nothing stops this train
blijf het moedig vinden, btc shorten.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:55:
[...]
Taro heeft geen TradingView Pro nodig. Bear Grylls gaat toch ook niet met een rugzak proviand de Braziliaanse jungle in?
---
Op kortere tijdsframes zie ik BTC naar een lage 42k gaan. Zie de lower high en de lower low en de daaruitvolgende horizontale oranje lijn. Dit zou helpen om 1) mij eindelijk eens een succesvolle short en 2) een instapmoment te gunnen. Zonder gekheid: een lager supportniveau cementen zou mooi zijn. Verder gaat de DXY voor de derde keer dit jaar de local top van april testen.
[Afbeelding]
Edit, groen kaarsje as we speak. 46k soon
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We vliegen er nog even in!Beug schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:15:
Het is nog niet gedaan.
Fckng genius!!!!Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:12:
[Afbeelding]
geweldig idee, dit moet iedereen van ons aanschaffen 🤗
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Done - thanks voor de tip. NEO Verkopen voor Euro = een paar euro kosten, maar op deze manier wel erg fijniVibes schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:22:
[...]
Toevallig een Bitvavo account?
Omzetten naar NEO.
NEO naar Bitvavo (graties).
NEO verkopen voor Euro.
Euro naar bankrekening (graties)
Waar kunnen we deze met Bitcoin kopen dan, beetje zonde om dit met Fiat te moeten kopen...Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:12:
[Afbeelding]
Jnaaazer schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:27:
Op naar de 60k
:strip_exif()/f/image/B3ZMJBmBVtPJfDrNGWjA831H.jpg?f=fotoalbum_large)
Beetje zonde om met Bitcoin te kopen, fiat wil je kwijt, Bitcoin niet.nagynl schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:27:
[...]
Waar kunnen we deze met Bitcoin kopen dan, beetje zonde om dit met Fiat te moeten kopen...
Zo had ik er nog niet naar gekeken...Brontosaurus99 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:29:
[...]
Beetje zonde om met Bitcoin te kopen, fiat wil je kwijt, Bitcoin niet.
Bitcoin verkopen? Bijvoorbeeld hier kun je zelf een logo/tekst maken en betalen in shitcoin euro;nagynl schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:27:
[...]
Waar kunnen we deze met Bitcoin kopen dan, beetje zonde om dit met Fiat te moeten kopen...
https://www.stempels.nl/p...857Zlm3G4z3hoCrGMQAvD_BwE
nothing stops this train
Lijkt erop dat er nog steeds actief aan gewerkt wordt of ik zie de scam niet. Ik had +/- 1BTC daar, zou mooi zijn als ik er wat van terug zie al verwacht ik niets.
Ik had daar ook aardig wat staan. Ben benieuwd. Geen mail ontvangen overigens.Razkin schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:36:
Ik zat een oude mailbox te bekijken en warempel een recentelijke mail van Cryptopia om een claim te registreren.
Lijkt erop dat er nog steeds actief aan gewerkt wordt of ik zie de scam niet. Ik had +/- 1BTC daar, zou mooi zijn als ik er wat van terug zie al verwacht ik niets.
Je hoort het wel eens, maar ziet iemand het (nog) wel eens in het wild?
Maktub
Goedmakertje, de 44k duurde een kwartier.kernie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:54:
[...]
Je bent er gewoon weer als de kippen bij he!
But not sure if Bulltrap or organic grow?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wel mooi dat de constructie 1 minuut na posten al is geïnvalideerdanti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:13:
[...]
blijf het moedig vinden, btc shorten.
