[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.114 views

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eyfft5vrYLv6sW4g_CLlA1C0ICE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rudOVb22wifGF3DFfsz1H9VX.jpg?f=fotoalbum_large

geweldig idee, dit moet iedereen van ons aanschaffen 🤗

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 10:55:
[...]

Taro heeft geen TradingView Pro nodig. Bear Grylls gaat toch ook niet met een rugzak proviand de Braziliaanse jungle in?

---

Op kortere tijdsframes zie ik BTC naar een lage 42k gaan. Zie de lower high en de lower low en de daaruitvolgende horizontale oranje lijn. Dit zou helpen om 1) mij eindelijk eens een succesvolle short en 2) een instapmoment te gunnen. Zonder gekheid: een lager supportniveau cementen zou mooi zijn. Verder gaat de DXY voor de derde keer dit jaar de local top van april testen.

[Afbeelding]
blijf het moedig vinden, btc shorten.

Edit, groen kaarsje as we speak. 46k soon :9

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:21
Het is nog niet gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
We vliegen er nog even in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:00
Heeft musk iets getweet of zo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:12:
[Afbeelding]

Fckng genius!!!! _/-\o_

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:02
iVibes schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:22:
[...]

Toevallig een Bitvavo account?

Omzetten naar NEO.
NEO naar Bitvavo (graties).
NEO verkopen voor Euro.
Euro naar bankrekening (graties)
Done - thanks voor de tip. NEO Verkopen voor Euro = een paar euro kosten, maar op deze manier wel erg fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
Nee, maar misschien heeft hij wel een scheet je gelaten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-09 22:31
Op naar de 60k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:24
[Afbeelding]

Waar kunnen we deze met Bitcoin kopen dan, beetje zonde om dit met Fiat te moeten kopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 13:40
nagynl schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:27:
[...]

Waar kunnen we deze met Bitcoin kopen dan, beetje zonde om dit met Fiat te moeten kopen...
Beetje zonde om met Bitcoin te kopen, fiat wil je kwijt, Bitcoin niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZJ__h327nXZbXWjwNF4HE53z20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VZzBXTVQYeilRkxac0llglT9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:24
Brontosaurus99 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

Beetje zonde om met Bitcoin te kopen, fiat wil je kwijt, Bitcoin niet.
Zo had ik er nog niet naar gekeken... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nagynl schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:27:
[...]

Bitcoin verkopen? Bijvoorbeeld hier kun je zelf een logo/tekst maken en betalen in shitcoin euro;

https://www.stempels.nl/p...857Zlm3G4z3hoCrGMQAvD_BwE

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:58
Ik zat een oude mailbox te bekijken en warempel een recentelijke mail van Cryptopia om een claim te registreren.

Lijkt erop dat er nog steeds actief aan gewerkt wordt of ik zie de scam niet. Ik had +/- 1BTC daar, zou mooi zijn als ik er wat van terug zie al verwacht ik niets.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:02
Razkin schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:36:
Ik zat een oude mailbox te bekijken en warempel een recentelijke mail van Cryptopia om een claim te registreren.

Lijkt erop dat er nog steeds actief aan gewerkt wordt of ik zie de scam niet. Ik had +/- 1BTC daar, zou mooi zijn als ik er wat van terug zie al verwacht ik niets.
Ik had daar ook aardig wat staan. Ben benieuwd. Geen mail ontvangen overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:06
Hoppaa we gaan richting de 45k! :)

PS5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sn7DVaIUX9LnV8_2i5vt2Y113_k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DFDQC9SdpORuXmKwKr3wimBq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
"Als Bitcoin een groene candle trekt, dan lopen die alts wel weer leeg..."

Je hoort het wel eens, maar ziet iemand het (nog) wel eens in het wild?

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:28

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
Je bent er gewoon weer als de kippen bij he! _/-\o_

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

kernie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:54:
[...]

