Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 20 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:07
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:58:
[...]

Gaaaaaaaaapppppp... leer lezen.
Die app is er voorlopig ook niet, vandaar dat ze het kanaal 200 gebruiken tijdelijk.
Maar wat Ziggo zei, is dat de app alleen gebruikt kan worden op de next als je ook bij Ziggo hebt afgesloten.. dus ik heb via viaplay zelf , en zegt Ziggo dat er dan op de next geen app voor mij komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:58
c-nan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:58:
[...]

Dat weet ik, maar F1 is pas over 3 weken. Waarom is het vandaag zo druk bij ze?
Fear of missing out, de reden waarom mijn vriendin vorige week al overstag ging.

N.b. Zelf kijk ik helemaal geen sport, behalve vrouwen beachvollybal.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:38
MooDyBLueS schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:50:
Ik zie zojuist extreem duidelijk bij de beelden van de Lion Unleashed docu dat het interlaced beelden zijn. Ik kan geen screenshot maken, maar het is echt heel erg extreem.

Dit verklaart waarom ik al twijfelde over 720p of 1080p, het is namelijk 1080i. Ik kan geen screenshot maken omdat het beveiligd is zoals alles tegenwoordig, maar hierbij een foto:
[Afbeelding]
Let niet op het moiré effect op het asfalt, dat komt door de foto, maar let vooral op de kerbs en de lichten langs de baan.

Het spijt met Viaplay, maar mochten jullie meelezen: dit is onacceptabel anno 2022 voor sport content!
Net ook even gekeken, ziet er inderdaad niet uit. Maar kan me niet voorstellen dat dit de kwaliteit van de live uitzendingen gaat zijn. Dan ga ik mijn geld terugvragen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vDwhCW1zKVxkd1I6gHloyWuPE4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uwlKrHAw8if3fqeiEkoHknlL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Je kunt op maximaal 5 apparaten registreren. Houdt dit in dat als je op 1 apparaat uitlogt weer een ander apparaat kunt registeren? Of werkt dat niet zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:42
Raymond P schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:01:
[...]

Fear of missing out, de reden waarom mijn vriendin vorige week al overstag ging.

N.b. Zelf kijk ik helemaal geen sport, behalve vrouwen beachvollybal.
Hoezo FOMO? Raken de abonnementjes op? Of je nou vandaag een abonnement afsluit of over 10 dagen zou toch niets moeten uitmaken? Behalve dat je dan de komende 10 dagen geen toegang hebt.

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:43
sverzijl schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:02:
[...]

Net ook even gekeken, ziet er inderdaad niet uit. Maar kan me niet voorstellen dat dit de kwaliteit van de live uitzendingen gaat zijn. Dan ga ik mijn geld terugvragen.

[Afbeelding]
Als ze met VOD content al deze kwaliteit leveren, dan vrees ik zelfs voor de live content.
VOD kunnen ze namelijk in de hoogst mogelijke bitrate leveren, dat is met live vaak wat lastiger.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 01-03-2022 16:08 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:58
c-nan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:04:
[...]

Hoezo FOMO? Raken de abonnementjes op? Of je nou vandaag een abonnement afsluit of over 10 dagen zou toch niets moeten uitmaken? Behalve dat je dan de komende 10 dagen geen toegang hebt.
Tjah, goede vraag. Ik snap het ook niet. ;)
Waarschijnlijk de bovengenoemde F1 docu die onder de fans besproken zal worden?

Viaplay had een deal, 100 euro voor 12 maanden, de rust die dat brengt was/is het mij waard.
Maar 1080i is wel iets waar mijn vriendin over gaat vallen...

