[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.094 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Lijkt er wel op dat er weer altseason is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:51
en we zijn weer vertrokken!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
roflexx schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:18:
Lijkt er wel op dat er weer altseason is?
nee wacht maar tot btc gaat.

oh zie, daar gaat ie al

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:11:
[...]

Ik gebruik Binance niet maar inderdaad wel handig nu Binance zo'n gedoe is geworden met betalingen lijkt me
Echt geweldig dit :) ... Ik koop 1 BNB als test op Bitvavo en wil even iets anders gaan doen om dan vanavond als ik iets meer tijd heb deze BNB naar Binance te sturen als test en te kijken wat het met een evt fee doet. Leuk om te weten, niet alleen voor mij, maar ook voor anderen hier en ik krijg zoveel hulp dat ik dit graag even test.

Echter, na aankoop BNB is die niet in mijn asset list te vinden hehe. Het spijt me echt heel erg, maar ik moet hier hard om lachen, blijkbaar is nog niet alles helemaal goed op orde. Uitloggen en weer inloggen helpt vooralsnog niet. Vanavond nog maar eens even kijken of die er dan wel netjes tussen staat.

Als ik kijk bij de BNB munt zelf zie ik netjes dat ik er 1 heb aangeschaft bij historie dus zorgen maak ik mijzelf niet, dit komt wel goed. Vol vertrouwen in Bitvavo en overal kan iets fout gaan.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:12

TWKterry

Master Mariner

Over Raven liedjes gesproken;

code:
1
2
The raven brings on darkness and night
He flies right down, gives me one hell of a fright

The Raven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:19:
[...]

nee wacht maar tot btc gaat.

oh zie, daar gaat ie al
Lekker man, even moonen. Na tig pogingen vandaag, nu blijkbaar even met een aanloopje. Nu lekker consolideren rondom de 41,5 a 42 graag ;).

Of door naar een nieuwe ATH, daar zijn we bijna.
spoiler: title
August Time High

[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 06-08-2021 17:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als ik over raven lees krijg ik Game of Thrones flashbacks. And so my watch begins :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:44
Sluw schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:58:
[...]

Sturen naar Binance? Ik bedoel meer de swaps, pancake, sushi, uni etc.

Edit: Wat een mooie exchanges zijn er eigenlijk, mooie lijst, Curve ziet er goed uit.

[Afbeelding]
Curve is wel ff net wat anders dan je standaard DEX als Uni of Sushi, maak er zelf veel gebruik van :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ngangatar schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:20:
[...]

Lekker man, even moonen. Na tig pogingen vandaag, nu blijkbaar even met een aanloopje. Nu lekker consolideren rondom de 41,5 a 42 graag ;).

Of door naar een nieuwe ATH, daar zijn we bijna.
spoiler: title
August Time High
Ja daarvoor zal ie er wel even goed doorheen moeten. Anders zakt ie weer te ver terug dit weekend.

Edit: De grand old lady doet haar best!
Edit 2: De beren ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluw op 06-08-2021 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:57

YES

Moderator General Chat
Zo, ik ben even een weekendje weg. Graag even Moonen en als ik dan maandag thuis kom de 69k aantikken als het even kan. Goed weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Moon lambo dit dat alles!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:15
Zo..btc tikt het gaspedaal weer even aan zie ik. Jammer dat ik nog niet had bijgekocht.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:02

resusaapje

h less

Sluw schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:58:
[...]

Sturen naar Binance? Ik bedoel meer de swaps, pancake, sushi, uni etc.

Edit: Wat een mooie exchanges zijn er eigenlijk, mooie lijst, Curve ziet er goed uit.

[Afbeelding]
Terug naar de jaren '90? :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ngangatar schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:19:
[...]

Echt geweldig dit :) ... Ik koop 1 BNB als test op Bitvavo en wil even iets anders gaan doen om dan vanavond als ik iets meer tijd heb deze BNB naar Binance te sturen als test en te kijken wat het met een evt fee doet. Leuk om te weten, niet alleen voor mij, maar ook voor anderen hier en ik krijg zoveel hulp dat ik dit graag even test.

Echter, na aankoop BNB is die niet in mijn asset list te vinden hehe. Het spijt me echt heel erg, maar ik moet hier hard om lachen, blijkbaar is nog niet alles helemaal goed op orde. Uitloggen en weer inloggen helpt vooralsnog niet. Vanavond nog maar eens even kijken of die er dan wel netjes tussen staat.

