Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 09:42

Smurf

Detri

Morales79 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 16:35:
[...]

Nee hoor geen abbo voor nodig.
Audio koppelen is irritant, dan wordt de hele tijd je muziek gedempt. Nu heb je gewoon een zacht piepje en licht signaal.
Dat hoeft met een telefoon ook niet. Gewoon Flitsmeister meldingen (geforceerd) via de telefoonspeaker laten lopen. Die optie zit ergens in de settings.

)

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Auw...eerste schade aan de nieuwe Polestar is een feit. En ik baal daar wel van. Tis niet erg ofzo, wat krasjes, maar ik moest vanmorgen parkeren in een andere garage dan normaal en in haast zag ik niet dat het plafond heel laag was. Dus je voelt hem al aankomen...ik open de kofferbak en die knalt tegen het plafond.

Ik blijf het zo idioot vinden dat daar geen sensor in zit. Wil het bijna schandalig noemen. Straks bij daglicht maar even de schade checken en hopelijk geen deuken etc. Wat krasjes kunnen ze zo even netjes overspuiten lijkt me.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:31

Ibex

^^ met stom.

Juancho schreef op woensdag 12 november 2025 @ 09:21:
Auw...eerste schade aan de nieuwe Polestar is een feit. En ik baal daar wel van. Tis niet erg ofzo, wat krasjes, maar ik moest vanmorgen parkeren in een andere garage dan normaal en in haast zag ik niet dat het plafond heel laag was. Dus je voelt hem al aankomen...ik open de kofferbak en die knalt tegen het plafond.

Ik blijf het zo idioot vinden dat daar geen sensor in zit. Wil het bijna schandalig noemen. Straks bij daglicht maar even de schade checken en hopelijk geen deuken etc. Wat krasjes kunnen ze zo even netjes overspuiten lijkt me.
Da's balen. Hopelijk valt het mee.

Hier had ik na een paar weken ook al schade, maar niet zo erg. Het vloertje in de koffer kan open gehouden worden door zo'n plastiek steuntje. Ik had die open gezet om wat spullen eruit te halen op vakantie, en dochterlief wou het deksel terug dichtklappen. En in plaats van bij wat weerstand te kijken hoe het kwam, heeft ze gewoon het deksel dicht geforceerd waardoor de steun helemaal verbogen was 😅.

[ Voor 22% gewijzigd door Ibex op 12-11-2025 09:29 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:32
Dat is de reden dat ik de achterklep lager afgesteld heb bij openen. Ik durf hem vanuit de auto overal te openen, zonder bang te zijn tegen iets aan te komen. Het is maar een cm of 5, maar vaak precies genoeg om geen risico te lopen.

https://www.polestar.com/...1b668afbc0a801516c83ba13/

• Juancho
  • Nu online
Ja maar deze garage was wel erg laag, ik denk dat de klep ongeveer 50% open kon. Ik heb dit eigenlijk ook nooit gehad/ervaring, ook niet met de XC40 hiervoor. Dus nooit op gelet behalve 1x in Spanje maar dat viel bij inrijden gelijk al op.

De klep zo laag instellen is weer irritant bij normaal gebruik want dan moet de klep een stuk verder open. Tis gewoon heel gek en raar vind ik dat er geen sensor in zit zodat de klep automatisch stopt net voor aanraking met iets. Overal zitten sensors maar daar dan weer niet... |:( 8)7

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:18
Balen @Juancho !
Zijn er eigenlijk autos met zo’n sensor in de achterklep? Ik heb daar nog nooit van gehoord maar zou inderdaad heel wat schadegevalletjes kunnen voorkomen.

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:57
Kan je het openen halverwege stoppen?

• poolster
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 13-11 11:18
Als je op een vd knoppen drukt stopt de openingsbeweging

• Juancho
  • Nu online
Ja maar je moet het wel weten. Ik keek net nog even maar nu snap ik ook waarom het mij niet opviel. De plek waar ik parkeerde was nog extra verlaagd, maar dat zie je niet bij inrijden. Daarom geen moment gedacht om de klep tegen te houden met een flinke klap als gevolg. De schade lijkt mee te vallen, geen deuken maar wel wat krasjes. Toch balen.

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:38
Helaas bij mij ook onlangs gebeurd. Plafond hoog genoeg, maar precies in het midden liep een sprinklerbuis die ik over hoofd zag. Met als gevolg een kleine duts in de achterklep. Die duts wil ik nog wel aanstippen met wat lak. Poetsen had geen zin.

Krasjes kun je wellicht nog wegpoetsen met turtle wax scratch remover.

Ook in deze garage was ik niet de eerste, op andere parkeerplekken zag ik dat huurders een stuk "leidingfoam" hadden aangebracht.

Say what you want to say, BUT don't speak!

• DutchBB
  • Registratie: Februari 2021
  • Niet online
poolster schreef op woensdag 12 november 2025 @ 13:26:
Als je op een vd knoppen drukt stopt de openingsbeweging
Je kan gewoon de klep met je hand tegenhouden, stopt ie gelijk 8)

P2 2026 Prime Space DMLR november 2025

• interFace
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19:52
Huh? Meestal is mijn gebruik rond 17, dat kan toch niet zo laag zijn???

2025 P2 LRSM
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YyX_e7ijYzlWmtEEkq1nNdWpOEw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uaELR5Pw8SJNVdJETYUyFc05.jpg?f=fotoalbum_large

• Juancho
  • Nu online
Lijkt me idd een foutje :) :D

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:04
interFace schreef op woensdag 12 november 2025 @ 23:31:
Huh? Meestal is mijn gebruik rond 17, dat kan toch niet zo laag zijn???

2025 P2 LRSM
[Afbeelding]
Is al tijden enorm buggy

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:33
deze fout heb ik al meerdere keren aangegeven. Dit is er ingekomen na een "update" afgelopen zomer?? en ze zijn er nog steeds mee bezig om het op te pakken.

Zojuist weer doorgegeven, en of het nog lang(er) gaat duren.
Indien er mensen zijn die deze info prettig vinden, trek dan aan de bel, wellicht zetten ze er dan wat meer druk op.

het wás jaren goed, vernaggelt, en moet makkelijk terug te zetten zijn.. :F

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

• Juancho
  • Nu online
Valt deze bug er ook onder? Sinds ik de winterbanden er onder heb + de tripmeter gereset heb geeft de app een hogere actieradius aan bij laden tot 100% dan de auto zelf. Eenmaal in de auto de app weer openen geeft wel een gelijke range aan als de auto. Overigens is het verbruik sinds de winterbanden 17,3kWh. De auto zit dus een stuk dichterbij de de waarschijnlijke daadwerkelijke actieradius.

App:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9npVY4S5CF1VcabsPaO5rDhZ0XY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LTYumjLvIMHzv7AFfNdroErC.jpg?f=fotoalbum_large

Auto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m0HX0H2sQ_keGjowUIUnakIg94A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vVC3Z5Qfno8sf70vkL7HBNMt.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 224 225 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.