Edit, groen kaarsje as we speak. 46k soon
Ik blijf erbij totdat we 45500 breken
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
De pieken blijven lekker, maar de dalletjes zijn minder diep en duren korter de afgelopen weken. Laten we hopen dat het voorlopig even zo blijft.BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:56:
En dan te bedenken dat ik vanmorgen al vroeg aan de knoppen zat om de schade te beperken, uiteindelijk niet gedaan en zie hier!!![]()
eens hoor, doe maar 46 en dan een 4h close. Daarna zal btc een kaars van 2 a 3k trekken binnen een dag gok ik. Maar mijn long loopt iig weer prima sinds 43.3Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:57:
[...]
Wel mooi dat de constructie 1 minuut na posten al is geïnvalideerd
Bitcoin is better, als wat? Fiat geld?Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:12:
[Afbeelding]
Sinds het van peer-to-peer cash naar Store of Value is gegaan kunnen ze beter staven goud bestempelen
Ik lees soms wel eens een zin en dan denk ik, wat als ik die zou uitspreken op een willekeurige familie verjaardag. Waarschijnlijk gaat dan de dop op de fles....anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:59:
[...]
eens hoor, doe maar 46 en dan een 4h close. Daarna zal btc een kaars van 2 a 3k trekken binnen een dag gok ik. Maar mijn long loopt iig weer prima 43.3
Mocht die bill worden goedgekeurd verwacht ik wel een flinke knal naar beneden, tijdelijk want dat is het vrijwel altijd maar de crypto aanvallen door de overheden blijven doorgaan lijkt het.
Als die bill wordt afgekeurd daarentegen…
Waarom een aanval, op de lange termijn alleen maar goed. Dit is DE manier om crypto uit het schimmige wereldje te halen waar het nu nog te vaak wordt ingestopt. KYC is goed in mijn ogen.JoebarRC schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:01:
Morgen is wel een belangrijke dag. Dinsdag wordt over die belachelijk infrastructure bill in de USA gestemd waarbij crypto een funding voor de infrastructuur wordt, m,aar belangrijker dat bijna ALLE transacties via KYC moeten terwijl dat niet in het protocol zit.
Mocht die bill worden goedgekeurd verwacht ik wel een flinke knal naar beneden, tijdelijk want dat is het vrijwel altijd maar de crypto aanvallen door de overheden blijven doorgaan lijkt het.
Als die bill wordt afgekeurd daarentegen…
Fysiek goud, dat heb ik laatst ook eens besteld.elektriekert schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:00:
[...]
... kunnen ze beter staven goud bestempelen
Is volgens mij geen apart topic over op Tweakers.
Wel interessant om te zien of Bitcoin een wedstrijdje verplassen gaat winnen van goud, de komende 20 jaar.
Maktub
wahahahaha ja lekker he. Mijn Nederlands is sowieso extreem slecht. Komt omdat ik eigenlijk alles de hele dag in het Engels doe. En als ik dan ook nog eens 3 dingen tegelijk aan het doen ben krijg je dit. Dan missen er woorden, missen leestekens/ hoofdletters. Het staat ook nog eens stijf van de spelfouten.......en dan hebben we het ook nog niet eens over de inhoud gehad. Dat is natuurlijk helemaal een speciaaltjeNgangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:01:
[...]
Ik lees soms wel eens een zin en dan denk ik, wat als ik die zou uitspreken op een willekeurige familie verjaardag. Waarschijnlijk gaat dan de dop op de fles....
Het was inderdaad de combi die hem heel erg fijn maakteanti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:04:
[...]
