Helaas is SBS9 / Viaplay TV bij Ziggo niet beschikbaar in het basis 'Kabel TV'-pakket. Misschien komt dat nog?
Hou alsjeblieft op. Wat zit je nou te zeuren? En dan zeg je ook nog dat het voor jou niks uit maakt. Je gaat nu een discussie aan voor je omgeving?Joster schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:07:
[...]
Wat ik er vuil aan vind is dat het precies na de eerste 3 races van het seizoen 'ineens' in gaat en je dus niet bij aanvang van het seizoen een afweging kon maken tussen het SBS9 kanaal of een abonnement op Viaplay. Bij Ziggo was die timing van de introductie van kanaal 14 een stuk netter als ik het me goed herinner. Bovendien werd je bij Ziggo of ESPN niet gelokt met een jaarabonnement waarna er plotseling en uit het niets een open kanaal verscheen, dat vind ik een wezenlijk verschil en dus zeker niet exact hetzelfde.
Je doet alsof de waarde van je jaarabonnement om zeep is geholpen door deze stap. Totaal mee oneens: er komen maar een beperkt aantal races op SBS9 en dan ook nog vertraagd en onderbroken door reclame. Dus zo enorm is dat verschil niet.Joster schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:07:
[...]
Wat ik er vuil aan vind is dat het precies na de eerste 3 races van het seizoen 'ineens' in gaat en je dus niet bij aanvang van het seizoen een afweging kon maken tussen het SBS9 kanaal of een abonnement op Viaplay. Bij Ziggo was die timing van de introductie van kanaal 14 een stuk netter als ik het me goed herinner. Bovendien werd je bij Ziggo of ESPN niet gelokt met een jaarabonnement waarna er plotseling en uit het niets een open kanaal verscheen, dat vind ik een wezenlijk verschil en dus zeker niet exact hetzelfde.
Maar voor de mensen waarvoor dat genoeg is had het wellicht de trigger kunnen zijn om geen viaplay abbo te nemen. Wat dat betreft snap ik wel dat ze dit vlak na de start van het f1 seizoen doen.... de meesten hebben hun keuze al gemaakt tussen f1tv en viaplay. Wat ze hiermee willen bereiken weet ik ook niet.... behalve dat we nu iets boeiender tv op het open net hebben zal het viaplay hoogstens wat geld opleveren. Ohjah... dat hadden ze hard nodig.ed1703 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:26:
[...]
Je doet alsof de waarde van je jaarabonnement om zeep is geholpen door deze stap. Totaal mee oneens: er komen maar een beperkt aantal races op SBS9 en dan ook nog vertraagd en onderbroken door reclame. Dus zo enorm is dat verschil niet.
Liberty Global (eigenaar Ziggo) en Liberty Media (eigenaar F1) hebben behalve een woord en een gezamenlijke ontstaansgeschiedenis niets met elkaar te maken.sjaool schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 00:27:
[...]
Sowieso is het Liberty Global die er beter van wordt als een externe partij (dus niet Ziggo want dat is eigendom van Liberty Global) de rechten koopt.
Die is zeker wel gratis in het standaard pakket aanwezig, kanaal 19. SBS9 was ook al gratis voor het ViaPlay tv werd.U123456 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:12:
Helaas is SBS9 / Viaplay TV bij Ziggo niet beschikbaar in het basis 'Kabel TV'-pakket. Misschien komt dat nog?
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht
Edit: verkeerd gelezen, kabel tv ip standaard tv. Maar waarom je nog via kabel zou kijken is voor mij ook een raadsel.
[ Voor 13% gewijzigd door dudinson op 06-04-2024 17:41 ]
Maar je kan nog helemaal niet beoordelen of dit voor een aantal een trigger is geweest en daar komt bij dat niemand hier weet WELKE races en andere diverse F1 content men op SBS9 gaat tonen. Voetbal net zo. Je hebt een kans dat je favoriete F1 race of voetbalwedstrijd er op komt. Of niet. Het is een etalagekanaal.stylezzz schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:31:
[...]
Maar voor de mensen waarvoor dat genoeg is had het wellicht de trigger kunnen zijn om geen viaplay abbo te nemen. Wat dat betreft snap ik wel dat ze dit vlak na de start van het f1 seizoen doen.... de meesten hebben hun keuze al gemaakt tussen f1tv en viaplay. Wat ze hiermee willen bereiken weet ik ook niet.... behalve dat we nu iets boeiender tv op het open net hebben zal het viaplay hoogstens wat geld opleveren. Ohjah... dat hadden ze hard nodig.
In TV standard ja, maar niet in kabel-tv.dudinson schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:35:
[...]
Die is zeker wel gratis in het standaard pakket aanwezig, kanaal 19. SBS9 was ook al gratis voor het ViaPlay tv werd.
[ Voor 15% gewijzigd door ed1703 op 06-04-2024 17:42 ]
Internet + Ziggo GO (zonder Mediabox of module) wordt steeds populairder. En daarbij krijg je ook met dit tv pakket (dus zonder SBS9) te maken.dudinson schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:35:
[...]
Edit: verkeerd gelezen, kabel tv ip standaard tv. Maar waarom je nog via kabel zou kijken is voor mij ook een raadsel.
Waarschijnlijk heeft Ziggo dit ooit bewust gedaan om geen nieuwe zenders meer aan het oude analoge pakket te hoeven toevoegen. Inmiddels is er geen analoog meer bij Ziggo en is dit pakket (Kabel TV dus) gewoon volledig digitaal. SBS9 zou daar prima bij kunnen. Maar ik denk niet dat Ziggo daar als concurrent van Viaplay op dit moment veel behoefte aan heeft.
Nou ja, als je dit interview met de CEO leest, zie je dat dit nieuwe kanaal echt heel erg weinig voorstelt. Voor F1 worden het vrijwel alleen maar samenvattingen (en daarvoor hadden we al verschillende opties). Voor darts hooguit een avond vroeg in het toernooi. Alleen voor de meer casual voetbalkijker is het kanaal wellicht een aardige toevoeging.ed1703 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:40:
[...]
