Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 156 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:26
Bij Ziggo op kanaal 13 en bij KPN op kanaal 51 de kwalificatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-06 08:53
Bij mij werkt alles weer op de "normale" manier. PC, want ik kijk geen TV meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:48
desalniettemin schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:49:
Bij mij werkt alles weer op de "normale" manier. PC, want ik kijk geen TV meer.
Hier werkt het ook weer.... en ook op TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:04
Ik zie nu in Q3 extreem lage bitrate. Niet om aan te zien.

(AppleTV)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:12
Olaf Mol gaf nog een hint in de uitzending op grand prix radio dat er een probleem was bij viaplay

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SharpieNice
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 21-06 12:23
De volgende bezuiningingsronde bij Viaplay is bij de 'Darts draait door' podcast aangekondigd.
De darts studiouitzendingen worden de komende rijden geschrapt, alleen het commentaar blijft over.
In ieder geval geldt dit voor de World Cup of Darts en World Matchplay en waarschijnlijk ook de World Grand Prix.
Dit geeft weer aan hoe slecht Viaplay ervoor staat dat zelfs daarop bespaard moet worden als je nagaat hoe weinig dat in verhouding oplevert.

[ Voor 10% gewijzigd door SharpieNice op 11-06-2025 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SharpieNice schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 00:08:
De volgende bezuiningingsronde bij Viaplay is bij de 'Darts draait door' podcast aangekondigd.
De darts studiouitzendingen worden de komende rijden geschrapt, alleen het commentaar blijft over.
In ieder geval geldt dit voor de World Cup of Darts en World Matchplay en waarschijnlijk ook de World Grand Prix.
Dit geeft weer aan hoe slecht Viaplay ervoor staat dat zelfs daarop bespaard moet worden als je nagaat hoe weinig dat in verhouding oplevert.
Of er werd gewoon heel slecht naar gekeken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:00
toolkist schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 00:47:
[...]

Of er werd gewoon heel slecht naar gekeken?
Vermoed dat dit ook wel meespeelt. Kijk zelf nooit darts, dus kan daar niet over oordelen.

Maar de programma's rondom bijvoorbeeld de F1 races worden door mij en m'n omgeving werkelijk nooit bekeken. Viaplay heeft de beschikking over de kijkcijfers, en als daaruit blijkt dat 90% van de kijkers pas inschakelt als de race begint kun je je inderdaad afvragen of het zin heeft om voor zo'n kleine resterende groep een dermate duur programma te maken.

Voor darts telt dit wellicht nog zwaarder.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:30

Quad

Doof

Of Viaplay moet even bij VTM2 kijken. Daar geven de commentatoren ook de analyse en voorbeschouwingen. Werkt goed genoeg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:00
Quad schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 07:58:
Of Viaplay moet even bij VTM2 kijken. Daar geven de commentatoren ook de analyse en voorbeschouwingen. Werkt goed genoeg.
Maar daar vinden de commentatoren het nog in de eerste plaats het belangrijkst om over het evenement te praten, in plaats van over zichzelf ;).

Weet niet hoe dat bij het darts is (zal wel niet zo erg zijn), maar dat is waar ik me enorm aan stoorde (toen ik nog keek) bij al die F1 programma's: men hoort zichzelf altijd zo graag praten en schijtlollig doen.

Kijk op YT eigenlijk alleen nog maar naar Peter Windsor en Kym Illman. De eerste voor analyses over coureurs, wedstrijden en auto's, de tweede voor het wereldje achter de schermen.

De rest is 90% lucht en 10% een geur van inhoud.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

alexbl69 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:38:
[...]

Maar daar vinden de commentatoren het nog in de eerste plaats het belangrijkst om over het evenement te praten, in plaats van over zichzelf ;).

Weet niet hoe dat bij het darts is (zal wel niet zo erg zijn), maar dat is waar ik me enorm aan stoorde (toen ik nog keek) bij al die F1 programma's: men hoort zichzelf altijd zo graag praten en schijtlollig doen.

