Aha oke, dat is nieuw voor mij deze manier
Hier kan je de update vinden. Ik kan het alleen nog niet uitproberen omdat Viaplay pas op 1 maart met zijn streams begint maar in Scandinavië schijnt het goed te werken.Tommiiee schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:04:
Zijn er hier toevallig mensen die Viaplay kijken via de Kodi Add-on?
Ik heb em ook nog niet op mijn Samsung TV gevonden...Ferra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:31:
Ik kan de Viaplay app niet vinden op de apple tv. Is hij er wel al voor de mediabox next van Ziggo? En kan je nog ergens kiezen voor 4K?
Slechte voorbereiding. Ik hoop dat de kwaliteit van de stream mee valt, en niet zo'n drama wordt als de launch van F1TV.
[ Voor 6% gewijzigd door JackBol op 22-02-2022 23:25 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ze lanceren officieel pas op 1 maart in NL toch?JackBol schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 23:25:
[...]
Ik heb em ook nog niet op mijn Samsung TV gevonden...
Slechte voorbereiding. Ik hoop dat de kwaliteit van de stream mee valt, en niet zo'n drama wordt als de launch van F1TV.
De apps zijn er al lang en breed waarbij voor iOS en tvOS de Nederlandse vertaling al sinds eind januari beschikbaar is. Alleen heeft ViaPlay de apps nog niet vrijgegeven in onze regio wat geheel logisch is als je überhaupt pas vanaf 1 maart pas live gaat. Heeft dus weinig met slechte voorbereiding te maken maar eerder met jouw ongeduldJackBol schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 23:25:
[...]
Ik heb em ook nog niet op mijn Samsung TV gevonden...
De kans dat ViaPlay ook wat brakke live streams zal hebben in de eerste periode is gewoon aanwezig. De kans acht ik klein aangezien ze veel ervaring al hebben opgebouwd in diverse landen maar het zal me ook niets verbazen als het wel gebeurd. Uiteindelijk komt het allemaal goed omdat het puur een kwestie is van inkopen van capaciteit.
Ja klopt, maar als ze beginnen te marketen wil je toch meteen dat mensen de app installeren?418O2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 00:10:
[...]
Ze lanceren officieel pas op 1 maart in NL toch?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Weet iemand al of dat alle uitzending op 1080p worden uitgezonden?
Ik heb die vraag 2 x aan ze gesteld alleen het antwoord kan ik slecht tegen..... Alles wordt TOT 1080p uitgezonden. Voor het zelfde geld zit je dus naar 720P te kijken op de 4k tv
Ik heb die vraag 2 x aan ze gesteld alleen het antwoord kan ik slecht tegen..... Alles wordt TOT 1080p uitgezonden. Voor het zelfde geld zit je dus naar 720P te kijken op de 4k tv
Als je het Viaplay abbo via Viaplay nu zou afsluiten loopt deze dan van 01-03-2022 tot en met 28-02-2023 (mits je opzegt in dat jaar) of begint die al met tellen op 23-02-2022 en loopt tot en met 22-02-2023 (mits je opzegt in dat jaar)
LOETKE
Als je voor de actieperiode lopende tot 28 februari een jaar abonnement afsluit dan gaat deze per 1 maart in en loopt het abonnement tot 1 maart 2023 volgens het account portaal. In de factuur staat dat je voor 13 maanden hebt afgesloten.RudyL schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:36:
Als je het Viaplay abbo via Viaplay nu zou afsluiten loopt deze dan van 01-03-2022 tot en met 28-02-2023 (mits je opzegt in dat jaar) of begint die al met tellen op 23-02-2022 en loopt tot en met 22-02-2023 (mits je opzegt in dat jaar)
Thanks, daar ging ik al vanuit, maar kon de informatie niet vinden.Miki schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:42:
[...]
Als je voor de actieperiode lopende tot 28 februari een jaar abonnement afsluit dan gaat deze per 1 maart in en loopt het abonnement tot 1 maart 2023 volgens het account portaal. In de factuur staat dat je voor 13 maanden hebt afgesloten.
LOETKE
Waarom? Wat moet ik met een app die nog niet werkt? Erg onzinnig als je mij vraagt.JackBol schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 05:50:
[...]
Ja klopt, maar als ze beginnen te marketen wil je toch meteen dat mensen de app installeren?
Lijkt mij een duidelijk antwoord, ook al is het niet het gewenste.Tamegotchi schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:19:
Weet iemand al of dat alle uitzending op 1080p worden uitgezonden?
tot 1080p betekent in de praktijk dus max 720p.
alles kan off-topic
Wat ik wat minder logisch vind is dat Viaplay een tijdelijke aanbieding doet tot 28 februari, waarbij pas op 1 maart duidelijk is of voor jouw apparaat een app beschikbaar is. Zo worden op de Nederlandse website nergens de apps voor de PlayStation of Xbox genoemd!Miki schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 00:14:
[...]
De apps zijn er al lang en breed waarbij voor iOS en tvOS de Nederlandse vertaling al sinds eind januari beschikbaar is. Alleen heeft ViaPlay de apps nog niet vrijgegeven in onze regio wat geheel logisch is als je überhaupt pas vanaf 1 maart pas live gaat. Heeft dus weinig met slechte voorbereiding te maken maar eerder met jouw ongeduld
[...]
Niet op de hoofdpagina (Bekijk hieronder op welke apparaten Viaplay nu beschikbaar is), maar ook niet op https://viaplay.com/nl-nl/devices.
Vergelijk https://viaplay.se/devices, waar apps genoemd worden voor PS3/4 en Xbox One (waarbij ik dan maar aanneem dat de apps voor PS4 en Xbox One werken op PS5 en Series X/S).
Marketing heet datMartijnS72 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:04:
[...]
Wat ik wat minder logisch vind is dat Viaplay een tijdelijke aanbieding doet tot 28 februari, waarbij pas op 1 maart duidelijk is of voor jouw apparaat een app beschikbaar is. Zo worden op de Nederlandse website nergens de apps voor de PlayStation of Xbox genoemd!
Niet op de hoofdpagina (Bekijk hieronder op welke apparaten Viaplay nu beschikbaar is), maar ook niet op https://viaplay.com/nl-nl/devices.
Vergelijk https://viaplay.se/devices, waar apps genoemd worden voor PS3/4 en Xbox One (waarbij ik dan maar aanneem dat de apps voor PS4 en Xbox One werken op PS5 en Series X/S).
