[ZT] Peter R de Vries neergeschoten Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.793 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:12
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:46:
Echt, alsof een huurmoordenaar zich laat afschrikken door zwaardere straffen. Populistisch gezever.
Geen enkele straf in een democratische rechtsstaat zal qua afschrikwekkende werking het 'winnen' van de wraak van de criminele organisatie, ook voor deze loopjongen geldt 'praten is slapen'...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mel33 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:46:
[...]

Ja in 1980 hadden ze daar al mee moeten beginnen, maar het blijft bij populisme tot 2021 nu aan toe.

We hebben 20.000 verkeersagenten en maar 40 op zware criminaliteit (gok ik)
Lekker denigrerende opmerking aan de dames en heren die zich al tijden de tering werken bij de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

JoteW schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:48:
Ik schakel wel even over naar de wedstrijd, hoor het vanavond om 23:00 wel..
Sluit goed op elkaar aan, zolang er geen verlenging is na 90 minuten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee hoe het kan dat er bij die pagina staat dat t al 10 uur geleden was gepost ?

https://www.google.nl/sea...-8&hl=nl-nl&client=safari

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:19
Het is rust...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 20:55

Mach

[END]Avengers

Net rust 😁

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:11
XWB schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:41:
[...]

Hm, Bart de Wever is heus geen populist. Hij heeft oprecht het beste voor met Antwerpen.
Met alle respect maar dan ken je hem en vooral zijn partij niet goed. Maar soit die discussie wil ik hier nu niet voeren.

Feit is dat heel zijn "War on Drugs" compleet niet werkt en het zal echt niet aan de middelen of zelf wil liggen want als hij effectief dat misdaadmilieu een halt zou kunnen toeroepen dan is hij de grote held en daar smacht hij naar.

Uit armoede heeft hij proberen de kraak van Sky ECC op zijn hoed te spelden... al bleek later dat in het Antwerpse korps een hoofdinspecteur zat die op de payroll stond van de georganiseerde misdaad. Dat helpt al helemaal niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DennusB schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:49:
Iemand enig idee hoe het kan dat er bij die pagina staat dat t al 10 uur geleden was gepost ?

Ik heb wel vaker gezien dat dat niet klopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Blue-eagle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:48:
Fascinerend hoe personen als de Vries zonder bescherming door de stad durven te lopen. Van Gogh en Fortuyn werden ook zomaar neergeschoten. De Vries had ook de nodige bedreigingen tegen zich van grote criminele jongens. Er stond in ieder geval één maar ongetwijfeld meerdere prijzen op zijn hoofd...

Waarom zorgde (of zorgt) hij niet voor politiebescherming en/of privé bescherming? Ik zeg niet "dit is het lot tarten", ik zeg: "dit is het criminelen wel érg makkelijk maken". Why...
Ooit gehoord wat voor leven Wilders nu heeft? Met 24/7 beveiliging verlies je eigenlijk alles wat leuk is aan het leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
celshof schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:47:
[...]
Bijvoorbeeld door softdrugs (zowel verkoop als productie) te legaliseren en uit het criminele circuit te halen.
Softdrugs gaat het allang niet meer om, Cocaine, MDMA etc daar gaat het om. En Nederland is net als voor alle andere handel ook een doorvoerland. Softdrugs legaliseren zal weinig veranderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:23

basdej

OutSystems Consultant

zal wel iets met tijdzones te maken hebben. :+

Hoi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
pagani schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:50:
[...]

Ooit gehoord wat voor leven Wilders nu heeft? Met 24/7 beveiliging verlies je eigenlijk alles wat leuk is aan het leven.
En zo leuk was z’n leven al niet. Als je altijd zo boos bent op de wereld.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:45

DevWouter

Creator of Todo2d.com

DR!5EQ schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:43:
Kan iemand mij uitleggen waarom de media altijd met reacties van politici bn-ers etc komen bij dergelijke berichtgeving? Ik vind het zo niet boeiend.
Omdat mensen iets willen zien en horen. BN-ers zijn over het algemeen fijn om naar te kijken en kunnen vaak prachtig vertellen. Hierdoor heeft het rest van het team tijd om onderzoek te doen en het volgende script (voor de nieuwslezer) samen te stellen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:22
MikeyMan schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:49:
[...]