Maar je kan nog helemaal niet beoordelen of dit voor een aantal een trigger is geweest en daar komt bij dat niemand hier weet WELKE races en andere diverse F1 content men op SBS9 gaat tonen. Voetbal net zo. Je hebt een kans dat je favoriete F1 race of voetbalwedstrijd er op komt. Of niet. Het is een etalagekanaal.
In die zin is het ook niet echt vergelijkbaar met Ziggo Sport kanaal 14, waar eigenlijk juist alle belangrijke content wél op te zien is. Daar zijn de extra kanalen juist meer bedoeld voor kleinere evenementen of evenementen die gelijktijdig plaatsvinden.
Zit nou toevallig even op Viaplay tv, gewoon om te kijken want er is niks leuks op tv. maar die beeldkwaliteit van f1 oeffff, gewoon precies hoe Viaplay ook op de streaming is. gelukkig heb ik f1tv, echt super beeld
Broekzak > VestzakTralapo schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:31:
[...]
Liberty Global (eigenaar Ziggo) en Liberty Media (eigenaar F1) hebben behalve een woord en een gezamenlijke ontstaansgeschiedenis niets met elkaar te maken.
"When you grow up your heart dies"
Iemand die de DPG/Viaplay radio stream nog kan vinden op de websites van Nu.nl of ad.nl? Ik heb gisteren en vandaag gezocht, maar ik vind hem niet
Misschien hebben ze de radiorechten voor dit jaar niet of maken ze er geen gebruik van.dnmw2705 schreef op zondag 7 april 2024 @ 08:48:
Iemand die de DPG/Viaplay radio stream nog kan vinden op de websites van Nu.nl of ad.nl? Ik heb gisteren en vandaag gezocht, maar ik vind hem niet
Nee? Het zijn twee los van elkaar staande bedrijven die niets (meer) met elkaar te maken hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Tralapo op 07-04-2024 12:22 ]
Als ze die rechten niet meer hadden had een zekere mol niet vanuit belgie hoeven uitzenden.Gaitman schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:14:
[...]
Misschien hebben ze de radiorechten voor dit jaar niet of maken ze er geen gebruik van.
Dat zij ze misschien dit jaar niet hebben wil niet zeggen dat de Mol ze wel heeftstylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:56:
[...]
Als ze die rechten niet meer hadden had een zekere mol niet vanuit belgie hoeven uitzenden.
Ik zie nergens dat de radiorechten voor dit jaar bij een andere partij zijn aangeland. Zal dus gewoon bij viaplay liggen.... maar vermoed dat daar zo weinig luisteraars zijn dat niemand het mist.Gaitman schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:26:
[...]
Dat zij ze misschien dit jaar niet hebben wil niet zeggen dat de Mol ze wel heeftGrand Prix Radio verdiend nu natuurlijk ook nog wat op het Premium verhaal.
Maar ze hebben toen echt duidelijk gecommuniceerd dat het niet was om Olav Mol te pesten, maar dat ze het echt wilden exploiteren omdat er een markt voor is. Nu blijft het dus al niet eens meer (goed) vindbaar te zijn en wellicht bestaat het al niet meer.stylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 17:30:
[...]
Ik zie nergens dat de radiorechten voor dit jaar bij een andere partij zijn aangeland. Zal dus gewoon bij viaplay liggen.... maar vermoed dat daar zo weinig luisteraars zijn dat niemand het mist.
Dit was nog voordat de nieuwe CEO begonnen is, dus ik geef VP nog steeds de kans om zijn leven te beteren qua houding/beeldkwaliteit/respect voor de klant etc.
Ik heb er weinig vertrouwen in gezien de beeldkwaliteit afgelopen weekend op sbs9 en dat vergeleken met f1 tv.
Maar zolang de f1 rechten nog niet definitief zijn toegewezen hoeven we qua verbeteringen denk ik weinig te verwachten van VP kant. Het is roeien met de riemen die ze hebben en via slimme constructies nog wat geld proberen binnen te harken. Krijgen ze de f1 rechten niet dan zal het de rest van het seizoen zo blijven als het nu is.
Ik lees her en der trouwens dat ziggo ook bezig is met een streamingsapp (die hebben ze op zich al), maar dit zal wel een vernieuwde versie zijn ivm het europees voetbal volgend seizoen dat voor iedereen te zien moet zijn.
Daar zit natuurlijk waarheid in. Enerzijds omdat Grand Prix Radio (relatief veel) luisteraars heeft of had, zit er blijkbaar een markt in. Dat die markt er alleen voor Olav is, daar hebben we het dan niet overAartstyle schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:13:
Maar ze hebben toen echt duidelijk gecommuniceerd dat het niet was om Olav Mol te pesten, maar dat ze het echt wilden exploiteren omdat er een markt voor is.
Wij hebben F1TV, maar het viel ons ook op dat het toch net iets minder scherp is. Dat zie je vooral bij tekst en met name bij de rode tekst op zwarte achtergrond.Ik heb er weinig vertrouwen in gezien de beeldkwaliteit afgelopen weekend op sbs9 en dat vergeleken met f1 tv.
Eerlijk gezegd lijkt mij dat stug omdat ze een paar jaar geleden de ontwikkeling van hun streamingapp, Ziggo Go, hebben ondergebracht in Oost-Europa. Daarbij zijn ze tevens compleet opnieuw begonnen. Dat heeft toen nogal wat voeten in de aarde gehad omdat Ziggo Go toen eigenlijk als beta werd uitgebracht. Daarnaast kunnen ze met deze nieuwe app door middel van whitelabeling enorm eenvoudig wisselen tussen content provider. Dus in Nederland zie je Ziggo, terwijl je in België dezelfde app gebruikt, maar overal Telenet ziet.Ik lees her en der trouwens dat ziggo ook bezig is met een streamingsapp (die hebben ze op zich al), maar dit zal wel een vernieuwde versie zijn ivm het europees voetbal volgend seizoen dat voor iedereen te zien moet zijn.
