Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 11 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
bvbal79 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:12:
[...]

Mooiste is om te volgens imho is Teds Notebook van Sky Sport elke avond in een race weekend.

En voor goede analyses zit je bij Ziggo denk ik ook niet goed. Ik vind de opzet van Sky veel mooier
Is dat die man die rondloopt na elke race, een heel verhaal houdt?

Zo zie je dat smaken verschillen, ik vind het persoonlijk niet zo leuk, hij lijkt vooral erg zijn eigen mening te geven, maar misschien heb ik het te weinig gekeken? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:21
JP_Frost schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:20:
Het Formule 1 café was gisteren ook weer slecht. Door elkaar heen praten, ongestructureerd onderwerpen aansnijden en vervolgens niet afmaken, Jack Plooij die meer wat liep te tetteren zonder enige onderbouwing.

Ja het is amusement, maar dit kan een middelbare school groepje ook in elkaar zetten. De enige die goed te pruimen is, is Rick Winkelman.
Het probleem bij F1 café vind ik vooral dat ze met bijna niks nieuws komen. Je zit dan eigenlijk te kijken naar wat je online ook al gezien kan hebben. Soms zitten er wel leuke interviews tussen. Daar wacht je dan eigenlijk op. Het kijkt wel makkelijk weg op de late avond ;) Maar ik zal het niet missen.

Overigens gaan ze door daar. Met alle raceklasses. Misschien dat het dan iets interessanter wordt, aangezien ik andere raceklasses niet zo veel volg. Dan is het toch nieuwe info.

[ Voor 10% gewijzigd door Plenkske op 14-12-2021 10:31 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:27
Humma Kavula schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 00:54:
Ik heb net die Amber gezien bij Op1 maar dat zie ik niet goed komen nog.
Ja ze komt met argumenten maar welke en de manier waarop ze daar weer op antwoord is betreurend.

Puur iemand die probeert om inzichtelijk te zijn maar continue gecorrigeerd wordt door experts. ( wat ze zelf nota bene ook weet zodoende haar formulering van argumenten )

-edit-
Oh wacht, ze was "politiek" verslaggever hiervoor toch?
Maar Amber is er toch niet om de expert uit te hangen of antwoord op vragen te geven? Zij is de hoofd presentator en heeft dus de rol van Rob en Rob wordt toch ook bijna constant gecorrigeerd door Robert?

Met Amber en de experts in de studio gaat het wel goed komen verwacht ik. En voor het café gevoel blijft Ziggo Race Café er toch gewoon. Ik ben dan ook het meeste benieuwd naar het commentaar tijdens de kwalificatie en races en de pit reporter. En daar kunnen we nu nog weinig over zeggen lijkt mij.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

HollowGamer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:28:
[...]

Zo zie je dat smaken verschillen, ik vind het persoonlijk niet zo leuk, hij lijkt vooral erg zijn eigen mening te geven, maar misschien heb ik het te weinig gekeken? :)
Nee hoor, je hebt genoeg Ted gekeken. Ted is van de tidbits, voor analyse hebben ze andere mensen zoals Anthony Davidson en Karun Chandok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
HollowGamer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:28:
[...]

Yup, zijn eigen mening is met veel objectieve onderbouwingen, dat is dus echt niet wat Jack doet :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Plenkske schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:31:
[...]

Het probleem bij F1 café vind ik vooral dat ze met bijna niks nieuws komen. Je zit dan eigenlijk te kijken naar wat je online ook al gezien kan hebben. Soms zitten er wel leuke interviews tussen. Daar wacht je dan eigenlijk op. Het kijkt wel makkelijk weg op de late avond ;) Maar ik zal het niet missen.

Overigens gaan ze door daar. Met alle raceklasses. Misschien dat het dan iets interessanter wordt, aangezien ik andere raceklasses niet zo veel volg. Dan is het toch nieuwe info.
Dat geldt voor 'ons'. De diehards die alle fora en Reddits afstruinen naar het laatste nieuws. Voor "jan modaal" is het F1 Café prima en is hun nieuws wel "nieuw". Van Gameren doet niets anders dan Reddit afstruinen. Dat is gewoon de gemiddelde Tweaker. ;)

Zo kwam ook bij ieder programma dat filmpje van de zingende Max met "We are the Champions" voorbij, terwijl wij dat natuurlijk al een dag eerder hebben gezien op de vele kanalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 14-12-2021 10:38 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
noo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:32:
[...]

Nee hoor, je hebt genoeg Ted gekeken. Ted is van de tidbits, voor analyse hebben ze andere mensen zoals Anthony Davidson en Karun Chandok.
Yup die bedoel ik ook voor de analyses (soms ook met Di Resta), Ted is meer voor de sfeer tijdens zo'n weekend

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Laatst online: 06-09 21:56
HollowGamer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:26:
[...]

Maar 'te saai' of serieus is ook niet goed. Kijk naar een Studio Voetbal.. pfff, dan duurt de avond lang hoor.
VI is over de top en Rondo zit er tussenin. ESPN met hun analisten is ronduit slecht, maar dat is mijn persoonlijke mening. ;)

M.a.w. er zijn meerdere van dit soort programma's, kies diegene waar jij je het meest aangesproken bij voelt. :)
Er zijn zat van dit soort programma's. Persoonlijk vind ik heel veel van deze analyse shows erg matig. Zo lang je maar de sport hebt beoefend of lang mee loopt dan ben je een "kenner/analist".

Ik hou juist wel wat meer van het droge, serieuze, op feiten en cijfers gebaseerd gemaakte programma. Maar er moet inderdaad wel een balans zijn. Het is geen rechtszaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
JP_Frost schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:38:
[...]

Er zijn zat van dit soort programma's. Persoonlijk vind ik heel veel van deze analyse shows erg matig. Zo lang je maar de sport hebt beoefend of lang mee loopt dan ben je een "kenner/analist".

