Alleen het jaarabonnement (stuk omlaag scrollen) linkt rechtstreeks naar Viaplay: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay.AW_Bos schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:12:
Het valt mij op dat https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay nu doorlinkt naar een algemene bestelpagina over Ziggo-pakketten? Raar?
En hier nog wat meer info van Ziggo over de apps: https://www.ziggo.nl/klan.../online-tv-kijken/viaplay.
Waarom is het beeld niet zo scherp?
De kwaliteit van de uitzendingen van Viaplay zijn in een mindere kwaliteit dan HD.
Hoeveel streams kun je tegelijkertijd bekijken?
Met een Viaplay-abonnement kun je twee verschillende streams tegelijk bekijken op hetzelfde
account. Je kunt dus Formule 1 kijken, terwijl iemand anders een film of serie kijkt.
Lekker tegenstrijdig met KPN:TexMex schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:46:
En hier nog wat meer info van Ziggo over de apps: https://www.ziggo.nl/klan.../online-tv-kijken/viaplay.
[...]
[...]
Bron: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htmWat wordt de resolutie van de sportuitzendingen van Viaplay in Nederland?
In Nederland zullen de live sportstreams van Viaplay beschikbaar zijn in resoluties tot Full HD (1080p) en afgespeeld worden met 50 frames per seconde (fps).
Misschien heeft Ziggo het expliciet over de app op de Mediabox Next? Maar vreemd is het inderdaad wel...
Ojee, nog meer voer voor speculatie... 
Edit: Shit, ik was de [sarcasme]-tag vergeten...
Edit: Shit, ik was de [sarcasme]-tag vergeten...
[ Voor 38% gewijzigd door CreativeS op 01-02-2022 14:47 ]
Niet perse. Wat de providers zelf doorsturen als resolutie/Hz aan hun klanten hoeft niet direct te beteken dat dit ook is wat ze krijgen aangeleverd.
https://help.viaplay.com/is/internet-speed-recommendations/
https://help.viaplay.com/is/internet-bandwidth-consumption/
Als bovenstaande informatie nog steeds van toepassing is dan zal die 1080p een opgeschaalde 720p bron zijn? Misschien dat Ziggo daarom zegt dat de HD kwaliteit minder is?
"Content that we have available in HD is played in 720p if the internet connection is fast enough."
Testing, one, two ...
Wel jammer dat Ziggo er zoals het er nu uitziet geen kanaal voor aanmaakt ala ESPN, maar je die app moet gebruiken.
Haters everywhere but I don’t really care
Inderdaad! Gemiste kans. Maar dat heeft ongetwijfeld te maken met de rechten. Ze mogen wel de samenvatting uitzenden. Ik en vele anderen hebben liever gehad dat het bij Ziggo bleef, maar het is zoals het is.matthijst schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:20:
Wel jammer dat Ziggo er zoals het er nu uitziet geen kanaal voor aanmaakt ala ESPN, maar je die app moet gebruiken.
Eén troost. ViaPlay zal nog wel meer leuks aanbieden dan enkel Formule 1 en sport.
[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 01-02-2022 15:25 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Voor velen zal het enkel om F1 gaan... o nee, dat is óók een aanname.AW_Bos schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:24:
Eén troost. ViaPlay zal nog wel meer leuks aanbieden dan enkel Formule 1 en sport.
Die vraag met betrekking tot de kwaliteit lijkt alweer verdwenen te zijn?TexMex schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:46:
[...]
[...]
Wellicht een typo en moet lager dan UHD (4K) zijn, aangezien het om een 1080p stream gaat.
Het Engelse en Duitse voetbal is voor mij ook wel een mooie aanvulling naast F1. Daarbij vermoed ik gezien ze in de overige regio's ook de Europese voetbal wedstrijden (CL, EL, enz.) hebben bemachtigd dat ze vroeg of laat ook door Viaplay zullen worden opgekocht voor de Nederlandse markt.CreativeS schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:35:
[...]
Voor velen zal het enkel om F1 gaan... o nee, dat is óók een aanname.
De films en series heb ik zo mijn bedenkingen bij omdat zij letterlijk geen serieuze partij zijn voor de grote Streamingsdiensten die eigen productiehuizen hebben. Leuk dat ze het aanbieden maar van dit specifieke onderdeel verwacht ik vrij weinig.
Daar hoop ik ook op. Wanneer F1 weg is bij Ziggo sport en ook de Mosconicup(?) dan heb ik verder geen behoefte aan Ziggo sport totaal.YakuzA schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:53:
[...]
Hoop dat het dan een keuze pakket word, kan ik mijn gratis ziggo sport totaal ivm vodaphone mobiel abbo daar misschien naar wisselen?
Inderdaad! Ik wacht wel tot de knop omgezet is. Ik ben al blij te horen dat er al een ViaPlay app bestaat.hardware-lover schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 07:33:
[...]
Ik heb het enkel ter test geprobeerd, alleen om te checken of de app er is. Of het invloed heeft op andere apps als het land op Noorwegen zou blijven staan, geen idee, ik doe helemaal niets met apps via WebOS. Ik gebruik altijd een extern apparaat voor dat soort zaken.
Het heeft nu eigenlijk ook geen zin om de app al op je TV te zetten, je kunt er toch nog niets mee. Dus wacht rustig af tot Nederland officieel aan de beurt is en je loopt ook niet tegen een mogelijk probleem aan met je andere apps.
Eerder hoorde ik iemand anders al zeggen dat die zou twijfelen of deze op LG beschikbaar zou komen. Nu blijkt dus dat die er al is, maar enkel op het land geënabled moet worden.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dit is een mooie deal, thanks! Begrijp dat je 2 streams tegelijkertijd kunt kijken en op 4 (of 5) apparaten tegelijkertijd ingelogd kunt zijn. Viaplay geeft zelf ook aan dat je dus met 1 vriend kunt delen, dus dat is ieder dan maar 50 euro.Tito129 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:37:
Viaplay heeft nu net zelf ook een aanbieding gepubliceerd een jaar voor 99,- dit is goedkoper dan de Ziggo’s en Kpn aanbieding.