Je bent er gewoon weer als de kippen bij he! _/-\o_
Goedmakertje, de 44k duurde een kwartier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:35
Ik dacht even dat ik nog in fiat zat, maar zie dat m'n buy order net is geraakt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
En dan te bedenken dat ik vanmorgen al vroeg aan de knoppen zat om de schade te beperken, uiteindelijk niet gedaan en zie hier!! _/-\o_

But not sure if Bulltrap or organic grow? :/

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:13:
[...]

blijf het moedig vinden, btc shorten.

Edit, groen kaarsje as we speak. 46k soon :9
Wel mooi dat de constructie 1 minuut na posten al is geïnvalideerd :P

Ik blijf erbij totdat we 45500 breken :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:56:
En dan te bedenken dat ik vanmorgen al vroeg aan de knoppen zat om de schade te beperken, uiteindelijk niet gedaan en zie hier!! _/-\o_

De pieken blijven lekker, maar de dalletjes zijn minder diep en duren korter de afgelopen weken. Laten we hopen dat het voorlopig even zo blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:57:
[...]

eens hoor, doe maar 46 en dan een 4h close. Daarna zal btc een kaars van 2 a 3k trekken binnen een dag gok ik. Maar mijn long loopt iig weer prima sinds 43.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:51
[Afbeelding]

Bitcoin is better, als wat? Fiat geld?

Sinds het van peer-to-peer cash naar Store of Value is gegaan kunnen ze beter staven goud bestempelen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:59:
[...]

eens hoor, doe maar 46 en dan een 4h close. Daarna zal btc een kaars van 2 a 3k trekken binnen een dag gok ik. Maar mijn long loopt iig weer prima 43.3
Ik lees soms wel eens een zin en dan denk ik, wat als ik die zou uitspreken op een willekeurige familie verjaardag. Waarschijnlijk gaat dan de dop op de fles....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Morgen is wel een belangrijke dag. Dinsdag wordt over die belachelijk infrastructure bill in de USA gestemd waarbij crypto een funding voor de infrastructuur wordt, m,aar belangrijker dat bijna ALLE transacties via KYC moeten terwijl dat niet in het protocol zit.
Mocht die bill worden goedgekeurd verwacht ik wel een flinke knal naar beneden, tijdelijk want dat is het vrijwel altijd maar de crypto aanvallen door de overheden blijven doorgaan lijkt het.
Als die bill wordt afgekeurd daarentegen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JoebarRC schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:01:
Morgen is wel een belangrijke dag. Dinsdag wordt over die belachelijk infrastructure bill in de USA gestemd waarbij crypto een funding voor de infrastructuur wordt, m,aar belangrijker dat bijna ALLE transacties via KYC moeten terwijl dat niet in het protocol zit.
Mocht die bill worden goedgekeurd verwacht ik wel een flinke knal naar beneden, tijdelijk want dat is het vrijwel altijd maar de crypto aanvallen door de overheden blijven doorgaan lijkt het.
Als die bill wordt afgekeurd daarentegen…
Waarom een aanval, op de lange termijn alleen maar goed. Dit is DE manier om crypto uit het schimmige wereldje te halen waar het nu nog te vaak wordt ingestopt. KYC is goed in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
elektriekert schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

... kunnen ze beter staven goud bestempelen :+
Fysiek goud, dat heb ik laatst ook eens besteld.
Is volgens mij geen apart topic over op Tweakers.

Wel interessant om te zien of Bitcoin een wedstrijdje verplassen gaat winnen van goud, de komende 20 jaar.

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4UtNOmkRGPD65PQyffCmXNHcbg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pQgzdRG29u6smXKQvQPr1joO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67FHEFuBvJept2tz25WO8aJu_7Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t3hF19kLIosfgtI1cR5Avap1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gv5ArXsIhI0lO2c69jjDaGlM04U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yjOHnbF8LKFRLQjxloTryJiB.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:01:
[...]

