Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 10 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

Net als bij diensten als Netflix en Videoland is het wel mogelijk om met meerdere mensen van een abonnement gebruik te maken. ,,Je kunt met twee devices tegelijk naar iets kijken. In totaal kun je met vijf devices tegelijk ingelogd zijn”, zegt Zwanenveld.
Tzt iemand vinden om een abonnement te delen :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
psy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:39:
Baas Viaplay Marco Zwanenveld: ‘We hadden Olav Mol moeten bellen

"Door de komst van streamingdienst Viaplay naar Nederland verdwijnen de wedstrijden in de Formule 1 straks achter een betaalmuur. Ook vaste F1-gezichten zoals Olav Mol gaan niet mee naar de Scandinavische zender. Die laatste moest dat via de media vernemen en ‘dat had anders gemoeten’, aldus Viaplay’s Head of Sports Marco Zwanenveld in gesprek met het ANP."

...

"Binnen het pakket krijgen abonnees ook toegang tot andere sporten, zoals buitenlands voetbal en darts. Ook biedt de dienst films en kinderprogramma’s aan. Voor raceliefhebbers die alleen de Formule 1 willen zien is er nog geen oplossing, zegt Zwanenveld. ,,Voorlopig is er alleen een pakket met de hele service. Dat zal ook niet op de korte termijn veranderen, maar je ziet dat de hele streamingwereld steeds dingen aanpast, dus misschien dat wij dat in de toekomst ook doen.” Net als bij diensten als Netflix en Videoland is het wel mogelijk om met meerdere mensen van een abonnement gebruik te maken. ,,Je kunt met twee devices tegelijk naar iets kijken. In totaal kun je met vijf devices tegelijk ingelogd zijn”, zegt Zwanenveld."

Artikel - https://www.ad.nl/show/ba...l-moeten-bellen~a08b611f/
Zit er stiekem geen "catch" achter? Ik vind zelf op de website hetzelfde wat je bijv. zegt over 2 schermen.
https://help.viaplay.com/is/two-active-streams/
Maar zit er niet stiekem een IP-koppeling achter o.i.d.? Dat als je slim denkt te zijn om evt. een account te delen met een vriend (zoals bij Netflix of Videoland heel normaal is) maar je dan bedrogen uitkomt omdat ie 2 schermen casten alleen toelaat vanaf hetzelfde (Nederlandse?) IP. Ik begrijp dat via VPN en dergelijke er mogelijkheden zijn, maar dat gegeven kan ik zo nergens vinden. Klein maar zeer belangrijk detail imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

LightTwi schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:45:
[...]
Zit er stiekem geen "catch" achter? Ik vind zelf op de website hetzelfde wat je bijv. zegt over 2 schermen.
https://help.viaplay.com/is/two-active-streams/
Maar zit er niet stiekem een IP-koppeling achter o.i.d.? Dat als je slim denkt te zijn om evt. een account te delen met een vriend (zoals bij Netflix of Videoland heel normaal is) maar je dan bedrogen uitkomt omdat ie 2 schermen casten alleen toelaat vanaf hetzelfde (Nederlandse?) IP. Ik begrijp dat via VPN en dergelijke er mogelijkheden zijn, maar dat gegeven kan ik zo nergens vinden. Klein maar zeer belangrijk detail imho!
De uitspraken komen niet van mij... Maar wat jij zegt zou natuurlijk goed kunnen. Afwachten.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:25

Major_ton

Shoot!

Ik wil Formule1 in 4K60p HDR BT.2020 kunnen kijken en als ik tussendoor moet plassen wil ik via de app de VSC kunnen activeren :+

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy

psy

En niet vergeten de DRS van Lewis te blokkeren.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

N.a.v. de prijs van Viaplay en de kortingscode voor F1TV heb ik die laatste maar afgesloten.

Ben benieuwd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:43

Amphiebietje

In de blubber

psy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:12:
En niet vergeten de DRS van Lewis te blokkeren.
Fanbrake, moeten ze dat noemen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:35
Kan je trouwens alleen met een credit card F1TV pro een abbo afsluiten? Want die heb ik precies net niet haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:44
psy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:39:
"Door de komst van streamingdienst Viaplay naar Nederland verdwijnen de wedstrijden in de Formule 1 straks achter een betaalmuur. Ook vaste F1-gezichten zoals Olav Mol gaan niet mee naar de Scandinavische zender. Die laatste moest dat via de media vernemen en ‘dat had anders gemoeten’, aldus Viaplay’s Head of Sports Marco Zwanenveld in gesprek met het ANP."
Vreemde bewoording van het AD. F1 was al achter een betaalmuur sinds dat Ziggo de uitzendrechten in Nederland heeft. Dat je het zogenaamd "gratis" kunt kijken als je een Ziggo abonnement hebt, doet daar niets aan af. Ik heb glasvezel en de prijs daarvan is inclusief Ziggo Sport Totaal nog steeds lager dan Ziggo kabel ipv glasvezel.

[ Voor 7% gewijzigd door josh-hill op 09-12-2021 19:28 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

hotymoty schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:22:
Kan je trouwens alleen met een credit card F1TV pro een abbo afsluiten? Want die heb ik precies net niet haha
Ja je hebt een CC nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:20
Ik zit nog enorm in twijfel.
Viaplay of F1PRO.

Ik neig naar Viaplay ivm de (Nederlandse) voor en nabeschouwing.
Maar livetiming is tijdens het kijken van de race ook erg belangrijk.

Krijg je als je viaplay neemt ook direct F1PRO / livetiming zoals nu bij Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Heb nu KPN met het Ziggo sportpakket.