Kijk op YT eigenlijk alleen nog maar naar Peter Windsor en Kym Illman. De eerste voor analyses over coureurs, wedstrijden en auto's, de tweede voor het wereldje achter de schermen.

Bij de dartsanalyse vindt alleen Koert Westerman zichzelf erg lollig. Ik vind het luchtige van hem wel prettig hoor, anders wordt het snel saai. Verder is er eigenlijk niemand daar die zichzelf belangrijker vindt dan het evenement. Kijkt altijd goed weg die voor- en nabeschouwing.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-06 10:57
Ik hoor van heel weinig mensen om mij heen dat ze het darten nog echt volgen. Sinds het achter de decoder zit en de overkill aan darts achter die decoder zorgt er mijns inziens voor dat de populariteit snel afneemt (op tv). Zelfs de mensen die voor Viaplay al naar het darten kijken en nu Viaplay hebben kijken amper meer. Het zit niet in het systeem om voor darten een stream op te starten bij het zoveelste toernooi.

Ja het WK is interessant, maar dat heeft ook een soort top 2000 sfeertje. Goede timing (weinig concurrentie van andere sporten), donkere dagen dus meer achter de TV. Maar volgens mij zaten die potjes ook achter de decoder vanaf de kwartfinale afgelopen jaar?

Ik vraag mij af of er wel een abonnement structuur in zit voor het darten. Denk dat het een prima sport is om het met behulp van reclames in de pauzes te bekostigen, maar dan alleen de echt grote toernooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
alexbl69 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:38:
[...]

Of enkel over Max Verstappen.. ik snap het wel, maar je hoeft niet elke keer Lando, Max en Piastri te vergelijken met elkaar. Of weet het zoveelste oude verhaal te vertellen.

Het nieuwe programma van Ron Kamphuis vind ik ook echt 10x niets. Het is Viaplay met een strak omhulsel. Dat terwijl hij juist een cafe achtig idee wilt volgensmij. Je ziet gewoon een mismatch.

Verder snap ik nog steeds niet waarom ze TV-zenders hebben. Kan mij niet voorstellen dat mensen Viaplay+ nemen tegen dat bedrag, en op de gratis* zender zijn het herhalingen. Snap niet zo goed waarom ze de samenwerking hebben laten vallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim62
Het gaat bij viaplay alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen , en hoe of wat dat interesseert ze niet .
Daarom ook een viaplay + kanaal op tv .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
wim62 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:51:
Het gaat bij viaplay alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen , en hoe of wat dat interesseert ze niet .
Daarom ook een viaplay + kanaal op tv .
Dat is bij Ziggo en ESPN echt niks anders. Of elke commerciële zender...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aartstyle
toolkist schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 17:02:
[...]

Dat is bij Ziggo en ESPN echt niks anders. Of elke commerciële zender...
Uiteraard!

Maar toch heb je bij ESPN en Ziggo het gevoel dat ze echt ook wel kwaliteit willen neerzetten. Geen brak streampje met een lage bitrate en resolutie. Ziggosport kanaal 14 bij Ziggo is dan wel upscaled 4k (en geen native meer), maar ziet er gewoon goed uit. ESPN UHD is gewoon genieten. En hoe vaak klapt een uitzending van deze 2 partijen er nu uit of gaat het niet door? Dat gebeurd eigenlijk nooit. Volgens mij had Ziggosport in het begin van hun afgelopen voetbalseizoen wat problemen met hun streams tijdens het Europese voetbal, maar dat is volgens mij volledig opgelost. Lineair hebben ze sowiezo nooit problemen.

VP geeft je op de 1 of andere manier gewoon niet het gevoel dat ze je serieus nemen. Reclame tijdens de f1 bij een betaald abbo, wie verzint zoiets? Nog steeds matige beeldkwaliteit streams (zie verschil met f1 tv). Streams die soms ineens ophouden of niet het juiste weergeven etc. Het gaat wel beter dan aan het begin, maar het is nog steeds niet de kwaliteit die je mag verwachten. Daardoor komt het op mij over dat ze puur aan het overleven zijn over de rug van de kijker met matige kwaliteit of hinderlijke reclame onderbrekingen.

