Het grote Polestar 2 Topic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 213 Laatste
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54

ThaDude

Hang Loose

@Pixeltje tranen in me ogen! dat ik dit nog mee mag maken :D _/-\o_

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:57
Via het zeskantje rechtsboven kun je een paar favorieten selecteren en snel schakelen _/-\o_

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-07 15:35
M3rcury schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:57:
[...]

Het is niet de enige pure electrische autofabrikant die moeite heeft. Zie bijvoorbeeld dit bericht: https://www.linkedin.com/...%3A7203311461345980416%29

Het lijkt dus echt naar grotere schaal (zoals Tesla) te moeten, voor er voldoende winst te halen valt. Gelukkig staan er nog grote investeerders achter polestar, maar met de Audi, BMW en Mercedes en andere klassieke brandstof fabrikanten die op deze markt concurentie gaan bieden, gaat het wel lastiger worden.
Ik heb nooit begrepen waarom Polestar niet gewoon via de Volvo dealers wordt gepromoot. Veel mensen laten zich door emotie lelden bij hun auto keuze en met online blijven de emoties beperkt. Bovendien is de drempel dan hoger want er zijn maar een paar plaatsen waar je kunt proefrijden en proefzitten in een P, maar 10-tallen Volvo dealers.
En dat die dealers (elektrische) auto’s kunnen verkopen blijkt wel uit het succes van Volvo op dit moment……

[ Voor 5% gewijzigd door Mga1600 op 02-07-2024 14:11 ]

Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

@Mga1600 aan de ene kant Ja, aan de andere kant zijn ze bij de Polestar Experience Centers minders opdringerig dan de normale dealers waar je gaat proefrijden. (Bij ons in the mall of the Netherlands).

Kleurtjes daadwerkelijk op de muur, stofjes op de muur. Bij de meeste dealers moet je het met een plaatje doen.

Maar ik denk inderdaad wel dat je meer bereik hebt via Volvo, Polestar blijft relatief onbekend, ondanks dat je ze toch regelmatig ziet.

No signature required.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
In Zwolle komt volgens mij daarom een Polestar pand direct naast de Volvo dealer. Zijn iig druk aan het bouwen. Daar stond/staat ook zo'n simpele popup store wat natuurlijk 0 uitstraalt. Aangezien Volvo toch het onderhoud doet snapte ik al niet waarom er dan niet gewoon wat demo PS2 bij de Volvo dealer stonden.

[ Voor 50% gewijzigd door Juancho op 02-07-2024 14:45 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR. RHS
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:33
Stimulate14 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:39:
[...]

Nou, ik heb de nieuwe bestelling aangevraagd, ipv de Plus Pack alleen de Sound Pack.
Welliswaar een paar euro boven budget maar gevraagd of de leasemaatschappij dit voor zich neemt voor het ongemak.
Heb je mogelijk nog last van de importheffing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruik
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 04-04 20:26
Als ik het zo lees mag ik nog blij zijn dat mijn SRSM nog geleverd wordt, staat nu bij de lokale Volvo-dealer met status 'voorbereiding van de levering'. Dat ging allemaal ook niet vanzelf, heb een aantal keer moeten switchen van kleur of pakket om 'm bevestigd te krijgen. Communicatie tussen fleetmanager en Polestar was uitermate stroef, veel zelf achteraan gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR. RHS
Frustrerend is het wel. Ben bij Polestar Amsterdam geweest en ook daar gevraagd (in april) of ik haast moest maken met bestellen ivm prijsstijgingen (ik zat middenin de verkoop van mijn huis en wil dit even afwachten tot dit rond was). Dit was allemaal geen probleem. Blijkt uit eindelijk toch niet helemaal het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ThaDude schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:42:
@Pixeltje tranen in me ogen! dat ik dit nog mee mag maken :D _/-\o_
Misschien lukt het ze wel om een notificatie te sturen naar iOS gebruikers dat de accu vol is. In principe zit alle info die je daarvoor nodig hebt in de app…

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-07 22:14
Bij Android ontbreekt het percentage. App zou het wel moeten kunnen, volgens de beschrijving in de Play Store...

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 21:04
Cpt. Peacock schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:46:
[...]

Bij Android ontbreekt het percentage. App zou het wel moeten kunnen, volgens de beschrijving in de Play Store...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VK_jiGi7EPZyxYAV_ZjSLS2k3Ho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a9hbkJIBUDJqqFIawOFQEjc0.jpg?f=fotoalbum_large

Percentage staat er toch? Screenshot is android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-07 22:14
mcsluis schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 11:29:
[...]

[Afbeelding]

Percentage staat er toch? Screenshot is android.
Vreemd. Bij mij is enkel de amperagelimiet te zien. Misschien heeft het te maken met de software op de wagen. Bij mij is dat 2.14.4.