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:12

CyBeRSPiN

sinds 2001

ecm.smits schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:02:
Je kunt op maximaal 5 apparaten registreren. Houdt dit in dat als je op 1 apparaat uitlogt weer een ander apparaat kunt registeren? Of werkt dat niet zo?
Ja lijkt me ook, mogelijk dat je een apparaat eerst moet ontkoppelen via de Viaplay website om een andere weer te kunnen registreren. Zo kun je hopelijk ook een apparaat "uitloggen" dat je niet in de buurt hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Net een aflevering van Heels gekeken op een LG LCD uit 2014/15. Geen haperingen of wat dan ook. Dat is dus wel een plus. Ondertiteling was ook prima. Geen rare zaken gezien.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:12

CyBeRSPiN

sinds 2001

c-nan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:04:
[...]

Tja, net als waarom de Belastingdienst altijd op 1 maart problemen heeft bij het aangifte doen. Daar heb je ook 2 maanden de tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:13:
[...]

Tja, net als waarom de Belastingdienst altijd op 1 maart problemen heeft bij het aangifte doen. Daar heb je ook 2 maanden de tijd voor.
Hoe eerder je je aangifte doet, hoe eerder je je geld terugkrijgt (of waarschijnlijk weer moet betalen in ons geval :P)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:12:
[...]

Ja lijkt me ook, mogelijk dat je een apparaat eerst moet ontkoppelen via de Viaplay website om een andere weer te kunnen registreren. Zo kun je hopelijk ook een apparaat "uitloggen" dat je niet in de buurt hebt.
Ja zo dacht ik ook. Alleen die optie zie ik nergens op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:15:
[...]

Hoe eerder je je aangifte doet, hoe eerder je je geld terugkrijgt (of waarschijnlijk weer moet betalen in ons geval :P)
Nee hoor. Volstrekt willekeurig.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:15:
[...]

Dat is inderdaad een fabeltje, al talloze keren meegemaakt dat het later kwam. Is gewoon echt willekeurig wanneer jij je geld terug krijgt. Sure, als je op 14 juli pas je aangifte stuurt krijg je het later of moet je later betalen maar als het om nu of over twee/drie weken gaat, nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

sverzijl schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:02:
[...]

[Afbeelding]
Nu al? Wacht even af, joh. Vraag hun support eens?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
AW_Bos schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:19:
[...]

Nu al? Wacht even af, joh. Vraag hun support eens?
Nee niet nu al, dat schrijf ik toch niet? Maar wel als dit de kwaliteit wordt van de live streams wordt. We hebben nog geen live streams he:)
Daarnaast denk ik niet dat het zo slecht zal zijn. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ecm.smits
sverzijl schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:23:
[...]

Nee niet nu al, dat schrijf ik toch niet? Maar wel als dit de kwaliteit wordt van de live streams wordt. We hebben nog geen live streams he:)
Daarnaast denk ik niet dat het zo slecht zal zijn. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen.
vanavond ff voetbal kijken, dan weten we het. (hoe de kwaliteit nu is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aangenaam verrast dat ik op mijn stokoude Samsung smart-tv toch ineens de Viaplay app kon downloaden, er stond op de site dat de app alleen voor Samsung TVs van 2016 of later beschikbaar kwam maar dat blijkt dus anders. Scheelt weer een extra bedrag voor een Chromecast! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De belastingaangifte houden we maar in Belastingaangifte 2021 :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Als ik nu bij Viaplay.nl een account aanmaakt, hoe zit het dan met het abonnement van Ziggo?
Ik las dat je ergens een koppelcode kan invullen die je van Ziggo krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
AW_Bos schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:38:
Als ik nu bij Viaplay.nl een account aanmaakt, hoe zit het dan met het abonnement van Ziggo?
Ik las dat je ergens een koppelcode kan invullen die je van Ziggo krijgt?
https://viaplay.com/signup/ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Benieuwd of dit ook werkt als je al een account hebt aangemaakt, maar nog niet de betalingsstappen hebt uitgevoerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Ze hebben de knop weggehaald om de Streamzenders te beheren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
ecm.smits schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:26:
[...]

vanavond ff voetbal kijken, dan weten we het. (hoe de kwaliteit nu is)
Zie dezelfde donkere/slechte kwaliteit beelden ook in F1 2021: Het titanenduel
Maar kijk je naar Season shakedown aflevering 1 (ok er is er nog maar 1 :) dan zijn de beelden een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:59

IkWilbert

Het is mij!

Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:51:
Ze hebben de knop weggehaald om de Streamzenders te beheren. ;)
Ik zie het, wat een gepruts.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Disable het dan, en zeg: Het is druk, technische trubbels, we werken eraan.

Lijkt wel alsof ze een rollback hebben gedaan van hun source. :X

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 01-03-2022 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Ik miste die knop ook al ineens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-09 22:27
MooDyBLueS schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:50:
Ik zie zojuist extreem duidelijk bij de beelden van de Lion Unleashed docu dat het interlaced beelden zijn. Ik kan geen screenshot maken, maar het is echt heel erg extreem.

Dit verklaart waarom ik al twijfelde over 720p of 1080p, het is namelijk 1080i. Ik kan geen screenshot maken omdat het beveiligd is zoals alles tegenwoordig, maar hierbij een foto:
[Afbeelding]
Let niet op het moiré effect op het asfalt, dat komt door de foto, maar let vooral op de kerbs en de lichten langs de baan.

Het spijt met Viaplay, maar mochten jullie meelezen: dit is onacceptabel anno 2022 voor sport content!
'F1 Talks' had wel scherpe beelden, heb de video kwaliteit op "hoogste" ingesteld (2,5GB/uur). Voor mijn gevoel lijkt het op 1080P, weet echter niet of dat ook zo is. Iemand een idee hoe je dit kan controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
NeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:56:
[...]

'F1 Talks' had wel scherpe beelden, heb de video kwaliteit op "hoogste" ingesteld (2,5GB/uur). Voor mijn gevoel lijkt het op 1080P, weet echter niet of dat ook zo is. Iemand een idee hoe je dit kan controleren?
kun je in de app zelf de videokwaliteit aanpassen? zie die optie nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 20:00
Wat veel erger is, is dat de kleuren absoluut niet goed zijn. Erg onnatuurlijke kleuren het beeld is erg flets en de huidskleur veel te oranje/rood.
Ik dacht dat bij F1 talks de oorzaak aan de belichting lag in de studio maar bij Lion unleashed docu is het precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:26

Ziggo. Enjoy it all 😂

[ Voor 3% gewijzigd door rclahsen op 01-03-2022 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ziggo die verbaasd is over de populariteit van een F1 streamingdienst :D

Nee jongens dit hadden we echt niet aan zien komen, bij ons keek niemand O-)

/edit: als je een beetje bevattelijk bent voor complottheorieën zou je toch bijna denken aan kwade wil omdat ze die rechten verloren hebben. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-03-2022 17:24 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 13:35
trinity999 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:09:
Wat veel erger is, is dat de kleuren absoluut niet goed zijn. Erg onnatuurlijke kleuren het beeld is erg flets en de huidskleur veel te oranje/rood.
Ik dacht dat bij F1 talks de oorzaak aan de belichting lag in de studio maar bij Lion unleashed docu is het precies hetzelfde.
Ik zie dit niet, hoe speel je het af ?

Wellicht gebruik je een app op je tv en zijn dus je beeld instellingen anders dan dat je gewend bent ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Laten we hopen dat je via https://viaplay.com/signup/ziggo ook de koppelcode van Ziggo kan gebruiken aan een bestaand (net aangemaakt) ViaPlay account waar geen betaling aan hangt.

iemand ervaring?

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 01-03-2022 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Wat een karige app is VIAPLAY.
Subtitel kan je niet aanpassen naar eigen, alleen maar de zwarte balk erachter.

[ Voor 10% gewijzigd door bigpapa op 01-03-2022 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
Als dat het grootste probleem is.

- Beeld is crap, super gecomprimeerd lijkt wel een stream uit de jaren 90
- het lijkt wel of de interface ook gestreamed wordt? Slecht leesbare tekst, pixelige graphics
- app crasht ok de haverklap
- als ie niet crasht is het traag als dikke stront
- geluid werkt de halve tijd helemaal niet
- gebruiksvriendelijk is het allesbehalve

Dit op een LG OLED CX.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 01-03-2022 17:35 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
hahha...ik schiet wel in een beetje in de lach van....ow jeej..

