Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smotske
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19:13
Is er iemand die mij, en anderen, kan helpen de audio te verbeteren met de equalizer in de P2?
Ik rijd sinds september een P2 LRDM Launch Editie met Performance Package. Dikke prima voor dagelijkse auto. Een van de dingen die mij wel wat stoort is de audio installatie.

Hiervoor had ik een BMW (435d Gran Coupe) met Harman Kardon installatie. Geluid was echt top. Ik ben geen audiofiel, maar ik vond het prachtig. In de P2 zit ook Harman Kardon, maar klinkt bij lange na niet zo goed als in de BMW. Ik luister vaak podcast, concerten, spotify en KinkFM. Vanalles wat dus.Ik mis vooral diepte en kracht, als dat goede termen zijn. Beetje gevoel van kwaliteit.
Ik heb de equaliser nu op de volgende settings:
Treble en bass en Subwoofer op max.
75Hz: -6
150Hz: -3
300Hz: -1
600Hz: -1
1kHz: 0
2kHZ: +2
4kHz: +1
8kHz: -1
16kHz: -2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFbc0rcpfpBXtGBi17Tjm2GKuys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XZulMRJ3xorZeTa73bLdKDhL.jpg?f=fotoalbum_large

@DetailingBySmotske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:52
interFace schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:45:
Beste mensen,

voor de laatste 1.5 maand ben ik een trotse eigenaar van 2025 P2 LRSM. Super tevreden en nog aan het leren hoe alles werkt :-)

Ik zit ook te spelen met een idee om app te ontwikkelen voor P2 maar tot nu toe geen inspiratie wat zou ik maken.

Hebben jullie nog suggesties? Iets kleins dat handig zou zijn? Ik wil graag een probleem oplossen en iets voor alle P2 eigenaars maken. Ik wil niet iets commercieel bouwen maar juist iets voor de community.

Alvast bedankt!
gimmic om je huidige vermogen (pos of neg) te kunnen zien?

Meerdere andere merken schijnen het te hebben.
Ik zag (dacht ik..) een keer een KIA opname door de bergen heen,
leuk om te zien hoe die van klimmend 275kW naar dalend -125kW ging. (dus niet kWh /100km!!)

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:30
interFace schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:45:
Beste mensen,

voor de laatste 1.5 maand ben ik een trotse eigenaar van 2025 P2 LRSM. Super tevreden en nog aan het leren hoe alles werkt :-)

Ik zit ook te spelen met een idee om app te ontwikkelen voor P2 maar tot nu toe geen inspiratie wat zou ik maken.

Hebben jullie nog suggesties? Iets kleins dat handig zou zijn? Ik wil graag een probleem oplossen en iets voor alle P2 eigenaars maken. Ik wil niet iets commercieel bouwen maar juist iets voor de community.

Alvast bedankt!
Er zijn geruchten dat dat de 2025 versie meer RAM heeft dan onze oude bakken (4GB). Hierdoor zou het infotainment veel soepelder lopen. https://www.reddit.com/r/...inment_system_runs_on_my/

Is het mogelijk dat je de grootte van het geheugen uitleest met een simpele app? :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
Hansieo schreef op maandag 30 december 2024 @ 09:26:
[...]

gimmic om je huidige vermogen (pos of neg) te kunnen zien?

Meerdere andere merken schijnen het te hebben.
Ik zag (dacht ik..) een keer een KIA opname door de bergen heen,
leuk om te zien hoe die van klimmend 275kW naar dalend -125kW ging. (dus niet kWh /100km!!)
Car Stats Viewer doet dit al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

SirLenncelot schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:42:
[...]

Een pushmelding als ie klaar is met laden?
Eh? Zit dat er nu niet in??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hansieo
Net even gezocht, en deze lijkt (nog) niet vrij gegeven te zijn... ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eW8kMi7XjQA6l7B4qa85KpzycN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SHgilBOuaMrxmRamOBTdJmoo.jpg?f=fotoalbum_large

Op de Duitse Polestar site: https://polestar.fans/t/carstatsviewer-informationen/15027

[ Voor 32% gewijzigd door Hansieo op 30-12-2024 10:50 ]

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
Hansieo schreef op maandag 30 december 2024 @ 10:49:
[...]

Net even gezocht, en deze lijkt (nog) niet vrij gegeven te zijn... ;(
Vreemd, bij mij werkt het wel (Volvo XC40 Recharge), zou het een PS2 dingetje zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:45
Li1quid schreef op maandag 30 december 2024 @ 09:50:
[...]

Er zijn geruchten dat dat de 2025 versie meer RAM heeft dan onze oude bakken (4GB). Hierdoor zou het infotainment veel soepelder lopen. https://www.reddit.com/r/...inment_system_runs_on_my/

Is het mogelijk dat je de grootte van het geheugen uitleest met een simpele app? :9
Hopelijk komt er een manier om in de oudere modeljaren deze "upgrade" toe te passen. Het zal vast gesoldeerd zitten, maar eventueel een manier om de volledige printplaat te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik heb m in ieder geval nooit gekregen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 06:41
Pr8hube schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:23:
[Afbeelding]

Daar is dan de dag die je wist… dat…..
Nee het is niet de FIOD, maar een afsleepdienst.
Mijn vrouw was op pad met onze P2, launch edition.
Het complete elektronische systeem ging over de rooie, een diarree van foutmeldingen.
En het meest griezelige was dat de remmen het niet meer deden, ook geen parkeerrem.
Mijn vrouw heeft, als een slak en met de waarschuwingslichten aan, in de mist, een parkeerplaats opgezocht.
Ik heb me een paar uur later, door een bekende, naar de auto laten brengen.
Ik kon ook alleen maar constateren dat P2 heel veel manieren heeft om aan te geven dat die er de brui aan gegeven heeft. Met de knop Polestar support gebeld en vervolgens heel goed geholpen, afsleepdienst werd geregeld, een vervangende auto en een taxi om me er naar toe te brengen. De vervangende auto is ook een P2, wel zo prettige. Iedereen was heel behulpzaam, alleen de taxi liet me een uurtje letterlijk in de kou staan.
Onze P2 staat nu bij een Volvo dealer, niet in de buurt waar ik woon. Gelukkig heb ik de verlengde garantie en pechservice gekocht. En nog een tip als je met een P2 op pad gaat; neem een warme jas mee en een opgeladen mobiele telefoon.
Fijn uiteinde en de beste wensen,
Gerard
Gewoon ff benieuwd hé maar waarom wordt je auto op deze manier gesleept? Is dat omdat de auto niet meer in sleep stand ging neem ik aan?

En hoe was het stuur vastgezet? Want kan mij voorstellen als dit niet is gebeurt dat de auto bij de eerste bocht naast de sleepauto staat..

Mijne is diverse malen opgehaald door een sleepdienst maar zodra je het type auto zegt dan komen ze met eentje die hem achterop tilt en niet rolt.

NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pr8hube
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-09 17:10
VonDutch schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:12:
[...]

Gewoon ff benieuwd hé maar waarom wordt je auto op deze manier gesleept? Is dat omdat de auto niet meer in sleep stand ging neem ik aan?

En hoe was het stuur vastgezet? Want kan mij voorstellen als dit niet is gebeurt dat de auto bij de eerste bocht naast de sleepauto staat..

Mijne is diverse malen opgehaald door een sleepdienst maar zodra je het type auto zegt dan komen ze met eentje die hem achterop tilt en niet rolt.
De auto wilde niets meer. Dus ook niet in de sleepstand.
De kleine wielen die de voorwielen dragen zijn links en rechts star met elkaar verbonden.

Vandaag contact gehad met de garage. Na een volledige reset doet de auto het weer. Ze houden hem nog even om te kijken of er nog foutmeldingen terugkomen.
Groetjes,
Gerard

P2 midnight (launch edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
Pr8hube schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:43:
[...]