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vithar
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-07 22:56
Cpt. Peacock schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 11:40:
[...]
Vreemd. Bij mij is enkel de amperagelimiet te zien. Misschien heeft het te maken met de software op de wagen. Bij mij is dat 2.14.4.
Dat is correct: deze nieuwe functionaliteit werkt pas als de auto minimaal software 3.0.3 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Ik zag dat je door op de tegel in de app te klikken het laadpercentage ook aan kunt passen. Helaas synchroniseert dat bij mij niet met de auto. In de app ingesteld dat die tot 60% moest laden, maar de auto geeft zelf nog aan tot 90% te laden.
Net als dat het landschema uitzetten niet meer synct.
Ik heb P3.0.3

En hij laad gewoon verder dan de 60% die ik via de app had aangegeven. Daar gaat iets dus nog niet helemaal goed...

[ Voor 17% gewijzigd door darkkingll op 03-07-2024 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:24

Stimulate14

⭐⭐⭐

MR. RHS schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 15:06:
[...]

Heb je mogelijk nog last van de importheffing?
Werkelijk geen idee, ze heffen maar raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:48
Ik zit zelf nog op 2.14.3. Is er geen OTA mogelijkheid voor software naar 3.X.X, moet je hiervoor perse naar de dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:40
Kubusje schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 12:21:
Ik zit zelf nog op 2.14.3. Is er geen OTA mogelijkheid voor software naar 3.X.X, moet je hiervoor perse naar de dealer?
Die komt eraan. Er is eerder een P3.0.3 per OTA verstuurd maar die is teruggetrokken. De verbeterde versie hiervan (P3.1.9) wordt nu al bij dealers geïnstalleerd maar komt over week of 2 ook via OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-07 15:24
Stimulate14 schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 12:17:
[...]

Werkelijk geen idee, ze heffen maar raak.
Haha, that's the spirit!

Je hoort er niks meer over de afgelopen weken in het nieuws. Ik denk dat er koortsachtig gelobbyd wordt achter de schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Sinds vandaag wil P2 niet hoger dan 6A als in 4 kW laden :z In auto staat die op 16A en op telefoon ook.
Scherm herstart en ook TCAM module gedaan. Heb aan openbare paal gestaan en ook aan laadpaal thuis.

Iemand al eens zoiets gehad? Sinds nieuwe app en heb versie 3.0.3 draaien.

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR. RHS
Wutroe schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:19:
[...]

Haha, that's the spirit!

Je hoort er niks meer over de afgelopen weken in het nieuws. Ik denk dat er koortsachtig gelobbyd wordt achter de schermen.
Sprak de fleetbeheerder vandaag om mijn bestelling te annuleren. Die gaf aan dat in zijn beleving die heffing al verdisconteerd is in de nieuwe prijslijst en misschien juist ook de aanleiding voor de nieuwe prijslijst is.

Anyways, nog even bij de huidige direct leverbare voorraad gekeken, dat was weinig soeps. Nu beraden of ik nog met Polestar in zee wil. Voorlopige conclusie is dat ik de longe range dan moet opgeven om de auto een beetje aan te kleden. Keuzes, keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbart
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 27-07 08:18
MR. RHS schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:19:
[...]

Sprak de fleetbeheerder vandaag om mijn bestelling te annuleren. Die gaf aan dat in zijn beleving die heffing al verdisconteerd is in de nieuwe prijslijst en misschien juist ook de aanleiding voor de nieuwe prijslijst is.

Anyways, nog even bij de huidige direct leverbare voorraad gekeken, dat was weinig soeps. Nu beraden of ik nog met Polestar in zee wil. Voorlopige conclusie is dat ik de longe range dan moet opgeven om de auto een beetje aan te kleden. Keuzes, keuzes
Die afweging heb ik ook gemaakt, kijkende naar mijn rijpatroon levert mij die ~100 km WLTP niet bijzonder veel op aangezien ik een paal aan huis erbij krijg. De enige crux zijn eventuele autovakanties, maar dat durf ik ook wel aan met een SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:06
Gisteren willen laden aan een nieuwe publieke laadpaal in de straat.
Pasje wordt correct gescand en paal springt op laden

5 seconden later: -klik, knal, boem- uit de wagen. Dat klonk echt niet goed.
Ik vermoed dat er een zekering is gesprongen (dus de wagen heeft correct gehandeld). De laadpaal reageerde daarna ook niet meer.
Rijden lukt nog, maar thuis laden geeft nu een error.

Straks naar de dealer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:53
Heb de laatste tijd regelmatig dat carplay niet werkt (carplay scherm blijft zwart).
Wanneer ik het center display herstart doet die het wel weer. :|

Gebruik carplay altijd voor podcast, flitsmeister, spotify, etc. Dus vertrek niet zonder.

Herkennen jullie dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Li1quid schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:10:
Gisteren willen laden aan een nieuwe publieke laadpaal in de straat.
Pasje wordt correct gescand en paal springt op laden

5 seconden later: -klik, knal, boem- uit de wagen. Dat klonk echt niet goed.
Ik vermoed dat er een zekering is gesprongen (dus de wagen heeft correct gehandeld). De laadpaal reageerde daarna ook niet meer.
Rijden lukt nog, maar thuis laden geeft nu een error.

