Omdat ik ook Premier League kijk.
F1TV zit toch inbegrepen bij Viaplay? Dus F1TV voor F1 en Viaplay voor PL.
Zelf overigens geen problemen met F1 via Viaplay. Natuurlijk wel wat mindere beeldkwaliteit, maar dat verschil is algemeen bekend.
[ Voor 21% gewijzigd door meesje op 20-04-2025 20:21 ]
Is dat nog steeds zo? Wist ik niet eensmeesje schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:20:
[...]
F1TV zit toch inbegrepen bij Viaplay? Dus F1TV voor F1 en Viaplay voor PL.
Zelf overigens geen problemen met F1 via Viaplay. Natuurlijk wel wat mindere beeldkwaliteit, maar dat verschil is algemeen bekend.

Ja nog steeds. Ik kijk altijd wel even de voorbeschouwing en stap dan over naar F1tvdesalniettemin schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:31:
[...]
Is dat nog steeds zo? Wist ik niet eens
Dat vinden wij in ons huishouden ook fijn. Voor- en nabeschouwing via Viaplay, race via F1TV. Met twee kleine kinderen om me heen vind ik Nederlands fijner om te horen dan Engels.Marc3l schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:32:
[...]
Ja nog steeds. Ik kijk altijd wel even de voorbeschouwing en stap dan over naar F1tv
Eigenlijk is dat een compleet bizarre situatie.Marc3l schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:32:
[...]
Ja nog steeds. Ik kijk altijd wel even de voorbeschouwing en stap dan over naar F1tv
Sinds F1TV een UHD4k abonnement heeft, besloten om definitief afscheid te nemen van Viaplay. Wanneer ze met Viaplay Nederland overschakelen op UHD4k zal ik het opnieuw overwegen. Zag dat ze in Zweden ook begonnen zijn met UHD4k op Bundesliga wedstrijden, dus ze kunnen het en ze hebben de licenties.
[ Voor 37% gewijzigd door dnmw2705 op 20-04-2025 20:53 ]
Ik doe het meer om de reclame te ontlopen.dnmw2705 schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:50:
[...]
Eigenlijk is dat een compleet bizarre situatie.
Sinds F1TV een UHD4k abonnement heeft, besloten om definitief afscheid te nemen van Viaplay. Wanneer ze met Viaplay Nederland overschakelen op UHD4k zal ik het opnieuw overwegen. Zag dat ze in Zweden ook begonnen zijn met UHD4k op Bundesliga wedstrijden, dus ze kunnen het en ze hebben de licenties.
Maar kijk ook de Premier League, anders zou ik het ook wel weten.
Die reclame is inderdaad vrij storend.
Met geluid en groter in beeld dan de race. Die krijg je dan tijdelijk vrijwel niet meer mee.
Ik heb het ook voor PL voetbal, wellicht is overschakelen naar F1TV voor de race wel een goede optie.
Met geluid en groter in beeld dan de race. Die krijg je dan tijdelijk vrijwel niet meer mee.
Ik heb het ook voor PL voetbal, wellicht is overschakelen naar F1TV voor de race wel een goede optie.
Dit doe ik dus nu ook.dutchgio schreef op zondag 20 april 2025 @ 21:08:
Die reclame is inderdaad vrij storend.
Tijdens voetbal nog geen reclame gezien, wil ze geen ideeën geven, maar dan kan ik net zo goed op dit abonnement blijven en dan de F1TV app gebruiken voor F1-F3.
Ik heb dat "goedkopere" jaarabo, dus geen reclame. Maar wel steeds de prijs verhogen, maar niet de beeldkwaliteit. Maar ik vind 720p niet eens zo erg, maar toch.
Cijfers Viaplay q1 zijn zover ik gezien en begrepen heb weer niet best. En kijkende naar de koers van het aandeel vandaag denken de beleggers er ook zo over. -18%.
Welicht kan een expert er een gegronde verklaarbare reden voor vinden waardoor dit best logisch is en niet zo dramatisch als het lijkt. Het aantal abonnees is in iedergeval afgenomen, maar dat lijkt mij logisch na zo'n prijsverandering.
2025q1 2024q1 change
Net sales 4,374 4,757 -8.1%
Organic sales growth, percent -4.8 5.6
Operating profit 38 -473
Operating margin 0.9%
Adjusted operating profit -227 -317
Net profit -125 605
Earnings per share, SEK -0.03 0.23
Welicht kan een expert er een gegronde verklaarbare reden voor vinden waardoor dit best logisch is en niet zo dramatisch als het lijkt. Het aantal abonnees is in iedergeval afgenomen, maar dat lijkt mij logisch na zo'n prijsverandering.
