Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 139 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
VonBraunschweig schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:02:
Na gisteren maakt het denk ik niet zoveel meer uit via welke provider je Formule 1 kijkt, op wat voor scherm en in welke resolutie of met welke bitrate. Het wordt het langste seizoen ooit, en waarschijnlijk ook het saaiste. 24 overwinningen voor Red Bull, Checo pakt er 1 of 2 en Max pakt zijn 4e titel.

Ik gun het hem van harte, maar ga er geen complete zondagmiddag meer aan besteden. Dat begon vorig jaar al. Na de race in Saudi Arabie volgende week loopt mijn F1 TV abo af en ik ga het niet verlengen. Niet eens zozeer door de belachelijke prijsverhoging van 65 euro naar 95 euro, maar gewoon omdat het niet meer boeit. Net als Engels voetbal, de samenvattingen van MotD zijn genoeg voor mij. Formule 1 is nu hetzelfde, aan de samenvatting heb ik meer dan genoeg.

Ik had gehoopt dit seizoen zelf in zo'n F1 wagen te gaan zitten, op PS5 met de PSVR2. GT7 is briljant in VR, maar helaas gaat Electronic Arts ook dit jaar de headset niet ondersteunen. Zonde eigenlijk, dat grote partijen als de FIA, EA en Sony zo'n kans onbenut laten. De sport is groter dan ooit, saaier dan ooit, de hardware waarmee iedereen in kan stappen is inmiddels betaalbaar en beschikbaar op consoles, en toch gaat de enige interesse uit naar het verprutsen van onze TV abonnementen.

Ik hoop trouwens dat dit genoeg on-topic is:) Ik heb 2 jaar geleden een maand Viaplay gehad, F1 tv beviel me toen stukken beter. Enfin, nog 1 race te gaan.
Het Engelse voetbal is juist erg spannend, ook de Duitse. Maar je moet wel voetbalfan zijn.

Je kunt dacht ik wel nog los een abonnement nemen bij F1TV. Dacht dat je moest betalen voor Access, en dan kunt upgraden tegen de vorige prijs? Was volgens mij ook nog een truc met een VPN.

Het is jammer dat ViaPlay zo moeilijk doet. Hun bitrate was gisteren duidelijk zichtbaar t.o.v. F1TV, en het is belachelijk dat je maar 2 streams kan kijken, en dat ook nog maar op hetzelfde IP ook.

IPTV heeft die nadelen niet. Zegt niet dat het super is, maar die kunnen dus wel zo'n dienst opzetten, en ViaPlay duwt iedereen naar buiten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:33
VonBraunschweig schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:02:
Na gisteren maakt het denk ik niet zoveel meer uit via welke provider je Formule 1 kijkt, op wat voor scherm en in welke resolutie of met welke bitrate. Het wordt het langste seizoen ooit, en waarschijnlijk ook het saaiste. 24 overwinningen voor Red Bull, Checo pakt er 1 of 2 en Max pakt zijn 4e titel.

Ik gun het hem van harte, maar ga er geen complete zondagmiddag meer aan besteden. Dat begon vorig jaar al. Na de race in Saudi Arabie volgende week loopt mijn F1 TV abo af en ik ga het niet verlengen. Niet eens zozeer door de belachelijke prijsverhoging van 65 euro naar 95 euro, maar gewoon omdat het niet meer boeit. Net als Engels voetbal, de samenvattingen van MotD zijn genoeg voor mij. Formule 1 is nu hetzelfde, aan de samenvatting heb ik meer dan genoeg.

Ik had gehoopt dit seizoen zelf in zo'n F1 wagen te gaan zitten, op PS5 met de PSVR2. GT7 is briljant in VR, maar helaas gaat Electronic Arts ook dit jaar de headset niet ondersteunen. Zonde eigenlijk, dat grote partijen als de FIA, EA en Sony zo'n kans onbenut laten. De sport is groter dan ooit, saaier dan ooit, de hardware waarmee iedereen in kan stappen is inmiddels betaalbaar en beschikbaar op consoles, en toch gaat de enige interesse uit naar het verprutsen van onze TV abonnementen.

Ik hoop trouwens dat dit genoeg on-topic is:) Ik heb 2 jaar geleden een maand Viaplay gehad, F1 tv beviel me toen stukken beter. Enfin, nog 1 race te gaan.
Conclusie: Formule 1 is niet aan jou besteed. Of misschien alleen de samenvattingen. Helemaal prima natuurlijk.
Ik kan verder wel een verhaal typen, maar (a) Formule1 is veel meer dan Max en (b) Viaplay is meer dan Formule1. Menig F1 liefhebber kijkt F1 vanwege de totale sport. Idem voor bv iemand die van voetbal houdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
meesje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:00:
[...]

Conclusie: Formule 1 is niet aan jou besteed. Of misschien alleen de samenvattingen. Helemaal prima natuurlijk.
Ik kan verder wel een verhaal typen, maar (a) Formule1 is veel meer dan Max en (b) Viaplay is meer dan Formule1. Menig F1 liefhebber kijkt F1 vanwege de totale sport. Idem voor bv iemand die van voetbal houdt.
F1 is ook erg goed in hype creëren hoor. Max zijn succes draagt zeker mee, maar elk jaar wordt het weer spannend, weer spectaculair en komt alles korter bij.
Uiteindelijk is het al drie/vier jaar hetzelfde.

Ik heb ViaPlay voor het Engels voetbal (had liever een soort F1TV, maar dan voor Engels voetbal gehad), maar je bent meteen een '..' als je ook maar iets negatief zegt over F1.

We mogen toch gewoon eerlijk zijn dat het niet spanned was en het dit seizoen dat ook niet altijd zo zou zijn?
Dan vind ik 95 euro ook duur voor enkel F1, ookal kijk ik de sport graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
Iemand last van Fiaplay app?,wilde nog even de F1 terug kijken maar krijg de mededelling dat mijn Apparaat limiet bereikt is maar ben overal uitgelogt behalve om mijn telefoon dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
meesje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:00:
[...]