Ik hou juist wel wat meer van het droge, serieuze, op feiten en cijfers gebaseerd gemaakte programma. Maar er moet inderdaad wel een balans zijn. Het is geen rechtszaak natuurlijk.
Inderdaad, daarom ben ik meer van de Sky show dan van de Ziggo show, maar uiteindelijk is het iedereen zijn keuze wat bij hem past. Maar ik ga geen Op1 of Beau kijken. dat je idd voor de niet serieuze volger die opeens ook zondag voor de buis zat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Ach dat gezeur telkens.
In dit geval kan je eens een keer niet zeggen "vroeger was alles beter".
Vroeger bestonden dit soort programma's niet eens (F1 café, de uitgebreide programma's rond een race, de uitzendingen rond de kwalificatie). Er was nauwelijks fatsoenlijke aandacht voor F1. Youtube bestond niet eens.

Ik vind het best te pruimen. Je moet het niet zien als iets diepgaands. Leuk als achtergrond, een beetje babbelen over de race/het seizoen. Beelden tonen die ik nog niet gezien had.
Er zit zeker wel een soort structuur in (bijvoorbeeld de beelden van Jos, en de vader van Lewis kwamen later bewust nog terug in het programma).

Ik denk dat Ziggo met hun coverage de afgelopen jaren zeker heeft gezorgd voor meer aandacht voor de F1.

En vanaf volgend jaar is er voor de liefhebber nóg meer keuze. Fantastisch. Zeker als daardoor de kwaliteit van welk programma dan ook, nog omhooggaat.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
bvbal79 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:36:
[...]

Yup, zijn eigen mening is met veel objectieve onderbouwingen, dat is dus echt niet wat Jack doet :)
De rol van Jack is ook anders, die speelt meer de clown en probeert op die manier antwoorden uit coureurs en teambazen te krijgen.

Iemand als RIC vond dit altijd wel leuk (op momenten), dus denk dat sommige hem waardeerde en andere hem te 'open' vonden. Hij en Olaf probeerde wel op die manier het wat minder saai te maken en ik vind dat opzicht wel gelukt.

Ik vind Jack in die rol prima, maar niet geschikt als tafelgast.

[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 14-12-2021 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

HollowGamer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:45:
[...]

De rol van Jack is ook anders, die speelt meer de clown en probeert op die manier antwoorden uit coureurs en teambazen te krijgen.

Iemand als RIC vond dit altijd wel leuk (op momenten), dus denk dat sommige hem waardeerde en andere hem te 'open' vonden. Hij en Olaf probeerde wel op die manier het wat minder saai te maken en ik vind dat opzicht wel gelukt.

Eens. Ook dat complot geneuzel gisteren was niet op zijn plaats.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:43:
Ach dat gezeur telkens.
In dit geval kan je eens een keer niet zeggen "vroeger was alles beter".
Vroeger bestonden dit soort programma's niet eens (F1 café, de uitgebreide programma's rond een race, de uitzendingen rond de kwalificatie). Er was nauwelijks fatsoenlijke aandacht voor F1. Youtube bestond niet eens.

Ik vind het best te pruimen. Je moet het niet zien als iets diepgaands. Leuk als achtergrond, een beetje babbelen over de race/het seizoen. Beelden tonen die ik nog niet gezien had.
Er zit zeker wel een soort structuur in (bijvoorbeeld de beelden van Jos, en de vader van Lewis kwamen later bewust nog terug in het programma).

Ik denk dat Ziggo met hun coverage de afgelopen jaren zeker heeft gezorgd voor meer aandacht voor de F1.

En vanaf volgend jaar is er voor de liefhebber nóg meer keuze. Fantastisch. Zeker als daardoor de kwaliteit van welk programma dan ook, nog omhooggaat.
Je bedoelt vroeger, als in TV? Naar mijn weten bestaat dit al lang hoor, in de jaren 90 waren er al dit soort programma's en daarnaast had je 'de krant' waarin meningen stonden.

Het verschil is dat het is verplaatst, meer naar digitaal dan analoog. Helaas is dat niet altijd beter, sommige willen de eerste zijn en maken daarbij gruwelijke fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:47:
[...]

Eens. Ook dat complot geneuzel gisteren was niet op zijn plaats.
Ik heb het nog niet teruggezien, maar Jack is inderdaad wat minder sjiek als hij er zit. Waarschijnlijk omdat dan van hem wordt verwacht dat hij met nieuws komt ofzo.

Ik vond het bijvoorbeeld vreemd dat hij zijn interview met GAS (ook andere) positief deed en daarna hem in het café afmaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

HollowGamer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:49:
[...]

Je bedoelt vroeger, als in TV? Naar mijn weten bestaat dit al lang hoor, in de jaren 90 waren er al dit soort programma's en daarnaast had je 'de krant' waarin meningen stonden.

Het verschil is dat het is verplaatst, meer naar digitaal dan analoog. Helaas is dat niet altijd beter, sommige willen de eerste zijn en maken daarbij gruwelijke fouten.
Ik kan me op de TV geen specifiek F1 programma herinneren. Alleen voor/na een race in een studio, maar dat was het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:52:
[...]

Ik kan me op de TV geen specifiek F1 programma herinneren. Alleen voor/na een race in een studio, maar dat was het dan wel.
Van F1 weet ik niet veel, deed Olaf dat niet en op RTL toch ook?

Ik probeerde enkel aan te geven dat er toen er ook al programma's waren waar meningen werden gegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HollowGamer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:45:
[...]

Ik vind 'm als tafelgast in het F1 Café altijd beter te pruimen dan op locatie. Hij is dan naar mijn mening veel rustiger en serieuzer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy

psy

HollowGamer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:54:
[...]

Van F1 weet ik niet veel, deed Olaf dat niet en op RTL toch ook?

Ik probeerde enkel aan te geven dat er toen er ook al programma's waren waar meningen werden gegeven. :)
Ja, maar dat was ook echt het enige. Voor en na de race. Maar zoiets als het F1 café elke week? Of de coverage rond de kwalificatie? Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:05
meermarco schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:51:
Benieuwd wanneer Ziggo de prijzen bekend maakt. Hopelijk snel. Want dit kost ze anders vast wel abonnees. Als ze het deswdde prijs maken als f1pro tv blijf ik wel. Toch wel ‘makkelijker’.
Blijkbaar pas op 1 maart*, als ik hun eigen (speciale) website moet geloven.

