Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 140 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 22:35
AD schrijft:

Er zullen komend jaar meer races op het open net worden uitgezonden, aldus Talpa. ,,Die programmering wordt later bekend gemaakt.”

Weet Talpa meer?

[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 02-04-2024 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
dutchgio schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:58:
[...]

Ze gebruiken de zender juist als promotie van de Viaplay content.
Ze zijn enkel van plan om bijvoorbeeld een vrije training van de F1 live te laten zien. Dat is dus geen reden om Viaplay op te zeggen, maar om Viaplay te nemen zodat je wel alles kunt zien.

Uit de tekst is wel duidelijk dat het niet om top content gaat die daar te zien zal zijn.
Zover ik lees in het persbericht, wel een integrale uitzending van de race van Japan om 1300 en ook toch voetbal live. Dus als je de race niet live hoeft te zien dan kan je dus zonder abo even wat uurtjes wachten en dan alsnog alles zien (wel even niet het nieuws lezen). Scheelt je dan meteen even redelijk wat geld per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordiz64
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-08 00:31
Ik zie het vooral als een samenwerking waarmee het best eens zou kunnen zijn dat Talpa en Viaplay voor de rechten na 2024 samen de portemonnee getrokken hebben uiteindelijk. Een gevalletje samen sta je sterker. Een race of 4 gratis live via SBS9, de rest een paar uur later in de herhaling, ik zie het wel gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Hele volkstammen kijken Studio Sport ipv live voetbal in nederland. Ik vermoed dat er zat mensen zijn die het prima vinden om een samenvatting te kijken.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
jordiz64 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:06:
Ik zie het vooral als een samenwerking waarmee het best eens zou kunnen zijn dat Talpa en Viaplay voor de rechten na 2024 samen de portemonnee getrokken hebben uiteindelijk.
De geruchten zijn zeer hardnekkig op diverse websites dat Ziggo de rechten terugkrijgt. Is alleen nu wachten op de bevestiging waar de rechten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
dnmw2705 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:03:
[...]

AD schrijft:

Er zullen komend jaar meer races op het open net worden uitgezonden, aldus Talpa. ,,Die programmering wordt later bekend gemaakt.”

Weet Talpa meer?
Nee? Komend jaar is tot eind dit jaar en dan lopen de rechten af. Daar veranderd dus voorlopig helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
Verwijderd: Dubbel post op één of andere manier

[ Voor 108% gewijzigd door dudinson op 02-04-2024 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
dnmw2705 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:03:
[...]

AD schrijft:

Weet Talpa meer?
SBS9 is van Talpa, dus ja...

Misschien kan Viaplay dan eindelijk aan de belofte om X aantal races voor iedereen gratis uit te zenden voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:25
Misschien n=1 maar ik heb in mijn omgeving enorm veel mensen die wel darts keken bij SBS6 maar echt geen betaalt abonnement over hebben om darts te kijken. Het incident met mvg waarbij die zei 'waar zijn jullie?' sprak ook wel boekdelen.

Als F1 een paar races op het openbare net bij een commerciële partij wordt uitgezonden is het voor ons dag F1tv.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen slechte zet van Talpa, mocht Viaplay ook de streamingdienst aan Talpa verkopen, dan is dat een geduchte concurrent voor RTL en Videoland. Benieuwd waar dit heen gaat.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:04
Zo gaan ze van start:
Streamingdienst Viaplay is vanaf 5 april te zien op een lineair televisiekanaal: SBS9 wordt omgedoopt tot Viaplay TV. Dat hebben de Scandinavische dienst en Talpa Network aangekondigd. Dat houdt in dat een deel van de content van Viaplay uitgezonden wordt op het openbare televisiekanaal en daardoor voor iedereen bereikbaar is. De eerste live-uitzending van Viaplay TV wordt de tweede vrije training voor de Grand Prix van Japan van aanstaande vrijdag. Later op de dag wordt ook de talkshow Shakedown uitgezonden. De kwalificatie op zaterdag en de race op zondag worden vanaf 13.00 uur integraal uitgezonden. Op zondagavond volgt nog een samenvatting van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiz64
martwoutnl schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:11:
[...]

De geruchten zijn zeer hardnekkig op diverse websites dat Ziggo de rechten terugkrijgt. Is alleen nu wachten op de bevestiging waar de rechten komen.
Allemaal gebasseerd op een bron van (volgens mij) GPBlog. Dat neem ik eerlijk gezegd niet te serieus, gezien hun clickbait-verleden. Eerst zien, dan geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizukana08
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 04-07 11:13
martwoutnl schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:47:
[...]

Geen slimme actie van Viaplay. Dit gaat je abonnee's kosten. Die zullen opzeggen om dan via SBS9 te gaan kijken. Zeker als de F1 daar verdwijnt. Dit helpt mezelf wel bij de keuze dat Viaplay dan wordt opgezegd. Darts kijk ik niet. Zou dan alleen nog voor serie's en voetbal zijn. Als ik het op SBS9 kan kijken qua grotere wedstrijden dan heb ik abo niet meer nodig.
Je zou maar een jaar abonnement hebben afgesloten 8)7 , uiteindelijk allemaal extra geld voor Viaplay om de rechten te kunnen kopen en behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
Shizukana08 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:43:
[...]

Je zou maar een jaar abonnement hebben afgesloten 8)7 , uiteindelijk allemaal extra geld voor Viaplay om de rechten te kunnen kopen en behouden.
Eens. Daarom neem ik zelf altijd maandabonnement zodat je er altijd vanaf kan. Alleen als ik weet dat ik ergens langdurig wil blijven doe ik jaarabo of langer (de krant b.v.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:34
Wat een clusterfuck weer. Dus je probeert uit alle macht nog wat jaarabbonementen te verkopen terwijl je weet dat je een deel straks gratis gaat aanbieden.

Wellicht kan het niet anders, maar na het verleden van Viaplay en hun imago problemen is dit toch wel weer een nieuw hoofdstuk. Geef bestaande klanten dan in iedergeval de kans om per direcht hun abbo op te zeggen als men dat wil en dat ze er niet een jaar aan vastzitten. Maar ik denk dat ze die optie niet gaan geven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
jordiz64 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:41:
[...]

Allemaal gebasseerd op een bron van (volgens mij) GPBlog. Dat neem ik eerlijk gezegd niet te serieus, gezien hun clickbait-verleden. Eerst zien, dan geloven
Ik wacht ook af. Maar Ziggo is meer in staat om meer geld ergens in te steken dan Viaplay. Die zijn meer bezig om de financiële huishouding in orde te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Aartstyle schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:46:
Wat een clusterfuck weer. Dus je probeert uit alle macht nog wat jaarabbonementen te verkopen terwijl je weet dat je een deel straks gratis gaat aanbieden.
Hoe is dat anders dan wat Ziggo doet met Ziggo Sport Totaal en het gratis kanaal voor Ziggo-klanten? Daar is ook een deel gratis.

Je probeert het wel heel negatief te bekijken.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Gunner schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:50:
[...]

Hoe is dat anders dan wat Ziggo doet met Ziggo Sport Totaal en het gratis kanaal voor Ziggo-klanten? Daar is ook een deel gratis.

Je probeert het wel heel negatief te bekijken.
Daar kon je gewoon per direct je abbon opzeggen op het moment dat ziggo sport (kanaal 14) er kwam en zat je er niet nog een jaar aan vast. In het geval van Viaplay zit je gewoon vast aan je jaarabbo als ik het goed begrijp. Maar dat gaan we zien.