Dat klopt allemaal, en ja ik type ook graag eens een verhaal op de zondagmiddag terwijl het schitterend weer is buiten - maar ja, PSV Feyenoord op ESPN, Gimenez mist net de gelijkmaker:(

Een hele F1 race live is idd niet meer aan mij besteed, de spanning voor de winst is verdwenen en dat was voor mij het leukste, beetje zoals Minteh hem er nu wel inlegt:)

F1tv beviel mij vooral vanwege de vele interviews met bv teambazen voor, tijdens en na de race. En ook bv tijdens een rode vlag continu beelden van de baan, de paddock - geen tv studio of reclame.

Ho, bijna weer zo'n verhaal, we gaan voetbal kijken. Bal op de paal, spannend! Goed beeld ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
pronkje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:28:
Iemand last van Fiaplay app?,wilde nog even de F1 terug kijken maar krijg de mededelling dat mijn Apparaat limiet bereikt is maar ben overal uitgelogt behalve om mijn telefoon dan.
Niet misschien behulpzaam, maar je kunt ook de F1 app koppelen en dan het terugkijken.

Waar probeer je het precies op te kijken? Wat ook kan helpen, is je wachtwoord veranderen. Als ik mij niet vergist, wordt je dan overal uitgelogd, ook al is nog een sessie actief.

Anders is het inderdaad weer een error bij ViaPlay, zou mij niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
VonBraunschweig schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:02:
[...]

Dat klopt allemaal, en ja ik type ook graag eens een verhaal op de zondagmiddag terwijl het schitterend weer is buiten - maar ja, PSV Feyenoord op ESPN, Gimenez mist net de gelijkmaker:(

Een hele F1 race live is idd niet meer aan mij besteed, de spanning voor de winst is verdwenen en dat was voor mij het leukste, beetje zoals Minteh hem er nu wel inlegt:)

F1tv beviel mij vooral vanwege de vele interviews met bv teambazen voor, tijdens en na de race. En ook bv tijdens een rode vlag continu beelden van de baan, de paddock - geen tv studio of reclame.

Ho, bijna weer zo'n verhaal, we gaan voetbal kijken. Bal op de paal, spannend! Goed beeld ook.
Haha, wij kijken hier ook naar PSV-Feyenoord en we zijn zo te zien voor dezelfde club!
In tegenstelling tot de enkele toppers, kan een Formule1 race me wel de gehele tijd boeien. Zelf zou ik dus eerder ESPN opzeggen dan F1TV. Met een beetje geluk kun je op het gratis ESPN kanaal nog wel eens een leuke wedstrijd meepikken. Maar ja, zo ieder z’n voorkeuren. En soms is het ook gewoon keuzes maken, er is zoveel aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:30:
[...]

Niet misschien behulpzaam, maar je kunt ook de F1 app koppelen en dan het terugkijken.

Waar probeer je het precies op te kijken? Wat ook kan helpen, is je wachtwoord veranderen. Als ik mij niet vergist, wordt je dan overal uitgelogd, ook al is nog een sessie actief.

Anders is het inderdaad weer een error bij ViaPlay, zou mij niets verbazen.
denk weer een error heb mijn wachtwoord veranderd,app opnieuw geinstalleerd,probeer morgen wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Excuus als het al eerder gevraagd is…

Sinds wanneer is Viaplay zo veranderd dat je niet meer met 2 devices tegelijkertijd kan kijken? Ik deel een account met een familielied maar we kunnen niet naar dezelfde stream kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
BBTM schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:32:
Excuus als het al eerder gevraagd is…

Sinds wanneer is Viaplay zo veranderd dat je niet meer met 2 devices tegelijkertijd kan kijken? Ik deel een account met een familielied maar we kunnen niet naar dezelfde stream kijken.
26 feb is het antwoord
https://tweakers.net/nieu...en-aan-banden-leggen.html

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
Dank! Erg vervelend, dan maar zelf abo aanschaffen 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
meesje schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:12:
[...]

Nee, 26 februari is het antwoord. :)
Jesus fuck dat was dom van mij..

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 22:35
Hoe was de storingsgevoeligheid afgelopen dagen bij de F1 op Viaplay?

Ik heb zaterdag op een verjaardag met Viaplay naar F1 gekeken, vond de kwaliteit wel erg matig (zeg ik als F1TV gebruiker), maar het was wel storingsvrij op de Mediabox Next.

Zullen er nooit achterkomen, maar ik ben ontzettend benieuwd hoe de verdeling in kijkers tussen Viaplay en F1TV(met Viaplay abonnees) was afgelopen weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Beeld kwaliteit was erg matig via de Samsung App, wel schitterende beeld kwaliteit via Apple TV
Donderdag darts gekeken
Zaterdag F1
Zondag City - United.

Mooi weekend zo.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Mars18 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:25:
Beeld kwaliteit was erg matig via de Samsung App, wel schitterende beeld kwaliteit via Apple TV
Donderdag darts gekeken
Zaterdag F1
Zondag City - United.

Mooi weekend zo.
Behalve dan de wat lagere bitrate was mijn kijkervaring twee jaar via een Apple TV een dikke prima. Ik meen me te herinneren dat enkele tweakers voor Viaplay een Apple TV hadden aangeschaft, ook al zaten ze totaal niet in het Apple eco systeem. Technisch is de stream voor Apple devices ook anders. Wellicht levert dit iets beter beeld op. In ieder geval stabieler beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
BBTM schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:05:
[...]

Dank! Erg vervelend, dan maar zelf abo aanschaffen 🤡
Als het om Formule 1 gaat, kan één persoon via Viaplay kijken en de ander via F1 TV Pro. Dat krijg je nl. cadeau bij je Viaplay abbo tegenwoordig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:31
Donderdag darts gekeken
Zaterdag F1
Zondag City - United.

Mooi weekend zo.
Wat te denken van komend weekend met Liverpool-City en natuurlijk de GP van Saudi-Arabië. Nee, ik ben nog steeds blij met de 12,79 die ik betaal.

Ik had 0 storing dit weekend. Als ik 1 ding mag wensen, is dat de nieuwe Viaplay ceo voor Nederland serieus gaat kijken naar 4K voor F1, of in ieder geval het gelijk trekt met F1TV. Hij schijnt daar serieus mee bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
Mr Magic schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:58:
[...]

Als het om Formule 1 gaat, kan één persoon via Viaplay kijken en de ander via F1 TV Pro. Dat krijg je nl. cadeau bij je Viaplay abbo tegenwoordig :+
Dat was mij al duidelijk, ging mij vooral om het PL voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:59
Donderdag darts gekeken
Zaterdag F1
Zondag City - United.

