Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Edit: heb ondertussen gezien de haast/spoed deze maar even besteld:

https://www.bol.com/nl/nl...klhOuw.4_7.8.ProductTitle

Kost weinig en anders alleen maar even voor de roadtrip komende weken om daarna een betere oplossing te vinden. Maar vond deze wel handig, als je het niet gebruikt kan je de houder namelijk ook volledig wegklikken achter het scherm. En met de bijgeleverde magsafe/magneten moet het ook wel voor onze telefoons werken.

Later kom ik nog even terug met mijn eerste indrukken van de Polestar 2!

[ Voor 6% gewijzigd door Juancho op 20-08-2025 17:08 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pavare
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 11:37
Fraai hoor, dat wordt genieten de komende tijd. Benieuwd naar je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Pavare schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:09:
Fraai hoor, dat wordt genieten de komende tijd. Benieuwd naar je ervaringen.
Dank je! We gaan komend weekend een roadtrip doen richting zuid Frankrijk, noord Spanje, Oost Spanje en tot slot de Pyreneeën in dus die ervaringen komen na onze vakantie wel. Betere test bestaat niet maar eerste indruk is WOW! Ik was en ben oprecht gek op het ruimtelijke SUV gevoel van de XC40 maar de PS2 is wel echt meer een rijders auto. Het daagt je meer uit terwijl je stiekem toch ook nog redelijk hoog zit. Beide heeft wat, voor mij is er niet iets perse beter ofzo. Al moet ik wel even wennen natuurlijk aan de PS2. Met name bij in- uitstappen merk je toch dat je al snel tegen de deur etc aanschopt/zit of met je hoofd tegen de dakrand. En dan ben ik echt nog niet zo oud met mijn 43 jaar :).

SMER is ook rap zat met 300pk. Ja je mist als je heel goed je best doet en bij puur de sprintjes die extra 108pk van de vorige dual motor P8 maar dat is in 99% van het rijden te verwaarlozen.

Een meer uitgebreide post/review volgt na onze vakantie, dus over 3 weken. Ik hoop geen kinderziektes meer mee te maken, dat is het voordeel van een MY26 wagen die al wat jaartjes op de markt is. Dat was met onze 1e generatie XC40P8 wel anders 😁

Nog wel 1 vraagje. Ik zit al vanaf de dealer met 3g te knooien. De Polestar dealer gaf aan dat dat kwam omdat ze auto in zo'n handover box stond en dat het eenmaal buiten wel naar 5G zou switchen. Nou heb ik nog niet mega veel gereden, kilometertje of 45 totaal, en heb de communicatiemodule ook even gerest. Maar nog steeds 3G. Kost dit soms even tijd bij een nieuwe PS2?

[ Voor 24% gewijzigd door Juancho op 20-08-2025 23:04 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:33

Ibex

^^ met stom.

Kan je zien of hij op 3/4/5g zit?

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Juancho schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 22:35:
[...]
Nog wel 1 vraagje. Ik zit al vanaf de dealer met 3g te knooien. De Polestar dealer gaf aan dat dat kwam omdat ze auto in zo'n handover box stond en dat het eenmaal buiten wel naar 5G zou switchen. Nou heb ik nog niet mega veel gereden, kilometertje of 45 totaal, en heb de communicatiemodule ook even gerest. Maar nog steeds 3G. Kost dit soms even tijd bij een nieuwe PS2?
Toen ik de auto net had moest ik me opeens aanmelden bij T-Mobile. Instellingen -> privacy en internetvoorwaarden. Misschien helpt dat.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:59
tcam resetten misschien?

Wel echt een super mooie bak hoor!! ik hoop dat jullie hem goed en zonder gedoe kunnen testen!! Echt heel veel plezier!!

Ik heb nu dat mijn radio het niet doet, hij ziet wel op het display welk nummer er gedraaid wordt maar geen geluid. Spotify doet het gewoon en op weg naar mijn werk dan rij ik onder een vidaduct/tunneltje door. Dan merk ik normaal dat het signaal anders/slechter wordt. Nu is et zo dat op die momenten de radio heel even aan springt.
Echt om gek van te worden.
Heb al reset gedaan van Tcam, instellingen etc. Helpt allemaal niks. Iemand nog tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morales79
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
Gefeliciteerd Juancho! Prachtige wagen, en danzij jouw updates weet ik precies wat ik kan verwachten over een maandje of 2. Mijn config is exact hetzelfde alleen heb ik de pro pack ook nog aangevinkt.
De B&W instellingen die ik zie op jouw foto stelt me iig gerust dat er nog best wat aan het geluid valt in te stellen. Vooral die Kamer setting met de subsettings zijn voor mijn muzieksmaak heel waardevol en ik vreesde een beetje dat dit er niet op zou zittens.
Goede reis en geniet ervan!

• Juancho
  • Nu online
Nog wel een vraagje over de digital key die Polestar op mijn telefoon heeft ingesteld en ik vervolgens zelf heb gedaan op de telefoon bij mijn vriendin. We zien nu steeds onderstaande in beeld op onze (Android based) Samsung telefoons. Vreet dit niet batterij? Ik zie ook dat de app regelmatig dus een poging aan het doen is om connectie te maken. Of valt dat allemaal reuze mee en kan je daarnaast ook die melding uitzetten? Overigens werkt het wel prima voorlopig. Maar normaliter heb ik/we toch altijd wel de autosleutel mee maar wel handig voor bepaalde situaties wellicht dat je geen lompe sleutelbos mee wil ;).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uabeg8G9pjLndIcKwsoiHX5G0hE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JfclReU6hgw3oNrcxVu1aOfL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3lIfYwxKA899qk0KBIjThskn0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wfz4LIWt7s8PK99dDws4pAJo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lF30t6_euVe4hZF02vrUk6Q1wXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/si6ukzHT6T3f6fcmPVryVa5P.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Juancho op 21-08-2025 09:11 ]

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:15
Ik heb een Samsung S23 en heb alleen de laadstatus als melding ingesteld. Verder moet de app altijd actief zijn, dus niet in slaapstand kunnen gaan. Verbruik afgelopen week: gemiddeld rond de 0,4%. Zegt niet alles (hangt af van overig gebruik) maar geeft aan dat het niet mijn telefoon leeg trekt.

• Juancho
  • Nu online
Highland schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 09:46:
Ik heb een Samsung S23 en heb alleen de laadstatus als melding ingesteld. Verder moet de app altijd actief zijn, dus niet in slaapstand kunnen gaan. Verbruik afgelopen week: gemiddeld rond de 0,4%. Zegt niet alles (hangt af van overig gebruik) maar geeft aan dat het niet mijn telefoon leeg trekt.
Ah ok dan kan iig wel die melding uitzetten en dan blijft de activity key op de achtergrond wel z'n ding doen.

• Juancho
  • Nu online
SirLenncelot schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 06:42:
[...]

Toen ik de auto net had moest ik me opeens aanmelden bij T-Mobile. Instellingen -> privacy en internetvoorwaarden. Misschien helpt dat.
Zal zo eens checken, maar ik heb dus wel internet alleen 3g ipv 5g. Zou gek zijn als ik wel 3g heb maar dat ik me eigenlijk eerst had moeten aanmelden bij T-mobile? Lijkt me ook iets wat de Polestar dealer wel doet voor aflevering?

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:49
Juancho schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:02:
[...]

Zal zo eens checken, maar ik heb dus wel internet alleen 3g ipv 5g. Zou gek zijn als ik wel 3g heb maar dat ik me eigenlijk eerst had moeten aanmelden bij T-mobile? Lijkt me ook iets wat de Polestar dealer wel doet voor aflevering?
Ik heb al 2 weken alleen maar 3G, heb er een afspraak staan voor bij de dealer. Helaas hebben de standaard oplossingen die PS Support gaf niet geholpen.

