Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 154 ... 157 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:40
meesje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:24:
Weer eens een positief bericht. :) De wedstrijd Liverpool - Southampton ziet er via mijn Apple TV prima uit!
Even voor je gecheckt
Wordt ook op 1920x1080p uitgezonden ipv 720(andere wedstrijden op dit moment)
Dat merk je echt wel. Ziet er idd aardig goed uit
Lijkt net of ze naar 1 stream hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:24:
Weer eens een positief bericht. :) De wedstrijd Liverpool - Southampton ziet er via mijn Apple TV prima uit!
Jammer alleen dat Liverpool voorstaat. ;)

Maar volgens mij zijn de hoofd wedstrijden altijd better in resolutie. Die van Fullham is weer stukken minder. Al heb ik geen idee of dat wel beter is op de Apple TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik heb wellicht slechte ogen maar zie niet super verschil tussen de wedstrijd van Liverpool en Fulham.
Kijk via een Google TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
Marc3l schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:44:
Ik heb wellicht slechte ogen maar zie niet super verschil tussen de wedstrijd van Liverpool en Fulham.
Kijk via een Google TV.
Bij Apple TV zie je echt wel verschil😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Marc3l schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:44:
Kijk via een Google TV.
Ik merk het als het beeld veel of snel beweegt.
Vooral aan de onder of bovenkant. Het lijkt minder scherp, ook via Google TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-05 20:32
pronkje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:27:
[...]

Maar waarom kan het bij Netflix apple plus dan wel ?
Livestreamen en on demand streamen zijn echt verschillend.

Om het makkelijk uit te leggen, streaming werkt tegenwoordig adaptive. On demand kan je gewoon heel veel verschillende versies, codecs en bitrates van te voren renderen. Bij Netflix hebben ze van oudsher veel geïnvesteerd om alles goedkoop te maken. Zeer vroeg in de cloud stappen. Eigen servers bij ISPs. Dat soort dingen.

Andere services hebben dat niet. Verder dien je alles wat ik hierboven heb verteld ook in realtime te doen. Bij kabel tv en satelliet is het te doen want dan zend je gewoon 1 signaal uit naar iedereen. Met streamen zenden ze alles op elke apparaat die er bestaat. Dat is gewoon zeer complex, om veel redenen.

Voor zover ik weet is Netflix sinds kort echt pas aan het livestreamen. Daar is het ook gewoon 1080P max.

Het komt er allemaal wel, in het algemeen bedoel ik. Licenties voor codecs zijn gewoon hoog. Rekenkracht is duur. Bandwidth. Misschien wel meer. Voornamelijk dat mensen het op alle apparaten wil hebben maakt het complex. Je wil als streamingsdienst iedereen bereiken maar niet iedereen heeft alleen maar een Apple TV of een Google TV. Dan wordt het gewoon allemaal zo lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:24
pronkje schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:27:
[...]

Maar waarom kan het bij Netflix apple plus dan wel ?
Is ook gewoon strategisch. Blijkbaar testen ze nu in Zweden en mocht Viaplay het aankunnen zullen ze het wel geleidelijk uitrollen tegen meerprijs (al is de vraag hoever het nog kan reiken). Hopelijk zorgen de lineare kanalen voor een positievere hapervrije ervaring straks want dat hebben ze echt wel nodig in Nederland. En als je het alleen om F1 te doen is kan je F1 Pro in 4K nu aanschaffen.

Stabiliteit is waar Viaplay nu naar op zoek is. Even afwachten hoeveel mensen hun abonnement daadwerkelijk hebben opgezegd en hoe de nieuwe studioprogramma's het gaan doen. Een voordeel kan nog zijn dat het de komende maanden mooier weer is dus niet iedereen zal altijd thuis voor de buis hangen, dus mocht de app het op mobiel of tablet gewoon blijven doen zal niet iedereen 4K verwachten de komende tijd thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Deezers schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 18:44:
[...]

Is ook gewoon strategisch. Blijkbaar testen ze nu in Zweden en mocht Viaplay het aankunnen zullen ze het wel geleidelijk uitrollen tegen meerprijs (al is de vraag hoever het nog kan reiken). Hopelijk zorgen de lineare kanalen voor een positievere hapervrije ervaring straks want dat hebben ze echt wel nodig in Nederland. En als je het alleen om F1 te doen is kan je F1 Pro in 4K nu aanschaffen.
Dat is niet echt een test meer hoor (die link was waarschijnlijk een oude pagina). Viaplay zendt F1 en deel van de Premier League (waarschijnlijk de wedstrijden die hier in 1080p te zien zijn) al jaren uit in 4K in Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het blijft gek dat het bij deze wedstrijd wel kan met Nederlands commentaar, maar voor de beker is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.totaaltv.nl/n...en-distributie-tvzenders/

Super groot artikel, met eigenlijk als hoofdtekst: 'Wij hebben (ook) geen idee, maar gokken zo wat er momenteel gebeurt of kan gebeuren'.

Nu vind ik deze site sowieso al een roddel en soms doorgeefluik voor ISPs (soms zijn ze heel positief over Ziggo of bedrijf X), maar opzicht is het wel opvallend dat er voor vrijdag dus nog altijd niets is voor Ziggo/KPN mensen. Die moeten dus echt een pakket afnemen (+ cast device), ook al is dat alleen voor de samenvattingen. (Of bij F1TV - maar focus even op ViaPlay)

Ik zie nu overigens wel weer de reclames op ViaPlay voorbij komen waarbij 'gezelligheid' enzo weer bovenaan staat. Nu snap ik dat wel dat de meeste dat leuk vinden, maar voor mij hoeft het ook weer geen Ziggo Sport 2.0 te worden.