Daar houden ze rekening met 9 maanden.
https://viaplay.com/nl-nl/
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat klinkt interessant, het delen is technisch mogelijk echter zie ik op de website van viaplay niet dat ze promoten dit te delen met iemand? Het aantal streams is beperkt tot 2 waar Netflix/Videoland er meer gelijktijdig toestaan.Gynnad schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:34:
[...]
Dit is een mooie deal, thanks! Begrijp dat je 2 streams tegelijkertijd kunt kijken en op 4 (of 5) apparaten tegelijkertijd ingelogd kunt zijn. Viaplay geeft zelf ook aan dat je dus met 1 vriend kunt delen, dus dat is ieder dan maar 50 euro.
Het aantal streams is inderdaad beperkt tot 2, dus je kunt het met 1 vriend delen, ervan uitgaande dat je binnen 1 gezin niet meer dan 1 stream gebruikt.Michiel193 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:11:
[...]
Dat klinkt interessant, het delen is technisch mogelijk echter zie ik op de website van viaplay niet dat ze promoten dit te delen met iemand? Het aantal streams is beperkt tot 2 waar Netflix/Videoland er meer gelijktijdig toestaan.
Deze informatie heb ik trouwens van https://www.streamwijzer....-delen-schermen-tegelijk/
Staat ook gewoon in de voorwaarden van ViaplayGynnad schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:45:
[...]
Het aantal streams is inderdaad beperkt tot 2, dus je kunt het met 1 vriend delen, ervan uitgaande dat je binnen 1 gezin niet meer dan 1 stream gebruikt.
Deze informatie heb ik trouwens van https://www.streamwijzer....-delen-schermen-tegelijk/
U mag Viaplay gebruiken op niet meer dan vier (4) verschillende apparaten per periode van 24 uur.
U kunt content op maximaal twee (2) geregistreerde apparaten tegelijk streamen. Als u echter afzonderlijk hebt betaald voor toegang tot een live-uitzending van een evenement als pay-per-view, kunt u deze content slechts op één (1) geregistreerd apparaat streamen.
Qua sport vind ik F1 en darten wel leuk om te kijken. Maar dat alleen gaat (voorlopig) geen reden zijn om een abonnement af te sluiten. Nu probeer ik een beetje uit te zoeken welke (niet originele) series ze gaan uitzenden. Maar ik kan daar niks van vinden. Iemand misschien een idee welke dat gaan zijn, of waar dat staat?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De regel ‘maximaal 4 apparaten in 24 uur’: dus stel je hebt een gezin van 4 en iedereen heeft op zaterdag een serie of F1kwalificatie bekeken op z’n telefoon of iPad en je zet op zondag de TV aan voor de wedstrijd dan kan dat helemaal niet! Wie verzint dit soort voorwaarden? Totaal niet bruikbaar.
Dit komt vanwege misbruik van account sharing dat ze teruggrijpen op dit soort draconische maatregelen en jij die wel goedwillend bent hier de dupe van bent.zap681 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:39:
De regel ‘maximaal 4 apparaten in 24 uur’: dus stel je hebt een gezin van 4 en iedereen heeft op zaterdag een serie of F1kwalificatie bekeken op z’n telefoon of iPad en je zet op zondag de TV aan voor de wedstrijd dan kan dat helemaal niet! Wie verzint dit soort voorwaarden? Totaal niet bruikbaar.
Wellicht dat ze bij eventuele klachten het aantal devices zullen oprekken of een IP check zullen doen. Nu al roepen dat het onbruikbaar is zonder dat je het in praktijk hebt kunnen testen is voor mij wat voorbarig.
[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 02-02-2022 09:56 ]
Het zal afwachten zijn tot 1 maart, maar hier is al wel deels te zien wat je kan verwachten:ArthurMorgan schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:19:
Qua sport vind ik F1 en darten wel leuk om te kijken. Maar dat alleen gaat (voorlopig) geen reden zijn om een abonnement af te sluiten. Nu probeer ik een beetje uit te zoeken welke (niet originele) series ze gaan uitzenden. Maar ik kan daar niks van vinden. Iemand misschien een idee welke dat gaan zijn, of waar dat staat?
https://www.streamwijzer.nl/viaplay-aanbod/
Niet heel veel spannends waarvoor je echt Viaplay moet afsluiten, dat is toch vooral voor de sportrechten die ze hebben.
Ik zinspeel op Viaplay omdat ik het een jaartje wil proberen. Weet iemand of de apps al in de Google Playstore staan? Met name voor Android TV ben ik benieuwd of Android TV 7 wordt ondersteund.. I know, een Golden Oldie... De site van Viaplay zegt er niks over, maar ik wil later niet voor een verrassing komen te staan dat het alleen maar werkt met een hogere versie.
Iemand die hier iets over kan zeggen?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik dacht 99 euro voor 1 jaar, top aanbieding.
Direct pakken, kun je het alleen met een creditcard 😒
Ideal volgt spoedig staat er. Wacht daar ook nog op.
NVM.
[ Voor 100% gewijzigd door NotSoSteady op 02-02-2022 11:01 ]
https://gostreaming.nl/op...y-app-straks-beschikbaar/Jassy schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:51:
Ik zinspeel op Viaplay omdat ik het een jaartje wil proberen. Weet iemand of de apps al in de Google Playstore staan? Met name voor Android TV ben ik benieuwd of Android TV 7 wordt ondersteund.. I know, een Golden Oldie... De site van Viaplay zegt er niks over, maar ik wil later niet voor een verrassing komen te staan dat het alleen maar werkt met een hogere versie.
Waar staat dat?NotSoSteady schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:57:
720P, is dit een grap?
Dat bleken ze blijkbaar eerst te doen, nu niet meer. Foutje van mijn kant.
