Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 12 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Ik vond de interviews van Max eigenlijk vrijwel altijd dodelijk saai. Hij zei elke keer weer bijna hetzelfde. Gaat dat echt mensen "over de streep zetten"? Ik geloof er niks van.

Goeie analyses vind ik veel belangrijker.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:22
hardware-lover schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:09:
[...]

Je bedoelt zo objectief zoals de meeste Engelse commentatoren dat zijn? :+
Waarom toch elke keer naar 'anderen' kijken, maar hunnie doen het ook.. :'(
Ziggo commentaar werd gewoon steeds slechter, neutraal naar een race kijken lukte gewoon vrijwel niet meer.

Nu Jos ook nog eens naar Viaplay gaat nijg ik steeds meer naar een andere abbo.
Eerst die verschrikkelijke Coronel al, en nu weer dit.

Hopelijk is de RBR dit jaar weer een stukje minder snel, die underdog tijden vond ik zelf veel leuker om te kijken, maar ach, ik hoop gewoon dat ze allemaal gelijk staan qua performance.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

FabianGTI schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:30:
[...]
Waarom toch elke keer naar 'anderen' kijken, maar hunnie doen het ook.. :'(
Ziggo commentaar werd gewoon steeds slechter, neutraal naar een race kijken lukte gewoon vrijwel niet meer.

Nu Jos ook nog eens naar Viaplay gaat nijg ik steeds meer naar een andere abbo.
Eerst die verschrikkelijke Coronel al, en nu weer dit.

Hopelijk is de RBR dit jaar weer een stukje minder snel, die underdog tijden vond ik zelf veel leuker om te kijken, maar ach, ik hoop gewoon dat ze allemaal gelijk staan qua performance.
Niet twijfelen, gewoon doen. Kijk enkel naar de race, zonder voor- of nabeschouwing en maak gebruik van het geluidskanaal zonder enig commentaar (y)

Ik moet het eerste land nog tegenkomen wat niet "biased" is m.b.t. "hun" sporters en prestaties. M.b.t. de Engelsen, als Alonso steeds maar aan blijft geven dat "this sport is a British environmental", dan ben ik duidelijk niet de enige die dat ook soms zo ervaart 8)

Het hele Ziggo circus er omheen kon me overigens altijd al gestolen worden, maar ook daar waren schijnbaar liefhebbers voor te vinden. Ieder zijn vrijheid daarin.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:52:
Ik vond de interviews van Max eigenlijk vrijwel altijd dodelijk saai. Hij zei elke keer weer bijna hetzelfde. Gaat dat echt mensen "over de streep zetten"? Ik geloof er niks van.

Goeie analyses vind ik veel belangrijker.
Jos kan prima analyseren in het Nederlands, iets wat voor Coulthard, Hakkinen etc. een stuk lastiger gaat, daar moet al snel ondertiteling onder terwijl Jos prima Nederlands spreekt (met een zuidelijke tongval).
Ook gaan die analyses stukken relevanter zijn dan bijvoorbeeld die van Coronel omdat hij itt tot die druktemaker wel regelmatig in een F1 auto gereden heeft en vooral in het begin van Max carrière overal bovenop zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
MarkEijnden schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:27:
Ik verwacht toch nog wel een actie vanuit KPN (volgens mij zijn die ook partner). Als het €13,99 blijft dan ga ik naar F1TV.
Ik snap best dat F1TV goedkoper is, maar Ziggo Sport Totaal kost toch €14,99 bij KPN? (duurder dus)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik snap de verontwaardiging van sommige hier niet. ViaPlay is een betaalzender dat niet alleen F1 gaat uitzenden. Zij bieden daarnaast een scala aan andere sporten aan. Ook bij Ziggo moet je voor Ziggo Sport Totaal €14.99,- betalen.

Alleen Ziggo was zo slim om de select zender "gratis" aan te bieden in hun zenderpakketten, waardoor dit net lijkt of het gratis is, maar waar je ook voor betaald. Je kunt onmogelijk van ViaPlay verwachten dat ze het voor nog goedkoper zouden moeten aanbieden. Kijk je naar de omliggende buurlanden, dan zul je zien dat zij hiervoor makkelijk het tienvoudige moeten betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Tienvoudige? 150 euro pm om sport te kijken? Lijkt me wat overdreven, niet?

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy

psy

PalingDrone schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:04:
[...]

Jos kan prima analyseren in het Nederlands, iets wat voor Coulthard, Hakkinen etc. een stuk lastiger gaat, daar moet al snel ondertiteling onder terwijl Jos prima Nederlands spreekt (met een zuidelijke tongval).
Ook gaan die analyses stukken relevanter zijn dan bijvoorbeeld die van Coronel omdat hij itt tot die druktemaker wel regelmatig in een F1 auto gereden heeft en vooral in het begin van Max carrière overal bovenop zat.
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat Coulthard en co alleen voor de NL markt zullen presenteren. Dat zal vast bij alle landen waar Viaplay uitzendt gebruikt gaan worden.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:56:
[...]

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat Coulthard en co alleen voor de NL markt zullen presenteren. Dat zal vast bij alle landen waar Viaplay uitzendt gebruikt gaan worden.
Je ziet Coulthard nu ook al regelmatig achter de schermen wat interviews doen, tijdens Ted's notebook na de race staat hij regelmatig te draaien met een camera- en geluidsman, verwacht dat hij dat soort items gewoon blijft maken maar nu met Nederlandse ondertitels.
Wat meer de diepte in of als aanvulling op de voor- of nabeschouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Slaapje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:19:
Tienvoudige? 150 euro pm om sport te kijken? Lijkt me wat overdreven, niet?
Het is inderdaad gechargeerd maar geen onredelijke stelling. In Engeland betalen ze voor Sky Sport gemiddeld €50,- euro per maand en dan zitten hier sommige te janken om €14.99,- waar ook nog eens de EPL bij inbegrepen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
BramViking schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:00:
[...]

Het is inderdaad gechargeerd maar geen onredelijke stelling. In Engeland betalen ze voor Sky Sport gemiddeld €50,- euro per maand en dan zitten hier sommige te janken om €14.99,- waar ook nog eens de EPL bij inbegrepen zit.
Maar als je alleen maar F1 (of elke andere willekeurige sport) wilt dan is het imho te veel. De andere sporten kunnen mij persoonlijk niet bekoren. En ik denk dat viaplay daar de plank een beetje mis slaat. Zouden ze het aanbod kunnen splitsen dan zouden ze ook een lagere prijs kunnen vragen en dus weer meer klanten kunnen trekken?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Dat was tot op heden met Ziggo toch niet anders?

Ik vind het ook niks, daar niet van (waar is de tijd dat het op het publieke net werd uitgezonden?!), maar het is niet nieuw.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
AtlAntA schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:09:
[...]