Zondagavond had ik het Race Cafe opstaan, en ik vind het gewoon geen leuk programma. Te gezellig is leuk, maar het is net DWDD 2.0.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soppyscroll
er wordt weer aardig getest bij Viaplay
https://viaplay.com/playe...test-1/s25031149459280578
Geen wijziging te zien qua bitrate of resolutie

https://viaplay.com/playe...test-3/s25031158532779670
kan ik niet openen op apple tv. maar Viaplay basis logo? misschien iets te maken met reclame?

https://viaplay.com/playe...test-2/s25031184684165467
ook test en nieuwe studio te zien?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/as6_Au9KgwPe12JDTkbjl8-V1fo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/21nDgVAX363UA1NjdIBCntVi.jpg?f=fotoalbum_large

Kan de andere 2 streams jammergenoeg niet bekijken op de apple tv, wel in de browser

Edit* Nu wel, alle streams zijn zelfde Bitrate en/of 1920x1080

[ Voor 33% gewijzigd door Soppyscroll op 11-03-2025 23:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:19
Vandaag f1tv weer eens opgestart bij familie omdat de oude versie f1tv het niet meer deed en een update nodig had.

Kwam ik er achter dat de 2 wekelijkse renewal verkeerd gelopen was. Gevolg was dat de laatste order op 12/3 een remove was.

Of het met alle omzettingen van abbo's te maken heeft weet ik niet, maar ik moest het account tussen viaplay en f1tv in ieder geval opnieuw synced, en nu heeft het de status new (ipv renew) en staat pro weer aan.

Mijn advies, check even wanneer de laatste renewal is geweest zodat je van het weekend niet op een ongewenst moment verrast wordt dat het het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mirx_NL schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:55:
Vandaag f1tv weer eens opgestart bij familie omdat de oude versie f1tv het niet meer deed en een update nodig had.

Kwam ik er achter dat de 2 wekelijkse renewal verkeerd gelopen was. Gevolg was dat de laatste order op 12/3 een remove was.

Of het met alle omzettingen van abbo's te maken heeft weet ik niet, maar ik moest het account tussen viaplay en f1tv in ieder geval opnieuw synced, en nu heeft het de status new (ipv renew) en staat pro weer aan.

Mijn advies, check even wanneer de laatste renewal is geweest zodat je van het weekend niet op een ongewenst moment verrast wordt dat het het niet meer doet.
Vroeger met Ziggo was dat ook zo'n speciaaltje, die deden per race in de week voor de race steeds een renew, en aan het einde van het seizoen een suspend :P

Heb nog flink veel pagina's aan 'facturen' van 0eu in mijn account history staan :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:19
YakuzA schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:50:
[...]

Vroeger met Ziggo was dat ook zo'n speciaaltje, die deden per race in de week voor de race steeds een renew, en aan het einde van het seizoen een suspend :P

Heb nog flink veel pagina's aan 'facturen' van 0eu in mijn account history staan :P
Met viaplay ook, zo te zien elke 2 weken, maar misschien tijdens het seizoen vaker.

Maar ja, zo heeft alles wel zijn eigenaardigheden, mijn eigen f1tv account verloopt zondag, dus maar hopen dat de auto renewal zonder problemen verloopt. Nog geen enkele melding van gehad namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Hier wat informatie van Odido over Viaplay TV en Viaplay TV+:

Nieuw bij Odido: Viaplay TV+

Zie met name ook de antwoorden in de FAQ.

Viaplay TV+ lijkt eigenlijk alleen geschikt voor diegenen die absoluut niet willen of kunnen streamen, want het komt op mij toch wel erg karig over. Zo kun je programma's niet opnemen of terugkijken en de zender is ook niet beschikbaar in de Odido online TV App. Ze proberen je dus op allerlei manieren alsnog naar de streamingdienst te pushen.

Een combinatie-abonnement met de streamingdienst was toch leuker geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:51
Hm terugkijken van de vrije trainingen lukt hier niet.
Er is een onbekende fout opgetreden (Foutcode: SW-1001)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:23
dutchgio schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:29:
Hm terugkijken van de vrije trainingen lukt hier niet.
Er is een onbekende fout opgetreden (Foutcode: SW-1001)
Deze fout krijg ik niet, maar zowel via de Viaplay app op mijn iPhone als Safari (macOS, Macbook) hoor ik geen geluid. Wel als ik op mijn Macbook Chrome gebruik. Bijzonder. F1TV werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
meesje schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:46:
[...]

Deze fout krijg ik niet, maar zowel via de Viaplay app op mijn iPhone als Safari (macOS, Macbook) hoor ik geen geluid. Wel als ik op mijn Macbook Chrome gebruik. Bijzonder. F1TV werkt wel.
Inmiddels werkt het bij mij wel weer, met geluid ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:04

alienfruit

the alien you never expected

Ik heb de boel maar geannuleerd. Oorspronkelijk had ik Viaplay voor het buitenlandse voetbal voor mijn schoonvader. Nu op zoek naar een goed(koper) alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
alienfruit schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:41:
Ik heb de boel maar geannuleerd. Oorspronkelijk had ik Viaplay voor het buitenlandse voetbal voor mijn schoonvader. Nu op zoek naar een goed(koper) alternatief.
Ik begrijp wat je hiermee bedoelt, het is jammer dat ze mensen dwingen hiernaartoe.

ViaPlay+ voor één zender, en dat nog zonder alles (dus streaming), werkt nergens meer, ook niet in Nederland.
Kan mij niet een andere sport-aanbieder in een willekeurig land die dit precies hetzelfde doet.

Doen ze dit in hun thuisland wel? Dacht dat het daar ook minstens 4 kanalen waren op TV, en de streaming zit erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
dutchgio schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:23:
[...]

Inmiddels werkt het bij mij wel weer, met geluid ook.
Net even gecheckt. Bij mij werkt het ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 02:40
TexMex schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:11:
Hier wat informatie van Odido over Viaplay TV en Viaplay TV+:

Nieuw bij Odido: Viaplay TV+

Zie met name ook de antwoorden in de FAQ.

Viaplay TV+ lijkt eigenlijk alleen geschikt voor diegenen die absoluut niet willen of kunnen streamen, want het komt op mij toch wel erg karig over. Zo kun je programma's niet opnemen of terugkijken en de zender is ook niet beschikbaar in de Odido online TV App. Ze proberen je dus op allerlei manieren alsnog naar de streamingdienst te pushen.

Een combinatie-abonnement met de streamingdienst was toch leuker geweest...
Ik heb dan ook het vermoeden dat dit de reden is waarom er nog geen overeenkomst is met Ziggo en KPN. Die willen in principe dat extra pakketten binnen hun app te bekijken zijn, zeker in het geval van lineaire TV.