720p voor HD Quality & sports
https://help.viaplay.com/nl/internet-speed-recommendations/
(note: dit is de enige info die ik kan vinden over 720p, maar deze page is NIET bereikbaar vanuit de homepage. Sterker nog, viaplay geeft ook niet in de FAQ aan of het 1080p/720p is )
[ Voor 34% gewijzigd door Jackie Moon op 02-02-2022 11:13 ]
Daar staat Android TV - Sony vanaf 2015. Echter zijn er modellen die op Android 8 en op Android 7 zitten.. nog niet heel erg helder in ieder geval. Ik heb dit ook nagevraagd bij Viaplay zelf hoe dit precies zit.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik heb alleen maar deze lijst kunnen vinden:Jassy schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:51:
Smart-tv’s:
- Samsung (modellen vanaf 2016 en nieuwer)
- LG (modellen vanaf 2016 en nieuwer)
- Android TV – Sony (modellen vanaf 2015 en nieuwer)
- Android TV – Philips (modellen vanaf 2015 en nieuwer)
- Android TV – TCL (modellen vanaf 2018 en nieuwer)
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 02-02-2022 11:14 ]
Wat KPN hier over zegt: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htmJackie Moon schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:06:
[...]
720p voor HD Quality & sports
https://help.viaplay.com/nl/internet-speed-recommendations/
(note: dit is de enige info die ik kan vinden over 720p, maar deze page is NIET bereikbaar vanuit de homepage. Sterker nog, viaplay geeft ook niet in de FAQ aan of het 1080p/720p is )
Wat wordt de resolutie van de sportuitzendingen van Viaplay in Nederland?
In Nederland zullen de live sportstreams van Viaplay beschikbaar zijn in resoluties tot Full HD (1080p) en afgespeeld worden met 50 frames per seconde (fps).
tot full hd (1080p) dus.. niet tot en met.. en dus schrijven ze hier dat het 720p50 zal zijn? of is dit teveel aluhoedje en schrijven ze het gewoon raar op
onderstaande staat op het KPN forum genoemd: https://forum.kpn.com/streaming-122/viaplay-bij-kpn-554815
Viaplay zal de Formule 1 streamen in Full HD (1080p) resolutie?
Om de stream in deze resolutie te kunnen bekijken, hebben kijkers een apparaat en een internetverbinding nodig die deze kunnen ontvangen. Kijkers met oudere apparaten of beperkte internetverbindingen krijgen een lagere bitrate.
[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 02-02-2022 12:18 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Kijk eens aan, KPN weet dat je bij de FAQ dit soort dingen moet vermelden
Waarom doet viaplay dit niet?
(kan imho maar 1 reden zijn: 720p. Maw, ik kan ook een 720p video in een 1080p stream 'zetten'.)
Wat zal het raar zijn straks als viaplay uitzend in 720p en KPN in (echt) 1080p
Nogmaals de link (notice de nl): https://help.viaplay.com/nl/internet-speed-recommendations/
"Content that we have available in HD is played in 720p"
[ Voor 25% gewijzigd door Jackie Moon op 02-02-2022 12:24 ]
Ik denk dat het gewoon een 1080p stream zal zijn, KPN doet er zelf niks aan. Je krijgt gewoon een koppeling met je KPN account en viaplay account. Alles werkt vervolgens via ViaPlay apps en infrastructuur. KPN zit daar met hun techniek niet tussen en kan dus niet 720p upscalen naar 1080p op slinkse wijze oid.Jackie Moon schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:19:
[...]
![]()
Kijk eens aan, KPN weet dat je bij de FAQ dit soort dingen moet vermelden
Waarom doet viaplay dit niet?
(kan imho maar 1 reden zijn: 720p. Maw, ik kan ook een 720p video in een 1080p stream 'zetten'.)
Wat zal het raar zijn straks als viaplay uitzend in 720p en KPN in (echt) 1080p
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Duidelijk. Viaplay moet dit toch echt toevoegen/verduidelijken in de FAQ op hun site.spartacusNLD schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:23:
[...]
Ik denk dat het gewoon een 1080p stream zal zijn, KPN doet er zelf niks aan. Je krijgt gewoon een koppeling met je KPN account en viaplay account. Alles werkt vervolgens via ViaPlay apps en infrastructuur. KPN zit daar met hun techniek niet tussen en kan dus niet 720p upscalen naar 1080p op slinkse wijze oid.
HD is niet het zelfde als Full HD.Jackie Moon schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:19:
[...]
Nogmaals de link (notice de nl): https://help.viaplay.com/nl/internet-speed-recommendations/
"Content that we have available in HD is played in 720p"
HD = 720p
Full HD = 1080p
Dus ze zeggen in dit artikel niks raars. Alleen het voegt totaal niks toe, en wekt alleen maar verwarrend. Ze zeggen dus niet dat hun streams in 720p worden uitgezonden..
Als het dadelijk toch een 720p stream blijkt te zijn is je maandabbo ViaPlay zo opgezegd en is F1TV met hun 1080p signaal de beste optie.
[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 02-02-2022 12:33 ]
Weer duidelijk.spartacusNLD schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:30:
[...]
HD is niet het zelfde als Full HD.
HD = 720p
Full HD = 1080p
Dus ze zeggen in dit artikel niks raars. Alleen het voegt totaal niks toe, en wekt alleen maar verwarrend. Ze zeggen dus niet dat hun streams in 720p worden uitgezonden..
Bij mij is anno nu HD: 720p, 1080p of zelfs 1080i, en UHD is 4k
Ja, maar niet als je voor die jaardeal ga. Ik zou toch echt graag een bevestiging zien van Viaplay dat het via hun app 1080p wordt voordat ik een jaarabonnement af ga sluiten.spartacusNLD schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:30:
[...]
HD = 720p
Full HD = 1080p
Als het dadelijk toch een 720p stream blijkt te zijn is je maandabbo ViaPlay zo opgezegd en is F1TV met hun 1080p signaal de beste optie.
720p gaat 'm echt niet worden op een 65". Het is al erg genoeg dat ik van 4K naar 1080p moet...
UHD is niet perse 4K. Kijk maar naar ESPN UHD wat in 1080p uitzendt. Weliswaar met HDR en wat andere snufjes.Jackie Moon schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:33:
[...]
Weer duidelijk.![]()
Bij mij is anno nu HD: 720p, 1080p of zelfs 1080i, en UHD is 4k
De aanbieding is maar geldig tot 28-2. Dus ik denk niet dat je voor die tijd hard bewijs zult gaan krijgen.DutchOwnage schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:39:
[...]