Mooi weekend zo.
Op F1 na, zijn de Viaplay streams over het algemeen wel goed. Kijk overigens via een bedrade Ziggo Next.

Bij F1 zie je gewoon dat hun race source slecht is aangezien de beelden vanuit de studio, als ze overschakelen, significant beter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:19
Ik keek gister de wedstrijd van United tegen City maar deze kwaliteit is toch treurig? Ik kon de rugnummers niet eens goed lezen bij de normale stand van de camera. Ik keek overigens via de Apple TV. Of was ik de enige? :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02
hk12nl schreef op maandag 4 maart 2024 @ 18:52:
Ik keek gister de wedstrijd van United tegen City maar deze kwaliteit is toch treurig? Ik kon de rugnummers niet eens goed lezen bij de normale stand van de camera. Ik keek overigens via de Apple TV. Of was ik de enige? :)
Ik ben het helemaal met je eens en kijk ook via ATV,alsof je een beslagen bril op had … :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Hennie-M schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:33:
Bedankt voor je aanvulling.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat de MediaGateway in Hilversum wel een peering met AWS zou hebben, dan kan het signaal rechtstreeks afgeleverd worden in de studio van NEP.
In AWS lingo zou je dan een Direct Connect naar de studio hebben voor zowel inkomend als uitgaand.
Dan is het een kleine moeite om via de MCR naar de KPN's, Ziggos en Delta's te distribueren.
Die kun je gewoon een URL geven, of ook weer een MediaConnect endpoint, etc... het is allemaal niet zo moeilijk.

Er moet gewoon iemand eens goed kritisch kijken specifiek naar de Nederlandse workflow, in plaats van dat ze het allemaal met dezelfde legacy setup doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DmC1982
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 11:20
Ik heb nu 2x deze mail gekregen binnen 2 dagen tijd met als onderwerp Viaplay-abonnement kan niet worden geverifieerd:

Hallo Dennis,

We willen je laten weten dat we je F1 TV Pro-abonnement hebben verwijderd, omdat we niet hebben kunnen bevestigen dat je een actief Viaplay-abonnement hebt.

Heb je wel een actief Viaplay-abonnement, probeer dan nogmaals je account te synchroniseren met je browser in de incognitomodus via f1.com/viaplay

Mocht dat niet werken, neem dan contact op met de Viaplay-klantenservice via deze website

Heb je wel je Viaplay-abonnement stopgezet en wil je toegang tot F1 TV Pro? Ga dan naar f1tv.formula1.com

Bedankt,
Het team bij F1
------------------

Het koppelen lukt dan wel weer via een incognito venster. Zijn er meer gebruikers met hetzelfde probleem?
Ik heb een jaarabonnement bij ViaPlay met een "gratis" koppeling met F1 TV Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• river73
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
DmC1982 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:14:
Ik heb nu 2x deze mail gekregen binnen 2 dagen tijd met als onderwerp Viaplay-abonnement kan niet worden geverifieerd:

Hallo Dennis,

We willen je laten weten dat we je F1 TV Pro-abonnement hebben verwijderd, omdat we niet hebben kunnen bevestigen dat je een actief Viaplay-abonnement hebt.

Heb je wel een actief Viaplay-abonnement, probeer dan nogmaals je account te synchroniseren met je browser in de incognitomodus via f1.com/viaplay

Mocht dat niet werken, neem dan contact op met de Viaplay-klantenservice via deze website

Heb je wel je Viaplay-abonnement stopgezet en wil je toegang tot F1 TV Pro? Ga dan naar f1tv.formula1.com

Bedankt,
Het team bij F1
------------------

Het koppelen lukt dan wel weer via een incognito venster. Zijn er meer gebruikers met hetzelfde probleem?
Ik heb deze mail ook gehad maar heb er niks mee gedaan want de koppeling werkt nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
DmC1982 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:14:

Hallo Dennis,

Bedankt,
Het team bij F1
------------------

Brief heb ik ook gehad, koppeling werkte niet VP adviseerde contact op te nemen met F1 tvPro , die hebben mij uitstekend verder geholpen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Veen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 01:13
Sinds gisteren krijg ik hier op twee Google TV's de foutmelding dat de content niet geladen kan worden. :(
Eén Google TV helemaal gereset en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
Op de smart TV en iPad werkt alles wel normaal.
Wat gaat er fout op de Google TV? :?
Ps. Ze zitten beide op ethernet aangesloten, maar op WiFi hetzelfde resultaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Marc Veen op 06-03-2024 12:13 ]

Intel Core i7-4790K @ 4.40 GHz | Arctic Freezer 7 Pro | Asus B85M-G | 16GB Crucial PC3-14900 | Zotac GTX 1060 6GB | 1x Crucial MX100 512GB SSD 2x WD20EARS 1x WD10EADS | Antec Sonata II | BeQuiet E10-400W | 2x Zalman 120mm | Win 10 Edu 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor de liefhebber een gesprek van 11 minuten met de CEO van Viaplay Nederland bij RTL Z: https://www.rtlnieuws.nl/...ck-roger-rechten-formule1.
Topman Viaplay: ook zonder Formule 1 toekomst in Nederland
Ook als Viaplay de rechten om de Formule 1 uit te zenden kwijtraakt, heeft de streamingdienst toekomst in Nederland. De rechten zijn wel heel belangrijk voor het bedrijf, erkent topman Roger Lodewick. "Maar dat betekent niet dat er geen leven is na Formule 1."
[...]

[ Voor 48% gewijzigd door TexMex op 06-03-2024 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• river73
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
TexMex schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:49:
Voor de liefhebber een gesprek van 11 minuten met de CEO van Viaplay Nederland bij RTL Z: https://www.rtlnieuws.nl/...ck-roger-rechten-formule1.