Dat Viaplay dit niet toelaat is puur vanwege het delen van inloggegevens. En op zich is dat geen vreemd standpunt, alleen moet je dan niet het kanaal aanbieden voor 17 euro per maand. Het lijkt erop dat de 'deel' tax al is toegevoegd, dus laat kijkers dan ook gewoon kijken via de app, of verlaag de prijs naar 5-6 euro per maand voor dat ene kanaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
Viaplay TV (dus zonder +) is per direct bij Ziggo op kanaal 13 beschikbaar.
https://www.totaaltv.nl/n...v-per-direct-beschikbaar/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:59:
Daar moet bijna wel iets belangrijks tegenover staan, als Ziggo zomaar op stel en sprong het kanaalnummer van Ziggo TV afstaat aan Viaplay TV, zelfs nog lager dan het eigen Ziggo Sport op kanaal 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:17

Grannd

da Granndest

Het gekke is dat ze daar net formule 3 en nu de formule 2 kwalificatie op uitzenden. Volgens de tv gidsen die ik kan vinden zouden ze nu bones op viaplay tv uitzenden.
Alsof ze nu het premium kanaal doorgeven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Grannd schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:26:
Het gekke is dat ze daar net formule 3 en nu de formule 2 kwalificatie op uitzenden. Volgens de tv gidsen die ik kan vinden zouden ze nu bones op viaplay tv uitzenden.
Bones is te zien op het oude Viaplay TV, wat nu dus weer SBS9 is. Op het nieuwe Viaplay TV (zonder +) zo te zien alleen nog maar sportcontent van Viaplay en geen pulp-tv meer. Viaplay TV+ zal waarschijnlijk later nog volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Grannd schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:26:
Kanaal 13 lijkt inderdaad Viaplay TV+ (nu F2) en op kanaal 19 heb je nu Viaplay TV (met op dit moment Bones). Wellicht wordt kanaal 19 straks hernoemd naar SBS9 en kanaal 13 wordt Viaplay TV (zonder plus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:59:
Grappige als je terugkijkt, is dat het gewoon plotseling is gedaan, zo 'poef'.

Wat ik zo gek vind, hoe kunnen ze blijven voortbestaan? Ik zag op SBS9 van 6.00u t/m 16.00u Tell sell, kijken daar echt mensen naar? Heeft Viaplay wel genoeg content om dat slot te vullen?

Ook weer lekker gecommuniceerd. Maar veel verschil gaat het niet uitmaken, gok niet dat de F1 Race er dit weekend is? Wel Engels/Duits voetbal gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:35:
[...]

Kanaal 13 lijkt inderdaad Viaplay TV+ (nu F2) en op kanaal 19 heb je nu Viaplay TV (met op dit moment Bones). Wellicht wordt kanaal 19 straks hernoemd naar SBS9 en kanaal 13 wordt Viaplay TV (zonder plus).
De kwalificaties en samenvattingen komen op Viaplay (zonder de plus). Viaplay+ is eigenlijk een heel duur kanaal, beetje zoals Ziggo Sport, maar eigenlijk niet echt iets waar ze alles laten zien.

Dus gok dat dit wel Viaplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ah, ik krijg überhaupt geen sbs9 binnen via het signaal dat je altijd binnen krijgt via de coax aansluiting zonder überhaupt een abonnement te hebben.
Zou wel handig zijn als er ergens online komt wat ze wanneer uitzenden op dit kanaal (of de epg fixen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
HollowGamer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:36:
[...]

Grappige als je terugkijkt, is dat het gewoon plotseling is gedaan, zo 'poef'.

Wat ik zo gek vind, hoe kunnen ze blijven voortbestaan? Ik zag op SBS9 van 6.00u t/m 16.00u Tell sell, kijken daar echt mensen naar? Heeft Viaplay wel genoeg content om dat slot te vullen?

Ook weer lekker gecommuniceerd. Maar veel verschil gaat het niet uitmaken, gok niet dat de F1 Race er dit weekend is? Wel Engels/Duits voetbal gok ik.
Ik vraag me af of ze die zender helemaal gaan vullen. Als de tvgids van Ziggo klopt is er afwisselend Viaplay tv en Ziggo tv. Ik hoop overigens dat ze de gids nog iets specifieker gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:39:
[...]

Ik vraag me af of ze die zender helemaal gaan vullen. Als de tvgids van Ziggo klopt is er afwisselend Viaplay tv en Ziggo tv. Ik hoop overigens dat ze de gids nog iets specifieker gaan maken.
De EPG is echt heel slechte geworden. Vroeger was het echt goed, bij Ziggo is dat heel slecht geworden sinds ze zijn overgestapt naar een andere partij.

Ik heb bijvoorbeeld vaak geen idee meer of iets live of een herhaling is.

Het lijkt allemaal ook wat plotseling. Het logo van SBS9 is wel weer terug op Ziggo Go, waarbij Ziggo nu is hernoemt naar Viaplay maar nog zonder icoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
HollowGamer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:39:
[...]

De kwalificaties en samenvattingen komen op Viaplay (zonder de plus). Viaplay+ is eigenlijk een heel duur kanaal, beetje zoals Ziggo Sport, maar eigenlijk niet echt iets waar ze alles laten zien.

Dus gok dat dit wel Viaplay is.
Ze zijn druk bezig. Situatie nu: kanaal 19 SBS9, kanaal 13 Viaplay TV in de tv gids bij Ziggo. Echter bij beide kanaal (nog) rechtsboven het Viaplay TV logo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:35:
[...]

In de app is het oude Viaplay TV in de gids al hernoemd naar SBS9 (inderdaad nog niet in beeld op de zender zelf). Ziggo TV zal maandag dan wel het logo van Viaplay TV krijgen.

Viaplay TV (zonder +) wordt een dedicated sportzender binnen het basispakket. Waarschijnlijk wel met veel herhalingen/samenvattingen.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 14-03-2025 18:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:30
Kanaal 13 kan natuurijk nooit ViaplayTV + worden. Hoe willen ze laatstgenoemde anders dan gaan verkopen...