Ja, maar niet als je voor die jaardeal ga. Ik zou toch echt graag een bevestiging zien van Viaplay dat het via hun app 1080p wordt voordat ik een jaarabonnement af ga sluiten.
720p gaat 'm echt niet worden op een 65". Het is al erg genoeg dat ik van 4K naar 1080p moet...
Ze kunnen toch zelf gewoon duidelijkheid verschaffen?? Zo moeilijk is dat niet.spartacusNLD schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:45:
[...]
De aanbieding is maar geldig tot 28-2. Dus ik denk niet dat je voor die tijd hard bewijs zult gaan krijgen.
Ze zullen het vast kunnen, of ze het ook doorhebben dat (een klein deel) van de potentiele gebruikers hier behoefte aan heeft? Ik denk het niet.DutchOwnage schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:46:
[...]
Ze kunnen toch zelf gewoon duidelijkheid verschaffen?? Zo moeilijk is dat niet.
t.net zal geen goede afspiegeling zijn van wat er leeft onder hun doelgroep.
Dat laatste is schijnbaar ook geen zekerheid, gezien het z.g. UHD kanaal van ESPNJackie Moon schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:33:
[...]
Weer duidelijk.![]()
Bij mij is anno nu HD: 720p, 1080p of zelfs 1080i, en UHD is 4k <<
V.w.b. de streamingkwaliteit, even terugrekenen naar Mbit per sec. en je kan iig een inschatting maken hoe "goed" die 720p of 1080p stream kan zijn.
When you stream at the Highest (HD), consumption is up to 2.5 GB/h.
Ter vergelijking, F1TV zit op zo'n 3.5GB/h voor zijn/haar 1080p stream (heb ik vluchtig even uitgerekend).
Testing, one, two ...
Een klein deel?spartacusNLD schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:47:
[...]\
Ze zullen het vast kunnen, of ze het ook doorhebben dat (een klein deel) van de potentiele gebruikers hier behoefte aan heeft?
Elk streaming platform zet in de FAQ wat de uitzendkwaliteit is: 1080p,4k, bitrate, surround of stereo geluid, hdr, dolby vision.
Disney+
Prime
Netflix
HBO Max
F1TV
etc
...
behalve Viaplay
Volgens dit artikel gaat Formule 1 in Full HD 1080p50 uitgezonden worden:
Formule 1 in Full HD
En dat is goed nieuws voor Formule 1-liefhebbers. "Wij kunnen daarom bevestigen dat Formule 1 – evenals de meeste andere belangrijke live-evenementen – in Nederland zal worden gestreamd in 1080P/50 op alle apparaten die dit ondersteunen vanaf het moment dat Viaplay in maart de Nederlandse markt binnenstapt", bevestigt NENT aan Totaal TV.
In de afgelopen maanden is dit punt hier op het forum al meerdere malen uitgebreid besproken. Viaplay heeft aangegeven dat ze F1 in 1080p gaan uitzenden. De bron is in dit topic of in het topic van 'F1 kwaliteit en waar te kijken' wel te vinden.DutchOwnage schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:46:
[...]
Ze kunnen toch zelf gewoon duidelijkheid verschaffen?? Zo moeilijk is dat niet.
Ze hebben het een keer in een persbericht oid aangegeven.
Volgens mij was 720p HD ReadyspartacusNLD schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:30:
[...]
HD = 720p
Full HD = 1080p
viaplay kun je met ideal betalensoccerroos schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:53:
Ik dacht 99 euro voor 1 jaar, top aanbieding.
Ik krijg dit:
Betaalpas kiezen
Mogelijkheid om met iDeal te betalen komt spoedig!
Hetzelfde hier inderdaad:soccerroos schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:02:
[...]
Ik krijg dit:
Betaalpas kiezen
Mogelijkheid om met iDeal te betalen komt spoedig!
/f/image/xS96xdKsazt7ezdwvUeyvd4W.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie in die screenshots dat je ook een vouchercode kunt invoeren voor korting. Misschien komen er nog leuke codes online ergens...
I intend to live forever. So far, so good.
Wat mij nog het meeste dwarszit is dat Viapay niet eens duidelijk kan maken waarom je hier zelfs met korting, €99 voor moet betalen. Wat gaan ze nu precies leveren rondom een race weekend? Hoe kijk je? Heb je net zoals met F1TV ook aparte onboards? Wordt het commentaar doorgezet aan F1TV? Wat leveren Coulthard en Häkkinen precies? Wat is de opzet en insteek van de studio? Wat zijn die exclusieve dingen met Verstappen? Kortom, wat is je product?
Want tot dusver is het enige dat ik weet van Viaplay is hoeveel het kost en zo ongeveer de enige verbetering voor mij is dat je geen creditcard nodig hebt...
Want tot dusver is het enige dat ik weet van Viaplay is hoeveel het kost en zo ongeveer de enige verbetering voor mij is dat je geen creditcard nodig hebt...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Juist... de aanbieding is leuk... maar stel het is echt niets? En je hebt toch een jaarabonnement afgesloten? Ik kies daarom keurig voor 1 maandje eerst. Liever €49 teveel betalen als het uiteindelijk wel bevalt, dan €89,01 weggooien als het één en al irritatie is en ik na 1 maand dagelijks kan opzeggen.
Edit: alle andere sporten op Viaplay kunnen mij tot nu toe niet bekoren en dat zal ook niet snel wijzigen.
Edit: alle andere sporten op Viaplay kunnen mij tot nu toe niet bekoren en dat zal ook niet snel wijzigen.
[ Voor 17% gewijzigd door CreativeS op 02-02-2022 17:33 ]
Volgens onze datumnotatie wel, maar de Amerikaanse datumnotatie is 03-01-2022, offwel 1 maart 2022.upje schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:28:
En het streamen start op 3 januari….Tot nu toe maakt viaplay nogal een amateuristische indruk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tsja het is niet alleen F1, anders was de prijs wel anders geweest.DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:57:
Wat mij nog het meeste dwarszit is dat Viapay niet eens duidelijk kan maken waarom je hier zelfs met korting, €99 voor moet betalen. Wat gaan ze nu precies leveren rondom een race weekend? Hoe kijk je? Heb je net zoals met F1TV ook aparte onboards? Wordt het commentaar doorgezet aan F1TV? Wat leveren Coulthard en Häkkinen precies? Wat is de opzet en insteek van de studio? Wat zijn die exclusieve dingen met Verstappen? Kortom, wat is je product?