[...]
Niet veel wijzer geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
TexMex schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:49:

[...]
Vooral prettig dat hij uit mag praten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:34

Pimmuz

Roar

https://www.nu.nl/darts/6...-amateuristisch-over.html

Ouch... en die CEO maar lullen terwijl heel de boel instort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Het is wel heel slecht gesteld met Viaplay als ze zelfs hier op gaan bezuinigen. Wat zou dat schelen? Een paar duizend euro? En dan €18 per maand neertellen :+ Voor wat eigenlijk? De doorgifte van een brakke 1080p stream. Goed dat Van Gerwen dit zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:15

Quad

Doof

Ach ja, bij RTL7 hebben ze ook wel eens dmv een laptop een interview afgegeven. Dit was gewoon een raar interview met een Michael die niet lekker in z'n vel zat, pot kansloos had verloren en er vol in ging.

Natuurlijk kan Viaplay, als ze een laptop en mannetje sturen om dat ding aan te geven, ook een interviewer leveren met een simpele setup. Een telefoonverbinding was ditmaal beter geweest als alternatief.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Darts blijft wat mij betreft ook wel een misser voor Viaplay. Darts is nu bij uitstek een spelletje dat gewoon lekker op RTL 7 of SBS 6 thuishoort. Behoudens de echte dartsliefhebbers zullen er maar weinig mensen zijn die speciaal voor het darts Viaplay aanschaffen. Terwijl op het open net juist heel veel mensen dit op de achtergrond aanzetten. Ik vermoed dat het nu maar zeer weinig kijkers trekt, wat het darts op lange termijn ook geen goed doet.

En het reclame-argument speelt bij het darts eigenlijk ook geen rol. Ik ken maar weinig mensen die zich stoorden aan reclame tijdens de pauzes van een dartswedstrijd. Sterker nog, Viaplay heeft nu zoveel tijd over tijdens de pauzes dat het darts tot in den treure kapot geanalyseerd wordt. Geen reclame werkt zo eerder juist averechts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
TexMex schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:49:
Darts blijft wat mij betreft ook wel een misser voor Viaplay. Darts is nu bij uitstek een spelletje dat gewoon lekker op RTL 7 of SBS 6 thuishoort. Behoudens de echte dartsliefhebbers zullen er maar weinig mensen zijn die speciaal voor het darts Viaplay aanschaffen. Terwijl op het open net juist heel veel mensen dit op de achtergrond aanzetten. Ik vermoed dat het nu maar zeer weinig kijkers trekt, wat het darts op lange termijn ook geen goed doet.

En het reclame-argument speelt bij het darts eigenlijk ook geen rol. Ik ken maar weinig mensen die zich stoorden aan reclame tijdens de pauzes van een dartswedstrijd. Sterker nog, Viaplay heeft nu zoveel tijd over tijdens de pauzes dat het darts tot in den treure kapot geanalyseerd wordt. Geen reclame werkt zo eerder juist averechts.
Niet mee eens. Nu is het mogelijk om vele malen meer toernooien te volgen dan voorheen. En ik ergerde me wél aan die reclame breaks tijdens iedere break.
Viaplay doet dat beter dan RTL of SBS.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Dean Martin schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:55:
[...]

Niet mee eens. Nu is het mogelijk om vele malen meer toernooien te volgen dan voorheen. En ik ergerde me wél aan die reclame breaks tijdens iedere break.
Viaplay doet dat beter dan RTL of SBS.
Prima inderdaad dat ze die extra toernooien uitzenden, maar het belangrijkste was toch echt wel te zien bij RTL 7. En voor de échte liefhebbers is het darts bij Viaplay ook gewoon beter geregeld, dat ben ik helemaal met je eens. Maar toch denk ik dat darts 'achter de decoder' de sport uiteindelijk geen goed doet. En of het darts voor Viaplay zelf een succesverhaal is qua kosten en baten betwijfel ik ook ten zeerste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
TexMex schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:02:
[...]

Prima inderdaad dat ze die extra toernooien uitzenden, maar het belangrijkste was toch echt wel te zien bij RTL 7. En voor de échte liefhebbers is het darts bij Viaplay ook gewoon beter geregeld, dat ben ik helemaal met je eens. Maar toch denk ik dat darts 'achter de decoder' de sport uiteindelijk geen goed doet. En of het darts voor Viaplay zelf een succesverhaal is qua kosten en baten betwijfel ik ook ten zeerste.
Dat laatste ben ik met je eens overigens!
Voor de sport zie ik het niet als een positieve verandering. Alhoewel niet in elke (darts)regio Viaplay erachter zit natuurlijk. In het verleden was Sky nog een stukje duurder (ik ken de huidige prijzen niet) in de toch wel grootste darts markt.

[ Voor 7% gewijzigd door Dean Martin op 08-03-2024 11:05 ]

The best is yet to come

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Frank schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:30:
[...]

Het is wel heel slecht gesteld met Viaplay als ze zelfs hier op gaan bezuinigen. Wat zou dat schelen? Een paar duizend euro? En dan €18 per maand neertellen :+ Voor wat eigenlijk? De doorgifte van een brakke 1080p stream. Goed dat Van Gerwen dit zegt.
Wie zegt dat ze daarop bezuinigen? Die reden kan natuurlijk heel wat anders zijn, maar wellicht heb jij andere bronnen? Om dan meteen de abo prijs aan te halen is natuurlijk kortzichtig.

Ik denk dat MvG beter zijn frustratie over zijn verliespartij ergens anders op kan botvieren :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:47
Vandaag toch maar het jaarabonnement afgesloten. Was binnen 1 minuut geregeld.
Met name voor hockey en darts. Wellicht is er nog een serie te vinden die de moeite waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Er wordt genoeg geklaagd over Viaplay, meestal zeer terecht...

Maar ik vind Chiel van Koldenhoven vorig jaar en dit jaar wel een aanwinst voor de F1 kijken via Viaplay...... ik vind dat hij het goed doet, iig veel natuurlijke dan Stephane Cox

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
TexMex schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:49:

Heb in een maand tijd nog nooit zoveel darts gekeken als de laatste jaren op open net.
Vind alles goed gebracht en studio uitzendingen wel leuk.

België open allemaal goed in beeld gebracht en leuk met Nederlands commentaar :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Het is gelukt inderdaad! Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.totaaltv.nl/n...n-premier-league-voetbal/

Weet iemand of hier Championship, etc. ook allemaal inzitten?

Voor de mensen die het interesseren, er is de hele dag Championship voetbal. :)
De eerste wedstrijd is net 1min. geleden begonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
HollowGamer schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:31:
https://www.totaaltv.nl/n...n-premier-league-voetbal/

Weet iemand of hier Championship, etc. ook allemaal inzitten?