Heel misschien, en dat zou een mazzeltje zijn voor mensen zonder subscription op Viaplay of F1TV, zetten ze het open totdat ViaplayTV + daadwerkelijk te koop is bij Ziggo. Maar dat lijkt mij heel sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
TexMex schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:44:
[...]

In de app is het oude Viaplay TV in de gids al hernoemd naar SBS9 (inderdaad nog niet in beeld op de zender zelf). Ziggo TV zal maandag dan wel het logo van Viaplay TV krijgen.

Viaplay TV (zonder +) wordt een dedicated sportzender binnen het basispakket. Waarschijnlijk wel met veel herhalingen/samenvattingen.
Ik denk ook doordat het nog niet overal hernoemt is bij andere providers. Wat ik ook begreep, is dat vaak al een hele dag is gevuld bij dit soort zenders.

Straks zal dit wel anders worden, voor SBS9 zal het een vast programma worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:48:
Kanaal 13 kan natuurijk nooit ViaplayTV + worden. Hoe willen ze laatstgenoemde anders dan gaan verkopen...

Heel misschien, en dat zou een mazzeltje zijn voor mensen zonder subscription op Viaplay of F1TV, zetten ze het open totdat ViaplayTV + daadwerkelijk te koop is bij Ziggo. Maar dat lijkt mij heel sterk.
Heb jij de gratis races gezien? ;)

Bij Viaplay geloof ik niet in gratis en cadeaus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:49:
[...]

Heb jij de gratis races gezien? ;)

Bij Viaplay geloof ik niet in gratis en cadeaus.
Nee, kanaal 13 is nu inderdaad gewoon het 'nieuwe' Viaplay TV, dat vandaag ook al bij Odido en Delta van start is gegaan. Ook dat wordt dus gewoon een dedicated sportzender, maar ongetwijfeld met veel minder live sport dan op Viaplay TV+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
TexMex schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:52:
[...]

Nee, kanaal 13 is nu inderdaad gewoon het 'nieuwe' Viaplay TV, dat vandaag ook al bij Odido en Delta van start is gegaan. Ook dat wordt dus gewoon een dedicated sportzender, maar ongetwijfeld met veel minder live sport dan op Viaplay TV+.
Ze zullen gewoon enkele F1 trainingen live doen, en wat voetbalwedstrijden (niet de top affiches). En de races in samenvatting.Precies wat ViaplayTV voorheen ook was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
TexMex schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:52:
[...]

Zit je daar? Want denk niet dat de EPG klopt bij Ziggo, daar staat nog voor de hele week Ziggo TV en dezelfde specials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wat wordt er nou precies allemaal uitgezonden qua F1-programma's op ViaPlay TV?
Vanavond zou 'Vrooooom' komen, maar ik zie alleen Paddock Club staan bijvoorbeeld?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:55:
[...]

Zit je daar? Want denk niet dat de EPG klopt bij Ziggo, daar staat nog voor de hele week Ziggo TV en dezelfde specials.
Nee, ik bedoel dat kanaal 13 (Ziggo TV) nu het beeld laat zien van het nieuwe Viaplay TV. Maar het lijkt allemaal redelijk last minute te zijn geregeld. Komende week zullen ongetwijfeld de EPG, zendernamen- en logo's worden aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
CLB schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:57:
Wat wordt er nou precies allemaal uitgezonden qua F1-programma's op ViaPlay TV?
Vanavond zou 'Vrooooom' komen, maar ik zie alleen Paddock Club staan bijvoorbeeld?
Volgens mij is Vroooom ook op ViaplayTV te zien. Om 22.20 uur.

Knullig naampje trouwens, dat "Vrooooom".

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 14-03-2025 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:58:
[...]

Ik vind het vooral knullig dat ze geen ondertiteling hebben. Alsof iedereen prima Engels kan hier in Nederland of goedhorig is. Best gek, maar ze doen dit ook op hun streamingdienst (niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:41
We zullen vanavond wel ziet bij race cafe of ze ook beelden erbij hebben .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Denk het eerlijk gezegd niet. Je hebt nu Vroooom en Race Café. 2 programma's die in dezelfde vijver vissen. Viaplay zal wel iets van exclusiviteit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
wim62 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:08:
We zullen vanavond wel ziet bij race cafe of ze ook beelden erbij hebben .
Ik ben vooral benieuwd wie er zitten, is daar al iets over bekend?

Voor mij mag het iets minder Race Cafe zijn, maar Kampheus maakt er ook een beetje zijn eigen show van.

Gok persoonlijk dat het niets voor mij is straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim62
Ziggo heeft niet voor niets het viaplay tv kanaal toegevoegd , daar zal best wel wat tegenover hebben gestaan .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
HollowGamer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:15:
[...]

Ik ben vooral benieuwd wie er zitten, is daar al iets over bekend?

Voor mij mag het iets minder Race Cafe zijn, maar Kampheus maakt er ook een beetje zijn eigen show van.

Gok persoonlijk dat het niets voor mij is straks.
Die Shelly is in ieder geval 1 van de 2 presentatoren. Ow en Chris Zegers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
TexMex schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:23:
[...]

Daar moet bijna wel iets belangrijks tegenover staan, als Ziggo zomaar op stel en sprong het kanaalnummer van Ziggo TV afstaat aan Viaplay TV, zelfs nog lager dan het eigen Ziggo Sport op kanaal 14.
Heb je op kanaal 13 en 14 race cafés, kan ziggo helemaal vergeten als ze liever Rob Kamphuis willen zien ipv die nieuwe 2 🤣

Ik zie ook GP confidental, was die niet vroeger bij ziggo sport?

Bij ziggo zie je bij replay tv heel mooi dat het ineens omgeschakeld wordt van ziggo tv naar Viaplay tv, met directe programmering van Viaplay erin, lijkt echt een last call te zijn

[ Voor 22% gewijzigd door Soppyscroll op 14-03-2025 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DutchOwnage schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:58:

Hmm ik zie dat dus niet in de gids staan...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:00
CLB schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:43:
[...]

Hmm ik zie dat dus niet in de gids staan...
Ziggo kanaal 13 is nu gratis Viaplay TV geworden.

Met de talkshow Vroom staat er nu in als ik ziggo tv app open :)

Goed nieuws en gratis.