Als ik kijk bij de BNB munt zelf zie ik netjes dat ik er 1 heb aangeschaft bij historie dus zorgen maak ik mijzelf niet, dit komt wel goed. Vol vertrouwen in Bitvavo en overal kan iets fout gaan.
Aanvulling: Via de website zie ik hem wel staan. Lijkt dus een (tijdelijk) app foutje te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin could be on the verge of a big breakout at $42K, hodler activity suggests
$42,000 is becoming an increasingly important battleground for Bitcoin bulls and bears.
Artikel: https://cointelegraph.com...-hodler-activity-suggests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:19

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ngangatar schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:19:
[...]

staat duidelijk dat ze nog niet op te nemen zijn ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Vz0FNpXPYXZ1rfXuANFKt9CVZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qjlw70LzpYs7xhOdC58CXIf7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door twain4me op 06-08-2021 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Slux weer aan het inslaan gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:57
RoNoS schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:47:
Hij gaat voor een 2de brug, eerste wordt te klein.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 20:48

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0AaM_h-RNHLtCTnwGDuQFsZQzOc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XfNk2TMrEM7Mpyf4fkdShD68.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZGLP3SW-iePHOzQe88b68s7qjXI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KhSOzKpaqkc37Zw07cpWc95J.png?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
MOOOOOONNNNN *O* *O*

Benieuwd of Bitcoin door de 43.8k heen gaat komen... Rond dat punt (Iets eronder en iets erboven) ga ik even wat terugschalen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

RoNoS schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:47:
Ja een flufje. Paar seconden later 2k winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Taro schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:01:
MOOOOOONNNNN *O* *O*

Benieuwd of Bitcoin door de 43.8k heen gaat komen... Rond dat punt (Iets eronder en iets erboven) ga ik even wat terugschalen.
Elon aan 't Twitteren, FOMO, combo van van alles en nog wat? Dit gaat toch weer veel te hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
gaat mooi soepel zo, ik geef het best wel kans dat we de 43 44 zone wel door komen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bitcoin heeft toch vaker bij een echte take off lak gehad aan een voorheen vaak geteste resistance? Zo van: aaaaand it's gone. Kijken of die 43.8k flink wordt doorboord en boem hallo 45k bijvoorbeeld.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FtOz7jlJhFTQL61XsclqMREiso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/64amqecWigy4wE2TQEFBjYrY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Joosie200 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:09:
Bitcoin heeft toch vaker bij een echte take off lak gehad aan een voorheen vaak geteste resistance? Zo van: aaaaand it's gone. Kijken of die 43.8k flink wordt doorboord en boem hallo 45k bijvoorbeeld.
niets wat ik zie geeft weerstand op die waarde anders dan de 200ma waarvan ik in het nk topic al schreef dat dat niet veel doet volgengs mij. Die zone rond de 42 was de prior high van begin januari, daar zijn we nu wel door gelukkig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ja hoor deze jopi had nog een sel order staan van een paar dagen terug...
Dus dippen met dat kreng 😖

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:45
Groetjes vanaf de maan :w

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Joosie200 Natuurlijk, maar ik zie het zo:

Op 43.8k en 44.8k lopen 2 MA's die weleens een en ander hebben tegengehouden. Tel daar wat marge bij op: Boven de 46k geef ik het 85% kans dat de bullrun doorgaat. Tussen de 43.8 en 44.8 geef ik het 50% kans. Komt Bitcoin net boven de 43.8k, om er een wick boven te creëren en zakt Bitcoin weer terug eronder, dan volgen er uiteraard wat herkansingen, maar dan geef ik het bij wijze van spreken 33%.

Grote kans dat Bitcoin er gewoon dwars doorheen schiet, ik hoop het en ergens verwacht ik het ook, maar, dit zijn wel punten waarop je enorme moves kunt verwachten, ook omlaag. Ik ben vanaf 29-31k weer bullish, tot het punt dat er nu aan zit te komen, waarbij ik dat even wil aankijken. En ik ben denk ik niet de enige.

