Gefeliciteerd met je ps2, ik heb ook zo een laatst gekocht. Met die prijzen onder €20k lijken het wel weggevertjes. Mijn guilty pleasure is de sportmodus die je via infotainment kan activeren.Joosie200 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 23:51:
Vandaag een LRDM 19 inch in thunder grey opgehaald. Launch model en je merkt hoe de pre facelift alles behalve efficiënt te noemen is rondom het nulpunt op snelweg kruissnelheid. Maar gezien de prijs van een MY24 facelift Lrsm vond ik dat nog een stap tever. Om over het abonnement idee maar te negeren. 1) er is nauwelijks voorraad te selecteren 2) indien wel tegen absurde maandelijkse prijzen. Ook de reden om er uiteindelijk een te kopen. Behoud ik de flexibiliteit om mijn eigen looptijd aan te houden. En gezien de kop er inmiddels ruimschoots af is was mijn inschatting dat de afschrijving nu afvlakt.
Morgen een 1000km challenge. Niet van Oslo naar Geilo maar naar la France. Ik ben hiervoor een Citroën EC4 gewend geweest. En oké Polestar 2 heeft nog een transmissietunnel aan boord, geen 800 volt laadtechniek. Maar toch kachelt het toch leuker door in een LRDM. Morgen maar ervaren hoe verder de P2 mij gaat brengen tussen laadstops in. Mijn exemplaar loopt ook tegen de 120k km beurt aan. Wijkt die 30k interval beurt nog af van de overige beurten? Of is het interieurfilter vervangen, remvloeistof, ruiten vloeistof en check op banden, remmerij en SOH accu?
Je onderhoudsvraag wordt hier beantwoord: https://www.polestar-forum.com/posts/204067/
Succes met je 1000km challenge!