_/-\o_

Rob Kampheus vs Ziggo sport race cafe :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gKQiAgWG3ocRkuAT9GW8fKsBUw8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eKZqrWb48AirS5Ma27GVqDzY.jpg?f=fotoalbum_large

Voorpagina nieuws. Goed nieuws voor F1 liefhebbers :)

nieuws: VodafoneZiggo-klanten kunnen Viaplay als lineair kanaal kijken

[ Voor 14% gewijzigd door Otto Jans op 14-03-2025 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Otto Jans schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:47:
[...]

Ziggo kanaal 13 is nu gratis Viaplay TV geworden.

Met de talkshow Vroom staat er nu in als ik ziggo tv app open :)

Goed nieuws en gratis.

_/-\o_

Rob Kampheus vs Ziggo sport race cafe :)

[Afbeelding]

Voorpagina nieuws. Goed nieuws voor F1 liefhebbers :)

nieuws: VodafoneZiggo-klanten kunnen Viaplay als lineair kanaal kijken
En zo te zien morgen een Premier League-wedstrijd en zondag ook (en ook nog twee herhalingen).

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 14-03-2025 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmmm Vrooooom is bij Ziggo te zien ja? Eerder zag ik dit, daarom verwarring: Viaplay Vrooooom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
Als je vrijdags avond niets te doen hebt moet je naar de viaplay studio gaan daar krijgt je gratis te eten en drinken en nog een paar centen toegestopt die de abonnees duur betaald hebben .😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:24
Eigenlijk is het best vreemd dat je als dienst zoveel sportrechten hebt en er dan nog na al die jaren zo'n zooitje van kan maken. Kijk naar ESPN die gewoon al jaren een volwaardige programmering brengt zonder noemenswaardige problemen met herkenbare analisten en alle beelden. Als Viaplay vanaf nu gewoon vol inzet op hoogwaardige verslaggeving en studio's bij de belangrijkste sporten dan zorgt dat voor stabiliteit. Amber zat deze week overal om F1 aan te kondigen (en niet Rob..). Ook opmerkelijk. En niet 3x per jaar wijzigingen aankondigen.

[ Voor 4% gewijzigd door Deezers op 14-03-2025 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
wim62 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 20:30:
Als je vrijdags avond niets te doen hebt moet je naar de viaplay studio gaan daar krijgt je gratis te eten en drinken en nog een paar centen toegestopt die de abonnees duur betaald hebben .😂😂
Dat doen ze bij vrijwel elk TV programma met publiek hoor, beetje onnodig bashen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:43:

Ik zie nu overigens wel weer de reclames op ViaPlay voorbij komen waarbij 'gezelligheid' enzo weer bovenaan staat. Nu snap ik dat wel dat de meeste dat leuk vinden, maar voor mij hoeft het ook weer geen Ziggo Sport 2.0 te worden.

Zondagavond had ik het Race Cafe opstaan, en ik vind het gewoon geen leuk programma. Te gezellig is leuk, maar het is net DWDD 2.0.
Ja, dit Vrooooom is toch wel heel erg Race Café-achtig. Kon natuurlijk ook niet anders met Kamphues en voormalig Ziggo Sport directeur Linders die beide naar Viaplay zijn gekomen.

Straks komt het nog zo ver dat Race Café serieus wordt en Vrooooom gezellig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Bij Vroooom: Max zou al blij zijn als ie Q3 zou halen.....

Dar wordt nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Jaah dit is echt goede aanwinst en toevoeging voor Viaplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Deezers schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 20:38:
Eigenlijk is het best vreemd dat je als dienst zoveel sportrechten hebt en er dan nog na al die jaren zo'n zooitje van kan maken. Kijk naar ESPN die gewoon al jaren een volwaardige programmering brengt zonder noemenswaardige problemen met herkenbare analisten en alle beelden. Als Viaplay vanaf nu gewoon vol inzet op hoogwaardige verslaggeving en studio's bij de belangrijkste sporten dan zorgt dat voor stabiliteit. Amber zat deze week overal om F1 aan te kondigen (en niet Rob..). Ook opmerkelijk. En niet 3x per jaar wijzigingen aankondigen.
Vreemd?
Formule 1 op TV is tot de opkomst van Max een enorme nichemarkt geweest waar weinig geld mee te verdienen viel en dus ook in werd gestopt.
ESPN (en daarvoor eredivisie live) bestaat in de huidige vorm al bijna 20 jaar en voetbal is (en zal altijd nog) vele malen populairder zijn dan Formule 1.
De eerste jaren van eredivisie live ging er ook genoeg mis en was er evengoed kritiek op de verslaggeving en programmering.
Je kan het ook niet vergelijken met elkaar, er werken opgeteld (tien?)duizenden professionals fulltime in de Nederlandse voetbalwereld bij de knvb, ploegen en ESPN. Dat is een wereld opzich.

Afgezien van de organisatie van Zandvoort en wat mensen bij viaplay zijn er maar een handjevol mensen in Nederland die zich fulltime met formule 1 bezig houden. Het is dat viaplay als internationale speler veel geld wil investeren in de Nederlandse markt want dat viaplay überhaupt een aanbod heeft dat lijkt op espn is eigenlijk al compleet onlogisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Ik moet zeggen, echt een aanwinst dit programma! Een sterke zet om kamphues naar Viaplay te halen, dit programma heeft een goede balans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-05 20:32
Vrooooom gemist maar al die opvulling die Viaplay al jaren heeft als GP Confidential en Fastzone (beiden zenden ze nu uit) die eerst op de streamingsdienst stonden maar nu linear worden uitgezonden is best fijn.

Met streaming zal ik nooit zo'n programma aanzetten. De vele programma's en documentaires die Viaplay heeft gemaakt de afgelopen jaren heb ik ook nooit met streamingsdiensten kunnen en willen kijken. Dit werkt linear zoveel beter.