Straks naar de dealer
Weet je zeker dat de boem uit de auto kwam en niet de paal? Ik heb dit dik 3 jaar geleden ook gehad. Toen was de onboard charger van de Polestar kapot. Hij maakte elke laadpaal stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
eLScha schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:37:
[...]

Weet je zeker dat de boem uit de auto kwam en niet de paal? Ik heb dit dik 3 jaar geleden ook gehad. Toen was de onboard charger van de Polestar kapot. Hij maakte elke laadpaal stuk.
Geluid kwam zeker vanuit de wagen vooraan. Achteraf ook opgezocht en links vooraan zitten verschillende zekeringen. Al twijfel ik een beetje of een zekering zoveel lawaai kan maken.

Edit: terug van de dealer. Ze hebben niets kunnen vinden en hij moet een weekje binnen |:(

(niet mijn foto)
https://www.polestar.com/...e887d2dac0a801517ce1fb48/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GW3UGur.png

[ Voor 7% gewijzigd door Li1quid op 04-07-2024 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonrops
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07 10:24
Maakt er iemand gebruik van caravanspiegels? Volgens mij passen universele spiegels die je op de buitenspiegels klemt niet. En zo te zien heeft Emuk ze (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnbeer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-07 20:44
antonrops schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 16:13:
Maakt er iemand gebruik van caravanspiegels? Volgens mij passen universele spiegels die je op de buitenspiegels klemt niet. En zo te zien heeft Emuk ze (nog) niet.
Hoi,
Ik gebruik nu al ruim 3,5 jaar de spiegels van Defa (Easy mirror). Iets anders heb ik niet kunnen vinden wat past op de frameloze spiegels van de P2. Het zijn heel eenvoudige spiegels met zuignap. In het begin was ik erg sceptisch over het systeem (blijven ze wel zitten?), maar ik moet zeggen dat ze prima blijven zitten. Vorige week teruggekomen van een 5500km reis door Europa met de caravan. Wel een belangrijk minpunt van deze spiegels: het zicht naar achteren is niet geweldig. Neem daarom in ieder geval de uitvoering met de extra bolle spiegel in het bevestigingsdeel (De Luxe uitvoering) daar zie je eigenlijk nog het meest in. Kosten: nog geen 3 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FW23
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 01-11-2024
Spiegels van EMUK, hebben per automodel op maat gemaakte spiegels (beugels) en als je bijbetaald krijg je ze ook nog gespoten in de carroseriekleur van je auto. Volgens mij stonden de PS2 edities destijds wel onder het merk Volvo weggestopt😂.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edb1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-07 17:04
Ik ben voornemens om een SRSM met plus en pilotpakket te bestellen. Echter gisteren werd ik door het nieuws attent gemaakt op de nieuwe veiligheidseisen die vanaf aanstaande maandag voor alle nieuw te leveren nieuwe auto’s gelden. De nieuwe veiligheideisen bestaan o.a. uit Advanced Emergency Braking en Lane Keeping Assistance. Dat zijn m.i. precies de twee onderdelen die door het pilotpakket worden toevoegt. Dan heeft het pilotpakket geen meerwaarde of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Laatst online: 28-07 16:38
Zojuist de deal gesloten om een polestar launch edition 2021 occasion LRDM aan te schaffen met weinig km's! Zeer blij met de keus, veel mooie opties. Enige wat er niet bij stond en wat ik niet makkelijk kon checken, was of er een warmtepomp in zit. Hij heeft wel zeker een verwarmd stuur en achterbank. Ik dacht dat die opties enkel in de pack samen met warmtepomp komt, of kon je die ook los bestellen in 2021? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
  • Laatst online: 28-07 22:06
Launch edition hadden helemaal nog geen warmtepomp varianten. Dus nee. En die huidige bundeling is dus niet technisch gemotiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Kaoh schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:14:
Launch edition hadden helemaal nog geen warmtepomp varianten. Dus nee. En die huidige bundeling is dus niet technisch gemotiveerd.
Dus er zijn geen launch editions met warmtepomp? Dan zal hij dat dus niet hebben, jammer. Hoe groot is de impact daar van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ysbakker
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-07 10:26
Hallo,

Ergens in april heb ik mijn Polestar 2 LRSM besteld (met de mooie aanbieiding met 'gratis' plus pack). Eind mei de bevestiging gekregen dat deze in Nederland is aangekomen. Echter gaat de lease pas in op 31 augustus, en wordt 'ie (verwacht ik) dan pas op kenteken gezet. Met alle geluiden rondom importheffing ben ik toch een beetje angstig dat dit impact gaat hebben op de fiscale waarde, en daarmee dus m'n bijtelling. De leasemaatschappij zegt niet zoveel te weten en op Polestar te wachten wat betreft communicatie. Polestar zegt tegen mij alleen 'de prijs staat vast want hij is al besteld', maar dat zegt op zich niet zoveel over de fiscale waarde.