Je kijkt straks ook naar Premier League (vanaf seizoen 22-23) en de Duitse Bundesliga.
Voor dartfans zoals ik kan ik ook de PDC toernooien kijken, daarmee wordt Videoland (€ 10,99) straks weer opgezegd. Net als dat Ziggo Sport Totaal hier is opgezegd (€14,99).
⏩ PVOutput☀️
En als ik, net zoals waarschijnlijk velen, nu helemaal niks geef om die series, darten, voetbal of F1 maar alleen een van die dingen wil hebben? Verder laten we wel wezen, de primaire interessefactor hier is de Formule 1 en dat weten ze bij NENT ook echt wel. Het minste dat je dan kan doen is duidelijk maken wat je precies gaat aanbieden voordat je met een "geweldige" aanbieding komt dat het nog "maar" €99 is.Quad schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:29:
[...]
Tsja het is niet alleen F1, anders was de prijs wel anders geweest.
Je kijkt straks ook naar Premier League (vanaf seizoen 22-23) en de Duitse Bundesliga.
Voor dartfans zoals ik kan ik ook de PDC toernooien kijken, daarmee wordt Videoland (€ 10,99) straks weer opgezegd. Net als dat Ziggo Sport Totaal hier is opgezegd (€14,99).
Want ze doen hier een typische gevalletje "fear of missing out". Aanbieding voordat de dienst er is en niks zeggen over die dienst. Inmiddels zou gepaste terughoudendheid hier de normale reactie moeten zijn. Er zijn namelijk nogal wat voorbeelden op te sommen waar je niet bepaald waar voor je geld kreeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Je weet inderdaad nog vrij weinig. De gratis darts streams werden gedragen door Nieuwlaat. Met die man hebben ze wat dat betreft geluk mee dat die dat opvangt. Het is immers ook gratis, dan klagen we voor dit keer maar niet over de 30fps (wel full HD) Morgen eens kijken hoe de premier league wordt aangeboden.
Verder wordt het wat mij betreft via de provider proberen en ga zeker niet voor een jaarabonnement. Het wordt een app met streams, maar hoeveel en hoe of wat nog geen idee.
Als je safe wil zitten F1tvpro erbij houden
Verder wordt het wat mij betreft via de provider proberen en ga zeker niet voor een jaarabonnement. Het wordt een app met streams, maar hoeveel en hoe of wat nog geen idee.
Als je safe wil zitten F1tvpro erbij houden
Ik snap je zorg maar de aanbieding van €99 is geldig tot 28 februari. Ik ga er wel vanuit dat in de laatste week toch wel meer duidelijk zal zijn en dat je dan alsnog een weloverwogen besluit kunt nemen. Ik kijk dus nog even de kat uit de boom totdat er meer duidelijk is.DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:35:
[...]
En als ik, net zoals waarschijnlijk velen, nu helemaal niks geef om die series, darten, voetbal of F1 maar alleen een van die dingen wil hebben? Verder laten we wel wezen, de primaire interessefactor hier is de Formule 1 en dat weten ze bij NENT ook echt wel. Het minste dat je dan kan doen is duidelijk maken wat je precies gaat aanbieden voordat je met een "geweldige" aanbieding komt dat het nog "maar" €99 is.
Want ze doen hier een typische gevalletje "fear of missing out". Aanbieding voordat de dienst er is en niks zeggen over die dienst. Inmiddels zou gepaste terughoudendheid hier de normale reactie moeten zijn. Er zijn namelijk nogal wat voorbeelden op te sommen waar je niet bepaald waar voor je geld kreeg.
https://www.nentgroup.com...ution-partnership-1984534
Viaplay and T-Mobile Netherlands enter distribution partnership
- Viaplay available as add-on subscription for T-Mobile's TV and internet customers
- Four months' free Viaplay access offered to new T-Mobile broadband subscribers
- Streaming service to launch in the Netherlands on 1 March
Viaplay and T-Mobile Netherlands enter distribution partnership
- Viaplay available as add-on subscription for T-Mobile's TV and internet customers
- Four months' free Viaplay access offered to new T-Mobile broadband subscribers
- Streaming service to launch in the Netherlands on 1 March
T mobile: viaplay eerste 4 maanden gratis (voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten indien huidige abonnement wordt verlengd met 1 jaar)
https://www.t-mobile.nl/t...nderpakketten/viaplay#se6
Ziggo doet het dus maar erg magertjes met hun "kortingen"
Bij Ziggo hoef je je echter niet voor een jaar te committeren aan Ziggo om korting te krijgen. Bij T-Mobile (waarbij je overgaat naar de nieuwe, duurdere tarieven) moet dat wel.dwdd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:02:
T mobile: viaplay eerste 4 maanden gratis (voor nieuwe klanten en voor bestaande klanten indien huidige abonnement wordt verlengd met 1 jaar)
Maar dan heb je nog steeds niet het werkelijke programma gezien... hoe de verhoudingen zijn binnen het programma en welke mandaat Coronel heeft gekregen om lekker tegendraads te zijn (wat ik niet eens vervelend vind, maar dat doet er nu niet toe). Kortom, ook JIJ weet nog steeds niet hoe het allemaal gaat werken. Ja, de presentatoren die er zijn, zijn bekend... meer niet. Ook tussen Sky F1 UK, Sky F1 IT en Sky F1 Deutschland zit enorm veel verschil, ook al vallen ze alle drie onder Sky F1. Je kan het wel allemaal willen goedpraten... maar bijna alles is voor iedereen nog speculatief.Miki schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:11:
Ik snap je zorg maar de aanbieding van €99 is geldig tot 28 februari. Ik ga er wel vanuit dat in de laatste week toch wel meer duidelijk zal zijn en dat je dan alsnog een weloverwogen besluit kunt nemen. Ik kijk dus nog even de kat uit de boom totdat er meer duidelijk is.
