Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Tenzij je in aanmerking komt voor 5 euro/maand entertainment korting, dan is het afnemen via KPN net iets goedkoper plus het voordeel van ook lineair te kunnen kijken zonder app (tot 1 aug).sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:24:
[...]
Maar daar heb je alleen iets aan als je Viaplay abo via KPN zelf hebt afgenomen (148 euro voor 1e jaar ipv 99). En tijdelijk, totdat KPN de Viaplay app heeft toegevoegd aan de settop box.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
In de voorwaarden staat het als volgt:Danny the dog schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:22:
Ik kan het niet zo 1, 2, 3 in dit topic vinden, maar hoe / wat doet Viaplay als je je (even) in het buitenland bevindt? Moet je in NL zijn om content te kunnen bekijken? En kun je de app alleen downloaden als je in NL bent, ook al heb je een NL adres en bankrekeningnummer?
Iemand die dit toevallig weet?
Bron, onder het kopje "Apparatuur, systemen, verbinding en updates"Indien u ingezetene bent van een EU- of EER-land, is Viaplay voor u beschikbaar zowel in het land waar u woont als in andere EU- en EER-landen waar u tijdelijk verblijft overeenkomstig Verordening (EU) 2017/1128. U aanvaardt dat wij op geen enkele wijze verantwoordelijk zijn voor door u gemaakte kosten, gepleegde schendingen van de wet of andere overtredingen, met inbegrip van bijvoorbeeld aansprakelijkheid doordat u (probeert) gebruik te maken van Viaplay buiten het land waar u woont.
Over het gebruik van Viaplay in landen die niet behoren tot de EU of EER, wordt niets gemeld.
[Aylin]
Die 5 euro/maand korting gebruik ik al voor Netflix. Maar inderdaad als je die 5 euro/maand 'entertainment korting' nog niet gebruikt zou je die daarvoor in kunnen zetten ja.thof schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:41:
[...]
Tenzij je in aanmerking komt voor 5 euro/maand entertainment korting, dan is het afnemen via KPN net iets goedkoper plus het voordeel van ook lineair te kunnen kijken zonder app (tot 1 aug).
- de eerste 4 maanden voor 20 euro (mrt/apr/mei/jun)
- daarna tot 1 augustus (dus 1 maand, juli) 9.99
- de andere 7 maanden gewoon 13.99
totaal een kleine 128 euro voor een jaar
Terwijl rechtstreeks bij Viaplay €99 is voor een jaar...
Mis ik iets? Ik heb een onderbuikgevoel dat ik ergens scheef denk...
Je mist niet iets, maar als je met dezelfde intenties zit als ik kan Ziggo wel goedkoper zijnPathogen schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:07:
Ik ben Ziggo klant en zit nog even te dubbelchecken, maar de "aanbieding" van Ziggo lijkt helemaal niet zo voordelig?
renzo4000 in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Als je het alleen voor F1 doet dan heb je in principe maar een abo nodig van maart t/m november. Dan ben je 20+9,99+4*13,99 = 85,95 kwijt.Pathogen schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:07:
Ik ben Ziggo klant en zit nog even te dubbelchecken, maar de "aanbieding" van Ziggo lijkt helemaal niet zo voordelig?
Direct bij Viaplay kost je dat 99 euro (9 losse maanden a 13,99 is duurder)
Bij KPN kom je al hoger uit met hun 'aanbieding' (5*9,99 + 4*13,99 = 104,91), dus heb maar gewoon 1 jaar genomen. Daarna zien we wel weer (vind eerlijk gezegd 100 euro wel de max die ik er voor over heb)
[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 28-02-2022 13:19 ]
Denk dat ik het abo meteen opzeg als het begonnen is op 1 maart. Neem tenminste aan dat het hetzelfde werkt als bij F1TV Pro, je kan dan nog gewoon kijken tot einde jaarcontract. Kan je het ook niet vergeten.Pathogen schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:19:
Merci! Ik ga hem rechtstreeks afnemen dan. Mijzelf kennende ga ik vergeten het op te zeggen, en mijn vrouw vindt het ook wel eens leuk om iets anders dan Netflix te kijken.
Heb nog Ziggo Go(al sinds 2015), maar heb begrepen dat er dus niks tijdelijks wordt uitgezonden en kan de race ook downloaden via usenet, maar live wel leuker.
