Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Daarnaast kan er (waarschijnlijk) ook nog geen goed nieuws zijn. Mocht hij levend in het ziekenhuis aangekomen zijn, dan is een eventuele operatie echt niet binnen een uur of 2 gedaan.SgtElPotato schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:11:
[...]
Nee natuurlijk niet. Dit soort nieuws moet georganiseerd naar buiten gebracht worden. Officieel door de juiste instantie (politie). Het bevestigen van het slachtoffer is prima om dat via de pers te doen, maar officiele statements zoals wat er gebeurt is, daders, toedracht van het slachtoffer moet op een eenzijdige manier gebeuren.
Je ziet namelijk al wat voor aannames er worden gemaakt door jan en alleman..
Hoe dan, peter was tegenwoordig niet meer te missen op beeld. Ik vond het een kwal van een man ( de laatste jaren ) en irriteerde me ook mateloos dat hij altijd maar overal bij moet zitten. Uiteraard wens je dit dan weer helemaal niemand toe....DevWouter schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:12:
[...]
Ik keek nooit naar zijn programma => geen fan => begreep de emotie niet.
Heb me inmiddels wel wat meer verdiept.
*knip* niet speculeren over wie hier achter zit, zie topicwarning
[ Voor 12% gewijzigd door ZieMaar! op 06-07-2021 22:16 ]
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Het lastige hierin is dat de nieuwszenders waar we op moeten vertrouwen voor 'echt' nieuws ook veel speculeren en onbevestigde roddels verder verspreiden, dat maakt het erg onduidelijk wat nou echt is en wat niet, zeker met grote sites als nu.nl die daarin wat losser zijn en nóg sneller iets delen.Arjan90 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:12:
[...]
Sorry, maar wat een onzin. Als hij bijv. geopereerd wordt dan zijn ze echt niet binnen een half uur klaar. Allemaal gespeculeer dus laten we daar ook me ophouden. Geen nieuws, is geen nieuws. Het is geen goed of slecht nieuws, het is niets. Zeker wetende wat er wel bekend is.
Om 23.00 uur weten we mogelijk meer, maar misschien ook niet. We zullen het zien. Ik hoor het morgen wel, het is nu toch allemaal herhaling en speculatie.
Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk nou echt precies gebeurd is, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat vanavond om 11 uur al weten
Mensen speculeren door vele soorten gevoelens. Ik denk dat het voornamelijk vanuit het gevoel van veiligheid komt wat nu even ontbreekt. Voor velen is Peter R de Vries onderdeel van dat gevoel door zijn jarenlange uitzendingen. Kan me voorstellen dat je dan even anders naar de wereld aan kijkt. Jammer dat het niet is toegestaan.Arjan90 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:12:
[...]
Sorry, maar wat een onzin. Als hij bijv. geopereerd wordt dan zijn ze echt niet binnen een half uur klaar. Allemaal gespeculeer dus laten we daar ook me ophouden. Geen nieuws, is geen nieuws. Het is geen goed of slecht nieuws, het is niets. Zeker wetende wat er wel bekend is.
Om 23.00 uur weten we mogelijk meer, maar misschien ook niet. We zullen het zien. Ik hoor het morgen wel, het is nu toch allemaal herhaling en speculatie.
Inderdaad, voordat hij op de operatietafel zou belanden (indien mogelijk) ben je ook al even verder. Het is afwachten wat ze gaan zeggen. Maar meer dan in kritieke toestand op de operatietafel of overleden zullen we inderdaad niet gaan horen.Fly-guy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:13:
[...]
Daarnaast kan er (waarschijnlijk) ook nog geen goed nieuws zijn. Mocht hij levend in het ziekenhuis aangekomen zijn, dan is een eventuele operatie echt niet binnen een half uur gedaan.
Zucht...
Ik vond hem juist altijd goed en sterk met argumenten danwel onderbouwingen.hollandnick schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Hoe dan, peter was tegenwoordig niet meer te missen op beeld. Ik vond het een kwal van een man ( de laatste jaren ) en irriteerde me ook mateloos dat hij altijd maar overal bij moet zitten. Uiteraard wens je dit dan weer helemaal niemand toe....
[mbr]*knip* niet speculeren, zie topicwarning[/]
Tuurlijk schoof die overal aan maar wel altijd voorbereid.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vaak schieten ze eerst op de borst om het doelwit stil te laten staan of te stoppen om dan makkelijk te kunnen mikken op het hoofd.Santee schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:10:
[...]