[ Voor 5% gewijzigd door CreativeS op 03-02-2022 13:30 ]
Denk je dat nou echt? Ik niet. Ziggo Sport Totaal was ook niet goedkoper... ook al was F1 een groot onderdeel van het hele pakketQuad schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:29:
Tsja het is niet alleen F1, anders was de prijs wel anders geweest.
F1 only zou ik een lager abo prijs verwachten.CreativeS schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:33:
[...]
Denk je dat nou echt? Ik niet. Ziggo Sport Totaal was ook niet goedkoper... ook al was F1 een groot onderdeel van het hele pakket
Voor alle darts liefhebbers, de eerste Premier league uitzending is nu live te volgen via YouTube:
[YouTube: 2022 Premier League Darts - Motorpoint Arena, Cardiff]
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 03-02-2022 20:19 ]
⏩ PVOutput☀️
Wishful thinking...Quad schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:18:
F1 only zou ik een lager abo prijs verwachten.
Zag bij een vriend van me dat ze via IPTV (denk ik, of schotel oid) ook al de 8 Viaplay kanalen hadden waarvan de eerste darts uitzond. Rest stond op testbeeld.Quad schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:18:
[...]
F1 only zou ik een lager abo prijs verwachten.
Voor alle darts liefhebbers, de eerste Premier league uitzending is nu live te volgen via YouTube:
[YouTube: 2022 Premier League Darts - Motorpoint Arena, Cardiff]
Ziggo is marketing technisch natuurlijk ook de default voor een hele grote doelgroep. Ziggo is de kabel en wie tv wil neemt kabel. Tv over internet voelt toch als een tweede keus voor nerds voor veel mensen.dwdd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:02:
Daarom zal Ziggo minder moeite hoeven doen om de klanten vast te houden dan andere providers waarvan de klantenbase inmiddels los is van het idee dat kabel de standaard is.
alles kan off-topic
En een duidelijke hint dat het volgend jaar nog duurder wordt.upje schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:28:
En het streamen start op 3 januari….Tot nu toe maakt viaplay nogal een amateuristische indruk.
alles kan off-topic
Crosspost van het F1 uitzendingen topic:
Lees dat Ziggo voor toekomstige Viaplay abonnees de Mediabox Next aanbiedt, mocht je die nog niet hebben. Hier zou de Viaplay app op moeten komen te draaien. Je kan een interesse formulier invullen waarbij je een persoonlijk aanbod krijgt mocht je nog geen Mediabox Next hebben.
https://www.ziggo.nl/tele...t/interesseformulier-next
Lees dat Ziggo voor toekomstige Viaplay abonnees de Mediabox Next aanbiedt, mocht je die nog niet hebben. Hier zou de Viaplay app op moeten komen te draaien. Je kan een interesse formulier invullen waarbij je een persoonlijk aanbod krijgt mocht je nog geen Mediabox Next hebben.
Bron: zie de FAQ op https://www.ziggo.nl/klan.../online-tv-kijken/viaplayVanaf 1 maart kijk je bij ons Viaplay met een abonnement
Kijk je het liefst via een Mediabox Next? Vraag dan hieronder een wissel aan van je Mediabox of CI+ module.
Afhankelijk van je huidige abonnement ga je met de Mediabox Next misschien 50 cent per maand meer betalen. Ben je een zakelijke klant? Dan kan het zo zijn dat je tot 3 euro per maand meer gaat betalen. Hoe dat precies zit, zie je op het moment dat je bestelt.
Let op! Dit is een inschrijfformulier, het is geen bestelling. Als je aanvraag akkoord is, dan krijg je binnen een paar weken een e-mail met een unieke bestellink voor de Mediabox Next.
Stomme vraag: maar werkt deze ook zonder COAX? Of is dat weer die andere?ElementriX schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:51:
Crosspost van het F1 uitzendingen topic:
[...]
Bron: zie de FAQ op https://www.ziggo.nl/klan.../online-tv-kijken/viaplay
----
Hopelijk reageert de site van Viaplay wel sneller dan momenteel het geval is. Ik hield mijn hart vast bij de betaling (actie), wat ging dat langzaam.
Gaat KPN nou zenders toevoegen (zoals ook met het Ziggo sportpakket via KPN), of gaan we via een app op tv Viaplay kijken (zoals Netflix)?
Zoals Netflix.pilskes schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:01:
Gaat KPN nou zenders toevoegen (zoals ook met het Ziggo sportpakket via KPN), of gaan we via een app op tv Viaplay kijken (zoals Netflix)?
Een app op je tv of je decoder.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Het is toch al tijden bekend in media en op fora dat Viaplay alleen beschikbaar zal zijn via een app. Ziggo voegt deze op tijd toe aan de Next en KPN kan nog niets beloven, maar zal het - gezien de problemen met de Videoland-app op oudere modellen - wel alleen richting de VIP5202 pushen.pilskes schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:01:
[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 05-02-2022 12:07 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
https://forum.kpn.com/streaming-122/viaplay-bij-kpn-554815Hoe kan ik Viaplay kijken vanaf maart?
Viaplay kun je straks kijken via smart TV's; iOS en Android smartphones en tablets; Chromecast en Apple TV; en PC en Mac. Het is vanaf maart nog niet mogelijk om Viaplay ook via de KPN tv-ontvanger te kunnen kijken. Mochten hier ontwikkelingen in zijn, dan laten we het uiteraard weten.
Dat draadje maar in de gaten houden, maar als KPN de app niet op tijd klaar heeft, slaan ze wel een flater.