Omdat dit op Ziggo TV wordt uitgezonden fijn dat er Replay TV is en op mobiel kan kijken. Hoop dat dit blijft. Ik las ergens dat Odido dit niet kan. Dat zou wel erg jammer zijn. Dat keiharde "of streaming of linear" hoeft echt niet zo hard gevoerd te worden door Viaplay. Gewoon een combinatie van beiden, al is het gewoon zoals het nu is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Nu online
ViaplayTV bij Ziggo wordt dus op kanaal 13 uitgezonden in HEVC en 5,54mbit in ZiggoGo. Met de PL, hockey en Bundesliga dit weekend kan er dus een gigantisch kijk verschil zijn tussen Viaplay en ViaplayTV. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe Viaplay het naar de uitzendstraat stuurt. 5mbit AVC als bron naar 5,54mbit HEVC uitvoer gaat natuurlijk niet veel mooier zijn.

Het DVB-C kanaal is 9mbit AVC.

[ Voor 71% gewijzigd door dnmw2705 op 15-03-2025 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dnmw2705 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:20:
ViaplayTV bij Ziggo wordt dus op kanaal 13 uitgezonden in HEVC en 5,54mbit in ZiggoGo. Met de PL, hockey en Bundesliga dit weekend kan er dus een gigantisch kijk verschil zijn tussen Viaplay en ViaplayTV. Het is natuurlijk afhankelijk van hoe Viaplay het naar de uitzendstraat stuurt. 5mbit AVC als bron naar 5,54mbit HEVC uitvoer gaat natuurlijk niet veel mooier zijn.

Het DVB-C kanaal is 9mbit AVC.
Er zit toch niet super veel verschil tussen AVC/HEVC? Als in de kwaliteit is volgens mij op dezelfde bitrate en resolutie wel hetzelfde, dacht dat verschil vooral zit in de compressie en snelheid van decoden. Er zit dacht ik niet super veel verliest tussen die formaten als je die anders verpakt.

Volgens mij hebben ze meerdere formaten, want de ZiggoGo app gebruikt alleen HEVC als je op een recente Chromecast kijkt geloof ik. Dacht dat Ziggo nog altijd 720p met X264 gebruikt op mobiel bijvoorbeeld, want zij vonden dit goed genoeg voor hun doelgroep (dat zijn hun eigen woorden, niet de mijne).

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 15-03-2025 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:21

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ook de YouTube video's zijn van een veel mindere kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ScHpQEG.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1XlLewB.png

Zie de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Je ziet inderdaad verschil als je de beelden naast elkaar vergelijkt. Maar op een beetje kijkafstand zie ik dat echt niet.

[ Voor 114% gewijzigd door meesje op 16-03-2025 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik ben vrij laat begonnen met kijken. De stream bij Viaplay was nog wel bezig (waarschijnlijk nabeschouwing etc.), maar opeens stopte mijn (uitgesteld kijken) stream. Kennelijk doordat de live stream beëindigd was. Kon ik de race opnieuw aanzetten en doorspoelen naar waar ik ongeveer gebleven was. Dit vind ik best knullig (overigens via Apple TV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
meesje schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:36:
Ik ben vrij laat begonnen met kijken. De stream bij Viaplay was nog wel bezig (waarschijnlijk nabeschouwing etc.), maar opeens stopte mijn (uitgesteld kijken) stream. Kennelijk doordat de live stream beëindigd was. Kon ik de race opnieuw aanzetten en doorspoelen naar waar ik ongeveer gebleven was. Dit vind ik best knullig (overigens via Apple TV).
Had precies hetzelfde op mijn Shield, volgens mij op 2u47 in de stream.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Ik vind de studio uitzendingen overigens best scherp. Maar de kleuren (ook tijdens de race) vind ik te fel. Zie bv de gezichten tijdens de studio uitzendingen en tijdens de race de kleur oranje van de McLaren kleding. Dit lijkt me een beetje typisch voor Viaplay. In dit topic heb ik ook al eens opmerkingen hierover gehoord bij de wedstrijden uit de PL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:13
meesje schreef op zondag 16 maart 2025 @ 11:35:
Ik vind de studio uitzendingen overigens best scherp. Maar de kleuren (ook tijdens de race) vind te fel. Zie bv de gezichten tijdens de studio uitzendingen en tijdens de de kleur oranje van de McLaren kleding. Dit lijkt me een beetje typisch voor Viaplay. In dit topic heb ik ook al eens opmerkingen hierover gehoord bij de wedstrijden uit de PL.
Dit viel mij vandaag in negatieve zin pas echt op. Gisteren eerlijk gezegd niet. Lijkt wel alsof ze eea even bijgeplust hebben. Ik heb serieus in de instellingen van de tv gezeten voordat ik je bericht las. Dacht dan de tv instellingen gereset waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:26

Pimmuz

Roar

meesje schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:33:
Je ziet inderdaad verschil als je de beelden naast elkaar vergelijkt. Maar op een beetje kijkafstand zie ik dat echt niet.
Ik had dit ook en vond het bloed irritant want je moet daarna weer helemaal opnieuw beginnen en dat doorspoelen gaat ook niet erg vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Krijgen andere de stream van Arsenal wel open zonder problemen?

Hij doet het nu, maar duurde best lang zeg (1min. minimaal).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Pimmuz schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:03:
[...]

Ik had dit ook en vond het bloed irritant want je moet daarna weer helemaal opnieuw beginnen en dat doorspoelen gaat ook niet erg vlot.
Je hebt het verkeerde bericht gequote. :)
Via de Apple TV kun je wel redelijk snel scrollen door te swipen. Ik zou het wel handig vinden als ze miniatuur beelden tijdens het scrollen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
meesje schreef op zondag 16 maart 2025 @ 14:28:
[...]

Je hebt het verkeerde bericht gequote. :)
Via de Appel TV kun je wel redelijk snel scrollen door te swipen. Ik zou het wel handig vinden als ze miniatuur beelden tijdens het scrollen laten zien.
Het stomme is dat je bij andere diensten uiteindelijk skipt in 30 seconden, hier skip je ook niet echt. Dacht dat hij nog altijd die frames inlaadt.

Erg goed ontworpen is het niet. Zo heb ik vaak dat de controls blijven staan. Dan moet ik perse eerst pauzeren togglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:25
WiseDise schreef op zondag 16 maart 2025 @ 11:38:
[...]