wahahahaha ja lekker he. Mijn Nederlands is sowieso extreem slecht. Komt omdat ik eigenlijk alles de hele dag in het Engels doe. En als ik dan ook nog eens 3 dingen tegelijk aan het doen ben krijg je dit. Dan missen er woorden, missen leestekens/ hoofdletters. Het staat ook nog eens stijf van de spelfouten.......en dan hebben we het ook nog niet eens over de inhoud gehad. Dat is natuurlijk helemaal een speciaaltje
hodlBTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:56:
En dan te bedenken dat ik vanmorgen al vroeg aan de knoppen zat om de schade te beperken, uiteindelijk niet gedaan en zie hier!!![]()
Lijkt mij allemaal zéér organisch 😁BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:56:
Niemand is tegen KYC, maar KYC vereisen voor validator nodes in PoS netwerken is niet alleen onrealistisch, het is zeer onwenselijk voor de gehele space en in het bijzonder schadelijk voor DeFi protocols en dus ook voor Ethereum.Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
Waarom een aanval, op de lange termijn alleen maar goed. Dit is DE manier om crypto uit het schimmige wereldje te halen waar het nu nog te vaak wordt ingestopt. KYC is goed in mijn ogen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Exact, als die bill wordt goedgekeurd is dat juist goed nieuws voor de lange termijn - zowel voor imago als toegankelijkheid.Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
Waarom een aanval, op de lange termijn alleen maar goed. Dit is DE manier om crypto uit het schimmige wereldje te halen waar het nu nog te vaak wordt ingestopt. KYC is goed in mijn ogen.
buy high en sell low, hopelijk valt de schade mee bij @Taro (die ging in fiat) 😶BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:56:
nothing stops this train
Dit is echt een misconceptie, het hangt volledig af van wat er precies wordt goedgekeurd. Een paar senatoren hebben een admendment voorgesteld die behoorlijk schadelijk is voor DeFi, zie hierboven.Katseviool schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:09:
[...]
Exact, als die bill wordt goedgekeurd is dat juist goed nieuws voor de lange termijn - zowel voor imago als toegankelijkheid.
Neem eens een kijkje op https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/, het is daar op het moment vrij paniekerig.
Hij ging de nacht in fiat. We kennen hem een beetje. Grote kans dat hij of buy orders rond 43 laag had staan terwijl hij ging slapen of vanochtend even gekeken heeft tijdens het opstaan en dacht: ah dit valt mee en alweer is ingestapt..Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:14:
[...]
buy high en sell low, hopelijk valt de schade mee bij @Taro (die ging in fiat) 😶
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dat was gisterenavond, best kans dat die vanmorgen alweer is ingestapt.Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:14:
[...]
buy high en sell low, hopelijk valt de schade mee bij @Taro (die ging in fiat) 😶
Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:14:
[...]
hopelijk valt de schade mee bij @Taro (die ging in fiat) 😶
:fill(white):strip_exif()/f/image/MGgPhhy1em69HtdLQy4cZ6Oj.png?f=user_large)
Maktub
Is het niet 99% van de tijd paniek op reddit?Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:16:
[...]
Dit is echt een misconceptie, het hangt volledig af van wat er precies wordt goedgekeurd. Een paar senatoren hebben een admendment voorgesteld die behoorlijk schadelijk is voor DeFi, zie hierboven.
Neem eens een kijkje op https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/, het is daar op het moment vrij paniekerig.
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ga Reddit niet gebruiken als leidraad, Reddit is altijd veel uitgesprokener en een gulden middenweg is moeilijk te vinden daar altijd.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:16:
[...]
Dit is echt een misconceptie, het hangt volledig af van wat er precies wordt goedgekeurd. Een paar senatoren hebben een admendment voorgesteld die behoorlijk schadelijk is voor DeFi, zie hierboven.
En zoals je al zegt, het hangt ervan af wat men zal goedkeuren. Dit is de zoveelste FUD en wellicht een keer een stevige, maar dat weten we nog niet.
Ik zou zo zeggen, handel naar je gevoel en stap even uit mocht je het niet vertrouwen. Ik kan me dat goed voorstellen
[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 09-08-2021 12:23 ]
Zero.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Nou ja, schadelijk kan het moeilijk zijn, want het kan helemaal niet. Je kan dat wel 10 keer in een wet opschrijven, maar ergens gaan ze er dan op een ministerie achter komen dat de baas weer eens iets onmogelijks wil en dan verdwijnt het vanzelf.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:08:
[...]