Ik stap ergens in augustus 2022 in, dan hebben ze pas de Premiere League. Vandaag abonnement genomen op F1 tv pro (voor 49 euro, zie aanbieding op pepper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Dat is wel echt balen hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
psy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:23:
Volgens mij is de 4k "stream" bij Ziggo ook geen stream, maar dvb-c. Maar uiteindelijk is het net zo goed een (grote) verzameling bitjes. Dus ik denk ook dat het vooral met data te maken heeft.
De next box heeft een hybrid lineup. Je gaat naadloos over van channels op DVB-C multicast naar OTT unicast. Daarom is het ook niet mogelijk om via een smartcard in je TV 4K channels te kijken omdat die allemaal OTT waren toen ik eraan werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kunt het ook in de app afsluiten via Google of Apple met een andere betaalmethode. Het toepassen van de kortingscode is dan niet mogelijk, maar de prijs is op zich nog steeds niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
TexMex schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:27:
[...]

Je kunt het ook in de app afsluiten via Google of Apple met een andere betaalmethode. Het toepassen van de kortingscode is dan niet mogelijk, maar de prijs is op zich nog steeds niet slecht.
Oh dat wist ik niet. Dank je wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
p.d.akkerman schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:08:
Ik zit nog enorm in twijfel.
Viaplay of F1PRO.

Ik neig naar Viaplay ivm de (Nederlandse) voor en nabeschouwing.
Maar livetiming is tijdens het kijken van de race ook erg belangrijk.

Krijg je als je viaplay neemt ook direct F1PRO / livetiming zoals nu bij Ziggo?
Als je naast het Viaplaypakket nog livetiming wilt en dat erg belangrijk vindt. Is die €48 op jaar basis extra voor F1TV Pro wel de moeite waard toch. Volgens mij kan je zelfs F1TV Access nemen wat de goedkopere variant is van F1TV. Dit geeft toegang tot livetiming en de content, alleen kan je niet de race live kijken.

Ga er maar vanuit dat je F1TV niet krijgt bij Viaplay. Dat was een luxe positie en extraatje die Ziggo kon bieden (tot nu) omdat het onder Liberty Global valt, wat weer nauw verbonden is met Liberty Media Corp, moederbedrijf van F1. Dus was een soort thuisvoordeel. Dit extraatje was volgens mij ook nergens anders dan in NL bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:44
Novarion schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:34:
[...]

Als je naast het Viaplaypakket nog livetiming wilt en dat erg belangrijk vindt. Is die €48 op jaar basis extra voor F1TV Pro wel de moeite waard toch. Volgens mij kan je zelfs F1TV Access nemen wat de goedkopere variant is van F1TV. Dit geeft toegang tot livetiming en de content, alleen kan je niet de race live kijken.

Ga er maar vanuit dat je F1TV niet krijgt bij Viaplay. Dat was een luxe positie en extraatje die Ziggo kon bieden (tot nu) omdat het onder Liberty Global valt, wat weer nauw verbonden is met Liberty Media Corp, moederbedrijf van F1. Dus was een soort thuisvoordeel. Dit extraatje was volgens mij ook nergens anders dan in NL bij Ziggo.
En ook alleen als je Ziggo Sport Totaal abo had terwijl je al Ziggo hebt (en dus eigenlijk dubbel betaalt om F1 te zien).

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

HaterFrame schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:35:
[...]

Nou tmobile heeft het met de prijs wel in orde, maar ik raad iedereen momenteel af over te stappen naar ze ivb met de belabberde kwaliteit van het nieuwe TV platform. Daar ben ik al een half jaar met ze over in discussie en heb inmiddels die maanden terug betaald gekregen. Hierin ben ik echt niet de enige, check het topic maar welke loopt op hun forums.
Zo brak vind ik de tv kwaliteit niet meer, is wel verbeterd sinds de TV app.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Tmobile is nog in gesprek met Nent

https://gostreaming.nl/oo...t-over-toevoegen-viaplay/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
En blijkbaar voorlopig geen apps op de ontvangers van Ziggo en KPN. Het lijkt in eerste instantie puur om facturering via je provider te gaan, zoals je bijvoorbeeld ook Spotify via KPN kunt afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Quad schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:15:
[...]

Zo brak vind ik de tv kwaliteit niet meer, is wel verbeterd sinds de TV app.
Goed zo. Maar het is niet voor niets dat ze me net 6 maanden a 30 euro gaan terug betalen. Ik vraag me ook af of je op het oude platform hebt gezeten.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

HaterFrame schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:03:
[...]

Goed zo. Maar het is niet voor niets dat ze me net 6 maanden a 30 euro gaan terug betalen. Ik vraag me ook af of je op het oude platform hebt gezeten.
Zeker heb ik het oude platform gehad. Ik ben zelf overgezet sinds augustus dit jaar.
Beeldkwaliteit bij voetbalwedstrijden is in elk geval fors verbeterd ten opzichte van eerst. Ik mis de STB en het oude platform niet meer.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Novarion schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:34:
[...]
Dat was een luxe positie en extraatje die Ziggo kon bieden (tot nu) omdat het onder Liberty Global valt, wat weer nauw verbonden is met Liberty Media Corp, moederbedrijf van F1. Dus was een soort thuisvoordeel. Dit extraatje was volgens mij ook nergens anders dan in NL bij Ziggo.
Beetje off-topic maar nee dat is niet waar. Als dat zo zou zijn dan had Ziggo de uitzendrechten nog. Liberty Media heeft geen directe relatie met Liberty Global. De enige overeenkomsten zijn de naam en een grootaandeelhouder (John Malone). De verwarring ontstaat omdat er in de geschiedenis twee organisaties zijn geweest met de naam Liberty Media. De vroegere organisatie was onderdeel van Liberty Global. De huidige, tevens eigenaar van F1, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Jay-B schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 00:35:
[...]