Ik lees soms wel eens een zin en dan denk ik, wat als ik die zou uitspreken op een willekeurige familie verjaardag. Waarschijnlijk gaat dan de dop op de fles....
wahahahaha ja lekker he. Mijn Nederlands is sowieso extreem slecht. Komt omdat ik eigenlijk alles de hele dag in het Engels doe. En als ik dan ook nog eens 3 dingen tegelijk aan het doen ben krijg je dit. Dan missen er woorden, missen leestekens/ hoofdletters. Het staat ook nog eens stijf van de spelfouten.......en dan hebben we het ook nog niet eens over de inhoud gehad. Dat is natuurlijk helemaal een speciaaltje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:04:
[...]

wahahahaha ja lekker he. Mijn Nederlands is sowieso extreem slecht. Komt omdat ik eigenlijk alles de hele dag in het Engels doe. En als ik dan ook nog eens 3 dingen tegelijk aan het doen ben krijg je dit. Dan missen er woorden, missen leestekens/ hoofdletters. Het staat ook nog eens stijf van de spelfouten.......en dan hebben we het ook nog niet eens over de inhoud gehad. Dat is natuurlijk helemaal een speciaaltje :P
Het was inderdaad de combi die hem heel erg fijn maakte :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17

hodl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug

Lijkt mij allemaal zéér organisch 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:03:
[...]

Waarom een aanval, op de lange termijn alleen maar goed. Dit is DE manier om crypto uit het schimmige wereldje te halen waar het nu nog te vaak wordt ingestopt. KYC is goed in mijn ogen.
Niemand is tegen KYC, maar KYC vereisen voor validator nodes in PoS netwerken is niet alleen onrealistisch, het is zeer onwenselijk voor de gehele space en in het bijzonder schadelijk voor DeFi protocols en dus ook voor Ethereum.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:03
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:03:
[...]

Exact, als die bill wordt goedgekeurd is dat juist goed nieuws voor de lange termijn - zowel voor imago als toegankelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

buy high en sell low, hopelijk valt de schade mee bij @Taro (die ging in fiat) 😶

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Katseviool schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

Exact, als die bill wordt goedgekeurd is dat juist goed nieuws voor de lange termijn - zowel voor imago als toegankelijkheid.
Dit is echt een misconceptie, het hangt volledig af van wat er precies wordt goedgekeurd. Een paar senatoren hebben een admendment voorgesteld die behoorlijk schadelijk is voor DeFi, zie hierboven.

Neem eens een kijkje op https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/, het is daar op het moment vrij paniekerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:46
Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:14:
[...]

buy high en sell low, hopelijk valt de schade mee bij @Taro (die ging in fiat) 😶
Hij ging de nacht in fiat. We kennen hem een beetje. Grote kans dat hij of buy orders rond 43 laag had staan terwijl hij ging slapen of vanochtend even gekeken heeft tijdens het opstaan en dacht: ah dit valt mee en alweer is ingestapt..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Dat was gisterenavond, best kans dat die vanmorgen alweer is ingestapt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
[...]

hopelijk valt de schade mee bij @Taro (die ging in fiat) 😶
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/osUynCIMqvkoTKfOyP6Mary2Cg4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MGgPhhy1em69HtdLQy4cZ6Oj.png?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:16:
[...]

Dit is echt een misconceptie, het hangt volledig af van wat er precies wordt goedgekeurd. Een paar senatoren hebben een admendment voorgesteld die behoorlijk schadelijk is voor DeFi, zie hierboven.

Neem eens een kijkje op https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/, het is daar op het moment vrij paniekerig.
Is het niet 99% van de tijd paniek op reddit? :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:16:
[...]

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ga Reddit niet gebruiken als leidraad, Reddit is altijd veel uitgesprokener en een gulden middenweg is moeilijk te vinden daar altijd.

En zoals je al zegt, het hangt ervan af wat men zal goedkeuren. Dit is de zoveelste FUD en wellicht een keer een stevige, maar dat weten we nog niet.

Ik zou zo zeggen, handel naar je gevoel en stap even uit mocht je het niet vertrouwen. Ik kan me dat goed voorstellen (y) , maar blijf zelf vooralsnog zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
Aardige bounce precies op de 4h ma(20), blij dat ik niet ben uitgestapt. Was weer bijna overtuigd door de bears vannacht..