Tenzij je dus die entertainmentkorting kan gebruiken net zoals ik. Dan wordt het 5*4,99 + 4*8,99 = 60,91 euro via KPNsverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:13:
[...]
Bij KPN kom je al hoger uit met hun 'aanbieding' (5*9,99 + 4*13,99 = 104,91), dus heb maar gewoon 1 jaar genomen. Daarna zien we wel weer (vind eerlijk gezegd 100 euro wel de max die ik er voor over heb)
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik ben één van die mensen inderdaad. Vind het ontzettend irritant dat ik er nu extra voor moet betalen, en ik heb héél even overwogen om Ziggo in te ruilen voor KPN vanwege de aanbieding voor nieuwe klanten. Helaas is de leverbare snelheid over de telefoonlijn bij mij thuis om te huilen en is mijn IS/RA gesneuveld bij renovatiewerkzaamheden 5 jaar geleden.Jeroentjuh82 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:32:
Komisch om te lezen hoeveel mensen die volgensmij vorig jaar nog schreven ga niet betalen om F1 te kijken het nu wel doen. Ik heb er wel over nagedacht omdat ik het kan delen met iemand qua prijs bij f1tv dan want viaplay kan ik zo niet makkelijk betalen gezien ik 260 maandgeld heb.
Heb nog Ziggo Go(al sinds 2015), maar heb begrepen dat er dus niks tijdelijks wordt uitgezonden en kan de race ook downloaden via usenet, maar live wel leuker.
Teveel gedoe, dus dan gooien we er maar geld tegenaan.
Dan had je geen keus als je echt ook f1 live wil kijken.Pathogen schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:36:
[...]
Ik ben één van die mensen inderdaad. Vind het ontzettend irritant dat ik er nu extra voor moet betalen, en ik heb héél even overwogen om Ziggo in te ruilen voor KPN vanwege de aanbieding voor nieuwe klanten. Helaas is de leverbare snelheid over de telefoonlijn bij mij thuis om te huilen en is mijn IS/RA gesneuveld bij renovatiewerkzaamheden 5 jaar geleden.
Teveel gedoe, dus dan gooien we er maar geld tegenaan.
Ging er vanuit dat iedereen die korting inmiddels al ergens anders voor gebruikte, voor bijv Netflix.TFHfony schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:36:
[...]
Tenzij je dus die entertainmentkorting kan gebruiken net zoals ik. Dan wordt het 5*4,99 + 4*8,99 = 60,91 euro via KPN
En dan bij terugkomst ga ik inderdaad vanmiddag nog bij Viaplay rechtstreeks abonnement afsluiten
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Op geen enkele TV nog vandaag. Morgen pas. Misschien even dagje afwachten nog?mindwarper schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:55:
Mijn 2019 Panasonic OLED TV lijkt geen Viaplay app te hebben zag ik
Op de site van Viaplay staan de merken die ze ondersteunen, daar staat panasonic niet tussen.sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:59:
[...]
Op geen enkele TV nog vandaag. Morgen pas. Misschien even dagje afwachten nog?
Streaming apparaten
Chromecast
Apple TV
Android TV
TV
Samsung
LG
Sony
Philips
TCL
Computers
PC
Mac
Mobiel & Tablet
iPhone
iPad
Android Mobiel & Tablet
Dus tenzij Panasonic op Android TV werkt (geen idee) heeft hij wel gelijk lijkt het.
[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-02-2022 15:05 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Ai, dat is dan balen ja, zeker als de TV nog zo nieuw is.ArthurMorgan schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:03:
[...]
Op de site van Viaplay staan de merken die ze ondersteunen, daar staat panasonic niet tussen.
Op de Viaplay website staat Panasonic niet bij als supported Smart TV platform andere merken wel...sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:59:
[...]
Op geen enkele TV nog vandaag. Morgen pas. Misschien even dagje afwachten nog?