2025q1 2024q1 change
Operating profit 38 -473
Operating margin 0.9%
Net profit -125 605
In mijn ogen is ViaPlay gemaakt als overname kandidaat, dat is namelijk ook in de UK gebeurd (gekomen en weer gegaan).Aartstyle schreef op donderdag 24 april 2025 @ 14:38:
Cijfers Viaplay q1 zijn zover ik gezien en begrepen heb weer niet best. En kijkende naar de koers van het aandeel vandaag denken de beleggers er ook zo over. -18%.
2025q1 2024q1 change
Operating profit 38 -473
Operating margin 0.9%
Net profit -125 605
Het lijkt mij alsof ze nu de prijs zoveel mogelijk opvoeren, om zich dan straks terug te trekken op de Nederlandse markt en alleen de thuismarkt nog te bedienen. Maar ik ben verre van een expert, het voelt alleen zo.
Laten we hopen dat C+ ervan af blijft, hun app werkt voor geen meter op Linux bijvoorbeeld.
Bijna was ik overgestapt. Na het vertrek van kamphues en doornbos bij ziggo had ik er een hard hoofd in dat het ziggo race cafe nog erg boeiend zou blijven. Echter kwam daarna het bericht dat je fors extra mocht gaan betalen bij viaplay, of voor nog steeds teveel geld zelfs reclame tijdens de race kon verwachten. Nee dank je... dan maar gewoon weer f1tv. En met mij velen zo te zien......
Dit is ook wel een leuke: Viaplay heeft een Engelse en Nederlandse stream lopen. De Engelse voor Stam en consorten, de Nederlandse met reguliere analisten. Blijf je naar de Engelse stream kijken, heb je geen vorm van geluid (dus ook geen FX) en word je doorverwezen naar Nederlandse stream.
ViaplayTV op kanaal 13 bij Ziggo is weer terug op 720p en H.264.
ViaplayTV op kanaal 13 bij Ziggo is weer terug op 720p en H.264.
Nvt
[ Voor 99% gewijzigd door Soppyscroll op 27-04-2025 21:23 ]
Open voor de lol eens de EPG. Leg 431 en 432 naast elkaar en je ziet vooralsnog alleen het verschil dat F1 van Miami er tussen verwerkt zit, verder is het niet zo bijzonder qua live content. Natuurlijk weekend specifiek, maar de zender draait al sinds begin april bij Delta en Odido.Soppyscroll schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:05:
https://www.digitalbitrat...27&live=202&sec=0&lang=en
Viaplay+ kanaal staat bij ziggo al online.
Ben benieuwd wanneer het afgenomen kan gaan worden door klanten
[ Voor 6% gewijzigd door dnmw2705 op 02-05-2025 09:46 ]
Hij staat ook al in de ziggo go app, met screenshot vandnmw2705 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:44:
[...]
Open voor de lol eens de EPG. Leg 431 en 432 naast elkaar en je ziet vooralsnog alleen het verschil dat F1 van Miami er tussen verwerkt zit, verder is het niet zo bijzonder qua live content. Natuurlijk weekend specifiek, maar de zender draait al sinds begin april bij Delta en Odido.
Ben benieuwd wanneer het afgenomen kan gaan worden door klanten
Het beeld.
De volgende race van F1 is Zondag 18 MeiPimmuz schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 10:57:
Was er dit weekend helemaal geen Vrooooom te zien of ben ik nou gek?
Als je dat bedoelt met Vroooom

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2025 11:02 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee dat fantastische nieuwe programma met Dhr. Kamphues, er is mij verteld dat dit tijdens de race weekenden op vrijdagavond en zondags na de race zou worden uitgezonden.G_Dragon schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:00:
[...]
De volgende race van F1 is Zondag 18 Mei
Als je dat bedoelt met Vroooom
Het een sluit het andere niet uit, maar er was geen Vrooooom dit weekend. Verwachtingen management van Viaplay is zeer slecht, wat mij betreft.Pimmuz schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 10:57:
Was er dit weekend helemaal geen Vrooooom te zien of ben ik nou gek?
Mijn gok, Vrooooom is op de vrijdagavonden in een raceweekend, echter was afgelopen weekend ivm de sprint Q geen mogelijkheid voor een programmering hiertoe, idem voor de samenvatting op zondagavond, toen was namelijk de race.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja zoiets vermoede ik ookal poeh wat een armoede bij Ziggo ging het Race Cafe gewoon door welk tijdstip dan ook.Quad schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:20:
Mijn gok, Vrooooom is op de vrijdagavonden in een raceweekend, echter was afgelopen weekend ivm de sprint Q geen mogelijkheid voor een programmering hiertoe, idem voor de samenvatting op zondagavond, toen was namelijk de race.
Zal wel iets met de extra toeslag op het salaris te maken hebben buiten de normaler werkuren
Communiceren is een vak.Pimmuz schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:33:
[...]
Ja zoiets vermoede ik ookal poeh wat een armoede bij Ziggo ging het Race Cafe gewoon door welk tijdstip dan ook.