Lekker denigrerende opmerking aan de dames en heren die zich al tijden de tering werken bij de politie.
Nee hoor, is gewoon een duiding, meer niet.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:14
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:51:
[...]

Misschien houdt hij van boos zijn, dan was z'n leven dus wel heel leuk?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

De Vries is een raar figuur met rare trekjes en zonder twijfel deed hij zelf ook dingen die het daglicht niet mogen zien. Dat dit ging gebeuren was gewoon een kwestie van tijd.. ik verbaas me dat het nu pas is gebeurt eerlijk gezegd. Je wenst het niemand, *knip* Ongepast.

[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 21:58 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Klopt zelden wat van die tijden bij Google, ze maken er altijd een puinhoop van met die tijden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Mag het ook weer ophouden met die politieke discussies. Dat is iets voor morgen als er hopelijk meer duidelijk is en minder emotie speelt, niet nu.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
MikeyMan schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:49:
[...]

Dit is toch geen waardeoordeel van hun werk en hun inzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:10
Blue-eagle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:48:
Fascinerend hoe personen als de Vries zonder bescherming door de stad durven te lopen. Van Gogh en Fortuyn werden ook zomaar neergeschoten. De Vries had ook de nodige bedreigingen tegen zich van grote criminele jongens. Er stond in ieder geval één maar ongetwijfeld meerdere prijzen op zijn hoofd...

Waarom zorgde (of zorgt) hij niet voor politiebescherming en/of privé bescherming? Ik zeg niet "dit is het lot tarten", ik zeg: "dit is het criminelen wel érg makkelijk maken". Why...
Je kunt iemand moeilijk gedwongen beveiligen lijkt me.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:48:
[...]

Stel je kandidaat zodat de wereld gered kan worden, want hoe gaat dat spreekwoord nu, iets met wal en stuurlui. Ik vind het allemaal behoorlijk offtopic, maar hoe dit alles nu zo politiek geworden is..... Er is iemand neergeschoten, dit is toch geen verkiezingsdebat?
Beleid -> ordening -> gedrag. Ik kan best begrijpen dat iemand de opmerking maakte. Zeker in relatie tot het onderwerp bij deze kwestie, georganiseerde misdaad. Hoe gevoelig ook, de impact van varianten van populisme is gewoon gigantisch. Meestal valt dat buiten blikveld.

Dat een paar gebruikers dus even een zijstap maken, zo vreemd niet.

*knip*
Even niet gaan wijzen op elkaar aub. en zie DaniëlWW2 in "Peter R de Vries neergeschoten"

[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 22:00 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
[...]

Volgens Peter R de Vries zelf stond hij op een dodenlijst van Taghi, en dat is toch wel iets om heel serieus te nemen. Ik wil de dreiging op Wilders niet marginaliseren maar als je ziet waar Taghi tot in staat is gebleken is op zijn dodenlijst staan wel heel serieus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:32

FreakNL

Well do ya punk?

Mel33 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:46:
[...]

Ja in 1980 hadden ze daar al mee moeten beginnen, maar het blijft bij populisme tot 2021 nu aan toe.

We hebben 20.000 verkeersagenten en maar 40 op zware criminaliteit (gok ik)
Vooralsnog vallen er in het verkeer meer (onschuldige) slachtoffers dan in de zware criminaliteit.

Doet niks af dat dit gewoon zeer treurig is hoor, maar populistische one-liners schieten we weinig mee op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:51:
[...]

Als je beetje hebt meegekregen hoe het in de politiek is gegaan de afgelopen maanden, is het een wonder dat de burger niet continu aan het demonstreren is. Wilders is een blaaskaak, maar hij legt wel de vinger op de pijnpunten. Jammer dat ie het op een theatrale manier doet waardoor het heel zwart wit lijkt. Maar de n nederlandse politiek is niet echt iets om trots op te zijn....

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dat was nog eens rapportage bij het ziekenhuos van rtl…

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:38

Wokschotel

Op 6 wielen

Die beveiliger 8)7

‘U moet de opnames wissen’

We zijn live.

[ Voor 64% gewijzigd door Wokschotel op 06-07-2021 21:54 ]

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bedankt voor de suggestie, we zullen ernaar kijken.

[ Voor 78% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 22:14 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• carpebios
Virtuozzo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:52:
[...]