Het enige wat VodafoneZiggo moet faciliteren is dat iedereen gratis kan kijken. Dat wil waarschijnlijk zeggen een gratis account aanmaken, zodat je kunt kijken.
Voor ons f1 fans zou het natuurlijk nooit toereikend zijn. Maar voor de kijker die af en toe eens een race volgt, maar een beetje hikt tegen het hoge prijskaartje kan het net het muntje laten vallen in de richting van het 'gratis' kijken via SBS9.ed1703 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:40:
[...]
Maar je kan nog helemaal niet beoordelen of dit voor een aantal een trigger is geweest en daar komt bij dat niemand hier weet WELKE races en andere diverse F1 content men op SBS9 gaat tonen. Voetbal net zo. Je hebt een kans dat je favoriete F1 race of voetbalwedstrijd er op komt. Of niet. Het is een etalagekanaal.
Haha... geloofde je dat echt?Aartstyle schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:13:
[...]
Maar ze hebben toen echt duidelijk gecommuniceerd dat het niet was om Olav Mol te pesten, maar dat ze het echt wilden exploiteren omdat er een markt voor is. Nu blijft het dus al niet eens meer (goed) vindbaar te zijn en wellicht bestaat het al niet meer.
Nee natuurlijk geloofde ik dat niet.stylezzz schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:32:
[...]
Haha... geloofde je dat echt?Ja er schijnt een verplichting te zijn vanuit de FOM, om wel daadwerkelijk iets met die rechten te doen als je ze hebt gekocht. Vandaar dat het ergens in een hoekje op DPG sites en NU.nl kwam. Ik denk dat ze er dit jaar op gokken dat niemand het mist.... scheelt toch nog wat grijpstuivers op de balans die ze niet aan DPG of NU.nl hoeven te betalen.
Ik geloof heel weinig wat VP communiceert, maar wil de nieuwe wind/nieuwe CEO wel een eerlijke kans geven.
Al heb ik mijn twijfels bij het verhaal dat de er met Talpa al heel lang werd gesproken over deze samenwerking. Voor mij heeft het er alle schijn van dat dit ook een paniek actie is om extra cash te krijgen en om toch die rechten voor volgend jaar binnen te hengelen.
In the Slipstream doet et niet?
Laat maar.... Normaal om 18:00, nu een kwartiertje later.

Nog steeds niet..... Zijn ze officieel Failliet? Kan maar zo he.
Laat maar.... Normaal om 18:00, nu een kwartiertje later.
Nog steeds niet..... Zijn ze officieel Failliet? Kan maar zo he.
[ Voor 79% gewijzigd door AvK op 08-04-2024 18:17 ]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Viaplay kondigt op 23 April de nieuwste kwartaalcijfers aan:
https://www.viaplaygroup....financial-results-2219832
Ben benieuwd hoe de cijfers eruit zien en of we voor die datum ook meer weten over de F1 rechten voor komende jaren. Zullen ze graag willen vertellen mochten zij ze houden, en anders een strategie om de abbonees te houden bij verlies.
Ben benieuwd hoe de cijfers eruit zien en of we voor die datum ook meer weten over de F1 rechten voor komende jaren. Zullen ze graag willen vertellen mochten zij ze houden, en anders een strategie om de abbonees te houden bij verlies.
23 April is de eerste van vele data waarop Viaplay de kwartaalcijfers zou presenteren.dudinson schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:21:
Viaplay kondigt op 23 April de nieuwste kwartaalcijfers aan
FTFY
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
De beurskoers maakt alvast een duik naar beneden.dudinson schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:21:
Viaplay kondigt op 23 April de nieuwste kwartaalcijfers aan:
Dan kan je beter een Chromecast kopen en dan via Ziggo Go erna toe streamen (of via de Chromecast het zelf doen bij duurdere versie).dudinson schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:35:
[...]
Die is zeker wel gratis in het standaard pakket aanwezig, kanaal 19. SBS9 was ook al gratis voor het ViaPlay tv werd.
Kabel TV gaat er wel uit gok ik. Ziggo moet gaan concurreren met de glasvezelnetwerken, en dat is ook allemaal digitaal.
Verder heeft Kabel TV toch nog beroerder beeld van Digitale TV. Om maar een veel horende klacht hier neer te leggen.
Op de coax is alles digitaal tegenwoordig?HollowGamer schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:13:
[...]
Dan kan je beter een Chromecast kopen en dan via Ziggo Go erna toe streamen (of via de Chromecast het zelf doen bij duurdere versie).
Kabel TV gaat er wel uit gok ik. Ziggo moet gaan concurreren met de glasvezelnetwerken, en dat is ook allemaal digitaal.
Verder heeft Kabel TV toch nog beroerder beeld van Digitale TV. Om maar een veel horende klacht hier neer te leggen.
Kabel tv = digitale tv
nieuws: Ziggo voltooit afsluiten van analoog tv-signaal in Nederland
Of bedoel je streamen?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Kabel-TV = Digitaal.. het verschil is dat er geen codering overheen zit en ze vrij te ontvangen zijn.(geen smartcard nodig)HollowGamer schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:13:
[...]
Dan kan je beter een Chromecast kopen en dan via Ziggo Go erna toe streamen (of via de Chromecast het zelf doen bij duurdere versie).
Door dit weg te doen zou ziggo zich juist in de vingers snijden en is de massale stap naar NLZiet zo gemaakt voor veel klanten. Ziggo zou dan namelijk ook geen geld meer mogen vragen voor de free-to-air zenders, want die zijn er dan niet meer.
Ah, dacht dat dit nog ging over die SD-zenders die Ziggo FTA nog uitzendt.YakuzA schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:01:
[...]