Niemand is tegen KYC, maar KYC vereisen voor validator nodes in PoS netwerken is niet alleen onrealistisch, het is zeer onwenselijk voor de gehele space en in het bijzonder schadelijk voor DeFi protocols en dus ook voor Ethereum.
CC subreddit is hevig gemodereerd en gecensureerd helaas, ik blijf er maar weg vanNgangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:20:
[...]
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ga Reddit niet gebruiken als leidraad, Reddit is altijd veel uitgesprokener en een gulden middenweg is moeilijk te vinden daar altijd.
En zoals je al zegt, het hangt ervan af wat men zal goedkeuren. Dit is de zoveelste FUD en wellicht een keer een stevige, maar dat weten we nog niet.
Ik zou zo zeggen, handel naar je gevoel en stap even uit mocht je het niet vertrouwen. Ik kan me dat goed voorstellen, maar blijf zelf vooralsnog zitten.
Ik zit op Reddit voor een paar creatieve subreddits en wat funtopics zoals oddleysatisfying en thatlookedexpensive. Alles wat neigt naar discussie ben ik snel weg ja.elektriekert schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:35:
[...]
CC subreddit is hevig gemodereerd en gecensureerd helaas, ik blijf er maar weg van
[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 09-08-2021 12:42 ]
Knock! Knock! May I come into your world?
Hij lijkt erover… 45.5
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
There you go sugarJedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:57:
[...]
Wel mooi dat de constructie 1 minuut na posten al is geïnvalideerd
PS5
Dit is nog eens een lunchdip
[ Voor 35% gewijzigd door knakworst op 09-08-2021 12:46 ]
Yolo-munnies-lambo!
En dit is ook zo ongeveer het BTC prijspunt waarop ik als kleine prutser instapte door alle fomo en hype een paar maanden geleden. En alles alleen maar naar beneden, beneden, beneden zag gaan. Even een traantje wegpinken hoor.
Ja maar alsjeblieft nog even zo'n groene paal er op want we moeten er niet onder gaan zakken.
Ehh ome @Verwijderd , wat nou met hoogtevrees?Verwijderd schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:48:
Hodl. To the moon, gentlemen.
Oh, ik vaar niet alleen op Reddit en ben me er van bewust dat er dit jaar meer onredelijke FUD is geweestNgangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:20:
[...]
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ga Reddit niet gebruiken als leidraad, Reddit is altijd veel uitgesprokener en een gulden middenweg is moeilijk te vinden daar altijd.
Ik zou zo zeggen, handel naar je gevoel en stap even uit mocht je het niet vertrouwen. Ik kan me dat goed voorstellen, maar blijf zelf vooralsnog zitten.
Dit keer is het echter minder vaag en spreekt zo'n beetje elke gerenommeerde analist er over in waarschuwende formuleringen (Benjamin Cowen, Coinbureau).
Het is overduidelijk dat er al een tijdje meer overheidsregulaties aan zitten te komen. Deze specifieke amendment is echter precies zo geformuleerd dat er wel degelijk bepaalde praktijken verboden kunnen worden. Washington en met name TradFi instituten zijn ontzettend machtig en kunnen schade berokkenen als ze op deze wijze druk blijven uitoefenen op DeFi. Ze vinden het eng en snappen het niet of nauwelijks, en dan krijg je dit soort gedrochten van voorstellen.
anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:42:
here we go. eens zien wat er vool paal verschijnt
I rest my case. Bedankt voor een grote grijns op deze maandag.Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:01:
[...]
Ik lees soms wel eens een zin en dan denk ik, wat als ik die zou uitspreken op een willekeurige familie verjaardag. Waarschijnlijk gaat dan de dop op de fles....

[ Voor 4% gewijzigd door tomtom901 op 09-08-2021 12:51 ]
Verwijderd
Dan shorten.Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:50:
[...]
