Ola op de zeer korte termijn loopt het lease contract van mijn Polestar DM af. Eind Juli 2025 wordt die door de lease maatschappij netjes opgehaald (Ayvens).
Ik zie hem nog niet aangemeld zien staan op de Ayvens occasions site, maar hierbij voor de eventueel toekomstige eigenaars enkele details.
Model Polestar 2 dual motor:
1. De 1ste APK keuring is al netjes uitgevoerd (op verzoek leasebedrijf).
2. Alle pakketten aanwezig (20" velgen, Pilot, Plus, Performance, Nappa leder), behalve een trekhaak.
3. Midnight blue.
4. voorzien van performance software upgrade (die was toen nog niet gratis en standaard dus nu 476 PK, en 680 NM).
5. extra OEM verlaagt (de officiële set. de originele veren zitten er natuurlijk gewoon bij). (hou rekening dat deze wagen minimaal 2,5 cm lager staat dan een standaard P2.) De wagen 'stance' oogt hierdoor meer als een sedan dan een SUV hybrid.
6. op eigen kosten is er een keramische coating aangebracht door een officiële detaillering zaak. Welke nog zeker 3 jaar zou moeten meegaan.
Enkele bijzonderheden.
1. de remklauwen zijn na 3 maanden (in 2021) allemaal vervangen door de dealer. Omdat ze toen niet meer loskwamen. Sinds die tijd rijdt ik altijd zonder OPD (one pedal driving) en gebruik dus blended braking. Ik heb nu nooit meer last gehad van klevende remklauwen

.
2. De wagen is altijd handmatig gewassen.
3. Er staat momenteel maar zo'n 50.705 KM op te teller, dit mede door de corona tijd en zeer gunstige opdracht locaties.
Tenslotte bij interesse adviseer ik om contact op nemen met Ayvens. Ik heb natuurlijk niets te doen met de verkoop immers de wagen is van Ayvens
Ik zal aan het einde van de maand wanneer ik de auto klaar heb gemaakt voor terug levering, nog even wat actuele foto's plaatsen.
Ik wens een eventuele toekomstige eigenaar van deze wagen veel rijplezier toe
Ik hoop met mijn volgende leasewagen een NIO ET5 (standard range) net zo veel rij plezier te mogen meemaken als ik met de P2 heb gehad.