Beetje off-topic maar nee dat is niet waar. Als dat zo zou zijn dan had Ziggo de uitzendrechten nog. Liberty Media heeft geen directe relatie met Liberty Global. De enige overeenkomsten zijn de naam en een grootaandeelhouder (John Malone). De verwarring ontstaat omdat er in de geschiedenis twee organisaties zijn geweest met de naam Liberty Media. De vroegere organisatie was onderdeel van Liberty Global. De huidige, tevens eigenaar van F1, niet.
Dan zijn er wel degelijk gemeenschappelijke belangen tussen de organisaties toch? Inderdaad niet onder dezelfde kap, maar wel door een groot aandeelhouder.

En je zegt: “Als dat zo zal zijn dan had Ziggo de uitzendrechten nog.”
Tuurlijk niet, je ziet het. Het gaat gewoon naar de hoogste bieder. Die rechten worden geveild en wie de grootste zakgeld op tafel gooit wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:36
hotymoty schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:22:
Als je een Apple TV (4K) hebt kun je ook via apple een F1TV pro abonnement afsluiten. Hier heb je geen creditcard nodig. Kan helaas alleen niet zeggen of je dan ook de kortingscode kunt gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Quad schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 00:27:
[...]

Zeker heb ik het oude platform gehad. Ik ben zelf overgezet sinds augustus dit jaar.
Beeldkwaliteit bij voetbalwedstrijden is in elk geval fors verbeterd ten opzichte van eerst. Ik mis de STB en het oude platform niet meer.
Met en zonder app blijft de grasmat een vaag bewegend detail loos biljartlaken, zeker op grote schermen. Bij autosport zie je de donkere vlakken op de baan heen en weer bewegen bij panningshots. Allemaal veroorzaakt door compressie. Maar goed, jij bent er tevreden mee, ik niet. Ik betaal niet hetzelfde geld voor een downgrade van de kwaliteit, gelukkig erkend Tmobile dit ook en krijg ik alle abonnementsgelden terug totdat men het heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Ik lees het en der dat het zelfs een 720p stream wordt, dus niet eens 1080p. Dat zou helemaal om te janken zijn voor die 168 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

DutchOwnage schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:43:
Ik lees het en der dat het zelfs een 720p stream wordt, dus niet eens 1080p. Dat zou helemaal om te janken zijn voor die 168 euro per jaar.
Is volledig afhankelijk van de gebruikte codec en bitrate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:46
Dat staat ook op de viaplay site op dit moment. Dus 720 lijkt het inderdaad te zijn.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
My god. 720p op m'n 65" OLED waar ik op 2.5m afstand zit. CRY!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Rivanov schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:51:
[...]

My god. 720p op m'n 65" OLED waar ik op 2.5m afstand zit. CRY!
Toch maar F1TV Pro dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
Voor mijn gevoel wordt het verhaal rondom HD geheel uit zijn verband getrokken en gaat het denk ik over het signaal wat normaliter de andere providers ook zouden voeren. Op een enkele 4K PL wedstrijd voerde Ziggo bijvoorbeeld ook een opgewaardeerd HD signaal.
Het is dus maar de vraag met welke kwaliteit ViaPlay daadwerkelijk haar streams gaat aanbieden. Zij zullen ook als geen ander beseffen dat ze niet T-Mobile/ Canaal Digitaal achterna moeten gaan omdat ze daarmee gelijk faillissement kunnen gaan aanvragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Miki schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:21:
Voor mijn gevoel wordt het verhaal rondom HD geheel uit zijn verband getrokken en gaat het denk ik over het signaal wat normaliter de andere providers ook zouden voeren. Op een enkele 4K PL wedstrijd voerde Ziggo bijvoorbeeld ook een opgewaardeerd HD signaal.
Het is dus maar de vraag met welke kwaliteit ViaPlay daadwerkelijk haar streams gaat aanbieden. Zij zullen ook als geen ander beseffen dat ze niet T-Mobile/ Canaal Digitaal achterna moeten gaan omdat ze daarmee gelijk faillissement kunnen gaan aanvragen.
Maar Ziggo is wel 1080i/1080p.
Kanaal 14 is upscaled 1080p naar 4K en ziet er ook zichtbaar beter uit dan dezelfde content op kanaal 401 Ziggo Sport Select.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het lijkt mij heel sterk als ze via de TV aanbieders geen 1080p op zijn minst aanbieden. SD is onderhand het stenen tijdperk en vooral KPN heeft eigenlijk amper nog een SD zender. Even wachten dus wat daar bekend over wordt :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
tweakduke schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:41:
Het lijkt mij heel sterk als ze via de TV aanbieders geen 1080p op zijn minst aanbieden. SD is onderhand het stenen tijdperk en vooral KPN heeft eigenlijk amper nog een SD zender. Even wachten dus wat daar bekend over wordt :)
720p is geen SD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:55
tweakduke schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:41:
Viaplay is geen tv zender
Maar wordt een app alla Netflix

Dus die vergelijking doet er niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Joostje123 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:06:
[...]

Viaplay is geen tv zender
Maar wordt een app alla Netflix

Dus die vergelijking doet er niet toe.
Toch moet er een voordeel zijn voor de tv aanbieders om viaplay aan te bieden. Die app via de TV box gaat het hem niet doen.
Technisch gezien niet, maar onderhand telt 720p niet meer mee voor mij.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:55
tweakduke schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:16:
[...]

Toch moet er een voordeel zijn voor de tv aanbieders om viaplay aan te bieden. Die app via de TV box gaat het hem niet doen.
Denk wel dat dat hem wordt zender x opent viaplay en daar log je in net zoals nu met Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
__Deathscythe__ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:49:
Als je een Apple TV (4K) hebt kun je ook via apple een F1TV pro abonnement afsluiten. Hier heb je geen creditcard nodig. Kan helaas alleen niet zeggen of je dan ook de kortingscode kunt gebruiken.
Kortingscode werkt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
CreativeS schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:21:
[...]