Maar officieel zou je na 'aanschaf' recht hebben op 14 dagen bedenktermijn... Ik heb echter niet nagekeken of dit ergens op de site van Viaplay staat vermeld. Het is immers een koop op afstand..
Edit: Gevonden! Je hebt gewoon je herroepingsrecht
Edit 2:
Nee!! Ze zijn echt gemeen daar zeg... Als ik in de de Algemene Voorwaarden onder 'Herroepingsrecht' kijk, hebben ze dat gewoon uitgesloten!!. Een stukje hieruit:
U hebt het recht uw abonnement / Eenmalige Betaling binnen veertien (14) kalenderdagen na de datum van Abonnement / Eenmalige Betaling kosteloos te annuleren ("Bedenktermijn") en volledige restitutie te ontvangen. De Bedenktermijn gaat in op het moment dat u een bevestiging voor uw abonnement of uw Eenmalige Betaling ontvangt.
Door deze Voorwaarden te aanvaarden, stemt u ermee in dat u geen recht hebt om de overeenkomst binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst van een bevestiging van uw abonnement of uw Eenmalige Betaling te annuleren en restitutie te ontvangen indien u begint met het gebruik van Viaplay door de content daarvan te bekijken. Door gebruik te maken van Viaplay door content te bekijken waar u toegang toe hebt via uw abonnement of Eenmalige Betaling, gaat u ermee akkoord dat de levering aanvangt voordat de Bedenktermijn is verstreken en dat het recht op annulering vervalt.
[ Voor 40% gewijzigd door Danny the dog op 23-02-2022 12:21 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Dat is toch logisch? Anders kun je 13 dagen gratis kijken en dan weer opzeggen. Ik snap je bezwaar niet?
Dat is inderdaad bij alle digitale goederen zo. Maar mensen willen echt zo graag op viaplay haten dat ze werkelijk alles zoekenJME schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:49:
Dat is toch logisch? Anders kun je 13 dagen gratis kijken en dan weer opzeggen. Ik snap je bezwaar niet?
Ik ben geen hater...? Ik gaf enkel een reactie op de vraag / onzekerheid van @MartijnS72 ?418O2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:23:
[...]
Dat is inderdaad bij alle digitale goederen zo. Maar mensen willen echt zo graag op viaplay haten dat ze werkelijk alles zoeken
Niet meteen boos worden

"Ze zijn echt gemeen"Danny the dog schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:46:
[...]
Ik ben geen hater...? Ik gaf enkel een reactie op de vraag / onzekerheid van @MartijnS72 ?
Niet meteen boos worden
Nee. Dat is de wet
En de markt versnippert nog verder... Vooral de kinderen kijken hier nog wel een Dreamworksfilm op Netflix oid, maar daarvoor moet ik straks dan alsnog Viaplay nemen? Terwijl ik voor F1 bijvoorbeeld al F1TV Pro gebruik en de rest van het aanbod van Viaplay mij vooralsnog niet aanspreekt.
https://www.ad.nl/show/ti...ef-naar-viaplay~aceefaf6/
Ik ben net overgestapt van Ziggo naar KPN en krijg viaplay er dus gratis bij het komende formule 1 seizoen. Na dit seizoen eens kijken hoe en wat.
Je moet niksKlaasjeNL schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:37:
En de markt versnippert nog verder... Vooral de kinderen kijken hier nog wel een Dreamworksfilm op Netflix oid, maar daarvoor moet ik straks dan alsnog Viaplay nemen? Terwijl ik voor F1 bijvoorbeeld al F1TV Pro gebruik en de rest van het aanbod van Viaplay mij vooralsnog niet aanspreekt.
Ik ben slecht. Ik heb me gewoon via Ziggo aangemeld voor Viaplay. Ik vind het eigenlijk veel te duur en vind het een onwenselijke trend, maar ik heb de centen en mijn principes maken in de praktijk nooit het verschil.
alles kan off-topic
23 weekenden raceplezier voor een kleine 130 euro is natuurlijk ook niet gek.Ankona schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:23:
Ik ben slecht. Ik heb me gewoon via Ziggo aangemeld voor Viaplay. Ik vind het eigenlijk veel te duur en vind het een onwenselijke trend, maar ik heb de centen en mijn principes maken in de praktijk nooit het verschil.
Ik ben er nog niet uit: Vorig jaar F1TV beviel me erg goed. Maar kijk ook wel graag de voor- en nabeschouwing. Al was dat van Ziggo natuurlijk niet al te best.
Voor mij gaat het niet om het geleuter, enkel om de races zelf. Maar vooral ook gewoon simpel, tv aan en mijn handen gebruiken voor nuttigere zaken dan op knoppen drukken (nee, niet waar jij aan denkt, gewoon bier en chips)
Hoop ook dat ze toch blijven doorgeven op het lineaire kanaal. Gewoon omdat het dan simpel beschikbaar is op alle tv's hier in huis en niet enkel op die ene met de next box.
(Eerlijk is eerlijk, het Duitse en vooral Engelse voetbal is ook wel een voordeeltje)
Hoop ook dat ze toch blijven doorgeven op het lineaire kanaal. Gewoon omdat het dan simpel beschikbaar is op alle tv's hier in huis en niet enkel op die ene met de next box.
(Eerlijk is eerlijk, het Duitse en vooral Engelse voetbal is ook wel een voordeeltje)
alles kan off-topic
Ik overweeg het ook. Ben er nog niet uit, maar F1TV leek me een goede optie tot ik er achter kwam dat daar geen Nederlands commentaar is. En aangezien mijn zoontjes van 8 en 5 ook graag meekijken (Ankona schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:23:
Geklooi met apps zit ik ook niet op te wachten. Wellicht ouderwets, maar doe mij maar gewoon een zender.
Maar ja, 1e jaar via Ziggo kost 127 euro. Dan hebben we het nog niet over het 2e jaar.
Waitwut? Heb al paar jaar F1TV en altijd NL commentaar gehad, dat is nu dus niet meer zo?BreadFan schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:43:
[...]
Ik overweeg het ook. Ben er nog niet uit, maar F1TV leek me een goede optie tot ik er achter kwam dat daar geen Nederlands commentaar is. […]
Dat klopt.....Tomba schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:53:
[...]
Waitwut? Heb al paar jaar F1TV en altijd NL commentaar gehad, dat is nu dus niet meer zo?