7.1 werkt niet op mijn CX want dat is natuurlijk de bomb, en ik doe het zelf zeker goed :P

De boel is net opgestart...doe es relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
ecm.smits schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:02:
[...]

kun je in de app zelf de videokwaliteit aanpassen? zie die optie nergens.
Dat kan zeker, op de PC (via een internet browser) kan dat bij het afspelen van een video (vier puntjes). Via de smartphone op mijn Android toestel kan het bij "instellingen". Er staat alleen niet bij of het 1080P, 1080i of 720P is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:28
ppeterr schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:37:

De boel is net opgestart...doe es relaxed :)
Ah, ze hebben niet al een app en dienst in meerdere andere landen? 8)7

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
matthijst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:45:
[...]

Dus dan komt het zeker goed, en de kinderziektes zullen snel verdwijnen.

Dit soort problemen, is vrij normaal te noemen bij een dienst die net nieuw is. (in onze regio)
En kom op, "hey ik heb geen 7.1 audio". Dat benoemen als probleem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
matthijst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:45:
[...]

In Scandinavische landen hebben ze bijvoorbeeld wel 4K, maar daar kunnen ze het uitzenden via lineair. Maar een abonnement in Zweden, Noorwegen of Denemarken kost ook een stuk meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Misschien snappen de meeste het niet, maar ze hebben jaren de tijd gehad om de app beter te maken, maar dat is zeer nog niet echt gelukt. Als je wil uitblinken dan moet je van hoge huizen komen. Helaas blijft dit toch wel wat achter voor het bedrag wat je moet betalen. Netflix en Prime hebben het beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:19
Eerste ervaringen ook hier niet best hoor qua beeldkwaliteit op de smart tv app (samsung 2016)

Beeld is flets, donker en toch wat korrelig. Zover ik kan zien ook geen meerdere audiosporen te kiezen.

Via webbrowser op pc lijkt het beter. Maar dat is ook een klein scherm.

Nee als je F1 liefhebber bent en nu de keuze moet maken (het is pas dag 1) zou ik voor f1 tv gaan.

Maar goed, we hebben nog 2,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Een club die zelf al een tijdje mee gaat en wil concurreren met bestaande streamingsdiensten die hun apps prima op orde hebben..... Die moet vanaf dag een gewoon goede kwaliteit leveren, geen excuus mogelijk. Kunnen ze dat niet, dan moeten ze wachten met de markt betreden en de rechten afstoten.

(En iets vergelijkbaars geldt natuurlijk voor Ziggo die hun registratie proces niet op orde heeft)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
F1 live wordt 1080p 50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:35
Dat zegt nog niks toch?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Dat zegt in ieder geval dat het geen 4K wordt, en geen 720p, of 1080i?
En dat het geen 25fps is.
Dus snap niet wat je nu bedoelt te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:19
Waarom zou live content ineens beter zijn films of series. Juist met live tv verwacht ik meer problemen met compressie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

NeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:56:
[...]

Dat interlaced effect is van de bron in de onboard camera beelden. Anders had je die effecten met alles moeten zien.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Don't shoot the messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
matthijst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:05:
Dat zegt in ieder geval dat het geen 4K wordt, en geen 720p, of 1080i?
En dat het geen 25fps is.
Dus snap niet wat je nu bedoelt te zeggen.
Dat de kwaliteit nog steeds ruk kan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tsja, alles kan, ik ga er maar vanuit dat ze eenzelfde stream als F1TV Pro aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
matthijst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:09:
Tsja, alles kan, ik ga er maar vanuit dat ze eenzelfde stream als F1TV Pro aanbieden.
De bron vast maar wat Viaplay er dan mee doet weten we nog niet. Maar goed, ik neem het via Ziggo af dus kan zo switchen. En wellicht is kanaal 200 eerst nog wel beter qua stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Inspired schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:12:
[...]