Edit: Het besluit om het op sbs 9 te gaan uitzenden bekritiseer ik dus niet. Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen met de mensen die net een jaarabbo hebben afgesloten en er nu dus vanaf willen.

[ Voor 15% gewijzigd door Aartstyle op 02-04-2024 09:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Aartstyle schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:52:
[...]

Daar kon je gewoon per direct je abbon opzeggen op het moment dat ziggo sport (kanaal 14) er kwam en zat je er niet nog een jaar aan vast. In het geval van Viaplay zit je gewoon vast aan je jaarabbo als ik het goed begrijp. Maar dat gaan we zien.

Edit: Het besluit om het op sbs 9 te gaan uitzenden bekritiseer ik dus niet. Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen met de mensen die net een jaarabbo hebben afgesloten en er nu dus vanaf willen.
Niks.
Dan had je geen jaarabonnement moeten afsluiten. Dan weet je immers dat je daar een jaar aan vast zit. Daar betaal je ook een lagere prijs voor dan wanneer die maandelijks opzegbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Gelukkig een maandabonnement bij Viaplay. Ik wacht even de komende maand af hoe het programm op SBS9 Viaplay TV eruit komt te zien alvorens ik wellicht mijn abonnement op ga zeggen. Zenden ze bijvoorbeeld ook Man.United-Liverpool uit zondag etc etc.

Edit:

Darts
In april zendt SBS9 ook darts uit de Premier League uit: Birmingham (11 april, 20.00 uur) en Rotterdam (18 april, 20.00 uur). Evenals Engels voetbal dat live te zien is op het open net: Fulham – Newcastle United (6 april, 16.00 uur), Tottenham Hotspur – Nottingham Forest (8 april, 20.30 uur), Manchester City – Luton Town (13 april, 15.30 uur) en Chelsea – Everton (15 april, 20.30 uur).

ESPN heeft een constructie die vergelijkbaar is met Viaplay. De betaalde tv-zender heeft één van zijn kanalen vrij toegankelijk gemaakt voor abonnees van kabelmaatschappijen zoals Ziggo en KPN. Daar zijn eredivisiewedstrijden en documantaires te zien. Ook klanten van Ziggo hebben toegang tot één van de sportkanalen van abonneezender Ziggo Sport.

Dit maakt het al wat duidelijker. Viaplay TV wordt dus inderdaad simpelweg een lokkertje voor het betaalde Viaplay. De ESPN constructie.

[ Voor 63% gewijzigd door DutchOwnage op 02-04-2024 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordiz64
martwoutnl schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:48:
[...]

Ik wacht ook af. Maar Ziggo is meer in staat om meer geld ergens in te steken dan Viaplay. Die zijn meer bezig om de financiële huishouding in orde te brengen.
Met de portemonnee van John de Mol erbij verwacht ik dat het gat met een bod van Ziggo zonder moeite gedicht wordt hoor. De kosten van een hoog bod wordt nu verdeeld over twee bedrijven die er beide aan kunnen verdienen: prima

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Ik snap die negatieve ophef hier niet zo.
Een deel wordt gratis....

Een deel. Dus als je alles wilt zien heb je je abo niet voor niks afgesloten.

The best is yet to come

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dean Martin schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:42:
Ik snap die negatieve ophef hier niet zo.
Een deel wordt gratis....

Een deel. Dus als je alles wilt zien heb je je abo niet voor niks afgesloten.
Gewoon lekker zeiken om te zeiken is het :+ En niet (goed) lezen.

Mensen die een jaar abonnement bij Viaplay nemen doen dat omdat ze zeker weten dat ze een heel jaar live F1 en andere sporten willen kijken. Dan kom je dus bij SBS9 niet aan je trekken met vertraagde uitzendingen op één enkel kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Allemaal leuk dat SBS9/ViaplayTV maar eigenlijk heb je er dus geen ruk aan.

Het geen wat er toe doet bij F1 zenden ze nog steeds niet uit daar of later pas.
Ben je een echte F1 liefhebber die (bijna) alles live wil zien dan veranderd er nu niks helaas.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Frank schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:52:
[...]

Gewoon lekker zeiken om te zeiken is het :+ En niet (goed) lezen.

Mensen die een jaar abonnement bij Viaplay nemen doen dat omdat ze zeker weten dat ze een heel jaar live F1 en andere sporten willen kijken. Dan kom je dus bij SBS9 niet aan je trekken met vertraagde uitzendingen op één enkel kanaal.
Ik denk dat minimaal 70% van de nederlanders niet eens weten dat SBS9 er is.. _O-
Deze content zal er ook maar een deel bij helpen om dat beter naar voren te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gaitman schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:02:
Misschien proberen ze op deze manier er nog wat extra geld eruit te halen voordat het volgend jaar na een andere partij gaat.
Dat is echt nog maar de vraag hoor.

Het zou mij niet verbazen dat met deze move, John de Mol gaat investeren in ViaPlay. Vergeet niet dat hij een sport-verleden heeft, en je mag vinden van hem wat je wilt, hij zorgt wel voor het opschutten van het medialandschap (zowel positief als negatief).

Slimme move, want SBS9 zit bij de meeste gewoon in het standaard TV-pakket en ViaPlay heeft al zenders in Zweden. Hoewel ze zich presenteren als 'steaming-first', is TV (helaas) nog altijd belangrijk en nodig.

Veel betere deal dan dat ze met Ziggo of ESPN in zee gaan. Ziggo gaat het zwaar krijgen, en persoonlijk vind ik ZS niet zo geweldig als sommige doen geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:15:
[...]

Het zou mij niet verbazen dat met deze move, John de Mol gaat investeren in ViaPlay. Vergeet niet dat hij een sport-verleden heeft, en je mag vinden van hem wat je wilt, hij zorgt wel voor het opschutten van het medialandschap (zowel positief als negatief).
Ik weet niet welke positieve zaken aan John de Mol zijn toe te schrijven, maar hij ziet vooral gaten in een (sport)markt die hij vaak niet weet terug te verdienen en er dan vervolgens de stekker uit trekt. 8)7
Dit soort avonturen aan gaan met Talpa zijn getuige het verleden erg risicovol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:30
HollowGamer schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:15:
[...]

Dat is echt nog maar de vraag hoor.

Slimme move, want SBS9 zit bij de meeste gewoon in het standaard TV-pakket en ViaPlay heeft al zenders in Zweden. Hoewel ze zich presenteren als 'steaming-first', is TV (helaas) nog altijd belangrijk en nodig.

Veel betere deal dan dat ze met Ziggo of ESPN in zee gaan. Ziggo gaat het zwaar krijgen, en persoonlijk vind ik ZS niet zo geweldig als sommige doen geloven.
Denk dat het anders werkt. Ziggo krijgt steeds meer glas concurrentie, en moet dus exclusieve content hebben om klanten te behouden.
Viaplay is technisch failliet, en zijn nu de nog aanwezige rechten aan t uitponden dankzij een noodingreep via een aandelen emissie. Waarbij vooral Canal+ als investeerder opvalt ( en Talpa volledig ontbreekt)
Dus t kan ook zomaar zijn dat dit een tijdelijke noodgreep is om via Talpa wat extra inkomsten te verkrijgen, totdat Vodafone/Ziggo de boel weer in bezit krijgt.

Vergeet dat Ziggo al t hele voor en naspel (racecafé) in bezit heeft, en Talpa vanaf 0 moet beginnen.

Verder kijkt inmiddels elke liefhebber of via F1.com, of via andere kanalen, en zelf trek ik alvast een fles bubbels open als ik Peppie en Kokkie nooit, maar dan ook nooit meer hoef te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ed1703 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:35:
[...]

