Het Engelse voetbal is juist erg spannend, ook de Duitse. Maar je moet wel voetbalfan zijn.VonBraunschweig schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:02:
Na gisteren maakt het denk ik niet zoveel meer uit via welke provider je Formule 1 kijkt, op wat voor scherm en in welke resolutie of met welke bitrate. Het wordt het langste seizoen ooit, en waarschijnlijk ook het saaiste. 24 overwinningen voor Red Bull, Checo pakt er 1 of 2 en Max pakt zijn 4e titel.
Ik gun het hem van harte, maar ga er geen complete zondagmiddag meer aan besteden. Dat begon vorig jaar al. Na de race in Saudi Arabie volgende week loopt mijn F1 TV abo af en ik ga het niet verlengen. Niet eens zozeer door de belachelijke prijsverhoging van 65 euro naar 95 euro, maar gewoon omdat het niet meer boeit. Net als Engels voetbal, de samenvattingen van MotD zijn genoeg voor mij. Formule 1 is nu hetzelfde, aan de samenvatting heb ik meer dan genoeg.
Ik had gehoopt dit seizoen zelf in zo'n F1 wagen te gaan zitten, op PS5 met de PSVR2. GT7 is briljant in VR, maar helaas gaat Electronic Arts ook dit jaar de headset niet ondersteunen. Zonde eigenlijk, dat grote partijen als de FIA, EA en Sony zo'n kans onbenut laten. De sport is groter dan ooit, saaier dan ooit, de hardware waarmee iedereen in kan stappen is inmiddels betaalbaar en beschikbaar op consoles, en toch gaat de enige interesse uit naar het verprutsen van onze TV abonnementen.
Ik hoop trouwens dat dit genoeg on-topic is:) Ik heb 2 jaar geleden een maand Viaplay gehad, F1 tv beviel me toen stukken beter. Enfin, nog 1 race te gaan.
Je kunt dacht ik wel nog los een abonnement nemen bij F1TV. Dacht dat je moest betalen voor Access, en dan kunt upgraden tegen de vorige prijs? Was volgens mij ook nog een truc met een VPN.
Het is jammer dat ViaPlay zo moeilijk doet. Hun bitrate was gisteren duidelijk zichtbaar t.o.v. F1TV, en het is belachelijk dat je maar 2 streams kan kijken, en dat ook nog maar op hetzelfde IP ook.
IPTV heeft die nadelen niet. Zegt niet dat het super is, maar die kunnen dus wel zo'n dienst opzetten, en ViaPlay duwt iedereen naar buiten.