Maak ik me nou zorgen om niets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:11
Zinloos1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:29:
[...]

Dus er zijn geen launch editions met warmtepomp? Dan zal hij dat dus niet hebben, jammer. Hoe groot is de impact daar van?
Dat valt best mee aangezien onze winters zachter zijn geworden.
Hier zijn wat ervaringen te vinden maar dacht grofweg 5% range meer ofzo in de winter…

WP was pas op MY2022 beschikbaar in het Plus-pakket dacht ik…

[ Voor 7% gewijzigd door Aries.Mu op 06-07-2024 13:34 ]

iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaoh
  • Laatst online: 28-07 22:06
Zinloos1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:29:
[...]

Precies wat @Aries.Mu zegt.
Daarbij versus de specs waarop je hem gekocht hebt helemaal geen 😉
Ik rijd ook een launch edition, en het plezier weegt ruim op tegen die % range, de zware voet heeft meer impact. Auto climate technisch hoor je ook wel meningen die de wp en nadeel noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zinloos1
Kaoh schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:56:
[...]

Precies wat @Aries.Mu zegt.
Daarbij versus de specs waarop je hem gekocht hebt helemaal geen 😉
Ik rijd ook een launch edition, en het plezier weegt ruim op tegen die % range, de zware voet heeft meer impact. Auto climate technisch hoor je ook wel meningen die de wp en nadeel noemen.
Ah top, het zal inderdaad elkaar allemaal niet veel ontlopen. En uiteindelijk als je het terugrekent gaat het ook niet over mega veel km range extra. Ben ik weer gerustgesteld!

Nu nog een weekje wachten en dan eindelijk volle bak genieten van de nieuwe pure luxe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
Zinloos1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 14:32:
[...]

Ah top, het zal inderdaad elkaar allemaal niet veel ontlopen. En uiteindelijk als je het terugrekent gaat het ook niet over mega veel km range extra. Ben ik weer gerustgesteld!

Nu nog een weekje wachten en dan eindelijk volle bak genieten van de nieuwe pure luxe!
Is het een PP? Proficiat trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Aries.Mu schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 14:42:
[...]

Is het een PP? Proficiat trouwens!
Ik ben nog niet bekend in de afkortingen/Polestar lingo, een PP is een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
Zinloos1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 14:52:
[...]

Performance Pack, met Ohlins/Brembo en 20” velgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:04
Zinloos1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 14:52:
[...]

Heeft de jouwe gele tuigjes?

10kWp + EV + 2x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Aries.Mu schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:16:
[...]

Performance Pack, met Ohlins/Brembo en 20” velgen
Hansieo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:25:
[...]

Heeft de jouwe gele tuigjes?
Volgens mij niet, geen gele tuigjes gezien althans. Het zijn wel 20" velgen! Best ingewikkeld al die packs en samenstellingen, lastig te achterhalen wat er nu wel en niet op zit. Zeker omdat ze volgens mij de packs etc. ook nog eens gehusseld hebben afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakthi
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 21-07 17:02
Zinloos1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 17:03:
[...]

[...]

Volgens mij niet, geen gele tuigjes gezien althans. Het zijn wel 20" velgen! Best ingewikkeld al die packs en samenstellingen, lastig te achterhalen wat er nu wel en niet op zit. Zeker omdat ze volgens mij de packs etc. ook nog eens gehusseld hebben afgelopen jaar.
Je hebt een Polestar 2 LE (Lauch Edition), op de onderstaande link kan je even kijken wat er allemaal op zit. Standaard kwam de LE met Pilot and Plus dacht ik toch.

https://www.autoweek.nl/a...ual-motor-launch-edition/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De fiscalist
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-07 20:00
Ja, de launch edition had alle pakketten standaard behalve de performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
edb1 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 09:26:
Ik ben voornemens om een SRSM met plus en pilotpakket te bestellen. Echter gisteren werd ik door het nieuws attent gemaakt op de nieuwe veiligheidseisen die vanaf aanstaande maandag voor alle nieuw te leveren nieuwe auto’s gelden. De nieuwe veiligheideisen bestaan o.a. uit Advanced Emergency Braking en Lane Keeping Assistance. Dat zijn m.i. precies de twee onderdelen die door het pilotpakket worden toevoegt. Dan heeft het pilotpakket geen meerwaarde of zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij zit de wettelijke verplichting al in de basis en is het Pilot pack daar een verfijning van. Ik heb een P2 MY24 zonder pilot pack en mijn auto waarschuwt en corrigeert wel bij het overschrijden van een lijn maar houdt de auto niet echt zelf recht op de weg. Ook zal die hard afremmen als ik op een auto dreig te knallen maar hij zal niet uit zichzelf ingrijpen als ik daarvoor al niet meer attent lijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
De fiscalist schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:26:
Ja, de launch edition had alle pakketten standaard behalve de performance
én nog iets extra's... ik weet niet meer zo snel wat.

