 13,99/mnd is het zelfs een van de duurste streamingdiensten. En bij sportwedstrijden (F1 voor mij) is alles minder dan 50fps ook een absolute no-go anno 2022. En gezien de bitrateproblemen bij Viaplay's docu heb ik toch wel ernstig mijn twijfels hoe het gaat lopen met de F1 content (vrije trainingen tot wedstrijd).

De apps daarentegen werken super, zowel op mijn iPhone als Apple TV ben ik er erg tevreden over. Neemt echter niet weg dat er ook flinke beperkingen aan kleven:
  • Er mogen max. 5 apparaten geregistreerd worden om op te kijken. In ons gezin van 4 zitten we met ieder een eigen apparaat (tablet/laptop) en de Apple TV al op 5, maar dat betekent dus geen telefoon. Hoe verzinnen ze dit?
  • Max 2 streams is extreem karig voor 13,99/mnd. Ik heb ook het Netflix 4K abo voor 15,99/mnd tegenwoordig, dat was tot voor kort ook 13,99/mnd en daar kan je gewoon 4 streams afspelen. Het zal uiteindelijk van ieders gebruik afhangen, maar Netflix wordt bij ons echt veel gebruikt en met het goedkopere abo liepen we er toch met enige regelmaat tegenaan dat er al 2 streams bezet waren en een 3e niet kon kijken.
  • De genoemde twijfel over 1080p50 content ga ik afwachten, worst-case is het 9,99 voor maart weggegooid geld en sluit ik F1TV Pro weer voor een jaar af.
  • Je kan voor F1 wel uit een aantal kanalen kiezen: Main, Onboard, Pitlane en Timing (bron: de FAQ) maar je mist t.o.v. F1TV Pro de live timing in de app of browser. Daarnaast klinkt het alsof je een algemeen onboard kanaal hebt en niet zelf kan kiezen i.t.t. F1TV. Ook hiervoor geldt: even afwachten geblazen.
En als laatste zal het ook afhangen van de content. F1 Talks moet ik nog kijken, maar is wel deels de reden waarom ik Viaplay ga proberen. Heel eerlijk: NL commentaar kan me gestolen worden, maar goede analyses is de reden waarom ik destijds gestopt ben met Ziggo en F1TV heb afgesloten.

Kortom: mijn voorlopige conclusie is dat het heel erg afhangt van de kwaliteit van de stream (1080p50 of niet), dat is het allerbelangrijkste. Als dat gelijk is aan F1TV dan zullen de docu's, talkshows en analyses de doorslag geven. Want het film en serie aanbod is puur extra voor mij (ik heb geen keuze) en dan is de uiteindelijke 13,99/mnd toch wel heel veel geld en moet F1 content en kwaliteit ook gewoon écht van hoog niveau zijn wil die prijs te rechtvaardigen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
RodeStabilo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:17:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Viaplay is meer dan F1 alleen. Ook diverse sportcompetities komen erop.
Het kanaal 225 geeft alleen F1 door:
Op KPN tv-kanaal 225 zal Viaplay, in aanvulling op het kijken via de app, tijdelijk in het weekend live de Formule 1 wedstrijden uitzenden Viaplay Xtra. “Daarmee bieden we KPN-klanten met Viaplay in de eerste maanden van het nieuwe Formule 1 seizoen een extra mogelijkheid om Viaplay te kijken”, zegt Jochem de Jong, Director Partnerships KPN. “Op kanaal 225 kunnen onze tv-kijkers naast de app of het streamen naar hun tv, de wedstrijden ook live volgen. Het tijdelijke kanaal wordt beschikbaar voor alle klanten met een Viaplay abonnement van KPN.”
Bron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
[...]

Naar wat ik begreep gaat alleen F1 op het (tijdelijke) TV kanaal worden doorgegeven. De rest zal je dan dus via de app moeten kijken:

Bij KPN staat dit:
"Kijk tijdelijk live Formule 1 op Viaplay Xtra op kanaal 225 (zaterdag en zondag)."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44
[...]

Hij heeft wel gelijk, je betaalt voor F1 en voetbal. De zogenaamde series en films kunnen me gestolen worden. Komt bij dat Viaplay best net als Videoland licenties op films en series kan bemachtigen, maar exclusief zal het nooit zijn. Voor mij geen meerwaarde als je bv Netflix, Disney of Amazon al hebt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Nog even een toevoeging over mijn bevindingen, middels de browser op de laptop nu:
  • Toch veel issues met afspelen/pauzeren. Starten met spatiebalk werkt, maar pauzeren niet. Ik moet dan met de muis ergens op de video of de pauzeknop drukken.
  • Ik heb net al 3/4x gehad dat ik even pauzeerde, waarna de video totaal niet meer wou verder spelen. Pagina moest refreshed worden.
  • Na het refreshen van de pagina waren ineens de NL ondertitels aan die ik uitgezet had. Dit wordt blijkbaar niet onthouden.
  • Na het refreshen springt hij blijkbaar ook willekeurig naar een ander moment. Ik was ineens een minuut verder in de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:44
Heb het ook viaplay voor 9,99 afgesloten. Maar eens zien of er genoeg diversiteit aan series en films komen enkel voor F1 kan ik hier thuis niet rechtvaardigen. Hou nl. niet van Voetbal en Darten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Ik zie zojuist extreem duidelijk bij de beelden van de Lion Unleashed docu dat het interlaced beelden zijn. Ik kan geen screenshot maken, maar het is echt heel erg extreem.