Los van Duits en Engels voetbal is F1TV Pro op de meeste TV's ook niet meer dan de main feed aanzetten. Zolang de app van F1TV Pro beschikbaar is en/of je een Chromecast gebruikt.Ankona schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:33:
Voor mij gaat het niet om het geleuter, enkel om de races zelf. Maar vooral ook gewoon simpel, tv aan en mijn handen gebruiken voor nuttigere zaken dan op knoppen drukken (nee, niet waar jij aan denkt, gewoon bier en chips)
De afgelopen jaren met F1TV Pro heb ik NL's commentaar geen moment gemist. Het commentaar van Sky is echt een stuk kundiger dan het gezwets van Mol en de tandarts. Bovendien mist Mol zo'n beetje alles wat er op de baan gebeurt, terwijl je met het commentaar van Sky eigenlijk constant precies op de hoogte bent van wat er zowel in beeld als buiten beeld aan de hand is.Tomba schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:53:
[...]
Waitwut? Heb al paar jaar F1TV en altijd NL commentaar gehad, dat is nu dus niet meer zo?
Enige minpuntje van het Sky-commentaar was dat het richting het einde van het seizoen licht biased richting Hamilton begon te worden. Het lag er niet heel dik bovenop en kan mogelijk perceptie zijn, maar in zo'n beslissende fase had ik wel behoefte aan commentaar dat meer paste bij mijn wens dat Verstappen kampioen zou worden. Een beetje zoals je liever naar Jack van Gelder luistert die de hoop hoog houdt tijdens een ogenschijnlijk kansloze wedstrijd van Oranje tijdens de finaleronde van een EK of WK dan dat je luistert naar Snoeks die die van nature een pessimist is en bij de aftrap alle hoop op een goed resultaat al opgeeft.
[ Voor 43% gewijzigd door KlaasjeNL op 23-02-2022 16:28 ]
Das minder, ik kan dat schreeuwerige Engelse commentaar echt heel slecht pruimen… (ging spontaan naar Olav terug verlangen dat zegt genoeg
Schijnbaar kan ik met wat kloten alsnog naar Olav luisteren zie ik….
[ Voor 23% gewijzigd door Tomba op 23-02-2022 16:28 ]
Het grootste nadeel van Sky is dat debiele geschreeuw continu. Volgens mij is dat die Crofty? Die gast ademt niet voor mijn gevoel en lijkt alles extreem spannend te vinden, vind het verschrikkelijk en niet om aan te horen… Alsof ie met CAPS LOCK aan commentaar geeft (en een snelle Google zoektocht laat zien dat ik niet de enige benKlaasjeNL schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:22:
[...]
De afgelopen jaren met F1TV Pro heb ik NL's commentaar geen moment gemist. Het commentaar van Sky is echt een stuk kundiger dan het gezwets van Mol en de tandarts. Bovendien mist Mol zo'n beetje alles wat er op de baan gebeurt, terwijl je met het commentaar van Sky eigenlijk constant precies op de hoogte bent van wat er zowel in beeld als buiten beeld aan de hand is.
Enige minpuntje van het Sky-commentaar was dat het richting het einde van het seizoen licht biased richting Hamilton begon te worden. Het lag er niet heel dik bovenop en kan mogelijk perceptie zijn, maar in zo'n beslissende fase had ik wel behoefte aan commentaar dat meer paste bij mijn wens dat Verstappen kampioen zou worden. Een beetje zoals je liever naar Jack van Gelder luistert die de hoop hoog houdt tijdens een ogenschijnlijk kansloze wedstrijd van Oranje tijdens de finaleronde van een EK of WK dan dat je luistert naar Snoeks die die van nature een pessimist is en bij de aftrap alle hoop op een goed resultaat al opgeeft.
Ik kijk al sinds de RTL tijd naar F1 dus Olav hoort er gevoelsmatig ook bij, net als het feit dat ie heel veel mist
[ Voor 15% gewijzigd door Tomba op 23-02-2022 16:43 ]
Hier hetzelfde hoor. Ook altijd RTL tot F1 achter de betaalmuur belandde en ik noodgedwongen was aangewezen op RTL+ en ik Warsteiner ging associëren met F1Tomba schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:31:
[...]
Het grootste nadeel van Sky is dat debiele geschreeuw continu. Volgens mij is dat die Crofty? Die gast ademt niet voor mijn gevoel en lijkt alles extreem spannend te vinden, vind het verschrikkelijk en niet om aan te horen… (en een snelle Google zoektocht laat zien dat ik niet de enige ben)
Ik kijk al sinds de RTL tijd naar F1 dus Olav hoort er gevoelsmatig ook bij, net als het feit dat ie heel veel mist
Je kan via grandprix radio app commentaar van Olav krijgen, je moet het dan wel even syncen met het beeld van F1 TV.
Olav doet zijn best maar hij mist te veel. Ik kijk vaak de samenvatting (extra) bij channel 4 via de schotel, dat is beter, maar die zijn met meer personen, sowieso duo presentatie bij de wedstrijd.
Er zijn meer alternatieven dat een next box, zoals streamen van tablet/telefoon etc.
Olav doet zijn best maar hij mist te veel. Ik kijk vaak de samenvatting (extra) bij channel 4 via de schotel, dat is beter, maar die zijn met meer personen, sowieso duo presentatie bij de wedstrijd.
Lineair kanaal is bij alle providers die het aanbieden (Ziggo, KPN, Delta/Caiway) tot 1 augustus 2022, puur tijdelijk als men tegen opstart problemen aan loopt. Bijvoorbeeld, als je bij KPN zit, dan zal de app op hun decoder nog niet beschikbaar zijn bij de start van het f1 seizoen.Ankona schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:33:
..
Er zijn meer alternatieven dat een next box, zoals streamen van tablet/telefoon etc.
Als het alleen om de formule 1 gaat, alleen 9 maanden af nemen dat kost € 85,95 en daar kan je nog op besparen (€13,99) door augustus niet af te nemen en Spa bij de VRT te kijken en Zandvoort bij de NPOBreadFan schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:43:
[...]
Maar ja, 1e jaar via Ziggo kost 127 euro. Dan hebben we het nog niet over het 2e jaar.
[ Voor 78% gewijzigd door jeanj op 23-02-2022 18:11 ]
Everything is better with Bluetooth
Denk dat ik maar bij Viaplay zelf een abbo afsluit. Ziggo heb ik niet meer langer dan een jaar (ga in september over naar KPN) en F1TV heb ik gewoon slechte ervaring mee plus geen voor en na beschouwing. Ben toch wel benieuwd. Heb een LG tv dus direct een app op het toestel.