Afijn, we gaan het zien, ik ga voor MOOON, hou er zeker rekening mee, maar we zijn er nog niet ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:16:

Afijn, we gaan het zien, ik ga voor MOOON, hou er zeker rekening mee, maar we zijn er nog niet ;)
Nog niet nee, en wat je nu ook ziet is dat mensen hun winsten veilig stellen. De 43k werd kortstondig aangetikt net.

nieuws: ABN Amro gelooft niet in bitcoin als betaalmiddel

Timing is alles hallo frontpage nieuwsredactie :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 06-08-2021 18:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxkqcqMG5jD5z_KHX-z6ld34x7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wVYcOy3G2eMVcIXyp1qR3TbN.jpg?f=fotoalbum_large

Echt.... hoe haal je het in je hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:16
Zo dan, wat jeuken mijn handen als ik deze prijzen weer zie! :*) maar het verleden heeft mij geleerd het beter niet te doen..

Hodl!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Laatst online: 19:58
Joosie200 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:25:
[...]

Nog niet nee, en wat je nu ook ziet is dat mensen hun winsten veilig stellen. De 43k werd kortstondig aangetikt net.

nieuws: ABN Amro gelooft niet in bitcoin als betaalmiddel

Timing is alles hallo frontpage nieuwsredactie :Y)
Valt mee dat abn niks zegt over witwas praktijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Jnaaazer schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:30:
[...]

Valt mee dat abn niks zegt over witwas praktijken :D
moeten ze ook gewoon hun mond over houden.

https://www.om.nl/actueel...-bestrijden-van-witwassen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Darrell schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:27:
[Afbeelding]

Echt.... hoe haal je het in je hoofd....
En terecht, dan ben je gewoon te laat met instappen met je long.

Volgens de uitgekomen fib retrace is de volgende halte 50,8k. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pk_Mw4w8L5casP7zHBsjyB-5yfI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/d4Urix3eN4frucs6yoImYbZs.png?f=user_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:15

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:32:
[...]

En terecht, dan ben je gewoon te laat met instappen met je long.

Volgens de uitgekomen fib retrace is de volgende halte 50,8k. d:)b

[Afbeelding]
Waarom loopt deze maar tot 85K?

288K willen we zien! Fibonnacci ^ bitcoinkoers. This is Crypto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:34:
[...]

Waarom loopt deze maar tot 85K?

288K willen we zien! Fibonnacci ^ bitcoinkoers. This is Crypto!
Ehm... weet ik eigenlijk niet. Ik zou zeggen: Vind een nieuwe TA-methode uit, noem die de SjoerdV en zorg dat de analyse aantoont dat BTC naar 288k gaat. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
MicroWhale schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:36:
[...]

Ehm... weet ik eigenlijk niet. Ik zou zeggen: Vind een nieuwe TA-methode uit, noem die de SjoerdV en zorg dat de analyse aantoont dat BTC naar 288k gaat. :D
Die is er al..
Plan B..
Was even aantal weekjes op bootvakantie, maar ik denk dat die zich wel weer durft te laten zien :)
Als die man gelijk krijgt... Dan wordt het wellicht een selffullininggoeingenproffessie nog wat tot 1 miljoen over 4 jaar

Ik trek nog een DIPA open; proostend opdat de dip maar voorlopig geweest is.. Mooie tijden weer
Oja en het is vrijdag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
kernie schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:48:
Nou de 41k wil maar niet lukken he?!
That didn't age well :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Pelox schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:36:
Zo..btc tikt het gaspedaal weer even aan zie ik. Jammer dat ik nog niet had bijgekocht.
Kan nog steeds hoor, fund the pump!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Richh schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

Idd chasen met zijn allen die hap! Beloon me voor het domweg 60+ % van portfolio zien verdampen vanaf 62k btc tot aan waar we nu zijn en stap weer terugin als je wel bent uitgestapt ergens.. Laat me binnenkort trots op mezelf zijn dat ik zo'n stugge hodler was al die tijd ipv een stomme idioot die weer eens veel te gierig werd :+ . Niet dat ik er dan veel van leer, maar genieten zou ik zeker zo met de aankomende vakantie >:) :9~

[ Voor 5% gewijzigd door twit op 06-08-2021 18:47 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Das maar goed ook.
Wil nog van m'n baghodler load shitcoin af :p

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

Zo is dat PAMP IT mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:42
@twit woorden zeggen genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
twit schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:47:
[...]