Zal wel iets met de extra toeslag op het salaris te maken hebben buiten de normaler werkuren
ViaPlay blinkt daar zo in uit; zag nu ook weer reclame voor V+, en had echt zoiets van.. why? Het is nog niet eens 4K. Niet dat mij het iets boeit, maar waarom zouden mensen daar dan voor kiezen? Tevens is het nog altijd niet bij de grootste twee dacht ik, gok bij de laatste drie F1-races lol.
[ Voor 29% gewijzigd door HollowGamer op 06-05-2025 12:27 ]
https://visplay.com/en/lp/visplay-not-viaplayHarmsen schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 21:40:
[Afbeelding]
Volgens mij heeft iemand bij Viaplay dikke vingers gehad bij het updaten van de app voor WebOs
Eemhh. Komend race weekend zit ik in België en ben voornemens om mijn tablet mee te nemen om zondag verlaat de race te kunnen terug kijken. Kan dat met Viaplay? Of krijg ik VPN problemen of iets dergelijks?
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Kan je bij de veelgestelde vragen van Viaplay terugvinden.AvK schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:31:
Eemhh. Komend race weekend zit ik in België en ben voornemens om mijn tablet mee te nemen om zondag verlaat de race te kunnen terug kijken. Kan dat met Viaplay? Of krijg ik VPN problemen of iets dergelijks?
(hint, zoek op buitenland)
Ps: Het werkt gewoon.
⏩ PVOutput☀️
Een beter alternatief is een VPN naar je eigen huis, met bijvoorbeeld iets als Wireguard.AvK schreef op zondag 11 mei 2025 @ 21:31:
Je kunt het proberen met een VPN, maar vaak blokkeren ze deze vrij snel. Daar kwam ik goed achter toen ik Proton VPN wilde gebruiken.
https://www.totaaltv.nl/n...atis-formule-1race-imola/.
Is dit met of zonder reclame
Wat verwacht je zelf? Iets wordt gratis aangeboden.wim62 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:44:
https://www.totaaltv.nl/n...atis-formule-1race-imola/.
Vanwaar de vraag als je F1 TV pro hebt?wim62 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:39:
Dan kijk ik wel via F1tv pro , die is tenminste reclame vrij .
https://www.gpblog.com/nl...nement-tijdelijk-verlaagd
Leuk maar tegelijkertijd ook schandalig t.o.v. bestaande klanten en loyale klanten zoals ik die al vanaf dag een Viaplay hebben en ik heb nog nooit een aanbieding gehad.
Leuk maar tegelijkertijd ook schandalig t.o.v. bestaande klanten en loyale klanten zoals ik die al vanaf dag een Viaplay hebben en ik heb nog nooit een aanbieding gehad.
Ik zou ze bellen en vragen of ze je een verlenging van een jaar willen geven voor die prijs.Pimmuz schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:11:
Maar goed, aanbiedingen om nieuwe klanten te trekken terwijl voor trouwe klanten absoluut niets gedaan wordt dat zie je overal.
Signatures zijn voor boomers.
Wacht daar even een dag mee, omdat de actie vanaf morgen pas ingaat.Maasluip schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:15:
[...]
Ik zou ze bellen en vragen of ze je een verlenging van een jaar willen geven voor die prijs.
Maar goed, aanbiedingen om nieuwe klanten te trekken terwijl voor trouwe klanten absoluut niets gedaan wordt dat zie je overal.
Verder niet geheel eens met @Pimmuz, de afgelopen jaren kon je bij Viaplay inderdaad prima over op een andere abo na contact via chat. Klantvriendelijk is het niet, maar ook niet onmogelijk.
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/hThAi8828Ls4bMwn0TUZBENJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk voor velen een beetje: too little, to late na drie jaar, maar desalniettemin toch mooi dat we weer een volwaardig lineair kanaal erbij hebben met sport. Ze kiezen ook wel een fijne race voor deze actie!
Over de korting op het jaarabonnement, €14,99, ergens nog wel acceptabel, maar nog steeds niet de verbetering in beeld kwaliteit. F1TV Premium is gewoon superieur aan hetgeen dat geleverd wordt door Viaplay. Gisteren is mijn jaarabonnement geëindigd en zal wanneer de UHD4k bij Viaplay Nederland komt wel opnieuw kijken of ik het waard vindt. Bij Viaplay Sweden zijn de races van F1, diverse Premier League- en Bundesliga wedstrijden en de finales van UEFA-competities allemaal in UHD4k beschikbaar. Ze kunnen het dus zeker.
Het is tenenkrommend hoe slecht viaplay in zijn public relations is.Pimmuz schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:11:
Na de eerder leugens bij introductie (zie dit topic, ik heb er eerder overgeschreven) komen ze nu met
"Daarnaast is ons jaarabonnement tijdelijk beschikbaar tegen een gereduceerd tarief, zodat liefhebbers een jaar lang kunnen genieten van ons volledige premium sportaanbod.”