Maar als je alleen maar F1 (of elke andere willekeurige sport) wilt dan is het imho te veel. De andere sporten kunnen mij persoonlijk niet bekoren. En ik denk dat viaplay daar de plank een beetje mis slaat. Zouden ze het aanbod kunnen splitsen dan zouden ze ook een lagere prijs kunnen vragen en dus weer meer klanten kunnen trekken?
ViaPlay is hier niet alleen om de F1 kijkers te bekoren (waar het hier wel op lijkt). Dit is niks anders dan een Ziggo Sport of de vroegere Sport 1. Mensen nemen dit soort abonnementen om meerdere sporten live te kunnen zien. Wil je alleen F1 neem dan een abbo op de F1 dienst. Dus nee, dit is niet teveel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Niet zo heel gek dat mensen klagen. Tot nu toe keken 4 miljoen huishoudens gratis Formule 1 via Ziggo.
Dan is 14 euro voor een suf extra sportzenderpakketje best duur, helemaal als die sporten je niet boeien.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Voor niks gaat de zon op :'). En die 4 miljoen mensen waar je het over hebt werd maar 1 keer behaald toen de zender vrijgesteld werd. Voor de KPN, X4ALL, T-Mobile en wat voor provider dan ook klanten, moest men sowieso al €14.99,- betalen om Ziggo Sport te kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

matthijst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:52:
Niet zo heel gek dat mensen klagen. Tot nu toe keken 4 miljoen huishoudens gratis Formule 1 via Ziggo.
Dan is 14 euro voor een suf extra sportzenderpakketje best duur, helemaal als die sporten je niet boeien.
‘Gratis’ bij een abbo van 40 tot 70eu/maand :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
YakuzA schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:19:
[...]

Ja dus?
Heel andere discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
BramViking schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:57:
Voor niks gaat de zon op :'). En die 4 miljoen mensen waar je het over hebt werd maar 1 keer behaald toen de zender vrijgesteld werd. Voor de KPN, X4ALL, T-Mobile en wat voor provider dan ook klanten, moest men sowieso al €14.99,- betalen om Ziggo Sport te kunnen zien.
Ik heb het over 4 miljoen huishoudens die konden kijken wanneer ze wilden?
M'n pa keek via mijn account en ben vast niet de enige.
4 miljoen x 2,14 heb je al ruim 8 miljoen NL die gratis konden kijken. Plus die account sharers erbij....

Je zit hier in een specifiek sport topic over Viaplay in Nederland. Ik gok dat de gemiddelde Nederlander niet automatisch geld over heeft om Max te zien, en al helemaal geen 14 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
matthijst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:33:
[...]

4 miljoen x 2,14 heb je al ruim 8 miljoen NL die gratis konden kijken. Plus die account sharers erbij....

Je zit hier in een specifiek sport topic over Viaplay in Nederland. Ik gok dat de gemiddelde Nederlander niet automatisch geld over heeft om Max te zien, en al helemaal geen 14 euro.
Er hebben nooit zoveel mensen naar de live wedstrijden gekeken. Daarnaast heeft Ziggo daar flink aan verdient. De zender werd niet gratis aangeboden, maar maakt gewoon onderdeel uit van de abonnementskosten. Tevens betaalden de niet Ziggo klanten sowieso al het bedrag om F1 en voetbal te kunnen zien. Het is dan ook vrij onzinnig om van een sportzender hetzelfde te vragen als wat een provider met miljoenen klanten kan aanbieden. Kijken we puur naar het aanbod wat ViaPlay aanbiedt dan is de prijsstelling marktconform.

[ Voor 35% gewijzigd door BramViking op 11-01-2022 22:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:31
YakuzA schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:19:
[...]

Ik betaal echt niet meer dan €20,95 voor Ziggo hoor.

Dan is €14,99 per maand voor Viaplay best duur. Voor zo'n 50 uur (23 races x 1,5-2 uur) kijken betaal ik dan €3,60 per uur. Beduidend meer dan ik voor de uren betaal die ik naar mijn normale pakket kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
BramViking schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:04:
[...]
Er hebben nooit zoveel mensen naar de live wedstrijden gekeken.
Oh sorry, ik wist niet dat jij inzicht had in welke ziggo kijker naar welke wedstrijd van Max ooit heeft gekeken. Kans is natuurlijk groot dat in het gros van die huishoudens weleens een wedstrijd is gekeken, hoeft niet allemaal tegelijk heh |:(
De zender werd niet gratis aangeboden, maar maakt gewoon onderdeel uit van de abonnementskosten.
Ja, maar geen 14 euro in de maand 8)7
Tevens betaalden de niet Ziggo klanten sowieso al het bedrag om F1 en voetbal te kunnen zien.
Daarom heb ik het dus ook specifiek over Ziggo klanten, wat ongeveer half Nederland is 8)
Kijken we puur naar het aanbod wat ViaPlay aanbiedt dan is de prijsstelling marktconform.
Dat moet nog blijken. Voorlopig hebben ze een shitload aan matige series, darten en voetbal. Voor jou en alle andere non ziggo kijkers is het inderdaad marktconform, en zelfs iets goedkoper. Voor 50% van de kijkers is het opeens 14 euro betalen om Max te zien racen (of denk je werkelijk dat mensen lid worden van de duurste streaming service voor wat anders?). Dus voor die groep is het de vraag of ze Max betaald nog willen zien.

Eventueel te delen met 2 streams tegelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 11-01-2022 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:33:
[...]

Sterker nog, wij konden de F1 races gewoon zien omdat Ziggo zo laks was om het signaal niet van de aansluiting te halen nadat we opgezegd hadden.
De afgelopen 5 jaar waren de races op deze manier helemaal gratis te volgen.
(Toen ik daar achter kwam en de kabel weer in het toestel gedrukt heb. Digitale zenders scannen en voila Ziggo kwam haarscherp binnen, inmiddels is de gratis analoge kabelradio wel verdwenen maar dat is voor iedereen, het ongecodeerde digitale Ziggo tv kanaal zit er nog steeds op :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Ik vind als Ziggo kijker die 15 euro ook nog wel te doen, als er een goed team tegenoverstond. Maar ik vind het totaal niks bijzonders.
Vooral Coronel en Albers. Bah. Elke keer als ik hen zie zou ik opnieuw herinnerd worden aan die 180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Als F1 liefhebber betaal ik liever zo'n bedrag om alle races in het genot van de huiskamer te zien dan een pandjesprins te sponsoren en met een lege portemonnee huiswaarts te keren na 1 zondagje Zandvoort.

Mocht je de circuitervaring eens willen meemaken, wat best leuk is, dan zou ik voor het goedkoopste ticket gaan op de vrijdag en lekker op Zandvoort rondlopen, sfeer snuiven en vervolgens de race fijn via Via bekijken.
(Deze keer had Zandvoort fantastisch weer, voor het zelfde geld krijg je een Spa 2021 ervaring... dat beleef ik toch liever vanaf de bank met een volle koelkast onder handbereik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
matthijst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:48:
[...]

Oh sorry, ik wist niet dat jij inzicht had in welke ziggo kijker naar welke wedstrijd van Max ooit heeft gekeken. Kans is natuurlijk groot dat in het gros van die huishoudens weleens een wedstrijd is gekeken, hoeft niet allemaal tegelijk heh |:(
Wat een gezwets komt eruit jou. Jij maakt de aanname dat er wel 4 miljoen mensen vanuit Ziggo naar de F1 kijken. Dan kom jij echt van een koude droom. Heel veel mensen interesseert het niet. Daarnaast maak jezelf een aanname door met getallen te strooien, de pot verwijt de ketel heet zoiets.
Ja, maar geen 14 euro in de maand 8)7
Nee, jij zit inderdaad graag voor een dubbeltje op de eerste rij. Met zo'n instelling zul je inderdaad blijven klagen totdat het ergens gratis wordt aangeboden. Kom je van een koude kermis thuis, dat gaat niet gebeuren.
Daarom heb ik het dus ook specifiek over Ziggo klanten, wat ongeveer half Nederland is 8)
Nogmaals weer een aanname waarin je er vanuit gaat dat alle Ziggo klanten ook maar enigszins interesse hebben in de Formule 1. Wat gewoon pertinent onwaar is.
Dat moet nog blijken. Voorlopig hebben ze een shitload aan matige series, darten en voetbal. Voor jou en alle andere non ziggo kijkers is het inderdaad marktconform, en zelfs iets goedkoper. Voor 50% van de kijkers is het opeens 14 euro betalen om Max te zien racen (of denk je werkelijk dat mensen lid worden van de duurste streaming service voor wat anders?). Dus voor die groep is het de vraag of ze Max betaald nog willen zien.

