Inderdaad. Die popie-jopie-show van Ziggo mag van mij best een stukje minder. Maar vergeleken bij het voorproefje dat we hier van Viaplay te zien kregen, is zelfs de NOS een warm bad. Dit wordt kil, zakelijk en Scandinavisch correct. De diepgang is natuurlijk prima voor de echte liefhebber, maar de massa ga je hier niet mee winnen. En dan gaat het financieel een lastige zaak worden.Woudloper schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:55:
Heb na het horen van het interview bij Beau toch de indruk dat het een Sport7 drama gaat worden. Daarbij komt de beste man Marco Zwanenveld over als een arrogante en hautaine persoon. “Formule 1 van de grond af opbouwen”. Ben echt niet vaak een fan van Olav Mol, maar vind het bijzonder overkomen hoe ze het verkopen. Het hoeft niet van de grond opgebouwd te worden, inmiddels hebben veel “nieuwe” kijkers ook al het nodige geleerd wat tractie, downforce, drs, etc is
Ik blijf mooi bij F1TV, dat is een stuk goedkoper per wedstrijd en kan ik vrij schakelen tussen diverse talen.
En dan dat toontje waarmee ze Ziggo/Mol/Doornbos eigenlijk direct de grond in boren zonder ook nog maar iets bereikt te hebben. Niet echt een lekkere binnenkomer... Ik neem eerst wel een jaartje F1TV!