10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)
Ja het is ondertussen wel helder, ook vanuit het Volvo topic, dat het puur ligt aan de Nederlandse provider. Of icm iets van Volvo/Polestar, geen idee, mogen ze uitzoeken.Hansieo schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:33:
[...]
Voor wat het waard is.... ik ga bijna wekelijks heen/terug Duitsland (net óók weer) en afgezien van de gebruikelijk strubbels (offline etc aanverwant) komt/blijft het wél LTE.
(Launch jan2021)
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Wees blij dat jullie in ieder geval nog 3G hebben. Ik heb in mijn EX30 een maand lang enkel internet gehad via m’n persoonlijke hotspot. Om dat per rit aan te zetten om bijvoorbeeld te kunnen navigeren, muziek te streamen etc. daar word je niet vrolijk van. 
In mijn MY25 ervaar het issue rondom het switchen van Spotify naar DAB+ ook. Bij de tweede keer werkt het altijd goed.
Speelt het issue rondom snelladen (150 i.p.v. 205 kWh) alleen op MY26 of op meerdere modeljaren?
In mijn MY25 ervaar het issue rondom het switchen van Spotify naar DAB+ ook. Bij de tweede keer werkt het altijd goed.
Speelt het issue rondom snelladen (150 i.p.v. 205 kWh) alleen op MY26 of op meerdere modeljaren?
Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.
Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.