99 euro valt gelukkig mee.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Bij ziggo is het 30 euro tot 1 augustus, bij KPN krijg je 9 maanden gratis viaplay, als dan de aanbieding nog geldt. Op deze wijze is het goedkoper, en je kan in augustus bij VRT en NPO, Spa en Zandvoort zien. Zo heb je ook nog het lineaire kanaal tot 1-8-2022.OMD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:48:
Denk dat ik maar bij Viaplay zelf een abbo afsluit. Ziggo heb ik niet meer langer dan een jaar (ga in september over naar KPN) en F1TV heb ik gewoon slechte ervaring mee plus geen voor en na beschouwing. Ben toch wel benieuwd. Heb een LG tv dus direct een app op het toestel.
[ Voor 6% gewijzigd door jeanj op 23-02-2022 17:52 ]
Kan ik bij ziggo per maand stoppen? Dan is het natuurlijk een no-brainer. Ik neem dat ik dan ook nog gewoon via de LG app kan kijken? Ik deel uiteraard het accountjeanj schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:50:
[...]
Bij ziggo is het 30 euro tot 1 augustus, bij KPN krijg je 9 maanden gratis viaplay, als dan de aanbieding nog geldt. Op deze wijze is het goedkoper, en je kan in augustus bij VRT en NPO, Spa en Zandvoort zien. Zo heb je ook nog het lineaire kanaal tot 1-8-2022.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ja bij de ISP's is het viaplay abonnement per maand opzegbaar, check even daar voor de tabel met kosten [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Voor jouw specifieke situatie is het zelfs ideaal.
[ Voor 12% gewijzigd door jeanj op 23-02-2022 18:07 ]
Is bij channel 4 een lange replay? Want dan kijk ik daar nog het liefste naar. Vond de channel 4 verslag van de laatste race ook erg goed. Nauwelijks tot geen bias, zagen veel.jeanj schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:39:
Je kan via grandprix radio app commentaar van Olav krijgen, je moet het dan wel even syncen met het beeld van F1 TV.
[...]
Lineair kanaal is bij alle providers die het aanbieden (Ziggo, KPN, Delta/Caiway) tot 1 augustus 2022, puur tijdelijk als men tegen opstart problemen aan loopt. Bijvoorbeeld, als je bij KPN zit, dan zal de app op hun decoder nog niet beschikbaar zijn bij de start van het f1 seizoen.
[...]
Als het alleen om de formule 1 gaat, alleen 9 maanden af nemen dat kost € 85,95 en daar kan je nog op besparen (€13,99) door augustus niet af te nemen en Spa bij de VRT te kijken en Zandvoort bij de NPO
Hoe ik dat ga zien moet ik dan nog ff in verdiepen.
Ik heb even de laatste race gecheked (ik heb alle opnames van 2021 nog niet gewist), tussen start en eind was zo'n 30 minuten, ik zag dat er minimaal 2x reclame onderbreking inzet van iets van 2 minuten. De NPO mag maar 15 race minuten laten zien heb ik begrepen, dus ik verwacht iets vergelijkbaars
Channel 4 is alleen via de schotel te bekijken. Ze hebben ook een app dacht ik, geen idee of ze het daar in topen maar dan loop je tegen geoblockades aan
Channel 4 is alleen via de schotel te bekijken. Ze hebben ook een app dacht ik, geen idee of ze het daar in topen maar dan loop je tegen geoblockades aan
Top ga ik dat doenjeanj schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:55:
Ja bij de ISP's is het viaplay abonnement per maand opzegbaar, check even daar voor de tabel met kosten [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
We hebben nu nog geen glasvezel en abonnement van ziggo loopt tot september. In juli zijn echter alle huizen in de gemeente aangesloten op glasvezel en dan ben ik weg bij Ziggo
Ga voor een abbo bij viaplay zelf voor 99 euro. Naast formule 1 hou ik ook wel van MMA en Engels voetbal.
Hier ook een abbo op Viaplay genomen voor 1 jaar.
Annuleren jullie gelijk ook of pas in februari 2023?
Annuleren jullie gelijk ook of pas in februari 2023?
Wanneer je bij Ziggo het abonnement afneemt kun je toch niet delen als je het via de Mediabox bekijkt. De ander zal dan via de Ziggo Go of ViaPlay app moeten kijken.OMD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:54:
[...]
Kan ik bij ziggo per maand stoppen? Dan is het natuurlijk een no-brainer. Ik neem dat ik dan ook nog gewoon via de LG app kan kijken? Ik deel uiteraard het account
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Viaplay werkt niet via Ziggo Go. En via de mediabox werkt het (vooralsnog) maar tot 1 augustus.Rivanov schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:51:
[...]
Wanneer je bij Ziggo het abonnement afneemt kun je toch niet delen als je het via de Mediabox bekijkt. De ander zal dan via de Ziggo Go of ViaPlay app moeten kijken.
Waarom zou dat niet kunnen? Dat delen bedoel ik. Zoals ik het begrijp kan ik via 200 kijken tot sowieso 1/8. En daarnaast nog twee streams starten.Rivanov schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:51:
[...]
Wanneer je bij Ziggo het abonnement afneemt kun je toch niet delen als je het via de Mediabox bekijkt. De ander zal dan via de Ziggo Go of ViaPlay app moeten kijken.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Letop bij Viaplay pas vanaf augustus 2022 Premier League voetbal.harley2009 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:45:
Ga voor een abbo bij viaplay zelf voor 99 euro. Naast formule 1 hou ik ook wel van MMA en Engels voetbal.
De Next krijgt een eigen ViaPlay app. Net zoals voor bijvoorbeeld Netflix en Videoland.Danny the dog schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:01:
[...]
Viaplay werkt niet via Ziggo Go. En via de mediabox werkt het (vooralsnog) maar tot 1 augustus.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je Viaplay via Ziggo afneemt dan is het de verwachting dat jeRivanov schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:51:
[...]
1. Via kanaal 200 kan kijken tot 1-8-2022 als je standaard TV hebt. Het is niet FTA, dus je hebt CI+ module (met smartcard) of een box waar dat inzit nodig (Horizon, Next etc). Ik zelf heb een ungesupporte decoder (Xtrend ET 8000 met openplig) waar ik een irdeto smartcard in gebruik, werken hopelijk ook.
Zoals al gezegd Ziggo Go zal niet F1 of viaplay laten zien
2. Zoals ik het begrijp kan je via de viaplay app met 2 devices tegelijk kijken, maar dit is nog niet 100% bevestigd. De enige box van ziggo die de viaplay krijgt is de Next box. Of die voor die 2 meetelt weer ik niet, ik verwacht van wel. Je kan ook een next krijgen (tegen betaling) bij de goedkopere abonnementen
[ Voor 28% gewijzigd door jeanj op 24-02-2022 13:34 ]
Ik ben al in het bezit van de Next.jeanj schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:30:
[...]