Heb je ook gekeken naar de Brodit Telfoon houder, die zit link van het center screen. Dit had eerst niet mijn voorkeur maar ik ben blij opnieuw voor Brodit gekozen te hebben, perfecte oplossing op Flitsmeister in het scherm aan te hebben staan.

• Juancho
  • Nu online
MrMGeeIsTheName schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:10:
[...]
Heb je ook gekeken naar de Brodit Telfoon houder, die zit link van het center screen. Dit had eerst niet mijn voorkeur maar ik ben blij opnieuw voor Brodit gekozen te hebben, perfecte oplossing op Flitsmeister in het scherm aan te hebben staan.
Ja die had ik al eens voorbij zien komen. Lijkt idd het beste voor links naast het scherm. Dan valt het ook het minst op. Maar voor ik dat allemaal kan bestellen, dat lukte niet meer voor de vakantie dus dat ga ik daarna maar even doen. Heb jij de juiste linkjes voor de producten die ik dan moet kopen? Je moet toch 2 of 3 dingen aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:20

Pixeltje

Woo-woohoo!

[...]

Dat heb ik ook soms, en het icoontje (lte of 3G) lijkt niet altijd effect te hebben op de connectiviteit van de auto. Soms ook weer wel. Reset helpt zelden maar doorgaans os een paar dagen wachten voldoende.

Heb er een paar keer contact over gehad met polestar support maar die komen ook niet verder dan de reset.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• Juancho
  • Nu online
SirLenncelot schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 06:42:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o27VgYfwB_rdR4-N2ZQUx9zRmL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WecO6zzEGt8pB8AjgLAagBeb.jpg?f=fotoalbum_large
Even gekeken. Er staat wel dat de auto online is maar ik ben nog niet aangemeld of geregistreerd. Ik heb alleen nergens inloggegevens van tmobile. Of is dat gewoon met je Polestar account?

Of gewoon beter zo laten en wachten tot het vanzelf op 5g springt?

[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 21-08-2025 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darwusch
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-10 09:34
Juancho schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:52:
Even gekeken. Er staat wel dat de auto online is maar ik ben nog niet aangemeld of geregistreerd. Ik heb alleen nergens inloggegevens van tmobile. Of is dat gewoon met je Polestar account?

Het lijkt zo al goed te staan, want er staat dat je (je subscriber id) al de internetvoorwaarden heeft geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Juancho schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:52:
[...]

[Afbeelding]

Bij mij was het toen iets anders, ik bleek opeens afgemeld. Maar zonder inloggegevens kon ik het doorklikken.

Lijkt bij jou wel goed te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Laatst online: 14:49
Juancho schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:14:
[...]

Ja die had ik al eens voorbij zien komen. Lijkt idd het beste voor links naast het scherm. Dan valt het ook het minst op. Maar voor ik dat allemaal kan bestellen, dat lukte niet meer voor de vakantie dus dat ga ik daarna maar even doen. Heb jij de juiste linkjes voor de producten die ik dan moet kopen? Je moet toch 2 of 3 dingen aanschaffen?
Deze mot je hebben:https://www.broditcenter.nl/brodit-proclip-polestar-2-20-center-mount

En dan moet je daarbij nog een houder voor je telefoon aanschaffen die je op op schroeft.
Ik zeg je eerlijk, ik ben niet handig maar dit was echt heel goed en makkelijk te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:42
MrMGeeIsTheName schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:57:
[...]
Deze mot je hebben:https://www.broditcenter.nl/brodit-proclip-polestar-2-20-center-mount
Het is ook niet zo moeilijk, op Broditcenter site kan je gewoon aangeven welke auto je hebt en je krijgt de juiste houder voorgesteld.
En dan moet je daarbij nog een houder voor je telefoon aanschaffen die je op op schroeft.
Ik zeg je eerlijk, ik ben niet handig maar dit was echt heel goed en makkelijk te doen.
Het is een Samsung S23 ;)
Misschien kan je dit ook voor hem opzoeken, zal hij zeker kunnen appriciëren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:34
[...]
Ik denk dat dit ligt aan het feit dat er binnenkort een update wordt uitgerold. Polestar en Volvo lijken wat dat betreft veel op elkaar. Ik zit nu ook op 3G. Heb dat vaker gehad in het verleden, vaak bij updates en het lost zichzelf ook wel weer op. Het heeft geen zin om allerlei resets te doen. Wachten is het enige...

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

• Juancho
  • Nu online
RigolleM schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:03:
[...]

Het is ook niet zo moeilijk, op Broditcenter site kan je gewoon aangeven welke auto je hebt en je krijgt de juiste houder voorgesteld.

[...]

Het is een Samsung S23 ;)
Misschien kan je dit ook voor hem opzoeken, zal hij zeker kunnen appriciëren :+
Ik zie alleen wel alleen maar houders waarbij je alsnog zelf een laadkabeltje in de telefoon moet pluggen, Bijv. https://shop.brodit.nl/brodit-houder-samsung-galaxy-s23.html

Bestaan ze niet in vorm van dat de laadkabel in de houder zit en je alleen maar je telefoon in de houder kan gooien en klaar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Overigens nog een leuk feitje/nieuwtje voor de Polestar 2 my26 rijders... De alleraardigste Polestar medewerker gaf mij nog aan dat Polestar bij dit nieuwe modeljaar de schopsensor van de achterklep heeft aangepakt. Veel gevoeliger en het maakt nu niet meer uit waar je een klein schopje geeft, alles wordt "geaccepteerd". Ondertussen al een paar keer getest (oa met daadwerkelijk mijn handen/armen vol) en warempel, het werkte als een malle :).

• Juancho
  • Nu online
rolfio schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:03:
[...]

Ik denk dat dit ligt aan het feit dat er binnenkort een update wordt uitgerold. Polestar en Volvo lijken wat dat betreft veel op elkaar. Ik zit nu ook op 3G. Heb dat vaker gehad in het verleden, vaak bij updates en het lost zichzelf ook wel weer op. Het heeft geen zin om allerlei resets te doen. Wachten is het enige...
Dat klinkt me idd heel bekend in de oren :D

• RigolleM
Juancho schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:05:
[...]

Ik zie alleen wel alleen maar houders waarbij je alsnog zelf een laadkabeltje in de telefoon moet pluggen, Bijv. https://shop.brodit.nl/brodit-houder-samsung-galaxy-s23.html

Bestaan ze niet in vorm van dat de laadkabel in de houder zit en je alleen maar je telefoon in de houder kan gooien en klaar?
Voor iPhone heb je houders voor MagSafe (waar je dan een MagSafe lader kunt in plaatsen), voor S23 zal het eerder QI-ish zijn, maar kijk zelf eens op https://www.broditcenter.nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn77
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:33
beebie121 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 08:19:
tcam resetten misschien?

Wel echt een super mooie bak hoor!! ik hoop dat jullie hem goed en zonder gedoe kunnen testen!! Echt heel veel plezier!!

Ik heb nu dat mijn radio het niet doet, hij ziet wel op het display welk nummer er gedraaid wordt maar geen geluid. Spotify doet het gewoon en op weg naar mijn werk dan rij ik onder een vidaduct/tunneltje door. Dan merk ik normaal dat het signaal anders/slechter wordt. Nu is et zo dat op die momenten de radio heel even aan springt.
Echt om gek van te worden.
Heb al reset gedaan van Tcam, instellingen etc. Helpt allemaal niks. Iemand nog tips?
Scherm zelf ook gereset? Dunne streepje onderaan het scherm lang ingedrukt houden.