Eventueel te delen met 2 streams tegelijk.
Weer het benoemen van een percentage wat uit je duim gezogen wordt. Tevens kan ik je vertellen dat volkssport nummer 1 nog steeds voetbal is. Door vooral Max is in Nederland de hype aangewakkerd. Daarvoor was het maar een klein groepje, dat interesse toonde in F1, in tegenstelling tot voetbal. Dat ViaPlay jou niet interesseert is tot daaraan toe, maar dit gezeur zal er niet voor zorgen dat de prijsstelling aangepast gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
Bij KPN is Viaplay vanaf 26 januari a.s. te bestellen, dat betekent dat de netto prijs tegen die tijd dan ook bekend gaat worden.

Zowel KPN als Ziggo zouden nog een korting geven op de prijs van 13,99 euro per maand.
Gaat de één net onder de prijs van de ander zitten, wie wacht op wie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

dwdd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:31:
Bij KPN is Viaplay vanaf 26 januari a.s. te bestellen, dat betekent dat de netto prijs tegen die tijd dan ook bekend gaat worden.

Zowel KPN als Ziggo zouden nog een korting geven op de prijs van 13,99 euro per maand.
Gaat de één net onder de prijs van de ander zitten, wie wacht op wie ?
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
BramViking schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 00:47:
[...]

Wat een gezwets komt eruit jou. Jij maakt de aanname dat er wel 4 miljoen mensen vanuit Ziggo naar de F1 kijken. Dan kom jij echt van een koude droom. Heel veel mensen interesseert het niet. Daarnaast maak jezelf een aanname door met getallen te strooien, de pot verwijt de ketel heet zoiets.
Begrijpend lezen is lastig blijkbaar: de helft van alle Nederlanders kon naar F1 kijken via Ziggo.
Dus die helft (en nog wat meer, want anderen keken via gedeelde accounts of, zoals hierboven aangegeven, via een nog openstaand ziggosignaal.
Voor al die personen is het nu opeens 14 euro per maand duurder om naar Max te kijken.
Nee, jij zit inderdaad graag voor een dubbeltje op de eerste rij. Met zo'n instelling zul je inderdaad blijven klagen totdat het ergens gratis wordt aangeboden. Kom je van een koude kermis thuis, dat gaat niet gebeuren.
Het gaat niet om mij, ik heb het over een hoop andere Ziggokijkers ;w
Naast die oh zo dure Ziggo (volgens jou), betaal ik nu voor Netflix, Amazon Prime, Disney Plus, Discovery +, Apple One, F1 TV Pro, NBA League Pass en NFL Game Pass ;w
Vergeleken met al die diensten is Viaplay de duurste.
Maar om me heen hoor ik vooral ex ziggokijkers die "geen 14 euro voor F1 gaan betalen".
Helpt ook niet mee dat Max al kampioen is geworden.
Nogmaals weer een aanname waarin je er vanuit gaat dat alle Ziggo klanten ook maar enigszins interesse hebben in de Formule 1. Wat gewoon pertinent onwaar is.
Nogmaals: begrijpend lezen. Hoe weet jij dat de andere helft van Nederland wel allemaal F1 keek en dus 15 euro bij KPN betaalde dan? Gaat erom dat de ene helft als ze wilden kijken gratis keken 8)7
Kans is groot dat dat 50/50 was, al gok ik uit het geklaag over Olav tijdens de raceweekenden hier dat een groter percentage dan 50% via Ziggo keek.
Weer het benoemen van een percentage wat uit je duim gezogen wordt.
Bahrein: 1.933.000 kijkers in op het voor Ziggo-klanten open kanaal om live de Grand Prix van Bahrein te volgen. Via de app en Ziggo Sport Select keken nog eens ruim 900.000 kijkers naar de opening van het Formule 1-seizoen 2021, waardoor het totaal aantal kijkers op 2.857.000 kwam.
Oftewel: tweederde van alle F1 kijkers keek gratis.

50% was een aaname, het blijkt tweederde te zijn, sorry voor het verzinnen :*)
Tevens kan ik je vertellen dat volkssport nummer 1 nog steeds voetbal is. Door vooral Max is in Nederland de hype aangewakkerd.
Vooral Nederlands voetbal.
En deze discussie hebben we niet omdat Viaplay de enorm populaire Duitse voetbalcompetitie gaat uitzenden. Heeft niks met Max te maken?
Daarvoor was het maar een klein groepje, dat interesse toonde in F1, in tegenstelling tot voetbal.
Goh, dezelfde groep als nu dus, of denk je werkelijk dat van die 5 miljoen max kijkers iedereen ook opeens Duits voetbal gaat zitten kijken omdat Viaplay dat heeft?
Enige reden dat de non ziggo groep het wel best vindt is dat het een euro goedkoper is en ze er andere sporten en series voor terug krijgen nu. Geen idee of dat beter is dan wat er al was.
Dat ViaPlay jou niet interesseert is tot daaraan toe, maar dit gezeur zal er niet voor zorgen dat de prijsstelling aangepast gaat worden.
Naja, uiteindelijk wel, als genoeg mensen ervoor bedanken vanwege de prijs.
Sport 7 alweer vergeten?

Ik zou zelf 9,99 een redelijke prijs vinden voor wat ze bieden. Heb F1TV Pro, dus kijk tegen het begin van het seizoen wel hoe het gaat. Wat ik tot nu toe van Viaplay heb gezien vond ik ze weinig sympathiek (die zenderbaas bij Beau die even kwam vertellen dat ze alles beter gaan doen. "F1 van de grond opbouwen").

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 12-01-2022 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iNK15O7y89-JpTmXFbtjpHkOkko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Amp3Ss98uFNSJFEJGwNjlHDb.png?f=fotoalbum_large

26 januari voor nieuwe klanten, maar bestaande klanten moeten wachten tot 1 maart? :?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Wel bijzonder, Viaplay zelf houdt ook 1 maart aan:
https://viaplay.com/nl-nl/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
Wat een gezeur over de prijs zeg. Blij als het seizoen begint en we met een club liefhebbers over blijven.

Ik denk dat je het als optie kunt bestellen maar pas in gaat op 1 maart. Want eerder zenden ze niks uit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• psy

psy

Ik word moe van het gezeur om het gezeur. Dit topic gaat toch over Viaplay? Dan mogen we het prima over de prijs hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
thof schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:41:
[...]

[Afbeelding]

26 januari voor nieuwe klanten, maar bestaande klanten moeten wachten tot 1 maart? :?
Dat is toch logisch als je ook te maken hebt met een maand opzegtermijn bij je huidige provider.

Verder verwacht ik nog steeds €5 entertainment korting zodat de prijs uitkomt op €8,95 en misschien zelfs €7,95 zoals ze ooit ook een extra €1 korting gaven op Spotify (€8,99 ipv €9,99).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkEijnden
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 12:40
josh-hill schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:20:
[...]

Ik snap best dat F1TV goedkoper is, maar Ziggo Sport Totaal kost toch €14,99 bij KPN? (duurder dus)
Klopt, maar Ziggo Sport had ik samen met mijn schoonouders en schoonbroer, wat zorgt voor maar €5,00 per persoon. Via KPN kon je dit dan tegelijkertijd kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
MarkEijnden schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:28:
[...]