[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 09-08-2021 12:23 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Wow, lekkere timing, hele pump gemist eergisteren, gistermorgen short gegaan op BTC en ETH en vanmorgen heel vroeg gesloten en ETH en Raven gekocht. Wel absurde pump weer ineens.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Niemand is tegen KYC, maar KYC vereisen voor validator nodes in PoS netwerken is niet alleen onrealistisch, het is zeer onwenselijk voor de gehele space en in het bijzonder schadelijk voor DeFi protocols en dus ook voor Ethereum.
Nou ja, schadelijk kan het moeilijk zijn, want het kan helemaal niet. Je kan dat wel 10 keer in een wet opschrijven, maar ergens gaan ze er dan op een ministerie achter komen dat de baas weer eens iets onmogelijks wil en dan verdwijnt het vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:51
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:20:
[...]

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ga Reddit niet gebruiken als leidraad, Reddit is altijd veel uitgesprokener en een gulden middenweg is moeilijk te vinden daar altijd.

En zoals je al zegt, het hangt ervan af wat men zal goedkeuren. Dit is de zoveelste FUD en wellicht een keer een stevige, maar dat weten we nog niet.

Ik zou zo zeggen, handel naar je gevoel en stap even uit mocht je het niet vertrouwen. Ik kan me dat goed voorstellen (y) , maar blijf zelf vooralsnog zitten.
CC subreddit is hevig gemodereerd en gecensureerd helaas, ik blijf er maar weg van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:35:
[...]

CC subreddit is hevig gemodereerd en gecensureerd helaas, ik blijf er maar weg van
Ik zit op Reddit voor een paar creatieve subreddits en wat funtopics zoals oddleysatisfying en thatlookedexpensive. Alles wat neigt naar discussie ben ik snel weg ja.

[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 09-08-2021 12:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
here we go. eens zien wat er vool paal verschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
MA200

Knock! Knock! May I come into your world?

Hij lijkt erover… 45.5

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Gaan we weer, hou je vast...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ruqNlkp_LtipXWL3NAngVa4c8i4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zKCGrJe3vjK27STuVIMYjhjP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie
Jedi_Pimp schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:57:
[...]

There you go sugar :>

PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

* knakworst zoekt 46k babe.

Dit is nog eens een lunchdip :)

[ Voor 35% gewijzigd door knakworst op 09-08-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17
Ik mag mezelf met deze groene palen wel trakteren op een kroketje in de kantine zo :)

Yolo-munnies-lambo!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
ETH ook weer klein beetje in het groen nu.

En dit is ook zo ongeveer het BTC prijspunt waarop ik als kleine prutser instapte door alle fomo en hype een paar maanden geleden. En alles alleen maar naar beneden, beneden, beneden zag gaan. Even een traantje wegpinken hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ja maar alsjeblieft nog even zo'n groene paal er op want we moeten er niet onder gaan zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hodl. To the moon, gentlemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ehh ome @Verwijderd , wat nou met hoogtevrees?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:20:
[...]

Oh, ik vaar niet alleen op Reddit en ben me er van bewust dat er dit jaar meer onredelijke FUD is geweest :)
Dit keer is het echter minder vaag en spreekt zo'n beetje elke gerenommeerde analist er over in waarschuwende formuleringen (Benjamin Cowen, Coinbureau).

Het is overduidelijk dat er al een tijdje meer overheidsregulaties aan zitten te komen. Deze specifieke amendment is echter precies zo geformuleerd dat er wel degelijk bepaalde praktijken verboden kunnen worden. Washington en met name TradFi instituten zijn ontzettend machtig en kunnen schade berokkenen als ze op deze wijze druk blijven uitoefenen op DeFi. Ze vinden het eng en snappen het niet of nauwelijks, en dan krijg je dit soort gedrochten van voorstellen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:30

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:42:
here we go. eens zien wat er vool paal verschijnt
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:01:
[...]

I rest my case. Bedankt voor een grote grijns op deze maandag. :X _O-

[ Voor 4% gewijzigd door tomtom901 op 09-08-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:50:
[...]

