Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 13 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
NeverSettle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:30:
[...]

Scherp, niet helder aan gedacht. Hopelijk hebben ze het mis bij Ziggo Webcare.
Ziggo Webcare heeft toch gelijk helaas, de tekst op de website is inmiddels aangepast:
Bij Ziggo betaal je 9,99 per maand voor Viaplay tot 1 augustus. Daarna ga je de reguliere Viaplay prijs van 13,99 per maand betalen. Als extra introductieaanbieding hebben we voor Ziggo klanten de eerste 4 maanden voor 20,-. Deze aanbieding geldt van 1 maart t/m 30 april en het abonnement is maandelijks opzegbaar.
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 26-01-2022 11:47 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:34
ja dus niet tegelijk f1 kijken. Ik heb serieus weinig vertrouwen in dit project:

* Geen 4k meer
* Gekut met apps, niet makkelijk zappen, minder toegankelijk
* Veel kijkers tegelijk via apps geeft sneller problemen zo leert de ervaring
* 1 kijker tegelijk per stream
* 14 euro per maand duurder (voor de ziggo abonnees)
* Geen olav, rob en jack (wat je er ook van mag vinden, voor mensen was het vertrouwd)
* de filosofie van Viaplay met we gaan het anders doen klonk nou niet echt als iets waar ze over nagedacht hebben.

Enige pluspuntje tot op heden is Amber :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Aartstyle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 11:47:
[...]
En zelfs die is subjectief :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
ja dus niet tegelijk f1 kijken. Ik heb serieus weinig vertrouwen in dit project:

En met F1TV Pro heb ik wel op meerdere devices (wifi en/of 4G) tegelijk naar de race-stream kunnen kijken... geen garantie natuurlijk, maar daar zou het ook niet kunnen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
[...]

Die 2 punten bijten elkaar niet. Je merkte bij Ziggo heel erg dat iedereen die inlog deelt. Zodra het een spannende race was kakte die hele stream in elkaar.

Officieel is f1tv ook maar 1 stream tegelijk. En dat blijft tot 2024 maar het is in landen om ons heen wel veel duurder. Dus de vraag is wel voor welke prijs het blijft.

[ Voor 17% gewijzigd door alwind op 26-01-2022 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvHMontySCOUT
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 13:30
Blijft de Nederlandse stream met commentaar via F1TV Pro aangeboden?? Ik dacht dat afgelopen seizoen Jack te horen was via F1TV Pro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
MvHMontySCOUT schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:05:
Blijft de Nederlandse stream met commentaar via F1TV Pro aangeboden?? Ik dacht dat afgelopen seizoen Jack te horen was via F1TV Pro toch?
Engels is gegarandeerd. Andere talen kunnen per race verschillen. Nederlands is niet bevestigd voor komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Niks is bevestigd, maar het lijkt me sterk dat dit geen onderwerp van gesprek is geweest tijdens de onderhandelingen over de uitzendrechten. Vorig seizoen zonden ze gewoon het commentaar van Ziggo uit. Winkelman en Olav. Geen idee of Jack ook commentaar deed.

[ Voor 17% gewijzigd door Frank op 26-01-2022 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ignition_mp
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 12:35
[...]

* Geen 4k meer
* Gekut met apps, niet makkelijk zappen, minder toegankelijk
* 14 euro per maand duurder (voor de ziggo abonnees)
* Geen olav, rob en jack (wat je er ook van mag vinden, voor mensen was het vertrouwd)
* de filosofie van Viaplay met we gaan het anders doen klonk nou niet echt als iets waar ze over nagedacht hebben.

Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht.

- Geen 4k meer - Dit is dus alleen voor de ziggo klanten die een (iets) duurder dan standaard tv abbo hebben en een 4k tv. Impact zal niet mega zijn, en F1TV heeft op dit moment ook maar 1080 op de stream (er zijn wel geruchten dat dit bij f1tv een upgrade krijgt)
- Gekut met apps: Ik hoop stiekem toch nog wel echt dat ze iig voor sport gewoon een volledige zender op de decoder stoppen. Anders zal hij vermoedelijk net als een netflix of amazon bij de meeste providers als extra app-zender of als losse app zoals bij de ziggo decoder komen te staan. Lijkt mij niet echt een groot probleem. Dit zal dan meteen het volgende punt oplossen of niet.
- Maandabbo a 13,99: Dit zal een groot deel ook al betalen, niet iedereen zit bij ziggo. Linksom of rechtsom betaal je er voor, niet echt een argument.
- Wijziging van presentatieteam: (imho een groot pluspunt) Vergeet niet dat bijv de heren van het nieuwe commentaar echt wel wat uurtjes op hun cv hebben qua raceverslagen, of je de stijl bij je vind passen is een 2e. Dat ze dan bij bijv Radio 538 aankomen met: "pffrrtt, wie zijn deze heren dan wel niet" toont meer wat voor autosport fanaten dat zijn (spoiler: niet echt)

Los hiervan: Ik vind het prachtig over de fanatiekelingen die roepen: "DAN GA IK WEL NAAR F1TV PRO #keepolavandjack". Wat zullen die wel denken, dat ze daar nog wel te horen zijn? Die komen van een koude kermis thuis gok ik.

Ben heel benieuwd. Was alleen wel onder de veronderstelling dat indycar en/of nascar ook die kant op ging maar ik hoorde vandeweek dat dit toch bij ziggo blijft?
Was dit niet alleen het geval toen Rick ziek/afwezig was?

[ Voor 6% gewijzigd door ignition_mp op 26-01-2022 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
ignition_mp schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:16:
Juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Anders zal hij vermoedelijk net als een netflix of amazon bij de meeste providers als extra app-zender of als losse app zoals bij de ziggo decoder komen te staan. Lijkt mij niet echt een groot probleem.

Los hiervan: Ik vind het prachtig over de fanatiekelingen die roepen: "DAN GA IK WEL NAAR F1TV PRO #keepolavandjack". Wat zullen die wel denken, dat ze daar nog wel te horen zijn? Die komen van een koude kermis thuis gok ik.

Ben heel benieuwd. Was alleen wel onder de veronderstelling dat indycar en/of nascar ook die kant op ging maar ik hoorde vandeweek dat dit toch bij ziggo blijft?
Het eerste: is al bevestigd dat het een "app zender" wordt.
Mensen die naar F1TV Pro gaan doen het vooral omdat het goedkoper is, meer keuzevrijheid geeft wat betreft wat je wil zien (world feed, timing, onboards) én omdat je kan kiezen welke taal commentator je wil. Veel mensen hier gingen vorige seizoenen al naar F1TV om juist niet Olav Mol te horen...