Klopt, maar Ziggo Sport had ik samen met mijn schoonouders en schoonbroer, wat zorgt voor maar €5,00 per persoon. Via KPN kon je dit dan tegelijkertijd kijken.
Daar veranderd toch niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkEijnden
alwind schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:30:
[...]

Daar veranderd toch niks aan?
Als KPN het niet via de ontvanger gaat uitzenden wel. https://gostreaming.nl/vi...ken-via-tv-ontvanger-kpn/
Met Viaplay kan je met één abonnement twee verschillende streams tegelijk afspelen vanaf hetzelfde account. Je kan dus de Formule 1 kijken, terwijl iemand anders een film of serie kijkt. Je kan maximaal 5 apparaten koppelen aan één Viaplay-account.
Dus dat zou jammer zijn. Ik denk dat ik toch maar voor F1TV ga. Al zal mijn vriendin het Engelse commentaar wat minder begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
MarkEijnden schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:38:
[...]
Dus dat zou jammer zijn. Ik denk dat ik toch maar voor F1TV ga. Al zal mijn vriendin het Engelse commentaar wat minder begrijpen.
Heeft F1TV ook de deal dat ze hadden voor NL commentaar eraf gehaald?
Dacht dat gewoon op het NL-commentaar kanaal het commentaar was van de rechthebbende (in dit geval dus ViaPlay)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarkEijnden
Ryur schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:41:
[...]

Heeft F1TV ook de deal dat ze hadden voor NL commentaar eraf gehaald?
Dacht dat gewoon op het NL-commentaar kanaal het commentaar was van de rechthebbende (in dit geval dus ViaPlay)
Kan ik niet zien, dus dan verwacht ik het niet. Mijn voorkeur gaat stiekem ook naar Engels commentaar, dus niet tegen mijn vriendin vertellen als dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

MarkEijnden schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:28:
[...]

Bij Viaplay mag je met 2 man tegelijk kijken, dan dus 7 € ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
MarkEijnden schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:38:
[...]

Als KPN het niet via de ontvanger gaat uitzenden wel. https://gostreaming.nl/vi...ken-via-tv-ontvanger-kpn/

[...]

Ook uit dat artikel:
“Viaplay zal beschikbaar komen als value-added service (VAS). Het is in eerste instantie helaas nog niet mogelijk om Viaplay via de KPN tv-ontvanger te bekijken. We werken de komende maanden hard aan een oplossing om dit in de toekomst wel mogelijk te maken”, aldus een goed ingelichte KPN-medewerker aan GoStreaming.
Mogelijk nog niet vanaf de lancering/eerste race dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

psy schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:59:
[...]

Bij Viaplay mag je met 2 man tegelijk kijken, dan dus 7 € ;)
Klopt. Maar niet allebei naar dezelfde stream. Dus met 2 apparaten naar F1 kijken lukt niet. Eentje naar F1 en de ander naar een serie/film wel.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

TFHfony schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:19:
[...]

Klopt. Maar niet allebei naar dezelfde stream. Dus met 2 apparaten naar F1 kijken lukt niet. Eentje naar F1 en de ander naar een serie/film wel.
Oeps :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
matthijst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:37:
[...]

Begrijpend lezen is lastig blijkbaar: de helft van alle Nederlanders kon naar F1 kijken via Ziggo.
Dus die helft (en nog wat meer, want anderen keken via gedeelde accounts of, zoals hierboven aangegeven, via een nog openstaand ziggosignaal.
Voor al die personen is het nu opeens 14 euro per maand duurder om naar Max te kijken.
Begrijpend lezen is inderdaad lastig voor je. Je benoemt specifiek een getal als argument. Hierbij ga je er vanuit dat de mogelijkheid om F1 te kunnen bekijken voor 4 miljoen mensen bij de Ziggo mogelijk is. Maar dat is geen marktaandeel.

Minder dan 5% van de huishoudens heeft geen toegang tot lineaire tv, 95% procent daarentegen wel. Wilt dit dus zeggen dat het kijkaandeel bij RTL 95% is. Nee, dat is het niet en dat laat ook meteen zien hoe ridicuul je argument blijkt te zijn.

Je tante kon ook je oom zijn (als ze net een andere samenstelling aan chromosomen zou hebben gehad), of de website van Tweakers heeft een bereik van 3 miljard mensen (gebaseerd op de hoeveelheid mensen die toegang hebben tot het internet). Wat in de werkelijkheid ook niet klopt.
Het gaat niet om mij, ik heb het over een hoop andere Ziggokijkers ;w
Naast die oh zo dure Ziggo (volgens jou), betaal ik nu voor Netflix, Amazon Prime, Disney Plus, Discovery +, Apple One, F1 TV Pro, NBA League Pass en NFL Game Pass ;w
Vergeleken met al die diensten is Viaplay de duurste.
Maar om me heen hoor ik vooral ex ziggokijkers die "geen 14 euro voor F1 gaan betalen".
Helpt ook niet mee dat Max al kampioen is geworden.
Heb je weer niet goed gelezen zo te zien. Ik heb zelf nergens aangegeven dat Ziggo en Ziggo Sport (waar het in dit geval over gaat) te duur zou zijn. Jij daarentegen stelt je op als zelfbenoemde vertegenwoordiger van de Ziggo klanten en zuigt vervolgens een percentage (van 50%) uit je duim. Er is hier niet eens een marktonderzoek van. Dus laat je bron maar eens zien. Uiteraard kun je dat niet.
Nogmaals: begrijpend lezen. Hoe weet jij dat de andere helft van Nederland wel allemaal F1 keek en dus 15 euro bij KPN betaalde dan? Gaat erom dat de ene helft als ze wilden kijken gratis keken 8)7
Kans is groot dat dat 50/50 was, al gok ik uit het geklaag over Olav tijdens de raceweekenden hier dat een groter percentage dan 50% via Ziggo keek.
Nogmaals: doe zelf aan begrijpend lezen. Jij benoemt hier getallen en percentages. Jij stelt iets zonder het te kunnen onderbouwen en kaats vervolgens de bal terug. Zo werkt dat niet, dat heet ad hominem.
Vooral Nederlands voetbal.
En deze discussie hebben we niet omdat Viaplay de enorm populaire Duitse voetbalcompetitie gaat uitzenden. Heeft niks met Max te maken?
ViaPlay biedt dan ook in dit geval geen formule 1 afzonderlijk aan. Het bedrag waar jij het continue over hebt is gebaseerd op het gehele aanbod. Dit is dus wel relevant. Anders moet je niet over de prijsstelling kibbelen voor een product wat niet afzonderlijk wordt aangeboden.
Goh, dezelfde groep als nu dus, of denk je werkelijk dat van die 5 miljoen max kijkers iedereen ook opeens Duits voetbal gaat zitten kijken omdat Viaplay dat heeft?
Enige reden dat de non ziggo groep het wel best vindt is dat het een euro goedkoper is en ze er andere sporten en series voor terug krijgen nu. Geen idee of dat beter is dan wat er al was.
Helemaal niet dezelfde groep. Het openstellen van een kanaal wilt in dit geval niet zeggen dat dezelfde hoeveelheid aan mensen ook naar dezelfde sporten kijken.