"schop" sensor?? voor kofferklep?
en ik dacht ook nog wat "binnen".

10kWp + EV + 2x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Bij de configurator staat bij de Standard Range versie nu 'Geschatte levering: april-mei 2025'. Dit was eerst oktober-november 2024. Wat zou deze enorme verwachte vertraging veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
De afgelopen modellen kenden natuurlijk maar een beperkt aantal pakketten. Dat is in bulk met wat verschillende kleuren snel van de band te laten rollen. My25 heeft al die pakketen uiteen getrokken in losse optie. Dat maak m.i. bouwproces wat langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickvanderveen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03:15
Wutroe schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:33:
Bij de configurator staat bij de Standard Range versie nu 'Geschatte levering: april-mei 2025'. Dit was eerst oktober-november 2024. Wat zou deze enorme verwachte vertraging veroorzaken?
De geldklopperij van pakket x, y en z maakt het ongetwijfeld lastiger om productlijnen vlot te produceren. Lijkt mij contraproductief te werken, want als klant ga je niet een half jaar of nog veel langer op je bolide wachten…
Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Mickvanderveen schreef op maandag 8 juli 2024 @ 06:30:
[...]
als klant ga je niet een half jaar of nog veel langer op je bolide wachten…
Eerder regel dan uitzondering bij de traditionele merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Hansieo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 08:40:
[...]

én nog iets extra's... ik weet niet meer zo snel wat.

"schop" sensor?? voor kofferklep?
en ik dacht ook nog wat "binnen".
Zit er in de nieuwe auto's geen schop sensor meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
ThaDude schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:35:
[...]

Kofferbak kan met 1) Schoppen 2) Knop in de bumper 3) Knop op het Dashboard 4) Knop op 1 van de sleutels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
mcsluis schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:44:
De afgelopen modellen kenden natuurlijk maar een beperkt aantal pakketten. Dat is in bulk met wat verschillende kleuren snel van de band te laten rollen. My25 heeft al die pakketen uiteen getrokken in losse optie. Dat maak m.i. bouwproces wat langzamer.
Een Long Range staat 'gewoon' op oktober-november en direct na het uitkomen van de MY25 de Standard Range ook. Dus daar is wel wat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonrops
De schop sensor zit in het pluspakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonrops
Ik heb vorige week een long range versie besteld. Levering begin september. Zonder warmtepomp was zelfs eind augustus leverbaar. Het is maar net wat er al is geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Door alle wijzigingen in het maken van de verschillende config's helpt ook niet met de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
ThaDude schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:35:
[...]

Ik had al een ?? geplaatst bij schopsensor, maar die is dus gewoon in een pakket.

Toch weet ik zeker dat er wat "not documented" dingetjes waren.

De garage opener? HomeLink ???

niemand anders hier die zich deze dingen nog goed bijstaat? (lol, mij iig niet.. ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56

Smurf

Detri

Omdat mijn auto nog onderweg is heb ik ze nog niet gebruikt, maar de geschatte levering (eind juli, begin augustus) zit dermate dicht op mijn vertrekdatum dat ik voor de zekerheid alvast een setje Defa Easy mirror's van Marktplaats af gehaald heb.
Als die echt niet bevallen ga ik spatbordspiegels proberen. Voor zover ik gelezen heb passen alle spatbordspiegels die voor Volvo's zijn ook gewoon op de Polestar.

De Emuk's zijn al jaren terug aangekondigd, maar tot nu toe hebben ze blijkbaar nog geen betrouwbaar model kunnen produceren. Misschien dat nu de EX30 ook dezelfde spiegels heeft gekregen hier weer wat meer vaart in komt.

)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JTHZZ
Hansieo schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:16:
[...]

Ik had al een ?? geplaatst bij schopsensor, maar die is dus gewoon in een pakket.

Toch weet ik zeker dat er wat "not documented" dingetjes waren.

De garage opener? HomeLink ???

niemand anders hier die zich deze dingen nog goed bijstaat? (lol, mij iig niet.. ;) )
De Launch Edition heeft standaard een schopsensor en inderdaad homelink knopjes op de binnenspiegel die je kunt gebruiken om een poort of garagedeur te openen. Homelink is nu niet meer verkrijgbaar op de Polestar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakthi
Zitten er ook geen koplamp sproeiers op een Launch Edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

ysbakker schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 13:31:
Hallo,

Ergens in april heb ik mijn Polestar 2 LRSM besteld (met de mooie aanbieiding met 'gratis' plus pack). Eind mei de bevestiging gekregen dat deze in Nederland is aangekomen. Echter gaat de lease pas in op 31 augustus, en wordt 'ie (verwacht ik) dan pas op kenteken gezet. Met alle geluiden rondom importheffing ben ik toch een beetje angstig dat dit impact gaat hebben op de fiscale waarde, en daarmee dus m'n bijtelling. De leasemaatschappij zegt niet zoveel te weten en op Polestar te wachten wat betreft communicatie. Polestar zegt tegen mij alleen 'de prijs staat vast want hij is al besteld', maar dat zegt op zich niet zoveel over de fiscale waarde.