Natuurlijk heeft VP ook voordelen, het aanbod van engels/duits voetbal is natuurlijk ongekend. Maar ik denk dat er een hele hoop wedstrijden zijn die gewoon door (bijna) niemand worden bekeken.

De geruchten gaan dat het betaalde lineaire kanaal Viaplay + gaat overschakelen naar een hogere kwaliteit beeld (UHD). Dat zou nog een redding kunnen zijn, echter vrees ik ervoor dat het imago al teveel beschadigd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:32
Aartstyle schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 07:49:

De geruchten gaan dat het betaalde lineaire kanaal Viaplay + gaat overschakelen naar een hogere kwaliteit beeld (UHD). Dat zou nog een redding kunnen zijn, echter vrees ik ervoor dat het imago al teveel beschadigd is.
Plus je investeert weer in een product wat nog niet winstgevend is. Wat dus risico met zich mee neemt en dus waarschijnlijk vrij vlot bij de klanten terecht komt. (Prijsverhogingen.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:52

Pimmuz

Roar

Gisterenavond weer geen Vroooom? Er zit geen vastigheid in dat programma de ene keer is het er wel en dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Pimmuz schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:51:
Gisterenavond weer geen Vroooom? Er zit geen vastigheid in dat programma de ene keer is het er wel en dan weer niet.
Misschien iets met Le Mans te maken?

Geen idee of iemand daar iets voor doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pimmuz schreef op maandag 16 juni 2025 @ 11:51:
Komt puur doordat de GP van Canada op het tijdstip van Vrooom is gepland.

Vrooom is live, en als de GP uitloopt, komen de gasten nog eens heel veel later in de studio.

De GP van Oostenrijk heeft normale tijden, dan verwacht ik dat Vrooom wel te zien zal zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 16-06-2025 12:22 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:52

Pimmuz

Roar

HollowGamer schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:20:
[...]

Misschien iets met Le Mans te maken?

Geen idee of iemand daar iets voor doet?
Geen idee weet wel dat ze af en toe op & neer schakelden naar Alfred Joducus Kwak bij RTL7. Maar die heeft niks met Vroooom te maken dus geen idee.
Quad schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:21:
[...]

Komt puur doordat de GP van Canada op het tijdstip van Vrooom is gepland.

Vrooom is live, en als de GP uitloopt, komen de gasten nog eens heel veel later in de studio.

De GP van Oostenrijk heeft normale tijden, dan verwacht ik dat Vrooom wel te zien zal zijn.
Tijdstip van Vroooom is standaard 22:30 dus dat had nog prima gepast maarja het is helaas niet zo constant als bij Ziggo daar werd hoe dan ook altijd een nabeschouwing gedaan in het Race Café.

Nu zijn er nog meer bezuinigen aangekondigd dus ik vraag me af hoelang we Vroooom nog in dit format gaan zien. Alleen al hoe het programma start met die kwats van Kamphues irriteert me mateloos en het lijkt soms meer op een spel programma dan echt inhoudelijk F1 talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
Die presentators van Vroooom mogen niet nog zo laat de straat op , ze moeten voor donker thuis zijn 🤣😂.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:26
Was er gisteren onder de F1 race zelf geen reclame maar wel daarna een heel blok ipv deel nabeschouwing? Na dat reclameblok kwam ik iig halverwege in een nabeschouwing (leek iig erop dat deze al bezig was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:17

Crazy D

I think we should take a look.

Aartstyle schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 07:49:
[...]

Uiteraard!