Als je Viaplay via Ziggo afneemt dan is het de verwachting dat je
1. Via kanaal 200 kan kijken tot 1-8-2022 als je standaard TV hebt. Het is niet FTA, dus je hebt CI+ module (met smartcard) of een box waar dat inzit nodig (Horizon, Next etc). Ik zelf heb een ungesupporte decoder (Xtrend ET 8000 met openplig) waar ik een irdeto smartcard in gebruik, werken hopelijk ook.
Zoals al gezegd Ziggo Go zal niet F1 of viaplay laten zien
2. Zoals ik het begrijp kan je via de viaplay app met 2 devices tegelijk kijken, maar dit is nog niet 100% bevestigd. De enige box van ziggo die de viaplay krijgt is de Next box. Of die voor die 2 meetelt weer ik niet, ik verwacht van wel. Je kan ook een next krijgen (tegen betaling) bij de goedkopere abonnementen
Dus dat is geen enkel probleem.
Enige waar ik nog "mee zit" is het eventuele verschil in vertraging tussen de uitzending via de Ziggo Next en de ViaPlay app.
Er zijn ook nieuwere Mediabox XL modellen in omloop die de Next software draaien en dito afstandsbediening hebben... Zo eentje staat bij ons ook stof te vangen...
Zelf neem ik ook ViaPlay. Ik gooi mn hele pakket om zodat ik uiteindelijk nog minder kwijt ben. ESPN gaat eruit, TV pakket downgraden, internetsnelheid omlaag.
Helaas is dit niet zelf online aan te passen via Mijn Ziggo. Je komt een heel eind maar bij het bevestigen van je nieuwe pakket krijg je "oeps, er is iets mis gegaan, je zal ons even moeten bellen". Dit lijkt geen tijdelijke bug want ik krijg het al weken te zien.
Helaas is dit niet zelf online aan te passen via Mijn Ziggo. Je komt een heel eind maar bij het bevestigen van je nieuwe pakket krijg je "oeps, er is iets mis gegaan, je zal ons even moeten bellen". Dit lijkt geen tijdelijke bug want ik krijg het al weken te zien.
Buiten de sporten, weet iemand wat viaplay nog meer gaat leveren voor dat bedrag? Heb immiddels een 4tal abonnementen, dit moet echt toegevoegde waarde bieden anders laat ik hem schieten voor enkel F1.
Volgens Ziggo info draaien daarop niet alle apps die voor de Next wel beschikbaar zijn. Het wordt even aankijken of dat ook voor de Viaplay app op zal gaan?Danny the dog schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:25:
Er zijn ook nieuwere Mediabox XL modellen in omloop die de Next software draaien en dito afstandsbediening hebben... Zo eentje staat bij ons ook stof te vangen...
https://www.ziggo.nl/televisie/tv-apps
Testing, one, two ...
F2, F3 en Porsche Supercup kwalificaties en races, Bundesliga, PDC darts en meer sport (Serie A vrouwenvoetbal, Zweden Damallsvenskan, KSW Mixed Martial Arts en Matchroom snooker en pool, vanaf augustus 2022 Premier League voetbal.). Internationale en Scandinavische Viaplay Originals. Top Films, Series en meerpowerboat schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:39:
Buiten de sporten, weet iemand wat viaplay nog meer gaat leveren voor dat bedrag? Heb immiddels een 4tal abonnementen, dit moet echt toegevoegde waarde bieden anders laat ik hem schieten voor enkel F1.
Verder kan je op hun webpagina nog een aantal voorbeelden zien van hun series/films, maar dat zijn plaatjes. Als iemand een tekstuele lijst weer te vinden voor NL houd ik me aan bevolen
De volgende F1 wedstrijden zijn FTA te zien via NPO, VRT en RTLD (de laatste met reclame)
- NPO Zandvoort
- VRT SPA
- RTLD Imola, Silverstone, Zandvoort, Interlagos
- (En via de Viaplay App: Zandvoort + 5 races? gratis)
[ Voor 16% gewijzigd door jeanj op 24-02-2022 14:57 ]
Opschalen lukt vrij gemakkelijk online Mijn Ziggo, afschalen van diensten kost je veel meer moeitecolossos schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:32:
Formule 1 via vier kanalen te bekijken bij Viaplay
https://gostreaming.nl/fo...-te-bekijken-bij-viaplay/
I intend to live forever. So far, so good.
Viaplay to include STARZPLAY in the Netherlands
https://www.nentgroup.com...zplay-netherlands-1993436
Da's wel een goeie deal.
Starz kost me nu 5 euro per maand via Prime.
Starz kost me nu 5 euro per maand via Prime.
Dat is dan toch geen probleem? Als die mijn inloggegevens hebben dan kunnen zij gewoon inloggen op mijn account en kijken. Ik kan voorlopig kijken dan via kanaal 200. Of zie ik het verkeerd?Rivanov schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:51:
[...]
Voor diegenen met DVB-C hardware: 
Montoya200x schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:48:
Viaplay is al in de lucht bij Ziggo met FTA test signaal (Viaplay logo) met lage bitrate.
Zie nu ook "Grand Prix Radio" voorbij komen
LCN komt nog niet mee, dus nog geen kanaalnummers voor beide bij mij.
Viaplay:
482000,H,6900,,QAM256
Grand Prix Radio
410000,H,6900,,QAM256
Heb net viaplay voor een jaar aangeschaft. Op de account pagina staat dat de volgende betaling op 26-03-2023 plaats vindt, dat betekend dus dat je €99 voor 13 maanden betaald. €7,62 per maand
https://untappd.com/user/OzzBier
Inderdaad. Net ook gedaan en tot 23-3-2023 geabonneerdOzzieMann schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:34:
Heb net viaplay voor een jaar aangeschaft. Op de account pagina staat dat de volgende betaling op 26-03-2023 plaats vindt, dat betekend dus dat je €99 voor 13 maanden betaald. €7,62 per maand
PS: op je aankoopbewijs staat ook 13 maanden voor 99.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 26-02-2022 10:08 ]
En toch denk ik dat het anders is dan jullie denken. Mijn idee: de volgende incasso datum is op 23-3-2023. Ik denk dat dit de incasso is voor de maand maart en wanneer je dus niet opzegt voor maart je voor maart 2023 het dan geldende tarief betaald.