Kortingscode werkt dan niet.
Die werkt toch al niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Inspired schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:24:
[...]

Die werkt toch al niet meer. :)
Mijn broer heeft vandaag de code f1game25 nog gebruikt. Werkt prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
IkWilbert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:33:
[...]

Mijn broer heeft vandaag de code f1game25 nog gebruikt. Werkt prima
Dat is fijn voor hem. Maar hij werkt nu niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:40
Inspired schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:37:
[...]

Non de jus. Had ik toch FOMO actie moeten doen gisteren😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Inspired schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:37:
Dan was mijn onderbuik correct gisteren… vlak voordat ik de code gebruikte voor een jaartje F1TV Pro. Best wel opvallend misschien voor F1 management… veel abbo’s ineens met F1GAME25 :+

[ Voor 13% gewijzigd door CreativeS op 10-12-2021 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
CreativeS schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:49:
[...]

Dan was mijn onderbuik correct gisteren… vlak voordat ik de code gebruikte voor een jaartje F1TV Pro.
Je had nog even kunnen wachten. :) Vanaf vandaag rond 17 uur is hij op expired gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:40
Maar, waar komt die code vandaan? Als je de F1 game hebt gekocht? Dan waag ik er wel een mailtje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
SquareOne schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:59:
Maar, waar komt die code vandaan? Als je de F1 game hebt gekocht? Dan waag ik er wel een mailtje aan.
Ik wist het niet maar vind net de flyer in het hoesje van F1 2021. :) (Heb Xbox maar zal bij elke gezeten hebben denk ik.)

Staat overigens geen einddatum op oid.

[ Voor 13% gewijzigd door Inspired op 10-12-2021 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Waar heb je dat gelezen? Volgens TTV is het wel anders: https://www.totaaltv.nl/n...and-alleen-content-in-hd/

720p mag je toch niet HD noemen? Of maken zij onderscheid tussen FHD (1080p)/HD (720p)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
HollowGamer schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:24:
[...]

Waar heb je dat gelezen? Volgens TTV is het wel anders: https://www.totaaltv.nl/n...and-alleen-content-in-hd/

720p mag je toch niet HD noemen? Of maken zij onderscheid tussen FHD (1080p)/HD (720p)?
720p is toch officieel HD? Waarom zou je dat niet zo mogen noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Deze nog niet gezien, of gemist (sorry dan):

[ Voor 37% gewijzigd door matthijst op 10-12-2021 22:07 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
HollowGamer schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:24:
[...]

Naar mijn weten valt 720p onder HD, wat @Inspired ook aangeeft. Maar wat jij zegt klopt ook, F(Full) HD is 1080p. Lager dan 720p, dus bijvoorbeeld 576p is SD.

Het is best verwarrend allemaal. Ik zou mij kunnen voorstellen dat de Viaplay app op bijvoorbeeld je smart TV 720p gaat doen, hoe vervelend ook. Maar ik kan mij niet voorstellen dat als je bijvoorbeeld via je Next van Ziggo gaat kijken, het geen 1080p zal zijn...

Hoe dan ook, het feit dat men voorlopig kiest voor HD, 720p of 1080p, vind ik persoonlijk erg teleurstellend. Ziggo was na jaren eindelijk zover om sport in 4K te doen, zet je nu gewoon weer een grote stap terug voor ik weet niet hoe lang.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• psy

psy

Opvallend. In F1 café meldt Rob Kamphues dat ze samenvattingen en hoogtepunten mogen blijven uitzenden. Het F1 café blijft doorgaan. Iedere avond een uitzending in een F1 weekend. En een nabeschouwing. Zo exclusief was die deal met de NOS dus niet. Best goed nieuws wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

https://vodafoneziggo.nl/...n-te-zien-op-ziggo-sport/

Stukje uit het artikel:

Deze week maakten Ziggo en Viaplay bekend dat ze een meerjarige samenwerking aangaan. Ziggo-klanten kunnen bij de lancering op 1 maart 2022 eenvoudig een Viaplay abonnement met korting toevoegen aan hun tv- of internetpakket. Zo zijn racefans, ook in het nieuwe Formule 1 seizoen, verzekerd van een zitplaats op de eerste rij bij Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
psy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:47:
Opvallend. In F1 café meldt Rob Kamphues dat ze samenvattingen en hoogtepunten mogen blijven uitzenden. Het F1 café blijft doorgaan. Iedere avond een uitzending in een F1 weekend. En een nabeschouwing. Zo exclusief was die deal met de NOS dus niet. Best goed nieuws wat mij betreft.
Ziggo Sport komt daarna met zijn eigen programma’s met samenvattingen van vrije trainingen, kwalificaties, sprintwedstrijden en de races zelf, 23 in totaal. Beerthuizen: ,,We behouden onze succesvolle formule van sport, journalistiek en entertainment. Met analyses, discussies, vooruitblikken, maar ook met een lach. We blijven een enthousiast familieprogramma. We vinden het belangrijk dat onze Vodafone/Ziggo-klanten gratis via Ziggo Sport de autosport kunnen blijven zien. Ziggo-klanten kunnen bij de lancering op 1 maart 2022 een Viaplay-abonnement met korting toevoegen aan hun tv- of internetpakket.”