Beleid -> ordening -> gedrag. Ik kan best begrijpen dat iemand de opmerking maakte. Zeker in relatie tot het onderwerp bij deze kwestie, georganiseerde misdaad. Hoe gevoelig ook, de impact van varianten van populisme is gewoon gigantisch. Meestal valt dat buiten blikveld.

Dat een paar gebruikers dus even een zijstap maken, zo vreemd niet.

knip
Modbreak:Kap zelf dan ook eens.

[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 22:01 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Groot gelijk heeft die hoor, eigen grond. Doet ook maar zijn werk,

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:12
DevWouter schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:51:
Omdat mensen iets willen zien en horen. BN-ers zijn over het algemeen fijn om naar te kijken en kunnen vaak prachtig vertellen. Hierdoor heeft het rest van het team tijd om onderzoek te doen en het volgende script (voor de nieuwslezer) samen te stellen.
Sowieso verbaas ik me over de enorme ophef rond deze liquidatie: hoe verschrikkelijk ook, wekelijks worden onbekende Nederlanders door (waarschijnlijk) dezelfde organisaties omgelegd en dat haalt hooguit pagina 3 van de krant. Zelfs waar het een 'vergismoord' betreft is er veel minder aandacht voor dan nu het om Peter R de Vries gaat.

Dit speelt helaas al jaren, zijn we echt zo verrast en geschokt?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 22:30
Politie trekt kogelvrije vesten aan momenenteel zegt nieuwsuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mooi dat we nu op het nieuws beeld krijgen te zien met daarbij de tekst, hier ziet u waarschijnlijk beelden van.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:52:
[...]

Volgens Peter R de Vries zelf stond hij op een dodenlijst van Taghi, en dat is toch wel iets om heel serieus te nemen. Ik wil de dreiging op Wilders niet marginaliseren maar als je ziet waar Taghi tot in staat is gebleken is op zijn dodenlijst staan wel heel serieus.
Als de keus is 24/7 beveiligd leven voor de rest van je leven of onbeveiligd het risico lopen kan ik de keuze toch begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:34
Basekid schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:54:
Politie trekt kogelvrije vesten aan momenenteel zegt nieuwsuur
Waar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Virtuozzo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:54:
[...]

Bij de topicwaarschuwing blijven.
Kappen.

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 21:55 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:49
Vast ergens in het land

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bij de straat net.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:09
Nou, RTL 4 of Nieuwsuur kijken maakt geen verschil. Allemaal herhaling en gespeculeer van wat we al lang weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

Tja, maar levend zijn of op een willekeurig moment kunnen worden neergeschoten waarna je mogelijk niet direct dood bent maar heel erg veel pijn ervaart en je mogelijk met blijvende schade zit de rest van je leven, mogelijk hersenschade en persoonlijkheidsveranderingen...

Dan maar permanente beveiliging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:28
hoevenpe schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:54:
[...]

Sowieso verbaas ik me over de enorme ophef rond deze liquidatie: hoe verschrikkelijk ook, wekelijks worden onbekende Nederlanders door (waarschijnlijk) dezelfde organisaties omgelegd en dat haalt hooguit pagina 3 van de krant. Zelfs als het een 'vergismoord' betreft is er veel minder aandacht voor dan nu het om Peter R de Vries gaat.

Nou ja, een onbekend iemand is 't veel makkelijker om 't negeren. Een BN'er die je kent voelt veel dichterbij, dus heeft gevoelsmatig veel meer impact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waar niet, daar kopen ze continue in rond. Beetje non-nieuws.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Basekid
De straat waar het gebeurde. Live op nieuwsuur. Politie is ook hard aan het turen naar dingen lijkt het.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
In de Lange Leidsestraat.
Gaat daar wel redelijk nerveus aan toe.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:38

Wokschotel

Op 6 wielen

Was live op NOS te zien. Ik zag er eentje naar z’n wapen grijpen.

[ Voor 12% gewijzigd door Wokschotel op 06-07-2021 21:56 ]

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• armageddon_2k1
siggy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:53:
[...]

Als je beetje hebt meegekregen hoe het in de politiek is gegaan de afgelopen maanden, is het een wonder dat de burger niet continu aan het demonstreren is. Wilders is een blaaskaak, maar hij legt wel de vinger op de pijnpunten. Jammer dat ie het op een theatrale manier doet waardoor het heel zwart wit lijkt. Maar de n nederlandse politiek is niet echt iets om trots op te zijn....
Oh, er is genoeg te verbeteren. Maar dat betekent niet dat Wilders ook maar 1 valide punt maakt. Hij is de middelvinger van de politiek en daar stemmen mensen op die een middelvinger naar de politiek op willen steken. Niks constructiefs, alleen maar klagen zeiken en afbreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mel33 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:51:
[...]