Het 13 maanden contract zal wel iets wettelijks zijn vanwege het afsluiten in februari, wat ondanks dat je niet kan kijken wel gaat gelden als eerste contractmaand.
Het 13 maanden contract zal wel iets wettelijks zijn vanwege het afsluiten in februari, wat ondanks dat je niet kan kijken wel gaat gelden als eerste contractmaand.
LOETKE
Zou zomaar kunnen hoor, wel even iets om in de gaten te houden tegen die tijd. Maar goed, dat is voor later. Voor nu hoop ik dat ik de Viaplay app zie verschijnen op m'n LGRudyL schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:35:
En toch denk ik dat het anders is dan jullie denken. Mijn idee: de volgende incasso datum is op 23-3-2023. Ik denk dat dit de incasso is voor de maand maart en wanneer je dus niet opzegt voor maart je voor maart 2023 het dan geldende tarief betaald.

Leuke deal. Starz is niet de grootste speler op de markt maar ze hebben wel een aantal series die ik kijk.IkWilbert schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:33:
Viaplay to include STARZPLAY in the Netherlands
Dat kan idd. Maak je kan ook via Viaplay kijken. Er kunnen 2 streams tegelijk van de viaplay worden bekeken, dus als je die inloggegevens deelt kan jij en die ander gewoon via viaplay kijken.OMD schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:20:
[...]
Dat is dan toch geen probleem? Als die mijn inloggegevens hebben dan kunnen zij gewoon inloggen op mijn account en kijken. Ik kan voorlopig kijken dan via kanaal 200. Of zie ik het verkeerd?
Liefst wil ik via de app op de tv gaan kijken, maar die is er nog niet en komt die wel beschikbaar voor mijn tv!?
De tv is nog niet zo oud, dus ja, ik weet dat de kans zeer aannemelijk is dat die gewoon 1 maart te installeren is...
De aanbieding is TOT 1 maart bij viaplay... lekker handig!
De tv is nog niet zo oud, dus ja, ik weet dat de kans zeer aannemelijk is dat die gewoon 1 maart te installeren is...
Welke TV heb je? Het is al wel bekend welke ondersteund worden.pilskes schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:55:
Liefst wil ik via de app op de tv gaan kijken, maar die is er nog niet en komt die wel beschikbaar voor mijn tv!?
Zie; Miki in "Viaplay in Nederland"
[ Voor 6% gewijzigd door Inspired op 26-02-2022 19:00 ]
Is er een lijst ergens te vinden?Inspired schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:59:
[...]
Welke TV heb je? Het is al wel bekend welke ondersteund worden.
Zie; Miki in "Viaplay in Nederland"
Dat lees ik letterlijk terug als ik inlog:RudyL schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:35:
Viaplay (Content beschikbaar op: 01-03-2022)
€ 99,- voor het eerste jaar
Na 01-03-2023 zal de prijs veranderd worden naar de dan geldige prijslijst.
Volgende factuurdatum: 19-03-2023
- knip -
Een mogelijk is de app installeren op Chromecast met google tv.pilskes schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:55:
De app van F1TV heb ik daarop ook geinstalleerd.
Ook de knoop maar doorgehakt. Had afgelopen jaren F1TV Pro, maar wil Viaplay toch een kans geven. Ondanks dat ik bij F1TV regelmatig switchte tussen Olav en Sky commentaar, merkte ik dat ik toch vaak weer uitkwam bij Olav. En aangezien er dit jaar geen NL commentaar is bij F1TV (en ik geen zin heb in geklooi met losse apps/syncen van audio), ga ik voor Viaplay.
Heb ook nog wat minder legale IPTV alternatieven overwogen, maar dat is het toch ook weer niet.
Was alleen verbaasd dat de Viaplay app nog niet beschikbaar is op mijn Samsung TV. Maar die zou per 1 maart wel beschikbaar moeten zijn als het goed is.
Heb ook nog wat minder legale IPTV alternatieven overwogen, maar dat is het toch ook weer niet.
Was alleen verbaasd dat de Viaplay app nog niet beschikbaar is op mijn Samsung TV. Maar die zou per 1 maart wel beschikbaar moeten zijn als het goed is.
Ik ga het gewoon een paar maanden proberen via Ziggo langs mijn doorlopende F1 TV Pro abonnement. Ben gewoon benieuwd wat Viaplay ervan gaat maken en €20 voor 4 maanden vind ik geen probleem. Mits het goed bevalt zal ik F1 TV Pro niet meer gaan verlengen juni 2022.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
mja alles moet nog releasen. Er irritant en onnodig om daarmee te wachten. Zet hem dan op een lanceerpagina met countdown en promovideo of zo als je in Nederland inlogd.sverzijl schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:29:
Ook de knoop maar doorgehakt. Had afgelopen jaren F1TV Pro, maar wil Viaplay toch een kans geven. Ondanks dat ik bij F1TV regelmatig switchte tussen Olav en Sky commentaar, merkte ik dat ik toch vaak weer uitkwam bij Olav. En aangezien er dit jaar geen NL commentaar is bij F1TV (en ik geen zin heb in geklooi met losse apps/syncen van audio), ga ik voor Viaplay.
Verder kijk ik het commentaar even aan. Als het niet bij valt stream ik wel vanaf m'n laptop met op 1 tabblad viaplay en de andere GPRadio. Verder denk ik dat de voor en nabeschouwing nog wel interessant kan zijn maar daarvoor heb je het commentaar niet nodig.
Ik heb het vermoeden dat als het commentaar veel mensen niet bevalt we nog dit jaar anderen gaan horen. Net als andere poppetjes in de studio. Niet dat het hele ziggo boeltje terug komt maar er gaat nog wel wat wisselen
Het commentaar zal van een hele andere orde zijn dus een hoop Olav fans zullen teleurgesteld raken, dat kan ik je nu al voorspellen. Het zal echt een andere manier van verslaglegging gaan worden waarbij emotie wat minder op de voorgrond zal zijn en juist meer aandacht voor de actuele gebeurtenissen en feiten.Martinspire schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:00:
[...]
mja alles moet nog releasen. Er irritant en onnodig om daarmee te wachten. Zet hem dan op een lanceerpagina met countdown en promovideo of zo als je in Nederland inlogd.
Verder kijk ik het commentaar even aan. Als het niet bij valt stream ik wel vanaf m'n laptop met op 1 tabblad viaplay en de andere GPRadio. Verder denk ik dat de voor en nabeschouwing nog wel interessant kan zijn maar daarvoor heb je het commentaar niet nodig.