Polestar 2 Launch edition 2021 | Audi A6 E-tron Avant in bestelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:34
Juancho schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:08:
Overigens nog een leuk feitje/nieuwtje voor de Polestar 2 my26 rijders... De alleraardigste Polestar medewerker gaf mij nog aan dat Polestar bij dit nieuwe modeljaar de schopsensor van de achterklep heeft aangepakt. Veel gevoeliger en het maakt nu niet meer uit waar je een klein schopje geeft, alles wordt "geaccepteerd". Ondertussen al een paar keer getest (oa met daadwerkelijk mijn handen/armen vol) en warempel, het werkte als een malle :).
Hee das gaaf, er is dus ontwikkeling. Bij mijn XC40 gebruik ik dat nooit. Altijd zit ik daarmee te klooien, van de 10 keer dat ik het probeer lukt het 3 keer :)

Ik doe het nu maar met knopje op sleutel lang ingedrukt houden, werkt voor mij perfect.

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Juancho schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:08:
Ja, die werkt inderdaad gewoon prima, al wacht je beter een aantal seconden als je de PAK gebruikt, zodat de auto doorheeft dat je er bent. Verklaart wel waarom er online zoveel gezeur is waarin ik mij niet kon vinden; ik heb dus betere sensoren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rbeek010
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-10 10:46
Ik rij inmiddels 2 weken in de nieuwe P2 LRSM met Vapour en Prime. Bevalt enorm goed, net zoals onze vorige P2 MY22. Het enige waar ik nu steeds last van heb is dat de rechter buitenspiegel in de ingeklapte stand blijft staan bij wegrijden uit parkeerstand, niet altijd maar vaker wel dan niet. Drukken op de M1/M2 geheugentoetsen of de L/R combinatie om ze handmatige in/uit te klappen lijkt niet veel te helpen, de rechter spiegel blijft ingeklapt tenzij je het handmatig versteld met de stelknop op de deur.

Toevallig werd ik gisteren gebeld door Polestar met de vraag of ik tevreden ben over de auto en het hele afleverproces. Bij de vriendelijke dame heb ik aangegeven wat het probleem omtrent de spiegel is en gevraagd of zij meer mensen met dit probleem heeft gesproken. Het schijnt dus dat er meer mensen zijn met dit probleem bij de P2 MY26. Het zou opgelost kunnen worden bij de dealer dus daar gaan we maar een een bezoekje brengen.

Verder is het heerlijke bak, dik tevreden en ik hoop er de komende 4 jaar net zo van te genieten als de vorige P2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:43
rbeek010 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:15:
Ik rij inmiddels 2 weken in de nieuwe P2 LRSM met Vapour en Prime. Bevalt enorm goed, net zoals onze vorige P2 MY22. Het enige waar ik nu steeds last van heb is dat de rechter buitenspiegel in de ingeklapte stand blijft staan bij wegrijden uit parkeerstand, niet altijd maar vaker wel dan niet. Drukken op de M1/M2 geheugentoetsen of de L/R combinatie om ze handmatige in/uit te klappen lijkt niet veel te helpen, de rechter spiegel blijft ingeklapt tenzij je het handmatig versteld met de stelknop op de deur.

Toevallig werd ik gisteren gebeld door Polestar met de vraag of ik tevreden ben over de auto en het hele afleverproces. Bij de vriendelijke dame heb ik aangegeven wat het probleem omtrent de spiegel is en gevraagd of zij meer mensen met dit probleem heeft gesproken. Het schijnt dus dat er meer mensen zijn met dit probleem bij de P2 MY26. Het zou opgelost kunnen worden bij de dealer dus daar gaan we maar een een bezoekje brengen.

Verder is het heerlijke bak, dik tevreden en ik hoop er de komende 4 jaar net zo van te genieten als de vorige P2.
Dit had mijn launch edition ook. Die rechterspiegel had echt een eigen willetje. Is onder garantie door de dealer vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Geen last van @rbeek010. Maar ik moet wel zeggen dat ik tot vandaag bar weinig heb kunnen rijden. Is hrt niet toevallig een instelling van de spiegels? Je kan namelijk diverse mogelijkheden kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Trouwens, ik had als test eens in Android de meldingen uitgezet van digital key van Polestar want dat bleef de hele tijd als notificatie terugkomen. Maar ik kon niet zonder sleutel de auto openen. Wel ging de auto zonder sleutel open toen ik de app opende.

Moet die melding/notificatie , op Android, dus altijd aan staan?

[ Voor 12% gewijzigd door Juancho op 22-08-2025 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Juancho schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:57:
Trouwens, ik had als test eens in Android de meldingen uitgezet van digital key van Polestar want dat bleef de hele tijd als notificatie terugkomen. Maar ik kon niet zonder sleutel de auto openen. Wel ging de auto zonder sleutel open toen ik de app opende.

Moet die melding/notificatie , op Android, dus altijd aan staan?
Die moet niet aanstaan. Ik heb deze ook uitstaan. Je moet wel zorgen dat alle batterij-besparende opties voor de app uitstaan, want anders aluit android de app af na een tijdje niet actief te zijn.

Dit zijn mijn settings.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1UM0OPhsHXzJe2ThLp01ONtPv8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KVKYkrkyZbuTUcLbMFOFys9Q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ZeTfr-FC96MXMZF_3IWIoqFnlw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UVzcoaffrdo3kkd0Xd9jzVM0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M2-xtVU94RzfvDNkt0e-0-rPR4I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q0W3nH4YFcqOcIwl6ZBqcyLt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Ibex schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:53:
[...]

Die moet niet aanstaan. Ik heb deze ook uitstaan. Je moet wel zorgen dat alle batterij-besparende opties voor de app uitstaan, want anders aluit android de app af na een tijdje niet actief te zijn.

Dit zijn mijn settings.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waar vind ik dat scherm waar je kan aangeven wat de digital key status is? Want dat zocht ik, die wil ik uit zodat het niet constant als melding naar voren komt. Ik zie dat meldingen categorieen deel namelijk niet staan bij meldingen van de Polestar app op m'n S23.

[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 22-08-2025 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Juancho schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:06:
[...]

Waar vind ik dat scherm waar je kan aangeven wat de digital key status is? Want dat zocht ik, die wil ik uit zodat het niet constant als melding naar voren komt. Ik zie dat meldingen categorieen deel namelijk niet staan bij meldingen van de Polestar app op m'n S23.
Ik heb een pixel, maar op m'n vrouw haar S23 kan je naar app info gaan, dan notifications, daar notification categories, en daar difital key status uitzetten. Bij de app info en daar battery zeker op unrestricted zetten. Voor zover ik weet heeft zij ook geen issues met de PAK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Ibex schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:17:
[...]

Ik heb een pixel, maar op m'n vrouw haar S23 kan je naar app info gaan, dan notifications, daar notification categories, en daar difital key status uitzetten. Bij de app info en daar battery zeker op unrestricted zetten. Voor zover ik weet heeft zij ook geen issues met de PAK.
Vreemd , ik zie bij meldingen alleen dit. Het hele categorieen deel ontbreekt gewoon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8A0CldPCF4SNB-XIiwZP6OllL4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nONKhf7Sbv3Cgx29sjmPg0KT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanbbbb
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09-10 14:10

Hermanbbbb

P2 LRSM 2022 PP

Juancho schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:43:
[...]
Vreemd , ik zie bij meldingen alleen dit. Het hele categorieen deel ontbreekt gewoon.
[Afbeelding]
Als je op dat scherm nog wat naar beneden scrollt, zie je dan niet een knop "Meldingscategorieën"? Op mijn S24plus wel namelijk. Als je daarop klikt kom je bij de opties die hierboven genoemd werden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Hermanbbbb schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:13:
[...]

Als je op dat scherm nog wat naar beneden scrollt, zie je dan niet een knop "Meldingscategorieën"? Op mijn S24plus wel namelijk. Als je daarop klikt kom je bij de opties die hierboven genoemd werden.
Nee helaas, er staat verder niks meer op dit scherm. Wat enorm vaag dit zeg...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• darwusch
Juancho schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:20:
[...]