Nee hoor, is gewoon een duiding, meer niet.
Neehoor, je zet ze denigrerend weg als verkeersagenten, terwijl ze ook nog wel wat anders doen. Zoals opsporingswerk, ME, wijkzorg, noodhulp etc.

Overigens trekken de agenten op de achtergrond bij de NOS verslaggever nu hun dikke vesten aan.

[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 06-07-2021 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Virtuozzo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:54:
[...]

Bij de topicwaarschuwing blijven.
*kuch*

Dit topic is er voor nieuwsberichten, niet voor bijzaken.

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 19:34
Bedankt allen, npo2 aangezet. (y)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
[...]

Sowieso verbaas ik me over de enorme ophef rond deze liquidatie: hoe verschrikkelijk ook, wekelijks worden onbekende Nederlanders door (waarschijnlijk) dezelfde organisaties omgelegd en dat haalt hooguit pagina 3 van de krant. Zelfs waar het een 'vergismoord' betreft is er veel minder aandacht voor dan nu het om Peter R de Vries gaat.

Omdat het eem journalist is, wat men persoonlijk over hem kan denken doet er ff niet toe. Dit is wederom een aanval op onze democratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-06 13:11
Dit soort suggesties zijn niet de bedoeling.

[ Voor 80% gewijzigd door defiant op 06-07-2021 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:22
MikeyMan schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:56:
[...]

Neehoor, je zet ze denigrerend weg als verkeersagenten, terwijl ze ook nog wel wat anders doen. Zoals opsporingswerk, ME, wijkzorg, noodhulp etc.
Maar daar lieten ze het 20 jaar liggen. het is na jaren weer de wijken in ipv verkeer prio.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:46
P-Rock schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:55:
Nou, RTL 4 of Nieuwsuur kijken maakt geen verschil. Allemaal herhaling en gespeculeer van wat we al lang weten.
Er was ook een tijd dat we niet bij elke gebeurtenis werden doodgegooid met "Breaking News"-uitzendingen. In dit soort gevallen valt er natuurlijk ook helemaal niet elke vijf minuten weer wat nieuws te melden. Gedegen journalistiek kost ook gewoon tijd.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 20:29
Laten we niet vergeten dat deze man een vrouw en een gezin heeft en die krijgen nu alle nare dingen die er gezegd en gedeeld worden voor de kiezen.

Hoe verschrikkelijk moet het zijn als je man nietsvermoedend naar zijn werk toe gaat en niet meer terugkomt.

Ik kan het nog niet goed bevatten, op een of andere manier raakt dit nieuws me altijd hard, idem bij de moord op Derk Wiersum en daarvoor van Gogh en Fortuyn.

discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

[...]

Even heel cynisch: Het is een optelsom. Hij is journalist, hij is vrij populair maar ook omstreden. Mensen vinden hem leuk en willen zich graag met hem identificeren. Verder kent hij genoeg vijanden dat er een mysterie is die men kan oplossen.

Toen ik het hoorde was ik niet verrast, maar ik zag (was op de club) wel mensen heel erg emotioneel worden. Gezien ik geen fan ben heb ik maar mijn mond gehouden.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:56:
[...]

Oh, er is genoeg te verbeteren. Maar dat betekent niet dat Wilders ook maar 1 valide punt maakt. Hij is de middelvinger van de politiek en daar stemmen mensen op die een middelvinger naar de politiek op willen steken. Niks constructiefs, alleen maar klagen zeiken en afbreken.
Dat vind jij. Overigens geld dit voor elke persoon in de oppositie. Geen enkele motie of wat dan ook komt erdoor zolang de kabinetspartijen gewoon elkaar het hand boven het hoofd houden. Dat heeft niks met inhoudelijke debatten te maken, maar met behouden van macht. En Wilders geeft dat duidelijk aan. Als dat al niet 1 valide punt is.....tjsa.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
[...]