Ik weet niet welke positieve zaken aan John de Mol zijn toe te schrijven, maar hij ziet vooral gaten in een (sport)markt die hij vaak niet weet terug te verdienen en er dan vervolgens de stekker uit trekt. 8)7
Dit soort avonturen aan gaan met Talpa zijn getuige het verleden erg risicovol.
En daarom doet hij het weer opnieuw, de geschiedenis herhaalt zich.

Ik denk echt serieus dat hij dit ziet als een positieve stap en invloed van zijn brand. Vergeet niet dat hij nu iedereen zou kunnen vangen, dus niet alleen Eredivisie voetbal destijds. F1 is een grote hit en ViaPlay heeft ook PL/Duits voetbal (tot 2026 dacht ik).

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 02-04-2024 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DIKKEHENK schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:45:
[...]

Denk dat het anders werkt. Ziggo krijgt steeds meer glas concurrentie, en moet dus exclusieve content hebben om klanten te behouden.
Viaplay is technisch failliet, en zijn nu de nog aanwezige rechten aan t uitponden dankzij een noodingreep via een aandelen emissie. Waarbij vooral Canal+ als investeerder opvalt ( en Talpa volledig ontbreekt)
Dus t kan ook zomaar zijn dat dit een tijdelijke noodgreep is om via Talpa wat extra inkomsten te verkrijgen, totdat Vodafone/Ziggo de boel weer in bezit krijgt.

Vergeet dat Ziggo al t hele voor en naspel (racecafé) in bezit heeft, en Talpa vanaf 0 moet beginnen.

Verder kijkt inmiddels elke liefhebber of via F1.com, of via andere kanalen, en zelf trek ik alvast een fles bubbels open als ik Peppie en Kokkie nooit, maar dan ook nooit meer hoef te horen.
Het is best opvallend dat mensen zo negatief praten over ViaPlay. Die hebben ook gewoon indept analyses, en ze hebben nu zelfs een hele koppeling met F1TV.

Het Race Cafe is leuk, maar volgens mij zijn er niet super veel kijkers meer over. Het is ook erg Peppie en Kokkie als je het mij vraagt daar.

Ik denk dat veel mensen, vooral Nederlanders, erg veel moeite hebben met verandering. Dit zie je vooral op gebied van sport, terwijl series en films veel minder een probleem zijn.

Weet nog dat Jack van Gelder wegging bij de NOS. Kwal van een vent, maar iedereen was hem nu eenmaal gewend.

Er is super veel wat ViaPlay beter kan doen, maar vind het Ziggo ophemelen gehalte wel erg groot (niet alleen hier).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aartstyle
HollowGamer schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:00:
[...]

En daarom doet hij het weer opnieuw, de geschiedenis herhaalt zich.

Ik denk echt serieus dat hij dit ziet als een positieve stap en invloed van zijn brand. Vergeet niet dat hij nu iedereen zou kunnen vangen, dus niet alleen Eredivisie voetbal destijds. F1 is een grote hit en ViaPlay heeft ook PL/Duits voetbal (tot 2026 dacht ik).
Ik weet dat ik hier te boek sta als een notoire Viaplay basher en wellicht is dat ook terecht.

Echter zijn er voor mij 2 belangrijke redenen dat ik ziggo prefereer boven Viaplay (en dat zijn niet de commentatoren van de f1).

1. Beeldkwaliteit! De f1 is gelukkig nu via F1 tv al een stuk beter, maar het voetbal is nog steeds belabberd vergeleken met ziggo kanaal 14

2. Het gebruiksgemak. Een app kan ik nog prima mee leven voor f1, maar voor voetbal vind ik het gewoon kut. Bij ziggo zappte ik nog weleens langs een Engelse wedstrijd waar ik bleef hangen. Bij VP doe ik dat gewoon niet omdat ik er niet langs zapp. Een app opstarten om te kijken of ze wat leuks hebben doe ik gewoon minder makkelijk/snel.

Ik ben dus best blij met dat open kanaal, zeker omdat ik nu geen viaplay meer heb, maar alleen f1 tv. Ben ook benieuwd of die beeldkwaliteit dan ook aanmerklijk beter is dan van de VP app.

De commentatoren van de f1 neem ik maar voor lief. Kan hem ook op Engels zetten, maar als mijn zoontje meekijkt is Nederlands wel zo prettig. Soms irriteren ze mij wel, maar op zich valt het wel mee.

Een Viaplay met 2 lineaire kanalen met daarin de meest interessante evenementen (4k en HDR) en de rest via een App zou ik echt wel voor betalen. Dan neem ik de rest voor lief.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aartstyle schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:20:
Echter zijn er voor mij 2 belangrijke redenen dat ik ziggo prefereer boven Viaplay (en dat zijn niet de commentatoren van de f1).

1. Beeldkwaliteit! De f1 is gelukkig nu via F1 tv al een stuk beter, maar het voetbal is nog steeds belabberd vergeleken met ziggo kanaal 14

2. Het gebruiksgemak. Een app kan ik nog prima mee leven voor f1, maar voor voetbal vind ik het gewoon kut. Bij ziggo zappte ik nog weleens langs een Engelse wedstrijd waar ik bleef hangen. Bij VP doe ik dat gewoon niet omdat ik er niet langs zapp. Een app opstarten om te kijken of ze wat leuks hebben doe ik gewoon minder makkelijk/snel.
Vanuit "tv oogpunt" kan ik daar wel in komen.
Vanuit "online oogpunt" zie ik het anders. Qua streamen is ziggogo kwalitatief niks beter dan viaplay (iig mbt voetbal). En als de keuze ligt tussen op tv niet kunnen kiezen welke wedstrijd je wil zien, of online wel elke wedstrijd kunnen zien maar dan in wat mindere kwaliteit dan op tv, dan heeft dat laatste verreweg mijn voorkeur. Ik heb in de PL geen voorkeursteam dus als City-Arsenal dodelijk saai 0-0 lijkt te worden zet ik net zo makkelijk Brentford-Luton Town op, als daar wel vrijuit aangevallen/gescoord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
toolkist schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:35:
[...]

Vanuit "tv oogpunt" kan ik daar wel in komen.
Vanuit "online oogpunt" zie ik het anders. Qua streamen is ziggogo kwalitatief niks beter dan viaplay (iig mbt voetbal). En als de keuze ligt tussen op tv niet kunnen kiezen welke wedstrijd je wil zien, of online wel elke wedstrijd kunnen zien maar dan in wat mindere kwaliteit dan op tv, dan heeft dat laatste verreweg mijn voorkeur. Ik heb in de PL geen voorkeursteam dus als City-Arsenal dodelijk saai 0-0 lijkt te worden zet ik net zo makkelijk Brentfort-Luton Town op, als daar wel vrijuit aangevallen/gescoord wordt.
Je zou het streamen ook wat makkelijker kunnen maken zeker in combinatie met bijvoorbeeld de decoders van ziggo en KPN.

Er zijn nog genoeg kanaal nummers beschikbaar en die zou je direct kunnen toewijzen aan viaplay streams bijvoorbeeld voor live sport.

Een range van 10 (of misschien zelfs 20)kanaal nummers waarop de live sporten van Viaplay te zien zijn mits je een abonnement hebt. Zou je ook nog de TV gids aan kunnen koppelen voor meer transparantie.

De providers blij want die kunnen dan meer extra setup boxen leveren en Viaplay blji want ze zijn zo toegankelijker voor de kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Aartstyle schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:44:
[...]

Je zou het streamen ook wat makkelijker kunnen maken zeker in combinatie met bijvoorbeeld de decoders van ziggo en KPN.

Er zijn nog genoeg kanaal nummers beschikbaar en die zou je direct kunnen toewijzen aan viaplay streams bijvoorbeeld voor live sport.

Een range van 10 (of misschien zelfs 20)kanaal nummers waarop de live sporten van Viaplay te zien zijn mits je een abonnement hebt. Zou je ook nog de TV gids aan kunnen koppelen voor meer transparantie.

De providers blij want die kunnen dan meer extra setup boxen leveren en Viaplay blji want ze zijn zo toegankelijker voor de kijker.
Die zender hadden ze voor de Formule 1 maar daar zijn ze juist weer mee gestopt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:30
HollowGamer schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:03:
[...]

Het is best opvallend dat mensen zo negatief praten over ViaPlay. Die hebben ook gewoon indept analyses, en ze hebben nu zelfs een hele koppeling met F1TV.

Het Race Cafe is leuk, maar volgens mij zijn er niet super veel kijkers meer over. Het is ook erg Peppie en Kokkie als je het mij vraagt daar.

Ik denk dat veel mensen, vooral Nederlanders, erg veel moeite hebben met verandering. Dit zie je vooral op gebied van sport, terwijl series en films veel minder een probleem zijn.

Weet nog dat Jack van Gelder wegging bij de NOS. Kwal van een vent, maar iedereen was hem nu eenmaal gewend.

Er is super veel wat ViaPlay beter kan doen, maar vind het Ziggo ophemelen gehalte wel erg groot (niet alleen hier).
Dat hele wie beter is of niet is subjectief. Maar je slaat het belangrijkste over, namelijk dat Viaplay technisch failliet is, en enkel dankzij oa Canal+ nog in leven is.
En dat Ziggo gezien de glasconcurrentie om content verlegen zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

HollowGamer schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:03:
[...]

Eens, dat hele race cafe, formule 1 cafe was/is 1 grote aanfluiting. Ze hadden het beter het max fanclub cafe kunnen noemen. De enige interessante gast was, Ho-Pin Tung maar als die lekker in de materie duikt kreeg hij de opmerking ja "niet te technisch want dan haakt iedereen af". Er zitten zoveel mensen en verhalen in de racesport in Nederland en toch elke keer weer dezelfde clowns aan tafel.
Over Peppie Mol en Kokkie Plooij wordt je ook niet vrolijk van. Mol krijg steeds meer het Mart Smeets syndroom en Plooij die hoort daar gewoon niet thuis. Vast een gezellige gast om een biertje mee te drinken maar daarmee is het ook wel gezegd.

Ik ben reuze benieuwd wat de Ziggo groupies gaan vinden van de prijzen om daar Formule 1 te kijken. Aangezien de prijzen van Ziggo Sport omhoog gaan en Ziggo sowieso niet goedkoop is. Uiteindelijk ben je bij Ziggo een stuk meer kwijt dan bij ViaPlay. Zeker als je verder niet aan Ziggo vast wil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
kaasaanfiets schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:15:
[...]

Ik ben reuze benieuwd wat de Ziggo groupies gaan vinden van de prijzen om daar Formule 1 te kijken. Aangezien de prijzen van Ziggo Sport omhoog gaan en Ziggo sowieso niet goedkoop is. Uiteindelijk ben je bij Ziggo een stuk meer kwijt dan bij ViaPlay. Zeker als je verder niet aan Ziggo vast wil zitten.
Ziggo Sport (Kanaal 14, dus F1) is gewoon "gratis" voor iedere Ziggo klant? En zojuist is bekend geworden dat de jaarlijkse prijsstijging cq inflatiecorrectie dit jaar erg meevalt bij Ziggo, maximaal 1,20 pm waar het vorig jaar in mijn geval nog 7,50 pm was.

Overigens moet ik het allemaal nog zien of F1 terugkomt bij Ziggo nu John de Mol zich er mee is gaan bemoeien.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 02-04-2024 16:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Als niet Ziggo klant (en dat gaat ook niet gebeuren) vind ik dat dit soort koppelverkoop-praktijken maar eens goed bekeken moeten worden. Ziggo klanten die niet geïnteresseerd zijn moeten verplicht meebetalen aan aan een product wat ook/eerder via een 'onafhankelijke' aanbieder (te weten F1TV of Viaplay) beschikbaar is gesteld.

Daarnaast...als niet Ziggo klant betaal je onevenredig veel als je dit zelfde product wil afnemen.
Overigens kijk ik voor het gemak hierbij alleen naar F1 op het 'open' Ziggo kanaal en niet naar het Ziggo sport abonnement.

Wellicht heb ik het ietwat te kleurrijk beschreven, maar dat komt omdat het de laatste tijd vooral over Ziggo gaat in dit topic en dat kennelijk wordt gedoogd. Daar ben ik wel een beetje klaar mee. ;)

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DutchOwnage schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:40:
[...]

Ziggo Sport (Kanaal 14, dus F1) is gewoon "gratis" voor iedere Ziggo klant? En zojuist is bekend geworden dat de jaarlijkse prijsstijging cq inflatiecorrectie dit jaar erg meevalt bij Ziggo, maximaal 1,20 pm waar het vorig jaar in mijn geval nog 7,50 pm was.

Overigens moet ik het allemaal nog zien of F1 terugkomt bij Ziggo nu John de Mol zich er mee is gaan bemoeien.
Wijze les: in deze wereld is niets gratis

Ziggo gaat flink betalen willen ze de F1 binnen halen, en verder hebben ze juist enorm veel last van de glasvezel boeren. Waarom denk je dat ze perse de F1 willen en dit zo mooi verkopen? Het enige is geld, het leverde Ziggo ontzettend veel klanten op.

Verder is Ziggo erg duur, ook los met enkel Ziggo Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Aartstyle schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:44:
[...]

Dat zijn gewoon kanalen, en Ziggo heeft nu al die capaciteit niet om dit überhaupt aan te bieden, laat staan 4K. Het levert hun gewoon niet veel op.

Beide kunnen, maar Ziggo doet enkel aan klassieke TV. Is al vaker voorbij gekomen, waarom doe je het niet beide? Zend de overige wedstrijden uit via streaming en je bent er.

Overigens heb ik precies dezelfde ervaring. Het is langzamer, maar heb gewoon een Chromecast met een afstandsbediening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
YuriV schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:22:
Als niet Ziggo klant (en dat gaat ook niet gebeuren) vind ik dat dit soort koppelverkoop-praktijken maar eens goed bekeken moeten worden. Ziggo klanten die niet geïnteresseerd zijn moeten verplicht meebetalen aan aan een product wat ook/eerder via een 'onafhankelijke' aanbieder (te weten F1TV of Viaplay) beschikbaar is gesteld.
Als ViaPlay klant betaal je ook mee aan de F1 als je alleen interesse hebt in de Premier League.
Ook dat abonnement is gecombineerd met allerlei zaken. Bij netflix betaal ik mee aan games. Zo zijn er vast nog wel meer te verzinnen. Als klant van KPN met TV betaal je trouwens ook mee aan ESPN, ik kijk er geen minuut naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HollowGamer schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:13:
[...]

Dat zijn gewoon kanalen, en Ziggo heeft nu al die capaciteit niet om dit überhaupt aan te bieden, laat staan 4K. Het levert hun gewoon niet veel op.

Beide kunnen, maar Ziggo doet enkel aan klassieke TV. Is al vaker voorbij gekomen, waarom doe je het niet beide? Zend de overige wedstrijden uit via streaming en je bent er.