Viaplay heeft bekend gemaakt dat het streamingabonnement € 13,99 per maand gaat kosten. Als Ziggo klant kun je bij de lancering op 1 maart 2022 eenvoudig een Viaplay- abonnement met korting toevoegen aan je tv- of internetpakket. Zodra we meer details hebben, delen we deze uiteraard met je.

Dat lijkt me zoals jij ook al aangeeft, rijkelijk laat... de kans dat dit abonnees gaat kosten is groot.

* Ik denk dat ik het verkeerd lees! Per 1 maart kun je Viaplay toevoegen aan je Ziggo abonnement, maar informatie wordt mogelijk al eerder gedeeld. Dat kan dus ook de prijsstelling met korting betreffen...
Laten we hopen dat dat snel is :)

[ Voor 13% gewijzigd door Danny the dog op 14-12-2021 13:40 ]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:49

aap

Ik heb weinig verwachtingen van de korting die Ziggo gaat geven. Het zal na korting wel 12 euro (excuseer: 11,99) worden en dan doen ze alsof je enorm matsen.

Ik twijfel of ik F1TV zal nemen of het ga doen met de samenvattingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 23:27
aap schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:30:
Ik twijfel of ik F1TV zal nemen of het ga doen met de samenvattingen.
Ik moet er niet aan denken als ik die laatste race alleen in samenvatting zou moeten kijken. Zoiets moet je toch live meemaken? Ik heb het wel eens geprobeerd om een race niet live, maar opgenomen te kijken omdat ik niet live kon kijken… bijna niet te doen om dan nergens de uitslag al gezien of gehoord te hebben. Dan moet je je voor 100% afsluiten van de buitenwereld.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Het is ook mogelijk om per race te betalen. Pay per view. Dat koste nu €4 per race bij Ziggo of KPN. En vergeet niet dat er volgend jaar 6 races gratis worden uitgezonden incl Zandvoort.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:44
OneTimer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:17:
Het is ook mogelijk om per race te betalen. Pay per view. Dat koste nu €4 per race bij Ziggo of KPN. En vergeet niet dat er volgend jaar 6 races gratis worden uitgezonden incl Zandvoort.
Waar vind je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
OneTimer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:17:
Dat zou dan maar 68 euro kosten ((23-6)*4). Dat is een stuk beter te pruimen. 4 euro voor een race incl. voor- en nabeschouwing vind ik meer dan redelijk. Maar elke maand 14 euro betalen, óók tijdens de zomerstop en óók tijdens de winterstop en óók als je toevallig niet kan of wil kijken. Dat is mij te gek hoor. Heb een hekel aan abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
t14wo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:10:
[...]

Dat zou dan maar 68 euro kosten ((23-6)*4). Dat is een stuk beter te pruimen. 4 euro voor een race incl. voor- en nabeschouwing vind ik meer dan redelijk. Maar elke maand 14 euro betalen, óók tijdens de zomerstop en óók tijdens de winterstop en óók als je toevallig niet kan of wil kijken. Dat is mij te gek hoor. Heb een hekel aan abbo's.
Die 14 euro is een maandelijks abonnement volgens mij, dat zet je niet voor een jaar vast. Dus die zou je in de maanden dat F1 niet actief is stop kunnen zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• t14wo
dutchgio schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:17:
[...]

Die 14 euro is een maandelijks abonnement volgens mij, dat zet je niet voor een jaar vast. Dus die zou je in de maanden dat F1 niet actief is stop kunnen zetten.
Dat zou al fjin zijn. Maar toch moet je dan actief weer een abbo in de gaten houden en op tijd stoppen. De hele subscriptionalisering van allerlei diensten (en producten al helemaal) is irritant. Ik pass ervoor :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Rivanov schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:55:
[...]

Ik vind 'm als tafelgast in het F1 Café altijd beter te pruimen dan op locatie. Hij is dan naar mijn mening veel rustiger en serieuzer.
Vind je? Heb je maandag gekeken? De beste man kwam toch met een aantal complottheorieën uit de hoge hoed. Tenenkrommend en nauwelijks nog serieus te nemen als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
SterqVerhael schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:24:
[...]

Vind je? Heb je maandag gekeken? De beste man kwam toch met een aantal complottheorieën uit de hoge hoed. Tenenkrommend en nauwelijks nog serieus te nemen als je het mij vraagt.
Ja dat was echt een WTF moment..instant cringe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
ik ben het helemaal met jullie eens maar ik ben ook heel blij er vanaf te zijn. Dus mijn verzoek is om het hier over Viaplay te hebben en zo min mogelijk over de oude situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
SterqVerhael schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:24:
[...]

Maandag was de uitzondering op de regel. Doorgaans vind ik 'm wel te pruimen als hij bij F1 Café zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
https://www.kpn.com/telev...ortwedstrijden-kijken.htm
https://go.ziggosporttotaal.nl/payperview

Dit was voor dit jaar. Of het volgend jaar ook nog kan weer ik niet. Bij Kpn is het trouwens €6 zie ik net.

@t14wo Je kan in de winter of zomer het abonnement stoppen lijkt me. Dat kan met ESPN ook voor de voetbalkijkers. Het is zelfs goedkoper om per wedstrijd te betalen. Want er worden er volgend jaar 6 op het open net uitgezonden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door OneTimer op 15-12-2021 09:49 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Rivanov schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:46:
[...]

Maandag was de uitzondering op de regel. Doorgaans vind ik 'm wel te pruimen als hij bij F1 Café zit.
Over smaak valt niet te twisten. Het is fijn voor jou dat je het te pruimen vind. Ik vind het helemaal niks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
OneTimer schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:48:
[...]

https://www.kpn.com/telev...ortwedstrijden-kijken.htm
https://go.ziggosporttotaal.nl/payperview

Dit was voor dit jaar. Of het volgend jaar ook nog kan weer ik niet. Bij Kpn is het trouwens €6 zie ik net.