Vandaar mijn idee om Chromecast Google TV te gaan halen
Basement Bios ---- Exo-S
Ik moest even opzoeken wat het was maar met een slagzin "Reality on Demand" valt mijn aandacht volledig weg. Waarom kiezen ze voor zo'n integratie, dat past er toch totaal niet bij?IkWilbert schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:51:
Viaplay voegt ook hayu toe aan abonnement in Nederland
https://gostreaming.nl/vi...-abonnement-in-nederland/
En als je dan toch iets van NBC doet, dan had alles behalve de reality wel prima geweest. Doe mij maar 3 euro p/m korting dan...
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2022 15:39 ]
Dat is voor de vrouwen van de mannen die graag dit F1 abo nemen. Hebben zij er ook nog wat aanMartinspire schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:37:
[...]
Ik moest even opzoeken wat het was maar met een slagzin "Reality on Demand" valt mijn aandacht volledig weg. Waarom kiezen ze voor zo'n integratie, dat past er toch totaal niet bij?
En als je dan toch iets van NBC doet, dan had alles behalve de reality wel prima geweest. Doe mij maar 3 euro p/m korting dan...
Gechargeerd en seksistisch: Zo kunnen mannen hun vrouwen overhalen tot een abonnement. De mannen F1, de vrouwen de kardasiansMartinspire schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:37:
[...]
Ik moest even opzoeken wat het was maar met een slagzin "Reality on Demand" valt mijn aandacht volledig weg. Waarom kiezen ze voor zo'n integratie, dat past er toch totaal niet bij?
Gasten zijn goed bezig.IkWilbert schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:51:
Viaplay voegt ook hayu toe aan abonnement in Nederland
https://gostreaming.nl/vi...-abonnement-in-nederland/
Hayu normaal 6 euro per maand.
StarzPlay 5 eur per maand.
mindwarper schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:55:
Mijn 2019 Panasonic OLED TV lijkt geen Viaplay app te hebben zag ik
:strip_exif()/f/image/iPIH5g6PMUCKWNxPEhVw1r1M.jpg?f=fotoalbum_large)
http://viaplay.no/device_panasonic
[ Voor 3% gewijzigd door speedmetal35 op 28-02-2022 16:22 ]
Maar zeg eens eerlijk, zou jij dit soort bedragen over hebben voor StarzPlay en Hayu ? Ik heb eens gekeken naar het Starzplay aanbod, maar er is zo goed als niets dat ik daarvan zou willen zien. Nou ok, eentje dan: Dr Death. (Hayu heb ik niet bekeken, maar gezien het genre (reality TV) verwacht ik niet dat er ook maar iets bij zit dat ik ooit wil kijken)matthijst schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:48:
[...]
Gasten zijn goed bezig.
Hayu normaal 6 euro per maand.
StarzPlay 5 eur per maand.
ik baal daar ook behoorlijk van. In de scandinavische landen is Viaplay wel op de Panasonic tv's.sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:04:
[...]
Ai, dat is dan balen ja, zeker als de TV nog zo nieuw is.
Dus alle hoop is gevestigd dat Panasonic het ook in Nederland zeer binnenkort beschikbaar maakt.
Mijn Panasonic OLED TX-65GZW2004 heeft alleen app market en daar staat Viaplay niet direct bij...trinity999 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:02:
[...]
ik baal daar ook behoorlijk van. In de scandinavische landen is Viaplay wel op de Panasonic tv's.
Dus alle hoop is gevestigd dat Panasonic het ook in Nederland zeer binnenkort beschikbaar maakt.
Viaway: TV Film staat er wel
Dus maar goed dat ik een Chromecast Google TV net gehaald heb...
Ik kijk het vanaf morgen even
[ Voor 22% gewijzigd door mindwarper op 28-02-2022 17:06 ]
Starzplay een tijd gehad voor Power en de spinoffs, dus ja.sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:11:
[...]
Maar zeg eens eerlijk, zou jij dit soort bedragen over hebben voor StarzPlay en Hayu ? Ik heb eens gekeken naar het Starzplay aanbod, maar er is zo goed als niets dat ik daarvan zou willen zien. Nou ok, eentje dan: Dr Death. (Hayu heb ik niet bekeken, maar gezien het genre (reality TV) verwacht ik niet dat er ook maar iets bij zit dat ik ooit wil kijken)
Hayu ooit een maandje voor de vrouw, maar geen 6 euro waard, want zoveel kijk je er niet naar.
