Zijn er meer mensen die issues hebben met een Renault Zoë die aan dezelfde (openbare) laadpaal hangt? Ik had dit al met mijn XC40 maar nu ook weer dat gezeik met de Polestar 2. Althans, het gezeik komt volgens mij van die irritante Zoë. Ik zette vanmiddag de auto hier in de straat aan de laadpaal maar ik zag bij toeval dat het laden gestopt was. Dus ik kijken, ja hoor, staat die Zoë ook aan dezelfde paal. Dus ik het laden opnieuw starten, loop weer naar huis. Kijk 10min later toch even in de app... weer het laden gestopt.
Nou weet ik niet of de Zoë er ook uitgeklapt was toen ik weer ging laden en dat die meneer/mevrouw het laden ook opnieuw gestart heeft, maar het valt me op dat het alleen maar met een Zoë is. Voor de rest echt nooit last. Maar het is wel mega irritant.
Edit: de PS2 klapte er net weer uit, dus voor de 3de keer naar de laadpaal lopen en idd, de Zoë stond weer te laden. Toen even bewust opgelet wat er gebeurde toen ik de laadsessie van de PS2 weer startte. En ja hoor, de Zoë kapte ermee. Toen als test even de PS2 weer losgekoppeld en de Zoë begon automatisch weer verder met laden.
Zo gaat het natuurlijk een wellus/nietus spelletje worden als de eigenaar van de Zoë hier eens op aanspreek...
[
Voor 22% gewijzigd door
Juancho op 18-11-2025 17:07
]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio