• evrieselaar
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 09:08
Hermanbbbb schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 21:44:
[...]

Ja, ik gebruik hem. De Android Automotive versie mist een heleboel handige dingen, en dit ook. Soms heeft hij niet goed gesynchroniseerd met mijn telefoon of laptop en land ik in de auto bv op een podcast die ik al beluisterd heb. Je wilt dan ook je komende playlist kunnen zien, maar dat lukt me ook nooit (misschien zit het ergens, maar ik wil onder het rijden niet zoveel menuutjes doorklikken).

Wat bij mij ook een ergernis is, is dat de podcast bij het eerste opstarten altijd een paar keer opnieuw gestart moet worden. En dat hij als de podcast is afgelopen ook meestal niet vanzelf doorgaat naar de volgende (moet ik weer op play drukken).
Ja er zitten meerdere gekke dingen in inderdaad, soms gaat de sync perfect en soms moet je dat handmatig aftrappen of een andere workaround proberen. Die komende playlist zat er echter tot voor kort wel gewoon in, dus erg vreemd dat dat nu weg is
Pagina: 1 ... 243 244 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.