De kleine wielen die de voorwielen dragen zijn links en rechts star met elkaar verbonden.

Vandaag contact gehad met de garage. Na een volledige reset doet de auto het weer. Ze houden hem nog even om te kijken of er nog foutmeldingen terugkomen.
Groetjes,
Gerard
ah ok, blijf het een vreemde manier vinden. Maar fijn dat de auto weer snel gereed is.

NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-jah
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-09 09:39
Ik heb nog niet de laatste GM update waar je a-la Waze meldingen kan versturen.
Onze XC40 heeft dit wel. Maps is volgens de auto up-to-date, wordt deze nog uitgerold op de p2 of moet ik GM opnieuw installeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaoh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 17:18
k-jah schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 20:19:
Ik heb nog niet de laatste GM update waar je a-la Waze meldingen kan versturen.
Onze XC40 heeft dit wel. Maps is volgens de auto up-to-date, wordt deze nog uitgerold op de p2 of moet ik GM opnieuw installeren?
Ik heb hem al een tijdje op mn p2. Dus ja hij komt, is aan het uitrollen, geen idee of iedereen hem al zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:17

Pixeltje

Woo-woohoo!

Wat is momenteel de laatste ota die verkrijgbaar is? Ik zit (nog?) op 3.1.9, en heb t idee dat er wat nieuwe versies zijn inmiddels?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:15
Pixeltje schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 20:43:
Wat is momenteel de laatste ota die verkrijgbaar is? Ik zit (nog?) op 3.1.9, en heb t idee dat er wat nieuwe versies zijn inmiddels?
3.1.9 is de laatste OTA, 3.3.16 is uitgebracht bij de dealers maar moet nog via OTA komen, een ETA is er nog niet voor de OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekhapperrr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-09 15:32
deSenna24 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 07:41:
[...]

3.1.9 is de laatste OTA, 3.3.16 is uitgebracht bij de dealers maar moet nog via OTA komen, een ETA is er nog niet voor de OTA.
Klopt het dat in die laatste update(s) merkbare stabiliteitsverbeteringen doorgevoerd zijn? Ik heb de laatste tijd erg vaak last van Spotify die uit het geheugen gegooid wordt tijdens het afspelen wanneer je bv. Google Maps opent of een voice command uitvoert. De app wordt dan herstart, lijkt door geheugengebrek. Niet uniek voor Spotify trouwens, maar daarbij wel het meest merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeek010
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:37
Nee, in ieder geval niet in de iOS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

rbeek010 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:48:
[...]

Nee, in ieder geval niet in de iOS app.
Dat is gek, lijkt me toch wel een goede functie.
Je kan wel zien hoe ver het opladen vordert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
Koekhapperrr schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:19:
[...]

Klopt het dat in die laatste update(s) merkbare stabiliteitsverbeteringen doorgevoerd zijn? Ik heb de laatste tijd erg vaak last van Spotify die uit het geheugen gegooid wordt tijdens het afspelen wanneer je bv. Google Maps opent of een voice command uitvoert. De app wordt dan herstart, lijkt door geheugengebrek. Niet uniek voor Spotify trouwens, maar daarbij wel het meest merkbaar.
Daar heb ik geen weet van. Wel heb ik een "probleem" met Spotify dat die vaak pauzeert als ik de home knop indruk onderaan het scherm of gewoon random soms ook. De grote pauze knop lijkt erg gevoelig. Vanmorgen bijvoorbeeld toen ik die pauze knop indrukte sprongen de 4 pinkers op, terwijl ik 100% zeker niet aan die knop ben geweest. De knop voor de waarschuwingslichten staat er nu wel naast, mogelijk te drukgevoelig dat de mouw van mijn jas die mee triggert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deSenna24
Stimulate14 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:54:
[...]

Dat kan gewoon als je de app opent. Ik heb de widget op mijn smartphone home screen staan, die update ongeveer elk half uur of manueel met het refresh knopje, dan volg ik zo het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Stimulate14 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:54:
[...]

Je kan het % accu van de wagen zien in de app en instellen tot welke limiet je wil laden via de app. Dus een notificatie als die twee gelijk zijn aan elkaar lijkt mij niet heel ver gezocht…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekhapperrr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-09 15:32
deSenna24 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:59:
[...]

Daar heb ik geen weet van. Wel heb ik een "probleem" met Spotify dat die vaak pauzeert als ik de home knop indruk onderaan het scherm of gewoon random soms ook. De grote pauze knop lijkt erg gevoelig. Vanmorgen bijvoorbeeld toen ik die pauze knop indrukte sprongen de 4 pinkers op, terwijl ik 100% zeker niet aan die knop ben geweest. De knop voor de waarschuwingslichten staat er nu wel naast, mogelijk te drukgevoelig dat de mouw van mijn jas die mee triggert?
Pauzeert 'ie dan alleen? Of crasht de app echt? Bij mij komt in dat quadrant op het homescreen dan "er is een fout opgetreden" te staan, en na een paar seconden komt de laatst afgespeelde track dan weer in beeld.

Die knop is overigens een vreemde combinatie van drukken en capacitief. Alarmlichten, play/pauze, ontwasemen etc. is fysiek één knop die je in z'n geheel indrukt. Door de capacitieve laag wordt herkend welke plek/knop je aanraakt tijdens het drukken. Wanneer je bv. de knop voor alarmlichten aanraakt en met een stokje op ontwasemen drukt, gaan de alarmlichten aan.

Vuil of vocht kan er dus voor zorgen dat het drukken gevoeliger wordt, en ook dat er dan een verkeerde locatie geregistreerd wordt. Iets geleidends op je jas (metalen knoop bijvoorbeeld) kan hier ook voor zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
Koekhapperrr schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 11:18:
[...]

Pauzeert 'ie dan alleen? Of crasht de app echt? Bij mij komt in dat quadrant op het homescreen dan "er is een fout opgetreden" te staan, en na een paar seconden komt de laatst afgespeelde track dan weer in beeld.

Die knop is overigens een vreemde combinatie van drukken en capacitief. Alarmlichten, play/pauze, ontwasemen etc. is fysiek één knop die je in z'n geheel indrukt. Door de capacitieve laag wordt herkend welke plek/knop je aanraakt tijdens het drukken. Wanneer je bv. de knop voor alarmlichten aanraakt en met een stokje op ontwasemen drukt, gaan de alarmlichten aan.

Vuil of vocht kan er dus voor zorgen dat het drukken gevoeliger wordt, en ook dat er dan een verkeerde locatie geregistreerd wordt. Iets geleidends op je jas (metalen knoop bijvoorbeeld) kan hier ook voor zorgen.
Hmm echt alleen de muziek pauzeren, crashen (nog) niet. Wel eens gehad dat er helemaal niks geluid was, ook geen pinkergeluid. Dat werd makkelijk opgelost door het systeem te herstarten (is een MY22, heb em nu 2 maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie89
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 15:10
Zoals eerder genoemd ben ik een nieuwe eigenaar van een Polestar 2 MY24. Wat mij opvalt is dat de app van iOS vaak opnieuw moet inloggen. Is dit een bekend probleem bij deze app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:00
Ollie89 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 14:35:
Zoals eerder genoemd ben ik een nieuwe eigenaar van een Polestar 2 MY24. Wat mij opvalt is dat de app van iOS vaak opnieuw moet inloggen. Is dit een bekend probleem bij deze app?
Je hebt er niet zoveel aan, maar ik hoef i.i.g. (op iOS) nooit opnieuw in te loggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor wie een Cupra Tavascan overweegt als opvolger voor de P2 Launch edition.