Voor de mensen die het interesseren, er is de hele dag Championship voetbal. :)
De eerste wedstrijd is net 1min. geleden begonnen.
Het gaat maar om een beperkt aantal PL wedstrijden, dus dat lijkt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:37:
[...]

Het gaat maar om een beperkt aantal PL wedstrijden, dus dat lijkt mij niet.
Het verbaasd mij dat ze het niet hebben verkocht aan Ziggo.
Dat was toch het kanaal voor PL/Engels-voetbal.

Logo'tje van ViaPlay rechtsboven tijdens de wedstrijd, en reclame tijdens de rust: win-win

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:15

Quad

Doof

HollowGamer schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:41:
[...]

Het verbaasd mij dat ze het niet hebben verkocht aan Ziggo.
Dat was toch het kanaal voor PL/Engels-voetbal.

Logo'tje van ViaPlay rechtsboven tijdens de wedstrijd, en reclame tijdens de rust: win-win
Je leest iets verkeerd. Het gaat om de PL rechten in Zweden. Bij Viaplay Nederland is dit niet aan de orde. Al valt het niet uit te sluiten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:43:
[...]

Je leest iets verkeerd. Het gaat om de PL rechten in Zweden. Bij Viaplay Nederland is dit niet aan de orde. Al valt het niet uit te sluiten.
Ah damn, het leek zo - ik heb het ook maar gescanded gelezen.. al had ik het moet weten. TotaalTV is de Telegraaf van het media nieuws. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
HollowGamer schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:52:
[...]

Ah damn, het leek zo - ik heb het ook maar gescanded gelezen.. al had ik het moet weten. TotaalTV is de Telegraaf van het media nieuws. :+
Klopt. Daarom heb ik best een hekel aan TotaalTV. Ook al kijk er wel af en toe op. :)
Taaltechnisch klopt het vaak ook niet. Zie bijvoorbeeld: https://www.totaaltv.nl/n...ijs-internet-tot-10-euro/
Freedom Internet verlaagt maandprijs internet tot 10 euro
De maandprijs wordt niet verlaagd tot 10 euro, maar met 10 euro. En dan nog zelfs: met maximaal 10 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
https://www.totaaltv.nl/n...formule-1-uitzendrechten/

https://www.gpblog.com/nl...land-terug-bij-ziggo.html

Totdat er daadwerkelijk witte rook is, zou ik het toch nog met een heel klein lepeltje zout nemen. Maar desalnietemin hoop ik dat het waar is.Nu ook nog even een sublicebtie voor de PL wedstrijden naar Ziggo en alles is weer bij het oude.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 30-03-2024 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-09 23:08
Als het waar is, dan is dit wel het einde van Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

Zolang F1TV maar gewoon beschikbaar blijft. Voor ViaPlay zou het slecht nieuws zijn ja, die kunnen dan wel helemaal opdoeken.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:21:

Totdat er daadwerkelijk witte rook is, zou ik het toch nog met een heel klein lepeltje zout nemen. Maar desalnietemin hoop ik dat het waar is.Nu ook nog even een sublicebtie voor de PL wedstrijden naar Ziggo en alles is weer bij het oude.
Zoals gezegd zou dat van de PL erg vervelend zijn. Weet nu al dat ik niet elke wedstrijd kan kiezen.

Sublicentie is ok, al mag de EFL ook wel met een eigen app komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 14:17:
[...]

Zoals gezegd zou dat van de PL erg vervelend zijn. Weet nu al dat ik niet elke wedstrijd kan kiezen.
Aangezien ik Viaplay niet heb voor F1 zou 'terug naar het oude' inderdaad dramatisch uitpakken voor de beschikbaarheid van alle wedstrijden zoals viaplay doet.

Maar goed, die twee eerder genoemde sites zijn volgens mij de twee grootste viaplay-haters die je maar kan vinden dus die zitten zich nu te verkneukelen. Of er moest wat extra traffic gegenereerd worden d.m.v wat clickbait.

Rechten Premier League liggen tot 2028 bij Viaplay lees ik.

Zoals ze daar ook stellen, Ziggo Sport is ook niet kapot gegaan toen F1 daar weg ging. En nee, dat is niet dezelfde situatie omdat ze op zichzelf heel veel abonnees hebben omdat al hun klanten het gratis kanaal kunnen krijgen. Ook daar is de vraag of er veel mensen bereid zijn het premium pakket ZST te nemen.

Maar goed, uiteindelijk is het ook maar een idee van een gebruiker hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 30-03-2024 14:33 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Crazy D schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 13:53:
Zolang F1TV maar gewoon beschikbaar blijft. Voor ViaPlay zou het slecht nieuws zijn ja, die kunnen dan wel helemaal opdoeken.
Ja precies, hopelijk blijft F1 TV Pro dan wel. Misschien komt het jaarabbonement dan weer terug. Ik zie niet graag dat F1 TV Pro komt te vervallen en dat je vast zit aan een of andere vage Ziggo streaming oplossing. Ik heb zelf geen Ziggo in Nederland. Ik weet ook niet hoe je Ziggo Sport kan nemen als je een provider die niet op de lijst van providers staat op hun website.

[ Voor 11% gewijzigd door alienfruit op 30-03-2024 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Weet iemand waar ik F1 TV pro van Viaplay kan unlinken? Ik kan het nergens vinden bij viaplay of F1TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
Gunner schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 14:31:
[...]
Rechten Premier League liggen tot 2028 bij Viaplay lees ik.
Mooi. Lekker elke wedstrijd kunnen kijken i.p.v. Ziggo redactie die bepaalt welke wedstrijd je mag zien.

ViaPlay _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nu ook nog even een sublicebtie voor de PL wedstrijden naar Ziggo en alles is weer bij het oude.
Oude betekent niet altijd goed of beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:28:
[...]

En toch is Dat is wel de samenvatting van heel dit topic :D

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:17
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:28:
[...]

Nieuw ook niet. Dat heeft Viaplay wel bewezen.

Zelfs Van Gerwen is er klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Frappuccino schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:55:
[...]
Nieuw ook niet. Dat heeft Viaplay wel bewezen.
Mwoah oneens. Hoe ViaPlay de Premier League uitzend is echt vooruitgang. Als fan van een club kan je elke wedstrijd volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:58:
[...]