Anyway we kunnen hier nog lang over blijven praten, maar dat is niet echt zinvol. Ik ben het niet eens met jou en jij niet met mij. Wil je verder discussiëren stuur dan maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
BramViking schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:51:
Minder dan 5% van de huishoudens heeft geen toegang tot lineaire tv, 95% procent daarentegen wel. Wilt dit dus zeggen dat het kijkaandeel bij RTL 95% is. Nee, dat is het niet en dat laat ook meteen zien hoe ridicuul je argument blijkt te zijn.
Nee, maar wel dat het gros van de kijkers naar GTST waarschijnlijk gratis via TV lijkt }:O
Net zoals, uhm, oh ja: de kans groot is dat meer dan de helft van de F1 kijkers gratis via Ziggo keek. Of denk je werkelijk dat er maar 5% via Ziggo keek en jij en je maatjes speciaal waren door via KPN te kijken en te betalen?
Ik geef nota bene cijfers waaruit blijkt dat 67% gratis via Ziggo keek ;w
Jij daarentegen stelt je op als zelfbenoemde vertegenwoordiger van de Ziggo klanten en zuigt vervolgens een percentage (van 50%) uit je duim. Er is hier niet eens een marktonderzoek van. Dus laat je bron maar eens zien. Uiteraard kun je dat niet.
4 miljoen huishoudens hebben Ziggo, 2,14 per huishouden zit je ongeveer op 50% van de Nederlanders :?
Kijkcijfers van Ziggo: tweederde keek de race via Ziggo |:(
ViaPlay biedt dan ook in dit geval geen formule 1 afzonderlijk aan. Het bedrag waar jij het continue over hebt is gebaseerd op het gehele aanbod. Dit is dus wel relevant. Anders moet je niet over de prijsstelling kibbelen voor een product wat niet afzonderlijk wordt aangeboden.
Viaplay krijgt (hopen ze) natuurlijk voet aan de grond door F1. De rest trekt echt geen kijkers voor 14 euro per maand. Dus in de praktijk gaat het voor 80% van de ex ziggokijkers waarschijnlijk om de vraag: wil ik 14 euro betalen om F1 te zien.

Nogaals, voor de 5e keer: ik heb het alleen over ex Ziggokijkers, waar als ik om me heen luister de grote vraag is: "ga je betalen voor F1 volgend jaar, of niet?"
Heb nog niemand horen vragen of we volgend jaar een Duits voetbal- of dartabonnementje gaan nemen.

Succes verder.

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 12-01-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
matthijst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:31:
[...]

Nee, maar wel dat het gros van de kijkers naar GTST waarschijnlijk gratis via TV lijkt }:O
Net zoals, uhm, oh ja: de kans groot is dat meer dan de helft van de F1 kijkers gratis via Ziggo keek. Of denk je werkelijk dat er maar 5% via Ziggo keek en jij en je maatjes speciaal waren door via KPN te kijken en te betalen?
Ik geef nota bene cijfers waaruit blijkt dat 67% gratis via Ziggo keek ;w
Om commerciële tv kanalen te kunnen zien, dien je daarvoor te betalen, middels een abonnement. Dan is het dus überhaupt niet mogelijk om er 'gratis' naar te kijken }:O . Tenzij je illegaal bezig bent. Je raakt kant noch wal, maar dat is al vaker gebleken.
4 miljoen huishoudens hebben Ziggo, 2,14 per huishouden zit je ongeveer op 50% van de Nederlanders :?
Kijkcijfers van Ziggo: tweederde keek de race via Ziggo |:(
Tevens kunnen er wel 2,14 miljoen mensen toegang hebben tot een open TV kanaal, maar dat wilt dus niet zeggen dat er in de 22 races die er verreden zijn er ook daadwerkelijk zoveel mensen, naar elke GP wedstrijd in 2021 hebben gekeken. Dit is gewoon niet waar. De laatste race (of een aantal) was/waren inderdaad populair, maar over het gehele seizoen zat dit er ver onder.
Viaplay krijgt (hopen ze) natuurlijk voet aan de grond door F1. De rest trekt echt geen kijkers voor 14 euro per maand. Dus in de praktijk gaat het voor 80% van de ex ziggokijkers waarschijnlijk om de vraag: wil ik 14 euro betalen om F1 te zien.

Nogaals, voor de 5e keer: ik heb het alleen over ex Ziggokijkers, waar als ik om me heen luister de grote vraag is: "ga je betalen voor F1 volgend jaar, of niet?"
Heb nog niemand horen vragen of we volgend jaar een Duits voetbal- of dartabonnementje gaan nemen.

Succes verder.
Jij onderschat hoe groot de Engelse Premier League is en ook hoeveel mensen er elke week (ook in Nederland) er naar kijken. Sterker nog het ViaPlay abonnement neem ik bewust vanwege de EPL en dan is F1 mooi meegenomen. Als ik zelf niks aan voetbal zou hebben gehad dan had ik in dit geval ook voor F1 TV gekozen. Maar 14,99 voor de EPL, Bundesliga, Darten en F1 is gewoon een prima prijs.

Nogmaals jouw kleine onderzoek, gebaseerd op je inner circle, zegt statistisch gezien natuurlijk helemaal niks.

Anyway, ook voor jou succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tevens kunnen er wel 2,14 miljoen mensen toegang hebben tot een open TV kanaal, maar dat wilt dus niet zeggen dat er in de 22 races die er verreden zijn er ook daadwerkelijk zoveel mensen, naar elke GP wedstrijd in 2021 hebben gekeken. Dit is gewoon niet waar. De laatste race (of een aantal) was/waren inderdaad populair, maar over het gehele seizoen zat dit er ver onder.
Gast, ik ben er wel klaar mee (jij ook dacht ik gelezen te hebben).
Geen 2,14 miljoen mensen? 4 miljoen huishoudens, dus 8 miljoen+ mensen.
Het is toch logisch dat als 50+ % gratis toegang heeft de kans groot is dat er ook een groot deel van die potentiele gratiskijkers kijkt?
En nogmaals: ziggo geeft er cijfers over: tweederde keek gratis via Ziggo. Misschien ligt dat bij andere races lager, maar nog steeds ligt voor de hand dat het gros gratis via Ziggo keek (want waarom zouden ziggokijkers anders zijn dan random Nederlanders).
Jij onderschat hoe groot de Engelse Premier League is en ook hoeveel mensen er elke week (ook in Nederland) er naar kijken. Sterker nog het ViaPlay abonnement neem ik bewust vanwege de EPL en dan is F1 mooi meegenomen. Als ik zelf niks aan voetbal zou hebben gehad dan had ik in dit geval ook voor F1 TV gekozen.
Kiek, daar komt de aap uit de mouw.
Nogmaals jouw kleine onderzoek, gebaseerd op je inner circle, zegt statistisch gezien natuurlijk helemaal niks.
Neu, maar geeft wel een beetje aan wat het gevoel is: wat je omgeving zegt, wat mensen hier als reacties postten en hoe op andere fora wordt gereageerd.
Waarom denk je dat Ziggo opeens gratis ESPN1 weggeeft? Heeft vast niks te maken met verdwenen F1.

Maar goed, succes met Viaplay, met een beetje mazzel vallen de kijkers tegen en kijk je volgend jaar goedkoper d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

Ziggo:

Formule 1 kijk je met Viaplay bij Ziggo
Als Ziggo klant kun je bij de lancering op 1 maart 2022 eenvoudig een Viaplay-abonnement met korting toevoegen aan je tv- of internetpakket in Mijn Ziggo. De korting maken we bekend op 26 januari.

https://www.ziggo.nl/ente...-2022/formulier-formule-1

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

“Viaplay zal beschikbaar komen als value-added service (VAS). Het is in eerste instantie helaas nog niet mogelijk om Viaplay via de KPN tv-ontvanger te bekijken. We werken de komende maanden hard aan een oplossing om dit in de toekomst wel mogelijk te maken”, aldus een goed ingelichte KPN-medewerker aan GoStreaming.
Maar dat is wel poep, waarom niet direct via de ontvanger?