Op de coax is alles digitaal tegenwoordig?
Kabel tv = digitale tv
nieuws: Ziggo voltooit afsluiten van analoog tv-signaal in Nederland
Of bedoel je streamen?
Dacht dat deze niet HD zijn?
Waarschijnlijk loop ik flink achter, sorry. Tegenwoordig stream ik alles, gelukkig enkel is kabel naar het modem is COAX, de rest gelukkig niet meer.
Edit: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht, zo te zien is alles gewoon in HD. Maar zie inderdaad SBS9 er niet tussen staan. Dacht dat die nog SD waren, sorry.
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 13-04-2024 22:06 ]
Eerste keer dat ik via ViaPlay TV (SBS9) een PL wedstrijd kijk.
Zo stom dat Ziggo het altijd nog niet gebrand heeft (morgen pas volgens TVT) en het zit schijnbaar ook niet daar in het basispakket.
Zo stom dat Ziggo het altijd nog niet gebrand heeft (morgen pas volgens TVT) en het zit schijnbaar ook niet daar in het basispakket.
Hoe was het reclame niveau?HollowGamer schreef op maandag 15 april 2024 @ 20:59:
Eerste keer dat ik via ViaPlay TV (SBS9) een PL wedstrijd kijk.
Zitten wel paar leuke potjes bij in de komende weken op ViaplayTV: op dinsdag Arsenal-Chelsea, woensdag Everton-Liverpool en donderdag Brighton-City.
Ík verwacht, complete aanname en nergens echt op gebaseerd dat Tulp hockey ook deels richting ViaplayTV gaat. Mijn aanname komt voort uit een LinkedIn post van een ‘chair’ van hockey die kennis gemaakt had met de CEO van ViaplayNL waar bijstond:’fijn om zo’n mediapartner te hebben. Ik kijk vooruit naar alle plannen die we komende tijd gaan uitvoeren’
[ Voor 60% gewijzigd door dnmw2705 op 16-04-2024 07:53 ]
Ik heb viaplay, maar voor de grap gisteren ff che eve gekeken op sbs. Heb eigenlijk niks van reclame tijdens de wedstrijd gemerkt.dnmw2705 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 06:45:
[...]
Hoe was het reclame niveau?
Zitten wel paar leuke potjes bij in de komende weken op ViaplayTV: op dinsdag Arsenal-Chelsea, woensdag Everton-Liverpool en donderdag Brighton-City.
Ík verwacht, complete aanname en nergens echt op gebaseerd dat Tulp hockey ook deels richting ViaplayTV gaat. Mijn aanname komt voort uit een LinkedIn post van een ‘chair’ van hockey die kennis gemaakt had met de CEO van ViaplayNL waar bijstond:’fijn om zo’n mediapartner te hebben. Ik kijk vooruit naar alle plannen die we komende tijd gaan uitvoeren’
-
[ Voor 116% gewijzigd door Buizerd__NL op 18-04-2024 15:03 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
De Formule 1 blijft de komende jaren in Nederland te zien bij Viaplay. De streamingsdienst heeft een nieuwe topdeal gesloten met het management van de koningsklasse en is nu verzekerd van de rechten tot en met 2029, melden meerdere bronnen aan De Telegraaf.
Voor die rechten betaalt het Zweedse bedrijf een flinke som geld. Naar verluidt gaat het om een bedrag van zeker 45 miljoen euro per jaar. Bij de vorige deal, van 2022 tot en met 2024, ging het om ongeveer dertig miljoen per seizoen.
https://www.telegraaf.nl/...anger-te-zien-bij-viaplay
Helaas Pindakaas voor iedereen die graag F1 op Ziggo of een of ander medium wouden zien, of Viaplay het liefst failliet zouden willen zien
Voor die rechten betaalt het Zweedse bedrijf een flinke som geld. Naar verluidt gaat het om een bedrag van zeker 45 miljoen euro per jaar. Bij de vorige deal, van 2022 tot en met 2024, ging het om ongeveer dertig miljoen per seizoen.
Helaas Pindakaas voor iedereen die graag F1 op Ziggo of een of ander medium wouden zien, of Viaplay het liefst failliet zouden willen zien
[ Voor 34% gewijzigd door Slasher op 18-04-2024 15:54 ]
Elect a clown, expect a circus.
Slasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:53:
De Formule 1 blijft de komende jaren in Nederland te zien bij Viaplay. De streamingsdienst heeft een nieuwe topdeal gesloten met het management van de koningsklasse en is nu verzekerd van de rechten tot en met 2029, melden meerdere bronnen aan De Telegraaf.

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 18-04-2024 15:55 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Denk je dat het bij Ziggo beter zou zijn geweest? Daar was ook genoeg commentaar op toch?G_Dragon schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:55:
[...]
Dat is treurig nieuws, gelukkig hebben we nog de keus om via F1TV Pro te kijken!
Elect a clown, expect a circus.
OKE!Slasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:53:
Dat vind ik dat dan weer geen treurig nieuws.
Ik heb geen ziggo, ik wil geen Olav. En ben tevreden zoals het is, zeker nu met F1tv erbij. TOP!
Geen idee maar Viaplay is een grote ramp met beeldkwaliteit en klantenservice, dus persoonlijk denk ik dat het altijd beter kan.Slasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:56:
[...]
Denk je dat het bij Ziggo beter zou zijn geweest? Daar was ook genoeg commentaar op toch?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer!
Dan moet ik het maar doen met F1TV de komende jaren, ViaPlay krijgt nooit geen cent meer van me!
Hier ook. Jammer.... Hopelijk houd max het vol in de F1 tot die datum. Anders ben ik bang dat de aandeelhouders van viaplay een nog grotere deksel op de neus krijgenDanielson schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:59:
Jammer!Dan moet ik het maar doen met F1TV de komende jaren, ViaPlay krijgt nooit geen cent meer van me!