@t14wo Je kan in de winter of zomer het abonnement stoppen lijkt me. Dat kan met ESPN ook voor de voetbalkijkers. Het is zelfs goedkoper om per wedstrijd te betalen. Want er worden er volgend jaar 6 op het open net uitgezonden ;)
Ja, dat was ook precies wat ik schreef. Als de losse racdes 4 euro zijn, dan hoef je er maar 17 te kopen. Kost je dan maar 68 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwind
Ik zet Ziggo sport bij KPN altijd uit in de zomerstop en zodra het seizoen afgelopen is. Kan gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
Recent is wel aangegeven dat de race van zandvoort door de NOS wordt uitgezonden, maar is ook definitief bekend dat er nog 5 andere races worden uitgezonden (bron ?)

De beeldkwaliteit bij Ziggo (viaplay) wordt wel onder de maat, dan lijkt overstappen naar F1tvpro toch een beter alternatief.

https://www.totaaltv.nl/n...ld-formule-1-dan-viaplay/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Die 6 races heeft NENT bij de aankondiging van het binnenhalen van de rechten in Mei aangekondigd.
Van Zandvoort is nu bekend dat die bij de NOS uitgezonden wordt.
De andere 5 races zullen wel op het eigen Viaplay platform opengesteld worden, om het platform te promoten. Zo'n actie heeft Ziggo ook een aantal keer gedaan, zoals bij de laatste race dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
Ik verwacht inderdaad dat ze die zelf uit gaan zenden of iemand moet er veel geld voor bieden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
In de podcast F1 aan Tafel van Grand Prix Radio van maandag liet Jack Plooij weten dat ze zwaar over de zeik waren dat de plannen van Viaplay gepresenteerd waren, maar dat er inderdaad geen moeite was genomen om Jack en Olav te bellen. Als ze dat wel hadden gedaan, dan zouden Olav en Jack Viaplay hun plannen écht wel verteld hebben en dan waren ze ongetwijfeld met elkaar in zee gegaan, zo was de strekking van het verhaal. Het laat in ieder geval enerzijds de arrogantie zien van Plooij (en Mol?) en ook maar heel duidelijk zien dat Viaplay toch echt een andere richting op wil.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:00:
In de podcast F1 aan Tafel van Grand Prix Radio van maandag liet Jack Plooij weten dat ze zwaar over de zeik waren dat de plannen van Viaplay gepresenteerd waren, maar dat er inderdaad geen moeite was genomen om Jack en Olav te bellen. Als ze dat wel hadden gedaan, dan zouden Olav en Jack Viaplay hun plannen écht wel verteld hebben en dan waren ze ongetwijfeld met elkaar in zee gegaan, zo was de strekking van het verhaal. Het laat in ieder geval enerzijds de arrogantie zien van Plooij (en Mol?) en ook maar heel duidelijk zien dat Viaplay toch echt een andere richting op wil.
Wat is er precies arrogant aan? Als je iets al heel lang doet, ook toen er geen F1 hype was, dan mag je toch gefrustreerd en teleurgesteld zijn?

Ziggo (+ Max) hebben F1 wel weer op de kaart gezet en zij stonden aan het wiel daarvan.

Dus nee, ik ben het niet met je eens en andere ook niet als ze iets zeggen over Jack/Olaf en VP. :)

• HollowGamer
  • Niet online
dwdd schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:13:
Recent is wel aangegeven dat de race van zandvoort door de NOS wordt uitgezonden, maar is ook definitief bekend dat er nog 5 andere races worden uitgezonden (bron ?)

De beeldkwaliteit bij Ziggo (viaplay) wordt wel onder de maat, dan lijkt overstappen naar F1tvpro toch een beter alternatief.

https://www.totaaltv.nl/n...ld-formule-1-dan-viaplay/
Vanaf nu moet niet alleen worden betaald voor Formule 1 maar gaat Viaplay live sport zoals Formule 1, voetbal en darts ook nog in 720P beeldkwaliteit uitzenden.
Dit komt echt serieus van ViaPlay of is dat wat TotaalTV ervan maakt?

720p is echt niets, zeker als het streamt naar je TV-scherm. :S

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:29
HollowGamer schreef op donderdag 16 december 2021 @ 22:04:
[...]

Wat is er precies arrogant aan? Als je iets al heel lang doet, ook toen er geen F1 hype was, dan mag je toch gefrustreerd en teleurgesteld zijn?

Ziggo (+ Max) hebben F1 wel weer op de kaart gezet en zij stonden aan het wiel daarvan.

Dus nee, ik ben het niet met je eens en andere ook niet als ze iets zeggen over Jack/Olaf en VP. :)
Tja ik voetbal ook al 30 jaar. Dat wil niet zeggen dat ik er goed in ben. Vond sommige uitspraken enorm arrogant. Alsof ze de F1 uitgevonden hebben en zij de enige zijn die er verstand van hebben. Jack heb ik nog nooit op een goede vraag kunnen betrappen, meestal zijn het niet eens vragen maar opmerkingen. Olav had van mij mee gemogen hoor, maar snap helemaal de ze het anders willen gaan doen.
Ziggo heeft het succes alleen maar aan Max te danken en niemand anders.
Dus nee, ben het totaal niet met je eens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:31
t14wo schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:10:
[...]

Dat zou dan maar 68 euro kosten ((23-6)*4). Dat is een stuk beter te pruimen. 4 euro voor een race incl. voor- en nabeschouwing vind ik meer dan redelijk. Maar elke maand 14 euro betalen
Neem wel even mee dat je voor die 14 euro meer krijgt dan alleen F1. :)
Nu boeit voetbal en darts mij helemaal niks, maar als je fanaat bent van al deze sporten zit je wel goed voor 14 euro lijkt mij..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Blij dat te lezen, net als ze bezig zijn met 4k, al zal dat wel in 2023 worden gok ik. Wel gemiste kans als je het mij vraagt. Zouden ze het in 4k uitzenden had ik het met een redelijke korting nog overwogen. Voor komend jaar zit ik in ieder geval bij f1tv gezien ik totaal niets geef om al die andere sporten die Viaplay gaat uitzenden.

[ Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 17-12-2021 09:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dwdd
BTFD schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:16:
[...]

Neem wel even mee dat je voor die 14 euro meer krijgt dan alleen F1. :)
Nu boeit voetbal en darts mij helemaal niks, maar als je fanaat bent van al deze sporten zit je wel goed voor 14 euro lijkt mij..
14 euro ? KPN en Ziggo hebben al aangekondigd korting te geven, dus het zal minder dan 14 euro zijn.

Laten we het maar even afwachten want ook de bevestiging nu dat het in 1080p wordt uitgezonden is weer een verbetering. Als straks alle details bekend zijn kan het abonnement op Viaplay nog wel eens interessanter zijn dan F1tvpro, want stabiliteit is staat voor mij op 1, ik heb geen zin in een haperend beeld al is het gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Zal bij KPN gewoon onder Entertainment-korting vallen en dus €5,- totaal korting voor alle entertainment tezamen. Zal dus niet zoveel voorstellen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Lol, geeft dus maar eens te meer aan dat we maar eens rustig moeten afwachten totdat alle informatie daadwerkelijk beschikbaar is. 3 pagina’s vol met 720P kan echt niet meer naar… oh gelukkig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Nuevocasa schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:56:
[...]

Gelukkig maar, anders zou het zo'n communistische éénheidsworst worden. En dat willen we toch niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
CreativeS schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:15:
Zal bij KPN gewoon onder Entertainment-korting vallen en dus €5,- totaal korting voor alle entertainment tezamen. Zal dus niet zoveel voorstellen...
Precies, dat worden gewoon kortingen die je zelf subsidieert vanuit je dure alles-in-1-pakket. Viaplay los afsluiten met los glasvezel-internet en eventueel NLZIET en ergens een cheap sim-only abonnement gaat alsnog een stuk voordeliger zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nuevocasa schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:56:
[...]

Ziggo heeft het succes alleen maar aan Max te danken en niemand anders.
Tja, in andere motorsporten waar ook Nederlanders hebben gewonnen dit jaar, zijn er maar een paar die het echt toevallig weten (zoals ik dus niet - die enkel mainstream volgt).

Het speelt echt wel mee dat ZS het op de kaart heeft gezet. Als ze bijvoorbeeld FormuleE/Indycar hadden gepromoot, dan was daar ook wel meer aandacht naartoe gegaan. Die zitten bijvoorbeeld niet op het mainstream kanaal.

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 17-12-2021 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

AvK

Ready Set Go

Nou, zojuist mijn Ziggo Sport abbo (via KPN iPTV) opgeheven.
Ben bang dat Ziggo heel veel van dit soort doorverkoop kwijt is.

Ik wacht nog even af waar KPN straks mee komt kwa prijs voor ViaPlay en dergelijke.
Misschien kijk ik het eerst nog wel even aan. Er verandert zoveel komend jaar in de F1.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

Nu nog hopen dat de bitrate dan (liefst ruim) boven de 10mbps komt te liggen voor de 1080p stream.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
In Denemarken is er alleen een 1080p stream voor uitzendingen die ook in 4K zijn, voor de rest is het 720p (dus hoezo 'ook in Nederland'). De 1080p stream is daar zo'n 8Mbps ....

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 21-12-2021 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dwdd
Ik denk dat ik voor komend seizoen kies voor F1tv i.p.v. Viaplay, nu dat als "compensatie" voor 1 jaar gratis wordt aangeboden ivm de verregende race op Spa (ben nog in afwachting van de mail....).

https://www.msn.com/nl-nl...champs/ar-AAS149s?ocid=st

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Darts-commentator Jacques Nieuwlaat naar Viaplay

https://gostreaming.nl/da...s-nieuwlaat-naar-viaplay/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Uitstekend nieuws, je kan niet om Nieuwlaat heen als commentator vanwege zijn kennis, maar het is ook gewoon prettig om naar te luisteren. Ik ben benieuwd wat er mee gaat komen naar ViaPlay.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:43:
[...]

Uitstekend nieuws, je kan niet om Nieuwlaat heen als commentator vanwege zijn kennis, maar het is ook gewoon prettig om naar te luisteren. Ik ben benieuwd wat er mee gaat komen naar ViaPlay.
Bij de commentatoren zegt het allemaal niet zo veel. Nieuwlaat doet darts bij RTL, NFL bij ESPN, snooker en biljart bij Ziggo Sport en straks dus het darts bij Viaplay in plaats van RTL. Die pakken gewoon lekker mee wat ze pakken kunnen. ;) Maar verder prima commentator inderdaad, in ieder geval bij het darts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Weet niet of ik hem gisteren dan gehoord heb maar hij had het bij de samenvattingen/overzicht over een NFL team (kansas city chiefs) wat de trotse koploper was geworden van een bepaalde divisie (nfc) terwijl ze daar helemaal niet in zitten (en je hebt daarbij maar de keus uit twee; die fout is vergelijkbaar met bijv. Everton voor Liverpool te verwarren of de twee darts bonden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dwdd
Het vertrouwde commentaar van Olav Mol bij de F1 blijft toch te horen:

https://www.totaaltv.nl/n...aar-olav-mol-bij-viaplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
dwdd schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:26:

Dat gaat zo tegenvallen als je dat wil, Maar ik wens de mensen er veel succes mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-08 16:34
dwdd schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:26:

lol:
Mol verzorgt het commentaar vooralsnog vanuit Hilversum. Alleen als een geldschieter zich gaat aanmelden dan overweegt Mol weer verslag vanaf het circuit te gaan verzorgen.
Aan potentiële geldschieters: Hier sta ik ook wel voor open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Diagonaal schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:14:
[...]

lol:

[...]

Aan potentiële geldschieters: Hier sta ik ook wel voor open
Je wilt niet weten hoe duur die tickets zijn, dus begrijp wel dat Mol dit niet zelf kan/wil betalen.

Denk dat het wel beter is voor hem als hij zich focust op andere racesport.
ZS heeft genoeg alternatieven (IndyCar, F1 E, MotoGP, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
HollowGamer schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:09:
[...]