Zo ben je weer verplicht om het eerst via omwegen het op je tv te krijgen. ( ik wil geen viaplay app op mijn telefoon)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

IkWilbert schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:52:
Ziggo:

Als Ziggo klant kun je bij de lancering op 1 maart 2022 eenvoudig een Viaplay-abonnement met korting toevoegen aan je tv- of internetpakket in Mijn Ziggo. De korting maken we bekend op 26 januari.

Hoop dat het dan een keuze pakket word, kan ik mijn gratis ziggo sport totaal ivm vodaphone mobiel abbo daar misschien naar wisselen?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

IkWilbert schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:52:
Ziggo:

Dit impliceert wel een beetje dat het gewoon als gecodeerd dvb-c kanaal beschikbaar komt. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
psy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:37:
[...]

Dit impliceert wel een beetje dat het gewoon als gecodeerd dvb-c kanaal beschikbaar komt. Ik ben benieuwd.
Kan goed betekenen dat het ondemand zenders zijn, dus in feite gewoon kale zenders.

Ze zijn bezig met IPTV (eindelijk) via een ander goedkoop kastje, maar die zal er bij launch nog niet zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 10:11
Viaplay word 1080p?
En de F1 app ook?

Er is gewoon geen (legale) manier om de f1 in 4k te kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
matthijst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:33:
[...]

Gast, ik ben er wel klaar mee (jij ook dacht ik gelezen te hebben).
Geen 2,14 miljoen mensen? 4 miljoen huishoudens, dus 8 miljoen+ mensen.
Het is toch logisch dat als 50+ % gratis toegang heeft de kans groot is dat er ook een groot deel van die potentiele gratiskijkers kijkt?
En nogmaals: ziggo geeft er cijfers over: tweederde keek gratis via Ziggo. Misschien ligt dat bij andere races lager, maar nog steeds ligt voor de hand dat het gros gratis via Ziggo keek (want waarom zouden ziggokijkers anders zijn dan random Nederlanders).

[...]

Kiek, daar komt de aap uit de mouw.

[...]

Neu, maar geeft wel een beetje aan wat het gevoel is: wat je omgeving zegt, wat mensen hier als reacties postten en hoe op andere fora wordt gereageerd.
Waarom denk je dat Ziggo opeens gratis ESPN1 weggeeft? Heeft vast niks te maken met verdwenen F1.

Maar goed, succes met Viaplay, met een beetje mazzel vallen de kijkers tegen en kijk je volgend jaar goedkoper d:)b
Omdat ze de premier league kwijt zijn volgend jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
h4ze schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:03:
Viaplay word 1080p?
En de F1 app ook?

Er is gewoon geen (legale) manier om de f1 in 4k te kunnen kijken?
Correct.

Zie ook dit topic [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:23:
Verder verwacht ik nog steeds €5 entertainment korting zodat de prijs uitkomt op €8,95 en misschien zelfs €7,95 zoals ze ooit ook een extra €1 korting gaven op Spotify (€8,99 ipv €9,99).
Het wordt waarschijnlijk gewoon onderdeel van pakketten die in aanmerking komen voor totaal €5,- entertainmentkorting. Dus €5,- verdeeld over meerdere zenderpakketten. Staat zelfs op het forum van KPN:
Met Viaplay bij KPN wordt het nog leuker om entertainment op een voordelige manier te combineren.
Ik denk nog steeds dat mensen veel te veel verwachten van de eventuele korting. KPN: Mensen die het willen kijken, nemen het toch wel. Als alles van de korting afhangt? Dan kijk je toch niet? En anders gooien we misschien een paar euro jouw kant op, jij ook weer blij.

Ik heb voor de zekerheid F1TV Pro afgesloten... genoeg voor- en nabeschouwing buiten het event. Viaplay is als extra zenderpakket/dienst straks toch na 1 maand dagelijks op te zeggen bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
KPN: gratis Viaplay voor nieuwe klanten, korting voor bestaande klanten

De prijzen van Viaplay bij KPN zijn bekend. Nieuwe KPN-klanten kijken het eerste seizoen gratis. Voor bestaande KPN-klanten is de introductieprijs € 9,99 per maand. In combinatie met mobiel en vast internet wordt de introductieprijs € 4,99 per maand.

https://www.rtlnieuws.nl/...aplay-kpn-ziggo-f1-kijken

[ Voor 10% gewijzigd door TexMex op 26-01-2022 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Nu moet ziggo ook mee dat het een gratis pakket wordt als je Vodafone abo ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Joostje123 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 07:28:
Nu moet ziggo ook mee dat het een gratis pakket wordt als je Vodafone abo ook hebt.
Waarom zouden ze als KPN dat ook niet doet? Goed lezen. Je krijgt bij KPN als nieuwe klant het eerste seizoen/jaar gratis. Daarnaast €5 korting icm een mobiel abonnement. Gratis icm Vodafone zou wel mooi zijn natuurlijk, maar reken er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Frank schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 07:35:
[...]

Waarom zouden ze als KPN dat ook niet doet? Goed lezen. Je krijgt bij KPN als nieuwe klant het eerste seizoen/jaar gratis. Daarnaast €5 korting icm een mobiel abonnement. Gratis icm Vodafone zou wel mooi zijn natuurlijk, maar reken er maar niet op.
Omdat bij kpn krijg je niet zo pakket gratis als je bundelt dan krijg je 5 euro korting op zo pakket.
Als ziggo viaplay in de zelfde categorie plaatst zal betekenen dat je via bundel pakket viaplay als gratis keuze heb, nu net als movies en series en ziggo sport totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:34
Ziggo eerste 4 maanden voor 5 euro per maand. Daarna 9,99 per maand. Nog niks bekend over aanbod als gratis pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:05
Aartstyle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:59:
Ziggo eerste 4 maanden voor 5 euro per maand. Daarna 9,99 per maand. Nog niks bekend over aanbod als gratis pakket.
Hier even het linkje naar de betreffende pagina van Ziggo, waar je inderdaad het pakket kunt pre-orderen / proberen gedurende 4 maanden voor € 20,-. Blijkbaar wordt je pre-order pas bevestigd op 1 maart.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Ik ga rustig afwachten of er nog een F1 TV Pro korting komt en anders mijn "verlies" maar nemen voor 65eu per jaar. Heb niet het idee dat ik iets ga missen aan ViaPlay eerlijk gezegd, al ben ik wel nieuwsgierig naar de nieuwe NL verslaggeving.

We hebben sinds kort geen Ziggo meer, maar ook dan zou ik amper goedkoper uit zijn. 4 maanden voor 20eu en daarna 8 maanden voor 5eu is ook 60eu.Plus de kosten van een duur Ziggo TV + internet pakket.

We hebben nu glasvezel plus NL Ziet en daar komen de kosten van F1 TV nog bij, onderaan de streep nog steeds een paar honderd euro goedkoper per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-08 16:34
Komt dus definitief geen 'vaste' zender ? (of was dit al bekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Diagonaal schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:57:
Bekend niet 100%. Verwachting was wel 0% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Bij KPN in ieder geval niet. Ook geen Viaplay-app op hun tv-ontvanger:
Kijk op je tv
Met een Chromecast of Apple TV of met
de Viaplay app op je smart-tv.