Dus Viaplay voor Ziggo klanten gok ik €9.99 per maand eerste jaar. Zou mooi zijn _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joehoe900
IkWilbert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:48:
https://vodafoneziggo.nl/...n-te-zien-op-ziggo-sport/

Stukje uit het artikel:

Deze week maakten Ziggo en Viaplay bekend dat ze een meerjarige samenwerking aangaan. Ziggo-klanten kunnen bij de lancering op 1 maart 2022 eenvoudig een Viaplay abonnement met korting toevoegen aan hun tv- of internetpakket. Zo zijn racefans, ook in het nieuwe Formule 1 seizoen, verzekerd van een zitplaats op de eerste rij bij Ziggo.
Ja dan komt de mooie prijs van een tientje in zicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik vermoed dat de korting van Ziggo net zoals bij KPN gaat gelden als je meerdere diensten afneemt waardoor je voor 1 extra pakket een korting krijgt. Bij KPN kun je tussen de regels door lezen dat de €5 entertainment korting zal gaan gelden voor ViaPlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
Miki schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:58:
Ik vermoed dat de korting van Ziggo net zoals bij KPN gaat gelden als je meerdere diensten afneemt waardoor je voor 1 extra pakket een korting krijgt. Bij KPN kun je tussen de regels door lezen dat de €5 entertainment korting zal gaan gelden voor ViaPlay.
Ja precies zoals nu Vodafone met Ziggo gratis f1 tv pro is zal je straks idd iets van €5 korting krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Mijn broer werkt bij Ziggo, en die had het over een maand bedrag van rond de 6.95 voor Ziggo abonnees met Vodafone. Let op, dit heeft hij in de wandelgangen gehoord, dus kan nog wat afwijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Barfman op 11-12-2021 00:35 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik neem aan dat die korting bij Ziggo dan voor het complete pakket van Viaplay gaat gelden? Ze komen niet met alleen een F1 pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Barfman schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:35:
Mijn broer werkt bij Ziggo, en die had het over een maand bedrag van rond de 6.95 voor Ziggo abonnees met Vodafone. Let op, dit heeft hij in de wandelgangen gehoord, dus kan nog wat afwijken.
Zou dan ongeveer € 12,- p/m zonder korting van vodafone zijn. Zou mij niks verbazen als KPN ( en de rest ) dit ook gaan onderhandelen bij Viaplay.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:29
Dat soort combinatiekortingen bij vooral KPN en Ziggo/Vodafone vind ik altijd een beetje een sigaar uit eigen doos om eerlijk te zijn. De prijzen van de losse pakketten zijn simpelweg hoger bij deze partijen waardoor je met combinatievoordeel onder de streep break-even uit komt.

Als ik even kijk wat een SimOnly van rond de 10GB bij deze partijen kost en dat afzet tegen wat ik nu betaal kost me dat een goede 10 euro per maand meer. Laat die 10 euro nu net ongeveer de waarde zijn van de combinatiekortingen welke je krijgt :P
Zij die hoogtepunten niet gewoon fair-use tot op zekere hoogte?
Zolang jij alleen het strict noodzakelijke uitzend wat nodig is voor je discussie, credit geeft aan de rechthebbende en met je analyse/nabeschouwing zelf een meerwaarde toevoegt aan de uitgezonden content mag het volgens mij. Los van het feit of je uitzendrechten hebt of niet.

Dit doen de bekende F1 kanalen op Youtube ook op deze manier, en een VI ook wat betreft uitzenden van hoogepunten qua voetbal waar de zender de rechten niet voor had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Inspired schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:35:
[...]

720p is toch officieel HD? Waarom zou je dat niet zo mogen noemen?
Ik dacht altijd dat dit een soort 'HD Ready' was? Er waren destijds genoeg TV's met 720p en die mochten dacht ik niet HD als naam voeren.

Toegeven dit heeft niets met de standaard 'HD' te maken, maar het heeft wel gezorgd voor een wildgroei in wat nu precies HD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik blijf erbij, ViaPlay had gewoon ZS moeten overnemen van LG. Presentatoren heb je al, ook al subscribers (+ zenders).

Waarschijnlijk hebben ze wel flink betaald voor die samenvattingen, voor VP komt het extra goed uit om hun investeringen iets terug te verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.totaaltv.nl/n...esliga-voetbal-uitzenden/

Dit is ook wel verrassend, i.i.g. tot einde van het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy

psy

HollowGamer schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:18:
[...]
Ik blijf erbij, ViaPlay had gewoon ZS moeten overnemen van LG. Presentatoren heb je al, ook al subscribers (+ zenders).
Waarschijnlijk hebben ze wel flink betaald voor die samenvattingen, voor VP komt het extra goed uit om hun investeringen iets terug te verdienen.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Overnemen en tegelijk deels vernieuwingen aanbrengen had ook prima gekund.
!mark schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:54:
Dat soort combinatiekortingen bij vooral KPN en Ziggo/Vodafone vind ik altijd een beetje een sigaar uit eigen doos om eerlijk te zijn. De prijzen van de losse pakketten zijn simpelweg hoger bij deze partijen waardoor je met combinatievoordeel onder de streep break-even uit komt.

Als ik even kijk wat een SimOnly van rond de 10GB bij deze partijen kost en dat afzet tegen wat ik nu betaal kost me dat een goede 10 euro per maand meer. Laat die 10 euro nu net ongeveer de waarde zijn van de combinatiekortingen welke je krijgt :P

[...]

Zij die hoogtepunten niet gewoon fair-use tot op zekere hoogte?
Zolang jij alleen het strict noodzakelijke uitzend wat nodig is voor je discussie, credit geeft aan de rechthebbende en met je analyse/nabeschouwing zelf een meerwaarde toevoegt aan de uitgezonden content mag het volgens mij. Los van het feit of je uitzendrechten hebt of niet.