Ehh ome @Verwijderd , wat nou met hoogtevrees?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Happy birthdayRichh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:
Een beter verjaardagscadeau had ik niet kunnen wensen
Ben ik al heel lang wakker of ben jij al 2 dagen jarig?Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:

Zoals het er nu naar uitziet ondergaat de infrastructuurwet zonder aanpassingen op dinsdag een stemming.
De afgelopen week heeft een aantal Amerikaanse Senatoren aanpassingen voorgesteld en lang leek het erop dat deze aanpassingen aangenomen zouden gaan worden. Deze amendementen zouden de klap voor de crypto-sector in de VS verlichten. Maar helaas zijn al die voorstellen van tafel geveegd.
Denk dat je al lang wakker bent danNgangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:55:
[...]
Ben ik al heel lang wakker of ben jij al 2 dagen jarig?![]()
Dat was die van mij!Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:55:
[...]
Ben ik al heel lang wakker of ben jij al 2 dagen jarig?![]()

Buckle up!!

[ Voor 9% gewijzigd door BTFD op 09-08-2021 13:00 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Om 15:00 uur mijn laatste meeting. Direct naar bed dan daarna.
Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:

Speciaal voor jou gebakken in mijn middagpauze. Ik noem trouwens al mijn matties Mohamed
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
maar de vraag is, stijgt Bitcoin nou of zakt dollar in waarde? 👀
[ Voor 73% gewijzigd door Kol Nedra op 09-08-2021 13:02 ]
nothing stops this train
Nice! Thnx manMooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:01:
[...]
[Afbeelding]
Speciaal voor jou gebakken in mijn middagpauze. Ik noem trouwens al mijn matties Mohamed
Die waardeloze dollar briefjes aan de zijkant mag je houden hoor
Ah ok... ThanksBTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:59:
[...]
Dat was die van mij!![]()
Buckle up!!
[Afbeelding]
Ah well.... @Richh & @BTFD van harte gefeliciteerd mannen/vrouwen en hieperdepieperdepieperdepiep Hoera!
Dat jullie maar vele satoshi's mogen scoren

De bill is al deels aangepast ook al zitten er nog wel wat onzekerheden in. Het is een beetje onduidelijk welke elementen al aangepast zijn en welke delen idealiter nog veranderen.
nytimesCryptocurrency in the infrastructure bill: The industry won last-minute concessions.
...
After receiving pushback from cryptocurrency lobbyists, lawmakers revised that section of the bill to “clarify” the definition of a broker rather than expand upon it.
The legislation also removed language that explicitly targeted “any decentralized exchange or peer-to-peer marketplace.” It replaced that with a broader definition that characterizes brokers as anyone “responsible for regularly providing any service effectuating transfers of digital assets on behalf of another person.”
Het is allemaal nog absoluut niet in kannen en kruiken maar dat aanscherpen is al deels gebeurd en er zit een heel leger lobyisten bovenop.
Verwijderd
Van harte met je baardag kiddo.Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:
Ik heb even overleg gepleegd met wat dikke whales, en voor deze gelegendheid pumpen we vandaag Bitcoin naar de 50k.
Not financial advice
Ik hoop het (en dan rap door), ik ben zo'n sukkel die zijn vriendin heeft aangeraden om bij 50k btc in te slaan. Gisteren kreeg ik nog even zo'n snauw dat ze in de min staatKol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:01:
46k soon 🙌
maar de vraag is, stijgt Bitcoin nou of zakt dollar in waarde? 👀

PS5
YW.Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:02:
[...]
Nice! Thnx man
Die waardeloze dollar briefjes aan de zijkant mag je houden hoor
Veeg er je kont maar mee af, ik hoeft die rotzooi ook niet...probeer ze juist kwijt te raken
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
over 3 maanden zal je zien dat 50k cheap iskernie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:03:
[...]