Dit viel mij vandaag in negatieve zin pas echt op. Gisteren eerlijk gezegd niet. Lijkt wel alsof ze eea even bijgeplust hebben. Ik heb serieus in de instellingen van de tv gezeten voordat ik je bericht las. Dacht dan de tv instellingen gereset waren..
die kleuren was vorig jaar al. Toen waren de MClarens op sommige camera's rood en op andere oranje. De kleurcallibratie is nog wel een dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:13
Bvanham schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:34:
[...]

die kleuren was vorig jaar al. Toen waren de MClarens op sommige camera's rood en op andere oranje. De kleurcallibratie is nog wel een dingetje
Ik las het in dit topic ja. Maar vandaag vond ik het echt fel / too much. Alsof het een verkeerde setting op de stream was. Gisteren was normaal (voor Viaplay-standaarden) en ook bij de PL-wedstrijden van vandaag (volg dat normaal niet maar opgezet om te testen) was het ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Toch maar gekozen voor standaard per jaar á € 19,99 per maand,
Ik weiger geld te betalen en nog reclame te zien.
Gelukkig kan ik via een VPN nog op me vakantie bestemming buiten de EU de komende 2 weken F1 en de premier league zien.
Jammer dat Ziggo geen VPN ondersteunt. Die blokkeren tegenwoordig alles anderhalf jaar geleden werkte het nog gewoon.

De lagere prijs van € 12,79 was mooi voor een heel jaar jammer dat je als klant totaal geen korting krijgt als je verlengt ze hadden op z'n minst het kunnen aanbieden voor bijvoorbeeld een prijs van € 16,99 bij verlenging.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52

AvK

Ready Set Go

Heb vandaag geen storende reclame gezien buiten het gebruikelijke aanprijzen van voetbal en darts? En dat was tussen de items door.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-05 21:19
AvK schreef op zondag 16 maart 2025 @ 19:40:
Heb vandaag geen storende reclame gezien buiten het gebruikelijke aanprijzen van voetbal en darts? En dat was tussen de items door.
Reclame met split-screen gezien tijdens de eerste safety-car. Ik ben daarna overgestapt naar F1TV. Daar was het verder wel reclame-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003

Pimmuz

Roar

Iemand Vrooooooooom aan het kijken? Watsgeburt met Kamphues z'n ogen dat ziet er niet best uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:29

Quad

Doof

Pimmuz schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:22:
Iemand Vrooooooooom aan het kijken? Watsgeburt met Kamphues z'n ogen dat ziet er niet best uit.
Oogontsteking, zei hij de eerste aflevering geloof ik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
Pimmuz schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:22:
Ik denk dat het door de bril komt, bifocus of iets dergelijks. Van de zijkant ziet het er normaler uit.

Dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim62
Ik hebt net 5 minuten naar vroooooom zitten kijken maar toch weer uit gezet reden , wat een slechte kwaliteit van de beelden .
Ben blij dat ik geen abo hebt op viaplay maar op f1TV .

[ Voor 77% gewijzigd door wim62 op 16-03-2025 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:43

Crazy D

I think we should take a look.

polopolo150 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 00:16:
Vrooooom gemist maar al die opvulling die Viaplay al jaren heeft als GP Confidential en Fastzone (beiden zenden ze nu uit) die eerst op de streamingsdienst stonden maar nu linear worden uitgezonden is best fijn.

Met streaming zal ik nooit zo'n programma aanzetten. De vele programma's en documentaires die Viaplay heeft gemaakt de afgelopen jaren heb ik ook nooit met streamingsdiensten kunnen en willen kijken. Dit werkt linear zoveel beter.

Omdat dit op Ziggo TV wordt uitgezonden fijn dat er Replay TV is en op mobiel kan kijken. Hoop dat dit blijft. Ik las ergens dat Odido dit niet kan. Dat zou wel erg jammer zijn. Dat keiharde "of streaming of linear" hoeft echt niet zo hard gevoerd te worden door Viaplay. Gewoon een combinatie van beiden, al is het gewoon zoals het nu is. :)
Grappig hoe persoonlijk dat is. Ik heb minimaal de laatste 5 jaar, geen vaste tv meer. Bij Ziggo streamde ik via de Ziggo app (of laptop naast de tv...), ViaPlay heeft de app op de tv. En ook toen ik nog wel vaste tv had nam ik alles op, zodat ik iig de reclames kon doorspoelen. Ik vind allee de VP app mega kut, ik ben na al die jaren nog steeds aan het zoeken om het programma te vinden dat ik dan wil kijken. Voor mij is nog steeds de snelste manier om dit via de kalender te doen 8)7 Zelfs de NLZiet app werkt nog makkelijker. Ik heb liever dat ze geld steken in de app dan in lineaire tv.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 15:09
Ik werd onaangenaam verrast door Viaplay met reclame tijdens de race (2x). De eerste keer tijdens een safetycar, waarbij ik al mn bedenkingen had maar het wel kon accepteren, want daar gebeurd niet zoveel.

Tweede keer was gewoon tijdens de race en er daadwerkelijk geraced werd. Dat was voor mij een druppel om de boel op te zeggen.

Betaal momenteel 20 euro per maand via KPN voor viaplay, en dan accepteer ik geen reclame er tussen, het is al duur genoeg. Ik vind het oprecht jammer want de content om de races heen vond ik juist leuk en interessant, maar goed dat is het me nu niet meer waard.

Hopelijk draaien ze dat nog terug, dan kom ik ook graag weer terug. Tot die tijd maar F1 TV gebruiken.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Melantrix schreef op maandag 17 maart 2025 @ 09:24:

Tweede keer was gewoon tijdens de race en er daadwerkelijk geraced werd. Dat was voor mij een druppel om de boel op te zeggen.
Deze was inderdaad wel even minder ja. Duurde voor mijn gevoel ook een eeuwigheid. Hopelijk niet te veel van dit soort fratsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:33
Na wikken en wegen hebben wij VP opgezegd. De prijzen zijn van 10.49/mnd in 2023, naar 12,79/mnd in 2024 gegaan en nu 20 euro+/mnd (voor dezelfde ervaring als de eerdere jaren). De verhoging die er nu aan gekoppeld is vind ik teveel en kan ik niet verantwoorden in mijn budget. Ondanks dat wij zowel Darts als F1 graag kijken.
Voetbal, hockey zijn sporten waar wij (bijna) niet naar kijken...