Sowieso verbaas ik me over de enorme ophef rond deze liquidatie: hoe verschrikkelijk ook, wekelijks worden onbekende Nederlanders door (waarschijnlijk) dezelfde organisaties omgelegd en dat haalt hooguit pagina 3 van de krant. Zelfs als het een 'vergismoord' betreft is er veel minder aandacht voor dan nu het om Peter R de Vries gaat.

Nou de moord op advocaat Derk Wiersum en broer van Nabil B hebben vollop in de belangstelling gestaan. Misschien niet met extra journaals (volgens mij bij Derk wel trouwens). De vergismoord idem. Er is nu meer aandacht omdat het en primetime gebeurd en een collega journalist is. Maar buiten dat heeft de rest van de moorden ook heel veel aandacht gehad (van krant tot podcast). Zelfs criminele liquidaties krijgen aandacht genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je zult daar vast weer 'experts' aan tafel zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:32

FreakNL

Well do ya punk?

Blue-eagle schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:55:
[...]

Tja, maar levend zijn of op een willekeurig moment kunnen worden neergeschoten waarna je mogelijk niet direct dood bent maar heel erg veel pijn ervaart en je mogelijk met blijvende schade zit de rest van je leven, mogelijk hersenschade en persoonlijkheidsveranderingen...

Dan maar permanente beveiliging.
Het is al eerder uitgelegd hier dat dat 0 zin heeft.

De beveiliging van Wilders is serieus. Maar niet beschikbaar voor Peter R de Vries.

nst6ldr in "[ZT] Peter R de Vries neergeschoten"

[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 06-07-2021 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kees van der Spek aan het woord bij Humberto op RTL 4

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:50:
[...]

Softdrugs gaat het allang niet meer om, Cocaine, MDMA etc daar gaat het om. En Nederland is net als voor alle andere handel ook een doorvoerland. Softdrugs legaliseren zal weinig veranderen.
Ik heb meer voorbeelden gegeven en het is geen complete lijst. En doordat je bij softdrugs geen/weinig meer te doen hebt met criminaliteit, kun je de vrijgekomen politiecapaciteit inzetten richitng hard drugs.
En tuurlijk, er wordt genoeg met andere zaken gedaan, maar ook wiet-zolders komen nog voldoende voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:59:
[...]

Nou de moord op advocaat Derk Wiersum en broer van Nabil B hebben vollop in de belangstelling gestaan. Misschien niet met extra journaals (volgens mij bij Derk wel trouwens). De vergismoord idem. Er is nu meer aandacht omdat het en primetime gebeurd en een collega journalist is. Maar buiten dat heeft de rest van de moorden ook heel veel aandacht gehad (van krant tot podcast). Zelfs criminele liquidaties krijgen aandacht genoeg.
Dat was toch ook in de buurt van een school?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 15:31

Damian

Insane Obtrusion

Op Twitter is een filmpje verschenen van Peter waarop je hem door de straat ziet lopen nadat ie uit de studio kwam. Nadat ie uit beeld loopt zijn duidelijk 5 schoten te horen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
siggy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:
[...]

Dat vind jij. Overigens geld dit voor elke persoon in de oppositie. Geen enkele motie of wat dan ook komt erdoor zolang de kabinetspartijen gewoon elkaar het hand boven het hoofd houden. Dat heeft niks met inhoudelijke debatten te maken, maar met behouden van macht. En Wilders geeft dat duidelijk aan. Als dat al niet 1 valide punt is.....tjsa.
Dat vind jij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
[...]

Mensen zijn altijd verbaasd en geschokt. Een gebeurtenis als deze komt voor een moment binnen op korte afstand. Dus is de reactie groter. Ongeacht of het nu om een kwestie gaat die langer en/of breder bekend is.

Dit los van overwegingen die dan bij mensen ineens binnenkomen, zodra daar vanuit bovenstaande impuls toe is.

Daarbij, er zit ook behoorlijke discrepantie tussen weten, kennis hebben van en beeld hebben bij. Georganiseerde misdaad in het Nederlandse is iets wat buiten beeld valt, het is politiek weinig opportuun, excessen komen vaak terecht in een mijnenveld van maatschappelijke reflexieve respons.

Persoonlijk ben ik weinig verrast. Misschien hard, maar er is statistiek in deze. Er is ook patroon van zichtbaar worden van wat genesteld is, iets wat in andere landen historisch meer gekend is dan in het Nederlandse.