Dit doen de bekende F1 kanalen op Youtube ook op deze manier, en een VI ook wat betreft uitzenden van hoogepunten qua voetbal waar de zender de rechten niet voor had.
Vreemd. Ik weet dat Ziggo absoluut niet tolereerde dat mensen bijvoorbeeld op twitter beelden deelden van Ziggo. Niet echt te vergelijken maar toch. En concurrerende programma's van bv Allard Kalf en die ex bandenman (kom even niet op de naam) hadden echt nooit beelden van de race zelf. Dat zal toch ook een reden gehad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Olav twittert:

"Johee, johoo! 🥳 @Olav_Mol & @JackOnTracks blijven volgend jaar bij Ziggo Sport 🧡

Commentaar, interviews en analyses van ons vaste duo bij de Formule 1 👏
Ze brengen het nieuws zelf vanaf het circuit 🗣️"

https://www.ziggosport.nl/racen2022/

"Vol Gas! De spannendste auto- en motorsportraces zie je ook in 2022 op Ziggo Sport, dé sportzender van Nederland. Ook de samenvattingen van de Formule 1 blijven te zien op Ziggo Sport. Olav Mol en Jack Plooij zullen eveneens bij Ziggo Sport blijven. Daarnaast zitten Rob Kamphues en Robert Doornbos volgend jaar gewoon in het Race Café.
Ook Olav en Jack blijven!

Zodoende zullen er voor de Nederlandse tv-kijker nog steeds de vertrouwde gezichten te zien zijn bij dé sportzender van Nederland. Ook Rick Winkelman en Rob van Gameren blijven werkzaam voor Ziggo Sport. Olav Mol is al 30 jaar het vertrouwde stemgeluid bij de Formule 1-races en blijft in die hoedanigheid ook aan Ziggo Sport verbonden. De populaire commentator is beroemd geworden door zijn spraakmakende uitspraken bij meerdere race-overwinningen van Max Verstappen. Jack Plooij was de afgelopen jaren het gezicht in de paddock en op de grid, waar hij het Nederlandse publiek vermaakte met interviews en reportages.

Olav Mol en Jack Plooij zijn zelf ook verheugd met de blijvende samenwerking. “Ziggo Sport is de laatste jaren gegroeid tot de meest complete race-zender van Nederland. Ook al is de invulling wat betreft de Formule 1 nu anders geworden, wij zien nog legio mogelijkheden om Ziggo Sport en alle kijkers van veel inside informatie te voorzien. We doen dit werk al jarenlang met groot plezier en zijn ook zeker van plan om dat nog lang te doen.”

In feite gaat Ziggo dus ook wel de concurrentie aan met Viaplay. Terwijl ik benieuwd ben hoe Viaplay het gaat doen en het echt wel ga proberen, denk ik dat de combinatie jaarabo F1TV met daarbij de Ziggo uitzendingen eigenlijk wel dikke prima is. Met als voordeel dat Tom niet meer te zien is (helaas Plooi nog steeds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
ik heb gister nog een abo genomen op F1TV met de kortingscode...gelukkig maar had ook al zo'n gevoel maar misschien komt Ziggo ook nog met een leuk aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:55:
[...]

Ik dacht altijd dat dit een soort 'HD Ready' was? Er waren destijds genoeg TV's met 720p en die mochten dacht ik niet HD als naam voeren.

Toegeven dit heeft niets met de standaard 'HD' te maken, maar het heeft wel gezorgd voor een wildgroei in wat nu precies HD is.
720p is gewoon HD, maar niet 'Full HD' (lees dat het al voorbij gekomen is wat posts verder naar boven).
En 720p is ook precies wat ik in het begin van het topic al zei (aangezien ze in de bestaande landen ook alleen een 720p stream of 2160p hadden)

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 11-12-2021 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik denk dat we even moeten afwachten wat ViaPlay nu precies verstaat onder HD. Voorbeeld: op mijn Apple TV kan mijn content HD of 4K zijn, waarbij in het eerste geval 1080P wordt bedoelt.

We nemen namelijk nu de tekst heel letterlijk naar de definitie van HD Ready, Full HD en 4K. Laten we dus even afwachten op meer duidelijkheid want als er gewoon een stream in 1080P wordt geboden met een acceptabele bitrate dan is er op enkele 4K PL wedstrijd weinig aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
Miki schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:00:
Ik denk dat we even moeten afwachten wat ViaPlay nu precies verstaat onder HD. Voorbeeld: op mijn Apple TV kan mijn content HD of 4K zijn, waarbij in het eerste geval 1080P wordt bedoelt.

We nemen namelijk nu de tekst heel letterlijk naar de definitie van HD Ready, Full HD en 4K. Laten we dus even afwachten op meer duidelijkheid want als er gewoon een stream in 1080P wordt geboden met een acceptabele bitrate dan is er op enkele 4K PL wedstrijd weinig aan de hand.
Het staat gewoon op de Viaplay support site dat het 720p is voor live events.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Miki schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:00:

Als ik lees wat er aan media wordt gedeeld dan zie ik voor diverse races;

F1 2021 Viaplay: 1280x720 3500kbps 25fps
F1 2021 ViaSat: 3840x2160p 16000kbps 50fps

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Inspired schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:01:
[...]

Het staat gewoon op de Viaplay support site dat het 720p is voor live events.
Ik heb de Deense site door Google translate gehaald en lees het nu ook.
hardware-lover schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:16:
[...]

Als ik lees wat er aan media wordt gedeeld dan zie ik voor diverse races;

F1 2021 Viaplay: 1280x720 3500kbps 25fps
F1 2021 ViaSat: 3840x2160p 16000kbps 50fps
Waar heb je deze data vandaan? Op de support site van ViaPlay wordt gesproken over dat alle sport uitzendingen in 50p worden uitgezonden voor browsers. Ik gok dat dit ook voor alle apparaten geld.

Bron: https://help.viaplay.com/is/recommended-internet-browsers/

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 11-12-2021 21:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Miki schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:52:
[knip]
Waar heb je deze data vandaan? Op de support site van ViaPlay wordt gesproken over dat alle sport uitzendingen in 50p worden uitgezonden voor browsers. Ik gok dat dit ook voor alle apparaten geld.