Dat laatste: inderdaad die blijven bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignition_mp
Plenkske schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:24:
[...]
Mensen die naar F1TV Pro gaan doen het vooral omdat het goedkoper is, meer keuzevrijheid geeft wat betreft wat je wil zien (world feed, timing, onboards) én omdat je kan kiezen welke taal commentator je wil. Veel mensen hier gingen vorige seizoen al naar F1TV om juist niet Olav Mol te horen...
Precies de reden dat ik nog een abbo heb lopen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
ignition_mp schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:28:
[...]

Precies de reden dat ik nog een abbo heb lopen ja.
Ik gaf het vooral aan omdat je het hebt over "fanatiekelingen" die denken dat Olav en Jack op F1TV Pro zitten. Ik vraag me af waar je deze mensen hebt gezien ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ignition_mp
Plenkske schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:30:
[...]

Ik gaf het vooral aan omdat je het hebt over "fanatiekelingen" die denken dat Olav en Jack op F1TV Pro zitten. Ik vraag me af waar je deze mensen hebt gezien ?
Ik ben zo 'slim' geweest om eens in de social media kanalen van viaplay te kijken. Wat je daar allemaal tegenkomt voor comments is echt te bizar voor woorden.

Overigens proef ik soms ook dat sentiment in de f1 gerelateerde topics op dit forum, maar komt denk ik door het verschil van mening wat ik daar over heb dat dat wat meer opvalt. (of ik zie dingen die er niet zijn, altijd een optie)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
[...]

Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht.

- Geen 4k meer - Dit is dus alleen voor de ziggo klanten die een (iets) duurder dan standaard tv abbo hebben en een 4k tv. Impact zal niet mega zijn, en F1TV heeft op dit moment ook maar 1080 op de stream (er zijn wel geruchten dat dit bij f1tv een upgrade krijgt)
- Gekut met apps: Ik hoop stiekem toch nog wel echt dat ze iig voor sport gewoon een volledige zender op de decoder stoppen. Anders zal hij vermoedelijk net als een netflix of amazon bij de meeste providers als extra app-zender of als losse app zoals bij de ziggo decoder komen te staan. Lijkt mij niet echt een groot probleem. Dit zal dan meteen het volgende punt oplossen of niet.
- Maandabbo a 13,99: Dit zal een groot deel ook al betalen, niet iedereen zit bij ziggo. Linksom of rechtsom betaal je er voor, niet echt een argument.
- Wijziging van presentatieteam: (imho een groot pluspunt) Vergeet niet dat bijv de heren van het nieuwe commentaar echt wel wat uurtjes op hun cv hebben qua raceverslagen, of je de stijl bij je vind passen is een 2e. Dat ze dan bij bijv Radio 538 aankomen met: "pffrrtt, wie zijn deze heren dan wel niet" toont meer wat voor autosport fanaten dat zijn (spoiler: niet echt)

[...]

Aangezien 2/3 van het aantal kijkers via Ziggo naar de F1 keken afgelopen seizoen en er gemiddeld tussen 2 en 2,5 miljoen kijkers waren is dat toch wel een beste impact als er nu geen 4K is. Sowieso is dat zo 2012 als je het in HD uit gaat zenden terwijl in andere landen er al drie jaar in 4K gekeken kan worden (en wij dat afgelopen jaar ook konden).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ignition_mp
Lekker Ventje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:46:
[...]

Aangezien 2/3 van het aantal kijkers via Ziggo naar de F1 keken afgelopen seizoen en er gemiddeld tussen 2 en 2,5 miljoen kijkers waren is dat toch wel een beste impact als er nu geen 4K is. Sowieso is dat zo 2012 als je het in HD uit gaat zenden terwijl in andere landen er al drie jaar in 4K gekeken kan worden (en wij dat afgelopen jaar ook konden).
Ik begrijp wat je zegt maar zouden van al die 2/2,5m mensen 1) een upgrade op het basis tv abbo hebben 2) een 4k tv hebben en 3) als ze al wel de tv pakket upgrade hebben ook de next box hebben.

Ik heb hier geen cijfers voor maar ik denk dat het op die manier best wel meevalt. Maar dat is meer een gevoel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
Lekker Ventje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:46:
[...]

Niet iedereen had de 4k decoder bij Ziggo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
Plenkske schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:54:
[...]

Niet iedereen had de 4k decoder bij Ziggo.
Dat klopt dan ook wel weer. Maar het is toch niet van deze tijd zoals Lekker ventje aangeeft om het maximaal in FHD uit zenden terwijl er landen zijn waar het in 4k en HDR wordt uitgezonden.

Maar goed, dat hele toontje van Viaplay bevalt me al niet. Dus ze kunnen sowiezo weinig goed bij me doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ach, voor €20 is het prima vier maanden te proberen. Zie daarna wel verder. Jammer dat er geen 4k mogelijkheid is, dat had mij persoonlijk over de streep getrokken om het sowieso te nemen.

@NeverSettle Mja, Netflix, Prime en Disney bieden het toch ook gewoon aan? Snap dat het moeilijk wordt via het reguliere TV-kanaal, maar op hun app zou dat prima moeten lukken lijkt me.

[ Voor 33% gewijzigd door Knul op 26-01-2022 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
Knul schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:01:
Ach, voor €20 is het prima vier maanden te proberen. Zie daarna wel verder. Jammer dat er geen 4k mogelijkheid is, dat had mij persoonlijk over de streep getrokken om het sowieso te nemen.
Ik gok dat 4K streaming te veel gevraagd is? Ziggo deed dat via een TV zender. Hopelijk is het wel 1080P met hoge bitrate. Zelf heb ik nog een 1080P TV en geen 4K decoder van Ziggo, voor mij maakte het dus niet veel uit.
Knul schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:01:
@NeverSettle Mja, Netflix, Prime en Disney bieden het toch ook gewoon aan? Snap dat het moeilijk wordt via het reguliere TV-kanaal, maar op hun app zou dat prima moeten lukken lijkt me.
Klopt, maar geen live beelden in 4K? In Denemarken zenden ze bepaalde content wel uit in 4K, mits men voldoet aan bepaalde eisen. Weet alleen niet of het om live beelden gaat.