De meerderheid van de liefhebbers hebben al lang een abonnement, dit zou je aan het begin van het jaar moeten doen zodat liefhebber idd een jaar kunnen genieten......
Everything is better with Bluetooth
Ik vind normaal Imola een mooie race. Echter zou ik vanwege de ontwikkelingen van de eredivisie kiezen voor een andere race. Aanstaande zondag wordt de voetbalcompetitie waarschijnlijk beslist en dus zullen veel sportliefhebbers daar de focus op hebben. De echte f1 (only) liefhebbers hebben toch al een betaald abbo dus die hebben hier niet zoveel aan.dnmw2705 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:36:
[Afbeelding]
Denk voor velen een beetje: too little, to late na drie jaar, maar desalniettemin toch mooi dat we weer een volwaardig lineair kanaal erbij hebben met sport. Ze kiezen ook wel een fijne race voor deze actie!
Over de korting op het jaarabonnement, €14,99, ergens nog wel acceptabel, maar nog steeds niet de verbetering in beeld kwaliteit. F1TV Premium is gewoon superieur aan hetgeen dat geleverd wordt door Viaplay. Gisteren is mijn jaarabonnement geëindigd en zal wanneer de UHD4k bij Viaplay Nederland komt wel opnieuw kijken of ik het waard vindt. Bij Viaplay Sweden zijn de races van F1, diverse Premier League- en Bundesliga wedstrijden en de finales van UEFA-competities allemaal in UHD4k beschikbaar. Ze kunnen het dus zeker.
Ik heb ook signalen ontvangen dat VP bezig is om de beeldkwaliteit te verbeteren, is mij niet duidelijk of dit voor de app of lineair is of wellicht beiden.
Als ze betere beeld kwaliteit willen , dat kan maar daar hangt ook een prijskaartje aan . En wie is daar dan de dupe van , juist de consument .
Ja, dit lijkt vooral bedoeld om opzeggers naar aanleiding van het einde van de Premier League en de Bundesliga weer een jaar aan zich te binden.jeanj schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:59:
[...]
Het is tenenkrommend hoe slecht viaplay in zijn public relations is.
Na de eerder leugens bij introductie (zie dit topic, ik heb er eerder overgeschreven) komen ze nu met
"Daarnaast is ons jaarabonnement tijdelijk beschikbaar tegen een gereduceerd tarief, zodat liefhebbers een jaar lang kunnen genieten van ons volledige premium sportaanbod.”
De meerderheid van de liefhebbers hebben al lang een abonnement, dit zou je aan het begin van het jaar moeten doen zodat liefhebber idd een jaar kunnen genieten......
Vanaf vandaag zou die "speciale" aanbieding in moeten gaan maar ik zie hem nog nergens staan. Ben ik kippig of staat die aanbieding nog niet online?Pimmuz schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:11:
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Helaas moet je vaak de chat een bericht sturen.Technomania schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:05:
[...]
Vanaf vandaag zou die "speciale" aanbieding in moeten gaan maar ik zie hem nog nergens staan. Ben ik kippig of staat die aanbieding nog niet online?
Is die "speciale" aanbieding niet gewoon dat je 19,99 (ipv 21,99) betaald per maand wanneer je het standaard abbo afsluit voor een jaar ?Technomania schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:05:
[...]
Vanaf vandaag zou die "speciale" aanbieding in moeten gaan maar ik zie hem nog nergens staan. Ben ik kippig of staat die aanbieding nog niet online?
Althans, na een beetje Googlen lijkt het daar een beetje op. Bij o.a ct, appletips, etc lijkt daar naar verwezen te worden.
Zo wordt je opgelicht .
https://viaplay.com/check...r/4445167?voucher=VX9P4JT
https://viaplay.com/check...r/4445167?voucher=VX9P4JT
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik betaal nu €19,99 per maand voor het standaard basis pakket. Enige goedkopere pakket dat ik zie staan is €16,99 maar dan moet ik een jaarabonnement afsluiten.Sandburd schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:28:
[...]
Is die "speciale" aanbieding niet gewoon dat je 19,99 (ipv 21,99) betaald per maand wanneer je het standaard abbo afsluit voor een jaar ?
Althans, na een beetje Googlen lijkt het daar een beetje op. Bij o.a ct, appletips, etc lijkt daar naar verwezen te worden.
En dat is dan het basis pakket denk ik? Die wil je echt niet. Tenzij je het niet vervelend vindt om bij bijvoorbeeld f1 een split screen te krijgen met reclame (reclame groter dan de live beelden en geluid van de reclame)Technomania schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:34:
[...]
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik betaal nu €19,99 per maand voor het standaard pakket. Enige goedkopere pakket dat ik zie staan is €16,99 maar dan moet ik een jaarabonnement afsluiten.
Voor internet/tv/mobiel/energie etc. is het heel normaal maar bij Viaplay is het schandalig en oplichting...Pimmuz schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:11:
Dat is inderdaad het pakket met reclame wat ik nu ook heb. Ik vind die reclame behoorlijk vervelend dus de volgende race via F1 TV Pro kijken.Sandburd schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:39:
[...]