Aghanim in "Het grote Cupra topic"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 06:20
De polestar SMLR24 is een fijne wagen, maar laat qua ruimte wel te wensen over. Ik ging van een SUV naar de polestar en kom met een peuter en een baby toch echt ruimte te kort. Binnenin en in de kofferbak. Daarom maar een CX-60 erbij gekocht voor de familie reisdagen. Ook geen straf met 4wd en 330pk en elk pakketje aangevinkt en een kek kleurtje. En met een 20kWh accu pakket kunnen er ook nog km elektrisch worden gereden. Gelukkig blijft de Polestar gewoon op de oprit, morgen twee fijne wagens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcfB-Tcb09C4jm15Jemvnm59rbI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qdXH3KcTt4cwYJvkfbY82XBQ.jpg?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Lumics op 02-01-2025 15:41 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hansieo
Lumics schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 15:39:
De polestar SMLR24 is een fijne wagen, maar laat qua ruimte wel te wensen over. Ik ging van een SUV naar de polestar en kom met een peuter en een baby toch echt ruimte te kort. Binnenin en in de kofferbak. Daarom maar een CX-60 erbij gekocht voor de familie reisdagen. Ook geen straf met 4wd en 330pk en elk pakketje aangevinkt en een kek kleurtje. En met een 20kWh accu pakket kunnen er ook nog km elektrisch worden gereden. Gelukkig blijft de Polestar gewoon op de oprit, morgen twee fijne wagens.

[Afbeelding]
huh??? ik ga dit dus ECHT niet snappen.

Polestar gekocht in 24 (geen ervaring met peuter én baby? npi)
Geen testrit gemaakt? ruimte bekeken met je partner?

Tóch ging je voor de gunstiger geprijsde SINGLE motor. prima
En vervolgens koop je er een Cx60 bíj.... en alléén voor de familie ritjes.
En dat is óók nog eens een hybride...

Ti's dat ik geen klompen draag, maar dan zouden die nú breken... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Laatst online: 18:10
Hansieo schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:24:
[...]

Ach als je geld te veel hebt... ;)

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edb1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:51
MR. RHS schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:42:
Ik was even benieuwd of er meer mensen zijn die een probleem hebben met het aanmaken van de digital key. De PS is in oktober geleverd gekregen met software versie 3.2.8, eindeloos geprobeerd de sleutel aan te maken, maar de ios app blijft hangen bij de stap om de sleutel aan te maken.

Support gezocht bij polestart, die zeggen dat het wachten is op een update van de software :-(
Mijn SMLR is ook in oktober geleverd met software versie 3.2.8. en heb het zelfde probleem met aanmaken de digital key ondervonden. Ook bij mij gaf uiteindelijk support van Polestar aan dat ik moet wachten op een update van de software

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lumics
[...]

Niet iedereen is een standaard gezin he. Die peuter was er al, maar zonder vrouw in huis. De polestar paste dus prima. Nu is er een nieuwe vrouw en een gezamelijke baby erbij ( dus beide na de polestar). En de conclusie is dan dat een vakantie met de polestar achterin krap past en de kofferbak gewoon te klein is.

De kofferbak is vol met een kinderwagen. Daarnaast de vrouw heeft een uitgeproken mazda voorkeur. En binnen het mazda gamma is de CX-60 weer een mooie tussenweg. Dus die rijdt de mazda en met de familieritjes de mazda, en ik hou mijn inmiddels fijn rijdende polestar.

zo complex is het niet. Houd de klompen maar heel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Mooi opgelost dan toch.
Een vrouw met een Mazda voorkeur, mooi man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
[...]

Ik vind hier niets vreemds aan, genoeg mensen hebben meerdere auto’s toch? Ik heb er drie en gebruik de P2 alleen zakelijk, vooral ook omdat ik al snel door had dat die niet bijzonder ruim is wanneer je met baby autostoeltjes aan de slag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
Aghanim schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 15:10:
Voor wie een Cupra Tavascan overweegt als opvolger voor de P2 Launch edition.

Aghanim in "Het grote Cupra topic"
Ik ben ook aan het oriënteren, september moet de launch eruit helaas. Ik had gehoopt dat de neue klasse i3 er al zou zijn, maar dat gaat nog wat langer duren vrees ik. Laat me weten als je wat gevonden hebt, ben wel benieuwd naar de overwegingen. Ik neig hier weer naar een nieuwe P2 maar dan een Long Range Single Motor. Een beetje range in een mooi (betaalbaar) pakketje met ook nog een beetje rijplezier is moeilijk te vinden tegenwoordig lijkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pr8hube
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-09 17:10
Pr8hube schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:43:
[...]

Groetjes,
Gerard
Vandaag mijn eigen auto weer opgehaald.
Ik had een paar dagen een PS2 LRSM ‘24 als vervanger.
Dat viel wel een beetje tegen;
Ik heb de ACC echt gemist, kan eigenlijk niet meer zonder.
En de stoelverlenging miste ik ook.
Verder vond ik het stuur wat indirecter aanvoelen dan bij mijn PS2 launch edition.
Het verbruik was wel ongeveer 20% lager.
Misschien ben ik wel een beetje verwend met de complete launch edition.

Groetjes,
Gerard

P2 midnight (launch edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garycooper33
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 06-08 14:46
Iemand hier ervaring met het gebruik van een daktent op de Polestar 2? Ik denk er over na om een roadtrip door Noorwegen te maken met een daktent als deze: https://camp-venture.nl/p...over-matras-140-x-280-ii/

Ik lees in de Polestar documentatie dat de maximale dakbelasting 75kg is waardoor ik mijn bedenkingen had, maar kom op Reddit/PS forum toch louter positieve ervaringen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Als ik nu een Polestar 2 configureer en als type klant 'zakelijk' of 'leaserijder' selecteer (zal immers een leaseauto worden), dan valt me de prijs best mee...

- Long range Single Motor
- Kleur Midnight
- Upgrade paketten: Pilot/Plus/Climate/Pro
- Opties: Harman Kardon/Getinte achterruit
- Stoel upgrade: Nappa light Ash
- 20" wielen (standaard bij pro pakket)
- Trekhaak wel inbegrepen bij de configuratie maar zal bij lease na levering neem ik aan nog geplaatst worden zodat het niet mee berekend wordt

Dan rolt er een bedrag uit van: € 52.605. Doe ik iets verkeerd of is dit een hele scherpe prijs die Polestar tegenwoordig heeft? Het verschil zit hem namelijk in die keuze type klant. Kies ik particulier dan kost de wagen gelijk €10.000 meer...

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ach-jee
Juancho schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 23:29:
Als ik nu een Polestar 2 configureer en als type klant 'zakelijk' of 'leaserijder' selecteer (zal immers een leaseauto worden), dan valt me de prijs best mee...

- Kleur Midnight
- Trekhaak wel inbegrepen bij de configuratie maar zal bij lease na levering neem ik aan nog geplaatst worden zodat het niet mee berekend wordt

Dan rolt er een bedrag uit van: € 52.605. Doe ik iets verkeerd of is dit een hele scherpe prijs die Polestar tegenwoordig heeft? Het verschil zit hem namelijk in die keuze type klant. Kies ik particulier dan kost de wagen gelijk €10.000 meer...
Dat is de BTW gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximm89
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 03-05 22:41
deSenna24 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 07:41:
[...]

Ik zit er ook op te wachten... al heel lang vanaf dag 1 ivm android auto.. maar ik kan dus aan mijn garage/dealer vragen deze update te installeren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:32
garycooper33 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 22:40:
Iemand hier ervaring met het gebruik van een daktent op de Polestar 2? Ik denk er over na om een roadtrip door Noorwegen te maken met een daktent als deze: https://camp-venture.nl/p...over-matras-140-x-280-ii/

Ik lees in de Polestar documentatie dat de maximale dakbelasting 75kg is waardoor ik mijn bedenkingen had, maar kom op Reddit/PS forum toch louter positieve ervaringen tegen.
Zelf geen ervaring mee, maar de maximale belasting van 75kg is de dynamische belasting (gewicht op het dak tijdens rijden). De statische belasting van een dak is vele malen hoger. Zou dus geen probleem mogen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ach-jee schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 19:03:
[...]