Kan nog steeds anders zijn. Tot nu toe zijn het nog geruchten. En als dit klopt, vraag ik me af waar ze het geld vandaan krijgen. Dan moet De Mol meebetalen. Zelfstandig zitten ze in financieel zwaar weer.Slasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:53:
Dan houdt na ruim 30 jaar F1 kijken het op voor me!ppeterr schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:03:
Straks het nieuws berichtje:
F1tv stopt in nederland, alleen nog te kijken via Viaplay.
Kan nog steeds dat ze nog harder ten onder gaan door dit gestrooi met geld natuurlijk. We blijven hoop houdenSlasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:53:

Wow. Nog 5 jaar F1 op veredelde 720p met peppie en kokkie commentaar. When does the hurting stop. Ik had zo gehoopt dat een ander het zou overnemen (voor mijn part Apple) die het wel "gewoon" op 4K zou aanbieden.
Ben ik de enige die een mail kreeg dat het €2,- duurder gaat worden vanaf volgende maand?
The best is yet to come
Wat ik daaraan zo apart vindt is dat ViaPlay rechten koopt voor meerdere landen tegelijk. Dan zouden ze dus in meerdere landen ondersteuning moeten krijgen om de deal rond te laten komen. De Talpa deal werkt wel in NL maar daar hebben ze in Scandinavie niks aan.martwoutnl schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:01:
[...]
Kan nog steeds anders zijn. Tot nu toe zijn het nog geruchten. En als dit klopt, vraag ik me af waar ze het geld vandaan krijgen. Dan moet De Mol meebetalen. Zelfstandig zitten ze in financieel zwaar weer.
Hier ook de mail gehad, gaat dus gewoon naar €17,99...Dean Martin schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:18:
Ben ik de enige die een mail kreeg dat het €2,- duurder gaat worden vanaf volgende maand?
Meteen die 45 Miljoen doorgerekend. Kansloos
De prijsverhoging van Viaplay voor 2024 is in een e-mail aan klanten gecommuniceerd. Vanaf 22 mei betaal je dan dus €2,- per maand meer voor een maandabonnement. Dat is een stijging van 12,5%. Een jaar geleden verhoogde Viaplay ook al de prijzen: een abonnement ging toen van €13,99 naar €15,99 per maand.
Dan zouden ze wel heel veel klanten hebbenStormcagy schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:23:
[...]
Hier ook de mail gehad, gaat dus gewoon naar €17,99...
Meteen die 45 Miljoen doorgerekend. Kansloos
Zal wel een formule achter zitten zodat ze eind 2029 dat geld terugverdiend hebben.stylezzz schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:30:
[...]
Dan zouden ze wel heel veel klanten hebbenEn die hebben ze echt niet.
Toch ben ik wel benieuwd hoeveel actieve klanten ze nu daadwerkelijk hebben, is die info openbaar?
Dat houden ze angstvallig geheim....Stormcagy schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:32:
[...]
Zal wel een formule achter zitten zodat ze eind 2029 dat geld terugverdiend hebben.
Toch ben ik wel benieuwd hoeveel actieve klanten ze nu daadwerkelijk hebben, is die info openbaar?
Het is jammer dat voor darts geen alternatief is....
The best is yet to come
nog wel ja. Voor wie de race gemist heeft, heeft NOS vaak 's avonds gelukkig wel goed gemaakte samenvattingen met prima commentaar.G_Dragon schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:55:
[...]
Dat is treurig nieuws, gelukkig hebben we nog de keus om via F1TV Pro te kijken!
VTM Go?Dean Martin schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:37:
En waar koopt de NOS die rechten? En gaan ze dat de komende jaren ook nog doen?Jermaine schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:45:
[...]
nog wel ja. Voor wie de race gemist heeft, heeft NOS vaak 's avonds gelukkig wel goed gemaakte samenvattingen met prima commentaar.
Ga er maar vanuit dat de NOS een paar minuten-recht krijgt, en Ziggo helemaal niks meer.pacificocean schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:50:
[...]
En waar koopt de NOS die rechten? En gaan ze dat de komende jaren ook nog doen?
Slecht nieuws voor de consument. Thank god for F1tvSlasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:53:
Ik heb er geen moeite mee, maar nu snap ik ook meteen de prijsverhoging van 2 euro per maandSlasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:53:
Krijgen? In deze kapitalistische wereld?jordiz64 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:09:
[...]
Ga er maar vanuit dat de NOS een paar minuten-recht krijgt, en Ziggo helemaal niks meer.
Natuurlijk niet in de letterlijke zin van krijgen. Daarmee komt een deal waar Viaplay wat centen voor krijgt. Ziggo serveren ze af, die hebben lang genoeg hun gang kunnen gaan met hun voor- en nabeschouwingen en de ruime samenvatting. In die plaats komt Viaplay TV van ome John.pacificocean schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:21:
[...]
Krijgen? In deze kapitalistische wereld?
Ja. Formule 1.Stormcagy schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:32:
[...]
Zal wel een formule achter zitten zodat ze eind 2029 dat geld terugverdiend hebben.
Welke centen? Want heeft de NOS die nog wel?jordiz64 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:30:
[...]
Natuurlijk niet in de letterlijke zin van krijgen. Daarmee komt een deal waar Viaplay wat centen voor krijgt. Ziggo serveren ze af, die hebben lang genoeg hun gang kunnen gaan met hun voor- en nabeschouwingen en de ruime samenvatting. In die plaats komt Viaplay TV van ome John.
Ja en meteen abbo opgezegd.Dean Martin schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:18:
Vind het erg veel geld voor de kwaliteit..
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Viaplay zal wel 19,95 pm worden volgend seizoen, als het al niet meer is. Het zal ergens van betaald moeten worden die 45 miljoen per jaar hé.
Ik kijk dan via F1tv en toevallig staat Viaplay nog wel op mijn email adres, maar kijkt mijn vader via Viaplay. Maar dit is toch schandalig voor wat ze leveren? Gooi die beeldkwaliteit nou toch eens omhoog zoals F1TV heeft...