Dit verklaart waarom ik al twijfelde over 720p of 1080p, het is namelijk 1080i. Ik kan geen screenshot maken omdat het beveiligd is zoals alles tegenwoordig, maar hierbij een foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duuIZjwshqmG2dRFblpdcwsdw1I=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/VPPYgfHVWX80yHp2E9iXIZSZ.gif?f=fotoalbum_large
Let niet op het moiré effect op het asfalt, dat komt door de foto, maar let vooral op de kerbs en de lichten langs de baan.

Het spijt met Viaplay, maar mochten jullie meelezen: dit is onacceptabel anno 2022 voor sport content!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
MooDyBLueS schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:38:
Nog even een toevoeging over mijn bevindingen, middels de browser op de laptop nu:
  • Toch veel issues met afspelen/pauzeren. Starten met spatiebalk werkt, maar pauzeren niet. Ik moet dan met de muis ergens op de video of de pauzeknop drukken.
  • Ik heb net al 3/4x gehad dat ik even pauzeerde, waarna de video totaal niet meer wou verder spelen. Pagina moest refreshed worden.
  • Na het refreshen van de pagina waren ineens de NL ondertitels aan die ik uitgezet had. Dit wordt blijkbaar niet onthouden.
  • Na het refreshen springt hij blijkbaar ook willekeurig naar een ander moment. Ik was ineens een minuut verder in de aflevering.
Die ervaring heb ik dan weer niet. Spatie voor stop/start werkt prima. Geen page refreshes, geen NL ondertiteling die ineens uitgaat. En als ik handmatig de page refresh, dan speelt de video ook verder waar ik gebleven was. (Chrome op MacOs)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c-nan
  • Laatst online: 23:00
F1 is toch pas over 3 weken, waarom nu al een abonnement nemen?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:21
@MooDyBLueS Yep. Ik hoop dat een live uitzending wel ok is.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
c-nan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:51:
F1 is toch pas over 3 weken, waarom nu al een abonnement nemen?
Voor de korting die je (tot gisterenavond) kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-06 20:44
Net contact gehad met Ziggo. Maar die zeggen tegen mij dat er geen app komt voor de next. Alleen als je rechtstreeks een abbo hebt afgesloten bij Ziggo.. Dit klopt toch niet. Overegings zie ik nog steeds geen app op de next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
sverzijl schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:54:
[...]

Voor de korting die je (tot gisterenavond) kreeg?
Aha, korting krijg je dus alleen als je voor 1 maart een abonnement afsluit? Daar was ik niet van op de hoogte. Maar dan snap ik niet waarom het bij Ziggo zo druk is :D Het is inmiddels al 1 maart namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door c-nan op 01-03-2022 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
c-nan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:56:
[...]

Aha, korting krijg je dus alleen als je voor 1 maart een abonnement afsluit? Daar was ik niet van op de hoogte. Maar dan snap ik niet waarom het bij Ziggo zo druk is :D Het is inmiddels al 1 maart namelijk.
Omdat Ziggo, naast de korting van € 9,99 i.p.v. € 13,99 tot 1 augustus, nog een kleine extra korting van 50% heeft voor de eerste 4 maanden, voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

VisserC schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:25:

Kanaal 200 lijkt mij gewoon een tijdelijk extra kanaaltje wat Ziggo aanmaakt, waar je op kan intunen. Enige is dat je dan bij Ziggo het ViaPlay abonnement moet hebben afgesloten. Anders krijg je denk ik een E-melding te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
harley2009 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:56:
Net contact gehad met Ziggo. Maar die zeggen tegen mij dat er geen app komt voor de next. Alleen als je rechtstreeks een abbo hebt afgesloten bij Ziggo.. Dit klopt toch niet. Overegings zie ik nog steeds geen app op de next.
Gaaaaaaaaapppppp... leer lezen.
Die app is er voorlopig ook niet, vandaar dat ze het kanaal 200 gebruiken tijdelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c-nan
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:57:
[...]

Omdat Ziggo, naast de korting van € 9,99 i.p.v. € 13,99 tot 1 augustus, nog een kleine extra korting van 50% heeft voor de eerste 4 maanden, voor bestaande klanten.
Dat weet ik, maar F1 is pas over 3 weken. Waarom is het vandaag zo druk bij ze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hopseflops, KPN-abonnement voor vast verlengd. 6 maanden gratis ViaPlay erbij afgesnoept en als bonus gaat de entertainmentkorting van €5 er ook nog eens af, dus krijg 6 maanden geld toe. Maar daarna wordt het raar. Er staat *nergens* op m'n contract vermeld dat de prijs van €9,99 per maand voor ViaPlay slechts van tijdelijke aard is. Er staat simpelweg
- ViaPlay: €9,99
- ViaPlay 6 maanden gratis: -€9,99
Prijs na actieperiode: <bedrag waarbij als ik het uitreken, ViaPlay nog steeds maar €9,99 kost.>.

Ben benieuwd of ik dus vanaf september €13,99 - €5,00 ga dokken of €9,99 - €5 entertainmentkorting = €4,99. Zoals het op m'n contract staat zou ik in principe die prijs van €4,99 moeten krijgen... :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
c-nan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:58:
[...]

FOMO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

c-nan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:58:
[...]

Niet iedereen neemt viaplay voor de f1, misschien wel ivm darts of voetbal of de films en series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

O ja, hier is het aanmelden ook overbelast...

Zouden het de Russen zijn ... ? :')

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 01-03-2022 16:00 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2