Maak ik me nou zorgen om niets?
Hier in hetzelfde schuitje (SRSM dan) begin juni besteld. Maar kan pas december geleverd worden (ivm lease contract.)
Blijkbaar weet op dit moment niemand wat dit gaat doen mbt bijtelling/fiscale waarde...

dus...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:10

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Rakthi schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:33:
Zitten er zeker op.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PS2Driver
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-07 17:37
Yes die zitten erop.

Polestar 2 Launch edition, PP, Snow

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mickvanderveen
De Launch Edition is gewoon full options behalve de warmtepomp. Was toen in vergelijking met nu de beste koop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekhapperrr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-07 08:49
Mickvanderveen schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:46:
[...]

De Launch Edition is gewoon full options behalve de warmtepomp. Was toen in vergelijking met nu de beste koop!
De Launch Edition is méér dan full options, zo uit m'n hoofd:

- De koplampsproeiers
- Homelink-integratie

Die twee zaken zijn na de Launch Edition niet meer beschikbaar geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hansieo
Koekhapperrr schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:37:
[...]

- De koplampsproeiers
- Homelink-integratie

ik wist dat er méér was, maar niet meer watte...

een maal, ander maal.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stimulate14 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:52:
[...]

Dat denk ik ja. Maar ik had de auto veel eerder besteld en tot vorige week dus geen leverdatum bekend.
Nu wordt dus de order gewoon geannuleerd. :X .
Nou, gisteren is de nieuwe bestelling geplaatst. Ik ben benieuwd wat de leverdatum wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JTHZZ
Hansieo schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:53:
[...]

ik wist dat er méér was, maar niet meer watte...

een maal, ander maal.......
Naast homelink en die koplampsproeiers, kreeg je bij de Launch Edition 2 grote sleutels en 1 kleine activity key. Latere modeljaren krijg je minder sleutels bijgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-07 10:55
[...]

- De koplampsproeiers
- Homelink-integratie

Heb een 2021 model aldus de app (07-12-2020) en die heeft wel koplampsproeiers en Homelink? Wordt die dan alsnog als launch editie gezien? Want mijn PPP had als modeljaar 2020 in de app naar mijn weten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JTHZZ
sarlo schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:28:
[...]

Heb een 2021 model aldus de app (07-12-2020) en die heeft wel koplampsproeiers en Homelink? Wordt die dan alsnog als launch editie gezien? Want mijn PPP had als modeljaar 2020 in de app naar mijn weten.
Launch Edition=MJ2021. Er bestaat geen modeljaar 2020. Ook de auto’s die in 2020 zijn verkocht waren al modeljaar 2021.

[ Voor 8% gewijzigd door JTHZZ op 09-07-2024 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR. RHS
Stimulate14 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:14:
[...]

Nou, gisteren is de nieuwe bestelling geplaatst. Ik ben benieuwd wat de leverdatum wordt.
Same here. Welke config? Of is dit off-topic en moeten we naar het leveringen topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

MR. RHS schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 12:18:
[...]

Same here. Welke config? Of is dit off-topic en moeten we naar het leveringen topic?
Midnight, geen Plus Pack dus, maar wel de Sound Pack. :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnns85
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:50
JTHZZ schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:27:
[...]

Naast homelink en die koplampsproeiers, kreeg je bij de Launch Edition 2 grote sleutels en 1 kleine activity key. Latere modeljaren krijg je minder sleutels bijgeleverd.
Wel goed om te checken of ze er idd alle 3 bij zitten als je een P2 LE overneemt. Stel de activity key zit er niet bij en is nog wel bekend in de auto dan kan je de app niet koppelen, want daarvoor moeten alle 3 de sleutels aanwezig zijn. Anders door de dealer laten verwijderen.

Volgens mij is dit te checken door in de auto de koppeling met de app te starten (via profiel) en dan geeft ie aan hoeveel sleutels er aanwezig moeten zijn. of misschien kan je ergens vinden hoeveel sleutels er bekend zijn de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie van Dijk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 10:01
Launch edition:
Het panoramadak hoor ik niemand zeggen?
En er zit nog een normaal fysiek knopje om de helderheid van het scherm (in donker) in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR. RHS
Stimulate14 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 12:54:
[...]

Midnight, geen Plus Pack dus, maar wel de Sound Pack. :) .
Ben voor de SRSM Plus gegaan met
Sound, pilot en trekhaak in de kleur Vapour. Toch jammer om die 12 kWh ingeleverd te hebben maar het is niet anders. Nu wachten op de leverdatum of de volgende prijsverhoging _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mcsluis
Ik heb zelf een MY24 met pilot en plus pack. Dus standaard pixel headlights. Nu de packs uit elkaar getrokken zijn, kan ik mij voorstellen dat zaken wel worden gemonteerd, maar software matig zijn uitgeschakeld. Ik lees bv dat de pixel lights in de USA standaard zijn gemonteerd, maar software matig zijn uitgeschakeld. Toevallig zag ik deze guide om ze in te schakelen. Wellicht de moeite waard om te proberen voor toekomstige MY25 eigenaren die de pixel headlights niet mee bestellen.