Ik ben ook aan het oriënteren, september moet de launch eruit helaas. Ik had gehoopt dat de neue klasse i3 er al zou zijn, maar dat gaat nog wat langer duren vrees ik. Laat me weten als je wat gevonden hebt, ben wel benieuwd naar de overwegingen. Ik neig hier weer naar een nieuwe P2 maar dan een Long Range Single Motor. Een beetje range in een mooi (betaalbaar) pakketje met ook nog een beetje rijplezier is moeilijk te vinden tegenwoordig lijkt het :)
Ik loop tot nu toe redelijk vast. Mijn P2 moet in dezelfde week er uit als die van jou (eigenlijk in maart al maar ik verleng nog 6 maanden). Dit is voor het eerst dat ik liever geen andere auto neem maar Polestar is uit ons merkenbeleid dus ik moet iets.

Omdat ik maar een kilometer of 300 per maand privé rijd wil ik niet een te dure auto ivm bijtelling per kilometer tenzij het een heel bijzondere auto is.

Long list (binnen merk beleid):
- model Y: interieur staat me tegen
- XC40: model al oud en infotainment matig
- Tavascan: prima maar niet bijzonder
- V60 T6: model wordt aardig oud
- S60 T6: niet meer te bestellen
- A5: te duur
- 320/330e: model wordt vernieuwd
- 220 grand coupé: nog in het echt zien
- Tiguan: wat braaf
- iX1: nog proefrijden
- iX2: rijdt erg braaf

Voor de 3 serie en V60 betaal ik ongeveer 600 netto per maand dus 2 euro/kilometer. De overige modellen zitten tussen de 400-500 netto. Nog altijd fors meer dan de 330 die ik nu voor de P2 betaal.

Wat ik sinds oriëntatie en proefritten meer waardeer aan de P2 zijn het infotainment (los van snelheid), dynamisch rijgedrag, vermogen en de premium genoeg afgewerkte binnenkant. Die 4 elementen heb ik bij bovenstaande auto’s nog niet gevonden.

Luxeproblemen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kammika
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:56
Aghanim schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 09:29:
[...]

Ik loop tot nu toe redelijk vast. Mijn P2 moet in dezelfde week er uit als die van jou (eigenlijk in maart al maar ik verleng nog 6 maanden). Dit is voor het eerst dat ik liever geen andere auto neem maar Polestar is uit ons merkenbeleid dus ik moet iets.

Omdat ik maar een kilometer of 300 per maand privé rijd wil ik niet een te dure auto ivm bijtelling per kilometer tenzij het een heel bijzondere auto is.

Voor de 3 serie en V60 betaal ik ongeveer 600 netto per maand dus 2 euro/kilometer. De overige modellen zitten tussen de 400-500 netto. Nog altijd fors meer dan de 330 die ik nu voor de P2 betaal.

Wat ik sinds oriëntatie en proefritten meer waardeer aan de P2 zijn het infotainment (los van snelheid), dynamisch rijgedrag, vermogen en de premium genoeg afgewerkte binnenkant. Die 4 elementen heb ik bij bovenstaande auto’s nog niet gevonden.

Luxeproblemen ;)
Wat ik niet helemaal snap is dat je vwb de XC40 de infotainment matig noemt, maar je in de P2 het infotainment zo waardeert. Dat is letterlijk hetzelfde systeem. (anders dan een schilletje waardoor het homescreen er wat anders uitziet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Juancho schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 23:29:

- Kleur Midnight

Hoeveel KM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Kammika schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 09:34:
[...]

Wat ik niet helemaal snap is dat je vwb de XC40 de infotainment matig noemt, maar je in de P2 het infotainment zo waardeert. Dat is letterlijk hetzelfde systeem. (anders dan een schilletje waardoor het homescreen er wat anders uitziet..)
Als ik me goed herinner is het scherm qua grootte een heel stuk kleiner in de Volvo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
@Aghanim als je maar 300km per maand privé rijdt dan is het waarschijnlijk financieel beter om je lease zonder bijtelling te rijden en zelf een occasion aan te schaffen.

Edit: bijvoorbeeld mijn 20 jaar oude A-klasse kost inclusief alles (belasting, verzekering, brandstof en APK/reparaties) 1/4 per jaar van de netto bijtelling van de polestar. Tuurlijk lever je wat luxe in, maar voor die paar korte ritten die ik ermee maak wel prima. disclaimer is wel dat we nog een grote gezinswagen ernaast hebben

Verder zou ik die vraag Tehh in "Keuze leaseauto - Deel 6" droppen als ik jou was.

[ Voor 38% gewijzigd door SirLenncelot op 03-01-2025 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
Lumics schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:46:
[...]

Niet iedereen is een standaard gezin he. Die peuter was er al, maar zonder vrouw in huis. De polestar paste dus prima. Nu is er een nieuwe vrouw en een gezamelijke baby erbij ( dus beide na de polestar). En de conclusie is dan dat een vakantie met de polestar achterin krap past en de kofferbak gewoon te klein is.

De kofferbak is vol met een kinderwagen. Daarnaast de vrouw heeft een uitgeproken mazda voorkeur. En binnen het mazda gamma is de CX-60 weer een mooie tussenweg. Dus die rijdt de mazda en met de familieritjes de mazda, en ik hou mijn inmiddels fijn rijdende polestar.

zo complex is het niet. Houd de klompen maar heel.
lol, ja, dat is toch wel héél wat extra cruciale informatie die ik niet uit je start tekst terug kan vinden... :+

van:
1 persoon + 1 peuter /1 auto nodig
naar: 2 personen+ peuter+baby én 2 auto's nodig. Dat vraagt een stevige aanpassing /uitbreiding.

Als dan óók de familie bezoeken verder weg zijn en je géén tijd kwijt wilt zijn met laden, is een plofmotor in beeld.
En dan de partner Mazda voorkeur, tja daar kun je niks aan doen.
(we hebben zelf 35 jaren CovidAudi.virus gehad).

@SirLenncelot
Gezien de nogal stevige verandering in familie omstandigheden is het duidelijk dat de uitgangspositie aangepast diende te worden.

Meerdere auto's hebben zovéél mensen, en met wat extra informatie over hoe of wat dat gegroeid is,
is het vaak ook verklaarbaar.

vb:
wij (echtpaar) hadden beide een baan, en daarbij een auto nodig.
Hobby erbij (oldtimers) en we zaten op 2+3 Audi's O-) O-) 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Zou ik alleen melden dat ik, samen met mijn vrouw, 5 Audi's heb (had)....
dan kan ik mij heeeúúl goed voorstellen dat ik vragen krijg... (incl. klompen :F )
(ps: is de opbergruimte CX60 werkelijk zoveel groter dan P2 met trunk + frunk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
[...]

Luxeproblemen ;)
Chineze auto's mogen niet of wil je niet? Van dezelfde Geely groep als Polestar komt de Zeekr 7x binnenkort naar NL voor bezichtiging en proefrijden. Eerste wagen worden als het goed is in de zomer daadwerkelijk uitgeleverd. Of de iets goedkopere Xpeng G6 die erg goed scoort op alles. Veel waar voor je geld.

Andere optie, de Renault Scenic Etec al eens bekeken?