Idd chasen met zijn allen die hap! Beloon me voor het domweg 60+ % van portfolio zien verdampen vanaf 62k btc tot aan waar we nu zijn en stap weer terugin als je wel bent uitgestapt ergens.. Laat me binnenkort trots op mezelf zijn dat ik zo'n stugge hodler was al die tijd ipv een stomme idioot die weer eens veel te gierig werd :+ . Niet dat ik er dan veel van leer, maar genieten zou ik zeker zo met de aankomende vakantie >:) :9~
Mijn wallet voelt met je mee.
Gelukkig veel aan DCA gedaan de laatste weken.

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Back on board 🤑

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Paar berichten van 20 juli, 17 dagen geleden.
@28,4k open ik een long.

Vallende messen vangen, mooi werk :)
Wat een ellende.. stomme fantasiemuntjes. Week 14 dat we down gaan.
Nee hoor, op naar de 15k :o
Bitcoin moet 130% stijgen om op 69K te komen.
Soon jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
knakworst schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:04:
Paar berichten van 20 juli, 17 dagen geleden.

[...]

[...]

[...]

[...]
Als we 23 augustus maar niet op deze dagen terugkijken als een stel doorgeslagen met hopium gevulde idioten vind ik alles best..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
lamboghini alvast bestellen krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4bEI1egf24c41TDkBhizExZgYws=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xY2BkCNaXSRypvfIpQlTVJA0.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
twit schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:05:
[...]

Als we 23 augustus maar niet op deze dagen terugkijken als een stel doorgeslagen met hopium gevulde idioten vind ik alles best..
You make that sound like a bad thing. 🥺.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1roxz7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Laatst online: 23-05-2024
Gelukkig is mijn DCA moment pas over 2 weken 🙃

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Holy crap.

Ik word bedolven onder de lambo's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Wat gebeurt hier. Wat is deze.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kv3wvf0yGcGJRfidbKfBaUUIFss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/amhdRP90pkHzjuDC3rPaaxxx.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:57
Zit te denken om deze er maar bij te nemen, zal het wel leuk doen op feestjes etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZG1mKipS8Z24aAgJ-au8BQmZhc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/drJaYkbRTJHOKb8n8Oglqvut.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:16
RVN weet ook van geen ophouden! +35% :7

Edit

+46% 7(8)7

[ Voor 22% gewijzigd door BTFD op 06-08-2021 19:53 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Dit weekend gaat gevaarlijk worden. Dat weet ik wel als straks de grote markten sluiten zoals CME... Holy damn.. :+

ETH stijgt door, BTC onder 43k

[ Voor 12% gewijzigd door Tweakez op 06-08-2021 19:58 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ezekielll schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:12:
lamboghini alvast bestellen krijg je dit:

[Afbeelding]
Als je een printscreen van je wallet meestuurt, hebben ze voldoende tijd hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Tweakez schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 19:57:
Dit weekend gaat gevaarlijk worden. Dat weet ik wel als straks de grote markten sluiten zoals CME... Holy damn.. :+

ETH stijgt door, BTC onder 43k
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/7c1462db99c92e0c5266e7d81c0a27f4/tenor.gif?itemid=15881647

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2me-H59t__N7U-_FDzMoBfXgvA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lTApeC6kTGzqgJGrvTlru8Dd.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nog maar 12.000 opkopen en we zitten op de 3K.

@Slux , doe nog eens een fluffje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:27
gaat wel hard nu met Bitcoin, als mijn collega's er weer over gaan hebben dan binnen 2 weken verkopen.
of is het dit keer anders? ik bedoel: de mining is al weg uit China :D

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:08:
gaat wel hard nu met Bitcoin, als mijn collega's er weer over gaan hebben dan binnen 2 weken verkopen.
of is het dit keer anders? ik bedoel: de mining is al weg uit China :D
Ik verkoop geen Bitcoin voorlopig. 64k is al bewezen mogelijk, dan kan 100k makkelijk.

Not financial advice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:10:
[...]

Ik verkoop geen Bitcoin voorlopig. 64k is al bewezen mogelijk, dan kan 100k makkelijk.

Not financial advice
Er wordt verwacht dat je vanaf nu wakker blijft tot we de 44k halen om de nieuwe babe te posten. Dat begrijp je zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zelfs AVAX doet een pump!!

PF van AVAX: van -64 naar -61.

Afbeeldingslocatie: https://bestanimations.com/Music/Dancers/happy-dance/happy-dance-animated-gif-image-4-2.gif

:+

Edit: wat ben ik blij als ik daar vanaf ben….