Je wilt niet weten hoe duur die tickets zijn, dus begrijp wel dat Mol dit niet zelf kan/wil betalen.

Denk dat het wel beter is voor hem als hij zich focust op andere racesport.
ZS heeft genoeg alternatieven (IndyCar, F1 E, MotoGP, etc.).
Ik had begrepen dat de heer Mol toegang voor het leven heeft. Dus dat is niet zo zeer het probleem. Hij zal wellicht geen commentaarhokje hebben en nog geen vervoer en verblijf.

"Naar binnen kan ik altijd, want ik heb een pas voor het leven omdat ik vijfhonderd Grands Prix heb verslagen. De vertrouwde stem blijft, dat hoe dan ook."
https://www.nu.nl/media/6...nog-live-te-horen-is.html

Had dus best een goedkopere optie kunnen zijn voor ViaPlay, de tickets uitsparen :+

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:32
thof schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:13:
[...]

Ik had begrepen dat de heer Mol toegang voor het leven heeft. Dus dat is niet zo zeer het probleem. Hij zal wellicht geen commentaarhokje hebben en nog geen vervoer en verblijf.

"Naar binnen kan ik altijd, want ik heb een pas voor het leven omdat ik vijfhonderd Grands Prix heb verslagen. De vertrouwde stem blijft, dat hoe dan ook."
https://www.nu.nl/media/6...nog-live-te-horen-is.html

Had dus best een goedkopere optie kunnen zijn voor ViaPlay, de tickets uitsparen :+
Vliegtickets? Hotel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:01

thof

FP ProMod
Die bedoelde ik met vervoer en verblijf :9
Maar we gaan denk ik een beetje off-topic.

Back on-topic:
Ik blijf heel benieuwd naar de aanbieding die bijvoorbeeld KPN gaat doen voor ViaPlay en met welke voorwaarden/beperkingen. Ik keek met Ziggo Go nog wel eens buiten huis, maar die is inmiddels opgezegd :)

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
thof schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:48:
[...]

Back on-topic:
Ik blijf heel benieuwd naar de aanbieding die bijvoorbeeld KPN gaat doen voor ViaPlay en met welke voorwaarden/beperkingen. Ik keek met Ziggo Go nog wel eens buiten huis, maar die is inmiddels opgezegd :)
Op echt serieuze Viaplay-korting bij Ziggo hoeven we ook niet meer te rekenen, vrees ik. Nu ze ESPN 1 in het basispakket gaan plaatsen, gooien ze het duidelijk over een andere boeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mwah heel spannend is dat niet, vrijwel elke andere provider doet dat al?

Ziggo had de troef dat het die ESPN 1 deal kon tegenhouden omdat ze zelf een sterke sportzender hadden, maar die valt nu uiteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Zeker, maar dat Ziggo juist nú pas met deze move komt, zegt natuurlijk wel iets. Ziggo was altijd een gróót tegenstander van ESPN 1 in het basispakket, omdat ze dan per klant een groter bedrag aan ESPN moeten afdragen. Als enige provider hebben ze die constructie lange tijd tegen weten te houden.

Dat ze daar nu tóch mee akkoord gaan, is simpelweg een move om iets terug te doen voor de klanten na het verlies van de F1-rechten. De kans lijkt me dan klein dat ze ook nog met een extreem goede Viaplay-deal komen.

Maar we zullen zien waar KPN en Ziggo mee gaan komen. Heel veel meer dan een sigaar uit eigen doos voor klanten met een duur Alles-in-1-pakket verwacht ik eigenlijk niet. Misschien op een tijdelijke welkomstactie na.

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 06-01-2022 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Het was (en is) sowieso wishful thinking om maar te denken dat je überhaupt korting zou gaan (gaat) krijgen op Viaplay. Ja, misschien nog wat standaard geneuzel van een paar eurootjes, maar of je het nu leuk vind of niet... Ziggo heeft velen lekker aan het lijntje gehouden. Er waren zoveel mensen die zouden vetrekken... langzamerhand kwamen de berichten al dat men ging afwachten wat Ziggo zou ging doen et voila: Ziggo doet helemaal niets! Ja... voetbal (en soms baseball) en voornamelijk MotoGP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ik wist dit nog niet... er was volgens mij nog geen bevestiging. Enkel speculatie zoals zoveel, maar goed... ik weet het nu ook, dus het bericht was niet nutteloos. F1TV Pro is al actief op de Apple TV 4K, Viaplay mag ernaast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

CreativeS schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 21:52:
[...]

Ik wist dit nog niet... er was volgens mij nog geen bevestiging. Enkel speculatie zoals zoveel, maar goed... ik weet het nu ook, dus het bericht was niet nutteloos. F1TV Pro is al actief op de Apple TV 4K, Viaplay mag ernaast :)
IkWilbert in "Viaplay in Nederland"

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
En nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
apis29 in "Viaplay in Nederland" })
Zie dat het wat meer toegelicht is nu:
" “Beide uitspraken zijn juist. De standaard HD-kwaliteit die wij bij live-evenementen aanboden was 720P50. We verbeteren echter voortdurend onze streamingkwaliteit en capaciteit. Daarom kunnen wij nu de belangrijkste live-evenementen in 1080P/50 streamen.”"

Dat is wel weer wat anders dan "Alle live sportuitzendingen bij de nieuwe streamingdienst Viaplay worden in de Full HD-beeldresolutie 1080P/50 uitgezonden. Dit heeft eigenaar NENT aan Totaal TV bevestigd."

[ Voor 59% gewijzigd door apis29 op 06-01-2022 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
CreativeS schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 21:52:
[...]

F1TV Pro is daarnaast ook actief op Google TV. Ik heb daarom een Chromecast met google TV aangeschaft en de app van F1 Tv daarop geinstalleerd. Op mijn LG met webOS kon ik de app niet installeren. Daarnaast heb ik nu ook de Ziggo Go app geinstalleerd op de chromecast, weer een voordeeltje extra.