[ Voor 43% gewijzigd door NeverSettle op 26-01-2022 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Overigens denk ik dat er straks via Viaplay zelf ook nog wel iets van een introductie-actie zal zijn. Dus dat ga ik sowieso eerst afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:11:
Overigens denk ik dat er straks via Viaplay zelf ook nog wel iets van een introductie-actie zal zijn. Dus dat ga ik sowieso eerst afwachten.
Dat betwijfel ik. Die dure F1 rechten verdienen ze niet zomaar terug, tenzij ze volgend jaar de prijzen prijzen gaan verhogen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:03
Ik baal inderdaad nog het meeste van het gemis van 4K. Is anno 2022 toch vrij absurd. Overal om ons heen gewoon 4K.Het verschil met 1080p in beeldkwaliteit is aanzienlijk als je op een 65" kijkt...

Ik verwacht wel dat ze in de loop van het jaar wel naar 4K zullen gaan. Wellicht de eerste tijd even aankijken hoe de structuur zich houdt...

Maar vanaf augustus 13,99. Pfff, dat is gewoon een aderlating als Ziggo klant. En dat voor een 1080p streampje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Voor enkel F1 vind ik die €13,99 teveel. Ik heb nog meer abonnementen lopen en het wordt zo wel een groot bedrag wat ik maandelijks af kan tikken. Ben ook benieuwd wanneer de prijs omhoog gaat gezien de tarieven in het buitenland. Ik ga voor F1TV.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
NeverSettle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:07:
Hopelijk is het wel 1080P met hoge bitrate.
Het beeld via F1TV Pro (1080p50) is in ieder geval snaarstrak! Beter dan Ziggo Sport Totaal via KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
DutchOwnage schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:09:
Ik baal inderdaad nog het meeste van het gemis van 4K. Is anno 2022 toch vrij absurd. Overal om ons heen gewoon 4K.Het verschil met 1080p in beeldkwaliteit is aanzienlijk als je op een 65" kijkt...

Ik verwacht wel dat ze in de loop van het jaar wel naar 4K zullen gaan. Wellicht de eerste tijd even aankijken hoe de structuur zich houdt...

Maar vanaf augustus 13,99. Pfff, dat is gewoon een aderlating als Ziggo klant. En dat voor een 1080p streampje.
Inderdaad. Ik betaal straks voor iets wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Lekker Ventje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:36:
Voor enkel F1 vind ik die €13,99 teveel. Ik heb nog meer abonnementen lopen en het wordt zo wel een groot bedrag wat ik maandelijks af kan tikken. Ben ook benieuwd wanneer de prijs omhoog gaat gezien de tarieven in het buitenland. Ik ga voor F1TV.
Ik vrees dat je eraan moet wennen. Je koopt geen all-in tv abonnement meer bij je kabelboer maar enkel de infra (voor dezelfde hoofdprijs) vervolgens mag je voor alle content nog los fors betalen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:53:
[...]

Ik vrees dat je eraan moet wennen. Je koopt geen all-in tv abonnement meer bij je kabelboer maar enkel de infra (voor dezelfde hoofdprijs) vervolgens mag je voor alle content nog los fors betalen.
Dit dus ... content via de kabelboer is om te huilen, maar de prijzen zijn er niet naar. Vervolgens mag je voor elke serie of film nog eens de hoofdprijs aftikken want ze hebben allemaal hun eigen streamingdienst.

Lineaire TV was al op sterven na dood, ik denk dat de definitieve doodsteek de komende jaren snel gaat komen.

Binnenkort gaan ze hier glasvezel aanleggen (eindelijk) dus ik moet eens goed met mijn partner overleggen of we nog wel een TV abo via Ziggo nodig hebben. De zenders die ze nu kijkt moet ze dan maar een alternatief voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske

@Ankona @redfoxert
Een all-in TV abonnement is toch ook gewoon ouderwets ?
Je betaald dan een maandbedrag voor heel veel zenders, waar je maar een deel van kijkt. En ook nog is een deel van de tijd.
Het liefste zou ik zelf een pakket samenstellen van zenders, en dan ook nog is per x tijd (bv uur) betalen. Mits het dan betaalbaar is uiteraard. NLZiet is helaas ook maar een pakket met zenders waarbij je niet zelf kan kiezen.
Maar dit zal niet snel gebeuren, want dit zullen de zenders niet leuk vinden. Nu is het lekker makkelijk: ze zijn door heel veel huishoudens te zien en mensen zappen lekker langs alle reclame's die nagenoeg tegelijk lopen.

Gelukkig heb ik glasvezel, was simpelweg ook een eis bij de koop van een huis, dus ik heb voor internet only gekozen. En als ik dan live TV wil kijken heb ik genoeg opties om dat te doen: NOS is gratis, RTL via Videoland, F1 via F1TV Pro, .... Programma's terugkijken kan via dezelfde manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Plenkske schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:40:

@Ankona @redfoxert
Je betaald dan een maandbedrag voor heel veel zenders, waar je maar een deel van kijkt. En ook nog is een deel van de tijd.
Het liefste zou ik zelf een pakket samenstellen van zenders, en dan ook nog is per x tijd (bv uur) betalen. Mits het dan betaalbaar is uiteraard. NLZiet is helaas ook maar een pakket met zenders waarbij je niet zelf kan kiezen.
Maar dit zal niet snel gebeuren, want dit zullen de zenders niet leuk vinden. Nu is het lekker makkelijk: ze zijn door heel veel huishoudens te zien en mensen zappen lekker langs alle reclame's die nagenoeg tegelijk lopen.

Gelukkig heb ik glasvezel, was simpelweg ook een eis bij de koop van een huis, dus ik heb voor internet only gekozen. En als ik dan live TV wil kijken heb ik genoeg opties om dat te doen: NOS is gratis, RTL via Videoland, F1 via F1TV Pro, .... Programma's terugkijken kan via dezelfde manieren.
Ja die mogelijkheid zoek ik ook. Alleen de WAF is nog wel een dingetje :P Als ik die kan overtuigen heb ik in principe ook geen rare zenderpakketten meer nodig, of uberhaubt zenders. Kinderen kijken sowieso al geen lineaire TV meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 08:29
Weet iemand of er een overzicht bestaat of website van wat welke aanbieder aanbiedt? Eredivisie bij A, Premier League bij B, MotoGP bij C, Formule 1 bij B, etc..