Ik zit net als jij, maar dan met m'n XC40, ook in de situatie dat de wagen na de zomer ingeleverd moet wordne na 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
36.000km / 5 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Dan val je met de neus in de boter, want dit is echt heel scherp ja. Het fluctueert als een gek heb ik het idee.
Die van mij is echt veel duurder en ik heb bijna geen opties, met dezelfde KM's, alleen 48 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Stimulate14 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:17:
[...]

Dan val je met de neus in de boter, want dit is echt heel scherp ja. Het fluctueert als een gek heb ik het idee.
Die van mij is echt veel duurder en ik heb bijna geen opties, met dezelfde KM's, alleen 48 maanden.
Hmm dan zal ik onze leasemaatschappij toch eens om een offerte vragen op basis van de samenstelling van de P2 hierboven die ik had gemaakt. Bij ons mag je trouwens zelf bepalen of je 4 jaar of gelijk 5 jaar wil. 5 jaar is vanaf maand 1 natuurlijk al goedkoper en met de bijtelling die in 2026 naar 22% gaat wel zo slim om dan maar gelijk 5 jaar te doen.

Ik blijf de P2 een mooie wagen vinden, heb er alleen nooit in gereden. Toen ik destijds koos voor de XC40 stond er wel een P2 bij de dealer waar ik even in mocht kijken, maar dat was erg kort en ik weet daar weinig meer vanaf. Heeft de P2 ook wel een beetje het gevoel dat je hoger zit? Dat vinden we op de XC40 namelijk wel erg prettig. Het hoeft niet perse zo hoog te zijn, maar een echt lagere type wagen gaan we sowieso niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
Juancho schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:21:
[...]

Hmm dan zal ik onze leasemaatschappij toch eens om een offerte vragen op basis van de samenstelling van de P2 hierboven die ik had gemaakt. Bij ons mag je trouwens zelf bepalen of je 4 jaar of gelijk 5 jaar wil. 5 jaar is vanaf maand 1 natuurlijk al goedkoper en met de bijtelling die in 2026 naar 22% gaat wel zo slim om dan maar gelijk 5 jaar te doen.

Ik blijf de P2 een mooie wagen vinden, heb er alleen nooit in gereden. Toen ik destijds koos voor de XC40 stond er wel een P2 bij de dealer waar ik even in mocht kijken, maar dat was erg kort en ik weet daar weinig meer vanaf. Heeft de P2 ook wel een beetje het gevoel dat je hoger zit? Dat vinden we op de XC40 namelijk wel erg prettig. Het hoeft niet perse zo hoog te zijn, maar een echt lagere type wagen gaan we sowieso niet nemen.
Als P2 (LRDM Launch+) rijder, en één dagje XC40, kan ik zeggen:

-XC40 zit iets hoger (maar P2 is zéker geen kontschuiver..)
-verbruik XC40 was hóger (zelfde rustige rijstijl)
-ik voelde (mijn vrouw óók) de XC40 méér hangen in bochten (terwijl ik toch doorsnee rustige rijder ben)

áller belangrijkste ? ......P2 oogt mooier... :(:) :+
(ps: ga zéker proefrijden, sommige vinden middenconsole een probleem. Wíj juist níet, zijn er blij mee)

[ Voor 4% gewijzigd door Hansieo op 03-01-2025 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Stimulate14 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:17:
[...]

Bij mijn zoektocht vorig jaar liepen offertes van leasemaatschappijen soms wel tot 100€ per maand uiteen. Of offertes werden op basis van reguliere prijzen gemaakt en niet op basis van actuele aanschaf kortingen. Bijvoorbeeld toen het pilot pack gratis bij het plus pack kwam. Scheelde soms ook nog wel 50€ per maand om daar zelf scherp op te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _--[]--__
  • Registratie: Juni 2017
[...]

BMW i4?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ollie89
Maximm89 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 00:56:
[...]

Ik zit er ook op te wachten... al heel lang vanaf dag 1 ivm android auto.. maar ik kan dus aan mijn garage/dealer vragen deze update te installeren?
Wij hebben een pre-owned deze week opgehaald. Daar zit 3.1.9. op. Begreep van de dealer dat update in januari OTA komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paku
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11:47

Paku

P2 LRSM Moon Pilot

[...]

Zelf rijd ik erg graag in de P2 en ik heb hem nu 3 jaar (nog maar 2 jaar te gaan helaas).

Wat me met name opvalt is de gemakkelijke en overzichtelijke bediening van alles. Bij anderen in de wagen moet ik nogal eens zoeken hoe het allemaal precies werkt. Erg intuitief.

De XC40 die wat collega's hebben is echt wel hoger. Krijg regelmatig opmerkingen dat je bij mij in de wagen ploft en je eruit moet hijsen. Dus ik zou niet zeggen dat je ook het gevoel hebt dat je hoger zit. Zo beleef ik het ook niet. Als ik mijn wagen bij mij thuis naast de stoeprand parkeer (~15 cm hoog) kom ik er ook wat lastiger uit, dus ik houd een beetje afstand :) Ben zelf 1m93.
Door de lage ligging is ie erg stabiel (geen overhellen in de bochten) en zeker zuiniger dan de XC40 als ik mijn collega's moet geloven.

Je kunt redelijk snel een proefritje regelen zonder lastige verkopers op je nek. Dat heb ik 3 jaar geleden tenminste gedaan. Bij een hotel in Breda stonden er op de parkeerplaats een paar bij een kleine container van Polestar. Vond het wel relaxed zo.

Succes!

Polestar 2 (Dec 2021) LRSM Moon Pilot 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:22
[...]

Wij hebben ze hier thuis allebei. 2 zalige wagens, waarvan de Polestar iets sportiever is en ook iets zuiniger. Het cockpitgevoel heb je helemaal in de P2, in de XC40 zit je inderdaad wel een stukje hoger en ruimer. Infotainment is zo goed als identiek, enkel de interface verschilt wat.

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ja dat beeld herken ik wel een beetje. Beetje wagens rijden verder met AAOS en voorheen waren de topics van de XC40 en de Polestar 2 ook gezamenlijk. Dus toen ook al veel meegekregen over die wagen en ik ben altijd dit topic wel blijven lezen. Ik ga in de komende periode maar eens een proefritje maken en bij de leasemaatschappij een offerte opvragen wat die configuratie gaat doen in de lease. Een nieuwe EX40/C40 wordt waarschijnlijk te duur, maar ook daar komt nog een offerte van.

Ben wel benieuwd hoe de PS2 rijdt tov de XC40 waar ik echt mega fan van ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interFace
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19-07 23:52
Laatste week heb ik een issue met kofferbak dicht + lock knop (2025 LRSM). Elke keer als ik het probeer, hoor ik drie korte beep geluiden en kofferbak gaat niet dicht. Met gewone kofferbak dicht knop gaat ie wel dicht. Enige idee wat is aan de hand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _--[]--__
  • Registratie: Juni 2017
interFace schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:54:
Laatste week heb ik een issue met kofferbak dicht + lock knop (2025 LRSM). Elke keer als ik het probeer, hoor ik drie korte beep geluiden en kofferbak gaat niet dicht. Met gewone kofferbak dicht knop gaat ie wel dicht. Enige idee wat is aan de hand?
Dan wordt je sleutel niet gevonden en wil de auto niet op slot. Dichterbij midden achterkant auto gaan staan of nieuwe batterij in de sleutel doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR. RHS
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:03
edb1 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:46:
[...]

Mijn SMLR is ook in oktober geleverd met software versie 3.2.8. en heb het zelfde probleem met aanmaken de digital key ondervonden. Ook bij mij gaf uiteindelijk support van Polestar aan dat ik moet wachten op een update van de software
Ik heb gevraagd aan support wanneer we deze update kunnen verwachten. Nog leuk om te delen, ik heb als " teleurgestelde klant" ook gevraagd om een tegemoetkoming voor het ongemak. Zojuist de bevestiging gehad dat ze een Polestar paraplu mijn kant op gaan sturen. Doe er je voordeel mee ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
MR. RHS schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:17:
[...]