Overigens heb ik precies dezelfde ervaring. Het is langzamer, maar heb gewoon een Chromecast met een afstandsbediening.
Ziggo moet sowieso aan de streaming omdat het volgend seizoen de Europese voetbalrechten heeft, maar wedstrijden van Nederlandse clubs aan iedereen moet aanbieden.

Zie:
https://www.rtl.nl/econom...ggo-app-uitzenden-dat-mag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Even schemaatje gemaakt van de eerste 2 weken ViaplayTV.

- 05/04 - 7u55 - F1 - VT2 Japan GP incl herhaling F1 Shakedown
- 06/04 - 13u00 - F1 - Kwalificatie Japan GP
- 06/04 - 16u00 - PL - Fulham vs. Newcastle
- 07/04 - 13u00 - F1 - Race Japan GP
- 08/04 - 20u30 - PL - Spurs vs. Nottingham
- 11/04 - 20u00 - PDC - Birmingham night 11
- 13/04 - 15u30 - PL - Mcity vs. Luton
- 15/04 - 20u30 - PL - Chelsea vs. Everton
- 18/04 - 20u00 - PDC - Rotterdam night 12

Ik ben vooral benieuwd naar de PDC avonden met reclames tijdens de breaks en de studio programma’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:53
De laatste spartelingen van viaplay om nog wat voor hun content te krijgen nu het (waarschijnlijk) zo is dat ze vanaf volgend jaar de rechten kwijt zijn. Sbs (talpa) zal ze nog een leuke zak geld hebben gegeven om hun sbs9 zender wat meer in de picture te krijgen.... ik denk dat de sollicitatiebrief van coronel al bij ziggo ligt inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:43
Valt me op dat niemand het nog gehad heeft over de reclame.
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan implementeren. Is het gewoon een onderbreking, of toch een klein venster zoals bij rtl+ vroeger. De niet live wedstrijd zal wel hervat worden na de reclame, maar bij een live wedstrijd is dat niet waarschijnlijk.

Reclame zal er zeer waarschijnlijk wel komen, want het is gewoon een commerciële zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
LA-384 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 19:07:
Valt me op dat niemand het nog gehad heeft over de reclame.
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan implementeren. Is het gewoon een onderbreking, of toch een klein venster zoals bij rtl+ vroeger. De niet live wedstrijd zal wel hervat worden na de reclame, maar bij een live wedstrijd is dat niet waarschijnlijk.

Reclame zal er zeer waarschijnlijk wel komen, want het is gewoon een commerciële zender.
We zullen het zien... ik denk dat we aan reclame niet gaan ontkomen. Helemaal gratis zal talpa het ook niet verkregen hebben.... aan de andere kant bungelt sbs9 ergens onderaan in de statistieken qua marktaandeel in het zender landschap. Dus om de 5 minuten een commercial zullen ze ook niet kunnen maken..
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wat antwoorden van de CEO:
Alles over Viaplay TV: 'Ook deze races worden integraal uitgezonden'
Viaplay en Talpa verrasten de mediawereld dinsdag met het nieuws van hun samenwerking. Vanaf vrijdag 5 april is SBS9 het nieuwe Viaplay TV; een zender waarop bij tijd en wijlen (samenvattingen van) de Formule 1, darts en voetbal uit Duitsland en Engeland te zien zijn. CEO Roger Lodewick van Viaplay Nederland gaat in gesprek met GPblog verder in op wat de kijker allemaal mag verwachten.
[...]
Op het gebied van F1 lijkt het toch niet heel veel voor te stellen. Vooral samenvattingen en twee of drie races op gekke tijdstippen die je later op de dag volledig terug kunt kijken. Bij het darts een avond vroeg in het toernooi, maar niet de ontknoping. Hij geeft ook aan dat deze samenwerking (die in eerste instantie voor de rest van dit jaar wordt aangegaan) niets te maken heeft met de strijd om de rechten voor 2025. En het kanaal komt inderdaad ook met een flink portie reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

dnmw2705 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:46:

Ik ben vooral benieuwd naar de PDC avonden met reclames tijdens de breaks en de studio programma’s.
Dat zal vermoedelijk niet veel anders zijn als nu of dat we gewend zijn tijdens RTL7 periode. Misschien dat ze reclame doen tijdens de analyse, maar Premier League wedstrijden worden altijd zonder een onderbreking tijdens de match gedaan.

Je kan sowieso alle PDC Majors volgen via VTM2 Go, de Belg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 04:08
Chris Woerts bevestigd noch ontkent dat ViaPlay de licentie toch heeft “gewonnen”. Nu bij Vandaag Inside.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 02-04-2024 21:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:12
Rivanov schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:41:
Chris Woerts bevestigd noch ontkent dat ViaPlay de licentie toch heeft “gewonnen”. Nu bij Vandaag Inside.
Chris Woerts roept elke dag wat anders, daar zou ik nooit geld op zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Soppyscroll schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:50:
[...]

Hij koopt wel sportcontent voor Talpa. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soppyscroll
Rivanov schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:53:
[...]

Hij koopt wel sportcontent voor Talpa. ;)
ik vermoed meer dat dit 1 jarig iets is, VP raakt F1 rechten kwijt, VP wordt overgenomen door talpa en maakt streamingdienst. miss samen met Canal+ omdat die ook aandelen heeft, John later met pensioen en verkoopt Later Talpa aan canal+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
Rivanov schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:41:
Even terug gekeken, maar ik krijg toch sterk de indruk dat de rechten bij VP blijven. Wellicht in een andere constructie met Talpa ofzo, maar eigenlijk zei Chris gewoon dat het bij VP blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

DutchOwnage schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:40:
[...]

Voor welk pakket is dat? TV+Internet of zo? Ik heb alleen TV en bij mij ging de prijs vorig naar € 2 omhoog (wat dan natuurlijk wel bijna 10% is).

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Soppyscroll schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:50:
[...]

Die kwal vindt zichzelf altijd heel wat en roept elke dag wat anders inderdaad.

En volgens mij kan hij dat nog helemaal niet eens weten. Zover ik weet is die biedingsstrijd nog helemaal niet afgelopen dus kan nog alle kanten op.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Maasluip schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:39:
[...]

Voor welk pakket is dat? TV+Internet of zo? Ik heb alleen TV en bij mij ging de prijs vorig naar € 2 omhoog (wat dan natuurlijk wel bijna 10% is).
TV Start en Internet Start inderdaad. Dit jaar gaat internet met 1 euro omhoog en TV met 0,50 cent. Dat was vorig jaar een veelvoud.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 03-04-2024 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Aartstyle schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:13:
[...]

Even terug gekeken, maar ik krijg toch sterk de indruk dat de rechten bij VP blijven. Wellicht in een andere constructie met Talpa ofzo, maar eigenlijk zei Chris gewoon dat het bij VP blijft.
Tja, Woerts is Talpa, SBS is Talpa. Die zaten best lekker voor eigen parochie te oreren daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
DutchOwnage schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:44:
[...]

Tja, Woerts is Talpa, SBS is Talpa. Die zaten best lekker voor eigen parochie te oreren daar.
Hij is nogal vol van zichzelf idd. Maar het is wel zo dat hij bij het biedingsproces betrokken was. Ik vrees ervoor dat het bij VP blijft in welke constructie dan ook.

Maar mocht dat zo zijn dan hopen we maar dat er snel een (beeld) kwaliteitsimpuls komt met behulp van Talpa en dan stap ik tzt ook over naar VP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Aartstyle schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:53:
[...]

Maar mocht dat zo zijn dan hopen we maar dat er snel een (beeld) kwaliteitsimpuls komt met behulp van Talpa en dan stap ik tzt ook over naar VP.
Ik ga dit weekend wel even vergelijken tussen Viaplay app en Viaplay TV inderdaad. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Csotranme schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:27:
[...]