[ Voor 12% gewijzigd door streamnl op 06-08-2021 20:35 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Ik vind het wel mooi om te zien dat BTC onder de 43k blijft hangen, maar ETH zijn weg naar boven vind :+

ETH to moon!! Flippening soon! :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
streamnl schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:35:

[Afbeelding]

Blij? Ik gelooof nog wel in avax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:17:
[...]

Er wordt verwacht dat je vanaf nu wakker blijft tot we de 44k halen om de nieuwe babe te posten. Dat begrijp je zeker wel.
Hoezo moet je voor Elon wakker blijven of heb ik iets gemist?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWksMV9ndd9bHa55GJUlfAOkXjI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dYd43R9BzlZw6EYZ3ltIVhOD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

streamnl schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:35:

[Afbeelding]

sell-knop stuk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
knakworst schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:53:
[...]

[Afbeelding]
In de wandelgangen wordt gefluisterd dat Elon weg is gepest en er vervangend materiaal in de steigers staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Sluw schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:58:
[...]

er vervangend materiaal in de steigers staat.
world of silicone dus? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Na een tijdje kan je beter (denk ik) een bagholder worden dan het te verkopen…
roflexx schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:43:
[...]

Blij? Ik gelooof nog wel in avax
Ik steeds minder.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Tweakez schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:39:
Ik vind het wel mooi om te zien dat BTC onder de 43k blijft hangen, maar ETH zijn weg naar boven vind :+

ETH to moon!! Flippening soon! :(:)
laatste 24 uur:

BTC + 4.1%
ETH + 3.94%

uuhm ja heel snel als dit doorgaat zo :D :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
malarkan schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

laatste 24 uur:

BTC + 4.1%
ETH + 3.94%

uuhm ja heel snel als dit doorgaat zo :D :+
Laatste 24 uur:

BTC + 4.26%
ETH + 4.48%

Laatste 7 dagen:
BTC + 9.53%
ETH + 24.79%

Me likey likey! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Tweakez schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:19:
[...]

Laatste 24 uur:

BTC + 4.26%
ETH + 4.48%

Laatste 7 dagen:
BTC + 9.53%
ETH + 24.79%

hahaha

dat is echt toevallig nu wel het verschil inderdaad, maar het was op moment dat jij het eerste schreef toch echt in het voordeel van BTC :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:53:
[...]

[Afbeelding]
Gerapporteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Tweakez schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:19:
[...]

Laatste 24 uur:

BTC + 4.26%
ETH + 4.48%

Laatste 7 dagen:
BTC + 9.53%
ETH + 24.79%

nu

4.69% gelijk :D mooie wedstrijd op dit moment :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Even uitgestapt bij ETH O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Zelf persoonlijk denk ik dat er nog een prijsactie komt naar 3k/3.1k daarna terug retesten op 2900 of 2800.

Maar gezien hij redelijk los van BTC aan het stijgen is zoals de afgelopen dagen, is het lastig om te zeggen wat een beetje de inschatting is.

Maar het is nu sowieso lastig, met de EIP1559 die is geintroduceerd.. Het kan alle kanten op.... Mijn indicators geven wel sell aan to be honest..

[ Voor 15% gewijzigd door Tweakez op 06-08-2021 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Ik ben hier benieuwd naar, niet uit BTC? Die is sterker geweest de afgelopen weken. De afgelopen dagen gaat ETH iets harder maar nog steeds niet onrealistisch. We zitten nu inderdaad in een battle rond een resistance punt maar volgens mij ligt de resistance hoog in de 2800 en daar zijn we goed doorheen. Ik denk dat we met een beetje vallen en opstaan richting 3300 gaan wat een resistance is die in mei 2x betekenisvol is geweest.

Edit: dit gaat ook heel erg om de timeframes die je aanhoudt natuurlijk. Dagen, weken… verschilt nogal.

[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 06-08-2021 21:30 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakez schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:25:
[...]

Zelf persoonlijk denk ik dat er nog een prijsactie komt naar 3k/3.1k daarna terug retesten op 2900 of 2800.

Maar gezien hij redelijk los van BTC aan het stijgen is zoals de afgelopen dagen, is het lastig om te zeggen wat een beetje de inschatting is.