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer eigenlijk. Moeilijk om een afgewogen beslissing te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Plenkske schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:40:

@Ankona @redfoxert

Eigenlijk betaal je niet voor de zenders. De publieke omroepen worden uit de belasting (of vroeger formeel uit kijk&luistergeld) betaald en verder uit reclame inkomsten. Volgens mij was het soms zelfs zo dat commerciele zenders juist de kabelboer betaalden om doorgegeven te worden.

Maar inmiddels zijn we gewend om voor Netflx, ESPN, Pornhub, Videoland, Disney+, ZiggoSport etc allemaal apart te betalen. En fors.
Toen ooit Sport7 met iets nieuws wilde beginnen was het kansloos, zij vroegen 2 gulden per maand.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
colossos schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:49:
Weet iemand of er een overzicht bestaat of website van wat welke aanbieder aanbiedt? Eredivisie bij A, Premier League bij B, MotoGP bij C, Formule 1 bij B, etc..

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer eigenlijk. Moeilijk om een afgewogen beslissing te nemen.
Uit het hoofd: Eredivisie ESPN
Duits en vanaf 1 augustus engels voetbal bij Via play
Spaans, frans, italiaans, belgisch, CL en engels (tot einde seizoen) bij ziggo sport
Formule 1 viaplay
Overige auto en motorsport bij Ziggo (en wellicht nog wat bij eurosport)
Darts Viaplay
Damesvoetbal buitenland VIaplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Laatst online: 10-09 19:35
Ziggo mag nu wel met een heel goed aanbod komen,ik kreeg net bericht dat als je een KPN abonnement neem krijg je 9 maanden gratis Viaplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
pronkje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:55:
Ziggo mag nu wel met een heel goed aanbod komen,ik kreeg net bericht dat als je een KPN abonnement neem krijg je 9 maanden gratis Viaplay.
Yep. Bij een nieuw abonnement.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vpqR1veM8wLQCmbxWXt6BFpQWHY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MoxB2mEkxFsPSATPg7YCeOs8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Als het gratis was nam ik nog geen KPN.

Ik blijf wel bij F1Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 02:01
Ankona schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:54:
[...]

Eigenlijk betaal je niet voor de zenders. De publieke omroepen worden uit de belasting (of vroeger formeel uit kijk&luistergeld) betaald en verder uit reclame inkomsten. Volgens mij was het soms zelfs zo dat commerciele zenders juist de kabelboer betaalden om doorgegeven te worden.

Maar inmiddels zijn we gewend om voor Netflx, ESPN, Pornhub, Videoland, Disney+, ZiggoSport etc allemaal apart te betalen. En fors.
Toen ooit Sport7 met iets nieuws wilde beginnen was het kansloos, zij vroegen 2 gulden per maand.
Tja, ik betaal niet meer voor gewone tv (iig, niet via de provider maar via NLZIET). Daardoor zoveel goedkoper uit dat ik daar wel wat voor kan nemen aan abbonementen.

En met delen (niet netjes, behalve bij Disney waar het mag) ben ik hetzelfde kwijt als mijn ouders met Ziggo.... En heb ik zo'n beetje alle diensten die je kan bedenken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 12:44
Ik ben benieuwd wanneer T Mobile duidelijkheid gaat geven, daar zit ik op te wachten. Anders wordt het overstappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

Dus resumerend voor Ziggo abonnees
-Geen 4K meer
-Gekut met een app
-Betalen
;w

[ Voor 3% gewijzigd door Polycom op 26-01-2022 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Polycom schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:17:
Dus resumerend voor Ziggo abonnees
-Geen 4K meer
-Gekut met een app
-Betalen
;w
Dat moet je volgens mij Ziggo niet kwalijk nemen maar Viaplay…

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• alwind
Plucky schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:18:
[...]

Ze hadden ook meer kunnen bieden en stoppen met Ajax sponsoren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Funk010
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-08 11:12
Plucky schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:18:
[...]

Ja en nee, ze kunnen eens een poosje stoppen met de prijsverhogingen, ze betalen immers geen miljoenen meer voor die rechten. Ze zijn al niet goedkoop, erg duur zelfs, en je raakt steeds meer kwijt bij ze. Ik mis bijvoorbeeld toch wel mijn radiokabeltje en nu ook F1. Maar…de prijs gaat ongetwijfeld weer omhoog dit jaar onder het mom van de investeringen in ontwikkelingen.

Ik zit nu toch echt weer in een heroverweging of ik het allemaal nog wel waard vind voor die hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plucky
  • Niet online
alwind schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:38:
[...]

Ze hadden ook meer kunnen bieden en stoppen met Ajax sponsoren ;)
Eens, maar je zult altijd een groep teleurgestelde klanten hebben.
De groep die wel kijkt, als ze de rechten kwijtraken. Of de groep die niet kijkt, als ze de rechten houden door er een flinke smak met geld tegenaan te gooien die ergens vandaan moet komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plucky
  • Niet online
Funk010 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:43:
[...]

Ja en nee, ze kunnen eens een poosje stoppen met de prijsverhogingen, ze betalen immers geen miljoenen meer voor die rechten. Ze zijn al niet goedkoop, erg duur zelfs, en je raakt steeds meer kwijt bij ze. Ik mis bijvoorbeeld toch wel mijn radiokabeltje en nu ook F1. Maar…de prijs gaat ongetwijfeld weer omhoog dit jaar onder het mom van de investeringen in ontwikkelingen.

Ik zit nu toch echt weer in een heroverweging of ik het allemaal nog wel waard vind voor die hoge prijs.
Helemaal eens over de hoge kosten van Ziggo. En overstappen is hier geen echte optie doordat er hier nog geen glas ligt. Daarnaast kan KPN hier slechts 66/7 leveren tegen Ziggo met 1000/50… Dat is volgens mij wat veel klanten nu tegenhoudt om te switchen, ondanks dat het gratis F1 kijken nu wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
Ziggo meldde gisteren eerst:
De eerste 4 maanden 5 euro, daarma 9,99 euro.

Vervolgens:
De eerste 4 maanden 5 euro, daarna tot 1 augustus 9,99 en per 2 augustus 13,99 euro.

Erg vreemd, zouden ze tarieven hebben aangepast nadat kpn tarieven bekend maakte? Logisch is het niet om nu slechts 1 maand een tarief van 9,99 euro te hebben.

De website met tarieven hadden ze in de loop van de dag gisteren aangepast. Erg onzorgvuldig als je al een tijdje weet wat je tarieven gaan worden..... Tenzij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dwdd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 07:57:
Ziggo meldde gisteren eerst:
De eerste 4 maanden 5 euro, daarma 9,99 euro.