Hoe triest ook, werk aan de winkel. Zodra dat mogelijk wordt.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nature schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:57:
Een beleid zoals Rodrigo Duterte voert
Beleid met buitengerechtelijke executies bedoel je? En corruptie en vriendjespolitiek? Zoals Duterte doet dus?

Daar zitten we niet op te wachten lijkt me zo. Daar wordt een maatschappij niet beter van.

[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 06-07-2021 22:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mel33 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:
[...]

Maar daar lieten ze het 20 jaar liggen. het is na jaren weer de wijken in ipv verkeer prio.
Toch gek dat de agenten die ik ken in 20 jaar amper verkeersboetes hebben uitgeschreven.
Dat de prioriteiten anders kunnen, prima, maar ik vind niet dat je het zo erg kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:11
loewie1984 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:
Laten we niet vergeten dat deze man een vrouw en een gezin heeft en die krijgen nu alle nare dingen die er gezegd en gedeeld worden voor de kiezen.
Ik verbaas mij daar soms van hoe weinig mensen daar rekening mee houden met het delen van bepaald materiaal. Ik wilde die beelden niet zien maar je ontkomt er gewoon niet aan op platformen als twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:21

Eagle Creek

Breathing security

Santee schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:33:
[...]

Als deze alle vijf op het hoofd terecht zijn gekomen zie ik het heel grauw in. Ik hoop op een goede uitkomst maar ik vrees voor het ergste :/
Ik vrees enorm het ergste. Een keer in het hoofd is al een kleine kans om te overleven maar wellicht heb je geluk. Maar meerdere schoten in het hoofd.. Brrr.. ;(

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:En we maken er maar ZT van...
Concreet is het heel simpel. Breek je een van de regels overduidelijk, dan mag je er een nachte over gaan slapen. Je komt AWM namelijk niet meer in vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Het is een ZT geworden

[ Voor 88% gewijzigd door DevWouter op 06-07-2021 22:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Man man man - je kan het eens of oneens zijn met die man, maar wat een verschrikkelijk nieuws. Laten we hopen op het beste…

per aspera ad astra

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:09
Hatseklats. Heb je vragen/opmerkingen over moderatie, dan is dit niet de juiste route

[ Voor 98% gewijzigd door Outerspace op 06-07-2021 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 20:44
Ik vind het vreselijk voor de persoon in kwestie en zijn naasten. Maar ook voor de vrije journalistiek in dit land en wat dit hiervoor zal gaan betekenen.. Ik vrees dat als hier niet zeer adequaat op gereageerd gaat worden, dit wel eens ernstig onder druk zal kunnen komen te staan. Dat willen wij niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 15:31

Damian

Insane Obtrusion

Wat is een ZT :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zero Tolerance

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Zero tolerance

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
0 tolerance.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m-vw
  • Laatst online: 16:13

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Zero tolerance

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Basekid
ZERO TOLERANCE

-We gaan hier geen maatschappelijke verwante of aanverwante zaken erbij halen. Denk aan: moslims, huidskleur, Marokkanen, Antillianen, Oost-Europeanen, allochtonen in het algemeen, etc etc
-Niet ranten.
-Geen gruwelijke beelden.
-Niet op de man.
-Speculeren over wie erachter zit.
-Stemmingmakerij

Concreet is het heel simpel. Breek je een van de regels overduidelijk, dan mag je er een nachte over gaan slapen. Je komt AWM namelijk niet meer in vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
NOS kunnen jullie niet even wachten.. de politie zal nu elk pand onderzoeken en er zal wel iets van chaos zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mooi hoe Humberto het gesprek leidt. We spreken te makkelijk in verleden tijd, we weten het nog niet.

Maar terzijde, als er om 23.00 een persconferentie komt dan lijkt het mij weinig hoopvol. Als hij overleden is, waarom alles haasten en dan kan je het beter om 23.00 te doen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 20:55

Mach

[END]Avengers

Gevolgd door een TB ?

DUGG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heel kut dit. Het ziet er nogal slecht uit en denk dat “kritieke toestand” wss een understatement is, maar hoop van harte dat hij het overleeft. Wat een bende dit.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Virtuozzo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:22:
[...]