Volgens mij waren er dus 5 schoten gelost, dat betekent niet dat ze allemaal raakte. Maar goed een hoofdwond van 1 kogel is natuurlijk al een groot probleem. Ik hoop nog steeds op goed nieuws..
Team speciale interventies toch?HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
Hebben de politie die bij het ziekenhuis staan ook een bepaalde naam/term? Het lijkt erop dat ze altijd op standby staan, zie daar op de foto iemand met vrijetijdskleding, maar wel met zwaarbewapende uitrusting. Dat heb ik al vaker gezien, ook bij de terroristische aanslagen.
Volgens mij is dat de DSI, dienst speciale interventiesHollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
Hebben de politie die bij het ziekenhuis staan ook een bepaalde naam/term? Het lijkt erop dat ze altijd op standby staan, zie daar op de foto iemand met vrijetijdskleding, maar wel met zwaarbewapende uitrusting. Dat heb ik al vaker gezien, ook bij de terroristische aanslagen.
Lijkt me sowieso niet aan de politie om te bepalen wat ze over de toestand van het slachtoffer naar buiten brengen in dit soort situaties.SgtElPotato schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:15:
[...]
Inderdaad, voordat hij op de operatietafel zou belanden (indien mogelijk) ben je ook al even verder. Het is afwachten wat ze gaan zeggen. Maar meer dan in kritieke toestand op de operatietafel of overleden zullen we inderdaad niet gaan horen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Waarschijnlijk gewoon het AT. Deze zie je vaak in spijkerbroek en kogelvrijvest.HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
Zucht...
Dat is waarschijnlijk ook DSI. Zie eerder in het topic een uitleg van die lui. De zware jongens.HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat kan goed de DSI zijn, die hebben uitrusting in de auto liggen voor als ze direct weg moeten.HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Volgens mij is dat 'gewoon' de DSI. Die hebben altijd mensen in parate dienst en werken volgens mij vanuit een kazerne in Amsterdam (en zijn dus snel ter plaatse)HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Hoop echt dat die het redt
Dienst Speciale Interventies (DSI) geloof ik.HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
Wat is dan wel het punt? Ik snap het niet.Virtuozzo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:13:
[...]
Not the point. Er is geen ontsnappen aan. De overbuur klampt je aan, je zet een tv aan, de klasgenoot plakt van Twitter op whatsapp - zoveel varianten en variatie.
En ja, je hebt mensen die daadwerkelijk geloven dat sociale media echt en betrouwbaar is. Nu zal dat hier niet het geval zijn, maar dat is het punt niet.
Bron: nu.nl liveblog
Peter R. is controversieel, maar was op zijn best als hij zijn ego opzij zette. Bijvoorbeeld in de zaak Nikky Verstappen.hollandnick schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Hoe dan, peter was tegenwoordig niet meer te missen op beeld. Ik vond het een kwal van een man ( de laatste jaren ) en irriteerde me ook mateloos dat hij altijd maar overal bij moet zitten. Uiteraard wens je dit dan weer helemaal niemand toe.... Zou me ook niet verrassen als er een link gelegd kan worden naar Taghi of andere criminele bendes/rechstzaken
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Een operatie met zulke verwondingen duurt overigens vaak meerdere uren. Als ze nog aan het opereren zijn zien ze mogelijk een kans, maar dan nog is het de vraag of iemand wakker wordt. Ik hoop het voor hem en zijn familie van harte… Maar we kunnen niets anders doen dan wachten. Sterkte aan zijn familie.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
de DSIHollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
Ja meningen verschillen gelukkig, en voorbereid was hij altijd inderdaad wel. Maar ik vond hem altijd veel te veel de politiek correcte kant kiezen. Nu aan al de ZT te zien en topic reports zal ik het hier maar bij latenFamous schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:16:
[...]
Ik vond hem juist altijd goed en sterk met argumenten danwel onderbouwingen.
Tuurlijk schoof die overal aan maar wel altijd voorbereid.
En juist daar was hij goed in. Net als in zijn programma vroeger als misdaadverslaggever, top vent. Alleen van de afgelopen jaren was het allemaal maar politiek correcte onzin. Ben benieuwd naar de persco over 40minsJoris748 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:17:
[...]
Peter R. is controversieel, maar was op zijn best als hij zijn ego opzij zette. Bijvoorbeeld in de zaak Nikky Verstappen.