Vervolgens:
De eerste 4 maanden 5 euro, daarna tot 1 augustus 9,99 en per 2 augustus 13,99 euro.

Erg vreemd, zouden ze tarieven hebben aangepast nadat kpn tarieven bekend maakte? Logisch is het niet om nu slechts 1 maand een tarief van 9,99 euro te hebben.

De website met tarieven hadden ze in de loop van de dag gisteren aangepast. Erg onzorgvuldig als je al een tijdje weet wat je tarieven gaan worden..... Tenzij.....
Makkelijker is om het achteruit te bekijken. Vanaf augustus, geen korting, de drie of vier maanden daarvoor 33% korting (betaal je tientje) de maanden daar weer voor, tot 1 april heb je 66% korting (en betaal je vijf euro). Ik zie er niets achter, ze hebben het verduidelijkt waarschijnlijk omdat er veel vragen over waren.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 27-01-2022 08:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:25:
Als het gratis was nam ik nog geen KPN.
Wat grappig, zo dacht ik over Ziggo. Dus dan maar Ziggo Sport Totaal bij KPN na overstap... zo heeft iedereen wel z'n voorkeur. Mooi man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op zich wel slim om 9,99 te vragen en daarna gewoon 13,99. Voor die 4 euro extra per maand gaan de meeste mensen het toch niet opzeggen. In maart maar eens proberen en dan maar zien of het bevalt. Is het niets dan kunnen we altijd nog naar F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
CH4OS schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:22:
Makkelijker is om het achteruit te bekijken. Vanaf augustus, geen korting, de drie of vier maanden daarvoor 33% korting (betaal je tientje) de maanden daar weer voor, tot 1 april heb je 66% korting (en betaal je vijf euro). Ik zie er niets achter, ze hebben het verduidelijkt waarschijnlijk omdat er veel vragen over waren.
Misschien dat dan de apps goed uitgerold zijn op de decoders en daarna het volle pond? Maar ja, op zich is er natuurlijk niets vreemd om er iets achter te zoeken. Men moet overal iets van vinden natuurlijk... en als er geen bron is, gaat men wel speculeren :) Zeker als het niet in hun eigen straatje past... wil men nogal eens 'sturen'. Wat Viaplay gaat doen? Ik zie het wel, we hebben altijd nog F1TV Pro als backup :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
pjlgt schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:51:
Op zich wel slim om 9,99 te vragen en daarna gewoon 13,99. Voor die 4 euro extra per maand gaan de meeste mensen het toch niet opzeggen. In maart maar eens proberen en dan maar zien of het bevalt. Is het niets dan kunnen we altijd nog naar F1TV.
En zie daar die lousy eurootjes korting waar men mee loopt te 'strooien'... zodat je het in ieder geval neemt, want 'korting'... klant weer blij en daarna gaan we omhoog. 4 euro verhoging klinkt psychologisch minder erg dan 14 voor iets betalen waarvan je niet eens alles interessant vind. We nemen het sowieso hoor (naast F1TV Pro), we zijn niet anders gewend dan gewoon te betalen voor wat we kijken bij KPN. Je kan na één maand toch dagelijks opzeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Ik zou in ieder geval die vier maanden voor 20 euro bij Ziggo pas activeren op 19 maart. Dan pak je toch mooi twee GP's extra mee tegen de actieprijs: https://f1calendar.com/.

Of wellicht als Viaplay via zijn eigen platform de eerste GP gratis uitzendt, nog een weekje later. Je kunt in ieder geval tot 30 april gebruik maken van de introductie-actie bij Ziggo: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
TexMex schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:56:
Ik zou in ieder geval die vier maanden voor 20 euro bij Ziggo pas activeren op 19 maart. Dan pak je toch mooi twee GP's extra mee tegen de actieprijs: https://f1calendar.com/.

Of wellicht als Viaplay via zijn eigen platform de eerste GP gratis uitzendt, nog een weekje later. Je kunt in ieder geval tot 30 april gebruik maken van de introductie-actie bij Ziggo: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay.
Volgens mij geldt die 4 maanden gewoon vanaf 1 maart, aangezien je vanaf 1 juli gewoon 9.99 betaald en daarna per 1 augustus 13.99

Als je dan 19 maart afsluit krijg je tot 1 juli Viaplay voor 5 euro per maand, naar rato berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
redfoxert schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:38:
[...]

Volgens mij geldt die 4 maanden gewoon vanaf 1 maart, aangezien je vanaf 1 juli gewoon 9.99 betaald en daarna per 1 augustus 13.99

Als je dan 19 maart afsluit krijg je tot 1 juli Viaplay voor 5 euro per maand, naar rato berekend.
Ziggo zegt wel heel expliciet over de 4 maanden voor 20 euro aanbieding: "Deze aanbieding geldt van 1 maart t/m 30 april en het abonnement is maandelijks opzegbaar." Dus ik denk dat deze actie losstaat van wat er op 1 juli en 1 augustus gebeurt met de 'normale' prijzen.

Maar goed, Ziggo kennende weet het zelf op dit moment waarschijnlijk ook nog niet precies hoe het nu eigenlijk zit. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merfej
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-05 15:43
Ik heb gisteren contact gezocht met retentie/opzeggen. Of ze mij een persoonlijke aanbieding kunnen geven. Viaplay staat er buiten dus kunnen ze geen extra korting geven. Wel gaf de mevrouw aan de lijn aan dat ze zelf vermoed met de pre order om te kijken wat het draagvlak is onder de abonnees en wat de aanbieding van kpn doet. Kans bestaat dus, als het echt geen storm loopt, wat ik hoop, dat ze per 1 maart toch echt met wat beters moeten komen. Minder krijgen en er meer voor betalen? Nee dank je. Ik wacht gewoon af en anders niet ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CreativeS schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:54:
Misschien dat dan de apps goed uitgerold zijn op de decoders en daarna het volle pond? Maar ja, op zich is er natuurlijk niets vreemd om er iets achter te zoeken. Men moet overal iets van vinden natuurlijk... en als er geen bron is, gaat men wel speculeren :) Zeker als het niet in hun eigen straatje past... wil men nogal eens 'sturen'. Wat Viaplay gaat doen? Ik zie het wel, we hebben altijd nog F1TV Pro als backup :)
Zeker, maar dat hoeft niet gelijk van iets negatiefs te zijn of van de concurrent zo. :) Gezien de prijzen gelijk zijn, (afgezien van de 5 euro bundelkorting bij KPN) zou je eerder daar weer iets van kunnen denken (prijsafspraken).