Ehh ome @Verwijderd , wat nou met hoogtevrees?
Dan shorten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Een beter verjaardagscadeau had ik niet kunnen wensen _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:30

tomtom901

Moderator General Chat
Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:53:
Happy birthday :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ben ik al heel lang wakker of ben jij al 2 dagen jarig? :Z :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Uit een posting via het andere forum:
Zoals het er nu naar uitziet ondergaat de infrastructuurwet zonder aanpassingen op dinsdag een stemming.

De afgelopen week heeft een aantal Amerikaanse Senatoren aanpassingen voorgesteld en lang leek het erop dat deze aanpassingen aangenomen zouden gaan worden. Deze amendementen zouden de klap voor de crypto-sector in de VS verlichten. Maar helaas zijn al die voorstellen van tafel geveegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:55:
[...]

Denk dat je al lang wakker bent dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:55:
[...]
Dat was die van mij! *O* En bij deze ook meteen de felicitaties aan Richh! Have a nice one..

Buckle up!!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/U7y1PUFXsAUyZKcOOF/giphy.gif

[ Voor 9% gewijzigd door BTFD op 09-08-2021 13:00 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:55:
[...]

Denk dat je al lang wakker bent dan :+
Om 15:00 uur mijn laatste meeting. Direct naar bed dan daarna.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/flaircakeboutique.com/wp-content/uploads/2021/04/bitcoin-cake-for-him.jpg?fit=600%2C600&ssl=1

Speciaal voor jou gebakken in mijn middagpauze. Ik noem trouwens al mijn matties Mohamed :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
46k soon 🙌

maar de vraag is, stijgt Bitcoin nou of zakt dollar in waarde? 👀

[ Voor 73% gewijzigd door Kol Nedra op 09-08-2021 13:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Mooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:01:
[...]

[Afbeelding]

Speciaal voor jou gebakken in mijn middagpauze. Ik noem trouwens al mijn matties Mohamed 8)
Nice! Thnx man :)

Die waardeloze dollar briefjes aan de zijkant mag je houden hoor :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTFD schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:59:
[...]

Dat was die van mij! *O*

Buckle up!!

[Afbeelding]
Ah ok... Thanks :). Nu weet ik niet meer wie van jullie 2 ik wel heb gefeliciteerd....

Ah well.... @Richh & @BTFD van harte gefeliciteerd mannen/vrouwen en hieperdepieperdepieperdepiep Hoera!

Dat jullie maar vele satoshi's mogen scoren *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
RaptorXS schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 12:55:
Uit een posting via het andere forum:

[...]
De bill is al deels aangepast ook al zitten er nog wel wat onzekerheden in. Het is een beetje onduidelijk welke elementen al aangepast zijn en welke delen idealiter nog veranderen.
Cryptocurrency in the infrastructure bill: The industry won last-minute concessions.
...
After receiving pushback from cryptocurrency lobbyists, lawmakers revised that section of the bill to “clarify” the definition of a broker rather than expand upon it.

The legislation also removed language that explicitly targeted “any decentralized exchange or peer-to-peer marketplace.” It replaced that with a broader definition that characterizes brokers as anyone “responsible for regularly providing any service effectuating transfers of digital assets on behalf of another person.”
nytimes

Het is allemaal nog absoluut niet in kannen en kruiken maar dat aanscherpen is al deels gebeurd en er zit een heel leger lobyisten bovenop.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Van harte met je baardag kiddo.

Ik heb even overleg gepleegd met wat dikke whales, en voor deze gelegendheid pumpen we vandaag Bitcoin naar de 50k.

Not financial advice

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kernie
Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:01:
46k soon 🙌

maar de vraag is, stijgt Bitcoin nou of zakt dollar in waarde? 👀
Ik hoop het (en dan rap door), ik ben zo'n sukkel die zijn vriendin heeft aangeraden om bij 50k btc in te slaan. Gisteren kreeg ik nog even zo'n snauw dat ze in de min staat 8)7

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Richh schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:02:
[...]