Hm fijn. Op mijn Samsung TV kan ik geen Viaplay app installeren zo te zien (kan hem niet vinden bij de installeerbare apps). Had ik ook eigenlijk niet verwacht. Maar nu zie ik op de site dat je voor Windows Silverlight moet hebben, maar Microsoft heeft vorig jaar de stekker uit Silverlight getrokken, dus hoe zit dat dan? Ik ga dat echt niet installeren. Sowieso heb ik niet zo'n zin om via browser te streamen. Dat loopt bij mij nooit vloeiend.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
De app zal beschikbaar zijn op Samsung tv's (modellen vanaf 2016 en nieuwer)josh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:20:
Hm fijn. Op mijn Samsung TV kan ik geen Viaplay app installeren zo te zien (kan hem niet vinden bij de installeerbare apps). Had ik ook eigenlijk niet verwacht. Maar nu zie ik op de site dat je voor Windows Silverlight moet hebben, maar Microsoft heeft vorig jaar de stekker uit Silverlight getrokken, dus hoe zit dat dan? Ik ga dat echt niet installeren. Sowieso heb ik niet zo'n zin om via browser te streamen. Dat loopt bij mij nooit vloeiend.
Dank. Die van mij is van 2015, helaas.
Ik kijk eerlijk gezegd nergens meer van op @tweakduke. En aangezien ik niet in alles afhankelijk wil zijn van de ISP, dan maar zelf voor een apparaat gekozen wat wel voorzien kan worden van de Viaplay-app.tweakduke schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:16:
Dat draadje maar in de gaten houden, maar als KPN de app niet op tijd klaar heeft, slaan ze wel een flater.
je kan ook de Next bestellen daar komt de app op 1 Maart op volgens mijn.josh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:24:
Dat is leuk, maar ik heb geen Ziggo. Ik heb glasvezel (T-Mobile, voorheen Vodafone).pronkje schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:53:
[...]
je kan ook de Next bestellen daar komt de app op 1 Maart op volgens mijn.
Andere optie is een Chromecast, maar ook dat is verre van ideaal.
Nieuwe TV dan maar? Mijn moeder had interesse in mijn huidige TV. Cinemember werkt ook niet op mijn TV (ook vanaf 2016), dus dat zou wel mooi zijn, ware het niet dat de Cinemember site zegt 2016-2021. Dus nieuwe modellen dan weer niet!?
Hou aub in het vervolg even rekening met het feit dat niet iedereen bij Ziggo zit om diverse redenenpronkje schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:53:
je kan ook de Next bestellen daar komt de app op 1 Maart op volgens mijn.
Ik heb dus een Apple TV 4K aangeschaft. Daar komt samen met F1TV Pro (en andere apps) ook de app van Viaplay op. Dat is wel ideaal, al is het natuurlijk wel een ontzettend mooi excuus om een nieuwe TV te kopenjosh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:57:
Nieuwe TV dan maar? Mijn moeder had interesse in mijn huidige TV. Cinemember werkt ook niet op mijn TV (ook vanaf 2016), dus dat zou wel mooi zijn, ware het niet dat de Cinemember site zegt 2016-2021. Dus nieuwe modellen dan weer niet!?
[ Voor 55% gewijzigd door CreativeS op 05-02-2022 14:07 ]
Ik zit inderdaad ook naar Apple TV optie te kijken. Ik heb alleen geen iPhone of Macbook of zo. Geen idee of dat een bezwaar is. Al ben ik wel van plan om ergens dit jaar en Macbook te kopen. Ben er niet zo'n fan van dat de Chromecast geen ethernet aansluiting heeft. Daar zijn wel weer adapters voor, maar toch. Alleen geen idee of een Apple TV vloeiend werkt op een TV uit 2015. Die HDMI poorten op mijn TV zullen wel niet veel bandbreedte hebben. Tot op heden loopt iig alles veel soepeler vanuit een app op mijn TV dan via een HDMI poort.CreativeS schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:04:
[...]
Hou aub in het vervolg even rekening met het feit dat niet iedereen bij Ziggo zit om diverse redenen
[...]
Ik heb dus een Apple TV 4K aangeschaft... daar komt samen met F1TV Pro (en andere apps) ook de app van Viaplay op. Dat is wel ideaal. Al is het natuurlijk wel een ontzettend mooie excuus om een nieuwe TV te kopen
IPTV zal sowieso niet via de schotel gaan, lijkt mij?matthijst schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:27:
[...]
Zag bij een vriend van me dat ze via IPTV (denk ik, of schotel oid) ook al de 8 Viaplay kanalen hadden waarvan de eerste darts uitzond. Rest stond op testbeeld.
Maar bij mijn IPTV provider staan alle zenders gewoon al netjes in het lijstje (wel beeld, met previews; maar geen uitzendingen) . Ga mij daar verder niet over uitlaten; zal hier niet mogen besproken worden.
Nee, maar het blijft krom dat je bij 'een IP boer' wel een stream krijgt en die bijvoorbeeld kan afspelen via een VLC, eigen media player (m3u), etc. Vaak krijgt je ook nog een hogere bitrate ook.TomTom1990 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:13:
[...]
IPTV zal sowieso niet via de schotel gaan, lijkt mij?
Maar bij mijn IPTV provider staan alle zenders gewoon al netjes in het lijstje (wel beeld, met previews; maar geen uitzendingen) . Ga mij daar verder niet over uitlaten; zal hier niet mogen besproken worden.
Ik snap dat ze het laagdrempelig willen houden, maar technisch en uit beveiliging van de stream/DRM, zou het prima direct kunnen.
Maar dat is inderdaad een andere discussie en IPTV kan illegaal zijn opgesteld.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 05-02-2022 14:18 ]
Wacht eerst even hoe de vlag erbij hangt op 1 maart. Je kan via een Google Chromecast met Google TV straks de app erop zetten.josh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:20:
⏩ PVOutput☀️
Je hebt niet echt een iPhone nodig voor installatie. het is wel handig, maar niet nodig.josh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:11:
Ik zit inderdaad ook naar Apple TV optie te kijken. Ik heb alleen geen iPhone of Macbook of zo. Geen idee of dat een bezwaar is.
Alles valt of staat met goede HDMI-kabels, ik dacht ook dat de HDMI-kabels die geleverd waren bij de 4K-mediaboxen van mijn provider (voorheen Ziggo, nu KPN) voldoende waren, maar bleken dus de zwakste schakel, maar die discussie is hier eigenlijk offtopic.Tot op heden loopt iig alles veel soepeler vanuit een app op mijn TV dan via een HDMI poort.