Mwoah oneens. Hoe ViaPlay de Premier League uitzend is echt vooruitgang. Als fan van een club kan je elke wedstrijd volgen.
Mag ik wel stellen ze bij Viaplay eigenlijk amper aandacht geven aan de Bundesliga als het gaat om voorbeschouwingen enzo? Hebben laatst Bayer Leverkussen tegen Bayern gedaan en vandaag is Dortmund tegen Bayern, maar verder zit je 5 minuten voorafgaand naar een deuntje te luisteren. Vandaag overigens ook geen voorbeschouwingen voor de PL. Prettig dat je alle wedstrijden kan kijken natuurlijk, maar uiteindelijk is ook duidelijk dat er misschien zo'n 100.000 kijkers zijn voor topwedstrijden in PL.

[ Voor 11% gewijzigd door dnmw2705 op 30-03-2024 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dnmw2705 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:03:
[...]
maar uiteindelijk is ook duidelijk dat er misschien zo'n 100.000 kijkers zijn voor topwedstrijden in PL.
Als het duidelijk is, heb je daar dan ook een bron van :?

En dan nog, wat is daar erg aan? Betekent dat dan dat we van de regen in de drup moeten bij Ziggo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Niet op de zaken vooruit lopen :+. Eerst maar eens de F1 terug naar Ziggo, daarna zien we het wel.

Ik begrijp dat de Viaplay formule mvt de Premier League voor mensen ideaal is. Alle wedstrijden van hub favoriete club is natuurlijk fijn. Persoonlijk kijk ik alleen de topaffiches, en die waren bij bij Ziggo altijd te zien. En vaak ook in 4K. Dat laatse heeft voor mij persoonlijk echt een enorme toegevoegde waarde, net zoals de F1 in 4K overigens. Daarom hoop ik op Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
De laatste tijd constant ruis bij het commentaar van voetbalwedstrijden. Alleen als de commentator praat, verder prima. Daarnaast ook alsof er regendruppels op de microfoon vallen.

Nu bij Bayern-Dortmund geluid ook lekker uit sync en beeld blijft vastlopen. Lekker begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:15:
Persoonlijk kijk ik alleen de topaffiches, en die waren bij bij Ziggo altijd te zien. Daarom hoop ik op Ziggo.
Die topaffiches kan je ook bij ViaPlay kijken. Je hoeft de rest niet te kijken. ViaPlay bedient daarmee zowel jou als mij.
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:15:
Niet op de zaken vooruit lopen :+. Eerst maar eens de F1 terug naar Ziggo, daarna zien we het wel.
T/m seizoen 27/28zit de Premier League gelukkig bij ViaPlay ;)

Maar goed, ik hoop eigenlijk dat de Premier League eindelijk eens zijn eigen streaming service gaat starten. Dat biedt ze zoveel meer klanten wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dudinson schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:31:
De laatste tijd constant ruis bij het commentaar van voetbalwedstrijden. Alleen als de commentator praat, verder prima. Daarnaast ook alsof er regendruppels op de microfoon vallen.

Nu bij Bayern-Dortmund geluid ook lekker uit sync en beeld blijft vastlopen. Lekker begin.
Nooit last van. Bayern - Dortmund prima gekeken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:52:
[...]

[...]

T/m seizoen 27/28zit de Premier League gelukkig bij ViaPlay ;)
Wat denk je dat er met Viaplay gebeurt als ze de F1 kwijtraken. Het lijkt me aannemelijk dat minstens 80% van de abonnees Viaplay heeft puur voor de F1. Het kan bijna niet anders dan dat ze of enorm in prijs moeten gaan zakken, of sublicenties moeten gaan verkopen aan derde partijen. In het ergste geval wordt het hele zooitje gewoon opgedoekt want hoe kan je hier iets rendabels van gaan maken als 80% van je klanten wegloopt.

[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 31-03-2024 10:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DutchOwnage schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:39:
[...]
Wat denk je dat er met Viaplay gebeurt als ze de F1 kwijtraken. Het lijkt me aannemelijk dat minstens 80% van de abonnees Viaplay heeft puur voor de F1. Het kan bijna niet anders dan dat ze of enorm in prijs moeten gaan zakken, of sublicenties moeten gaan verkopen aan derde partijen. In het ergste geval wordt het hele zooitje gewoon opgedoekt want hoe kan je hier iets rendabels van gaan maken als 80% van je klanten wegloopt.
Als wat jij zegt klopt, dan is Ziggo Sport dus of al failliet of kost het €5,- per maand. Nee, in tegendeel, die durven zonder F1 en zonder Premier League nog €13,- p/m te vragen op dit moment.

Maar goed, ik weet dat er vele mensen in dit topic graag willen zien dat ViaPlay volledig kapot gaat en alles terug gaat naar de heilige graal Ziggo Sports :r Ik hoop voorlopig dat dat nog zo lang mogelijk uitgesteld wordt voordat ik terug naar illegale opties gedwongen word.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
JeroenNietDoen schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:16:
[...]

Als wat jij zegt klopt, dan is Ziggo Sport dus of al failliet of kost het €5,- per maand. Nee, in tegendeel, die durven zonder F1 en zonder Premier League nog €13,- p/m te vragen op dit moment.

Maar goed, ik weet dat er vele mensen in dit topic graag willen zien dat ViaPlay volledig kapot gaat en alles terug gaat naar de heilige graal Ziggo Sports :r Ik hoop voorlopig dat dat nog zo lang mogelijk uitgesteld wordt voordat ik terug naar illegale opties gedwongen word.
… gedwongen… 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
JeroenNietDoen schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:16:
[...]

Jouw afkeer voor Ziggo laat je wel goed blijken hé. Zeker een KPN klant :r

Maar inderdaad, ik hoop dat het gratis voor Ziggo klanten op Kanaal 14 komt. Lekker, als vanouds met onze Olav en Co ;)

In 4K.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 31-03-2024 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zou top zijn als alles terug gaat naar Ziggo. Die fragmentatie van sporten over verschillende zenders/streaming diensten etc is echt beroerd. En Ziggo zendt ook vaak de topwedstrijd uit op het gratis kanaal dus dat is ook mooi.