De bron vast maar wat Viaplay er dan mee doet weten we nog niet. Maar goed, ik neem het via Ziggo af dus kan zo switchen. En wellicht is kanaal 200 eerst nog wel beter qua stabiliteit.
Maar voor Ziggo is Viaplay de bron, of mis ik iets? Ik ga er vanuit dat het niet uitmaakt in beeldkwaliteit of je Viaplay of Ziggo neemt.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-09 18:16
Om 20.50 uur vanavond is er voetbal, Nice - Versailles.
Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit daarvan is, dat zal toch een aardige voorbode zijn?

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Royz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:25:
[...]

Maar voor Ziggo is Viaplay de bron, of mis ik iets? Ik ga er vanuit dat het niet uitmaakt in beeldkwaliteit of je Viaplay of Ziggo neemt.
Net waar het verlies zit. Het signaal dat Viaplay binnenkrijgt zal gewoon top zijn, dit via een prive kanaal doorzetten naar Ziggo zal geen issue zjin. Het zal het web platform zijn met honderdduizenden afnemers dat het noodzakelijk maakt de boel flink te comprimeren.

Het kan dus voor Viaplay heel aantrekkelijk zijn als grote kpn en ziggo een groot deel van de markt via een lineair kanaal bedienen. (de andere kant is dat ze daarmee wel meer mogelijkheden tot account sharing toelaten, dat strikte 2 streams tegelijk beleid hebben ze ook niet voor niets)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Komen andere wel tot hun series/sport? Als ik op Kom op! klik, gebeurt er niets.

code:
1
Failed to find a valid digest in the 'integrity' attribute for resource 'https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/jquery/2.1.3/jquery.min.js' with computed SHA-256 integrity 'ivk71nXhz9nsyFDoYoGf2sbjrR9ddh+XDkCcfZxjvcM='. The resource has been blocked.

Hmm, begint goed..

[ Voor 62% gewijzigd door HollowGamer op 01-03-2022 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Ziggo klanten kunnen het ondertussen niet meer afsluiten via MijnZiggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
bustertje schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:37:
Ziggo klanten kunnen het ondertussen niet meer afsluiten via MijnZiggo?
Klopt, en Ziggo maakt ook ineens geen reclame meer op facebook etc.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Beeldkwaliteit van series is in elk geval prima en ook goed 5.1 geluid. Enige wat ik vervelend vind is dat er een half transparante donkere achtergrond achter de ondertitels zit. Dat kun je niet aanpassen volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ik222 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:45:
Enige wat ik vervelend vind is dat er een half transparante donkere achtergrond achter de ondertitels zit. Dat kun je niet aanpassen volgens mij?
Ook nostalgie, was 40 jaar geleden zeer gebruikelijk.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Een bronvermelding zou handig zijn. Ik heb me rotgezocht op de Viaplay website maar kan niks vinden. Dus waar baseer jij deze claim op? Als je het zo stellig zegt moet het ergens benoemd zijn door Viaplay lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Mail van Ziggo:

Vertraging tijdens de pitstop
Je hebt aangegeven dat je graag Viaplay wil bestellen bij Ziggo. Het is alleen zo druk dat we de bestellingen even niet meer kunnen verwerken. Geen zorgen: we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk Viaplay kunt bestellen en kijken. En dat is natuurlijk nog steeds ruim voor het eerste GP-weekend!

Misschien goed om te weten: je zit niet vast aan je pre-order.

We laten je weten wanneer je kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:54
Tijar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:50:
Mail van Ziggo:

Je hebt aangegeven dat je graag Viaplay wil bestellen bij Ziggo. Het is alleen zo druk dat we de bestellingen even niet meer kunnen verwerken. Geen zorgen: we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk Viaplay kunt bestellen en kijken. En dat is natuurlijk nog steeds ruim voor het eerste GP-weekend!