Ik heb alles gewoon op mijn zgemma kastjes geflasht. Kan in feite, heel Europa aan, VS, Netflix, zelfs de films die op dit moment in de bioscoop spelen kan ik met ondertiteling 4k kijken via de kastjes.HollowGamer schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:17:
[...]
Nee, maar het blijft krom dat je bij 'een IP boer' wel een stream krijgt en die bijvoorbeeld kan afspelen via een VLC, eigen media player (m3u), etc.
Ik snap dat ze het laagdrempelig willen houden, maar technisch en uit beveiliging van de stream/DRM, zou het prima direct kunnen.
Maar dat is inderdaad een andere discussie en IPTV kan illegaal zijn opgesteld.
Gewoon een plugin in op openpli zeg maar
[ Voor 5% gewijzigd door TomTom1990 op 05-02-2022 14:21 ]
Op hun Site staat gewoon dat dat gewoon kan https://www.t-mobile.nl/z...ijgen§ion=Particulier wel met een nieuw Internet abonnement dus misschien oude opzeggen en een nieuwe nemen als dat kanjosh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:57:
[...]
Dat is leuk, maar ik heb geen Ziggo. Ik heb glasvezel (T-Mobile, voorheen Vodafone).
Andere optie is een Chromecast, maar ook dat is verre van ideaal.
Zal niet via de STB of T-Mobile TV app gaan verwacht ik. Je kan dan waarschijnlijk met je TV gegevens inloggen op de app van Viaplay zoals nu bij ESPN en Ziggo Sport Totaal ook het geval is.pronkje schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:22:
[...]
Op hun Site staat gewoon dat dat gewoon kan https://www.t-mobile.nl/z...ijgen§ion=Particulier wel met een nieuw Internet abonnement dus misschien oude opzeggen en een nieuwe nemen als dat kan
⏩ PVOutput☀️
Dat zou ook voor LG TV's gelden maar voor mijn 2015 Oled model is de app ook beschikbaar, dus niet te vroeg de handdoek in de ring gooien. Indien jij de landinstelling voor je TV kunt wijzigen naar Noorwegen (niet de taal, het land), dan kun je mogelijk al zien of die app er voor je model TV is. Dat was voor mij namelijk wel het geval.josh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:24:
Testing, one, two ...
Ik had al op de T-Mobile Thuis website gekeken, maar daar staat dat het met een app moet. Sowieso lijkt het er op dat niemand het voorlopig als TV kana(a)l(en) gaat aanbieden, zoals Ziggo Sport Totaal.pronkje schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:22:
[...]
Op hun Site staat gewoon dat dat gewoon kan https://www.t-mobile.nl/z...ijgen§ion=Particulier wel met een nieuw Internet abonnement dus misschien oude opzeggen en een nieuwe nemen als dat kan
https://community.t-mobil...-en-darts-genieten-337386Met de Viaplay app kijk je alles, waar en wanneer je maar wilt. Kijk Viaplay thuis via de app op je smart-tv. Of stream vanuit de app op je smartphone via Chromecast of Apple TV. Daarnaast kan je Viaplay ook via je laptop, PC, tablet en smartphone kijken via de Viaplay app of de Viaplay website.
Nja, er zijn meer diensten waarvan de app alleen op Samsung TVs vanaf 2016 werkt, en geen daarvan kan ik de app vinden dus ik vermoed dat het met een bepaalde aanpassing in Tizen heeft te maken, die niet compatible is met oudere TVs op Tizen.hardware-lover schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:01:
[...]
Dat zou ook voor LG TV's gelden maar voor mijn 2015 Oled model is de app ook beschikbaar, dus niet te vroeg de handdoek in de ring gooien. Indien jij de landinstelling voor je TV kunt wijzigen naar Noorwegen (niet de taal, het land), dan kun je mogelijk al zien of die app er voor je model TV is. Dat was voor mij namelijk wel het geval.
Maar goed, dit is een bekend probleem van Smart TVs in het algemeen.
edit:
Ik lees nu overigens dat T-Mobile ook een app heeft voor moderne TVs als ook Chromecast met Google TV en Apple TV. Kan ik het trage TV kastje weggooien en de ethernet kabel en hdmi aansluiting gebruiken daarvan (heb voor beiden geen poort meer vrij). Zal wel een Chromecast of Apple TV worden dan.
https://community.t-mobil...-app-voor-smart-tv-333670
[ Voor 38% gewijzigd door josh-hill op 05-02-2022 15:32 ]
Precies, zo staat het ook op hun site. Geen app direct op de decoder. Veelal is de oplossing dan een moderne mediaplayer met appsQuad schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:58:
Zal niet via de STB of T-Mobile TV app gaan verwacht ik. Je kan dan waarschijnlijk met je TV gegevens inloggen op de app van Viaplay zoals nu bij ESPN en Ziggo Sport Totaal ook het geval is.
[ Voor 7% gewijzigd door CreativeS op 05-02-2022 15:16 ]
Gecheckt, IPTV was het inderdaadTomTom1990 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:13:
[...]
IPTV zal sowieso niet via de schotel gaan, lijkt mij?
Standaard pakket waar t bij in zit.
Ik zie het inderdaad staan, zou wel heel slecht zijn als ze echt Silverlight willen gebruiken voor windowsjosh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:20:
Maar nu zie ik op de site dat je voor Windows Silverlight moet hebben, maar Microsoft heeft vorig jaar de stekker uit Silverlight getrokken, dus hoe zit dat dan? Ik ga dat echt niet installeren. Sowieso heb ik niet zo'n zin om via browser te streamen. Dat loopt bij mij nooit vloeiend.

Cloud ☁️
Zo, even iets algemerer gemaakt. Er zijn meer wegen die naar Android/Google TV leiden 😏josh-hill schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:14:
[knip]
edit:
Ik lees nu overigens dat T-Mobile ook een app heeft voor moderne TVs als ook Chromecast met Google TV mediaspeler met Android/Google TV of Apple TV. Kan ik het trage TV kastje weggooien en de ethernet kabel en hdmi aansluiting gebruiken daarvan (heb voor beiden geen poort meer vrij). [knip]
Testing, one, two ...
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2