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 27-01-2022 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
CH4OS schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:48:
Zeker, maar dat hoeft niet gelijk van iets negatiefs te zijn of van de concurrent zo. :) Gezien de prijzen gelijk zijn, (afgezien van de 5 euro bundelkorting bij KPN) zou je eerder daar weer iets van kunnen denken (prijsafspraken).
Hmja, ik kijk tegenwoordig niet meer naar de concurrent. We zitten bij KPN en ik vind het alleen belangrijk wat wij bij KPN voor een pakket betalen, want ik stap niet meer over naar een partij waar wij altijd ellende en storingen hadden. Die 'totale' entertainmentkorting bij KPN is leuk, maar een keer bellen en je hebt ook tussen de €200 en €250 korting voor een jaar. Maakt ook verder niet uit... niet iedereen beschikt over dezelfde portemonnaie en niemand kan biej elkoar in de beurs kieken. Tegenwoordig trouwens ook alleen maar cards, zij het financieel, zij het gerelateerd aan vier wielen... briefgeld is een unicum aan het worden in huize CS. And on that bombshell... da's een ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 19:57
Ik zit nu bij Ziggo. 300/30 kabel internet + tv voor 71 euro per maand. Daar komt dan een tientje en later 14 euro per maand bij als ik F1 wil kijken.

Nu overstappen naar KPN met 1000/1000 glasvezel internet + tv voor 67,50 en F1 voor 9 maanden gratis. Dat is geen lastige keuze

Ik heb alleen jaren lang gezegd dat ik nooit KPN zou nemen, omdat ik er zakelijk gewoon beroerde ervaring mee heb....

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 27-01-2022 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Zenderlogo is anno 2022 niet transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Splinter Cell schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 11:09:
Zenderlogo is anno 2022 niet transparant.
Bij het darts op het YouTube-kanaal van Viaplay is er inderdaad een zeer vervelend logo te zien: YouTube: Viaplay Sport Nederland.

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 29-01-2022 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je straks bij Viaplay ook de keuze krijgen voor het commentaar (taal)? En dan bedoel ik niet alleen voor F1 (zoals nu bij F1TV), maar ook voor andere sporten? Voetbal, darts etc.
Of is Viaplay Nederland ook automatisch altijd alles in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:06:
Ga je straks bij Viaplay ook de keuze krijgen voor het commentaar (taal)? En dan bedoel ik niet alleen voor F1 (zoals nu bij F1TV), maar ook voor andere sporten? Voetbal, darts etc.
Of is Viaplay Nederland ook automatisch altijd alles in het Nederlands?
Ik verwacht dat dit enkel Nederlands gaat zijn.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 19:57
Ongeacht de aanbieder heb je sowieso dus gekloot met een app. Ziggo met app, KPN met een app, F1TV met een app. Heb nog nooit meemgemaakt eigenlijk dat chromecast vanuit een of andere app goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is er al wat bekend over Caiway? Behalve dat men(DELTA) in gesprek is met Viaplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 02:01
FastFred schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:59:
Ongeacht de aanbieder heb je sowieso dus gekloot met een app. Ziggo met app, KPN met een app, F1TV met een app. Heb nog nooit meemgemaakt eigenlijk dat chromecast vanuit een of andere app goed werkt.
Komt omdat Ziggo en KPN hun app niet als main-selling point hebben.
F1TV wel, maar die hadden 3 jaar nodig om Chromecast support te bouwen, dus die zou ik niet te serieus nemen.....

Genoeg apps die wel feilloos werken. Netflix, Disney+, NLZiet... Met die heb ik vrijwel nooit issues met casten. Al gebruik ik meestal de Android TV apps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dit aanschaffen: pricewatch: Google Chromecast met Google TV Wit 8GB

De app van F1TV werkt hierop prima. Ik ken wat mensen in landen waar Viaplay nu al actief is, en die app werkt ook goed.

Smart TV's zou F1TV nog niet ondersteunen: https://support.f1.tv/s/a...loten-tv-s?language=nl_NL. ViaPlay kan je wel op je smart TV (met AndroidTV als besturingssysteem) installeren, dus dat is ook een voordeel (na 1 maart in NL beschikbaar).

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 31-01-2022 13:29 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ongeacht de aanbieder heb je sowieso dus gekloot met een app.
Ligt aan de perceptie van de gebruiker... ik vind het gebruik van een app voor F1TV Pro op Apple TV 4K totaal geen probleem. Straks Viaplay ernaast... nergens last van. Vaak fijner dan op de decoder van de provider (als ik Netflix en Prime als voorbeeld neem).

[ Voor 5% gewijzigd door CreativeS op 31-01-2022 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

spartacusNLD schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:21:
[...]

Dit aanschaffen: pricewatch: Google Chromecast met Google TV Wit 8GB

De app van F1TV werkt hierop prima. Ik ken wat mensen in landen waar Viaplay nu al actief is, en die app werkt ook goed.

Smart TV's zou F1TV nog niet ondersteunen: https://support.f1.tv/s/a...loten-tv-s?language=nl_NL. ViaPlay kan je wel op je smart TV (met AndroidTV als besturingssysteem) installeren, dus dat is ook een voordeel (na 1 maart in NL beschikbaar).
Er zijn natuurlijk legio Android/Fire/Apple TV alternatieven voor die Google TV stick, het is niet het enige apparaat wat daarvoor kan worden ingezet 😉

I.t.t wat ik eerder dacht, en wat ik later nog heb gecorrigeerd, er is ook een LG WebOS app van Viaplay. Staat inmiddels op mijn TV maar start (logischerwijs), niet door op dit moment.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSOs1Z8F_lg53J5wB2z9e0s3M2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5w3IhRD4TXYoe5kk8XBKl8Fc.jpg?f=fotoalbum_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 08:29
Vooruitlopend op een ViaPlay abonnement ben ik mijn huidige Ziggo-pakket aan het herzien. Kan wel stukje minder. Nu is het vast niet toevallig dat er bij het 'downgraden' van mijn Ziggo-pakket er "oops, telkens iets misgaat" en ik beter maar even kan bellen. Het is toch te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Mooiste zou zijn als we het Sport7 succes zouden kunnen herhalen. Gewoon niemand die een abonnement neemt, kunnen we dat afspreken? Missen we misschien de eerst 2 of 3 races maar daarna weer alles op een open net.