Nee helaas, er staat verder niks meer op dit scherm. Wat enorm vaag dit zeg...
Ik heb zelf ook even zitten zoeken. Je moet eerst de optie Categorien aanzetten.
Dat doe je bij Instellingen -> Meldingen -> Geavanceerd -> (dan naar beneden scrollen) "Notificatie categorien voor elke app".
Daarna zie je de categorien zoals in het screenshot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
darwusch schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:50:
[...]

Ik heb zelf ook even zitten zoeken. Je moet eerst de optie Categorien aanzetten.
Dat doe je bij Instellingen -> Meldingen -> Geavanceerd -> (dan naar beneden scrollen) "Notificatie categorien voor elke app".
Daarna zie je de categorien zoals in het screenshot.
My hero! Dat was het idd. Melding uitgezet en geen constante notificatie meer van de digital key. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Nog een kleien update over onze MY26 Polestar 2. Heb nog maar een paar korte ritjes kunnen maken (vandaag wel een uurtje bij elkaar, veel binnendoor en 16,4KwH). Maar het viel me op hoe enorm gevoelig het materiaal is van de deur (waar je je arm op legt) midden armsteun en waar je knie/been tegenaan komt bij de middentunnel. Van die lichte/witte plekken die overigens wel weg gaan met een vochtig doekje. Hier wat voorbeelden, hopelijk een beetje goed te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UPSroZwRzkrc9bN6Dgvgg0Ed4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97TvOM2zeSWoQw8D2Jxk4pzK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/80UNfC777ZV9fQuPIXp-VfR748s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oXFOLjgAZvKduPg6hxdnlhgo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kcBHUyazG-lt1MTu4_8HkicVOgc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/svM6elyh70nc6LQHOaIk1omK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Juancho schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:42:
Nog een kleien update over onze MY26 Polestar 2. Heb nog maar een paar korte ritjes kunnen maken (vandaag wel een uurtje bij elkaar, veel binnendoor en 16,4KwH). Maar het viel me op hoe enorm gevoelig het materiaal is van de deur (waar je je arm op legt) midden armsteun en waar je knie/been tegenaan komt bij de middentunnel. Van die lichte/witte plekken die overigens wel weg gaan met een vochtig doekje. Hier wat voorbeelden, hopelijk een beetje goed te zien:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het interieur van mijn auto is iets donkerder en volgens mij wat minder gevoelig daarvoor, maar ik heb van die babydoekjes in de auto liggen om dat soort kleine vlekjes weg te poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Juancho schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:42:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb ik ook al gemerkt, echt enorm rap vegen. Maar ik bedacht me dat dit wellicht de trade-off was voor een interieur wat meer op textiel dan plastiek lijkt. Ik heb er op zicht niet echt een probleem mee, maar wel goed te weten dat vochtige doekjes helpen. Misschien eens een pakje neutrale doekjes in de auto leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Ibex schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:45:
[...]

Heb ik ook al gemerkt, echt enorm rap vegen. Maar ik bedacht me dat dit wellicht de trade-off was voor een interieur wat meer op textiel dan plastiek lijkt. Ik heb er op zicht niet echt een probleem mee, maar wel goed te weten dat vochtige doekjes helpen. Misschien eens een pakje neutrale doekjes in de auto leggen.
Ow ik zie het ook niet als probleem hoor, maar viel me gewoon op. Eigenlijk al na de rit van Polestar dealer naar huis. Nog geen 15min rijden en ik zag het al. Maar het zal idd wel het type stof zijn dat het veroorzaakt. Soms is het al weg als je er even over heen wrijft en anders wel met een vochtig doekje. Het is zo.... Anderzijds vind ik het wel prachtig van binnen met een aantal verschillende materialen. Maakt de wagen er warm en luxe. Helaas is idd wel de sfeerverlichting rondom de middentunnel blijkbaar weg bezuinigd.

Waar ik me wel iets meer aan stoor/irriteer, en dat viel me niet op tijdens de proefrit want lange broek, maar met een korte broek en dus blote benen zit ik met buitenkant knie tegen die lompe tunnel aan. Dat ansich is niet erg want anders had ik de PS2 natuurlijk nooit gekozen aangezien het nogal aanwezig is :) en met mijn 1.78m is het ook eigenlijk wel een fijne steun, maar ik ga misschien toch eens van een zacht iets (kussentje/zachte stof) op die plek plakken. Met blote benen begint dat zeker op langere afstanden wel een beetje pijn te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Juancho op 22-08-2025 20:14 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:26
Een echte Polestar rijder onderscheidt zich met een eeltlaag op de rechterknie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Owja voor ik het vergeet te vragen en ik ga het niet uitproberen 😁. Maar stopt de achterklep vanzelf als je bijv zoals wij straks in een oude lagere garage staat die er veel zijn in Spaanse (lokale) plaatsen? Of knalt de klep zonder pardon tegen het beton aan met alle schade?

[ Voor 9% gewijzigd door Juancho op 22-08-2025 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Juancho schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:55:
Owja voor ik het vergeet te vragen en ik ga het niet uitproberen 😁. Maar stopt de achterklep vanzelf als je bijv zoals wij straks in een oude lagere garage staat die er veel zijn in Spaanse (lokale) plaatsen? Of knalt de klep zonder pardon tegen het beton aan met alle schade?
Hij stopt niet vanzelf, vinger boven de knop op de sleutel houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29

ST10©DE

Dus.............

Je kan wel de hoogte instellen waarop die stopt.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:00
SirLenncelot schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:06:
[...]

Het interieur van mijn auto is iets donkerder en volgens mij wat minder gevoelig daarvoor, maar ik heb van die babydoekjes in de auto liggen om dat soort kleine vlekjes weg te poetsen.
Aan alle doekjes gebruikers:
doekjes met zeep? of neutraal?

Welk merk gebruiken jullie met goede resultaten?

(wellicht iets voor opening topic?)

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Martijn77 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:09:
[...]

Scherm zelf ook gereset? Dunne streepje onderaan het scherm lang ingedrukt houden.
met dat streepje dan start de scherm schoonmaak functie. Die doet, bij mij, niets anders.
Dat is toch het dunne streepje onderaan?

als ik mn radio op FM zet doet ie het wel, op DAB niet. misschien dat dat stuk is ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Hansieo schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:47:
[...]

Aan alle doekjes gebruikers:
doekjes met zeep? of neutraal?

Welk merk gebruiken jullie met goede resultaten?

(wellicht iets voor opening topic?)
Meer toeval dan wijsheid, waterdoekjes voor baby’s zonder toevoegingen. Daar hebben wij heel veel pakken van op dit moment…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
FreeMen schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 11:15:
[...]

Yup, liggen ook op de 19inch.
Gaat het om deze band dus trouwens? Ik zie staan: Michelin Total Performance (19"). Overigens, op de XC40 had ik 20" maar het viel me eigenlijk totaal niet op qua zicht en looks dat deze op de PS2 iets kleiner zijn. Het zijn alsnog dikke sloffen eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d69XYoRWa52J3j7yM4uiuHRSspw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0IEIFYj3GMYjS52oBI31aaXZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Juancho op 23-08-2025 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darwusch
beebie121 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:11:
[...]

met dat streepje dan start de scherm schoonmaak functie. Die doet, bij mij, niets anders.
Langer aanraken, 30 sec ongeveer. Net zo lang tot android herstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:20

Pixeltje

Woo-woohoo!

beebie121 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:11:
[...]