En dat is dan het basis pakket denk ik? Die wil je echt niet. Tenzij je het niet vervelend vindt om bij bijvoorbeeld f1 een split screen te krijgen met reclame (reclame groter dan de live beelden en geluid van de reclame)
Ze kunnen het zeker. Maar hoeveel mensen hier in NL zouden er zijn die 50+ per maand willen betalen voor Viaplay?dnmw2705 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:36:
Bij Viaplay Sweden zijn de races van F1, diverse Premier League- en Bundesliga wedstrijden en de finales van UEFA-competities allemaal in UHD4k beschikbaar. Ze kunnen het dus zeker.
Sandburd schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:28:
[...]
Is die "speciale" aanbieding niet gewoon dat je 19,99 (ipv 21,99) betaald per maand wanneer je het standaard abbo afsluit voor een jaar ?
/f/image/yLRa2rPavVa2nyh89PP7n1Mh.png?f=fotoalbum_large)
Dit is het gene wat hij bedoelt alleen kun je er niet op klikken want ik krijg na 1sec een 504 te zien

Arsenal - Newcaste is nu live en wat zie ik? Bedankt voor het kijken. Grrr de wedstrijd is nu bezig en kan je dus nu niet kijken
En dat allemaal omdat Westham - Nottingham uitliep. Hehe eindelijk begonnen!!
[ Voor 36% gewijzigd door desalniettemin op 18-05-2025 17:33 ]
Ik zie dat er nog andere wedstrijden zijn, denk dat deze ook op Viaplay+ komt. Dus dan moeten ze daar op schakelen.desalniettemin schreef op zondag 18 mei 2025 @ 17:30:
Arsenal - Newcaste is nu live en wat zie ik? Bedankt voor het kijken. Grrr de wedstrijd is nu bezig en kan je dus nu niet kijken![]()
En dat allemaal omdat Westham - Nottingham uitliep. Hehe eindelijk begonnen!!
Vanmorgen maar eens de nabeschouwing van Vroooom bekeken. Programma was goed, goede interviews van Chiel van Koldenhoven, leuk stukje over Thierry Boutsen. Wordt een leuk programma.
Maar waarom niet even technisch aandacht besteed aan het programma - en dan met name de kijkervaring achteraf. De onnozele vijf minuten reclame vooraf eraf geknipt, die ik nu moet doorscrollen op de telefoon, wat door het gebedje aan markers in de tijdlijn niet lekker werkt. En de reclametijd tussendoor overslaan - ik betaal extra om geen reclame te hebben en moet nu vijf minuten doorscrollen op mijn telefoon. Dit kan een zoveel betere ervaring zijn……..
Maar waarom niet even technisch aandacht besteed aan het programma - en dan met name de kijkervaring achteraf. De onnozele vijf minuten reclame vooraf eraf geknipt, die ik nu moet doorscrollen op de telefoon, wat door het gebedje aan markers in de tijdlijn niet lekker werkt. En de reclametijd tussendoor overslaan - ik betaal extra om geen reclame te hebben en moet nu vijf minuten doorscrollen op mijn telefoon. Dit kan een zoveel betere ervaring zijn……..
Weten jullie of er reclames zijn tijdens de race, wanneer je Viaplay+ via KPN neemt?
Er staat dat je alle F1 live kunt zien en daarnaast een selectie aan Bundesliga en Engels voetbal op kanaal 230 voor €16.99 per maand. Dat is voor mij prima, want eigenlijk hoef ik alleen F1 live te zien. Ik vind alleen die reclames tijdens de race erg irritant.
Er staat dat je alle F1 live kunt zien en daarnaast een selectie aan Bundesliga en Engels voetbal op kanaal 230 voor €16.99 per maand. Dat is voor mij prima, want eigenlijk hoef ik alleen F1 live te zien. Ik vind alleen die reclames tijdens de race erg irritant.
Of je neemt 14,99 abo en je kijkt via F1TV Pro.Matizovic schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:30:
Weten jullie of er reclames zijn tijdens de race, wanneer je Viaplay+ via KPN neemt?
⏩ PVOutput☀️
Begrijpelijk als je bij het goedkoopste abonnement van €19,99 per maand (12x €19.99 = €239,88 per jaar) reclame durft te tonen en nog steeds niet echt naar de klanten luistert, ben eerlijk gezegd heel benieuwd hoelang dit nog goed blijft gaan. Voor een veel goedkopere prijs van €11,90 per maand (12x €11.90 = €142,80 per jaar) heb je een veel stabieler, beter beeldkwaliteit en dat ook nog eens zonder reclame bij F1TV.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Viaplay TV+ is inclusief reclame. Zie hier (klikken op "Vergelijk hier de abonnementen").Matizovic schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:30:

Tenzij je per se een lineaire zender wilt hebben, ben je inderdaad beter af met een los F1TV-abonnement (goedkoper, geen reclame, betere beeldkwaliteit).