Ik heb het vermoeden dat als het commentaar veel mensen niet bevalt we nog dit jaar anderen gaan horen. Net als andere poppetjes in de studio. Niet dat het hele ziggo boeltje terug komt maar er gaat nog wel wat wisselen
@DoeEensGek Ik bekijk net even die prijstabel en dat van T-Mobile geldt alleen bij een nieuw jaarcontract (verlenging of nieuwe klant). Neem aan dat de eerste vier maanden voor 'normale' klanten gewoon een maandprijs van €9,99 hebben ...
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 27-02-2022 14:44 ]
Dit dus, ik heb zelf liever een duidelijke en snelle verslaggeving dan een hyper emo oranje schreeuwer die de helft mist.Miki schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:09:
[...]
Het commentaar zal van een hele andere orde zijn dus een hoop Olav fans zullen teleurgesteld raken, dat kan ik je nu al voorspellen. Het zal echt een andere manier van verslaglegging gaan worden waarbij emotie wat minder op de voorgrond zal zijn en juist meer aandacht voor de actuele gebeurtenissen en feiten.
En al helemaal een tandarts die de weg kwijt is en maar wat loopt te raaskallen en nog net weet wat die 4 zwarte ronde dingen zijn die er op die snelle gekleurde dingen zitten die herrie maken.
Olav was/is goed alleen hij mist veel te veel en is veel te eigenwijs om dat aan te pakken.
Die oude Olav mis ik, vooral in de tijd met Allard dat was de gouden combinatie.
De nieuwe generatie F1 fans en Max fans (2 totaal verschilde soorten fans) weten niet beter en ik kan mij voorstellen dat iets anders moeilijk voor te stellen is.
Ik kijk F1 met een voorkeur voor een bepaald team/rijder maar daar buiten (bij uitval of minder presteren bv) mag/mocht ik graag (blijven) kijken.
Maar dan moet de verslaggeving ook echt wel wat toevoegen, vooral in het Nederlands was het steeds vaker een groter wordende irritatie factor.
Ik vraag me af of ze inderdaad meer feiten gaan laten horen. F1 is gewoon een hele snelle sport, grote kans dat jij en ik weer op wat anders letten dan de 2 commentatoren. Zeker als je er nog zoveel informatie naast het scherm hebt staan. Je mist altijd wel wat, dat zie je bij sky ook wel.Miki schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:09:
[...]
Het commentaar zal van een hele andere orde zijn dus een hoop Olav fans zullen teleurgesteld raken, dat kan ik je nu al voorspellen. Het zal echt een andere manier van verslaglegging gaan worden waarbij emotie wat minder op de voorgrond zal zijn en juist meer aandacht voor de actuele gebeurtenissen en feiten.
Maar ongeacht wat je van Mol vindt verwacht ik gewoon niet dat het op eenzelfde manier een leuke uitzending is. Bij Dakar vond ik de stem die daar altijd bij zat van de 2 die nu bij F1 zit, ook nooit echt geweldig overkomen. En dat was niet omdat ik Mol gewend ben. Om dezelfde reden vind ik René Hoogterp of Rik Winkelman wel boeiend maar Ronald van Dam weer totaal niet. Die laatste is de reden dat ik Formule E en F2/F3 toch elders kijk. Maar Hoogterp vind ik voor de Indycar dan wel weer leuker dan de NBC commentatoren.
We gaan zien wat Viaplay in elkaar draait en ik wil het heus een kans geven, maar het zal me niet verbazen als ik over een maand of 2 alleen de beelden gebruik. En dat ik alleen Nederlands commentaar aan zet als mijn moeder ook eens mee kijkt (want haar Engels is gewoon net niet goed genoeg).
Niet om het 1 of ander, maar de meeste Oranje fans kennen Olav nog gewoon van Verstappen en daarvoor. Olav doet het tenslotte al 500+ races.Ad de Jong schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:26:
[...]
De nieuwe generatie F1 fans en Max fans (2 totaal verschilde soorten fans) weten niet beter en ik kan mij voorstellen dat iets anders moeilijk voor te stellen is.
Ik vind je verder zo overdreven negatief over Olav doen dat ik er verder maar niet op in ga.
Me too!pilskes schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:59:
Heb net toch maar direct bij Viaplay een abo afgesloten, kunnen we in ieder geval nog F1 kijken!
Ik zal vast iets fout doen, of ik ben te ongeduldig, maar ik krijg er niets over gevonden:
Ik heb een 2019 Shield TV Pro, maar als ik de Viaplay app opzoek in de Playstore geeft hij aan dat deze "niet beschikbaar op Google Play op dit apparaat" is. Mijn shield is volledig up-to-date momenteel. Doe ik iets niet goed?
Ik heb een 2019 Shield TV Pro, maar als ik de Viaplay app opzoek in de Playstore geeft hij aan dat deze "niet beschikbaar op Google Play op dit apparaat" is. Mijn shield is volledig up-to-date momenteel. Doe ik iets niet goed?
Zijn al die apps niet pas vanaf morgen beschikbaar? Wellicht staat er dan een belangrijke update gepland ofzo, ik heb geen idee. Ik heb ook maar blind een jaartje viaplay genomen, ben benieuwd of het wat wordt.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
1 maart
Ook maar ViaPlay afgenomen voor €99,-.
te ongeduldig, meer is het niet.lolgast schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:57:
Ik zal vast iets fout doen, of ik ben te ongeduldig, maar ik krijg er niets over gevonden:
Testing, one, two ...
Het grote wachten is begonnen op de apps in de stores
. Viaplay en HBO Max incoming 
En Disney+ exit in dit huishouden. Nog even snel die Pam en Tommie serie erdoorheen jagen en dan foetsie voorlopig.

En Disney+ exit in dit huishouden. Nog even snel die Pam en Tommie serie erdoorheen jagen en dan foetsie voorlopig.
Als ik dit zo lees is delen van een account niet mogelijk tenzij ieder een andere stream kijkt?IkWilbert schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:36:
Formule 1 via vier kanalen te bekijken bij Viaplay
Bij Viaplay kan je twee verschillende streams tegelijkertijd bekijken op twee verschillende apparaten
Haha nee natuurlijk niet. Je kunt gewoon twee identieke streams starten op twee verschillende apparaten.Vinnocchio schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:23:
[...]
Als ik dit zo lees is delen van een account niet mogelijk tenzij ieder een andere stream kijkt?