Streepje blijven indrukken, de schermreiniging melding verdwijnt dan en het systeem start opnieuw op. Duurt ergens tussen de 15 en 20 seconden voor die melding verdwijnt. Als het scherm leeg is kun je het ‘knopje’ ook loslaten.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riminii
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-10 10:58
[b]
als ik mn radio op FM zet doet ie het wel, op DAB niet. misschien dat dat stuk is ofzo.
Af en toe valt de DAB radio uit en kan je alleen via de FM radio luisteren. Dat gebeurt bij mij ook wel eens, bij mij hersteld dat zichzelf weer na een dag of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Vraagje, hoe hebben jullie de settings van Flitsmeister staan zodat je meldingen over je Polestar speakers krijgt? Mijn vriendin en ik hadden dit beide werkend in de XC40 incl. routine dat FM automatisch opstartte bij instappen en weer afsluit bij uitstappen.

Dat laatste werkt gewoon weer nadat ik even de routine had aangepast maar we krijgen beide geen meldingen door over het audio systeem. Wel valt de muziek even stil (moment dat FM wat te melden heeft) en daarna gaat de muziek weer verder.

De settings in FM zelf heb ik niet aangepast:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UsZvqDnWMx6IX1YKRpd4FjPvBCM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vAcmi46KLi75u6PP7AjMPMgt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Juancho op 23-08-2025 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
SirLenncelot schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:11:
[...]

Meer toeval dan wijsheid, waterdoekjes voor baby’s zonder toevoegingen. Daar hebben wij heel veel pakken van op dit moment…
van wie?

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Juancho schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:33:
Vraagje, hoe hebben jullie de settings van Flitsmeister staan zodat je meldingen over je Polestar speakers krijgt? Mijn vriendin en ik hadden dit beide werkend in de XC40 incl. routine dat FM automatisch opstartte bij instappen en weer afsluit bij uitstappen.

Dat laatste werkt gewoon weer nadat ik even de routine had aangepast maar we krijgen beide geen meldingen door over het audio systeem. Wel valt de muziek even stil (moment dat FM wat te melden heeft) en daarna gaat de muziek weer verder.

De settings in FM zelf heb ik niet aangepast:

[Afbeelding]
Hier staan ze hetzelfde. Ik heb er ook een tijdje last van gehad dat FM het niet deed . Na alle data en cache van FM te wissen deed hij het weer.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan het volgende:

Ik krijg regelmatig vragen hoe snél "de polestar" is......
en dan bedoelen ze de snelste LRDM performance e.o de LRDM met de power update ofwel de 476pk versie.

Nu was er van Micha Charoudin een gave video op de Nurburgring met de 408pk versie,
en láter kwam dacht ik de 476pk.

En om deze látere youtube gaat het mij, je zie ook een spectaculaire "jump" *O* met de P2.
Deze link heb ik een aantal keren gedeeld, maar ik kan 'm nu dus nergens meer vinden. -O-

Wellicht dat iemand deze link nog heeft????

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 12:42
Bedoel je deze? Sowieso altijd leuk met de Polestar Engineer, Joakim, en zijn passie voor zijn vak en de auto.

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
Bamieater schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:14:
Bedoel je deze? Sowieso altijd leuk met de Polestar Engineer, Joakim, en zijn passie voor zijn vak en de auto.

[YouTube: UPDATED Polestar 2 Upsets Supercars... on the Nürburgring!]
nee,nee, dat was de éérste met 408pk, later was er nog een andere met de 476pk,
maar ik ga nu twijfelen of dat óók met Micha was..... :?

Je kan een foto laten maken op dat circuit,
vlak na een "heuveltje" en dan kan je de auto ietsje laten zweven, oOo *O*
en dat was volgens mij (niet 100% zeker) ook het plaatje van de YouTube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Begrijp ik goed dat er niet direct een logboek in de Polestar app zit die per rit netjes alles weergeeft en moet je dit via een externe app, in de Polestar (Journey Log) regelen? Maar komt het dan ook in de app te staan of alleen in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-10 22:40
Juancho schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:16:
[...]

Gaat het om deze band dus trouwens? Ik zie staan: Michelin Total Performance (19"). Overigens, op de XC40 had ik 20" maar het viel me eigenlijk totaal niet op qua zicht en looks dat deze op de PS2 iets kleiner zijn. Het zijn alsnog dikke sloffen eigenlijk.

[Afbeelding]
Ja en nee, gaat om de e-primacy, staat ergens anders op de band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Juancho schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 14:23:
Begrijp ik goed dat er niet direct een logboek in de Polestar app zit die per rit netjes alles weergeeft en moet je dit via een externe app, in de Polestar (Journey Log) regelen? Maar komt het dan ook in de app te staan of alleen in de auto?
Het is een beetje vaag, maar die app is wel van Polestar. Die heb je alleen in de auto en je kunt de ritten exporteren naar een mailadres.
Heb ooit een feature request gedaan om die gegevens in de polestar app terug te kunnen zien. Nooit een respons op gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
SirLenncelot schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 16:49:
[...]

Het is een beetje vaag, maar die app is wel van Polestar. Die heb je alleen in de auto en je kunt de ritten exporteren naar een mailadres.
Heb ooit een feature request gedaan om die gegevens in de polestar app terug te kunnen zien. Nooit een respons op gekregen.
Thanks! Wel raar idd. Volvo heeft bijv. gewoon een rit registratie in zowel de auto (start automatisch) en je kan elke rit terug zien in de app. Nou heb ik het zakelijk gezien gelukkig niet nodig maar ik vind het altijd wel interessant zoals morgen met de roadtrip, om achteraf een beetje te bekijken wat de afstand was, verbruik etc. Maar dat moet dus in de Polestar zelf met evt. exporteer functie. Ik zal de straks even downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
De app houdt gelukkig we geautomatiseerd de ritten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
SirLenncelot schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 19:34:
De app houdt gelukkig we geautomatiseerd de ritten bij.
Maar niet het verbruik, niet de van en naar locatie. Je kan er eigenlijk weinig mee wbt de app.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Juancho schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 19:39:
[...]

Maar niet het verbruik, niet de van en naar locatie. Je kan er eigenlijk weinig mee wbt de app.
Oh jawel hoor. Staat allemaal in de export.

Start Date End Date Start Address End Address Distance in KM Consumption in Kwh Category Start Latitude Start Longitude End Latitude End Longitude Start Odometer End Odometer Trip Type SOC Source SOC Destination Comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
SirLenncelot schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 19:45:
[...]

Oh jawel hoor. Staat allemaal in de export.

Start Date End Date Start Address End Address Distance in KM Consumption in Kwh Category Start Latitude Start Longitude End Latitude End Longitude Start Odometer End Odometer Trip Type SOC Source SOC Destination Comments
Ja sorry je had het over de app dus ik dacht de Polestar app 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vithar
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-10 14:27
Mocht je meerdere bestuurders-profielen hebben, dan moet de Journey app wel onder alle bestuurders-profielen geactiveerd worden, anders heb je alleen de ritten die onder jouw eigen bestuurders-profiel zijn gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Heren even met spoed jullie hulp nodig. We gaan over een paar uur beginnen aan de roadtrip en ik moest net nog even weg en kwam langs een Fastned. Dacht, toch even voor de zekerheid checken of het lukt. Maar nee hoor, alle palen die ik test doen het net bij de nieuwe Polestar. Andere auto's wel.

Nu zit ik naar de laadpoort te kijken en hoort die rechterpin zo diep naar binnen te zitten? Zeker ivm de linker. Kabel lijkt ook wat losjes te zitten. Wel vreemd want ik heb een uur geleden nog aan de publieke paal geladen en dat ging goed.