[ Voor 10% gewijzigd door TexMex op 23-05-2025 15:56 ]
Dat is ook een optie inderdaad?
Heeft F1TV Nederlands commentaar?
Dank, met reclame dus. Dan valt het voor mij af!TexMex schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:54:
[...]
Viaplay TV+ is inclusief reclame. Zie hier (klikken op "Vergelijk hier de abonnementen").
[Afbeelding]
Tenzij je per se een lineaire zender wilt hebben, ben je inderdaad beter af met een los F1TV-abonnement (goedkoper, geen reclame, betere beeldkwaliteit).
F1 TV maakt gebruik van Viaplay commentaar in het Nederlands.Matizovic schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:15:
[...]
Dat is ook een optie inderdaad?![]()
Heeft F1TV Nederlands commentaar?
[...]
Dank, met reclame dus. Dan valt het voor mij af!
⏩ PVOutput☀️
Daar kan ik een kort antwoord geven , bij viaplay + krijgt je altijd reclame bij elke provider .Matizovic schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:30:
Ben stiekem wel beetje blij met die kanaal. Voor m’n ouders een grote opluchting. Ze snappen gewoon niet met al die streamingdiensten, en hoe vaak ze wel belde omdat ze het weer niet snapte. Nu gewoon kanaal nummer intikken dat op het briefje licht voor de tv en ze kunnen het zien. Dan maar met reclame. Dat maakt ze niet uit, gaat om gemak
*knip*
We houden het fatsoenlijk.
We houden het fatsoenlijk.
[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 23-05-2025 22:32 ]
Tjonge jonge jonge.....
Weeg je woorden een beetje aub.
Weeg je woorden een beetje aub.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Viaplay heeft nu een basis abonnement met reclame voor 16,99 pm/pj of 19,99 pm en een standaard abonnement zonder reclame wat 3 respectievelijk 2 euro meer kost. Zie https://viaplay.com/nl-nl/G_Dragon schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:49:
[...]
Begrijpelijk als je bij het goedkoopste abonnement van €19,99 per maand (12x €19.99 = €239,88 per jaar) reclame durft te tonen en nog steeds niet echt naar de klanten luistert, ben eerlijk gezegd heel benieuwd hoelang dit nog goed blijft gaan. Voor een veel goedkopere prijs van €11,90 per maand (12x €11.90 = €142,80 per jaar) heb je een veel stabieler, beter beeldkwaliteit en dat ook nog eens zonder reclame bij F1TV.
Ik snap ook niet waarom iemand het lineaire viaplay plus zou willen nemen, aangezien je dan weer op vaste tijden moet gaan zitten (of gaan opnemen), terwijl je voor het zelfde geld de streamingdienst hebt.
Koop in juli een goedkope firestick hd 4k tijdens de prime days, en op je tv met een vrije HDM poort kan je dan alles zien wat viaplay bied, wanneer je wilt (binnen de duur dat ze het ter beschikking stellen). Wil je alleen F1 dan is F1TV pro de goedkopere en beter keuze, draait op de zelfde hardware.
Everything is better with Bluetooth
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat je soms tijdens een livestream of juist die stream/uitzending probeert terug te kijken met regelmaat een scherm te zien krijgt met 'Bedankt voor het kijken' of gewoon minutenlang een zwart Viaplay logo waardoor je dus van alles en nog wat mist.
Dit getuigt gewoon van zeer onprofessionele zaken of stagiairs die aan de knopen zitten en het gebeurt overal, bij het voetbal, darts en alle race classes. Dit gebeurt dagelijks en op de prime momenten zoals het weekend lijkt het nog veel vaker voor te komen.
Er een melding van maken bij Viaplay heeft geen enkele zin want ze blijven toch roepen dat het aan je eigen apparatuur ligt hoe bizar dat ook mag zijn.
Dit getuigt gewoon van zeer onprofessionele zaken of stagiairs die aan de knopen zitten en het gebeurt overal, bij het voetbal, darts en alle race classes. Dit gebeurt dagelijks en op de prime momenten zoals het weekend lijkt het nog veel vaker voor te komen.
Er een melding van maken bij Viaplay heeft geen enkele zin want ze blijven toch roepen dat het aan je eigen apparatuur ligt hoe bizar dat ook mag zijn.
Ik herken dat niet, was dat gisteren?Pimmuz schreef op zondag 25 mei 2025 @ 12:34:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat je soms tijdens een livestream of juist die stream/uitzending probeert terug te kijken met regelmaat een scherm te zien krijgt met 'Bedankt voor het kijken' of gewoon minutenlang een zwart Viaplay logo waardoor je dus van alles en nog wat mist.
Nu kijk ik bijvoorbeeld DTM, heerlijk! Ziggo doet het niet, of komt met Sneijder die weer in een programma zit te praten.