Maar toch heb je bij ESPN en Ziggo het gevoel dat ze echt ook wel kwaliteit willen neerzetten. Geen brak streampje met een lage bitrate en resolutie. Ziggosport kanaal 14 bij Ziggo is dan wel upscaled 4k (en geen native meer), maar ziet er gewoon goed uit. ESPN UHD is gewoon genieten. En hoe vaak klapt een uitzending van deze 2 partijen er nu uit of gaat het niet door? Dat gebeurd eigenlijk nooit. Volgens mij had Ziggosport in het begin van hun afgelopen voetbalseizoen wat problemen met hun streams tijdens het Europese voetbal, maar dat is volgens mij volledig opgelost. Lineair hebben ze sowiezo nooit problemen.
Bij Ziggo ook vaak genoeg gehad dat de streams haperden. Dat een TV zender als kanaal 14 niet hapert komt gewoon omdat dat "gewoon TV" is. Streaming is andere business. En ik kijk al jarenlang streaming, en daar had Ziggo ook genoeg nadelen (zoals niet toestaan dat je vanaf je telefoon streamt naar de TV).
VP geeft je op de 1 of andere manier gewoon niet het gevoel dat ze je serieus nemen. Reclame tijdens de f1 bij een betaald abbo, wie verzint zoiets? Nog steeds matige beeldkwaliteit streams (zie verschil met f1 tv). Streams die soms ineens ophouden of niet het juiste weergeven etc. Het gaat wel beter dan aan het begin, maar het is nog steeds niet de kwaliteit die je mag verwachten. Daardoor komt het op mij over dat ze puur aan het overleven zijn over de rug van de kijker met matige kwaliteit of hinderlijke reclame onderbrekingen.
Wat ik gewoon nog steeds bizarder vind, is dat het zo erg afhangt van je device. Laptop pixel beeld, tv heel goed. Zelfde wifi... dus zelfde verbinding. F1 TV is gewoon onhandig dat zij geen apps willen maken voor de TV. Daar wint VP het voor mij nog steeds.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim62
Crazy D schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:14:
[...]

F1 TV is gewoon onhandig dat zij geen apps willen maken voor de TV. Daar wint VP het voor mij nog steeds.
Op een tv met android kun je gewoon F1tv op installeren , anders via een pc , laptop of telefoon streamen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Crazy D schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:14:
[...]

Bij Ziggo ook vaak genoeg gehad dat de streams haperden. Dat een TV zender als kanaal 14 niet hapert komt gewoon omdat dat "gewoon TV" is. Streaming is andere business. En ik kijk al jarenlang streaming, en daar had Ziggo ook genoeg nadelen (zoals niet toestaan dat je vanaf je telefoon streamt naar de TV).

[...]

Wat ik gewoon nog steeds bizarder vind, is dat het zo erg afhangt van je device. Laptop pixel beeld, tv heel goed. Zelfde wifi... dus zelfde verbinding. F1 TV is gewoon onhandig dat zij geen apps willen maken voor de TV. Daar wint VP het voor mij nog steeds.
Het niet toestaan van Ziggo om te streamen van telefoon naar tv, heeft wat nuance nodig. Dit kun je gewoon doen zolang je dit maar doet via een internet verbinding van Ziggo.

Wat betreft de beeldkwaliteit van Viaplay, de studio uitzendingen vind ik een dikke prima. Maar wanneer ze overgaan naar de race vind de kwaliteit vrij slecht. Op Apple TV valt het nog wel een beetje mee, alhoewel F1TV duidelijk scherper is. Echter via mij iPad is Viaplay echt beroerd. Als ik dan even wissel naar F1TV is dat een wereld van verschil. Het lijkt wel alsof ze Viaplay checken dat je op een portable device kijkt en nog meer de verbinding knijpen.