Die kwal vindt zichzelf altijd heel wat en roept elke dag wat anders inderdaad.

En volgens mij kan hij dat nog helemaal niet eens weten. Zover ik weet is die biedingsstrijd nog helemaal niet afgelopen dus kan nog alle kanten op.
Hij zal in ieder geval meer weten dan ons, aangezien hij er zelf bij betrokken is. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soppyscroll
DutchOwnage schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:56:
[...]

Ik ga dit weekend wel even vergelijken tussen Viaplay app en Viaplay TV inderdaad. Ben benieuwd.
in ieder geval betere bitrate stream :P
https://www.digitalbitrat...71&live=202&sec=0&lang=en

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
DutchOwnage schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:56:
[...]

Waarschijnlijk net zo wollig en beroerd als op de stream. Vorig seizoen was de GP Zandvoort op NOS ook heel slecht qua beeld.

Er zit daar in de Playout bij Viaplay echt een enorme error dat het beeld er zo slecht uit ziet.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
De vraag is of die hetzelfde blijft als het straks viaplay tv heet. Ik verwacht van wel overigens, maar op zich zegt dit nog niks aangezien het hier nog SBS 9 betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Aartstyle schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:50:
[...]

De vraag is of die hetzelfde blijft als het straks viaplay tv heet. Ik verwacht van wel overigens, maar op zich zegt dit nog niks aangezien het hier nog SBS 9 betreft.
Verwacht ook zelfde kwaliteit wat viaplay nu ook geeft :P, oftewel..... Dan weten we 100% zeker dat het bij hun weg komt 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ed1703 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:16:
[...]

Als ViaPlay klant betaal je ook mee aan de F1 als je alleen interesse hebt in de Premier League.
Ook dat abonnement is gecombineerd met allerlei zaken. Bij netflix betaal ik mee aan games. Zo zijn er vast nog wel meer te verzinnen. Als klant van KPN met TV betaal je trouwens ook mee aan ESPN, ik kijk er geen minuut naar.
Dat heb ik met 95% van de zenders in m'n pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Soppyscroll schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:54:
[...]

Verwacht ook zelfde kwaliteit wat viaplay nu ook geeft :P, oftewel..... Dan weten we 100% zeker dat het bij hun weg komt 8)7 8)7 8)7
F1 tv geeft beter beeld dan de viaplay app. Zover ik weet zit dat hem in de gebruikte codec, want de bitrate verschilt niet (heel) veel begrijp ik.

Aangezien het een lineair kanaal is zie ik geen enkele reden om een beter plaatje aan te leveren. Behalve dan dat je dus indirect hierbij aantoont dat de kwaliteit van de VP app gewoon ondermaats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
Ik heb even door de programma gids heen gescrolled van ViaplayTV. Op de invoegingen van Viaplay Sports content na, lijkt het behoorlijk hetzelfde. Veel Tommy teleshopping, een 5 uur durende marathon ‘loop’ van Hart van Nederland en diverse series die lang achter elkaar doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiz64
Volgens Formule1.nl heeft Viaplay de beste papieren om de rechten te behouden, juist omdat ze nu samenwerken met een open net. Een deal voor vier jaar lijkt aanstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 19:54
jordiz64 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:55:
Volgens Formule1.nl heeft Viaplay de beste papieren om de rechten te behouden, juist omdat ze nu samenwerken met een open net. Een deal voor vier jaar lijkt aanstaande.
Zou echt spijtig zijn als het bij deze partij zou blijven. Maarja dit blijft een beetje gokken en gissen van paar journalisten, laten we vooral het officiele bericht afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nattekat
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:50
jordiz64 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 15:55:
Dat is gewoon het resultaat van alle media die elkaar napraten. Uiteindelijk kom je toch altijd weer uit bij dat ene interview. Een paar dagen geleden was het nog zo goed als zeker dat Ziggo ging winnen, dus zo betrouwbaar is dit alles niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Daarnaast zijn er signalen dat Viaplays ‘bredere benadering van de sport’, de uitgebreide aandacht voor de supportseries en de eerder aangekondigde samenwerking met F1TV (eigendom van FOM) goed zijn gevallen bij de rechtenhouder.
Die snap ik niet, want FOM heeft bewust haar eigen product uit de markt zitten prijzen voor die 'deal'. Of FOM moet heul veul hebben ontvangen voor de integratie van F1TV bij Viaplay.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
FOM geeft ineens om het open net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Señor Sjon schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:08:
[...]

Die snap ik niet, want FOM heeft bewust haar eigen product uit de markt zitten prijzen voor die 'deal'. Of FOM moet heul veul hebben ontvangen voor de integratie van F1TV bij Viaplay.
Ik denk dat FOM er gewoon achter kwam dat er nogal wat F1 kijkers in nederland abbo waren geworden na de teleurstelling bij Viaplay. Ze zouden wel gek zijn om niet een paar centen extra te pakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
stylezzz schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:10:
[...]

Ik denk dat FOM er gewoon achter kwam dat er nogal wat F1 kijkers in nederland abbo waren geworden na de teleurstelling bij Viaplay. Ze zouden wel gek zijn om niet een paar centen extra te pakken....
Ze zullen de F1TV rechten ook niet gratis hebben gegeven aan Viaplay. Dus waarschijnlijk tappen ze nu uit twee vaatjes.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Begrijp ik ook echt niks van inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
FOM heeft inderdaad veel meer baat bij zoveel mogelijk abonnementen (F1Pro of Viaplay) verkopen. Als het open net er vervolgens voor zorgt dat dit stagneert, dan verdien je er ook minder aan. Open net heeft FOM ook niet bijster veel aan, dat zal niet zorgen dat je tientallen miljoenen per jaar kan binnenharken. Wel een aardige etalage, maar getuige het interview met de ViaPlay CEO ook niet meer dan dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:34

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Wat ik er vooralsnog uit lees, is:

• Viaplay heeft te veel betaald voor de rechten in de afgelopen jaren, en kan dat niet meer betalen (al zouden ze het willen); mede ook omdat ze kennelijk het geld niet op konden brengen voor een exclusieve deal (dus zonder F1 TV Pro concurrentie).
• FOM heeft gemerkt dat de potentiële streaming klanten toch wel naar hun toe komen (mede omdat Viaplay zo slecht presteerde). Als proefballonnetje hebben ze de prijs omhoog gegooid om te kijken wat dat doet met het aantal nieuwe abonnees. Ze hebben dus nu een goed idee wat ze daar in Nederland mee (zouden) kunnen verdienen.
• Geen van de potentiële partijen was bereid om voor een exclusieve deal te gaan die meer op zou brengen dan dat.
• Voor FOM is op dat moment het enige interessante nog een "toegevoegde" deal voor een ander medium (ad supported linear, bijvoorbeeld), vooral ook omdat meestal blijkt dat dit gewoon een andere doelgroep is (er is verassend weinig directe concurrentie tussen kabel/satelliet vs. streaming).
• Viaplay heeft snel wat weten te verzinnen in samenwerking met SBS9, en dat lijkt FOM wel wat.

Dit is puur mijn interpretatie op afstand (hoewel ik bij een televisiezender heb gewerkt, en ook heb meegewerkt aan dit soort deals, waaronder met F1, dus noem het een "educated guess", maar ik kan er flink naast zitten natuurlijk).

Ik vermoed dus dat FOM de lucratieve streamingklanten zelf direct gaat pakken, en er samenvattingen en/of een aantal races op TV gaan verschijnen.