:strip_exif()/f/image/GTrO1n4QqSQZSdhs5CZzuSCD.jpg?f=fotoalbum_large)
Zolang er geen nieuw kabinet is en er dus geen bezuinigingen op de NPO worden doorgevoerd, zie ik niet in waarom dit niet het geval zou zijn. En dit gaat ook echt niet om hele grote bedragen hoor.pacificocean schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:39:
[...]
Welke centen? Want heeft de NOS die nog wel?
En gooi die commentators ook het raam uit, met hun "adreline" en andere verbale diarree telkens...G_Dragon schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:49:
Gooi die beeldkwaliteit nou toch eens omhoog zoals F1TV heeft...

Erik van Haren zit er niet vaak naast als het gaat om F1-zaken en zit ook dicht bij Viaplay. Het valt mij wel op dat andere media, zoals NU/AD nog niets melden.Slasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:53:
Ik vind 45 miljoen echt een astronomisch bedrag. Als het allemaal waar is, ben ik heel benieuwd naar wat ze allemaal van plan zijn.
Gezien het anti-Viaplay narratief van een site als totaaltv valt het me nog mee dat zij het wel gemeld hebben.dnmw2705 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:14:
[. valt mij wel op dat andere media, zoals NU/AD nog niets melden.
Persoonlijk erg blij mee. Geef zelf niets om formule 1 maar als dat de zender overeind houdt en we kunnen genieten van allerhande buitenlands voetbal perfect. Ben zelf wel tevreden over de kwaliteit van de streaming.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De NOS inmiddels weldnmw2705 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:14:
[...]
Erik van Haren zit er niet vaak naast als het gaat om F1-zaken en zit ook dicht bij Viaplay. Het valt mij wel op dat andere media, zoals NU/AD nog niets melden.
Ik vind 45 miljoen echt een astronomisch bedrag. Als het allemaal waar is, ben ik heel benieuwd naar wat ze allemaal van plan zijn.
Moet ik me eens in verdiepen dan.
The best is yet to come
Geld van SBS9. Deal dat F1tv niet los afgesloten kan worden dus altijd via hun zodat zij de centen vangen. Radiorechten verkopen aan Olav en de tandarts? Meer vragen voor het gebruik van de beelden bij Ziggo Racecafe?dnmw2705 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:14:
[...]
Erik van Haren zit er niet vaak naast als het gaat om F1-zaken en zit ook dicht bij Viaplay. Het valt mij wel op dat andere media, zoals NU/AD nog niets melden.
Ze gaan er iig vanuit dat Max nog een jaar of 5 rijdt, want zodra Max stopt gaan heel veel kijkers sowieso afvallen.
Exact expert nodig?
Zeker wel, met een gratis DPG Media account kan je via VTM2 Go alle majors kijken.Dean Martin schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:37:
Maar Premier league is vanavond ook op Viaplay TV te zien, dus op zich hoef je daar nu niet mee te schipperen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat zal niet gebeuren, F1TV is voor hunzelf ook interessant. Mocht er ooit iets gebeuren met ViaPlay of ze willen alles zelf gaan doen, dan heeft dit platform al iets van bereik.ppeterr schreef op donderdag 18 april 2024 @ 16:03:
Straks het nieuws berichtje:
F1tv stopt in nederland, alleen nog te kijken via Viaplay.
Ik ben redelijk tevreden over ViaPlay. Maar maak mij erg zorgen om weer een prijsverhoging. Gelukkig hebben ze de PL voorlopig nog wel, helaas is er niet veel door de week.
AQuad schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:14:
[...]
Zeker wel, met een gratis DPG Media account kan je via VTM2 Go alle majors kijken.
Maar Premier league is vanavond ook op Viaplay TV te zien, dus op zich hoef je daar nu niet mee te schipperen.
Vanavond? Of bedoel je darten?
Het is jammer dat het TV kanaal voorlopig nog erg karig is. Wellicht nu iets meer bereik met de F1 race dit weekend, maar het verbaast mij dat ze pulp uitzenden wat al te zien was (niet dat ik er naar keek, maar zie nauwelijks sport in de gids staan).
@HollowGamer darten idd. PDC darts heeft ook een Premier League.
⏩ PVOutput☀️
Je vergeet even dat ESPN precies hetzelfde doet.Crazy D schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:44:
[...]
Geld van SBS9. Deal dat F1tv niet los afgesloten kan worden dus altijd via hun zodat zij de centen vangen. Radiorechten verkopen aan Olav en de tandarts? Meer vragen voor het gebruik van de beelden bij Ziggo Racecafe?
Ze gaan er iig vanuit dat Max nog een jaar of 5 rijdt, want zodra Max stopt gaan heel veel kijkers sowieso afvallen.
De beelden van het Nederlands voetbal zijn onbetaalbaar voor programma's als VI. Dan maar zonder.
Maar dat zou Ziggo ook hebben gevraagd, of welke andere partij die de rechten had binnengehaald.DutchOwnage schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:45:
Viaplay zal wel 19,95 pm worden volgend seizoen, als het al niet meer is. Het zal ergens van betaald moeten worden die 45 miljoen per jaar hé.
Vergeet niet dat Ziggo ontzettend veel verdiend aan mensen die geen glasvezel hebben of niet overstappen, en daarvoor elk jaar de prijs verhogen. Ook is hun koppelverkoop erg aggressief.
Is ViaPlay stabiel en hebben ze een goede bitrate? Nee. Maar wellicht met John de Mol gaan er binnen 4/5 jaar dingen flink veranderden.
Nu moet ik wel zeggen dat ik Visschraper en Nieuwlaat wel erg kan waarderen.Quad schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:14:
[...]
Zeker wel, met een gratis DPG Media account kan je via VTM2 Go alle majors kijken.
Ik krijg het op mn iPhone niet direct aan de gang (VTMGo) maar zal me eens verdiepen.