[ Voor 32% gewijzigd door hollandnick op 06-07-2021 22:21 ]
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Ja, in 2008(?) zat ik in de 5e VWO en had hij die uitzending toen hij de zaak Holloway had opgelost. Voor mijn gevoel keek half Nederland die uitzending. Ik liep toen krantenwijk en alle TV's stonden ingetuned. De dag erna gingen alle lessen over die uitzending. Zelf vind ik het ook nog onmogelijk te bevatten dat dit gebeurd is met 1) zo'n bekendheid 2) op klaarlichte dag en 3) ook gewoon op Leidse plein. Het is een cliche opmerking maar het komt opeens zo dichtbij. Door die bewuste straat fiets ik zo vaak.dglavimans schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:17:
Hm.. Wat je van de man vindt daargelaten. Ik las het op Facebook en dacht eigenlijk dat jet een rare grap was. Als tiener was deze man wel echt ‘larger then life’ als je ziet waar die bij betrokken was allemaal.
Hoop echt dat die het redt
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Als je D. Wafae bedoelt die ging bijna gelijk rond na het bericht.siggy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:18:
Dat signalement is ook vaag, krijg gewoon mogelijke foto van de dader door-geappt.....wtf
Twijfel er zelf sterk aan of hij het dus wel is.
hollandnick schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Hoe dan, peter was tegenwoordig niet meer te missen op beeld.
Mediadieet: Selectief media consumeren en dan valt er heel veel programma's af. Je mist dan wel iets maar je zit daardoor ook een stuk minder snel in de waan van de dag. En omdat je vaker "te laat" ben is vaak allerlei onzin er uitgefiltered. RTL staat bij mij dan ook nooit aan.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Let op dat er een nep-foto van de dader in omloop is met daarop een zwarte man die er waarschijnlijk niks mee te maken heeft.siggy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:18:
Dat signalement is ook vaag, krijg gewoon mogelijke foto van de dader door-geappt.....wtf
@DaniëlWW2 Misschien dat van de nep-foto ook in de topicwaarschuwing zetten?
Wat moeten wij met dit soort info?siggy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:18:
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Valt gewoon onder speculaties.Amphiebietje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:20:
[...]
Let op dat er een nep-foto van de dader in omloop is met daarop een zwarte man die er waarschijnlijk niks mee te maken heeft.
Tomorrow is not today!
Ik heb geen idee wie dat is, heb even gegoogled, maar krijg niks. Naja, het zal wel. Maar leek wel op de dude die wegreed op de scooter.Famous schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:19:
[...]
Als je D. Wafae bedoelt die ging bijna gelijk rond na het bericht.
Twijfel er zelf sterk aan of hij het dus wel is.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Die guy met blikje in zijn linkerhand en telefoon in rechterhand? Even om helder te hebben dat we het over dezelfde foto hebben?Amphiebietje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:20:
[...]
Let op dat er een nep-foto van de dader in omloop is met daarop een zwarte man die er waarschijnlijk niks mee te maken heeft.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Jup.Michael_OsGroot schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:21:
[...]
Die guy met blikje in zijn linkerhand en telefoon in rechterhand? Even om helder te hebben dat we het over dezelfde foto hebben?
Dat lijkt me al onder speculatie te vallen.Amphiebietje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:20:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hadden ze toch wel ff kunnen blurren.
[ Voor 97% gewijzigd door FunkyTrip op 06-07-2021 22:26 ]
Dit dus.
Eens, echter nemen ze daar de tijd helaas niet voor.mvrhrln schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:24:
Wel handig van RTL-4 om die speciale agent vol met gezicht in beeld te tonen.
Niet alle politie mensen vallen onder DSI.mvrhrln schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:24:
Wel handig van RTL-4 om die speciale agent vol met gezicht in beeld te tonen.
DSI mensen zijn onherkenbaar en hebben hun gezicht bedekt.
[ Voor 87% gewijzigd door ZieMaar! op 06-07-2021 22:29 ]
DSI teams zijn rapid response. Broek in Waterland: 5 min. De Pijp: 4 min. Ze zijn er eerder dan ambulance / politie etc.Anoniem: 1271350 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:21:
[...]
Volgens mij is dat het rapid respons team.
Zie ook: https://www.parool.nl/ams...-oorlog-met-ons~baaddc00/
Zonder klandizie voor die misdaad, zou die ook vanzelf minder worden, dus we zijn als volk toch ook zelf medeschuldig aan hoe het er de laatste jaren aan toe gaat in het land.FunkyTrip schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:25:
[...]