Bonus zou zijn dat ze alle PL wedstrijden uit mogen zenden, voor mijn part via een webapp als de tv kanalen niet dekkend zijn.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zeker. Als het niet aangeboden wordt op de legale kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DutchOwnage schreef op zondag 31 maart 2024 @ 12:17:
[...]
Jouw afkeer voor Premier League op Ziggo Sports laat je wel goed blijken hé.
Fixed :7
Nee, Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
JeroenNietDoen schreef op zondag 31 maart 2024 @ 12:53:
[...]

Zeker. Als het niet aangeboden wordt op de legale kanalen.
Waarom zou het niet aangeboden worden via een legale weg? Je hebt nu zelfs Ziggo.

[ Voor 14% gewijzigd door meesje op 31-03-2024 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Zo reageren is nergens voor nodig.

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2024 11:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Maar inderdaad, ik hoop dat het gratis voor Ziggo klanten op Kanaal 14 komt. Lekker, als vanouds met onze Olav en Co ;)

In 4K.

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2024 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:18:
[...]

Ga je nou echt zitten janken tegen 1 van de weinigen die hier niet z'n gal zit te spuwen op Viaplay omdat ie het wel een vooruitgang vindt tov Ziggo?
Komt zeker niet goed uit ofzo?

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2024 11:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:07
[...]

In 4K.
Beeld kwaliteit wel fijn inderdaad. Verder zou ik graag zien dat Olav met pensioen gaat. Het draait teveel om Olav bij Olav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Allemaal prima hoor. Maar ik snap de opmerking van dat diegene gedwongen wordt tot niet legale oplossingen. Dit terwijl blijkt dat ie zelfs bij Ziggo zit….

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2024 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou ja goed, wat betreft Olav en commentaar in het algemeen zal een ieder een persoonlijke voorkeur hebben. Voor mij hoeft ie ook niet perse terug hoor, al zou ik het niet heel erg vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
meesje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:39:
[...]

Allemaal prima hoor. Maar ik snap de opmerking van dat diegene gedwongen wordt tot niet legale oplossingen. Dit terwijl blijkt dat ie zelfs bij Ziggo zit….
Ziggo deed op elk speeltijdstip 1 wedstrijd uitzenden. Ziggo bepaalt welke zij denken dat het meeste kijkers trekt. Ook afhankelijk van of er een Nederlandse trainer speelt. Is allemaal prima voor de neutrale fan, maar als je fan van een club bent is het maar afwachten of die uitgezonden werd.

Ik meen in het laatste jaar dat ik Ziggo Sport had werd mijn club gemiddeld 2 keer per maand uitgezonden. Elke andere wedstrijd kon ik dus via het illegale circuit gaan kijken.

ViaPlay zendt alle 380 Premier League wedstrijden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
JeroenNietDoen schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:53:
[...]

Ziggo deed op elk speeltijdstip 1 wedstrijd uitzenden. Ziggo bepaalt welke zij denken dat het meeste kijkers trekt. Ook afhankelijk van of er een Nederlandse trainer speelt. Is allemaal prima voor de neutrale fan, maar als je fan van een club bent is het maar afwachten of die uitgezonden werd.

Ik meen in het laatste jaar dat ik Ziggo Sport had werd mijn club gemiddeld 2 keer per maand uitgezonden. Elke andere wedstrijd kon ik dus via het illegale circuit gaan kijken.

ViaPlay zendt alle 380 Premier League wedstrijden uit.
Sorry. Dat klopt helemaal. Ik heb alleen gelet op Formule1. Had je destijds met een abonnement op Ziggo Sport Totaal niet de beschikking over meer wedstrijden?
offtopic:
Mijn allergie zit overigens in dat men zich vrij snel gedwongen voelt tot illegale wegen. In dit geval gaat het over sport. Maar je ziet dergelijke reacties vooral bij streaming diensten van series/films. Als een film niet bij jouw dienst beschikbaar is, neem je toch even een abo op een andere dienst? Of anders huur je toch die ene film voor 4/5 euro? Vroeger ging je ook langs de videotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
meesje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:51:
[...]

Sorry. Dat klopt helemaal. Ik heb alleen gelet op Formule1. Had je destijds met een abonnement op Ziggo Sport Totaal niet de beschikking over meer wedstrijden?
Nee, Ziggo had maar een beperkte licentie en moest dus keuzes maken wat ze wilden uitzenden. Ofcourse, mocht Ziggo de uitgebreide licentie nemen, tuurlijk ben ik daar blij mee, maar terug naar hoe het was is achteruitgang.
[...]
offtopic:
Mijn allergie zit overigens in dat men zich vrij snel gedwongen voelt tot illegale wegen. Maar je ziet dergelijke reacties vooral bij streaming diensten van series/films. Als een film niet bij jouw dienst beschikbaar is, neem je toch even een abo op een andere dienst? Of anders huur je toch die ene film voor 4/5 euro? Vroeger ging je ook langs de videotheek.
Ik heb ViaPlay, Prime. Mijn vrouw heeft Netflix en HBO. Als het daar niet op staat denk ik eerder dat het een kwestie van geduld is :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:17
[...]

offtopic:
Mijn allergie zit overigens in dat men zich vrij snel gedwongen voelt tot illegale wegen. In dit geval gaat het over sport. Maar je ziet dergelijke reacties vooral bij streaming diensten van series/films. Als een film niet bij jouw dienst beschikbaar is, neem je toch even een abo op een andere dienst? Of anders huur je toch die ene film voor 4/5 euro? Vroeger ging je ook langs de videotheek.
Nee, wat @JeroenNietDoen zegt is correct. Ik had ook met regelmaat dat ik moest uitwijken naar illegale streams. Daar had ik niet zoveel moeite mee, wel met de meestal slechte kwaliteit en onderbrekingen.

Ik ben verre van een fan van Viaplay (een goede 1080p stream is nog teveel gevraagd, laat staan 4k), maar het feit dat ik alle wedstrijden van mijn cluppie kan zien maakt dat meer dan goed.