Voor 2025 een jaartje Viaplay afgesloten. NL-talige voor en nabeschouwing vinden we in ons gezin wel fijn en daarnaast was Premier League ook wel een grote plus. Maar volgend jaar is het gewoon alleen F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:51
Premier League gaat deels naar Prime Video in Nederland, het gaat om de 13:30 uur wedstrijd op zaterdag. 38 van de 380 wedstrijden volgens viaplay. Het is wel opmerkelijk dat viaplay steeds meer gaat samenwerken. Waarschijnlijk hopen ze zo dat mensen alsnog viaplay nemen voor het totale aanbod? En prime doet het natuurlijk ook niet voor niks. Ik ben echt benieuwd of viaplay er over 2 jaar nog is of dat het is overgenomen door een andere partij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-06 07:25
Deezers schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:34:
Premier League gaat deels naar Prime Video in Nederland, het gaat om de 13:30 uur wedstrijd op zaterdag. 38 van de 380 wedstrijden volgens viaplay. Het is wel opmerkelijk dat viaplay steeds meer gaat samenwerken. Waarschijnlijk hopen ze zo dat mensen alsnog viaplay nemen voor het totale aanbod? En prime doet het natuurlijk ook niet voor niks. Ik ben echt benieuwd of viaplay er over 2 jaar nog is of dat het is overgenomen door een andere partij.
De driejarige overeenkomst tussen Prime en Viaplay loopt precies af wanneer de rechtenperiode afgelopen is. Ik gok dat dit de zoveelste manier is om geld binnen te halen, mede zodat er een nieuw bod uitgebracht kan gaan worden op de bidding voor nieuwe rechten van de Premier League. Voor de grote competitie lopen de rechten af en zullen dus moeten gaan sparen!
PDC: 2026 (tot en met wk2027)
Bundesliga en 2nd: 2026-2027
Premier League: 2027-2028

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:33
Deezers schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:34:
Dit is vooral een manier om extra inkomsten te verzamelen, Amazon zal Viaplay er goed voor betalen. En Viaplay krijgt er geen abonnees minder om.
De niet-top PL wedstrijden werden in de tijd dat Ziggo het op TV uit zond al weinig bekeken, laat staan wanneer je er specifiek een app en een stream voor moet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Denk dat Paniekvoetbal hier een uitermate geschikte term voor is.

Het is turbulent bij de streamingsdiensten. Ik lees net dat Netflix een overeenkomst heeft gesloten in Frankrijk met TF1 om hun zenders vanaf de zomer 2026 via Netflix te mogen uitzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
@dutchgio Ik zou er toch niet heel blij van worden als ik Viaplay had afgesloten om alle PL-wedstrijden te kunnen zien. Het 13:30-tijdslot krijgt vaak best aardige affiches (want live op tv in Engeland, in tegenstelling tot het 16:00-tijdslot) en deze wedstrijden zijn straks niet meer bij Viaplay te zien.

Als je toch al Prime hebt, is het natuurlijk wél leuk (al zullen de prijzen daar vast ook wel weer stijgen). De beeldkwaliteit van live sport is daar ook prima (wellicht geven ze het zelfs in 4K door). In combinatie met het 'gratis' Viaplay TV kun je zo toch aardig wat wedstrijden meepakken.

[ Voor 36% gewijzigd door TexMex op 18-06-2025 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik heb de bron van het nieuwsbericht nog niet gevonden, maar ik zou het echt gek vinden als Viaplay deze niet meer zelf uitzendt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dnmw2705 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:48:
[...]

Ik heb de bron van het nieuwsbericht nog niet gevonden, maar ik zou het echt gek vinden als Viaplay deze niet meer zelf uitzendt.
Volgens comment:
Klopt. Ik heb het nagevraagd bij Viaplay. "Het klopt inderdaad dat de Premier League wedstrijden op zaterdagmiddag alleen bij Prime te zien is het volgende seizoen"
Ik denk dat ik dan andere middelen ga zoeken voor mijn sport te kijken..

WTF: https://www.voetbalnieuws...iaplay-voetbalnieuws.html

[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 18-06-2025 18:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dnmw2705 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:48:
[...]

Ik denk dat het gewoon dezelfde deal is zoals die vorig jaar al in Zweden en Denemarken is ingegaan. Ook daar zijn de zaterdagwedstrijden van 13.30 alleen via Prime te zien: https://help.viaplay.com/sv/premier-league-pa-viaplay/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
TexMex schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:40:
[...]

[Embed]
Ik denk dat het gewoon dezelfde deal is zoals die vorig jaar al in Zweden en Denemarken is ingegaan. Ook daar zijn de zaterdagwedstrijden van 13.30 alleen via Prime te zien: https://help.viaplay.com/sv/premier-league-pa-viaplay/.
Ik heb geen idee wie daar aan het roer staat, maar ze zijn goed op weg om al hun klanten die ze nog hadden, weg te jagen.