The best is yet to come
Je kan het nu via Viaplay TV (SBS 9) kijken, als je een TV abo hebt.Dean Martin schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:32:
[...]
Nu moet ik wel zeggen dat ik Visschraper en Nieuwlaat wel erg kan waarderen.
Ik krijg het op mn iPhone niet direct aan de gang (VTMGo) maar zal me eens verdiepen.
⏩ PVOutput☀️
Nee. 17.99 per maand wordt het. Ik heb Viaplay ook vanwege de Premier League.ZicoDon schreef op donderdag 18 april 2024 @ 17:40:
[...]
Ja en meteen abbo opgezegd.
Vind het erg veel geld voor de kwaliteit..
Heeft iemand al gekeken hoe het met de schrijver van TotaalTV is na dit nieuws?
Die is immers onderhand al jaren bezig met bijna een hetze tegen Viaplay en die waren nog net niemand Most Wanted #1 verklaard.
Die is immers onderhand al jaren bezig met bijna een hetze tegen Viaplay en die waren nog net niemand Most Wanted #1 verklaard.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dan was iig de beeldkwaliteit een stuk beter! Helemaal voor het bedrag wat je er voor betaald. Het is bijna misdadig dat ze er mee wegkomen.Slasher schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:56:
[...]
Denk je dat het bij Ziggo beter zou zijn geweest? Daar was ook genoeg commentaar op toch?
©2004
Ik heb er echt wel voor over als de beeldkwaliteit gewoon goed of super is. de service die ze nu bieden vind ik dus het geld niet waard. en is ook reden dat in f1tv heb (zelfs die hebben betere stream) Als ze nou alleen de kwaliteit van stream al verbeteren hebben ze snel veel klanten die er het wel voor over hebben.hk12nl schreef op donderdag 18 april 2024 @ 22:08:
[...]
Dan was iig de beeldkwaliteit een stuk beter! Helemaal voor het bedrag wat je er voor betaald. Het is bijna misdadig dat ze er mee wegkomen.
hoop nog steeds op ander nieuws via officiële wegen, maar ben der wel bang voor. Vind het merkwaardig dat z'n verlieslijdend bedrijf alsnog zoveel geld gaat investeren, terwijl het al tijden het schip zinkt.
[ Voor 15% gewijzigd door Soppyscroll op 18-04-2024 22:35 ]
Klopt, maar heb nu sowieso ook nog Viaplay. Maar ik vind het ook fijn om de Eurotour te kunnen volgen. Dan is helaas VTM ook geen alternatief.Quad schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:57:
[...]
Je kan het nu via Viaplay TV (SBS 9) kijken, als je een TV abo hebt.
The best is yet to come
Het narratief in dit topic is niet veel beter. Er wordt een heel negatief beeld geschetst continu.wontcachme schreef op donderdag 18 april 2024 @ 21:06:
Heeft iemand al gekeken hoe het met de schrijver van TotaalTV is na dit nieuws?
Viaplay bad.
Ziggo good.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 18-04-2024 22:54 ]
Dat valt mee. Ik zeg ook niet dat Ziggo goed was, maar qua beeldkwaliteit wel. Net als F1tv die heeft het ook gewoon goed voor elkaar met de beeldkwaliteit, niet zoals Ziggo in 4K maar wel beter met Full HD. Kijk eens naar buitenland, Duitsland of Engeland met SKY. daar wordt zelfs al in 4K HDR (voor meerprijs) uitgezonden,Gunner schreef op donderdag 18 april 2024 @ 22:52:
[...]
Het narratief in dit topic is niet veel beter. Er wordt een heel negatief beeld geschetst continu.
Viaplay bad.
Ziggo good.
Als Viaplay zoiets ook deed, zou ik echt wel voor Viaplay kiezen. maar als jij steeds naar blokkering beeld kijkt. of onscherpe beelden zoek je naar alternatieven.
Als ze Viaplay voor 4K extra maandbedrag vraagt en beeldkwaliteit is super en kwalliteit ook stabiel is dan heb ik daar het geld ook voor over. maar hoe het nu is vind ik het niet eens 15 euro pm voor over terwijl f1tv pro voor 99,- per jaar betere beeldkwalliteit heeft
Veel mensen zeggen ik zie het niet, maar als je op 75 inch kijkt zie je echt wel het verschil
[ Voor 19% gewijzigd door Soppyscroll op 18-04-2024 23:11 ]
Ik ben ook bang dat Via voor die berg centen heeft bedongen dat F1TV alleen via hun afgesloten kan worden. Nu nog niet natuurlijk, want mensen hebben net weer een jaar. Maar testseizoen 2025 wordt een nare tijd vrees ik.
Nou ja, ik heb eerder F1 op een alternatieve manier gevolgd. Het is te doen. Je moet alleen geen nieuws lezen die dag.
Nou ja, ik heb eerder F1 op een alternatieve manier gevolgd. Het is te doen. Je moet alleen geen nieuws lezen die dag.
[ Voor 6% gewijzigd door twiFight op 19-04-2024 01:43 ]
Ik moest vanmorgen wel effe gniffelen toen ik het nieuws van de F1 rechten las. Tot en met 2029 in ieder geval nog heel veel saltynessGunner schreef op donderdag 18 april 2024 @ 22:52:
[...]
Het narratief in dit topic is niet veel beter. Er wordt een heel negatief beeld geschetst continu.
Viaplay bad.
Ziggo good.
En die Saltyness was en is gewoon in veel gevallen terecht.JeroenNietDoen schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 07:43:
[...]
Ik moest vanmorgen wel effe gniffelen toen ik het nieuws van de F1 rechten las. Tot en met 2029 in ieder geval nog heel veel saltyness
Maar van onze totaalTV auteur begrijp ik dat Viaplay serieus werk gaat maken om de beeldkwaliteit te verbeteren. Als dan de storingen (waar ik zelf geen last van heb) en het gebruiksgemak van de app ook aangepakt worden dan zijn ze mijns inziens gewoon een prima dienst.