[...]

Op welke apparaten kan ik Viaplay kijken?
Met de Viaplay app kijk je alles wat Viaplay te bieden heeft, zoals Formula 1®, sport, films en series. Met deze app kun je kijken op verschillende apparaten zoals je mobiele telefoon of tablet, PC, Mac of Game console.

Ook kun je Viaplay op je tv kijken. Dit gaat via de Viaplay app op een smart-tv. Je kunt Viaplay ook naar je tv streamen met de Google Chromecast of Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:07:
[...]

[...]

Jammer, maar als er een app komt voor Xbox of Playstation zou dat een redelijk alternatief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 01:32:
KPN: gratis Viaplay voor nieuwe klanten, korting voor bestaande klanten

De prijzen van Viaplay bij KPN zijn bekend. Nieuwe KPN-klanten kijken het eerste seizoen gratis. Voor bestaande KPN-klanten is de introductieprijs € 9,99 per maand. In combinatie met mobiel en vast internet wordt de introductieprijs € 4,99 per maand.

https://www.rtlnieuws.nl/...aplay-kpn-ziggo-f1-kijken
Die geven zo dus €120 'korting' weg. Iedereen die kan rekenen, ziet dat de 'gratis' Surface Go 3 een betere deal is. Of misschien wel de 9 of 12 maanden korting (afhankelijk van je postcode) die je kan krijgen :P

Maar, ze scoren wel gratis nieuwsberichten zo :) Slim gespeeld van KPN.
Wie dit overweegt zou ik adviseren om eens uit te rekenen wat bijvoorbeeld T-Mobile glas kost + een los ViaPlay abonnement, of nog beter F1TV Pro :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:07:
De eerste maanden niet. Er wordt nergens gezegd dat er helemaal geen app op de decoder komt. De introductiekorting de eerste paar maanden is er niet zonder reden…

Apple TV 4K (‘21) staat klaar voor de app, maar met meerdere zenderpakketten extra is er weer weinig korting bij KPN. F1TV Pro ziet er ook geweldig uit. Strak beeld. Volgend jaar maar weer bellen voor nieuw jaarcontract met bijbehorende korting 😇

[ Voor 6% gewijzigd door CreativeS op 26-01-2022 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Wel netjes hoor de eerste 4 maanden voor 5 euro bij Ziggo. Daarna 9,99 maar hopelijk ook weer 4,99 als je Ziggo combineert met Vodafone? Gisteren ook al een jaar ESPN compleet kado gekregen bij ze :9

Hoop wel dat de app direct beschikbaar is op 1 maart op m'n LG tv.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 26-01-2022 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik lees nergens dat ik een tv abonnement moet hebben bij KPN. Ik heb nu internet en mobiel daar. Dan zou ik voor 4,99 dus ook F1 kunnen kijken. Dat zou wel een top deal zijn.
Klanten die Internet thuis, Mobiel en Viaplay combineren, krijgen ook nog eens vijf euro korting per maand. In dit geval bedraagt de extra korting negen euro en kost het Viaplay-abonnement uiteindelijk €4,99 per maand. Daarmee zet KPN alle lichten op groen voor het nieuwe Formule 1 seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:18:
Is er berichtgeving dat die app er komt? Want zonder app op mn TV hoef ik dat hele Viaplay al niet. Dan kan ik net zo goed F1TV nemen als ik toch moet streamen op een ander device en al dan niet naar een Chromecast

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
redfoxert schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:19:
[...]

Is er berichtgeving dat die app er komt? Want zonder app op mn TV hoef ik dat hele Viaplay al niet. Dan kan ik net zo goed F1TV nemen als ik toch moet streamen op een ander device en al dan niet naar een Chromecast
App komt er zowiezo voor LG aldus Viaplay op Twitter (heb zo snel even geen linkje paraat)

Maar wat anders: dus geen lineair kanaal op een Next box? Dan gaan mijn ouders heel erg balen, want geen smart tv of een extern streaming device....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
DutchOwnage schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:23:
[...]

Maar wat anders: dus geen lineair kanaal op een Next box? Dan gaan mijn ouders heel erg balen, want geen smart tv of een extern streaming device....
Dat is nog nergens gezegd, maar het is ook niet uitgesloten.
En kijk hoe ESPN, Ziggo Sport, Film1 werken... alles (ook) via de box.
Als het geen lineair kanaal zou zijn voegen ze het misschien wel toe als app (net zoals bijv. Netflix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
CreativeS schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:15:
[...]

De eerste maanden niet. Er wordt nergens gezegd dat er helemaal geen app op de decoder komt. De introductiekorting de eerste paar maanden is er niet zonder reden…
Dat begrijp ik. Maar als die app er snel aan zat te komen, had KPN dat heus wel vermeld op hun Viaplay-pagina. Nu doen ze dat expliciet niet, dus voorlopig hoeven we er inderdaad niet op te rekenen.

En op Spotify biedt KPN ook al jarenlang korting zonder dat er een Spotify-app voor de KPN-ontvanger is. Dus het zegt allemaal vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
RiCk schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:26:
[...]

Dat is nog nergens gezegd, maar het is ook niet uitgesloten.
En kijk hoe ESPN, Ziggo Sport, Film1 werken... alles (ook) via de box.
Als het geen lineair kanaal zou zijn voegen ze het misschien wel toe als app (net zoals bijv. Netflix)
Dat zou toch wel erg prettig zijn voor de wat oudere doelgroepen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
DutchOwnage schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:28:
[...]

Dat zou toch wel erg prettig zijn voor de wat oudere doelgroepen....
Er zijn heel veel mensen die (nog) via een mediabox kijken, niet perse oud :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Volgens Ziggo Webcare komt er in ieder geval wel een Viaplay-app op de Mediabox Next, lees ik op Twitter:
Viaplay heeft bovendien een breder aanbod en komt op meerdere apparaten beschikbaar waaronder nu al de Mediabox Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:15
Ik hoop dat er een optie tot een internetabonnement komt zodat je je abo kunt delen. Als het alleen via de KPN of Ziggo decoder kan, wordt het wel erg duur allemaal..

Edit- dit wordt dus mogelijk lees ik. Heel fijn!

[ Voor 13% gewijzigd door Morpheus2003 op 26-01-2022 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
Ben benieuwd, zal waarschijnlijk een app komen voor op de mediabox en natuurlijk via reguliere app stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:18:
Wel netjes hoor de eerste 4 maanden voor 5 euro bij Ziggo. Daarna 9,99 maar hopelijk ook weer 4,99 als je Ziggo combineert met Vodafone? Gisteren ook al een jaar ESPN compleet kado gekregen bij ze :9

Die € 9,99 is net als bij KPN slechts een introductieprijs tot 1 augustus, als ik Ziggo Webcare op Twitter zo lees. Het officiële persbericht van VodafoneZiggo meldt ook dat de normale prijs € 13,99 per maand is.

Dus blijkbaar hebben KPN en Ziggo bij Viaplay geen blijvende kortingen kunnen afdwingen ten opzichte van de normale prijs van Viaplay zelf (buiten de 5 euro combinatiekorting bij KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

redfoxert schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:19:
[...]
Ik was in de veronderstelling dat de app er niet zou zijn voor LG WebOS, maar dat is ie in sommige andere landen wel. Ik heb deze gisteren op mijn 2015 model LG Oled kunnen installeren. Ik neem aan dat ze deze ook officieel voor Nederland beschikbaar zullen stellen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:00:
[...]