Het land dat door jarenlange bezuinigingen op politie een luilekkerland is geworden voor de georganiseerde misdaad.
Op Wikipedia is een DSI pagina, ook met informatie over wat ze doen en hoe ze het doen.HoppyF schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:26:
[...]
Niet alle politie mensen vallen onder DSI.
DSI mensen zijn onherkenbaar en hebben hun gezicht bedekt.
Twente komt eraan!
Die heeft hier waarschijnlijk al gestaan, maar was niet correct. Is dus verwijderd.siggy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:18:
Op de foto staat een behoorlijk donkere jongeman met een zwarte jas?
Signalement was hier vrij duidelijk over: Licht getint en een groene jas met camouflagevlekken.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Er is nog wel wat meer in de aanbieding. AE, AT.JoteW schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:27:
Iemand van het DSI zal nooit zonder bivak in ‘t openbaar verschijnen bij een case.
Nee, een andere foto.m-vw schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:28:
[...]
Die heeft hier waarschijnlijk al gestaan, maar was niet correct. Is dus verwijderd.
Op de foto staat een behoorlijk donkere jongeman met een zwarte jas?
Signalement was hier vrij duidelijk over: Licht getint en een groene jas met camouflagevlekken.
Jep, daarom benoem ik die ook niet en heb ik ‘t puur over de DSI hahaMikeyMan schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:28:
[...]
Er is nog wel wat meer in de aanbieding. AE, AT.
Twente komt eraan!
We kunnen betere reclame gebruiken voor ons land.
Basement Bios ---- Exo-S
BronDe Bewakingseenheid van de Amsterdamse politie wordt ingezet om gebouwen of locaties te beveiligen waarvoor een verhoogde dreiging geldt.
Het gaat om 'gewone' agenten die extra opleidingen hebben gehad, ook in het schieten met automatische wapens. De Bewakingseenheid wordt nadrukkelijk niet ingezet om een actief incident te beëindigen.
Zij hadden ook de goudhandelaar beveiligd na het incident terwijl DSI en RRT achter de overvallers aan gingen.
Edit: meer informatie over het team hier https://www.politieacadem...nteressegebied=6&thema=62
[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 06-07-2021 22:33 ]
Koppen ze daar op de website nu met "vijf schoten in het hoofd"? Echt typisch sensationeel weerMystikal schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:31:
Buitenlandse media zoals De Bild pakken het nu ook op...

Hij is natuurlijk ook wel bekend van de Amerikaanse zaak Holloway.Mystikal schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:31:
Buitenlandse media zoals De Bild pakken het nu ook op...
"Peter leefde...", "Peter had een tattoo"...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hier had uw reclame kunnen staan.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ze spreken al heel de tijd in de verleden tijdMAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
Verspreekt Humberto zich net?
per aspera ad astra
Denk een verspreking, deed die gelijk al.MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
Hiddema lijkt trouwens wel vrij zeker.
Bild is tabloid kwaliteit, wat dacht je dan? Is hetzelfde niveau als de sensatiezoekers hier die op dezelfde berichtjes kicken.Razr schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
[...]
Koppen ze daar op de website nu met "vijf schoten in het hoofd"? Echt typisch sensationeel weer
Hij heeft het hersteld.MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
Hier had uw reclame kunnen staan.
Denk nog wel bekender door de Heineken ontvoering.HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
[...]
Hij is natuurlijk ook wel bekend van de Amerikaanse zaak Holloway.
Bild is niveau Britse boulevardrommel.Razr schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
[...]
Koppen ze daar op de website nu met "vijf schoten in het hoofd"? Echt typisch sensationeel weer
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nee in het achterhoofd hou je rekening met een dood en daardoor verspreekt hij zich. Bijna iedereen gaat er al vanuit dat hij het niet redt. Maar dat weten we officieel nog niet. Humberto weet echt niks meer dan wij.MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Dat is meer Nederlands, in de VS kent iedereen het verhaal van Holloway wel.PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:36:
[...]
Denk nog wel bekender door de Heineken ontvoering.
😆 - Denk ook eens om ;)
En daarnaast de Deventer moordzaak. Dus ja: als misdaadverslaggever heeft ie een lange staat van dienst.PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:36:
[...]
Denk nog wel bekender door de Heineken ontvoering.