Vrees alleen dat de tijden veranderd zijn en het moederbedrijf van Viaplay iets meer vet op de botten heeft en gewoon een jaartje Nederland zonder inkomen makkelijk kan overleven.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 13:49
colossos schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:01:
Vooruitlopend op een ViaPlay abonnement ben ik mijn huidige Ziggo-pakket aan het herzien. Kan wel stukje minder. Nu is het vast niet toevallig dat er bij het 'downgraden' van mijn Ziggo-pakket er "oops, telkens iets misgaat" en ik beter maar even kan bellen. Het is toch te triest voor woorden.
Dat is bij upgraden ook, dus niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
hardware-lover schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:01:
[...]

Er zijn natuurlijk legio Android/Fire/Apple TV alternatieven voor die Google TV stick, het is niet het enige apparaat wat daarvoor kan worden ingezet 😉

I.t.t wat ik eerder dacht, en wat ik later nog heb gecorrigeerd, er is ook een LG WebOS app van Viaplay. Staat inmiddels op mijn TV maar start (logischerwijs), niet door op dit moment.
[Afbeelding]
Die app heb ik enkele maanden geleden al eens ooit geinstalleerd via de Zweedse App Store op mijn LG. Kon die toen wel gewoon starten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

hardware-lover schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:01:
[...]

[Afbeelding]
Die zie ik niet op mijn TV helaas. Tenminste niet als de taal NL is. Andere talen heb ik niet geprobeerd.

Heb softwareversie 05.40.26. Geen idee of de app store een eigen versie heeft.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bastien schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:17:
[...]
Die zie ik niet op mijn TV helaas. Tenminste niet als de taal NL is. Andere talen heb ik niet geprobeerd.

Heb softwareversie 05.40.26. Geen idee of de app store een eigen versie heeft.
Landinstelling had ik op Noorwegen gezet (met taal nog op NL), dan komt ie tevoorschijn en kun je deze ook installeren. Je hebt er echter nog geen z@k aan op dit moment ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:07:
[...]
Die app heb ik enkele maanden geleden al eens ooit geïnstalleerd via de Zweedse App Store op mijn LG. Kon die toen wel gewoon starten.
Ik heb de TV na installatie van die app weer naar Nederland gezet binnen de locaties, geen idee wat dat voor invloed heeft op het startgedrag. Maakt ook niet uit, ook al zou ie volledig starten (zonder de melding dat ik contact op moet nemen met hun klantenservice), dan nog kunnen we er op dit moment niets mee, toch?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Nee, we kunnen er ook niets mee. ViaPLAY is nog niet live in Nederland.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Ankona schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:41:
Mooiste zou zijn als we het Sport7 succes zouden kunnen herhalen. Gewoon niemand die een abonnement neemt, kunnen we dat afspreken? Missen we misschien de eerst 2 of 3 races maar daarna weer alles op een open net.

Vrees alleen dat de tijden veranderd zijn en het moederbedrijf van Viaplay iets meer vet op de botten heeft en gewoon een jaartje Nederland zonder inkomen makkelijk kan overleven.
Daar zijn we rijkelijk laat mee, dan hadden we ook met hooivorken klaar moeten staan toen alles naar Ziggosport en Fox Sports/ESPN ging, mind you dat ZS alleen voor Ziggo klanten gratis was en niet voor bijv. KPN klanten :)

Ik ben in ieder geval benieuwd naar wat Viaplay gaat brengen. Zowel kwa kwaliteit van de programma's als ook de kwaliteit van de streams. De kritiek zal niet mals zijn als nieuwe klanten een F1 race zullen zien die continu gebufferd moet worden en om de haverklap eruit ligt. De lat en daarmee druk om te slagen ligt enorm hoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ankona schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:41:
Het zit al jaren achter een betaalmuur... waarom ineens op het 'open net'? Maar sorry, ik neem gewoon een abonnement. En met die tijdelijke 'psychische' 4 euro korting (minimaal) zullen wel meer mensen dat doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:03
Je kunt bij Viaplay zelf t/m 28 februari aanstaande een jaarabonnement afsluiten voor 99 euro. Zit op m'n telefoon dus linkje plaatsen is lastig maar doe er eventueel je voordeel mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:45:
Je kunt bij Viaplay zelf t/m 28 februari aanstaande een jaarabonnement afsluiten voor 99 euro. Zit op m'n telefoon dus linkje plaatsen is lastig maar doe er eventueel je voordeel mee.
Bij deze: https://viaplay.com/nl-nl/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Geen gekke aanbieding als je rekening houdt dat je bij je provider zoals KPN maar op 1 pakket korting zult krijgen.

Voorbeeld KPN:
Als je bijvoorbeeld al via KPN Netflix of Spotify afneemt dan kost ViaPlay nog steeds €9,99. Dus 12x €9,99 (€119,88) vs €99

De aanbieding loopt tot 28/2 dus ik wacht nog heel even of er nog wat aanbiedingen gaan komen.

[ Voor 58% gewijzigd door Miki op 31-01-2022 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vanaf wanneer is de app beschikbaar op smart tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian Scheffer
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08-02-2022
Ik kan alleen maar met CC betalen. Ik zie geen optie tot iDeal. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

pilskes schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:04:
Iets voor 1 maart. Abo gaat pas lopen vanaf 1 maart.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
pilskes schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:04:
Gezien ViaPlay in andere landen al draait en op diverse platforms apps heeft vermoed ik dat de komende 3 weken de apps zullen worden vrijgegeven in de diverse app stores. Ze hoeven alleen de Nederlandse vertaling door te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 23:53
Viaplay heeft nu net zelf ook een aanbieding gepubliceerd een jaar voor 99,- dit is goedkoper dan de Ziggo’s en Kpn aanbieding.
Daar houden ze rekening met 9 maanden.

https://viaplay.com/nl-nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:44
Tito129 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:37:
Viaplay heeft nu net zelf ook een aanbieding gepubliceerd een jaar voor 99,- dit is goedkoper dan de Ziggo’s en Kpn aanbieding.
Daar houden ze rekening met 9 maanden.

https://viaplay.com/nl-nl/
Bij Ziggo betaal ik als Ziggo TV abonnee de eerste 4 maanden 50% (4 x 0,5 x €9,99), 5e maand €9,99 en dan 4 maanden €13,99. Totaal €85,93. Dat is dus goedkoper dan de €99 direct bij Viaplay. Alleen als je die andere 3 maanden ook nog Viaplay wilt kijken, is de aanbieding van Viaplay voordeliger.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:32
PatrickC schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:55:
[...]

