Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:44

Stimulate14

⭐⭐⭐

Het was gisteren weer een LTE dag. Benieuwd wat het straks is.

• marco.n
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13:43
Stimulate14 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:13:
Het was gisteren weer een LTE dag. Benieuwd wat het straks is.
Ik had 2 weken geleden na weken 3G ineens weer LTE. Helaas is het sinds gisteren weer net zo spontaan teruggesprongen naar 3G.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:45
Pavare schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 08:10:
[...]

Ik had exact hetzelfde . Sinds aflevering begin september altijd LTE gehad. Bij wegrijden van m'n werk afgelopen maandag hele rit geen verbinding, bij de volgende rit ineens 3G en dat nu nog steeds. Niet eens in het buitenland geweest :?
Overigens deze week met het koude weer wel behoorlijk zitten puzzelen om warme voeten te houden. Standje Eco en 21gr werkt niet echt goed dan, dus op handmatig gezet en ventilator rechts van de middenstand. Gaat nu wel beter. Wat hebben jullie ingesteld?
Waarom zou je bij dit koude weer standje ECO gebruiken??

Ik heb het op automatisch staan, 20 of soms 21 graden, stuurwiel op 1 en stoel op 1 of 2. Voorlopig geen last van koude benen. Iets wat ik in de XC40 wel had. Gewoon koude benen daar klopte iets niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Juancho op 21-11-2025 10:41 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:02
Juancho schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:40:
[...]

Waarom zou je bij dit koude weer standje ECO gebruiken??
Omdat in theorie de bestuurder er dan nog steeds gewoon warm bij moeten zitten, maar dit is helaas niet zo

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:44

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wat is meer verbruikend, de reguliere klimaatregeling of de stoelverwarming?

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:47
Stimulate14 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:55:
Wat is meer verbruikend, de reguliere klimaatregeling of de stoelverwarming?
De reguliere klimaatregeling.

• Juancho
daniel14 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 10:42:
[...]

Omdat in theorie de bestuurder er dan nog steeds gewoon warm bij moeten zitten, maar dit is helaas niet zo
Bij de ecobstand gaan toch juist bepaalde temperatuur zaken uit of een stuk lager? Dan heeft natuurlijk concequenties voor de temperatuur binnen. En waarom zou je jezelf dat aandoen als het zoals nu kouder is?

@Stimulate14 zeker als je alleen in de auto zit kan je beter de temperatuur wat lager houden en de stoel en stuurverwarming wat hoger zodat je lokaal de boel verwarmt ipv de gehele auto. Daarom is 20 graden voor mij vaak al warm zat maar als je met meerdere mensen zit kan ik me voorstellen dat het naar 21 graden moet. Al hebben de andere plekken tegenwoordig ook stoelverwarming in de polestar en dat werkt toch wel erg prettig hoor.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Ollie89
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 12:38
Pavare schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 08:10:
[...]

Ik had exact hetzelfde . Sinds aflevering begin september altijd LTE gehad. Bij wegrijden van m'n werk afgelopen maandag hele rit geen verbinding, bij de volgende rit ineens 3G en dat nu nog steeds. Niet eens in het buitenland geweest :?
Overigens deze week met het koude weer wel behoorlijk zitten puzzelen om warme voeten te houden. Standje Eco en 21gr werkt niet echt goed dan, dus op handmatig gezet en ventilator rechts van de middenstand. Gaat nu wel beter. Wat hebben jullie ingesteld?
Hier ook. Zelfde. Altijd LTE gehad, nu 3G en verbindingsprobleem gehad vorige week. Begreep dat er wel een update aankomt. Mogelijk heeft het daarmee te maken. Dat was bij eerdere updates ook zo namelijk :+

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Juancho schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:03:
[...]

Bij de ecobstand gaan toch juist bepaalde temperatuur zaken uit of een stuk lager? Dan heeft natuurlijk concequenties voor de temperatuur binnen. En waarom zou je jezelf dat aandoen als het zoals nu kouder is?
Klopt. En ik kan het niet 1-2-3 terugvinden, maar ik weet ook zeker dat ergens in de documentatie van Polestar is aangegeven dat bij echt koud of echt warm weer, de ECO niet eens aangeraden wordt (zonder dat hard wordt gezegd "onder de 10 graden en boven de 25") omdat deze het dan niet kan bijbenen.

• Juancho
Bastiaan schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:19:
[...]

Klopt. En ik kan het niet 1-2-3 terugvinden, maar ik weet ook zeker dat ergens in de documentatie van Polestar is aangegeven dat bij echt koud of echt warm weer, de ECO niet eens aangeraden wordt (zonder dat hard wordt gezegd "onder de 10 graden en boven de 25") omdat deze het dan niet kan bijbenen.
Maar dat is toch ook gewoon logisch? Je zou het evt uit kunnen zetten dat dat ding sowieso weinig hoef te doen. Maar vandaar ook mijn verbazing. Waarom zou je bij koud (of warm) weer de ECO stand in hemelsnaam gebruiken? Voorheen was dat nog wel eens handig bij de eerste modellen (XC40 in mijn geval) om net wat meer range te krijgen. Maar bij de nieuwe modellen is dat toch niet meer nodig lijkt me.

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online
MrMGeeIsTheName schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:15:
Vandaag mijn PS2 van juni dit jaar naar de Volvo dealert geweest voor het 3G issue.
Mooi verhaal dat er iets niet goed zou zijn met de TCAM die op statisch stond ipv dynamisch en dat hadden ze aangepast. Ik stap in de auto..... 3G
Ben meteen weer naar binnen gelopen en heb het gemeld maar kreeg een heel vaag verhaal dat het nu waarschijnlijk beter zou zijn.
Kreeg het gevoel dat ze een loopje met me nemen.

Krijg echt het gevoel dat het 3G issue niet een PS/Hardware/Software issue is. Ook omdat zodra je de grens overgaat naar bv Belgie het issue weg is. Maar dat hier gewoon een issue is met het abbo van TMobile.

Heeft iemand wel eens een andere SIM van een andere provider in zijn PS2 gedaan? Zit toch gewoon bij het plaffond bij de binnenverlichting?
(kan dat uberhaupt, of is dat geblokkeerd?)
Ik heb de klacht óók (wederom) doorgezet, óók een paar klepverhalen over TCAM / nachtje met rust laten.
Hoezo???? als ik Duitsland inrij is "het probleem" spontaan weg... en ik ga váák Duitsland in...
en bij terug in Nederland rijden... poef...3G

Ze gaan het weer doorzetten.

En voor wat de staven (in performance display) betreft:

"Support: Daarnaast heb ik navraag gedaan over wanneer de weergave van de 'staven' van de actieradius wordt gecorrigeerd. Ik heb begrepen dat dit onderdeel is van de eerstvolgende beschikbare OTA-update.
Hiervan is nog geen tijdsplanning bekend".

Tot zover mijn updates
-O-

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Pagina: 1 ... 225 226 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.