Die € 9,99 is net als bij KPN slechts een introductieprijs tot 1 augustus, als ik Ziggo Webcare op Twitter zo lees. Het officiële persbericht van VodafoneZiggo meldt ook dat de normale prijs € 13,99 per maand is.

Dus blijkbaar hebben KPN en Ziggo bij Viaplay geen blijvende kortingen kunnen afdwingen ten opzichte van de normale prijs van Viaplay zelf (buiten de 5 euro combinatiekorting bij KPN).
Volgens Ziggo is de eerste 4 maanden voor 20 euro, daarna €9,99 per maand? Heb je toevallig een bron dat het tot 1 augustus is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
NeverSettle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:07:
[...]

Volgens Ziggo is de eerste 4 maanden voor 20 euro, daarna €9,99 per maand? Heb je toevallig een bron dat het tot 1 augustus is?
Staat op Twitter ergens tussen de antwoorden van Ziggo Webcare.

Edit:
De prijzen vliegen je momenteel om de oren; logisch dat je hier wat opheldering over wilt 😅

Het tarief is na de vier maanden actie €9,99; tot 1 augustus, net als bij KPN.

Vervolgens wordt het pakket inderdaad voor de standaardprijs van €13,99 aangeboden.
https://www.twitter.com/Z...tatus/1486268760763817987

[ Voor 35% gewijzigd door TexMex op 26-01-2022 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:15:
[...]

Edit:

[...]

Dat mis ik dus op de website van Ziggo. Het staat niet eens tussen de verborgen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
NeverSettle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:19:
[...]

Dat mis ik dus op de website van Ziggo. Het staat niet eens tussen de verborgen antwoorden.
Niet zo best dan. Bij KPN is voor voor altijd 4,99 als je stapelt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:15:
[...]

Edit:

[...]

Ik begrijp die tarieven in de tijdlijn niet zo goed. Vanaf wanneer wordt het dan 13.99?

Zoals ik het nu lees heb je vanaf 1 maart eerst 50% korting voor 4 maanden op 9.99 en daarna 9.99 maar vervolgens 13.99 vanaf 1 augustus?

Maart: 4.99
April: 4.99
Mei: 4.99
Juni: 4.99
Juli: 9.99
Augustus: 13.99

Wie begrijpt het nog? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:27

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Die €4,99 bij KPN is dus alleen met de entertainment korting wat ik lees. Als je dus meerdere in aanmerking komende producten afneemt (Netflix, Spotify) dan blijft dat €5 korting op het totaal als ik het goed begrijp?

[ Voor 3% gewijzigd door The GUI op 26-01-2022 11:29 ]

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
redfoxert schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:27:
[...]

Ik begrijp die tarieven in de tijdlijn niet zo goed. Vanaf wanneer wordt het dan 13.99?

Zoals ik het nu lees heb je vanaf 1 maart eerst 50% korting voor 4 maanden op 9.99 en daarna 9.99 maar vervolgens 13.99 vanaf 1 augustus?

Scherp, niet helder aan gedacht. Hopelijk hebben ze het mis bij Ziggo Webcare.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
DutchOwnage schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:24:
[...]

Niet zo best dan. Bij KPN is voor voor altijd 4,99 als je stapelt?
Dat ligt eraan, je krijgt éénmalig €5 entertainment korting (bij internet/tv + mobiel) die je kunt toepassen op één pakket naar keuze. Dus: of Spotify -€5 of Netflix -€5 of ViaPlay -€5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
hardware-lover schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat de app er niet zou zijn voor LG WebOS, maar dat is ie in sommige andere landen wel. Ik heb deze gisteren op mijn 2015 model LG Oled kunnen installeren. Ik neem aan dat ze deze ook officieel voor Nederland beschikbaar zullen stellen.
Hoe kijk je Viaplay?
Er zijn meerdere manieren om naar streamingdienst Viaplay te kijken. Dit kan bijvoorbeeld via Smart TV-internettelevisie. Op dit moment heeft NENT Viaplay-apps voor televisiemodellen van de fabrikanten Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips, TCL in gebruik. Wie via een online mediaspeler kijkt, kan rekenen op apps voor Apple TV HD/4K en Android TV/Google TV. Op tablet en smartphone kan gekeken worden op iPhone/iPad en Android OS. Bij deze mobiele apparaten is tevens ondersteuning van Chromecast aanwezig. Wie beschikt over een Playstation 4, Playstation 5 en Xbox One kan eveneens via een app naar Viaplay kijken. De laatste mogelijkheid is via pc, laptop en MAC kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
En met hoeveel apparaten kan je tegelijk kijken? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Aartstyle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:34:
@TFHfony claimt dat je maar met 1 stream F1 kunt kijken...

TFHfony in "Viaplay in Nederland"

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 26-01-2022 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Per vier maanden dus 33% korting minder. Tot (al dan niet met) april 66% korting, daarna (tot en al dan niet met augustus) 33% korting en uiteindelijk (vanaf september) geen korting. Best prijzig wel, om eerlijk te zijn. Nu zal Viaplay ook extra content bieden, maar vooralsnog denk ik niet dat dat heel interessant kan zijn... Voor alleen F1 is F1TV Pro dan nog altijd het interessantste.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 26-01-2022 11:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:27:
[...]

Ik denk dat je opsomming klopt, behalve dan dat het 5,00 in plaats van 4,99 (20 euro voor vier maanden) moet zijn. :P

Ziggo had dan die 9,99 nooit zo mogen benadrukken, want dat geldt kennelijk maar voor één maand. Veel mensen gaan er nu onterecht van uit dat dat de standaardprijs wordt: https://www.twitter.com/A...tatus/1486278724857352192.

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 26-01-2022 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

NeverSettle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:30:
[...]

Scherp, niet helder aan gedacht. Hopelijk hebben ze het mis bij Ziggo Webcare.
Nee dit staat ook bij KPN.
Het lijkt erop dat alle aanbieders je lekker maken met korting tot 1 augustus en vanaf dan gewoon bij allemaal volle mep betalen.
(Los van je bundelkorting natuurlijk)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Ja dan gaan we idd voor f1 tv pro. Alleen vrees ik dat viaplay dat ook de nek om gaat draaien na dit seizoen als daar teveel mensen naar toe gaan.

En ik durf te wedden dat het eerste weekend er wel wat opstart problemen zullen zijn.....

Dit heeft alles weg van een fiasco.

[ Voor 31% gewijzigd door Aartstyle op 26-01-2022 11:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aartstyle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:37:
Ja dan gaan we idd voor f1 tv pro. Alleen vrees ik dat viaplay dat ook de nek om gaat draaien na dit seizoen als daar teveel mensen naar toe gaan.
F1TV Pro is in elk geval tot en met 2024 beschikbaar in Nederland; nieuws: F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland:
Er zijn landen zoals Duitsland waar de exclusieve Formule 1-uitzendrechten met zich meebrengen dat er geen plaats meer is voor de F1 TV-streamingdienst, maar dat zal van 2022 tot en met 2024 dus niet de situatie in Nederland zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 26-01-2022 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Humma Kavula schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:37:
[...]

Nee dit staat ook bij KPN.
Het lijkt erop dat alle aanbieders je lekker maken met korting tot 1 augustus en vanaf dan gewoon bij allemaal volle mep betalen.
(Los van je bundelkorting natuurlijk)
Daar lijkt het inderdaad op. Kortingen tot 1 augustus. En vanaf dat moment: the only way is up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Aartstyle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:34:
Stream sport, films, series en Viaplay Originals
Kijk op twee apparaten tegelijk
Download films en series op je apparaat
Pagina: 1 ... 12 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2