• Koekhapperrr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:08
thomvh schreef op maandag 20 juli 2026 @ 09:24:
[...]

Ik heb het laatst meerdere keren getest maar bij mij deed die de accu niet opwarmen vanuit Android Auto.

Vanuit de interne Google Maps ja. Maar niet vanuit de android auto Google maps.
Hmm, bijzonder. Ga dit binnenkort ook nog eens wat beter testen.

Dat zou betekenen dat PS vrijwel alles rondom de communicatie over accu% en verbruik naar AA heeft geïmplementeerd, behalve specifiek het voorverwarmen.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:44
Dat lijkt me stug ja. Waarom zou Polestar pre-conditioning niet willen toestaan op AA?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• pietjm
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15:55
Voorverwarmen van de accu zit gewoon in de PS2. Als je gebruik maakt van Google Maps en daar een laadstation als bestemming invoert (of Maps doet dat zelf), wordt de accu op tijd voorverwarmd.

NH, vrijstaand, 182 m2 incl verw garage, 1 Quatt met T87M2018 thermostaat, alles OT, duurzaam in Quatt app aan met echte tarieven, HRE 36/30, 4950 wp panelen, vvw beneden met HR++, radiatoren boven, de koffie nog steeds op z’n Italiaans.

• thomvh
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:44
pietjm schreef op maandag 20 juli 2026 @ 15:55:
Voorverwarmen van de accu zit gewoon in de PS2. Als je gebruik maakt van Google Maps en daar een laadstation als bestemming invoert (of Maps doet dat zelf), wordt de accu op tijd voorverwarmd.
We hebben het hier over Google Maps via Android Auto niet de Google Maps die op Android Automotive OS standaard mee geleverd is.
Pagina: 1 ... 247 248 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.