Het zou me dan ook niet verbazen als het F1 abonnement weer in prijs omlaag gaat, of regelmatig flinke kortingen gaat krijgen. (Het probleem voor zo'n dienst is namelijk de "churn" van abonnees, mensen die opzeggen in bijvoorbeeld in de zomer of winter pauze. Viaplay heeft/had meer een mix, en dus meer manieren om mensen vast te houden.)

Tl;dr: ik voorspel dat de opties F1 direct worden, waarschijnlijk met kortingen/weer een lagere prijs, plus SBS9.

Of dat zo is horen we pas zodra er ontieglijk veel kleine lettertjes in de contracten bijgeschaafd zijn, en dat kan nog wel even duren, tenzij iedereen snel akkoord gaat met vrij standaard bepalingen (wat juist in deze situatie onwaarschijnlijk is).

Maar wees blij, mijn enige optie in Spanje is DAZN, voor €29 per maand, samen met voetbal en tennis etc. wat ik nooit kijk, in HD, en alleen met Spaans commentaar, én met commercials er over heen van dingen die ik voor dat geld toch wel zou willen zien (bijvoorbeeld vlak na de race). Dus dat heb ik net opgezegd en ik regel wel een een Nederlands abonnement op F1 TV, eens kijken hoe goed ze dat geoblocken gegeven de Europese regelgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Nee om meer geld ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

dutchgio schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:44:
[...]

Ziggo moet sowieso aan de streaming omdat het volgend seizoen de Europese voetbalrechten heeft, maar wedstrijden van Nederlandse clubs aan iedereen moet aanbieden.
Ziggo doet sowieso al aan streaming, ook via hun mediaboxen. Je kunt zelfs al alleen televisie afnemen met alleen de Ziggo Go app. Ze hebben de infrastructuur dus streamen van live sporten is geen enkel probleem.

Dat Ziggo kabel is, is ook allang achterhaald. Het netwerk is grotendeels glasvezel. Het enige grote verschil is dat ze geen symmetrische snelheden bieden, ook al is dat technisch in principe gewoon mogelijk.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als het een gevalletje van shit in = shit out dan heb je er nog niets aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sowieso is het Liberty Global die er beter van wordt als een externe partij (dus niet Ziggo want dat is eigendom van Liberty Global) de rechten koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Het zit ze ook niet mee bij VP, haha. Eerste de beste live uitzending en voorlopig geen auto's op de baan wegens het weer. Dit gaat ze niet veel extra betalende klanten opleveren....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dudinson
De eerste reclame zat er trouwens na 12 minuten al weer in. Maar goed, op dat moment waren er toch nog geen auto's op de baan.

Beeld is picture in picture, met de training in kleine window, voor diegenen die het niet gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Prima kwaliteit van SBS F1 en alles DolbyAudio .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zag een Engels audiokanaal op SBS 9, dacht YES! Maar helaas, Engels - Stereo is gewoon het Nederlandse commentaar in Stereo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnmw2705
MilesD. schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:30:
Prima kwaliteit van SBS F1 en alles DolbyAudio .. :)
Ik vind het verschil in kwaliteit van beeld tussen F1TV en ViaplayTV (SBS9) nog best groot. DolbyAudio 5.1 is dan wel weer leuke toevoeging

Scroll nog even de gids heen van ViaplayTV. Om 22u20 begint Studio Formule 1. Om 22u30 ZiggoSport’s Race Cafe. Ze gaan dus wel een concurrentiestrijd met elkaar aan

[ Voor 21% gewijzigd door dnmw2705 op 05-04-2024 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
dnmw2705 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:56:
[...]

Ik vind het verschil in kwaliteit van beeld tussen F1TV en ViaplayTV (SBS9) nog best groot. DolbyAudio 5.1 is dan wel weer leuke toevoeging
Ik zat ook al te schakelen idd. Ligt het aan mijn ogen of is het beeld van F1 tv nog steeds beter dan dat van SBS9?

Edit: Overigens waren die 2 commentatoren aardig de FOM aan het bashen dat alles om geld draait. Weet niet of we dat als aanwijzing kunnen zien, maar vond het erg opvallend. Aan de andere kant was Jack Plooij vanmorgen op de radio bij 538 en daar werd helemaal niet gesproken over de f1 rechten voor volgend jaar.

[ Voor 29% gewijzigd door Aartstyle op 05-04-2024 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
Bij Ziggo zit ViaplayTV al op minimaal 11mbit. Wat we gezien hebben is gewoon de 5mbit stream die doorgezet is in de uitzendstraat. Als de bron dus matig is, blijft het met hogere bitrate nog steeds matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb de FP2 voor een deel gekeken via Viaplay TV maar de beeldkwaliteit was beduidend minder dan van F1TV Pro. Het was gewoonweg niet scherp. Dat het Dolby Audio zou zijn is leuk maar ik betwijfel of dit ook echt zo is. Het is leuk dat de F1 voor veel mensen op een open net te zien is maar zorg dan ook dat je beeldkwaliteit op orde is. Zeker nu het excuus van live streaming en bandbreedte niet meer opgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:40
dutchgio schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:05:
[...]

Niks.
Dan had je geen jaarabonnement moeten afsluiten. Dan weet je immers dat je daar een jaar aan vast zit. Daar betaal je ook een lagere prijs voor dan wanneer die maandelijks opzegbaar is.
Niet eens, de voorwaarden zijn nu veranderd. Als dit SBS9 kanaal er was had je mogelijk een andere keuze gemaakt, nu is er een verandering die je als klant vooraf niet wist, niet had kunnen weten en die er voor had kunnen zorgen dat je dat jaar abonnement niet zou afsluiten.

Dat Viaplay eerst geen jaar abonnementen met korting zou verkopen en ze vervolgens toch in de aanbieding gooide om er zoveel mogelijk van de hand te kunnen doen is nog tot daar aan toe, maar dat ze binnen een paar weken na het aflopen van deze aanbieding met SBS9 op de proppen komen riekt wat mij betreft toch naar vuile spelletjes.

Overigens maakt het mij verder weinig uit, ik wil de F1 races en bepaalde PL wedstrijden gewoon live zien. Maar ik kan me voorstellen dat sommige jaar abonnement houders zich hierdoor echt wel genaaid voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dnmw2705 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:16:
[...]

Bij Ziggo zit ViaplayTV al op minimaal 11mbit. Wat we gezien hebben is gewoon de 5mbit stream die doorgezet is in de uitzendstraat. Als de bron dus matig is, blijft het met hogere bitrate nog steeds matig
Maar dat lijkt me erg vreemd, want hun uplink verschilt per bron.

Ik wil hun nog het voordeel van de twijfel geven. Ze zitten voor de F1 in dezelfde studio als Talpa volgensmij, dat lijkt me sterk als dat over IPTV/DASH stream als output naar hun gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Joster schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 07:24:
[...]

Niet eens, de voorwaarden zijn nu veranderd. Als dit SBS9 kanaal er was had je mogelijk een andere keuze gemaakt, nu is er een verandering die je als klant vooraf niet wist, niet had kunnen weten en die er voor had kunnen zorgen dat je dat jaar abonnement niet zou afsluiten.

Dat Viaplay eerst geen jaar abonnementen met korting zou verkopen en ze vervolgens toch in de aanbieding gooide om er zoveel mogelijk van de hand te kunnen doen is nog tot daar aan toe, maar dat ze binnen een paar weken na het aflopen van deze aanbieding met SBS9 op de proppen komen riekt wat mij betreft toch naar vuile spelletjes.