ViaPlay+ snap ik dan weer niets van. Het eigen kanaal opzicht nog wel, al had ik het gewoon bij SBS9 gehouden.
Zag het vandaag tijdens de F2 race ook minuten lang. Was gelukkig merendeels tijdens de rode vlag en verder nog niet gezien gelukkig (dit was via de website)HollowGamer schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:27:
[...]
Ik herken dat niet, was dat gisteren?
Nu kijk ik bijvoorbeeld DTM, heerlijk! Ziggo doet het niet, of komt met Sneijder die weer in een programma zit te praten.
ViaPlay+ snap ik dan weer niets van. Het eigen kanaal opzicht nog wel, al had ik het gewoon bij SBS9 gehouden.
Nee vandaag zoals Beakzz dat ook bevestigd. Ziggo heb ik al een hele tijd niet meer kreeg half jaar gratis van KPN bij het verlegen van mijn abbo maar ik ga geen 18euro betalen voor alleen een beetje motogp en race cafe.HollowGamer schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:27:
[...]
Ik herken dat niet, was dat gisteren?
Klopt maar om dan 'gelukkig' blij te zijn dat het niet tijden de race gebeurt is al erg zat eigenlijkBeakzz schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:30:
[...]
Zag het vandaag tijdens de F2 race ook minuten lang. Was gelukkig merendeels tijdens de rode vlag en verder nog niet gezien gelukkig (dit was via de website)
Had ik ook toen een Premier League wedstrijd was uitgelopen, maar de volgende wedstrijd was al bezig. Het lijkt alleen maar slechter te worden. Het is vanwege de PL anders had ik Viaplay allang opgezegd. Steeds prijzen verhogen, maar wat ze leveren wordt steeds slechter.Pimmuz schreef op zondag 25 mei 2025 @ 12:34:
Zou Viaplay dit ook wel eens lezen vraag ik me hier op tweakers of boeit het ze gewoon niet?
Het is gewoon een feit dat het gelukkig zo uit kwam en daar mee keur ik het niet goed of zo. Bijna te toevallig zonder dat er iemand ergens op een knopje drukt. Dit was wel een nieuwe voor mij terwijl ik F1 t/m F3, DTM en de Porsche Cup volg en genoeg andere evenementen. Als dit tijdens de F1 gaat gebeuren in de TV app wordt ik gekPimmuz schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:38:
[...]
Klopt maar om dan 'gelukkig' blij te zijn dat het niet tijden de race gebeurt is al erg zat eigenlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 25-05-2025 13:45 ]
Wat vreemd, er staat mij iets bij dat ik het bij de F1 Q ook kreeg, maar dat was tijdens het rust moment.Beakzz schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:30:
[...]
Zag het vandaag tijdens de F2 race ook minuten lang. Was gelukkig merendeels tijdens de rode vlag en verder nog niet gezien gelukkig (dit was via de website)
Wist niet dat het zo erg was, het voetbal gaat grotendeels gelukkig wel goed hier.
Straks ook de show om 17.00u.
Ik heb nu gezien wat jullie bedoelen. Hebben jullie toevallig ook een abbo. met reclame?
Het lijkt erop dat ze een reclame playlist (manifest) pushen tussen de stream, en dan weer moeten terugschakelen. Dus dan krijg je die ViaPlay logo te zien, want dan moet hij de originele weer ophalen.
Ik weet (nog) niet of ze echt op het apparaat (client) de reclame pushen, of dat zij het dus zelf verkeerd doen.
Het lijkt erop dat ze een reclame playlist (manifest) pushen tussen de stream, en dan weer moeten terugschakelen. Dus dan krijg je die ViaPlay logo te zien, want dan moet hij de originele weer ophalen.
Ik weet (nog) niet of ze echt op het apparaat (client) de reclame pushen, of dat zij het dus zelf verkeerd doen.
Nee het was echt een fout, iig bij de F2 race vanochtend. Met reclame is het picture in picture.HollowGamer schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:10:
Ik heb nu gezien wat jullie bedoelen. Hebben jullie toevallig ook een abbo. met reclame?
Nu was het gewoon een zwart scherm met Viaplay logo, net of de uitzending was afgelopen.
F1tvpro werkte het prima, dus was ook geen fout in de verbinding ofzo.
Als vervolg op mijn recente post over de bruikbaarheid van de app, nu bij terugkijken. Gisteren begonnen aan Vroom. Vandaag verder kijken, maar de app onthoudt niet waar je gebleven bent (2019 Samsung). Is dat bij andere TV’s ook zo? Ben ik de enige die dit basic functionaliteit vindt?
Dit zit er helaas niet in, stomme is dat dit wel voor series zo is dacht ik.Rallye schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:34:
Als vervolg op mijn recente post over de bruikbaarheid van de app, nu bij terugkijken. Gisteren begonnen aan Vroom. Vandaag verder kijken, maar de app onthoudt niet waar je gebleven bent (2019 Samsung). Is dat bij andere TV’s ook zo? Ben ik de enige die dit basic functionaliteit vindt?