Het merendeel keek al niet naar de PL-wedstrijden, en deze sub-licentie zal hun huidige doelgroep alleen maar tegen het hoofd stoten. Ik kijk geen Darts, maar ook die mensen hebben terecht geklaagd. Het is super gek alles uit te kleden, en ook nog je prijs te verhogen. Gok dat als mensen ook nog zien dat Prime een betere bitrate heeft, ze het liefst ViaPlay helemaal zien verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:43:
[...]

Ik heb geen idee wie daar aan het roer staat, maar ze zijn goed op weg om al hun klanten die ze nog hadden, weg te jagen.

Het merendeel keek al niet naar de PL-wedstrijden, en deze sub-licentie zal hun huidige doelgroep alleen maar tegen het hoofd stoten. Ik kijk geen Darts, maar ook die mensen hebben terecht geklaagd. Het is super gek alles uit te kleden, en ook nog je prijs te verhogen. Gok dat als mensen ook nog zien dat Prime een betere bitrate heeft, ze het liefst ViaPlay helemaal zien verdwijnen.
Voor mij is het juist prima. Prime had ik al, en veel meer dan 1 PL wedstrijd per week keek ik al niet dus dit scheelt me 20 euro per maand O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:19:
[...]

Voor mij is het juist prima. Prime had ik al, en veel meer dan 1 PL wedstrijd per week keek ik al niet dus dit scheelt me 20 euro per maand O-)
Het zal mooi zijn als dit betekent dat Prime op korte termijn niet duurder gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:56

MeNTaL_TO

The future is not set

Aartstyle schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 11:12:
Denk dat Paniekvoetbal hier een uitermate geschikte term voor is.

Het is turbulent bij de streamingsdiensten. Ik lees net dat Netflix een overeenkomst heeft gesloten in Frankrijk met TF1 om hun zenders vanaf de zomer 2026 via Netflix te mogen uitzenden.
Ik vermoed dat dit te maken heeft dat een X percentage van alles in het Frans zou moeten zijn, dan is een Franse tv station uitzenden wel een makkelijke manier om dat percentage te halen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
TexMex schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:40:
[...]

[Embed]
Thanks! Lijkt sterk op de deal die je erbij gelinkt hebt. Ik vind het echt ‘bizar’ dat ze deze deal maken. Totale gekte, maar leuk om te volgen.

[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 19-06-2025 07:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:45
Dit is toch werkelijk belachelijk? De prijs van een (reclame vrij) jaar abonnement is begin dit jaar gestegen van € 12,79 naar € 19,99 per maand en vervolgens wordt je halverwege je jaar abonnement geconfronteerd met 10% minder PL wedstrijden. Oprecht blij dat ik deze toko de rug heb toegekeerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Joster schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 08:51:
Dit is toch werkelijk belachelijk? De prijs van een (reclame vrij) jaar abonnement is begin dit jaar gestegen van € 12,79 naar € 19,99 per maand en vervolgens wordt je halverwege je jaar abonnement geconfronteerd met 10% minder PL wedstrijden. Oprecht blij dat ik deze toko de rug heb toegekeerd.
Ik was nog echt positief over hun, waarbij ik als reden had dat ik daadwerkelijk alles kon zien wat ik wilde ondanks de 720p kwaliteit.

Nu ze dit weghalen, is er voor mij ook geen reden nog positief te zijn over hun model. Ik ga niet 5 abonnementen nemen (Ziggo, ESPN, Viaplay, Amazon, ..) om alles te kunnen zien.

Ik kijk graag alles, ook de zaterdagmiddag wedstrijden. Voor casual kijkers is de impact er niet, maar als je inderdaad de hoofdprijs betaald, slaat dit helemaal nergens op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aartstyle
Als je een jaarabbo hebt afgesloten dan heb je volgens mij een legitieme reden om het nu voortijdig stop te zetten. Ze zouden de volledige rechten nog een paar jaar hebben en dat blijkt dus niet zo te zijn.