Maar no way dat ik zonder snel te kunnen laden straks weg rijd. Wat een ellende. Ik hoop even op jullie tips voor ik toch maar Polestar on call bel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OtkLpCBWgB_xgrmiV2uxJX_4cRg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IF7otpF9r7x4XpnXOPxD4TDu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mD_DuSKLEYX6L76NRriC4NBgeAQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7ljw33U7XTZwkBK84PurtEW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Juancho op 24-08-2025 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie01
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-10 20:22
Juancho schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 20:44:
Heren even met spoed jullie hulp nodig. We gaan over een paar uur beginnen aan de roadtrip en ik moest net nog even weg en kwam langs een Fastned. Dacht, toch even voor de zekerheid checken of het lukt. Maar nee hoor, alle palen die ik test doen het net bij de nieuwe Polestar. Andere auto's wel.

Nu zit ik naar de laadpoort te kijken en hoort die rechterpin zo diep naar binnen te zitten? Zeker ivm de linker. Kabel lijkt ook wat losjes te zitten. Wel vreemd want ik heb een uur geleden nog aan de publieke paal geladen en dat ging goed.

Maar no way dat ik zonder snel te kunnen laden straks weg rijd. Wat een ellende. Ik hoop even op jullie tips voor ik toch maar Polestar on call bel.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat die pin er dieper in zit, is normaal. Ik had de zelfde twijfel.
Heb je andere snelladers gepobreerd?

Ik had eerder eens problemen met de omvormer, waardoor ik alleen op straat kon laden en niet aan de snellader.
Hoop niet dat jij hetzelfde probleem hebt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
1x een andere fastned lader geprobeert, die lukte wel. Nu bij een Tesla lader als test.. Weer gelijk fout. Pff dit wil je echt niet een paar uur voor vertrek

Edit: na 6 pogingen werkt het ook bjj Tesla. Wat ik volgens mij deed was de kabel stevig vasthouden, aandrukken en zorgen dat er geen knik in zit. Ik herinnerde me dat van Volvo in het begin.

Nu toch ook nog even een Shell Recharge testen.

[ Voor 43% gewijzigd door Juancho op 24-08-2025 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Ik herinner me ergens gelezen te hebben dat sommige pennen soms niet helemaal recht staan, en dat ze zoiets bij een service center makkelijk kunnen rechtzetten.

Maar gezien het lukt afhankelijk van de "houding" kan het natuurlijk zijn dat veel bezochte laadkabels wat meer speling hebben door slijtage?

Edit: ik lees dat die connectoren een levensduur van ~10000 cycles hebben. Stel een publieke fast charger, 10 sessies per dag, dat is de kabel na 3 jaar versleten. Mogenlijks eerder al last van minder goed contact. En bij DC laden gaan er een hoog frequent protocol over de communicatiepennen, wat mogenlijks gevoeliger is voor slechter contact dan de eenvoudige PWM bij AC laden.

[ Voor 38% gewijzigd door Ibex op 24-08-2025 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Ok nou gelukkig doet de Shell Recharge het in 1x.ik heb de kabel stevig vastgehouden tot het laden begon. Dan wordt de kabel ook vastgezet.

Dit is blijkbaar hetzelfde euvel wat Volvo en Polestar jaren terug ook hadden en waar idd een recall voor kwam. Pinnetje iets ombuigen en met 10sec kon ik weer weg.

Wel slecht dat dit niet bjj nieuwe auto's is opgelost bljjkbaar maar ik durf het zo iig wel aan. Hopelijk blijft het werken onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn77
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:33
Juancho schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 21:20:
Ok nou gelukkig doet de Shell Recharge het in 1x.ik heb de kabel stevig vastgehouden tot het laden begon. Dan wordt de kabel ook vastgezet.

Dit is blijkbaar hetzelfde euvel wat Volvo en Polestar jaren terug ook hadden en waar idd een recall voor kwam. Pinnetje iets ombuigen en met 10sec kon ik weer weg.

Wel slecht dat dit niet bjj nieuwe auto's is opgelost bljjkbaar maar ik durf het zo iig wel aan. Hopelijk blijft het werken onderweg.
Of (voor nood) even de rubber afdichting van het snellaaddeel onder de stekker “proppen”. Dan gaat het 9 van de 10 keer gelijk goed is mijn ervaring.

Polestar 2 Launch edition 2021 | Audi A6 E-tron Avant in bestelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Bij FastNed is het bij mij wel eens een kwestie van de kabel in het contact gedrukt houden tot de verbinding geïnitialiseerd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Bedankt voor de snelle hulp allen! Wordt gewaardeerd, ik schoot al een beetje in de stress zo kort voor vertrek. Hopelijk valt het allemaal mee en doet alles het gewoon onderweg. Eenmaal teruf mag Volvo wel gelijk even dat pinnetje iets ombuigen. Of wellicht als we toevallig langs een volvo dealer rijd straks dat ik er toch ff langs ga.

De mooie Polestar staat nu te snoepen tot 100% en over een paar uurtjes begint de roadtrip! Eerst nog even wat uurtje 😴

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:09
Ik heb hetzelfde laad euvel en kan je nog een tip geven. Bij mij trad het onlangs op bij een Fastned lader die een zwaarder dan normale kabel leek te hebben.

De auto gaf vrijwel direct een laadfout. Inderdaad zoals hier is gezegd gebeurde dit niet als ik de laadstekker enigszins omhoog tilde tot de laadsessie begon echter zodra ik hem losliet (en de kabel dus weer zichtbaar naar beneden boog door het gewicht) schoot hij direct weer in laadfout tijdens het laden dus ook.

Nu ben ik erachter dat wanneer de kabel richting de voorkant van de auto leunt dit gebeurt maar als de kabel naar de achterkant leunt niet zelfs niet bij hele zware fastnet laadkabels.

Ik heb het pinnetje dus ook nog niet laten buigen maar positioneer de auto gewoon dusdanig naast de snellader dat de kabel naar de achterkant van de auto hangt.

[ Voor 4% gewijzigd door tormentor1985 op 25-08-2025 07:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morales79
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
Niet erg prettig Juancho dit soort gedoe vlak voor je een lange tour gaat maken.
Deze auto heeft toch wel veel probleempjes, zeker voor een model wat al dik 5 jaar op de markt is en waar al heel veel aan geupdate is.
Anyway, ben benieuwd naar je “recensie” als je terug bent. Veel plezier en hopelijk niet teveel gedoe onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
Juancho schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 21:01:
1x een andere fastned lader geprobeert, die lukte wel. Nu bij een Tesla lader als test.. Weer gelijk fout. Pff dit wil je echt niet een paar uur voor vertrek

Edit: na 6 pogingen werkt het ook bjj Tesla. Wat ik volgens mij deed was de kabel stevig vasthouden, aandrukken en zorgen dat er geen knik in zit. Ik herinnerde me dat van Volvo in het begin.

Nu toch ook nog even een Shell Recharge testen.
Als "vroege" Polestar rijder, las ik dit probleem vaker.
Mijn oplossing was toen (voordat de modificatie kwam..) :

Even naar ACTION, en koop een goedkoop schuifsteeltje, met de vijl even een holtetje aan één kant en je kan de kabel op exacte hoogte-steun instellen, óók als je langs een stoep-of-wat staat.

Eén maal gebruikt (ik rij 90% vanuit huis...) , toen kwam de modificatie, maar de stok blijft bij mij.
Jenever noo :henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:45

Stimulate14

⭐⭐⭐

Juancho schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 22:51:
Bedankt voor de snelle hulp allen! Wordt gewaardeerd, ik schoot al een beetje in de stress zo kort voor vertrek. Hopelijk valt het allemaal mee en doet alles het gewoon onderweg. Eenmaal teruf mag Volvo wel gelijk even dat pinnetje iets ombuigen. Of wellicht als we toevallig langs een volvo dealer rijd straks dat ik er toch ff langs ga.