Ik hoop het (en dan rap door), ik ben zo'n sukkel die zijn vriendin heeft aangeraden om bij 50k btc in te slaan. Gisteren kreeg ik nog even zo'n snauw dat ze in de min staat
Gefeliciteerd!Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:
Zero.
Die relatie houdt dan sowieso niet stand.kernie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:03:
[...]
Ik hoop het (en dan rap door), ik ben zo'n sukkel die zijn vriendin heeft aangeraden om bij 50k btc in te slaan. Gisteren kreeg ik nog even zo'n snauw dat ze in de min staat
A. Bitcoin gaat naar 20k en ze gaat bij je weg.
B. Bitcoin gaat naar 100k en je ruilt haar in voor een upgrade die jou niet afsnauwt
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 09-08-2021 13:09 ]
Herinner haar er dan aan dat je over 5 jaar dit gesprek graag nog een keertje overdoetkernie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:03:
[...]
Dang! Mooi stukkie kunst.
Mooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:08:
[...]
Die relatie houdt dan sowieso niet stand.
A. Bitcoin gaat naar 20k en ze gaat bij je weg.
B. Bitcoin gaat naar 100k en je ruilt haar in voor een upgrade die jou niet afsnauwt

ja of optie C. vanaf 70k gaat ze er allemaal troep van kopen bij action
Vrij bescheiden balletjes voor zo'n grote stier. Zegt dat nog iets?
Ik zeg overigens bewust niet dat ik de enorme stierenpenis mis in deze afbeelding.
Uit ervaring weet ik dat deze ook achter een van de achterpoten kan zijn gebonden.
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 09-08-2021 13:14 ]
Haha dat is helaas al gaandeanti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:10:
[...]
![]()

PS5
Bezondig je jezelf nu aan pleonasme?anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:10:
[...]
![]()
- Geef aan dat je verkoopt om lager in te stappen
- Geef toe dat je plan heeft gefaald, maar zeg dan alsnog 'ik zei ook al dat het te makkelijk leek'
Update: didn't get my entry
— Ed_NL (@Crypto_Ed_NL) 9 augustus 2021
It was too easy, as I already wrote in our Slack 🙄 pic.twitter.com/TWsST5mFMR
Scherp, nu ben ik weer bearishMooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:11:
[...]
PS5
Ja, dat je als god geen shitcoins nodig hebt.Mooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:11:
[...]
hahhahahahaha prachtig
vrouwen en action, ze hebben letterlijk alleen troep, geen kwaliteit.anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:10:
[...]
![]()
goedkoop is duurkoop!
nothing stops this train
Zeker weten? Ik weet weer eens van niks? Of waren mijn rovers bij het overleg erbij?Verwijderd schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:03:
[...]
Van harte met je baardag kiddo.
Ik heb even overleg gepleegd met wat dikke whales, en voor deze gelegendheid pumpen we vandaag Bitcoin naar de 50k.
Not financial advice
Enfin, ik zal jullie niet teleurstellen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Blijft vreemd dat er weinig vrouwen in dit topic aanwezig zijn.Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:15:
[...]
vrouwen en action, ze hebben letterlijk alleen troep, geen kwaliteit.
goedkoop is duurkoop!
Ach, om in Crypto termen te blijven, voor 10 euro heb je ook een winkelwagen vol met SHIB.Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:15:
[...]
vrouwen en action, ze hebben letterlijk alleen troep, geen kwaliteit.
goedkoop is duurkoop!
Daar zijn wij net zo happy over als je vriendin met een kar vol Action spulletjes.
ja dat is best apart idd, weet zeker dat er best veel zijn. Die van mij is ook al sinds 2013 btc Hodler met de nadruk op Hodler. Niets traden en alleen maar meer sats kopen waar mogelijk is. Die vind nieuws over crypto en TA allemaal maar saai.Mooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:16:
[...]
Blijft vreemd dat er weinig vrouwen in dit topic aanwezig zijn.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!