Die e-mail heb ik nog niet ontvangen… zal dan ook wel vertraging op zitten… :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MooDyBLueS schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:49:
[...]

Een bronvermelding zou handig zijn. Ik heb me rotgezocht op de Viaplay website maar kan niks vinden. Dus waar baseer jij deze claim op? Als je het zo stellig zegt moet het ergens benoemd zijn door Viaplay lijkt mij?
IkWilbert in "Viaplay in Nederland"

liegen ze het daar, dan ook hier ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:51
Ik kan de VIaplay app tóch op mijn Samsung TV uit 2015 installeren. Voor niks een Chromecast gekocht dus.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11:07
Heeft iemand al een app voor Xbox gevonden toevallig? Ik kan hem helaas niet vinden :/

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Tijar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:50:
Mail van Ziggo:

Ik krijg die popiejopie email ook net binnen. Dat ze de boel niet voor elkaar hebben is al erg, dat taalgebruik voor een zakelijke mededeling is al helemaal tenenkrommend.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
MooDyBLueS schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:49:
[...]

*knip*
Vermeld dan gewoon die bron, voorkomt een hoop gezeur.

"In Nederland zullen de live sportstreams van Viaplay beschikbaar zijn in resoluties tot Full HD (1080p) en afgespeeld worden met 50 frames per seconde (fps)."

En ja, er staat "tot full HD", maar je moet wel een enorme josti zijn als je van FIA 1080p 50fps doorkrijgt en dan F1 in 720P gaat uitzenden, dus dat was een aanname.

[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 02-03-2022 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

josh-hill schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:02:
Ik kan de VIaplay app tóch op mijn Samsung TV uit 2015 installeren. Voor niks een Chromecast gekocht dus.
Je was min of meer al gewaarschuwd, maar ja, het lijkt wel of velen een blinde vlek voor ogen hadden want ow we zouden eens niet per 1 maart de ViaPlay app kunnen installeren :(:)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:51
hardware-lover schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:12:
[...]

Je was min of meer al gewaarschuwd, maar ja, het lijkt wel of velen een blinde vlek voor ogen hadden want ow we zouden eens niet per 1 maart de ViaPlay app kunnen installeren :(:)
I know. Ik overdrijf ook. Ik heb helemaal nog geen Viaplay. Ik kijk het nog even aan en neem over een paar weken wel een abonnement.

offtopic:
Ik gebruik het nu voor CineMember, want die heeft wel degelijk alleen een app voor modellen vanaf 2016.
Gebruik het ook voor IPTV en andere apps die ik ook gewoon op mijn TV zelf heb.
Maar ik vind het niet automatisch instellen van de juiste beeldfrequentie echt te idioot voor woorden.
En dat CineMember niet 24Hz is.

Anyway, ik wilde dus alleen maar even melden dat het op een Samsung TV uit 2015 wellicht ook werkt (die van mij iig wel).

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:34
Zal vanavond even zien hoe het beeld is (livestream), maar vind het op dit moment echt belabberd. lijkt wel anno 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Melantrix schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:03:
Heeft iemand al een app voor Xbox gevonden toevallig? Ik kan hem helaas niet vinden :/
Is toch ook niet aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11:07
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:27:
[...]

Is toch ook niet aangekondigd.
Geen idee eigenlijk, ik ging er vanuit omdat die er wel is in o.a. denemarken.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Inmiddels een mailtje gehad van Ziggo. Ze hebben het even te druk. :+

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52
Melantrix schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:28:
[...]

Geen idee eigenlijk, ik ging er vanuit omdat die er wel is in o.a. denemarken.
Dan zal er zodra ze er brood in zien een vertaling komen voor een Nederlandse Xbox app. De app hebben ze immers al alleen vertalen is ook niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Behoorlijk smerige actie van Viaplay ook om nu de maandprijs lager te maken en daardoor het voordeel van een jaar vooruit betalen te verkleinen.