Ik heb gisteren daarom via het YT kanaal van Formula1 de highlights bekeken, en 's avonds kort de 'vrooom' voor de Nederlandse samenvatting gekeken (op Ziggo kanaal 13). Ook even snel doorgescrollt naar de interview(s) en that's it. Het gebabbel eromheen vond ik niet heel interessant.
Ik besef mij weldegelijk dat ik hiermee VP in de kaart speel door het kanaal van Ziggo op te zoeken, maarja..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCXM8IPmBNxdHozeBL8vsiKwiWw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/75IrsG44E52U5iTeDSVfYUxU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Voor de stagiair is het ook maandag hè :'(

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Nu online
Ziggo gaat Formule 1 alsnog uitzenden na overeenkomst Viaplay

https://www.totaaltv.nl/n...n-na-overeenkomst-viaplay

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
Lekker suggestieve titel. :)
Het gaat om beeldmateriaal voor gebruik tijdens de Ziggo Race Café uitzendingen op vrijdag- en maandagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
Sjowhan schreef op maandag 17 maart 2025 @ 10:57:
Na wikken en wegen hebben wij VP opgezegd. De prijzen zijn van 10.49/mnd in 2023, naar 12,79/mnd in 2024 gegaan en nu 20 euro+/mnd (voor dezelfde ervaring als de eerdere jaren). De verhoging die er nu aan gekoppeld is vind ik teveel en kan ik niet verantwoorden in mijn budget. Ondanks dat wij zowel Darts als F1 graag kijken.
Voetbal, hockey zijn sporten waar wij (bijna) niet naar kijken...

Ik heb gisteren daarom via het YT kanaal van Formula1 de highlights bekeken, en 's avonds kort de 'vrooom' voor de Nederlandse samenvatting gekeken (op Ziggo kanaal 13). Ook even snel doorgescrollt naar de interview(s) en that's it. Het gebabbel eromheen vond ik niet heel interessant.
Ik besef mij weldegelijk dat ik hiermee VP in de kaart speel door het kanaal van Ziggo op te zoeken, maarja..
F1tv pro is een goedkopere oplossing voor viaplay . Of een VPN dan kun je ook kijken via Oostenrijk , Zwitserland ,België of Luxenburg en het geluid via grand prix app .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 18:57:
Wat wordt er nou precies allemaal uitgezonden qua F1-programma's op ViaPlay TV? Vanavond zou 'Vrooooom' komen, maar ik zie alleen Paddock Club staan bijvoorbeeld?
Inmiddels gekeken en ook de Vrooooom-aflevering van zondag.
Best lekker gemaakt, beetje ouwehoeren en leuk dat het 'gratis' te zien is!

Eindelijk iets positiefs voor Viaplay te melden wat mij betreft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
CLB schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:23:
[...]

Inmiddels gekeken en ook de Vrooooom-aflevering van zondag.
Best lekker gemaakt, beetje ouwehoeren en leuk dat het 'gratis' te zien is!

Eindelijk iets positiefs voor Viaplay te melden wat mij betreft!
Toch denk ik dat een hoop mensen ook wel behoefte hebben aan een wat compacter samenvattingsprogramma al eerder op de dag, zoals de NOS en Ziggo dat deden. Dus dat ze niet tot 20:00u 's avonds hoeven te wachten voor een lange nabeschouwing van 75 minuten.

Overigens is Sporza op de VRT daar ook nog wel een goede optie voor. Die hadden zondagmiddag al een samenvatting van 23 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
TexMex schreef op maandag 17 maart 2025 @ 15:01:
[...]

Toch denk ik dat een hoop mensen ook wel behoefte hebben aan een wat compacter samenvattingsprogramma al eerder op de dag, zoals de NOS en Ziggo dat deden. Dus dat ze niet tot 20:00u 's avonds hoeven te wachten voor een lange nabeschouwing van 75 minuten.

Overigens is Sporza op de VRT daar ook nog wel een goede optie voor. Die hadden zondagmiddag al een samenvatting van 23 minuten.
Dat laatste zou zeker een goede zijn. Alleen jammer dat je de VRT via bijvoorbeeld ZiggoGO niet terug kan kijken en dat je op de website van Sporza alleen kan terug kijken indien je een account hebt waarmee je hebt kunnen bevestigen dat je in België woont. Dus dan moet je eigenlijk het programma rechtstreeks kijken of het opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-05 21:19
Melantrix schreef op maandag 17 maart 2025 @ 09:24:
Ik werd onaangenaam verrast door Viaplay met reclame tijdens de race (2x). De eerste keer tijdens een safetycar, waarbij ik al mn bedenkingen had maar het wel kon accepteren, want daar gebeurd niet zoveel.

Betaal momenteel 20 euro per maand via KPN voor viaplay, en dan accepteer ik geen reclame er tussen, het is al duur genoeg. Ik vind het oprecht jammer want de content om de races heen vond ik juist leuk en interessant, maar goed dat is het me nu niet meer waard.

Hopelijk draaien ze dat nog terug, dan kom ik ook graag weer terug. Tot die tijd maar F1 TV gebruiken.
F1TV is inbegrepen bij viaplay. Na de eerste reclame heb ik F1TV aangezet en geen last meer van de reclame gehad. Na afloop voor de nabeschouwing Viaplay weer aangezet….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Pvd01 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:20:
[...]

F1TV is inbegrepen bij viaplay. Na de eerste reclame heb ik F1TV aangezet en geen last meer van de reclame gehad. Na afloop voor de nabeschouwing Viaplay weer aangezet….
Welk abo heb je? Met of zonder reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 15:09
Pvd01 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:20:
[...]

Klopt, maar dan stem ik niet met mn portomonee. Ik betaal viaplay dan nog steeds en geef hen geen signaal dat ik het niet oke vind om reclame op deze manier te laten zien.

Daar komt bij dat F1TV premium met 4k en HDR goedkoper is dan dat ik viaplay zou afnemen en F1TV PRO erbij krijg.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52

AvK

Ready Set Go

Ik heb Viaplay via KPN en heb geen reclame gezien. Heb wel achteraf gekeken.
5 Uur is me echt te vroeg......

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Pagina: 1 ... 154 ... 157 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2