Hopelijk snel meer info van Viaplay, want het is tenslotte zo 1 maart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik heb er een kleine hoop in dat Viaplay en Ziggo een bepaalde deal gaat leveren met de lancering. Je ziet dat Ziggo echt bezig is om het verlies van content te beperken en klanten met allerlei kortingen te behouden. Mijn hoop(je) is dat Viaplay kan komen in een Ziggo+Vodafone deal in plaats van Ziggo Sport Totaal. Of dat het in een leuke combinatie korting komt zoals ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal dat nu is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Max Verstappen en Viaplay bundelen krachten in partnership:
https://www.verstappen.com/nl/article/12343/

"De unieke samenwerking tussen Viaplay en de kersverse wereldkampioen geeft de kijker de aankomende jaren een uniek kijkje in het leven van Verstappen. De fans kunnen genieten van de strijd op de Formule 1-circuits en zien hoe de Nederlander omgaat met de druk in en buiten de paddock. Het fascinerende leven van de pure racer en de mens Max Verstappen komt hierdoor dichterbij dan ooit."

"Naast de eerder bekendgemaakte internationale experts David Coulthard, Mika Hakkinen en Tom Kristensen zal ook Jos Verstappen regelmatig toetreden tot het Viaplay-team in de paddock."

[ Voor 87% gewijzigd door spartacusNLD op 10-01-2022 08:09 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
spartacusNLD schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:06:
...

"Naast de eerder bekendgemaakte internationale experts David Coulthard, Mika Hakkinen en Tom Kristensen zal ook Jos Verstappen regelmatig toetreden tot het Viaplay-team in de paddock."
Betwijfel of mensen buiten NL dat wel leuk gaat vinden. Vele F1 fans weten al wat Jos in het verleden heeft/had uitgespookt.
Hoe dan ook, zelf ben ik er wel blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
Viaplay pakt wel door met samenwerking Verstappen

[ Voor 65% gewijzigd door dwdd op 10-01-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:25

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Aha. Dus dáárom wilde Max niet met Netflix samenwerken. Reken maar dat deze samenwerking al een poosje in de pijplijn zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE|IA
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Max was natuurlijk ook helemaal klaar met die schijtlollige presentatoren van ziggo.

Via play begint er toch wel heel interessant uit te zien zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

polopolo150 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 05:11:
Ik heb er een kleine hoop in dat Viaplay en Ziggo een bepaalde deal gaat leveren met de lancering. Je ziet dat Ziggo echt bezig is om het verlies van content te beperken en klanten met allerlei kortingen te behouden. Mijn hoop(je) is dat Viaplay kan komen in een Ziggo+Vodafone deal in plaats van Ziggo Sport Totaal. Of dat het in een leuke combinatie korting komt zoals ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal dat nu is.
Tja, ik denk toch dat de meeste F1 liefhebbers met een Ziggo abonnement het standaardpakket hadden waarbij de kwali en race op het gratis Ziggo Sport kanaal te bekijken waren. Ik hoorde laatst iets over 5 miljoen kijkers voor de F1 race, hoeveel daarvan zullen daadwerkelijk Ziggo Sport Totaal gehad hebben? Ik vermoed weinig. Iedereen die via Ziggo Sport Select keek, zal zijn/haar abo echt niet gaan opzeggen, die gaan nu alleen niet extra betalen voor Viaplay. De die-hards natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

AMARONE|IA schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:57:
Max was natuurlijk ook helemaal klaar met die schijtlollige presentatoren van ziggo.

Hopelijk komt dat deel ook via F1TV beschikbaar... ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13

Heeft er niet zoveel mee te maken. Dit is gewoon dezelfde overeenkomst die Max met Ziggo had en die heeft hij nu met opvolger Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Toch 'raar' als Jos Verstappen commentaar gaat geven, zeker als komend seizoen mogelijk Hamilton en Verstappen weer een titanenclash gaat zijn. Hopelijk kan hij objectief blijven, maar hij zal toch altijd biased zijn (ook logisch). Coulthard heeft een RBR verleden, is ook Max fan maar is wel vrij objectief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Max Verstappen: “Ik kijk echt uit naar deze samenwerking met Viaplay, zeker omdat onze ambities om de beste in ons vak te zijn overeenkomen. Het zal geweldig zijn om samen te werken met Viaplay’s professionele team in de paddock, waaronder David Coulthard, Mika Hakkinen en Tom Kristensen. Ik ben er van overtuigd dat hun ervaring als voormalige topcoureurs van grote toegevoegde waarde zal zijn. Viaplay is misschien nieuw voor de Nederlandse kijkers, maar de streamingsdienst heeft in het buitenland zijn sporen inmiddels verdiend. Het is fantastisch dat we een grote groep fans kunnen trakteren op unieke content die we samen gaan maken.”

:O

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkEijnden
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 12:40
Ik verwacht toch nog wel een actie vanuit KPN (volgens mij zijn die ook partner). Als het €13,99 blijft dan ga ik naar F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

matthijst schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:14:
Max Verstappen: “Ik kijk echt uit naar deze samenwerking met Viaplay, zeker omdat onze ambities om de beste in ons vak te zijn overeenkomen. Het zal geweldig zijn om samen te werken met Viaplay’s professionele team in de paddock, waaronder David Coulthard, Mika Hakkinen en Tom Kristensen. Ik ben er van overtuigd dat hun ervaring als voormalige topcoureurs van grote toegevoegde waarde zal zijn. Viaplay is misschien nieuw voor de Nederlandse kijkers, maar de streamingsdienst heeft in het buitenland zijn sporen inmiddels verdiend. Het is fantastisch dat we een grote groep fans kunnen trakteren op unieke content die we samen gaan maken.”

:O
Helemaaaaal niet door een marketing medewerker geschreven natuurlijk :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio

Ziggo had ook gewoon zo'n deal met Verstappen.

Dat ging onder andere om prioriteit bij interviews na de race, interviews na training/kwalificatie voor in het F1 cafe, het eindejaarsinterview etc.