Nice! Thnx man :)

Die waardeloze dollar briefjes aan de zijkant mag je houden hoor :P
YW.

Veeg er je kont maar mee af, ik hoeft die rotzooi ook niet...probeer ze juist kwijt te raken :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
kernie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Ik hoop het (en dan rap door), ik ben zo'n sukkel die zijn vriendin heeft aangeraden om bij 50k btc in te slaan. Gisteren kreeg ik nog even zo'n snauw dat ze in de min staat 8)7
over 3 maanden zal je zien dat 50k cheap is

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78I5q3Lgh2r5Ets8ICVXyKhjs1s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CS5yTrOGNZTsxjD3QdtZI3Lz.png?f=fotoalbum_large

Let's run.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
Een beter verjaardagscadeau had ik niet kunnen wensen
Gefeliciteerd!

Zero.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Die relatie houdt dan sowieso niet stand.

A. Bitcoin gaat naar 20k en ze gaat bij je weg.
B. Bitcoin gaat naar 100k en je ruilt haar in voor een upgrade die jou niet afsnauwt

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 09-08-2021 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Herinner haar er dan aan dat je over 5 jaar dit gesprek graag nog een keertje overdoet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
Haha zo is het mannen, ik heb volle bak vertrouwen 8)

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
Mooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:08:
[...]

Die relatie houdt dan sowieso niet stand.

A. Bitcoin gaat naar 20k en ze gaat bij je weg.
B. Bitcoin gaat naar 100k en je ruilt haar in voor een upgrade die jou niet afsnauwt
_O-

ja of optie C. vanaf 70k gaat ze er allemaal troep van kopen bij action

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Vrij bescheiden balletjes voor zo'n grote stier. Zegt dat nog iets?

Ik zeg overigens bewust niet dat ik de enorme stierenpenis mis in deze afbeelding.
Uit ervaring weet ik dat deze ook achter een van de achterpoten kan zijn gebonden.

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 09-08-2021 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie
anti elppa schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:10:
[...]

_O-

Haha dat is helaas al gaande _O-

PS5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

_O-

Bezondig je jezelf nu aan pleonasme?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  1. Geef aan dat je verkoopt om lager in te stappen
  2. Geef toe dat je plan heeft gefaald, maar zeg dan alsnog 'ik zei ook al dat het te makkelijk leek'
Gewoon in elke tweet een zinnetje doen 'kan ook anders lopen' hoor, dan kan je achteraf altijd zeggen dat je gelijk had :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
Mooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:11:
[...]

Scherp, nu ben ik weer bearish :'(

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:11:
[...]

Ja, dat je als god geen shitcoins nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ngangatar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:11:
[...]

Bezondig je jezelf nu aan pleonasme?
hahhahahahaha prachtig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

_O-

vrouwen en action, ze hebben letterlijk alleen troep, geen kwaliteit.
goedkoop is duurkoop!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Van harte met je baardag kiddo.

Ik heb even overleg gepleegd met wat dikke whales, en voor deze gelegendheid pumpen we vandaag Bitcoin naar de 50k.

Not financial advice
Zeker weten? Ik weet weer eens van niks? Of waren mijn rovers bij het overleg erbij?
Enfin, ik zal jullie niet teleurstellen.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:15:
[...]

goedkoop is duurkoop!
Blijft vreemd dat er weinig vrouwen in dit topic aanwezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:15:
[...]

goedkoop is duurkoop!
Ach, om in Crypto termen te blijven, voor 10 euro heb je ook een winkelwagen vol met SHIB.

Daar zijn wij net zo happy over als je vriendin met een kar vol Action spulletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Mooody schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:16:
[...]

Blijft vreemd dat er weinig vrouwen in dit topic aanwezig zijn.
ja dat is best apart idd, weet zeker dat er best veel zijn. Die van mij is ook al sinds 2013 btc Hodler met de nadruk op Hodler. Niets traden en alleen maar meer sats kopen waar mogelijk is. Die vind nieuws over crypto en TA allemaal maar saai.

Pagina: 1 ... 98 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!