[ Voor 12% gewijzigd door mcsluis op 09-07-2024 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR. RHS
mcsluis schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 20:16:
Ik heb zelf een MY24 met pilot en plus pack. Dus standaard pixel headlights. Nu de packs uit elkaar getrokken zijn, kan ik mij voorstellen dat zaken wel worden gemonteerd, maar software matig zijn uitgeschakeld. Ik lees bv dat de pixel lights in de USA standaard zijn gemonteerd, maar software matig zijn uitgeschakeld. Toevallig zag ik deze guide om ze in te schakelen. Wellicht de moeite waard om te proberen voor toekomstige MY25 eigenaren die de pixel headlights niet mee bestellen.
Nice one, weet niet of Leasemij dit perse waardeert. Dat gezegd hebbende, de bestelde MY24 annuleren heb ik niet gewaardeerd >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakthi
mcsluis schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 20:16:
Om toegang tot de VIDA software te krijgen moet je wel een krediet kaart hebben die geregistreerd is op een USA adres.

Volgens mij gaan ze bij niet aankopen van de Pixel light optie gewoon dezelfde headlights steken zoals dertijds in the Pilot Light versie, en die kunnen niet via VIDA en ORBIT geactiveerd worden wegens ontbreken van de benodigde electronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robintrackr
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-03 15:24
MisteRMeesteR schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:34:
[...]

Zitten er zeker op.

***members only***
Wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet dan! Het is me bij andere Polestars nog nooit opgevallen.

Ander punt: bij nat weer, zoals uhm, deze hele zomer, valt het dan meer rijders op dat de auto heel vaak uitglijdt over gladde putdeksels? Zowel de voorwielen bij insturen als de achterwielen (missen ineens heel even tractie) glibberen over die dingen heen. Valt me veel meer op dan bij andere auto’s voorheen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Robintrackr schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:00:
[...]

Wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet dan! Het is me bij andere Polestars nog nooit opgevallen.

Ander punt: bij nat weer, zoals uhm, deze hele zomer, valt het dan meer rijders op dat de auto heel vaak uitglijdt over gladde putdeksels? Zowel de voorwielen bij insturen als de achterwielen (missen ineens heel even tractie) glibberen over die dingen heen. Valt me veel meer op dan bij andere auto’s voorheen.
Bij onze single motor valt het niet meer op dan bij ander autos. Het kan ook door het hogere vermogen komen dan je vorige autos, hoe harder je er op accelereert, hoe meet je voelt dat hij inhoud.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
Arie van Dijk schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 19:08:
Launch edition:
Het panoramadak hoor ik niemand zeggen?
En er zit nog een normaal fysiek knopje om de helderheid van het scherm (in donker) in te stellen.
Dat regelaartje zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.

Het zonnedak is nog gewoon als optie te krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:33
Hansieo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:09:
[...]

Dat regelaartje zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.

Het zonnedak is nog gewoon als optie te krijgen toch?
Regelaartje is niet alleen launch editie ;) anders mis ik wat andere opties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Li1quid
Robintrackr schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:00:
[...]

Ik ken het gevoel va glibberen. Soms is het even verschieten wanneer je remt en net over een putdeksel rijdt.
Heb dit gevoel nog bij geen enkele andere auto gehad. Het gewicht van de auto zal niet helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1521590

Li1quid schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:44:
[...]

Ik ken het gevoel va glibberen. Soms is het even verschieten wanneer je remt en net over een putdeksel rijdt.
Heb dit gevoel nog bij geen enkele andere auto gehad. Het gewicht van de auto zal niet helpen.
Ik rijd nog steeds op de originele zomerbanden, Sportcontact 6 van Continental en herken dit glijden en glibberen niet. Welliswaar DM met PU maar de vermogens per wiel zullen elkaar niet veel ontlopen voor de verschillende uitvoeringen denk ik. Misschien een bandenkwestie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickvanderveen
[...]

- De koplampsproeiers
- Homelink-integratie

Het is een écht collectors item geworden! Onbetaalbaar! Ik houd m’n Launch Edition voorlopig nog even!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mickvanderveen
Zo, na ruim 77000 km rijden zijn de banden vervangen! Weer door exact dezelfde banden! Nog nooit zoveel km gereden met dezelfde banden!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_C4JTH0WeqGMsgsTBBOTPqRGQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TWTeRBKGrsiBvUj1CaVuKVnB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EnIkJRytIb5VZKDyfgj0t31FZvk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dRXsd8JVAtRq0emnkgdC1ISX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1521590

Anoniem: 1521590 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:58:
[...]