Bron: https://help.viaplay.com/is/recommended-internet-browsers/
Van een privé site. Maar mogelijk heeft degene die dit deelt (altijd dezelfde persoon), er een eigen draai aan gegeven omdat er door dezelfde persoon ook UHD materiaal wordt gedeeld van ViaPlay (niet vanaf satelliet genomen). Dan krijg je dit; 3840x2160p 15700kbps 50fps.

Het zou dus kunnen dat hij de UHD stream neemt om daar een 720p stream uit te halen. Waarom dat ie dan voor 25fps als vermelding voor zijn media gaat is me niet duidelijk. Voor mij staat 720p eigenlijk voor 50fps, dus mogelijk is het fout omschreven

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Maar 720P is toch niet meer om aan te gluren op de huidige tv’s? Gaat ze dan veel geouwehoer opleveren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:19
720p zou echt je eigen graf graven zijn als viaplay. Dat is in de huidige markt niet verkoopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Maakt echt niet zoveel uit zolang de bitrate fatsoenlijk is. 720p met 50fps is beter dan 1080i bij Ziggo bij een gelijke bitrate.
Daarnaast is er natuurlijk sprake van een adaptieve bitrate dus het kan heel goed dat er naast de 720p50 stream een aantal met lagere bitrate zijn waaronder eentje met 720p25 en dat die gedeeld wordt vanwege de kleine bestandsgrootte (bij tv kijken via de browser app van je provider heb je ook meerdere streams).

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 12-12-2021 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ik was vanmiddag trouwens blij verrast... geheel tegen de eigen voorwaarden in kun je bij F1TV Pro wel op meerdere schermen tegelijk de race kijken (zowel 4G als met vaste aansluiting) en F1TV Pro viel nergens uit of zelfs geen hapering. Ja, we nemen wel ViaPlay, maar ik heb in ieder geval een goede backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ik kan nog steeds geen F1TV app vinden op mijn TV met AndroidTV. Iemand enige idee hoe je dit alsnog kan oplossen? Zowel niet op de ingebouwede Play store als via mijn browser.

Een andere TV die ik heb met het zelfde besturingsysteem heeft hem wel..

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 12-12-2021 19:03 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:29
spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:01:
Ik kan nog steeds geen F1TV app vinden op mijn TV met AndroidTV. Iemand enige idee hoe je dit alsnog kan oplossen? Zowel niet op de ingebouwede Play store als via mijn browser.

Sideloaden via apk mirror. Bij 1 vd 4 apparaten moest ik dat ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:01:

Je zit in het verkeerde topic ;)

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 << met de oplossing binnen de reacties

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldrnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-07 13:45
tfgk1 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:39:
[...]

Het is toch niet meer dan logisch dat je hiervoor moet betalen? Als je kijkt hoeveel geld er voor deze rechten is betaald, dan zal dat toch deels via abonnementen moeten worden terugverdiend. Voor mij als KPN-klant, betaalde ik hier al direct voor, maar ook dit zat natuurlijk ook indirect in de prijs van ziggo verwerkt.
natuurlijk betaal ik er nu ook al voor; alleen is het vervelend om nog eens extra 14 euro per maand te moeten aftikken voor 1 autorace-sport.
Het zit nu 'gratis' bij mijn telefoon-abo als kadotje omdat ik ook ziggo-internet heb of zo, en ik kan natuurlijk alles gaan omzetten, ander telefoonabo nemen, en via-play abo nemen, ziggo-sport opzeggen etc, maar denk dat ik dan toch duurder uit ben dan nu.

gelukkig krijgen we de samenvattingen wel gewoon bij ziggo sport op het open kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tfgk1
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 23:01
goldrnr schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:12:
[...]

natuurlijk betaal ik er nu ook al voor; alleen is het vervelend om nog eens extra 14 euro per maand te moeten aftikken voor 1 autorace-sport.
Het zit nu 'gratis' bij mijn telefoon-abo als kadotje omdat ik ook ziggo-internet heb of zo, en ik kan natuurlijk alles gaan omzetten, ander telefoonabo nemen, en via-play abo nemen, ziggo-sport opzeggen etc, maar denk dat ik dan toch duurder uit ben dan nu.

gelukkig krijgen we de samenvattingen wel gewoon bij ziggo sport op het open kanaal.
Ik kan die rekensom niet voor je maken. Ik kijk jaarlijks en stap over of bel voor korting. Die 14 euro is inclusief buitenlands voetbal en darts. Als je daar niets om geeft kan ik het me voorstellen dat het (te) duur voor je wordt. F1tv is dan een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 10:48
Benieuwd wanneer Ziggo de prijzen bekend maakt. Hopelijk snel. Want dit kost ze anders vast wel abonnees. Als ze het deswdde prijs maken als f1pro tv blijf ik wel. Toch wel ‘makkelijker’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Samenvattingen... makkelijker... yep! (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:18

AvK

Ready Set Go

CreativeS schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:53:
Samenvattingen... makkelijker... yep! (y)
Samenvattingen zijn alleen maar leuk om te kijken als je de hele race ook hebt gezien.
Een compilatie pakt nooit de totale sfeer van een race.
Een samenvatting van een spannende voetbalwedstrijd is ook altijd waardeloos.
Dus nee.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik heb net die Amber gezien bij Op1 maar dat zie ik niet goed komen nog.
Ja ze komt met argumenten maar welke en de manier waarop ze daar weer op antwoord is betreurend.