Ik heb gevraagd aan support wanneer we deze update kunnen verwachten. Nog leuk om te delen, ik heb als " teleurgestelde klant" ook gevraagd om een tegemoetkoming voor het ongemak. Zojuist de bevestiging gehad dat ze een Polestar paraplu mijn kant op gaan sturen. Doe er je voordeel mee ;-)
Symbolisch voor van de regen in de drup belanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR. RHS
SirLenncelot schreef op maandag 6 januari 2025 @ 16:17:
[...]

Symbolisch voor van de regen in de drup belanden?
Hahahah, inderdaad ja.

Ach mis de key niet direct, maar was wel een van de redenen om een pluspack te nemen. Fijn dat ze wel iets van een gebaar willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
[...]

Ik kreeg nadat de auto voor de 2e keer 6 weken bij de dealer had gestaan twee paar polestar sokken en een thermoskan opgestuurd... 1 paar sokken was fel rood en de andere fel (polestarE) oranje... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
Als het goed is heeft iedere EV rijder een bericht gekregen van de belastingdienst mbt MRB. :'(

Ook ík dus... dat ik kwart-tarief moet gaan betalen, maar ik krijg nog geen nota van ze....

Jullie óók nog niet? of moeten we dit zélf gaan aanvragen en het bedrag gokken?? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonDutch
Hansieo schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:23:
Als het goed is heeft iedere EV rijder een bericht gekregen van de belastingdienst mbt MRB. :'(

Ook ík dus... dat ik kwart-tarief moet gaan betalen, maar ik krijg nog geen nota van ze....

Jullie óók nog niet? of moeten we dit zélf gaan aanvragen en het bedrag gokken?? :?
Heb lease en rij zonder bijtelling :w

maar wil je het bedrag berekenen: https://www.autoreview.nl...ing-elektrische-auto-2025

[ Voor 12% gewijzigd door VonDutch op 08-01-2025 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

VonDutch schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:56:
[...]

Ik kreeg nadat de auto voor de 2e keer 6 weken bij de dealer had gestaan twee paar polestar sokken en een thermoskan opgestuurd... 1 paar sokken was fel rood en de andere fel (polestarE) oranje... 8)7
Ja, je krijgt de meuk die niemand in hun webshop besteld he.
Maar het gaat om het gebaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
Stimulate14 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:30:
[...]

Ja, je krijgt de meuk die niemand in hun webshop besteld he.
Maar het gaat om het gebaar ;).
haha klopt helemaal al ben ik best blij met die waterfles, maar 55 euro betalen omdat er NFC op zit.. 8)7

https://additionals.polestar.com/nl/?product=water-bottle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Die hoodies ook, smerig duur en alleen omdat er Polestar op staat. Maargoed, zo werkt dat nou eenmaal.

[ Voor 21% gewijzigd door Stimulate14 op 08-01-2025 09:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:05
Mijn favoriet is dit product, dat is ontwikkeld in samenwerking met het Zwitserse Caran d'Ache volgens Zweeds ontwerp. Nou, dan krijg je wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
Highland schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:42:
Mijn favoriet is dit product, dat is ontwikkeld in samenwerking met het Zwitserse Caran d'Ache volgens Zweeds ontwerp. Nou, dan krijg je wat!
hahaha collectors item hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Kan je die opladen of moet je ze slijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR. RHS
Ik ben benieuwd hoeveel van die polestar boten ze al hebben verkocht van 4 ton 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
VonDutch schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:24:
[...]

Heb lease en rij zonder bijtelling :w

maar wil je het bedrag berekenen: https://www.autoreview.nl...ing-elektrische-auto-2025
mazzelaar ;)

En ja, die berekening heb ik gezien, maar waarom nog geen bericht /aanslag?
Zou er dan tóch nog onduidelijkheid zijn betreffende de tariefbox?
Met deze regering weet je nóóit waar je aan toe bent, totdat het op de mat ligt. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Hansieo schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:54:
[...]

mazzelaar ;)

En ja, die berekening heb ik gezien, maar waarom nog geen bericht /aanslag?
Zou er dan tóch nog onduidelijkheid zijn betreffende de tariefbox?
Met deze regering weet je nóóit waar je aan toe bent, totdat het op de mat ligt. :F
https://www.belastingdien...tuigenbelasting-berekenen

Afhankelijk van woonplaats, maar komt voor mij wel een duidelijk antwoord uit.
Voor een Personenauto met een CO2-uitstoot van 0 gr/km betaalt u een kwart van de motorrijtuigenbelasting.

Motorrijtuigenbelasting per tijdvak van 3 maanden: € 102.

Hebt u gekozen voor automatische incasso? Dan wordt iedere maand rond de 28e van de maand 1/3 deel van dit bedrag van uw rekening afgeschreven.
al zit ik gelukkig in dezelfde situatie als @VonDutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
MR. RHS schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:49:
Ik ben benieuwd hoeveel van die polestar boten ze al hebben verkocht van 4 ton 😝
oef die is wel onwijs gaaf <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edb1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:51
[...]

Bedankt voor de tip. Ik ga ermee aan de slag. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VonDutch
vandaag onderweg naar kantoor in Zuid Limburg heerlijk met de polestar door het sneeuw mogen ploeteren.
Maar je zou zeggen dat ze hier toch ervaring mee hadden c.q. beter over nagedacht hadden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WmWGzdZkOZYDRiARq5D5x8LziQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/metYcvX7NTBP5nzFq0uLVxBY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zc777lGApIR4cor3FuROGjNESsM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GzLfrMp8QZWX6Ce1z687dwky.jpg?f=fotoalbum_large

de ene naar de andere melding...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
VonDutch schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 14:18:
vandaag onderweg naar kantoor in Zuid Limburg heerlijk met de polestar door het sneeuw mogen ploeteren.
Maar je zou zeggen dat ze hier toch ervaring mee hadden c.q. beter over nagedacht hadden...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

de ene naar de andere melding...
Dat is plakkende sneeuw aan bumper en radarsensor op de grill. Komt vooral voor als het maar net vriest of zelfs iets boven nul is. Blijkbaar gaat de verwarming van die sensor pas aan bij echte kou. Hebben ze in Zweden natuurlijk nooit last van gehad bij de wintertests bij -100C. Er zit in ieder geval verwarming in die radarsensor, zie plaatje hieronder (van ander forum)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKXq8Vy7VMLpbrTK8XwBV1s2tyA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8jnsJHPejvqX6SNoLkXR1RZ1.jpg?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door JTHZZ op 09-01-2025 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interFace
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19-07 23:52
Ik heb deze melding paar keer per dag (5+ dagen) - stopt deze automatisch of moet ik nog iets doen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPGJu5VnPU7PAq1uYX_6R-njJ9k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wyEvQvCDDVbyXNIiNAkEnAHc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

JTHZZ schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:22:
[...]

Dat is plakkende sneeuw aan bumper en radarsensor op de grill. Komt vooral voor als het maar net vriest of zelfs iets boven nul is. Blijkbaar gaat de verwarming van die sensor pas aan bij echte kou. Hebben ze in Zweden natuurlijk nooit last van gehad bij de wintertests bij -100C. Er zit in ieder geval verwarming in die radarsensor, zie plaatje hieronder (van ander forum)
[Afbeelding]
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat de verwarming pas aanging als je je ruitenwissers aand had staan.

Zie bericht hieronder.
Rene schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:58:
[...]

Zojuist eens een test gedaan om te kijken of de sensor de boel opwarmt.