Edit: Wat hierboven staat dus :+

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:59:
[...]
Nee, wat @JeroenNietDoen zegt is correct. Ik had ook met regelmaat dat ik moest uitwijken naar illegale streams. Daar had ik niet zoveel moeite mee, wel met de meestal slechte kwaliteit en onderbrekingen.
De kwaliteit was nog wel es te doen, maar de onderbrekingen waren echt killing.
Slaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:59:
[...]
Ik ben verre van een fan van Viaplay (een goede 1080p stream is nog teveel gevraagd, laat staan 4k), maar het feit dat ik alle wedstrijden van mijn cluppie kan zien maakt dat meer dan goed.
Dat is ook exact hoe ik erin zit. Nee ViaPlay is kwalitatief niet heel goed, maar alle 38 wedstrijden van mijn club is goud waard. En al kostte het €25,- per maand, dan deed ik het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
JeroenNietDoen schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:58:
[...]

Nee, Ziggo had maar een beperkte licentie en moest dus keuzes maken wat ze wilden uitzenden. Ofcourse, mocht Ziggo de uitgebreide licentie nemen, tuurlijk ben ik daar blij mee, maar terug naar hoe het was is achteruitgang.

[...]

Ik heb ViaPlay, Prime. Mijn vrouw heeft Netflix en HBO. Als het daar niet op staat denk ik eerder dat het een kwestie van geduld is :Y
Haha, het lijkt me inderdaad een kwestie van geduld. Nu is bv de film Oppenheimer erg hot. Op dit moment bij SST, maar zal ongetwijfeld t.z.t. ook wel bij een andere dienst voorbij komen. Dit was het geval bij Top Gun Maverick: eerst alleen bij SST, nu alleen bij Netflix (en gelijk in 4K).

Ik las ergens een bericht dat in Zweden Viaplay al een sublicentie van PL heeft verkocht. Zoiets zou op een gegeven moment ook in NL kunnen gebeuren. Niet dat je dan geholpen bent. Echter mocht F1 bij Viaplay gaan verdwijnen, mag ik hopen dat een abo op Viaplay een stuk goedkoper gaat worden. Wellicht ben je dan wel een beetje geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:56
Niks direct tegen Viaplay maar streamen met sport is gewoon k*t. Wat dat betreft blij als het weer op lineaire kanaal gaat zijn.

Ben ook benieuwd of Viaplay in Nederland dan nog blijft bestaan, kan me haast niet voorstellen dat er genoeg abonnee's zijn voor alleen Darten en Premier league + wat oude films en series(?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnmw2705
SBS 9 wordt ViaplayTV door partnership Talpa en ViaPlay

https://www.viaplaygroup....rship-netherlands-2217663

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 08:30

Mystikal

It never hurts to help!

Wordt dit dan een openbaar kanaal? Ik snap niet precies hoe dit technisch opgepakt wordt.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mystikal schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:46:
[...]

Wordt dit dan een openbaar kanaal? Ik snap niet precies hoe dit technisch opgepakt wordt.
Op SBS9 blijkbaar:
https://www.ad.nl/show/ta...ule-1-uitzenden~a830312f/

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Geen slimme actie van Viaplay. Dit gaat je abonnee's kosten. Die zullen opzeggen om dan via SBS9 te gaan kijken. Zeker als de F1 daar verdwijnt. Dit helpt mezelf wel bij de keuze dat Viaplay dan wordt opgezegd. Darts kijk ik niet. Zou dan alleen nog voor serie's en voetbal zijn. Als ik het op SBS9 kan kijken qua grotere wedstrijden dan heb ik abo niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zoals ik het lees komt er geen Live F1 op ViaplayTV
Enkel de highlights en de free free practices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
TripleQ schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:51:
Zoals ik het lees komt er geen Live F1 op ViaplayTV
Enkel de highlights en de free free practices
Heb je de link gelezen ?
Viaplay TV trapt op 5 april af met de Formule 1 GP Japan. Dan zal live de tweede vrije training en een re-run van de Formule 1-talkshow Shakedown Japan te zien zijn. Een dag later wordt de kwalificatie uitgezonden en op zondag 7 april de race.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
Topdeal alles op het open net, dus kwaliteit … :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:21

drice

Loading...

Voorlopig gaat het om één race die gratis wordt uitgezonden, maar er zullen er meer volgen, aldus Talpa.

Gaat dus om 1 race

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
martwoutnl schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:47:
[...]

Geen slimme actie van Viaplay. Dit gaat je abonnee's kosten. Die zullen opzeggen om dan via SBS9 te gaan kijken. Zeker als de F1 daar verdwijnt. Dit helpt mezelf wel bij de keuze dat Viaplay dan wordt opgezegd. Darts kijk ik niet. Zou dan alleen nog voor serie's en voetbal zijn. Als ik het op SBS9 kan kijken qua grotere wedstrijden dan heb ik abo niet meer nodig.
Ze gebruiken de zender juist als promotie van de Viaplay content.
Ze zijn enkel van plan om bijvoorbeeld een vrije training van de F1 live te laten zien. Dat is dus geen reden om Viaplay op te zeggen, maar om Viaplay te nemen zodat je wel alles kunt zien.

Uit de tekst is wel duidelijk dat het niet om top content gaat die daar te zien zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Net op tijd van mijn Viaplay abbo af en nog geen F1TV aangeschaft vanwege de belachelijke prijsverhoging. Prima oplossing zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Met op vrijdag 5 april live de tweede vrije training en een re-run van de Formule 1-talkshow Shakedown Japan, een dag later om 13.00 uur de kwalificatie en op zondag 7 april om eveneens 13.00 uur de race. In de avond sluit Viaplay TV af met een samenvatting van de race.
Bron: https://talpanetwork.com/nieuws/sbs9-wordt-viaplay-tv/

Kortom: niet live Q en R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:24

Gaitman

The Real One

Misschien proberen ze op deze manier er nog wat extra geld eruit te halen voordat het volgend jaar na een andere partij gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ZeRoC00L schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:56:
[...]

Heb je de link gelezen ?

[...]
Dat is niet wat er op de link staat van viaplay zelf...Dat was diegene die ik zelf had gelezen:
Viaplay TV's first live broadcast will be the second free practice session for the Japanese Grand Prix, featuring superstar Dutch driver Max Verstappen. April's schedule includes live Premier League football, highlights from the Chinese Grand Prix and live PDC Premier League Darts in Rotterdam headlined by three-time World Champion Michael van Gerwen.
Pagina: 1 ... 139 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2