Ik ga proberen of ik er nog onderuit kan, dit soort vieze acties ben ik niet over te spreken en dat soort bedrijven geef ik het liefst nog geen euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Phusebox schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:32:
Behoorlijk smerige actie van Viaplay ook om nu de maandprijs lager te maken en daardoor het voordeel van een jaar vooruit betalen te verkleinen.

Ik ga proberen of ik er nog onderuit kan, dit soort vieze acties ben ik niet over te spreken en dat soort bedrijven geef ik het liefst nog geen euro.
Mis ik hier iets, leg eens uit. Want volgens mij kost het nu per maand 9.99.
Dus 119.88 euro voor een jaar. En de aanbieding was toch 99 euro ?

Ben je nou boos omdat je nu minder korting lijkt te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll

Ze spelen sowieso smerig spelletje, Pre order met extra korting t/m 1 maart, daarna niet meer. of ze toevallig wisten dat kwaliteit abrupt slecht was en bang waren dat iedereen overstapt naar F1TV Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
ppeterr schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:34:
[...]

Mis ik hier iets, leg eens uit. Want volgens mij kost het nu per maand 9.99.
Dus 119.88 euro voor een jaar. En de aanbieding was toch 99 euro ?

Ben je nou boos omdat je nu minder korting lijkt te krijgen ?
Ja, want als het 14 euro per maand was dacht ik dus, dan maar een jaarabonnement want 12x14 is me te veel.

Voor 10 euro had ik het eerst een maand uitgeprobeerd. En erachter gekomen dat het een derderangs streamingdienst is die nog geen 5 euro waard is voor mij persoonlijk.

Illegale bokkiewokkie streams zijn nog bijna beter qua kwaliteit. Dus ik ga weer snel terug naar F1 tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:37
Volgens mij hebben veel series geen ondertiteling. Kan nergens vinden om de ondertiteling te selecteren.
Zowel op de Samsung tv en amazon firestick 4K.

Hebben meer mensen dat er geen ondertiteling beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:39:
[...]

Ja, want als het 14 euro per maand was dacht ik dus, dan maar een jaarabonnement want 12x14 is me te veel.

Voor 10 euro had ik het eerst een maand uitgeprobeerd. En erachter gekomen dat het een derderangs streamingdienst is die nog geen 5 euro waard is voor mij persoonlijk.

Illegale bokkiewokkie streams zijn nog bijna beter qua kwaliteit. Dus ik ga weer snel terug naar F1 tv.
*De prijs €13,99 p.m. zal gelden vanaf 1/8/22. Wie voor 31/7/22 van deze aanbieding gebruik maakt, betaalt €9,99 p.m. Vanaf 1/8/22 gaat voor uw abonnement automatisch het tariefplan van €13,99 p.m. gelden. Opzeggen kan wanneer u wilt. Op het abonnement zijn algemene voorwaarden van toepassing.
Staat gewoon op de website, niks bijzonders dus. Dat tarief geldt nog steeds, vanaf 1 aug (net als bij Ziggo overigens).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
[...]

Oke, dat is hoe jij het denkt. Dat kan. En volgens mij ook je goed recht om het op te zeggen.
Je zal voor die paar euro wellicht er een beetje gedoe om krijgen om het op te zeggen, maar dat
is dan waar je voor kiest. Goed,

Ik vind het persoonlijk geneuzel in de marge, waar ik mij niet druk om wil maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:43
[...]

*knip* Hoe weet je nou dat de kwaliteit slecht is. Dat doe je op basis van wat? Daarnaast: Die 9.99 per maand is een actie tot 01-08, daarna gewoon 13,99. Niet zo gek toch een actie in het introductiejaar?

[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 02-03-2022 22:15 . Reden: Dat laten we dus achterwege ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52

Waar je je druk over kunt maken :+

Vanuit ViaPlay en de providers lagen prima aanbiedingen waar je gebruik van kon maken en nu verzachten ze nog even de pijn voor de twijfelaars die nu toch wel een abonnement willen hebben nu er nog meer duidelijk is.