Doe even normaal. Dat soort kretologie is al pijnlijk. MSM is een label afkomstig uit extreem rechts via lobby genormaliseerd, als we dat klakkeloos overnemen dan gaan we de Amerikaanse kant uit.
Ok, is het tegenwoordig dus normaal dat er dader kenmerken gecensureerd worden ? Ohjee, stel je eens voor dat er ergens op een teer zieltje wordt getrapt. |:(
What's next, tijdens opsporing de T-shirts van Ajax (of <insert random club>) hooligans weg photoshoppen, want stel je voor dat dit weer op een zieltje trapt van een Amsterdammer (of <random gemmente) ?

Wat nou als het opsporing apparaat overbelast raakt door meldingen die gebaseerd zijn op onvolledige informatie, en hierdoor de daadwerkelijke dader kan ontkomen ?

Nee wat mij betreft mag de dader geen seconde langer van zijn vrijheid genieten dan mogelijk, en dan kan ik me best druk maken om het feit dat een stel woke journalisten de dader eigenlijk een dienst bewijzen door cruciale informatie uit de opsporing te halen.

En dan maakt het mij geen bal uit of er nu lichtgetint, wit, westers, geel, donker, etc.etc. in de opsporing staat, als het helpt om de dader te vinden, dan moet men dat gewoon toepassen.
Dat actieve opsporing dat soort details wel heeft is logisch. Het is hun werk. De burger niet, tenzij vanuit professioneel perspectief besloten wordt medewerking te zoeken van burgers bij observatie en melding.
De Politie heeft besloten om medewerking te zoeken van burgers, anders hadden ze geen opsporingsbericht de deur uit gedaan.
Tot dat moment is het gewoon verstandig om weinig te delen. De situatie is vloeibaar, informatie moet in hoog tempo bevestigd worden, er is allerlei communicatie en tracking - en er zijn helaas teveel idioten die op kleurtjes springen.
Het is op dat moment juist wel verstandig om zoveel mogelijk informatie te delen, dit vergroot de pakkans.
Of had je liever over 3 maanden een uitzending van Opsporing Verzocht gezien waar ze dan pas het daderprofiel bekend mogen maken, in de hoop dat iemand nog kan herinneren dat ie 3 maanden geleden iemand met deze omschrijving gezien heeft ?
Op kleurtjes springen is zooo middeleeuws, we leven in de 21e eeuw, mens = mens, iedereen zit overal, een gevolg van globalisatie die we met zijn allen zelf gecreëerd hebben (oh hallo Covid19), maar is imho voor deze discussie of zelfs gebeurtenis niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Chevy454 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:04:
Mooi hoe Humberto het gesprek leidt. We spreken te makkelijk in verleden tijd, we weten het nog niet.

Maar terzijde, als er om 23.00 een persconferentie komt dan lijkt het mij weinig hoopvol. Als hij overleden is, waarom alles haasten en dan kan je het beter om 23.00 te doen.
Misschien ook wat info over actie op de snelweg etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:21

Eagle Creek

Breathing security

WhatsappHack schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:04:
Heel kut dit. Het ziet er nogal slecht uit en denk dat “kritieke toestand” wss een understatement is, maar hoop van harte dat hij het overleeft. Wat een bende dit.
Ik denk dat je het niet sterker kunt verwoorden zonder details te geven. Niet overleden versus het ergste wat je kan bedenken.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 13:31

*Over zijn dood gaan we niet speculeren zonder eerst een officiële bevestiging te hebben gezien.*

[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 22:09 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19

Denk zelf dat hij het ook niet heeft gehaald, maar ze moeten natuurlijk eerst zijn familie inlichten over wat er is gebeurd, voordat het naar buiten komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Ga nou s.v.p. niet weer opzetjes zoeken om kleur en smaak te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Zou ik niet doen. Het is gebruikelijk bij dit soort zaken dat politie een tijdstip in plant voor de media om informatie te geven. Bedenk dat er veel geruchten rond gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 20:27
Op dat filmpje waar je Peter voorbij ziet lopen en op het einde vijf schoten hoort, zie je net na Peter een man met zwarte kleding en een integraal helm de straat op komen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Laatst online: 16:13

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Mach schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:04:
[...]

Gevolgd door een TB ?
Topic Ban.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

FreakNL schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:06:
[...]

Ben ik ook bang voor… Als er goed nieuws was hadden we dat allang gehoord.
Hij is geraakt en in kritieke toestand afgevoerd, als hij dat overleeft zal hij wel op de operatie tafel liggen en kunnen ze niet nu al zeggen dat hij het wel gaat redden. Ook in het ziekenhuis kan dan nog van alles mis gaan

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 12:50

ACID-dude

Make More Music!