Die beweegt gewoon mee met wie de uitzendrechten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
MarkEijnden schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:27:
Ik verwacht toch nog wel een actie vanuit KPN (volgens mij zijn die ook partner). Als het €13,99 blijft dan ga ik naar F1TV.
Ga er maar vanuit dat Viaplay opgenomen wordt onder het rijtje Entertainment korting. Dan kun je op één van de afgenomen pakketten 5euro korting krijgen, zoals bijvoorbeeld nu ook kan met Netflix of Spotify. Let op, het is of/of en niet en/en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Miki schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:41:
[...]

Ga er maar vanuit dat Viaplay opgenomen wordt onder het rijtje Entertainment korting. Dan kun je op één van de afgenomen pakketten 5euro korting krijgen, zoals bijvoorbeeld nu ook kan met Netflix of Spotify. Let op, het is of/of en niet en/en.
Ja dat komt nog, er komt "iets" met Viaplay. Tenminste dat riep een XS4ALL helpdesk medewerker laatst toen ik aan knokken was met KPN/XS4ALL over het foutief opheffen van mijn internet verbinding (in 't kort: ze dachten dat mijn huisnummer ook in een reeks zat horende bij een complex wat gesloopt wordt hier).

Tot zover wel "we gaan het professioneler en onhankelijker doen". Hoop mensen vonden Ziggo een Max fanclub, Viaplay gaat rustig verder, ook natuurlijk met Coronel daar aan tafel.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Icephase schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:59:
[...]

Hopelijk komt dat deel ook via F1TV beschikbaar... ?
Nee, alleen NL commentaar gok ik. Ziggo had natuurlijk een paar docu's per jaar over Max, dus er niets nieuws.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Icephase schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:58:
[...]

Tja, ik denk toch dat de meeste F1 liefhebbers met een Ziggo abonnement het standaardpakket hadden waarbij de kwali en race op het gratis Ziggo Sport kanaal te bekijken waren. Ik hoorde laatst iets over 5 miljoen kijkers voor de F1 race, hoeveel daarvan zullen daadwerkelijk Ziggo Sport Totaal gehad hebben? Ik vermoed weinig. Iedereen die via Ziggo Sport Select keek, zal zijn/haar abo echt niet gaan opzeggen, die gaan nu alleen niet extra betalen voor Viaplay. De die-hards natuurlijk wel.
Ziggo Sport Totaal was voor elke tv abonee in Nederland open dat weekend dus ik denk wel enkele miljoen Nederlanders die zo keken.

Maar via Ziggo bedoel je? Toevallig keek ik F1TV via mijn Ziggo Sport Totaal abonnement van Ziggo. Heb speciaal Vodafone genomen daarvoor zelfs voor het totaal pakket wat de combinatie met zich meebracht.

Voor specifiek klanten met mijn usecase zou je ze zo nog tevreden houden. Vergis je trouwens niet dat tot recent ESPN en Ziggo Sport Totaal in 1 pakket zat en Ziggo Sport Totaal niet los te nemen was. In de Fox Sports tijd voordat kanaal Fox Sports 1 open werd gesteld in een overeenkomst tussen providers en Fox Sports waren het wel twee losse pakketten als ik me goed herriner maar erna werd dat samengevoegd. Dus ESPN klanten bij Ziggo waren vaak ook klant bij Ziggo Sport Totaal.

Maar wat ik bedoel. Sinds enkele weken heb je nu combinatie pakketten bij Ziggo. Zo'n entertainment pakket met Film1, ESPN en Ziggo Sport Totaal voor een in mijn ogen prima bedrag vergeleken met hoe het vroeger was. Zet in zo'n pakket Viaplay erbij zonder of met geringe prijs stijging en je beperkt de schade. Genoeg mogelijkheden met hoe Ziggo nu al de pakketten faciliteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Jos als trackside analyst erbij is iets waar ik niet op zat te wachten. Heb die man zelden iets interessants horen zeggen wat niet met Max te maken had. Maar we gaan het allemaal zien

[ Voor 9% gewijzigd door Frank op 10-01-2022 11:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slimme zet van Viaplay om de Nederlandse markt te bespelen. Zal best wat mensen over de streep trekken, lijkt me...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

kevlar01 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:04:
Toch 'raar' als Jos Verstappen commentaar gaat geven, zeker als komend seizoen mogelijk Hamilton en Verstappen weer een titanenclash gaat zijn. Hopelijk kan hij objectief blijven, maar hij zal toch altijd biased zijn (ook logisch). Coulthard heeft een RBR verleden, is ook Max fan maar is wel vrij objectief.
Je bedoelt zo objectief zoals de meeste Engelse commentatoren dat zijn? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

hardware-lover schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:09:
[...]

Je bedoelt zo objectief zoals de meeste Engelse commentatoren dat zijn? :+
Die zijn ook biased, maar zijn geen familie van Hamilton. Maar snap je punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
spartacusNLD schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:06:
Max Verstappen en Viaplay bundelen krachten in partnership:
https://www.verstappen.com/nl/article/12343/

"De unieke samenwerking tussen Viaplay en de kersverse wereldkampioen geeft de kijker de aankomende jaren een uniek kijkje in het leven van Verstappen. De fans kunnen genieten van de strijd op de Formule 1-circuits en zien hoe de Nederlander omgaat met de druk in en buiten de paddock. Het fascinerende leven van de pure racer en de mens Max Verstappen komt hierdoor dichterbij dan ooit."

Jos kan best een aardige toevoeging zijn om direct de reactie vanuit kamp Max te hebben. Die werd toch al vaak voor de camera gehaald, ook door Ziggo. Dat was vast ook al een dealtje.

Ook is dit de content in eigen regie houden, en geen Drive tot Survive verassing met hoe het gespind wordt.
Objectief gaat het in ieder geval niet worden.

En zo fascinerend en boeiend vind ik Max buiten de baan nou eigenlijk ook niet. Die 3 delige Ziggo docu van een jaar geleden was ook heel oppervlakkig en weinig boeiend en de regie van kamp Max duidelijk aanwezig. Dat was een aardig voorproefje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Wat was de Drive to Survive verrassing dan?
Pagina: 1 ... 11 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2