Tot nu toe zijn veel doemscenario’s ontkracht gebleken als het gaat bijvoorbeeld om platform ondersteuning, opnemen van races, enz, enz. Het zal daarbij de komende weken alleen maar beter worden want immers zullen ze hun klanten willen behouden om de duurbetaalde licenties te kunnen incasseren.

[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 01-03-2022 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Kan het wat minder met de persoonlijke beledigingen?

Ik zie inderdaad een abominabele kwaliteit op de LG en een klein aanbod. Wilde serieus een abonnement proberen, maar dit is niet te doen.
Dan maar naar alternatieven kijken, of een jaartje geen Max.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
Guys. Het is @Phusebox. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Misschien ben ik een blinde kip hoor, maar zelfs ctrl-F levert geen resultaat op "50".

1080p is één ding, 50fps een tweede. En die laatste zie ik dus tot op heden nergens bevestigd. *knip* graag bronvermelding. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 05-03-2022 13:46 . Reden: Onvriendelijke tekst weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Juist daarom :) Houd het een beetje levendig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
drfruit schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:48:

Ik zie inderdaad een abominabele kwaliteit op de LG en een klein aanbod. Wilde serieus een abonnement proberen, maar dit is niet te doen.
F1TV Pro: € 64,99 per jaar of € 7,99 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MooDyBLueS schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:49:
[...]
Misschien ben ik een blinde kip hoor, maar zelfs ctrl-F levert geen resultaat op "50".

1080p is één ding, 50fps een tweede. En die laatste zie ik dus tot op heden nergens bevestigd. Het spijt me zeer, maar ik denk dat een aantal mensen uit hun nek lopen te zwetsen. Zo niet, dan graag bronvermelding. ;)
Misschien eens opzoeken waar die "p" voor staat achter 1080? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
drfruit schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:48:

Oplossing 2 is altijd F1 tv Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:24

TFHfony

Professional Weirdo

hardware-lover schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:51:
[...]

Misschien eens opzoeken waar die "p" voor staat achter 1080? ;)
Dan kan het nog altijd 1080p25 of 1080p50 zijn...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gelukt! ViaPlay via Ziggo aangeschaft en gekoppeld aan ViaPlay account. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ziDXR5h.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:53:
Gelukt! ViaPlay via Ziggo aangeschaft en gekoppeld aan ViaPlay account. :)

[Afbeelding]
Lekker man, ik vind het wel een beetje een saaie screenshot, hopelijk kan je er nog onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TFHfony schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:52:
[...]
Dan kan het nog altijd 1080p25 of 1080p50 zijn...
Dat eerste is niet gebruikelijk voor ons. Het gaat in 50Hz op onze TV's en dat eerste zou dan een "i" signaal betekenen, 1080i, oftewel "interlaced", 2 halve beelden voor 50Hz.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
MooDyBLueS schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:49:
[...]

1080p is één ding, 50fps een tweede. En die laatste zie ik dus tot op heden nergens bevestigd. Het spijt me zeer, maar ik denk dat een aantal mensen uit hun nek lopen te zwetsen. Zo niet, dan graag bronvermelding. ;)
*knip*
Doe eens lief.

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 02-03-2022 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
Heb Viaplay nu ik vind het wel een beetje vervelend dat er nog geen vaste app van ze op de tv of of de Next box(mischien komt hij nog?) zit nu moet je helemaal naar net 200 jammer ik vond het wel handig Netflix,Prime alles onder een klik.

[ Voor 3% gewijzigd door pronkje op 01-03-2022 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Het is inderdaad niet veel soeps nog verder qua aanbod. Men in Black als topfilm :D
Scandinavische crapseries.
Starzplay is wel OK.
Hayu mist minimaal 100 shows. Komt hopelijk nog?
Sport live streamen maar niet terugkijken, komt misschien nog?
App is matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Beeldkwaliteit van season shakedown is wel echt heel belabberd zeg...

I am the great Cornholio!

Pagina: 1 ... 20 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2