Ik heb nog steeds liever Ziggo wegens het makkelijk er langs zappen, maar als VP zich wat verbeterd dan wil ik ze nog wel een kans geven aan het einde van dit jaar.
Overigens vrees ik dat f1 tv straks niet meer te los te verkrijgen is en alleen in combinatie met Viaplay of zelfs helemaal niet meer.
Wel zaligmakend komende 5 jaar niet aan olav mol vastJeroenNietDoen schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 07:43:
[...]
Ik moest vanmorgen wel effe gniffelen toen ik het nieuws van de F1 rechten las. Tot en met 2029 in ieder geval nog heel veel saltyness

En op f1tv schakel ik naar internationaal
[ Voor 6% gewijzigd door Megupe op 19-04-2024 07:54 ]
Dat valt niet mee. Nu vallen de reacties hier nog een beetje mee al zijn er wel een aantal die ronduit hebben gezegd dat ze te toko het liefste failliet zien gaan maar op de frontpagina is het nog een graadje erger qua negativiteit
Lachen man. In 2029 hebben we allemaal 8K displays en multi-gig WiFi netwerken, om nog altijd Viaplay’s 720p 5Mbit streams te kijken.
De dienst of naam maakt mij persoonlijk niet uit, zolang ze maar leveren en dat is wat Viaplay simpelweg niet doet. Er lijkt een soort waas over het beeld te zitten want de letters zijn niet scherp bij de randen, beetje alsof je een bril op hebt en weer afdoet. Als ze dit nou in een maand dit probleem met het beeld en de vastlopers hadden gefixed had je mij nooit gehoord, maar ze lossen het niet op en gooien wel telkens de prijs omhoog. Tja dat is gewoon een grote slechte manier om met je klanten om te gaan en dat zou niet mogenGunner schreef op donderdag 18 april 2024 @ 22:52:
[...]
Viaplay bad.
Ziggo good.

En je merkt dat hier veel mensen zo over denken.
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 19-04-2024 08:06 ]
Dat lees ik vaak inderdaad. Ik wil dat best geloven maar tijdens het kijken van voetbal bv heb ik die ervaring niet. Er zijn dus prima tevreden klantenG_Dragon schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 08:06:
[...]
De dienst of naam maakt mij persoonlijk niet uit, zolang ze maar leveren en dat is wat Viaplay simpelweg niet doet.
Als ik formule 1 meekijk valt het me ook niet perse op maar ik heb idd ook geen 75 inch tv. Blijkbaar maakt dat uit?
Ironisch genoeg heb ik, toen ik F1 tv kon koppelen de eerste race daar gekeken en direct daar viel de buffer weg en zat ik naar een bak pixels te kijken dus tsjah…..
Weetje naast al het geklaag is het ook heel goed om te horen dat er wel een groepje mensen tevreden is en geen problemen ervaart, want ik zou niks liever willen dat iedereen dezelfde ervaring had. Alleen kan ik mij niet voorstellen dat het beeld bij voetbal wel scherper is dan Formule 1, maar misschien ergens ook wel weer omdat het net andere streams zijn? geen idee..Gunner schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 08:10:
[...]
Dat lees ik vaak inderdaad. Ik wil dat best geloven maar tijdens het kijken van voetbal bv heb ik die ervaring niet. Er zijn dus prima tevreden klanten
Als ik formule 1 meekijk valt het me ook niet perse op maar ik heb idd ook geen 75 inch tv. Blijkbaar maakt dat uit?
Ironisch genoeg heb ik, toen ik F1 tv kon koppelen de eerste race daar gekeken en direct daar viel de buffer weg en zat ik naar een bak pixels te kijken dus tsjah…..
Maar het ergste vind ik dat de ouderen gewoon vaak met een vastlopende stream zitten terwijl dit via Ziggo en dan ook de mensen bij KPN geen problemen ervaarden, ik hoorde mijn vader tenminste nooit over problemen. Maar sinds het bij Viaplay is heeft hij elk weekend wel weer een vastloper voor een hoog maandbedrag, dat ik denk dit moet niet mogen. Want een sport kijken moet ontspannen zijn voor iedereen maar vooral voor de ouderen onder ons, vind het al heel wat dat ze moesten wennen aan een streamingdienst idee.
F1TV begint altijd de eerste paar seconden in pixels, maar daar kan je wel handmatig kiezen voor de hoogste kwaliteit en dat is het eerste wat ik altijd doe wanneer ik de stream aanzet. Maar daarna geen problemen meer en loopt het als een trein
EDIT: Zie hier bijvoorbeeld de vergelijking van @Gifkikkertje en hier van @eLScha tussen beide diensten.
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 19-04-2024 08:20 ]
Het ligt er idd aan welke eisen je stelt. Als beeldkwaliteit voor jou niet belangrijk is dan snap ik dat je met VP best kunt leven gezien het aanbod van de vele voetbal wedstrijden.Gunner schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 08:10:
[...]
Dat lees ik vaak inderdaad. Ik wil dat best geloven maar tijdens het kijken van voetbal bv heb ik die ervaring niet. Er zijn dus prima tevreden klanten
Maar je moet het toch met ons eens zijn dat een premium sportzender ook premium kwaliteit moet leveren voor dat geld (onafhankelijk of jij er iets om geeft)? En aan alle feiten kun je zien dat ze dat niet doen.
Lage resolutie en/of lage bitrate en slechte codec.
En dan roepen ze als excuus: "ja maar wij doen streaming en dan is het lastig om goede kwaliteit te leveren".
Maar dat is toch niet het probleem van de consument? Viaplay kiest er zelf voor om het niet lineair aan te bieden om zo nog meer kosten te kunnen besparen/winst te kunnen maken. En daarbij heeft F1 tv het wel (redelijk) goed voor elkaar qua kwaliteit en dat is ook streaming.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2