De mooie Polestar staat nu te snoepen tot 100% en over een paar uurtjes begint de roadtrip! Eerst nog even wat uurtje 😴
Waar gaat de reis heen? Nu zijn we wel nieuwsgierig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
Juancho schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 21:20:
Was het maar zo dat daar ooit een recall voor is geweest. Wat er volgens mij wel gebeurd is is dat dealers dit zelf deden als de auto terug kwam bij hen. Die van mij mag geen dealer zien van de lease-maatschappij dus ik sta nog steeds af-en-toe te klooien bij Fastned.
Gelukkig laad ik erg weinig openbaar. Overigens bij Shell Recharge nog nooit een probleem gehad, dus het ligt zeker niet alleen aan de laadpoort van de Polestar. De combi Polestar-Fastned is gewoon een ongelukkig huwelijk, lijkt me.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:45
PvS_68 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:48:
[...]

Was het maar zo dat daar ooit een recall voor is geweest. Wat er volgens mij wel gebeurd is is dat dealers dit zelf deden als de auto terug kwam bij hen. Die van mij mag geen dealer zien van de lease-maatschappij dus ik sta nog steeds af-en-toe te klooien bij Fastned.
Gelukkig laad ik erg weinig openbaar. Overigens bij Shell Recharge nog nooit een probleem gehad, dus het ligt zeker niet alleen aan de laadpoort van de Polestar. De combi Polestar-Fastned is gewoon een ongelukkig huwelijk, lijkt me.. :-(
Wat is dat voor aparte leasemaatschappij? Binnen de garantie mag je gewoon bij de merkdealer je probleem laten verhelpen bij de meesten. Dat het onderhoud bij leasemaatschappijen wel is uitbesteed aan de firma B de Haas herken ik wel. Ik bel overigens altijd even dat ik een softwareprobleem heb wat alleen de merkdealer kan oplossen en dan kan ook het onderhoud daar gedaan worden. Hier overigens sinds de pinbuigactie jaren geleden geen enkel probleem met snelladen, ook niet bij Fastned.

[ Voor 8% gewijzigd door JTHZZ op 25-08-2025 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Kleine update, ondertussen 545 kilometer gereden met een net verbruik, denk ik, van 16,3. In 2x 300km gereden waarvan eerste 2 uur veel 120/130 en daarna 100/110. 2x geladen bij Fastned en 2x gelukkig probleemloos. Kabel even stevig vast gehouden tot het laden begon en dan even de dop onder de kabel voor de zekerheid.

Wat ik wel jammer vindt is dat de Max ook bij ons maar 150kW is terwijl ik ook de PS2 voor een stukje koos voor het 55kW sneller kunnen laden. Die 205kW had ik wel verwacht. Accu is warm zat, bestemming stond in Maps en aankomst percentage zou ook goed moeten zijn. Sta overigens aan een 300kW paal, als enige van de 6 laders zelfs 😁.

En ja ik weet dat het minimaal sneller is maar als je dan toch een nieuwe auto krijgt is het wel zo fijn en prettig voor je vertrouwen dat de auto die snelheid daadwerkelijk aan kan.

Maar ik begreep al van meerderen dat ze dit issue hebben en dat het bekend is bij Polestar en het met een OTA werd opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
PvS_68 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:48:
[...]

Ik meen me te herinneren dat ik toen bij de XC40 weldegelijk een bericht kreeg van recall. Daarna net als @JTHZZ nooit meer last gehad. Denk ook niet Polestar specifiek dus. Gelukkig gaat het nu met ff vasthouden en aandrukken prima. Maar bij thuiskomsr laat ik dat pinnetje wel ff checken. Leasemaatschappij zal daar echt niet moeilijk over doen. Is gewoon soort van onderhoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darwusch
Juancho schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:35:

Wat ik wel jammer vindt is dat de Max ook bij ons maar 150kW is terwijl ik ook de PS2 voor een stukje koos voor het 55kW sneller kunnen laden. Die 205kW had ik wel verwacht. Accu is warm zat, bestemming stond in Maps en aankomst percentage zou ook goed moeten zijn. Sta overigens aan een 300kW paal, als enige van de 6 laders zelfs 😁.

En ja ik weet dat het minimaal sneller is maar als je dan toch een nieuwe auto krijgt is het wel zo fijn en prettig voor je vertrouwen dat de auto die snelheid daadwerkelijk aan kan.

Maar ik begreep al van meerderen dat ze dit issue hebben en dat het bekend is bij Polestar en het met een OTA werd opgelost?
In hoeverre dit probleem bekend is bij Polestar is maar de vraag. Ik denk dat het geen kwaad kan om het te melden (direct bij Polestar) zodat ze een indruk krijgen van welke batch dit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Ik lees speculatie dat het zou kunnen liggen aan de laadpaal waar die slechts het geadverteerde vermogen kan leveren bij 800V wagens. Bij onze 400V zak je dan al snel weg richting de helft van het aangegeven vermogen. Ergens ook wel logisch, want de stroom moet dan 2x hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Juancho schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:35:
Kleine update, ondertussen 545 kilometer gereden met een net verbruik, denk ik, van 16,3. In 2x 300km gereden waarvan eerste 2 uur veel 120/130 en daarna 100/110. 2x geladen bij Fastned en 2x gelukkig probleemloos. Kabel even stevig vast gehouden tot het laden begon en dan even de dop onder de kabel voor de zekerheid.

Ik zou het eens testen bij een Tesla SuC vooraleer conclusie te trekken dat hij 'maar' 150kW kan laden. Een V3 of V4 laden tot 250kW en volgens mij gaat hij daar wel aan 205kW laden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AteZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 19:56
RigolleM schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:42:
[...]

Ik zou het eens testen bij een Tesla SuC vooraleer conclusie te trekken dat hij 'maar' 150kW kan laden. Een V3 of V4 laden tot 250kW en volgens mij gaat hij daar wel aan 205kW laden.
Ik heb net een update van Polestar gekregen over dit issue, het volgende is er aan de hand:

Er is sinds kort geleden een nieuw standaard geïmplementeerd voor laadproviders. Hiermee wordt er ook een limiet gecommuniceerd wat voorheen niet het geval was. Hierom is de snelheid dus helaas gelimiteerd op dit moment.

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing maar gezien deze wat dieper ligt is er helaas nog geen duidelijkheid over wanneer we de aanpassing kunnen verwachten.

dus nog even geduld, maar er komt een oplossing

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darwusch
AteZ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:07:
[...]

Ik heb net een update van Polestar gekregen over dit issue, het volgende is er aan de hand:

Er is sinds kort geleden een nieuw standaard geïmplementeerd voor laadproviders. Hiermee wordt er ook een limiet gecommuniceerd wat voorheen niet het geval was. Hierom is de snelheid dus helaas gelimiteerd op dit moment.

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing maar gezien deze wat dieper ligt is er helaas nog geen duidelijkheid over wanneer we de aanpassing kunnen verwachten.

dus nog even geduld, maar er komt een oplossing
Dank voor het delen!
Ik begrijp het echter niet volledig. Communiceert de laadpaal deze 150 kW limiet? Of de P2?
Beide is niet logisch omdat beide een hogere limiet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Ik heb het glazen dak, en heb destijds ook het zonnescherm voor het glazen dak bij besteld. Werkt uitstekend op de hete dagen. Wanneer niet in gebruik zit deze gevouwen in een hoes. Zijn er hier mensen die het zonnescherm ook hebben, en waar bergen jullie deze op? Deze kreeg ik niet passend onder het koffer vloerdeksel. De hoes heeft een vergelijkbare maat van de hoedenplank, maar geen idee of die daar gemakkelijk onder bevestigd kan worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Overigens, de Polestar 2 is ook een heerlijke reis auto hoor! Ruim 7 uur gereden, en beide geen centje pijn. Prima stoelen, 300pk is meer dan genoeg, fijne weg ligging en gelukkig geen trillingen in het stuur bij 100/120/130. Heerlijk rijden, fijn audiosyeem en de middentunnel biedt juist wel wat extra steun. Ik weet dat bestaande Polestar rijders het scherm achterhaald vinden maar komend uit een xc40 met nog kleiner scherm vinden wij het een erg fijn scherm. Niet alleen het formaat maar vooral alle knoppen etc zijn lekker groot. Mrt je arm leunend op de armsteun en middenconsole kan je het zo bedienen. Top! En met de nieuwe processor natuurlijk mega snel. En ja het is jammer dat Polestar met MY26 niet ff die mega randen heeft aangepakt. Nog iets meer scherm verpakt in geen groter scherm. Maargoed, nogmaals het is ook een beetje waar je vandaan komt.