[...]
Viaplay voegt ook hayu toe aan abonnement in Nederland
https://gostreaming.nl/vi...-abonnement-in-nederland/
https://gostreaming.nl/vi...-abonnement-in-nederland/
Is deze al voorbij gekomen? Staat in de voorwaarden op de kpn.com website.
Kijk tijdelijk live Formule 1 op zaterdag en zondag op Viaplay Xtra op kanaal 225, gewoon op je tv-ontvanger.
Ik vind het nog lastig. Dat Mol en de Tandarts regelmatig tenenkrommend waren wil niet zeggen dat een ander het automatisch beter doet.Ad de Jong schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:26:
[...]
Dit dus, ik heb zelf liever een duidelijke en snelle verslaggeving dan een hyper emo oranje schreeuwer die de helft mist.
En al helemaal een tandarts die de weg kwijt is en maar wat loopt te raaskallen en nog net weet wat die 4 zwarte ronde dingen zijn die er op die snelle gekleurde dingen zitten die herrie maken.
Olav was/is goed alleen hij mist veel te veel en is veel te eigenwijs om dat aan te pakken.
Die oude Olav mis ik, vooral in de tijd met Allard dat was de gouden combinatie.
Ik kijk F1 met een voorkeur voor een bepaald team/rijder maar daar buiten (bij uitval of minder presteren bv) mag/mocht ik graag (blijven) kijken.
Maar dan moet de verslaggeving ook echt wel wat toevoegen, vooral in het Nederlands was het steeds vaker een groter wordende irritatie factor.
Jarenlang heb ik naar de BBC en de RTL gekeken alleen maar om Olav te ontlopen. MAAR. Ik heb ook regelmatig Indy car en LeMans zitten kijken met commentaar waarvan ik dacht "oh god wat mis ik Olav".
Dus ik wacht nog even af met hoe blij ik ben met het nieuwe format.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
En bij Ziggo kanaal 200 t/m 1 augustusSpeedfreakR schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:57:
[...]
Maar daar heb je alleen iets aan als je Viaplay abo via KPN zelf hebt afgenomen (148 euro voor 1e jaar ipv 99). En tijdelijk, totdat KPN de Viaplay app heeft toegevoegd aan de settop box.SpeedfreakR schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:57:
Kijk tijdelijk live Formule 1 op zaterdag en zondag op Viaplay Xtra op kanaal 225, gewoon op je tv-ontvanger.
[...]
Het Amerikaanse commentaar bij de Indycar kan ik echt wel waarderen, hoort bij dat spektakel en is er ook een onderdeel van. Het is ook niet te vergelijken met F1 ook in dat opzicht niet.Edgenumber schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:00:
[...]
Ik vind het nog lastig. Dat Mol en de Tandarts regelmatig tenenkrommend waren wil niet zeggen dat een ander het automatisch beter doet.
Jarenlang heb ik naar de BBC en de RTL gekeken alleen maar om Olav te ontlopen. MAAR. Ik heb ook regelmatig Indy car en LeMans zitten kijken met commentaar waarvan ik dacht "oh god wat mis ik Olav".
Dus ik wacht nog even af met hoe blij ik ben met het nieuwe format.
LeMans was niet altijd even goed om te horen maar over het algemeen kon ik de (bijna) 24 uur van wat ik gezien heb gemakkelijk volhouden.
Olav zou zeker nog een hele tijd meekunnen alleen wat hij niet door schijnt te (willen??) hebben is dat hij steeds meer fouten maakt of dingen mist. Wat ook logisch is maar hij wil er ook niet aan om dit aan te pakken wat erg jammer is.
Ik snap ook wel dat hij het wil doen op zijn manier en dat is zeker zijn goed recht.
Net als met wie hij samen wil werken.
Het is alleen jammer dat hij niet open staat voor suggesties/verbeteringen volgens velen en zich steeds meer op een troon plaatst.
Het zou mooi zijn als er 1 zender zou zijn met alleen maar autosport voor een mooi betaalbaar bedrag en de keuze uit het commentaar.
Ik had de hoop dat dit min of meer bij Viaplay zou gaan komen maar dit is jammer genoeg niet het geval.
De pluspunten voor Viaplay voor mij zijn op dit moment F1 met NL commentaar die ik graag een kans geef.
De minpunten zijn prijs (ik wil alleen F1, de rest heb ik niets mee) of ik moet allerlei kunstgrepen gaan uithalen zoals vaker beschreven maar daar heb ik geen zin meer in die tijd is geweest.
Nou… ook maar besteld bij Viaplay. Enige dat me opviel, naast dat je bij bestelling slechts 1 cent betaald, is dat je uitzendingen maar tot 48u na uitzenden terug kunt kijken. Volgens mij is dat bij F1 TV veel langer… of zelfs zo lang dat je elke race van elk seizoen altijd nog terug kunt kijken?
Dat laatste ja. F1TVPro heeft een archief dat teruggaat tot <weet niet precies, maar vele jaren:) > Alle races kan je terugkijkenDanny the dog schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:16:
Nou… ook maar besteld bij Viaplay. Enige dat me opviel, naast dat je bij bestelling slechts 1 cent betaald, is dat je uitzendingen maar tot 48u na uitzenden terug kunt kijken. Volgens mij is dat bij F1 TV veel langer… of zelfs zo lang dat je elke race van elk seizoen altijd nog terug kunt kijken?
Dat was al vaker geroepen hier alleen was het zo dat een niet nader te noemen blog met clickbait artikelen toch eerder werd geloofdSpeedfreakR schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:57:
[...]
Bij F1 TV kan je volgens mij alle GP's terug kijken die er verreden zijn.Danny the dog schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:16:
Leuk om eens op de achtergrond aan te zetten als je ergens mee bezig bent.
Stiekem bleef ik dan te vaak hiernaar kijken ipv mij nuttig te maken met datgene waar ik mee bezig was
Ik kijk een Grand Prix live dus het terugkijken is voor mij niet echt nodig.
Stiekem mis ik (en eigenlijk iedereen waar wij F1 mee kijken) die nachtuitzendingen.... om 3 of 4 uur je bed uit moeten om nog ergens naar toe te rijden om daar F1 te gaan kijken.
Heerlijk wakker worden met warme worstenbroodjes en warme koffie/thee/choco.....
Het had gewoon iets.
Gewoon bier als je Australië kijkt.Ad de Jong schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:23:
[...]
Heerlijk wakker worden met warme worstenbroodjes en warme koffie/thee/choco.....
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2