Gratis erbij maakt Viaplay opeens wel een stukje beter, qua prijs/kwaliteit.
Voor mij is het gerommel in de marge. Eigenlijk zou ik alleen voor F1 willen betalen, en niet voor alle andere sporten en zooi die je ook meebetaalt. Als het volgend jaar echt 14 (of tegen die tijd 15) euro/maand is, dan haak ik af. Die 99,- daar wil ik het nog net voor proberen.matthijst schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:12:
[...]
Starzplay een tijd gehad voor Power en de spinoffs, dus ja.
Hayu ooit een maandje voor de vrouw, maar geen 6 euro waard, want zoveel kijk je er niet naar.
Gratis erbij maakt Viaplay opeens wel een stukje beter, qua prijs/kwaliteit.
Diverse Scandinavische gebruikers geven aan dat de app er wel zou zijn voor Panasonic Firefox OS, maar of deze hier ook al vanaf app launch beschikbaar zal zijn voor dit TV OS in Nederland, dat zal snel duidelijk gaan worden?mindwarper schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:03:
Mijn Panasonic OLED TX-65GZW2004 heeft alleen app market en daar staat Viaplay niet direct bij...
Viaway: TV Film staat er wel
Dus maar goed dat ik een Chromecast Google TV net gehaald heb...
Ik kijk het vanaf morgen even
Testing, one, two ...
Dan had je f1tv pro moeten nemen voor 40 euro.sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:26:
[...]
Voor mij is het gerommel in de marge. Eigenlijk zou ik alleen voor F1 willen betalen, en niet voor alle andere sporten en zooi die je ook meebetaalt. Als het volgend jaar echt 14 (of tegen die tijd 15) euro/maand is, dan haak ik af. Die 99,- daar wil ik het nog net voor proberen.
Dat had ik eerst, maar wil Viaplay dit jaar een kans geven omdat ik wel graag NL commentaar erbij heb.matthijst schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:46:
[...]
Dan had je f1tv pro moeten nemen voor 40 euro.
(40 euro is het de afgelopen jaren overigens niet geweest, alleen het eerste jaar kon je 50% korting krijgen waardoor je het voor 32,50 had. Afgelopen paar jaar was de korting hooguit 25%)
Had 't ook gehaald, denkend dat ik Viaplay niet zou nemen, maar voor 99 euro incl Starz vond ik 't al wel de moeite waard.
Heb 't ook nog via IPTV, opties dus
Maar nu kan ik niet Viaplay app installeren...
Weet iemand een link waar ik juiste versie kan vinden?
Die van Viaplay website linkt me door naar Google Play Zweeds... En dan zegt die niet beschikbaar voor mijn devices
Google Pixel 6 pro en Chromecast
Wat nu te doen?
Wachten tot morgen
Je e-mail eens lezenmindwarper schreef op maandag 28 februari 2022 @ 20:10:
Nu heb ik mijn Chromecast geïnstalleerd en ingericht...
Die van Viaplay website linkt me door naar Google Play Zweeds... En dan zegt die niet beschikbaar voor mijn devices
Wat nu te doen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UJBo6MnN5nTotLfxpGRfFlAh.jpg?f=user_large)
En voor alle andere, je kunt dus een race opnemen… ook weer zo iets waar zoveel om te doen was
[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 28-02-2022 20:42 ]
Maar ik was aan het pielen met mijn Chromecast, waardoor ik het weer was vergeten
Thanks voor de reminder haha
https://www.apkmirror.com/apk/viaplay/viaplay/mindwarper schreef op maandag 28 februari 2022 @ 20:10:
Nu heb ik mijn Chromecast geïnstalleerd en ingericht...
Wat nu te doen?
Vorig jaar ook iets van 48 betaald voor F1TV. Betekent dat dat ik dit jaar als abonnementhouder de volle mep moet betalen? Iemand ervaring met verlengen en korting bij F1TV?sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:49:
[...]
Dat had ik eerst, maar wil Viaplay dit jaar een kans geven omdat ik wel graag NL commentaar erbij heb.
(40 euro is het de afgelopen jaren overigens niet geweest, alleen het eerste jaar kon je 50% korting krijgen waardoor je het voor 32,50 had. Afgelopen paar jaar was de korting hooguit 25%)
Na het inloggen de melding dat je per 1 maart gebruik kan maken.