Bij viaplay wordt dat niet ondersteunt , bij ziggogo kan ik race cafe gewoon op een ander tijdstip verder kijken .
Zo leuk vind ik Vrooooom ook niet.wim62 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 11:13:
Bij viaplay wordt dat niet ondersteunt , bij ziggogo kan ik race cafe gewoon op een ander tijdstip verder kijken .
Voordeel is wel dat ViaPlay op Linux werkt, C+ geeft er niets om. Was gisteren aan het kijken naar hun, maar dan moet ik allemaal workarounds gaan doen.
Ik vind Vroom wel leuk. Kamphues kan zijn kennis van de F1 historie er beter in kwijt en dat vind ik leuk. Maar ik kijk inderdaad eerst Ziggo (vandaar het uitgesteld kijken van Vroom).
Maar als je echt een goede ervaring zou willen bieden dan moet dit toch gewoon te programmeren zijn? Net als die vijf minuten vooraf verwijderen en de reclametijd even verwijderen voor als je een premiumabbo verkocht hebt….. Voor mij lijkt het gewoon alsof ze hun best niet willen doen. Veel geld betaald voor de rechten, de hoogste prijs vragen aan de klant, maar een premium ervaring bieden ho maar.HollowGamer schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:42:
[...]
Dit zit er helaas niet in, stomme is dat dit wel voor series zo is dacht ik.
Pfff, weer problemen bij Viaplay (nu met inloggen). Het is ook altijd wat daar. Gelukkig kan ik FP3 nog via F1 kijken, maar het wordt onderhand tijd dat we compensatie krijgen van Viaplay.
Als klap op de vuurpijl wordt ik nu nog geblockt ook
.
Why? Something about the behaviour of the browser has caught our attention.
There are various possible explanations for this:
You are browsing and clicking at a speed much faster than expected of a human being.
Something is preventing account verification from working properly on your device.
There is - or has been - suspicious activity on the same network as you are on (IP xxx.xxx.xxx.xxx)
Need help with accessing your account or the site? Contact Viaplay Customer Support or submit feedback.
Why? Something about the behaviour of the browser has caught our attention.
There are various possible explanations for this:
You are browsing and clicking at a speed much faster than expected of a human being.
Something is preventing account verification from working properly on your device.
There is - or has been - suspicious activity on the same network as you are on (IP xxx.xxx.xxx.xxx)
Need help with accessing your account or the site? Contact Viaplay Customer Support or submit feedback.
Inderdaad inlog probleem. F1TV doet het wel.
Half uur geleden gestart met FP3 en geen probleem vooralsnog. Hopelijk blijft dat zo met de Quali straks.
Kan niet inloggen op Viaplay. Niks wordt geaccepteerd. Staat er:
Sommige kunnen problemen ervaren met Viaplay. Kijk vandaag de F1 op de PC!
Ik zit al op mijn PC en kan dan ook niet inloggen. Of de FM1 kijken, prutsers! *censuur*
Ik zit al op mijn PC en kan dan ook niet inloggen. Of de FM1 kijken, prutsers! *censuur*
[ Voor 6% gewijzigd door desalniettemin op 31-05-2025 14:34 ]
Check eens de fallback die ik net poste.desalniettemin schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:33:
Kan niet inloggen op Viaplay. Niks wordt geaccepteerd. Staat er:
Hier ook, kan niet inloggen, F1 Pro werkt ook niet lekker
Jep hier hetzelfde pfff, vorige week ook al gezeik met de F2 race.
Zelfs bij de fallback zijn ze aan het prutsen, die button haha css absolute ofzo? 🤣
Zelfs bij de fallback zijn ze aan het prutsen, die button haha css absolute ofzo? 🤣
/f/image/VH6XL0vPAYRBu6QsVJUYSNiF.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 76% gewijzigd door Marc3l op 31-05-2025 15:27 ]
Heb ik gemist, maar dat wist ik al door een tip van Miguel op allestoringen, maar geen voorbeschouwing, maar dat boeit me toch niet.
Werkt.HollowGamer schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:42:
https://failover.viaplay.com/nl-nl/index.html
Kennelijk ligt hun main webserver eruit.
Dankjewel
Hier ook problemen met Viaplay. Ik kan niet inloggen en krijg de foutmelding dat mijn wachtwoord onjuist is. nu "inlogfout".
[ Voor 9% gewijzigd door Technomania op 31-05-2025 15:32 ]
Yup... Ik had mijn schoonvader ook al aan de lijn: VIaplay doet het niet.
Gelukkig kijk ik zelf via F1TV. Maar het blijven prutsers bij Viaplay.
Gelukkig kijk ik zelf via F1TV. Maar het blijven prutsers bij Viaplay.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2