Kort antwoord: ja de sensor verwarmd prima
Lang antwoord: het is op zijn best een teleurstellende optie. De verwarming werkt helemaal prima. Maar de ruitenwissers moeten aan staan. Heb dat zojuist getest en bij de auto stand werkt de verwarming niet. Laat het nou net zo zijn dat bij hevige sneeuwval de sneeuw zelden de ruit treft en je dus staat te wissen op een droge ruit.

Ik ga bij polestar een verzoek inschieten om de sensorverwarming ook op de auto stand te activeren.

Bij een rit van 5 minuten ging de temperatuur van de sensor van -1 naar +5 graden.

Temperatuur grille:
[Afbeelding]

Temperatuur sensor:
[Afbeelding]

Tevens bij Eco-klima de temperatuur in de gaten gehouden. Na 5 en 30 minuten gemeten, temp 22 graden, ventilatie middelste stand en windrichting gericht op de bestuurder:

Temperatuur uit de ventilatie roosters: 45/45 graden
Temperatuur op ooghoogte: 13/20 graden
Temperatuur ter hoogte van de bekerhouder: 8/17 graden

[ Voor 50% gewijzigd door M3rcury op 09-01-2025 19:13 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:21
Ik moet mijn auto gaan verzekeren en twijfel tussen de Volvo verzekering (+- 120 pm) en Univé (+- 100 pm). Voordeel van volvo is dat er standaard “premie beschermer” bij zit, waardoor je een niet eenzijdig ongeluk per jaar mag indienen zonder dat dit je premie kost.

Mensen ervaring met de verzekering van Volvo, of nog andere tips?

Edit: ik verzeker hem bij Univé, die 30 euro verschil is het niet waard.

[ Voor 11% gewijzigd door Dawid127 op 09-01-2025 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:41
interFace schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:33:
Ik heb deze melding paar keer per dag (5+ dagen) - stopt deze automatisch of moet ik nog iets doen? [Afbeelding]
Hier precies dezelfde melding de afgelopen paar dagen, wel maar 1 maal per rit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollie89
Dawid127 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:53:
Ik moet mijn auto gaan verzekeren en twijfel tussen de Volvo verzekering (+- 120 pm) en Univé (+- 100 pm). Voordeel van volvo is dat er standaard “premie beschermer” bij zit, waardoor je een niet eenzijdig ongeluk per jaar mag indienen zonder dat dit je premie kost.

Mensen ervaring met de verzekering van Volvo, of nog andere tips?

Edit: ik verzeker hem bij Univé, die 30 euro verschil is het niet waard.
Ik zou ook eens kijken naar de Polestar Insurance. Hier kun je o.a. ook kiezen voor een nieuwwaarde of occasion regeling bij diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
JTHZZ schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:22:
[...]

[Afbeelding]
Grappig wist niet dat er een verwarming in zit. Het ijs wat erop zat was wel ontdooid maar plakte wel vast.
Ik had het schoongemaakt maar 20 km verder zat die weer helemaal onder.
Dit weekend Ardennen in, dan eens opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
Heule rare vraag hier.
Als je de performance app hebt (je weet wel...dat vizier/crosshair), kan je je acceleratie zien in g-force.

Ook je zijdelings krachten (hoe haaks ga je..)

Je leest regelmating over acceleratie testen /cijfertjes hier.... maar nóóit over de dwars krachten,
en de verschillen tussen de std en de performance onderstel/aanpassingen.

Dus.... zijn er hier mensen met circuit ervaring?
of gewoonweg zéér sportief rijden en dit wel eens getest hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonDutch
Hansieo schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:12:
Heule rare vraag hier.
Als je de performance app hebt (je weet wel...dat vizier/crosshair), kan je je acceleratie zien in g-force.

Ook je zijdelings krachten (hoe haaks ga je..)

Je leest regelmating over acceleratie testen /cijfertjes hier.... maar nóóit over de dwars krachten,
en de verschillen tussen de std en de performance onderstel/aanpassingen.

Dus.... zijn er hier mensen met circuit ervaring?
of gewoonweg zéér sportief rijden en dit wel eens getest hebben?
Heb wel eens een paar bochtjes op de snelweg gepakt waar je met een goeie 140+ kmpu door heen kan, Qua G nooit boven 0.4 / 0.5 uitgekomen. Ik heb dual motor met performance software upgrade.
Rechtstukje optrekken wil wel goed oplopen.

Geloof dat een F1 auto zo'n 6G doet in bochtjes, dat gaan we never nooit niet halen :+

[ Voor 28% gewijzigd door VonDutch op 10-01-2025 14:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchman666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 16:09
VonDutch schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:19:
[...]

Heb wel eens een paar bochtjes op de snelweg gepakt waar je met een goeie 140+ kmpu door heen kan, Qua G nooit boven 0.4 / 0.5 uitgekomen. Ik heb dual motor met performance software upgrade.
Rechtstukje optrekken wil wel goed oplopen.

Geloof dat een F1 auto zo'n 6G doet in bochtjes, dat gaan we never nooit niet halen :+
Ik vrees dat mocht je dat wel een keer halen. Je uiteindelijk ook niet echt gelukkig zult zijn met het eind resultaat ;)

Jammer dat deze man niet bij heeft gehouden welke zijwaartse krachten gehaald kunnen worden. Al is de BST natuurlijk nog wel iets fijner afgesteld dan een standaard dual motor of performance.

YouTube: Polestar 2 BST 270 Takes on the Ascari Race Track | Polestar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
@VonDutch @dutchman666 _O- _O-

Dank voor jullie input, ik verslikte bijna in mijn hot-coco :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
dutchman666 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:38:
[...]

Ik vrees dat mocht je dat wel een keer halen. Je uiteindelijk ook niet echt gelukkig zult zijn met het eind resultaat ;)

Jammer dat deze man niet bij heeft gehouden welke zijwaartse krachten gehaald kunnen worden. Al is de BST natuurlijk nog wel iets fijner afgesteld dan een standaard dual motor of performance.

YouTube: Polestar 2 BST 270 Takes on the Ascari Race Track | Polestar
weet wel zeker van niet, :X

Ook blij dat ik geen BST editie heb, 21 inch P0 Pirelli's zijn al gauw 600 euro per stuk 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ach-jee
Ik kan dit pack niet vinden in de configurator, iemand een idee waar ik dit aan kan vinken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LlyGVklG65HNTu6hNSXV5kNdSfI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MHVHEQsusAClepZKTTdluaAb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Zijn er mensen hier dit nog niet zolang geleden een Polestar 2 hebben besteld? Ik ben wel benieuwd naar hun leaseprijs.... Idealiter in de volgende configuratie:

LR Single Motor
Eén van niet standaard kleur
Alle paketten behalve het performance pakket
Trekhaak
Evt. het lichte napa leer

[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 10-01-2025 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rvzoggie
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:51
Juancho schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:41:
Zijn er mensen hier dit nog niet zolang geleden een Polestar 2 hebben besteld? Ik ben wel benieuwd naar hun leaseprijs.... Idealiter in de volgende configuratie:

LR Single Motor
Trekhaak
Is bij ons op een gekke manier opgebouwd, maar kale lease is bij ons 746 euro exclusief MRB. Deze doorberekening neemt de werkgever op zijn rekening.

5 jaar contract
28k km per jaar
En als ik zelf ontslag neem zit er een regeling in dat ik hem ook kan inleveren.

Ik heb hem vorig jaar februari besteld. Mei gekregen. Het is een P2 LR SM met plus pakket en trekhaak. Magnesium kleur. En plus pakket is dusmet harman kardon, panorama dak, verwarmde stoelen en stuur, geblindeerde ramen achter.

Cateloguswaarde is 49.900 dus ook best laag voor de wagen. Ik ben er enorm blij mee.