Puur iemand die probeert om inzichtelijk te zijn maar continue gecorrigeerd wordt door experts. ( wat ze zelf nota bene ook weet zodoende haar formulering van argumenten )

-edit-
Oh wacht, ze was "politiek" verslaggever hiervoor toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Humma Kavula op 14-12-2021 00:56 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:42
Ik krijg er een beetje nos studio sport gevoel bij. Beetje klinisch zeg maar.... hopelijk zit ik ernaast, anders ga ik die mafkezen van ziggo nog missen. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Humma Kavula schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 00:54:
Ik heb net die Amber gezien bij Op1 maar dat zie ik niet goed komen nog.
Ja ze komt met argumenten maar welke en de manier waarop ze daar weer op antwoord is betreurend.

Puur iemand die probeert om inzichtelijk te zijn maar continue gecorrigeerd wordt door experts. ( wat ze zelf nota bene ook weet zodoende haar formulering van argumenten )

-edit-
Oh wacht, ze was "politiek" verslaggever hiervoor toch?
die Amber?

tip: luisteren even een paar van haar podcasts terug met Lammers.

Verder is ze geen politiek verslaggever, ze is nieuwslezer bij de NOS (wat wel iets breder is dan politiek)

Maar Rob Kamphues is toch niet minder? Ik zie hem ook continu aan de expert vragen hoe het zit. De dynamiek bij een race is natuurlijk anders dat bij een opinie programma Op1

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 14-12-2021 08:47 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Misschien zou je de nieuwe mensen eerst een kans moeten geven en dan pas oordelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
DeBaroN schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:49:
Misschien zou je de nieuwe mensen eerst een kans moeten geven en dan pas oordelen.
Of op basis van een moment een oordeel geven terwijl je niet eens weet wat ze in het normale leven doet :)
Ik ben ook wel klaar met het Jack Plooij, ben blij dat ik die in ieder geval niet meer hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30
We hebben Amber nu 2x kunnen meemaken in haar nieuwe rol. Tweemaal was het uiterst ongemakkelijk.

Amber heeft wat testdagen hard nodig. Of ze moet zich beperken tot haar rol in de studio bij Viaplay en ver weg blijven van andere media optredens waar ze zogenaamd iets inhoudelijks gaat zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Rukapul schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:57:
[...]

We hebben Amber nu 2x kunnen meemaken in haar nieuwe rol. Tweemaal was het uiterst ongemakkelijk.

Amber heeft wat testdagen hard nodig. Of ze moet zich beperken tot haar rol in de studio bij Viaplay en ver weg blijven van andere media optredens waar ze zogenaamd iets inhoudelijks gaat zeggen.
Het is toch logisch dat nu met het nieuws van Viaplay ze tijdelijk ergens anders komt opdraven.
En ja jij hebt haar 2x meegemaakt, maar blijkbaar niet haar F1 podcast geluisterd.

Uiteindelijk kijk ik geen Op1 of iets anders, zolang ze het maar in de studio met de dynamiek van andere presentatoren er een goede voorbeschouwing van kan maken. Let wel een uitzending wordt niet bepaald door 1 persoon.

Ik hoop dat ze inderdaad een beetje ala Sky Sport gaan uitzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Te laat, ik heb het op Twitter al trending gemaakt. :+

Maar inderdaad, eerst maar even zien. Slechter dan Tom Egberts en Humberto zal het niet worden. :)

ZS blijft analyseren na elke race/q/training, dus je kunt altijd switchen tussen die twee.
Ook op YT zijn er genoeg die het (technisch) proberen te onderbouwen.

Ik maak mij meer zorgen om de 720p die hier steeds genoemd word. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
HollowGamer schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:58:
[...]

Te laat, ik heb het op Twitter al trending gemaakt. :+

Maar inderdaad, eerst maar even zien. Slechter dan Tom Egberts en Humberto zal het niet worden. :)

ZS blijft analyseren na elke race/q/training, dus je kunt altijd switchen tussen die twee.
Ook op YT zijn er genoeg die het (technisch) proberen te onderbouwen.

Ik maak mij meer zorgen om de 720p die hier steeds genoemd word. :/
Mooiste is om te volgens imho is Teds Notebook van Sky Sport elke avond in een race weekend.

En voor goede analyses zit je bij Ziggo denk ik ook niet goed. Ik vind de opzet van Sky veel mooier

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Het Formule 1 café was gisteren ook weer slecht. Door elkaar heen praten, ongestructureerd onderwerpen aansnijden en vervolgens niet afmaken, Jack Plooij die meer wat liep te tetteren zonder enige onderbouwing.

Ja het is amusement, maar dit kan een middelbare school groepje ook in elkaar zetten. De enige die goed te pruimen is, is Rick Winkelman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JP_Frost schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:20:
Het Formule 1 café was gisteren ook weer slecht. Door elkaar heen praten, ongestructureerd onderwerpen aansnijden en vervolgens niet afmaken, Jack Plooij die meer wat liep te tetteren zonder enige onderbouwing.

Ja het is amusement, maar dit kan een middelbare school groepje ook in elkaar zetten. De enige die goed te pruimen is, is Rick Winkelman.
Maar 'te saai' of serieus is ook niet goed. Kijk naar een Studio Voetbal.. pfff, dan duurt de avond lang hoor.
VI is over de top en Rondo zit er tussenin. ESPN met hun analisten is ronduit slecht, maar dat is mijn persoonlijke mening. ;)

M.a.w. er zijn meerdere van dit soort programma's, kies diegene waar jij je het meest aangesproken bij voelt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

JP_Frost schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:20:

Ik had het zelfde, mijn vriendin die niet zoveel F1 kijkt als mijzelf vindt dit soort programma's juist leuk en meer informatief dan bijvoorbeeld een paddock pass van F1TV.

Ik denk dat ziggo goed genoeg weet welke doelgroep ze aanspreken en vindt het dan wellicht ook niet erg dat hier wat mensen buiten die doelgroep vallen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 14-12-2021 10:30 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Pagina: 1 ... 10 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2