Ik denk dat het ondertussen voor iedereen het beste is als VP snel ermee stopt. Of je nou voetballiefhebber/f1/darts liefhebber bent. Langzaam wordt de dienstverlening uitgekleed of komen er reclames/veel hogere prijzen. Zelfs de Engels voetbal liefhebbers worden nu gepiepeld, dat waren nou net de laatsten die nog niet echt aan het klagen waren door het volledige aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:25:
[...]

Het zal mooi zijn als dit betekent dat Prime op korte termijn duurder gaat worden.
Wat is daar mooi aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Die snap ik ook niet helemaal. Alsof het allemaal al niet duur genoeg is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Oeps, sorry. Het woord 'niet' vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Het gaat dus van kwaad tot erger als ik je bericht zo lees, ik geef je groot gelijk dat je ze de rug toekeert.
Ben benieuwd hoelang mijn vader er nog bij blijft, want die was woest om voor zoveel geld per maand reclame tijdens de F1 in beeld te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 19-06-2025 15:32 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:31:
[...]

Het gaat dus van kwaad tot erger als ik je bericht zo lees, ik geef je groot gelijk dat je ze de rug toekeert.
Ben benieuwd hoelang mijn vader er nog bij blijft, want die was woest om voor zoveel geld per maand reclame tijdens de F1 in beeld te krijgen.
Ben je blij dat je F1TV krijgt bij je abbo, krijg je daar in een bocht telkens een lelijke overlay te zien.

Snap dat ze geld moeten verdienen, maar misschien kan je ook minder duur de rechten kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

HollowGamer schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:34:
[...]

Ben je blij dat je F1TV krijgt bij je abbo, krijg je daar in een bocht telkens een lelijke overlay te zien.

Snap dat ze geld moeten verdienen, maar misschien kan je ook minder duur de rechten kopen?
Helaas moet je daarvoor wel een specifieke OS hebben, wat mijn vader dus niet heeft (LG OS). Ben voor hem als verrassing al bezig, heb laatst een Android kastje gekocht en ingesteld voor hem. Want niet alleen is Viaplay duurder, ook het beeldkwaliteit en stabiliteit zijn slechter dan F1TV.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:39:
[...]

Helaas moet je daarvoor wel een specifieke OS hebben, wat mijn vader dus niet heeft (LG OS). Ben voor hem als verrassing al bezig, heb laatst een Android kastje gekocht en ingesteld voor hem. Want niet alleen is Viaplay duurder, ook het beeldkwaliteit en stabiliteit zijn slechter dan F1TV.
Ze hebben ViaPlay+ - niet overal te zien, en geen idee wat ze daar dan nog op gaan uitzenden?
De eerste wedstrijden uit de PL iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

HollowGamer schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:40:
[...]

Ze hebben ViaPlay+ - niet overal te zien, en geen idee wat ze daar dan nog op gaan uitzenden?
De eerste wedstrijden uit de PL iig niet.
Wat is Viaplay+? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
ViaplayTV+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Oh die kan je blijkbaar alleen krijgen bij een Internet & TV-abonnement van Odido.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Goed punt, ze slecht dat niemand weet dat ze het hebben. :D

Edit: Ik bedoel dus ViaPlayTV+

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 19-06-2025 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
HollowGamer schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:34:
[...]

Bedoel je dit? Dezelfde bocht en andere sponsoring gedurende de race?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D25dNoLjx7ulRtlNy5KVjGL90Hc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LWL6qK3KAij6s0q84HlFpW4E.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A03cFCXMTx8Cuv6mpnfhRd8ljtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aCEQmXpzWcDArZswtBgyZfkW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dnmw2705 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 16:02:
[...]

Bedoel je dit? Dezelfde bocht en andere sponsoring gedurende de race?
Noop, ik bedoel over een film die volgens mij deze week is uitgekomen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
G_Dragon schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:49:
[...]

Oh die kan je blijkbaar alleen krijgen bij een Internet & TV-abonnement van Odido.
Nee hoor. ViaplayTV+ is nu ook beschikbaar via KPN en Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:44
G_Dragon schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 15:39:
[...]

Met een recente LG werkt het perfect in de browser. Geen externe media speler nodig.
Pagina: 1 ... 156 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2