DevWouter schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:
[...]

Even heel cynisch: Het is een optelsom. Hij is journalist, hij is vrij populair maar ook omstreden. Mensen vinden hem leuk en willen zich graag met hem identificeren. Verder kent hij genoeg vijanden dat er een mysterie is die men kan oplossen.

Toen ik het hoorde was ik niet verrast, maar ik zag (was op de club) wel mensen heel erg emotioneel worden. Gezien ik geen fan ben heb ik maar mijn mond gehouden.
Wel of geen fan maakt toch helemaal niet uit in deze? Er wordt een onschuldige mede-burger overhoop geschoten op straat. Ook nog een die mensen heeft verdedigd die het zelf niet konden. Lijkt me een uitgelezen moment om je mond open te trekken en je verontwaardiging kenbaar te maken.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.nu.nl/peter-r...-momenteel-betrokken.html

Alleen een linkdrop is niet handig, je mag je tekst even wat uitbreiden

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 06-07-2021 22:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
loewie1984 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:

Hoe verschrikkelijk moet het zijn als je man nietsvermoedend naar zijn werk toe gaat en niet meer terugkomt.

Ik kan het nog niet goed bevatten, op een of andere manier raakt dit nieuws me altijd hard, idem bij de moord op Derk Wiersum en daarvoor van Gogh en Fortuyn.
Zou jij sociale media gaan afstruinen hoe het met je vader/man/broer/oom gaat in zo'n situatie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:22
Eagle Creek schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:00:
[...]

Ik vrees enorm het ergste. Een keer in het hoofd is al een kleine kans om te overleven maar wellicht heb je geluk. Maar meerdere schoten in het hoofd.. Brrr.. ;(
Volgens mij waren er dus 5 schoten gelost, dat betekent niet dat ze allemaal raakte. Maar goed een hoofdwond van 1 kogel is natuurlijk al een groot probleem. Ik hoop nog steeds op goed nieuws..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:05
[...]

Nee natuurlijk niet. Dit soort nieuws moet georganiseerd naar buiten gebracht worden. Officieel door de juiste instantie (politie). Het bevestigen van het slachtoffer is prima om dat via de pers te doen, maar officiele statements zoals wat er gebeurt is, daders, toedracht van het slachtoffer moet op een eenzijdige manier gebeuren.

Je ziet namelijk al wat voor aannames er worden gemaakt door jan en alleman..

Zucht...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:08
[...]

Sorry, maar wat een onzin. Als hij bijv. geopereerd wordt dan zijn ze echt niet binnen een half uur klaar. Allemaal gespeculeer dus laten we daar ook mee ophouden. Geen nieuws, is geen nieuws. Het is geen goed of slecht nieuws, het is niets. Zeker wetende wat er wel bekend is.

Om 23.00 uur weten we mogelijk meer, maar misschien ook niet. We zullen het zien. Ik hoor het morgen wel, het is nu toch allemaal herhaling en speculatie.

[ Voor 0% gewijzigd door Arjan90 op 06-07-2021 22:15 . Reden: Typfout ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

ACID-dude schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:09:
[...]

Wel of geen fan maakt toch helemaal niet uit in deze? Er wordt een onschuldige mede-burger overhoop geschoten op straat. Ook nog een die mensen heeft verdedigd die het zelf niet konden. Lijkt me een uitgelezen moment om je mond open te trekken en je verontwaardiging kenbaar te maken.
Ik keek nooit naar zijn programma => geen fan => begreep de emotie niet.

Heb me inmiddels wel wat meer verdiept.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
ZERO TOLERANCE

-We gaan hier geen maatschappelijke verwante of aanverwante zaken erbij halen. Denk aan: politiek Links vs. Rechts, moslims, huidskleur, Marokkanen, Antillianen, Oost-Europeanen, allochtonen in het algemeen, etc etc
-Niet ranten.
-Geen gruwelijke beelden.
-Niet op de man.
-Speculeren over wie erachter zit.
-Stemmingmakerij
-Geen foto's delen van mogelijke daders / heksenjacht voeren.

Concreet is het heel simpel. Breek je een van de regels overduidelijk, dan mag je er een nachtje over gaan slapen. Je komt AWM namelijk niet meer in vandaag.