Maar het is nu sowieso lastig, met de EIP1559 die is geintroduceerd.. Het kan alle kanten op.... Mijn indicators geven wel sell aan to be honest..
Feitelijk kan het up of down.

Dus niet alle kanten.

Rechts gaat het hoe dan ook.

Als we naar links gaan is er meer aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:30:
[...]

Dus niet alle kanten.

7(8)7 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Sluw schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:29:
[...]

Ik ben hier benieuwd naar, niet uit BTC? Die is sterker geweest de afgelopen weken. De afgelopen dagen gaat ETH iets harder maar nog steeds niet onrealistisch. We zitten nu inderdaad in een battle rond een resistance punt maar volgens mij ligt de resistance hoog in de 2800 en daar zijn we goed doorheen. Ik denk dat we met een beetje vallen en opstaan richting 3300 gaan wat een resistance is die in mei 2x betekenisvol is geweest.

Edit: dit gaat ook heel erg om de timeframes die je aanhoudt natuurlijk. Dagen, weken… verschilt nogal.
Hangt er van af wat Bitcoin gaat doen.

Je kunt zeggen wat je wilt maar puntje bij paaltje is Ethereum gewoon de bitch van Bitcoin. Als het lijntje losser mag is er nog wat ruimte wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Ik hoop niet op een Bezos of Zuckenberg..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:30:
[...]

Dus niet alle kanten.

Scherpe analyses. Keer-op-keer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:32:
[...]

Je kunt zeggen wat je wilt maar puntje bij paaltje is Ethereum gewoon de bitch van Bitcoin. Als het lijntje losser mag is er nog wat ruimte wellicht.
Begrijp me niet verkeerd, ik love de bitcoin en laaf me dagelijks aan haar statistieken. We moeten alleen niet vergeten dat Ethereum deze run een ondeugende tegenhanger is. Een gevallen engel, de duivel die de bitcoiners bespeelt vanuit de krochten van de altcoinmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:32:
[...]

Tot de flippening, is dan bitcoin de bitch van ethereum? 8)7 O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Sluw schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:34:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik love de bitcoin en laaf me dagelijks aan haar statistieken. We moeten alleen niet vergeten dat Ethereum deze run een ondeugende tegenhanger is. Een gevallen engel, de duivel die de bitcoiners bespeelt vanuit de krochten van de altcoinmarkt.
Zo is het ook. Dikke tech.

De magische munten van het interwebz.

Sound money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
200 dollar geleden al uitgestapt, kon het niet peilen (rook naar een dip)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Verwijderd schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:37:
[...]

Zo is het ook. Dikke tech.

De magische munten van het interwebz.

Sound money.
Sound money, dat zijn de termen waar geen whitepaper tegenop kan, daar heb je Vitalik voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Ik vind het trouwens ook wel mooi dat een week of 2 geleden de totale cap nog 1.49T$ was en inmiddels de 1.75T$ heeft aangetikt. even 250 miljard extra erbij <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Kom op met die 43K nondeju :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sluw schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:29:
[...]

Ik ben hier benieuwd naar, niet uit BTC?
3 redenen:
  1. ETH/BTC zou nu op een lokale piek (korte timeframes) kunnen staan
  2. ETH/BUSD lijkt af te vlakken
  3. Ik heb ETH op een exchange staan die ik actief open heb staan en BTC bewust ergens anders
Maar de buy orders staan alweer in de 28xx regionen, dus focus op de korte termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tweakez schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:42:
Ik vind het trouwens ook wel mooi dat een week of 2 geleden de totale cap nog 1.49T$ was en inmiddels de 1.75T$ heeft aangetikt. even 250 miljard extra erbij <3
Er zit geen 250 miljard extra in crypto, maar een gedeelte daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Moet nog flink bijtrekken op BTC-pair (gisteren 0.073 aangetikt), dus ik verwacht nog wel een flinke stijging als BTC haar koers bepaald heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 06-08-2021 21:51 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
5.15 en 5.16% 24h stijging. Bitcoin en eth doen haasje over. Kijken wie eerder 43k/3k aantikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooody schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:49:
[...]

Moet nog flink bijtrekken op BTC-pair (gisteren 0.072 aangetikt), dus ik verwacht nog wel een stijging.
Ik ook wel, nadat ik hopelijk weer rond 2881/2891 ben ingestapt :)

Pagina: 1 ... 91 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!