Overigens maakt het mij verder weinig uit, ik wil de F1 races en bepaalde PL wedstrijden gewoon live zien. Maar ik kan me voorstellen dat sommige jaar abonnement houders zich hierdoor echt wel genaaid voelen.
Om eerlijk te zijn is het voor sommige mensen nooit goed.

Ziggo doet precies hetzelfde, ESPN ook. Maar dat is dan wel ok?

Wat van de series die op NPOPlus achter een betaalmuur zitten, maar ik op de Belg ook kan zien? Zelfde met andere series op commerciële zenders.

Het is een soort van promo kanaal, om mensen te lokken naar hun streamingdienst, en ze hebben daarbij waarschijnlijk een erg goede deal kunnen maken met John de Mol. Sublicenties verkopen is slim, zeker als je in moeilijk weer zit, en het verbaasd mij nog altijd dat ze daar op het begin zo moeilijk over deden.

Mensen vergeten dat ESPN (voorheen Fox Sports) ook ontzettend moeilijk deed. Zoals geen beelden aan andere programmas afstaan/verkopen, waardoor die weer via een Portugese zender gingen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:45
[...]

Ze hebben dit bewust gedaan na de start van het seizoen. Eerst nog zo veel mogelijk abonnees binnenharken en dan vanaf race 4 rechten verkopen aan Talpa om zo nog wat extra cash te genereren. Dat verdient geen schoonheidsprijs, maar wat F1 TV dit jaar geflikt heeft is nog erger. Als F1 kijker wordt je dit jaar gewoon vanaf alle kanten genaaid. Dat kan gewoon in NL, want met Max is de markt in NL groot genoeg om dit soort kunstjes te flikken.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
[...]

Ik zie niet zo in wat hier "vuil" aan zou zijn. Zoals @HollowGamer al zegt doen Ziggo Sport en ESPN exact hetzelfde. Je krijgt heel af en toe een leuke wedstrijd te zien en ook een handjevol races. Wat hier dan vuil aan is mis ik even. Om de samenvatting kan het al helemaal niet gaan, want daar had je al andere mogelijkheden voor.

Heel eerlijk denk ik dat een aantal hier in het topic langs komen om te klagen voor het klagen.
Ik koop ook wel eens producten bij de AH die 1,5 week later in de aanbieding gaan, niet leuk, maar er zijn genoeg momenten in het leven dat ik weer wel profiteer van andere aanbiedingen. Life goes on.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ed1703 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 09:02:
[...]

Ik zie niet zo in wat hier "vuil" aan zou zijn. Zoals @HollowGamer al zegt doen Ziggo Sport en ESPN exact hetzelfde. Je krijgt heel af en toe een leuke wedstrijd te zien en ook een handjevol races. Wat hier dan vuil aan is mis ik even. Om de samenvatting kan het al helemaal niet gaan, want daar had je al andere mogelijkheden voor.

Heel eerlijk denk ik dat een aantal hier in het topic langs komen om te klagen voor het klagen.
Ik koop ook wel eens producten bij de AH die 1,5 week later in de aanbieding gaan, niet leuk, maar er zijn genoeg momenten in het leven dat ik weer wel profiteer van andere aanbiedingen. Life goes on.
Wat mij ook stoort is dat mensen Ziggo Sport (kanaal 14) en ESPN1 labelen als gratis.

Het is verre van gratis namelijk. Voor Ziggo Sport betaal jij als abonnee flink veel geld voor (licenties zijn niet goedkoop) en voor ESPN1 betalen de providers veel geld. Op Ziggo Sport heb je precies hetzelfde (niet alles wordt uitgezonden - of altijd Barça/Real Madrid bah). En op ESPN1 zenden ze toppers altijd toevallig uit op andere kanalen, en soms iets als promotie voor hun eigen pakket.

Ik heb liever de ViaPlay manier. SBS9 zat al in heel veel pakketten, en wordt betaald door Talpa en reclames. Bij ESPN is dat reclame + geld van abonnees bij de ISP, ook al heb je geen interesse in dit kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:45
HollowGamer schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 09:08:
[...]

Wat mij ook stoort is dat mensen Ziggo Sport (kanaal 14) en ESPN1 labelen als gratis.

Het is verre van gratis namelijk. Voor Ziggo Sport betaal jij als abonnee flink veel geld voor (licenties zijn niet goedkoop) en voor ESPN1 betalen de providers veel geld. Op Ziggo Sport heb je precies hetzelfde (niet alles wordt uitgezonden - of altijd Barça/Real Madrid bah). En op ESPN1 zenden ze toppers altijd toevallig uit op andere kanalen, en soms iets als promotie voor hun eigen pakket.

Ik heb liever de ViaPlay manier. SBS9 zat al in heel veel pakketten, en wordt betaald door Talpa en reclames. Bij ESPN is dat reclame + geld van abonnees bij de ISP, ook al heb je geen interesse in dit kanaal.
Niet helemaal mee eens. In je tv abonnement zitten nu eenmaal een bepaald aantal zenders. Je betaalt ook voor bv ZDF, Eurosport, BBC, etc. terwijl je helemaal geen interesse daarin hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 09:22:
[...]

Niet helemaal mee eens. In je tv abonnement zitten nu eenmaal een bepaald aantal zenders. Je betaalt ook voor bv ZDF, Eurosport, BBC, etc. terwijl je helemaal geen interesse daarin hebt.
Het klopt inderdaad dat providers tv-zenders moeten betalen om het signaal door te mogen geven. (in de jaren 80/90 was dit een tijdje andersom)
Bij ESPN mag een provider het gehele betaalpakket niet aanbieden als deze ESPN1 als etalage-pakket niet opneemt en daarvoor betaald. Al zullen daar ook wel andere constructies voor zijn: Hoe dan ook betaal je voor elke zender in je pakket, al is het maar een paar cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 09:22:
[...]

Naar mijn weten zijn sommige zenders opgenomen als basis. Daar horen dacht ik ZDF, BBC en VRT bij.

Eurosport (dacht heel Discovery) is een tijdje uit pakketten verdwenen dacht ik. Weet niet meer welke providers, maar daar worden deals gemaakt tussen de zender/houder en de TV-provider.

Disney heeft hierop ook een monopolie (ze zijn o.a. eigenaar van ESPN + nog heel veel andere), en doen smerige spelletjes om dit vast te houden of de ISP dit te laten door te berekenen aan de abonnees, want dat levert hun goed geld op. Zoek maar eens op hoe groot sommige van die zenders zijn, d.w.z. hoe groot hun moederbedrijf.

Er zijn stemmen geweest om het hele basispakket principe te laten vallen overigens, maar in geval van nood, ben je blij dat het bestaat. En veel bekerfinales (en andere sporten) zijn daardoor te zien vanuit je basis TV pakket.

Als je het mij vraagt, zou ik liever willen zien dat die koppeling met ISP en sport verdwijnt. In Engeland heb je Sky en BT (tegenwoordig T&T Sport), en dat is allemaal koppel verkoop. Je wilt niet weten wat mensen in de UK betalen voor hun live voetbal en andere sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:40
ed1703 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 09:02:
[...]

Wat ik er vuil aan vind is dat het precies na de eerste 3 races van het seizoen 'ineens' in gaat en je dus niet bij aanvang van het seizoen een afweging kon maken tussen het SBS9 kanaal of een abonnement op Viaplay. Bij Ziggo was die timing van de introductie van kanaal 14 een stuk netter als ik het me goed herinner. Bovendien werd je bij Ziggo of ESPN niet gelokt met een jaarabonnement waarna er plotseling en uit het niets een open kanaal verscheen, dat vind ik een wezenlijk verschil en dus zeker niet exact hetzelfde.
Pagina: 1 ... 140 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2