[ Voor 15% gewijzigd door Sander H op 28-02-2022 22:47 ]
Oh ik ben dus niet de enige die hiermee te maken heeft.Sander H schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:45:
Als ik me wil aanmelden bij viaplay krijg ik steeds de melding "regio geblokkeerd, deze content is niet beschikbaar in jouw regio".
Heb het nu al op twee apparaten en met een VPN geprobeerd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Same hereSander H schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:45:
Als ik me wil aanmelden bij viaplay krijg ik steeds de melding "regio geblokkeerd, deze content is niet beschikbaar in jouw regio". Gelijk als ik op de knop meld je nu aan klik
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Ben ik de enige? Of gaat er morgen echt een definitieve knop over?
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ja bent echt de enigeAW_Bos schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:10:
Hm, ik heb hier een LG uit 2016 of 2017, en nog steeds geen ViaPlay in de onmetelijke app's lijst te vinden.
Ben ik de enige? Of gaat er morgen echt een definitieve knop over?
Ps. In de AppStore van Apple is de app nog niet te downloaden. Het is bijna 1 maart, dan mogen jullie helemaal los.
Same.Sander H schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:45:
Als ik me wil aanmelden bij viaplay krijg ik steeds de melding "regio geblokkeerd, deze content is niet beschikbaar in jouw regio". Gelijk als ik op de knop meld je nu aan klik
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
je kunt alleen nog voor de normale prijs afsluiten (met eerste 6 maanden 9,99/maand, daarna 13,99)
Edit:
Aanmelden is alsnog gelukt via https://viaplay.com/checkout/register/
Edit2: En dat blijkt nu een maandabonnement te zijn van €9,99 (tot 1 september).
[ Voor 37% gewijzigd door robertwebbe op 28-02-2022 23:29 ]
Niet persoonlijk, maar het is toch al een hele tijd bekend dat de aanbieding stopt voor 1 maart…. Waarom dan de kat op het spek binden en wachten tot het laatste uur?M a r c o schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:22:
aanbieding voortijdig gedwarsboomd?
je kunt alleen nog voor de normale prijs afsluiten (met eerste 6 maanden 9,99/maand, daarna 13,99)
Denk het wel, de 25% kortingscode was er in december nog wel, maar denk niet dat er op dit moment nog een nieuwe 25% korting gaat komen gezien ze al een stuk goedkoper zijn dan Viaplay.bustertje schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:05:
[...]
Vorig jaar ook iets van 48 betaald voor F1TV. Betekent dat dat ik dit jaar als abonnementhouder de volle mep moet betalen? Iemand ervaring met verlengen en korting bij F1TV?
Omdat het nog geen 1 maart is. En je kunt je nu helemaal niet aanmelden vanwege de foutmelding.Danny the dog schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:25:
[...]
Niet persoonlijk, maar het is toch al een hele tijd bekend dat de aanbieding stopt voor 1 maart…. Waarom dan de kat op het spek binden en wachten tot het laatste uur?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
maakt dat uit?Danny the dog schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:25:
[...]
Niet persoonlijk, maar het is toch al een hele tijd bekend dat de aanbieding stopt voor 1 maart…. Waarom dan de kat op het spek binden en wachten tot het laatste uur?
ja, heb lang getwijfeld.
maar de aanbieding zou nog geldig moeten zijn.
nee hoor, bij mij geldt de aanbieding nog steeds.M a r c o schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:22:
aanbieding voortijdig gedwarsboomd?
en de app geeft bij mij geen regio error. De app zegt" nog heel eventjes geduld"
Via de app kun je niet registreren. Enkel inloggen.trinity999 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:26:
[...]
nee hoor, bij mij geldt de aanbieding nog steeds.
en de app geeft bij mij geen regio error. De app zegt" nog heel eventjes geduld"
leuk, maar de knop om aan te melden werkt niet,trinity999 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:26:
[...]
nee hoor, bij mij geldt de aanbieding nog steeds.
via een omweg wel een account kunnen maken in inloggen,
maar dan kan je alleen een maandabonnement afsluiten voor regulier tarief
Welke omweg.M a r c o schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:29:
[...]