En ssst… ik laad met dynamische tarieven dus verdien ook nog weer 50 euro per maand. Wordt gedoogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonDutch
Juancho schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:41:

LR Single Motor
Trekhaak
Niet recent maar geeft wellicht wat inzicht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2XLlLGlUEJ1sUNtImi4iB2jAbA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aD1jMYDBulK8Kzqr8xfDvkXU.png?f=fotoalbum_large

Ook o.b.v. 5 jaar en 25k km per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubjj20
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 21-02 11:10
Ik overweeg serieus om een gebruikte Polestar 2 te kopen.

Ik heb al een proefrit gemaakt in een gewone versie en ook in een xc40 T8 DUAL motor.
Hoewel het vele vermogen soms best wel leuk is, viel me op dat de dual versie ontzettend zenuwachtig is op het gaspedaal, ook als ik niet veel vermogen wil geven.
Is er iets van en rijstand waarmee dat geregeld kan worden? Ik kon in het menu niks vinden en de garage wisten ze het ook niet.

Verder vraag ik me af, of er bij normaal gebruik een verschil in range is tussen de gewone en dual versie.

Andere vraag die ik heb is het panorama dak. Wat zijn jullie ervaringen in de zomer? Laat het glas warmte door of voel je dat de zon op je bol schijnt als hetwarm is?

De OP is trouwens erg zinvol. Ik had nog geen idee welke opties er allemaal zijn, maar nu wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb alsnog onverwacht wat ruimte vandaag, dus vanmorgen gelijk aanvraag gedaan voor een proefrit voor vandaag. Wellicht wat kortdag maar zou leuk zijn. En anders hopelijk vrijdag.

Ben vooral benieuwd naar hoeveel lager je zit ivm de XC40 en in hoeverre je dat kan 'herstellen' door de stoel hoger te zetten. Ik reed gister proef in de Renault Scenic etech en daar zat ik eerst ook gelijk een stuk lager. Eenmaal de stoel een stuk hoger en wat was prima.

Ik zie op de Polestar site ook nog dit staan:
Gratis Plus, Pilot én Climate pack
Bij de Long range modellen⁸
Ontvang gratis het Plus pack, Pilot pack én Climate pack t.w.v. € 5.400 bij een Polestar 2 uit voorraad. Stap in en ervaar de vele extra’s die je rijbeleving nog comfortabeler maken.
Tellen dit soort dingen ook voor leasen via een LM of alleen voor particulieren?

Edit: al gevonden. Maakt dus niet uit hoe je de auto neemt. Scheelt voor mij een mooie hap omdat het al krap zou worden. Ga dit maandag gelijk laten uitzoeken door de LM! Want dan zou ik een LR kunnen krijgen, met pilot/plus/climate pakket, extra lakkleurtje, trekhaak, 19" velgen en een upgrade naar napa lederen stoelen in die mooie grijsachtige tint. En dat voor €50.850. Dat is echt een hele scherpe prijs zeg!

https://www.polestar.com/...-plus-climate-pilot-pack/

[ Voor 52% gewijzigd door Juancho op 11-01-2025 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:45
Doubjj20 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:07:
Verder vraag ik me af, of er bij normaal gebruik een verschil in range is tussen de gewone en dual versie.
Er is een hoger verbruik bij de dual motor t.o.v. de single motor. Hetzelfde geldt voor de 20" velgen t.o.v. de 19" velgen. Ik heb beiden getest en vond voor mezelf de single motor voldoende. Dat zenuwachtige gevoel heb ik zelf niet als zenuwachtig ervaren, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.

Een jonge tweedehandse is een goede keuze. Ze zijn geen hol waard tweedehands waardoor je de gigantische waardevermindering op zo'n korte termijn niet zelf hoeft te incasseren. Die van mij heb ik ook tweedehands gekocht en dat was zo mogelijk de beste keuze die ik in mijn leven al gemaakt heb op vlak van auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
Doubjj20 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:07:
Hoewel het vele vermogen soms best wel leuk is, viel me op dat de dual versie ontzettend zenuwachtig is op het gaspedaal, ook als ik niet veel vermogen wil geven.
Is er iets van en rijstand waarmee dat geregeld kan worden? Ik kon in het menu niks vinden en de garage wisten ze het ook niet.

Andere vraag die ik heb is het panorama dak. Wat zijn jullie ervaringen in de zomer? Laat het glas warmte door of voel je dat de zon op je bol schijnt als hetwarm is?
Zelf een MY22 LRSM gekocht, heeft een plus pack en 19 inch velgen. Heb de dual motor gereden met 20 inch en was ook wat te sportief naar mijn goesting. Zeker leuk om te rijden maar passagiers vinden dan misschien minder aangenaam. Als je het meer gewend bent kan het beter meevallen wel, maar daar is de single motor aangenamer. Rijmodi zijn er niet in de Polestar, als je gas geeft gaat die zelf rustig doortrekken en stilaan meer vermogen geven, dat geeft naar mijn gevoel met de single motor een meer luxe gevoel. De e-Niro die we gebruiken als dienstwagen op het werk is 200pk, in sport heb je die acceleratie onmiddelijk terwijl de Polestar zachter zijn vermogen levert (rustig opbouwen). Verbruik ligt bij dual motor ook hoger, die motoren staan altijd aan. Bij de facelift kan de voorste uitgeschakeld worden als het niet nodig is (uiteraard niet manueel te doen).

De 19 inch is nog hard genoeg geveerd maar al veel comfortabeler dan de 20 inch.

Met panoramisch dak nog geen ervaring in de zomer, heb de mijne nu van begin november, maar het is vrij donker dus kan nog goed meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Juancho schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:48:
Ik heb alsnog onverwacht wat ruimte vandaag, dus vanmorgen gelijk aanvraag gedaan voor een proefrit voor vandaag. Wellicht wat kortdag maar zou leuk zijn. En anders hopelijk vrijdag.

Ben vooral benieuwd naar hoeveel lager je zit ivm de XC40 en in hoeverre je dat kan 'herstellen' door de stoel hoger te zetten. Ik reed gister proef in de Renault Scenic etech en daar zat ik eerst ook gelijk een stuk lager. Eenmaal de stoel een stuk hoger en wat was prima.

Ik zie op de Polestar site ook nog dit staan:

[...]

Tellen dit soort dingen ook voor leasen via een LM of alleen voor particulieren?

Edit: al gevonden. Maakt dus niet uit hoe je de auto neemt. Scheelt voor mij een mooie hap omdat het al krap zou worden. Ga dit maandag gelijk laten uitzoeken door de LM! Want dan zou ik een LR kunnen krijgen, met pilot/plus/climate pakket, extra lakkleurtje, trekhaak, 19" velgen en een upgrade naar napa lederen stoelen in die mooie grijsachtige tint. En dat voor €50.850. Dat is echt een hele scherpe prijs zeg!

https://www.polestar.com/...-plus-climate-pilot-pack/
Die configuratie moet wel op voorraad zijn. En wat jij wil zie ik er niet tussen staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
Lumics schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:46:
[...]

Die configuratie moet wel op voorraad zijn. En wat jij wil zie ik er niet tussen staan.
Die kan toch gewoon besteld worden? Of is het alleen voor bestaande wagens? Er staat namelijk: Polestar 2
Nieuw en Pre-owned. En bij dat bewuste pakket staat niet specifiek: pre owners terwijl dat bij andere kortingen wel staat.

Edit: net even gebeld en deels klopt het. Alleen bij koop krijg je die 3 pakketten gratis. Bij lease alleen gratis het plus pakket. Maar leuk, ze hadden zo nog tijd voor mij dus ik ga die kant op. De wagen bekijken, wat berekeningen maken en natuurlijk proefrijden! Wordt vervolgt...

[ Voor 44% gewijzigd door Juancho op 11-01-2025 14:04 ]

Pagina: 1 ... 194 ... 218 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.