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 06-07-2021 22:37 ]
Als ze lopen met grijze vesten en uitrusting dan is het de DSI. Alle andere teams hebben zwart. Daar kun je het dus simpel aan zien.Pompi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:31:
Dit is de Bewakingseenheid van de politie.
[...]
Bron
Zij hadden ook de goudhandelaar beveiligd na het incident terwijl DSI en RRT achter de overvallers aan gingen.
Edit: meer informatie over het team hier https://www.politieacadem...nteressegebied=6&thema=62
I am the great Cornholio!
Net kleine kinderen in een kringetje. Verte een verhaaltje tegen het eerste kind en als de cirkel rond is hebben we van een mug een olifant gemaaktarmageddon_2k1 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:35:
[...]
Bild is tabloid kwaliteit, wat dacht je dan? Is hetzelfde niveau als de sensatiezoekers hier die op dezelfde berichtjes kicken.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik kan me niet voorstellen dat Humberto al meer info heeft. Hij zal het ongetwijfeld zo zeggen maar denk niet dat je er conclusies uit kan trekken.MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
Edit: dit topic gaat snel
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 06-07-2021 22:39 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En daarbuiten. Hij heeft er een Emmy voorBensimpel schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:37:
[...]
Dat is meer Nederlands, in de VS kent iedereen het verhaal van Holloway wel.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat, maar bedenk ook dat een verdachte die angst heeft dat het slachtoffer hem/haar nog aan kan wijzen extra nerveus is en dus sneller fouten maakt.038Robijno schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:05:
[...]
Denk zelf dat hij het ook niet heeft gehaald, maar ze moeten natuurlijk eerst zijn familie inlichten over wat er is gebeurd, voordat het naar buiten komt.
En ik denk dat men extra gemotiveerd is deze aanslag op te lossen. Al verbaasd het me vooral dat er niet al eerder pogingen zijn geweest, hij is al jaren een luis in de pels van veel misdadigers. Goed werk, je moet het maar durven.
Bensimpel
Positieve meneer
Hiddema is echt erg sterk, heel duidelijk. Danny was gewoon verkeerd bezig hier. ChapeauMichael_OsGroot schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:39:
Nu wordt het spannend. Ghoosen noemt man en paard. Hiddema antwoordt. Over fake news en de rol van politici in dat debat.
😆 - Denk ook eens om ;)
En terecht.Michael_OsGroot schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:39:
Nu wordt het spannend. Ghoosen noemt man en paard. Hiddema antwoordt. Over fake news en de rol van politici in dat debat.
Het zijn wel sec twee verschillende situaties; criminelen hebben geen politici nodig om te doen wat ze doen.LAD93 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:39:
Bij Humberto zit Hiddema Danny Ghosen terecht te wijzen. Wat een uitermate irritante vent.
Dat wil niet zeggen dat Ghosen ongelijk heeft. Vrije pers en journalisten worden door politici wel degelijk weggezet als ' tuig van de richel'. Een land zonder vrije pers is een dictatuur. En blijkbaar vinden Baudet en Wilders dat niet erg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 93% gewijzigd door LAD93 op 06-07-2021 22:44 ]
per aspera ad astra
Wat een aanfluiting die danny ghosen
Bensimpel
Positieve meneer
Ghoosen heeft natuurlijk een punt, maar dit is niet het moment om dit bij Humberto te zeggen, met in het achterhoofd dat de ex partijgenoot van Hiddema media fake news noemden. Dit gaat over een totaal andere groep. Dit gaat momenteel over Peter R de Vries.Edgarz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:43:
[...]
Het zijn wel sec twee verschillende situaties; criminelen hebben geen politici nodig om te doen wat ze doen.
Dat wil niet zeggen dat Ghosen ongelijk heeft. Vrije pers en journalisten worden door politici wel degelijk weggezet als ' tuig van de richel'. Een land zonder vrije pers is een dictatuur. En blijkbaar vinden Baudet en Wilders dat niet erg.
Sorry maar ik had wel respect voor Danny, maar nu wel een stuk minder. Leer om dit soort dingen te roepen op de juiste plaatst en moment.
- mod break gemist - excuses.
Ben benieuwd naar de Persco zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Bensimpel op 06-07-2021 22:46 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
*knip*xzaz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:33:
Dat er nog niet gelekt is dat dhr de Vries is overleden stemt mij enigszins hoopvol
Speculeren laten we achterwege.
[ Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 22:50 ]
M3P 24'
[ Voor 94% gewijzigd door danslo op 06-07-2021 22:47 ]
Ja... niet hier. Hier gaat het over neerschieten van P d vries, niet over een discussie in een tv-programma.Michael_OsGroot schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:47:
Daniel, kan je ophelderen wat nou wel en niet is toegestaan? Ik snap dat we geen FvD discussie willen hier maar als in RTL (wat ik als en fatsoenlijke bron zie) een politicus en een journalist met elkaar in discussie gaan, dan vind ik dit wel de plek om daar inhoudelijk op te reflecteren. Uiteraard met fatsoen, maar het is wel degelijk relevant voor wat er vanavond is gebeurd.
*knip*
Hij vraagt om uitleg, die wordt gegeven. De sneer was niet nodig.
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 23:00 ]
Geef hem geen aandacht! Klik hoogstens op rapporteer.Zingo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Het spijt me, maar aan deze informatie hebben we welgeteld niets, heb je wat meer informatie.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
1,5 uur geleden valt er niet te lekken dat hij gezond en wel is, dus wat denk je zelf?Zingo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Het spijt me, maar aan deze informatie hebben we welgeteld niets, heb je wat meer informatie.
Op beelden is overigens te zien dat hij gereanimeerd werd op straat. De kans dat hij nog leeft is na dat beeld natuurlijk extreem klein.
Heel simpel, nieuws, nieuws en nog eens nieuws.Michael_OsGroot schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:47:
Daniel, kan je ophelderen wat nou wel en niet is toegestaan? Ik snap dat we geen FvD discussie willen hier maar als in RTL (wat ik als en fatsoenlijke bron zie) een politicus en een journalist met elkaar in discussie gaan, dan vind ik dit wel de plek om daar inhoudelijk op te reflecteren. Uiteraard met fatsoen, maar het is wel degelijk relevant voor wat er vanavond is gebeurd.
Laten we de inhoudelijke discussie voor morgen bewaren in een nieuw topic. Deze is er echt voor de actualiteit.
Als hij er iets over kwijt wou, dan had hij dat wel gedaan.Zingo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Denk ook niet dat Zingo zijn baan op het spel zet om een paar tweakers hun nieuwschierig
Heid te stillen.
(Ervanuit gaande dat hij ook bij de politie werkzaam is)
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Over 10 minuten is er een persconferentie, daar kunnen we toch op wachten?Zingo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Bensimpel
Positieve meneer
RTL/NOSjapie06 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
Is er al bekend waar de persconferentie te volgen is?
😆 - Denk ook eens om ;)
RTL4 sowiesojapie06 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
Owner of DBIT Consultancy
Ook op rtl4.carpebios schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
Op NPO1 het journaal en persconferentie staat onder in de banner op NPO1
Ik heb wat familie die bij de politie werken. Die vertelde dat de aanhouding op de A2 niks was. Op de A4 nog onbekend. En dat hij overleden zou zijn. Maar dat was om 21:00 uur.Zingo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:49:
[...]
Dus hoe betrouwbaar dat is weet ik niet…
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Zie paar posts boven je.japie06 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon op nos: https://nos.nl/uitzendingen/livestream/2388239japie06 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
Ok, dan waag ik het er maar op:DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
[...]
Heel simpel, nieuws, nieuws en nog eens nieuws.
Laten we de inhoudelijke discussie voor morgen bewaren in een nieuw topic. Deze is er echt voor de actualiteit.
Bij Leidschendam is op de A4 ook een politieactie geweest, met politie, marechaussee etc erbij. Meerdere arrestaties en een auto afgevoerd, weg pakweg 1 uur dicht.
Ik weet niet of het er echt mee te maken heeft, maar kwa timing lijkt het er wel op.
Edit: modbreak gekruist, aargh...
Dit topic is gesloten.
ZERO TOLERANCE
-We gaan hier geen maatschappelijke verwante of aanverwante zaken erbij halen. Denk aan: politiek Links vs. Rechts, moslims, huidskleur, Marokkanen, Antillianen, Oost-Europeanen, allochtonen in het algemeen, etc etc
-Niet ranten.
-Geen gruwelijke beelden.
-Niet op de man.
-Speculeren over wie erachter zit.
-Stemmingmakerij
-Geen foto's delen van mogelijke daders / heksenjacht voeren.
Dit topic is er voor nieuwsberichten, niet voor bijzaken.
Concreet is het heel simpel. Breek je een van de regels overduidelijk, dan mag je er een nachtje over gaan slapen. Je komt AWM namelijk niet meer in vandaag.