leuk, maar de knop om aan te melden werkt niet,
via een omweg wel een account kunnen maken in inloggen,
maar dan kan je alleen een maandabonnement afsluiten voor regulier tarief
https://viaplay.com/checkout/register
maar daar schiet je geen fuck mee op.
daarna kan je alleen voor standaard maandbedrag afsluiten
Dat werkt sowieso niet want ik moet dan een account aanmaken, maar vervolgens kan ik geen abonnement kiezen en krijg ik enkel de melding dat het aankoopbewijs naar m’n mail gestuurd wordt en ik moet inloggen via de app.M a r c o schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:32:
[...]
https://viaplay.com/checkout/register
maar daar schiet je geen fuck mee op.
daarna kan je alleen voor standaard maandbedrag afsluiten
*De prijs €13,99 p.m. zal gelden vanaf 1/8/22. Wie voor 31/7/22 van deze aanbieding gebruik maakt, betaalt €9,99 p.m. Vanaf 1/8/22 gaat voor uw abonnement automatisch het tariefplan van €13,99 p.m. gelden. Opzeggen kan wanneer u wilt. Op het abonnement zijn algemene voorwaarden van toepassing.
daarnaRivanov schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:35:
[...]
Dat werkt sowieso niet want ik moet dan een account aanmaken, maar vervolgens kan ik geen abonnement kiezen en krijg ik enkel de melding dat het aankoopbewijs naar m’n mail gestuurd wordt en ik moet inloggen via de app.
https://viaplay.com/checkout/
en inloggen.
Edit:
inderdaad dat ja, maar de aanbieding lijkt niet mogelijk
[ Voor 7% gewijzigd door M a r c o op 28-02-2022 23:37 ]
Kijk…. De inhoud achter de Ziggo ‘aanbieding’ dus!! Daarmee blijkt dat dit al langer bekend was bij hen en ze je welgeteld een tientje korting geven. Ze zijn ook zo gul daar bij Ziggo…Rivanov schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:37:
…
*De prijs €13,99 p.m. zal gelden vanaf 1/8/22. Wie voor 31/7/22 van deze aanbieding gebruik maakt, betaalt €9,99 p.m. Vanaf 1/8/22 gaat voor uw abonnement automatisch het tariefplan van €13,99 p.m. gelden. Opzeggen kan wanneer u wilt. Op het abonnement zijn algemene voorwaarden van toepassing.
Xbox Live: Miesjh NL
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat is de premium versie met 12 streams tegelijkertijd;)Royz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 00:10:
Zo, volgens mij heb ik de verkeerde aanbieding gepakt. Als ik inlog op Viaplay zie ik € 99/maand
Lijkt er wel op dat je die sportwedstrijden (voorlopig?) niet terug kan kijken.
Leuk dat er zaterdag om 17:00 een kooigevecht is, maar dat lijkt me meer iets om tussendoor eens terug te kijken. Zelfde met voetbal: lijkt erop dat je live moet kijken.
Hopelijk wordt later een terugkjijkoptie toegevoegd.
Aanbod van Starz lijkt aardig, Hayu staat heel weinig van op, misschien 10 series ipv de 70 ofzo die ze normaal hebben
[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 01-03-2022 00:28 ]
Voor mensen met Android TV die de app niet kunnen vinden in de Play Store, hierbij de meest recente versie 4.19 (vers geëxtract vanaf een Chromecast met Google TV): https://mega.nz/file/Qktw..._FjXZwN2r0SEI7IXYJrCeDmDE.
Deze .apk is waarschijnlijk ook prima te sideloaden op Amazon Fire TV.
[ Voor 8% gewijzigd door TexMex op 01-03-2022 01:15 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Echt tof dat je ook in het aanbod kan rondneuzen zonder in te loggen. Netjes
Ik ben nog steeds opzoek naar het kanaalnummer.Martinspire schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 00:03:
Is er nog iets van een speciale uitzending om de boel te lanceren of is het gewoon de knop om en zie maar? En verder een gids met wanneer ze wat uitzenden?