Ook grappig, na Maastricht tot Dijon geen enkele andere Polestar 2 gezien. Werkelijk niks. Nul. Wel diverse Volvos trouwens, EX40, EC40...

Onze wagen werd wel eens nagekeken ook. Of dat je tijdens het laden mensen ziet wijzen naar onze auto. Grappig 😁

[ Voor 32% gewijzigd door Juancho op 25-08-2025 18:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kubusje
  • Laatst online: 08:19
Ibex schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:31:
Ik lees speculatie dat het zou kunnen liggen aan de laadpaal waar die slechts het geadverteerde vermogen kan leveren bij 800V wagens. Bij onze 400V zak je dan al snel weg richting de helft van het aangegeven vermogen. Ergens ook wel logisch, want de stroom moet dan 2x hoger zijn.
Dit is zeker niet het geval. Zelfde route richting Frankrijk een aantal weken terug t.o.v. vorig jaar: het jaar daarvoor bij elke laadpaal 200+ kW gehaald, nu bij allemaal een vlakke curve op 150 kW.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Juancho
  • Nu online
Ondertussen 5 verschillende providers gehad, Shell/Fastned/Ionity/Allego/Electric, en allemaal 350+ laders waar ik als enige aan het laden ben (bij 4 zelfs letterlijk als enige bij alle stalls zoals nu ook) maar de wagen stopt gewoon hard bij 150kW. Elke keer.

Lijkt me idd dat het verhaal van hierboven wel klopt dan. Ligt niet aan de auto. Even wachten tot de fix dan maar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ct2BWHIeLHcNoBfgWQqQpY07xIc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ghv7ouIfbocpGQx4TnsEqCde.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens rijden we grote stukken door Frankrijk met 130km/h en verbruik valt me dan best mee. Blijft netjes tussen de 18-20kWh. De XC40 schoot dan zo naar 24-26kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
JTHZZ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:02:
[...]

Wat is dat voor aparte leasemaatschappij? Binnen de garantie mag je gewoon bij de merkdealer je probleem laten verhelpen bij de meesten. Dat het onderhoud bij leasemaatschappijen wel is uitbesteed aan de firma B de Haas herken ik wel. Ik bel overigens altijd even dat ik een softwareprobleem heb wat alleen de merkdealer kan oplossen en dan kan ook het onderhoud daar gedaan worden. Hier overigens sinds de pinbuigactie jaren geleden geen enkel probleem met snelladen, ook niet bij Fastned.
Dat dit een algemeen probleem was werd vrij laat bekend. Ik heb enkel de 1e beurt bij de dealer mogen doen omdat ik toen die eigenwijze rechterspiegel had en dat onder garantie vervangen moest worden. Daarna moest ik voor mijn beurten toch echt naar BdH idd. Omdat ik nauwelijks openbaar laad heb ik er ook weinig aandacht aan besteed, maar zoalng Polestar geen officiële terugroep-actie hiervoor maakt kan ik daarvoor niet zomaar naar de dealer. De dealer is voor mij ook 3 kwartier rijden dus ik ga niet zomaar even op-en-neer om een pinnetje om te laten buigen.
Leaseplan/Ayvens heet de club. Via de website een onderhoudsbeurt plannen kan niet eens bij de dealer en als je ze belt moet je hemel en aarde bewegen om het voor elkaar te krijgen.
Bij mijn laatste beurt heb ik BdH gevraagd om mijn lege activity-key af te melden uit de auto omdat die leeg was en ik dus geen app meer kon koppelen (nieuwe telefoon). Dat gingen ze doen. Ik twijfelde al of ze dat uberhaupt kunnen maar niet dus. Daar ben ik dus alsnog op-en-neer voor naar de dealer gemoeten. Ik mag hopen dat er dubbel voor betaald is. Maar goed, het is hun auto dus.... Ik zal ook nooit een 2e-handsje van ze kopen .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzy67
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:37
Ik zit ook via Ayvens/leaseplan en geef altijd het adres in van de dealer ipv eigen adres en dan popt altijd de dealer in plaats van een of ander garage bedrijf op.
Ga altijd naar mijn dealer toe.
PvS_68 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:44:
[...]

Dat dit een algemeen probleem was werd vrij laat bekend. Ik heb enkel de 1e beurt bij de dealer mogen doen omdat ik toen die eigenwijze rechterspiegel had en dat onder garantie vervangen moest worden. Daarna moest ik voor mijn beurten toch echt naar BdH idd. Omdat ik nauwelijks openbaar laad heb ik er ook weinig aandacht aan besteed, maar zoalng Polestar geen officiële terugroep-actie hiervoor maakt kan ik daarvoor niet zomaar naar de dealer. De dealer is voor mij ook 3 kwartier rijden dus ik ga niet zomaar even op-en-neer om een pinnetje om te laten buigen.
Leaseplan/Ayvens heet de club. Via de website een onderhoudsbeurt plannen kan niet eens bij de dealer en als je ze belt moet je hemel en aarde bewegen om het voor elkaar te krijgen.
Bij mijn laatste beurt heb ik BdH gevraagd om mijn lege activity-key af te melden uit de auto omdat die leeg was en ik dus geen app meer kon koppelen (nieuwe telefoon). Dat gingen ze doen. Ik twijfelde al of ze dat uberhaupt kunnen maar niet dus. Daar ben ik dus alsnog op-en-neer voor naar de dealer gemoeten. Ik mag hopen dat er dubbel voor betaald is. Maar goed, het is hun auto dus.... Ik zal ook nooit een 2e-handsje van ze kopen .... :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:45

Stimulate14

⭐⭐⭐

Nieuwe iOS update in de store, je trunk openen met de app.

[ Voor 3% gewijzigd door Stimulate14 op 26-08-2025 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beebie121
Mijn problemen met de audio zijn vanzelf weer opgelost. Heel bijzonder maar jullie zeiden het al.

Ik vind het ook wel grappig, dat mensen in buitenland en binnenland best vaak komen en zeggen, wat een mooie auto, welk merk is dat? haha zelfs mn vrouw, die niks met auto's heeft, heeft dat al een paar keer gehad, en ze vind dat eigenlijk wel mooi hahaha.

Mijn p2 staat nu voor de keuring. Laatst een Volvo v60 t6 meegehad, rijd prima maar ik zou mn P2 niet ervoor inruilen. Nu een peugeot 208 hybrid mee, man wat een klein bakkie is dat nu ik dit gewend ben hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:28

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

@Juancho Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de bekleding. Het ruitenpatroon ziet er wel leuk uit. Hoe is de stof? Lijkt het een beetje op leer/vinyl? Waarmee is het goed te vergelijken? Is de armleuning nu ander materiaal dan de stoelen?
Ik moet op korte termijn een nieuwe leaseauto en de PS 2 staat momenteel op een gedeelde eerste plaats. Bij een proefrit hadden ze geen MY26 auto en geen plus pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
HyperActivE schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:10:
Ik moet op korte termijn een nieuwe leaseauto en de PS 2 staat momenteel op een gedeelde eerste plaats. Bij een proefrit hadden ze geen MY26 auto en geen plus pack.
En wie is de andere op je gedeelde eerste plaats?
Pagina: 1 ... 216 ... 223 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.