Ik rijd nog steeds op de originele zomerbanden, Sportcontact 6 van Continental en herken dit glijden en glibberen niet. Welliswaar DM met PU maar de vermogens per wiel zullen elkaar niet veel ontlopen voor de verschillende uitvoeringen denk ik. Misschien een bandenkwestie?
Nu ik hierboven lees hoeveel kilometers de Michelin Primacy's meegaan dan wordt direct duidelijk dat al het geglij en geglibber inderdaad aan het merk en type band ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-07 10:55
Zie net een filmpje van de nieuwe Ford Capri, dacht in eerste instantie dat het een kloon was van de P2 :o
Afbeeldingslocatie: https://www.nl.ford.be/content/dam/guxeu/rhd/central/cars/cx740l/reveal/nameplate/ford-cx740l-eu-select_model-3x2-1000x667.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Pfoe could have fooled me. Dacht al, lekker kleurtje voor MY25.

Maar de binnenkant is wel flink alsof je een P2 bij Wish besteld hebt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-07 18:49
sarlo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:18:
Zie net een filmpje van de nieuwe Ford Capri, dacht in eerste instantie dat het een kloon was van de P2 :o
[Afbeelding]
Dat is wel schaamteloos van Ford zeg... Het is een soort P2 met een Volkswagen ID sausje: beetje vage opgeblazen ronde hoekjes her en der.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
SirLenncelot schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:28:
Pfoe could have fooled me. Dacht al, lekker kleurtje voor MY25.

Maar de binnenkant is wel flink alsof je een P2 bij Wish besteld hebt...
De buitenkant ook als je het mij vraagt. En hij is wel echt een stuk hoger (1,65 meter).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hansieo
[Afbeelding]
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:38
[Afbeelding]
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Op wat voor banden rijden jullie? Mijn polestar komt blijkbaar nu in eerste instantie met winterbanden (geen idee waarom die daar nog op zitten). Nu was de vraag of ik er zoals ik voorheen had weer zomerbanden bij zou halen of dat ik nu meteen over ga op all-weathers. Het zou kunnen dat ik de auto ooit nog eens mee zal nemen op wintersport, maar vind het wat lastig om het twee keer wisselen per jaar en de opslag daarvoor goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Vandaag is mijn p2 sm my24 naar de dealer geweest voor flinke vibraties bij optrekken. Conclusie nieuwe aandrijf assen en uitlijnen. Polestar gaf dit gelijk als oplossing. Lijkt dus een bekend probleem. Ik had een ex40 als vervanging mee. Die vibrerende ook wel een beetje tijdens het optrekken maar toch een stuk minder. De beste feature aan de ex40 was dat de koffiemok in de houder paste. Nu de p2 weer terug en wachten op de montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan3006
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:24
Hier zonet de OTA 3.1.9 binnen gekregen.
Niet kunnen timen hoelang de installatie nodig heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:14

Pixeltje

Woo-woohoo!

Net de update naar 3.1.9 geïnstalleerd, in de releasenotes staat ‘kaarten in de bestuurdersdisplay zullen niet zichtbaar zijn bij actief achteruitrijden’
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1davElEL2qZQLpHKYQ5uqNiL9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uif4aZbomC5QMakOJMxIChaN.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee wat daarmee bedoeld wordt? Het installeren duurde volgens mij maar 10 minuten ofzo.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdhoe
  • Laatst online: 28-07 19:05
Iemand enig idee wat daarmee bedoeld wordt? Het installeren duurde volgens mij maar 10 minuten ofzo.
Rij achteruit en je zal zien wat ze bedoelen.
Dit is een “fix” om de camera vlotter te laten werken. Soms kon die wel eens schokkerig zijn. De kaarten in het bestuurdersdisplay worden uitgeschakeld om de load op het systeem te verlichten.

Zelf ook net geïnstalleerd. Geen problemen gemerkt en alles reageert wat vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Laatst online: 09:14

Pixeltje

Woo-woohoo!

kdhoe schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 23:03:
[...]

Dit is een “fix” om de camera vlotter te laten werken. Soms kon die wel eens schokkerig zijn. De kaarten in het bestuurdersdisplay worden uitgeschakeld om de load op het systeem te verlichten.

Zelf ook net geïnstalleerd. Geen problemen gemerkt en alles reageert wat vlotter.
Die kans had ik gisteravond niet meer, maar vanmorgen viel me niets vreemds op als ik eerlijk ben. Zal wel goed zijn.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-07 18:49
kdhoe schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 23:03:
[...]

Hij is nu bij mij ook aan het installeren en dat zou toch wel een fijne verbetering zijn. Mijn 360 camera werkt heel vaak niet meer (op tijd). Schokkerig, of gaat aan en uit. Ik ga 't testen vandaag.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardleers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-07 10:37
Nu we het toch over de updates hebben. Hoe zit het met MY24 en hoger eigenaren? Wordt de ISA geactiveerd bij jullie of? Twijfel toch wat over de update.
Pagina: 1 ... 182 ... 213 Laatste

Let op:
Een Tesla (of ander merk) versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic. of Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.