Bij Ziggo op kanaal 13 en bij KPN op kanaal 51 de kwalificatie.
Bij mij werkt alles weer op de "normale" manier. PC, want ik kijk geen TV meer.
Hier werkt het ook weer.... en ook op TVdesalniettemin schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:49:
Bij mij werkt alles weer op de "normale" manier. PC, want ik kijk geen TV meer.
Ik zie nu in Q3 extreem lage bitrate. Niet om aan te zien.
(AppleTV)
(AppleTV)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Olaf Mol gaf nog een hint in de uitzending op grand prix radio dat er een probleem was bij viaplay
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2