Bij Ziggo betaal ik als Ziggo TV abonnee de eerste 4 maanden 50% (4 x 0,5 x €9,99), 5e maand €9,99 en dan 4 maanden €13,99. Totaal €85,93. Dat is dus goedkoper dan de €99 direct bij Viaplay. Alleen als je die andere 3 maanden ook nog Viaplay wilt kijken, is de aanbieding van Viaplay voordeliger.
4 euro en 7 cent goedkoper. Feessie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 23:53
[...]

Viaplay aanbieding is jaar abbo. Dus 86+(3x14)= 128,-
Dan is het toch wat voordeliger als je ook voetbal kijkt of vergeet op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
[...]

1e jaar kost via ziggo 127.92 bij viaplay 99 euro.
Dus bij viaplay 12 maanden voor de prijs van 10 maanden bij ziggo O-)

Of als je alleen voor F1 gaat kun je ook eerst 4 maanden bij ziggo abonnement afsluiten, daarna jaarabonnement voor 65 euro op f1tvpro, kost je in totaal 85 euro en heb je 16 maanden kijkplezier....

[ Voor 21% gewijzigd door dwdd op 31-01-2022 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:44
Ik reageerde alleen maar op een reactie dat Viaplay goedkoper zou zijn dan Ziggo. Maar alles hangt af van waarvoor en hoe lang je het abonnement neemt. Buiten F1 is de rest niet boeiend bij Viaplay (voor mij). Verder, als F1 bij Viaplay tegenvalt, zit je er een jaar aan vast bij die aanbieding. Bij Ziggo kun je na 1 maand al opzeggen en een abo op F1 TV Pro nemen. Dat laatste heb ik trouwens al sinds 2 jaar, dus Viaplay is toch al niet interessant voor mij. :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ben benieuwd hoe die korting bij ViaPlay via Ziggo verrekend wordt. Iemand enig idee?

Ik ga mij in ieder geval direct aanmelden bij https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

hardware-lover schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:43:
[...]

Ik heb de TV na installatie van die app weer naar Nederland gezet binnen de locaties, geen idee wat dat voor invloed heeft op het startgedrag. Maakt ook niet uit, ook al zou ie volledig starten (zonder de melding dat ik contact op moet nemen met hun klantenservice), dan nog kunnen we er op dit moment niets mee, toch?
Als ik mijn LG op de locatie Noorwegen zou zetten. Heeft dat ook invloed op mijn bestaande app's?
Moet ik dan misschien opnieuw inloggen bij andere app's zoals Videoland, Disney Plus? Of merk je helemaal niks?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AW_Bos schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:59:
[...]
Als ik mijn LG op de locatie Noorwegen zou zetten. Heeft dat ook invloed op mijn bestaande app's?
Moet ik dan misschien opnieuw inloggen bij andere app's zoals Videoland, Disney Plus? Of merk je helemaal niks?
Ik heb het enkel ter test geprobeerd, alleen om te checken of de app er is. Of het invloed heeft op andere apps als het land op Noorwegen zou blijven staan, geen idee, ik doe helemaal niets met apps via WebOS. Ik gebruik altijd een extern apparaat voor dat soort zaken.

Het heeft nu eigenlijk ook geen zin om de app al op je TV te zetten, je kunt er toch nog niets mee. Dus wacht rustig af tot Nederland officieel aan de beurt is en je loopt ook niet tegen een mogelijk probleem aan met je andere apps.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
AW_Bos schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:59:
[...]

Waarom zo moeilijk doen als de Nederlandse app binnen enkele weken beschikbaar komt in diverse app stores. In het buitenland hebben ze al voor heel veel platforms apps ontwikkelt en in gebruik dus zodra de knop wordt omgezet kun je de app gaan binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Miki schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:01:
Geen gekke aanbieding als je rekening houdt dat je bij je provider zoals KPN maar op 1 pakket korting zult krijgen.
Die korting geldt gewoon voor je totale maandelijkse abonnementskosten, niet specifiek per pakket ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2VxrkHmtn2mIFl8q1Ka2gXFt9U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DXvwr1n2ZbuYEGrjULiUgev9.jpg?f=user_large

Maar eh, ik laat de aanbieding aan mij voorbijgaan... is het echt niets, zit je er een jaar aan vast... en zou je de facto - na de eerste maand waarbij het normaal €9,99 is - €90,- over de balk gooien, als het echt tegenvalt. Hehe... tijdelijke 'aanbieding'. Met andere woorden, Viaplay is echt een onbekende... daar heb ik een eventueel hoger jaarbedrag (€147,88 eerst jaar propositie zonder andere kortingen) wel voor over.

[ Voor 28% gewijzigd door CreativeS op 01-02-2022 10:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
CreativeS schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:30:
[...]

Die korting geldt gewoon voor je totale maandelijkse abonnementskosten, niet specifiek per pakket ;)

[Afbeelding]

Maar eh, ik laat de aanbieding aan mij voorbijgaan... is het echt niets, zit je er een jaar aan vast... en zou je de facto - na de eerste maand waarbij het normaal €9,99 is - €90,- over de balk gooien, als het echt tegenvalt. Hehe... tijdelijke 'aanbieding'. Met andere woorden, Viaplay is echt een onbekende... daar heb ik een eventueel hoger jaarbedrag (€147,88 eerst jaar propositie zonder andere kortingen) wel voor over.
Dit gaat helemaal nergens over en is een nogal zéér persoonlijke mening … :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Het valt mij op dat https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay nu doorlinkt naar een algemene bestelpagina over Ziggo-pakketten? Raar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
MilesD. schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:09:
Dit gaat helemaal nergens over en is een nogal zéér persoonlijke mening … :+
Zoals héél dit topic mee vol staat? Of past het niet in je straatje? Ik reageer op iemand die iets zegt over een bepaalde korting en voeg daarna iets toe over de aanbieding. Niets meer, niets minder... :+
AW_Bos schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:12:
Het valt mij op dat https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay nu doorlinkt naar een algemene bestelpagina over Ziggo-pakketten? Raar?
De link gaat bij mij naar een 'pre-order'-pagina betreffende het Viaplay-pakket.

[ Voor 30% gewijzigd door CreativeS op 01-02-2022 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:22
AW_Bos schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:12:
Ik zie gewoon een pagina over Viaplay waar ik een pre-order kan doen.

Steam

Pagina: 1 ... 13 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2