Ik ga Casema maar eens bellen morgen
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 01-03-2022 00:36 ]
Ik mag hopen dat dit een typ fout is van Viaplay, in de bevestiging mail stond 13 maanden voor 99 euro.Royz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 00:10:
Zo, volgens mij heb ik de verkeerde aanbieding gepakt. Als ik inlog op Viaplay zie ik € 99/maand
Als ik kijk bij mijn pakket dan klopt het, maar als ik kijk op https://viaplay.com/account/package krijg ik 99e/maand hahaNeverSettle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 00:49:
[...]
Ik mag hopen dat dit een typ fout is van Viaplay, in de bevestiging mail stond 13 maanden voor 99 euro.
maar op telefoon lukt het niet en op PC deze URL invoeren ---> redirect issues te vaak redirected
cookies ook al gecleared - doet automatisch bij browser afsluiten.
en met browser op PC gewoon bij account inloggen lukt ook niet - zal wel drukte zijn denk ik
of toch niet ???
Edit: inloggen in de app zelf op Chromecast was succesvol...
Nu Verstappen Lion unleashed kijken...
[ Voor 30% gewijzigd door mindwarper op 01-03-2022 01:44 ]
Eens kijken vwat die update brengt
Misschien de Viaplay app
Meld het zometeen als klaar is met update...
Update: geen extra apps voor Panasonic OLED TV nu
Goed kijk wel.via de Chromecast nu
[ Voor 19% gewijzigd door mindwarper op 01-03-2022 02:05 ]
[ Voor 4% gewijzigd door harley2009 op 01-03-2022 06:25 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 01-03-2022 06:54 ]
Ik denk dat Viaplay ergens een paar bochten af steekt als je nog niet besloten hebt adviseer ik je om verder te kijken..
Bij mij hielp het om de vpn naar een ander land te switchen of uit te zettenspeedmetal35 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 06:57:
Inloggen is gelukt maar ik kan niks bekijken. Bij alles "oops probeer het later opnieuw".
Canon 5dMkIV
Zie de app staan, maar die is dan weer niet beschikbaar in Nederland. Heel apartTexMex schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 00:22:
De app is nu inderdaad beschikbaar in de Google Play Store: https://play.google.com/s...ls?id=com.viaplay.android. Ook in de Play Store voor Chromecast met Google TV.
Voor mensen met Android TV die de app niet kunnen vinden in de Play Store, hierbij de meest recente versie 4.19 (vers geëxtract vanaf een Chromecast met Google TV): https://mega.nz/file/Qktw..._FjXZwN2r0SEI7IXYJrCeDmDE.
Deze .apk is waarschijnlijk ook prima te sideloaden op Amazon Fire TV.
Thx. Kon hem niet vinden met zoeken in de App Store.Royz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 00:27:
Hij staat ook in de Apple Store: https://apps.apple.com/dk/app/viaplay/id409702778
©2004
Nu maar wachten op de pre-order mail.
Dat ligt waarschijnlijk meer aan de appstore dan aan Viaplay, het punt dat je het via die link wel al kan downloaden geeft aan dat de app al beschikbaar is, dus dan is de kans groter dat het iets van caching op de appstore is dan dat het aan viaplay ligt.Miki schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 07:41:
Ik heb sterk het gevoel dat de dienst ondanks dat het 1 maart is nog verre van actief is. Ik kan via de eerder gedeelde link namelijk wel de app uit de Applestore downloaden maar via de reguliere weg middels een zoekopdracht is de app nog niet te vinden.
HD film stream (MiB3) vraagt een kleine 4.5 Mbit, het aanbod is redelijk beperkt en bij lopende TV shows mis ik snel gekeken het recente seizoen.
Mja, ik heb de dienst zodat mijn vriendin F1 kan kijken.
- knip -
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar. Kon dit ook nog niet vinden.TheMystery schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 07:54:
Heeft iemand al gevonden welke devices er gekoppeld zijn aangezien je er maar 5 kunt koppelen?
©2004
Vorig jaar heb ik het rond 9 maart afgesloten met korting. Was toen een aanbieding vlak voor de eerste officiële wintertest.sverzijl schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:25:
[...]
Denk het wel, de 25% kortingscode was er in december nog wel, maar denk niet dat er op dit moment nog een nieuwe 25% korting gaat komen gezien ze al een stuk goedkoper zijn dan Viaplay.
Met name de Apple TV app ziet er goed uit.
Nu nog m'n account activeren. Kom op Ziggo!
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2